یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
عطرهایی که بوی ثروتمند بودن را در شما ایجاد می‌کنند

عطرهایی که بوی ثروتمند بودن را در شما ایجاد می‌کنند

عطر یکی از قوی‌ترین راه‌ها برای ابراز وجود است. بوی ثروتمندان این توانایی را دارد که شما را به بالاترین مرتبه برساند، در حالی که بوی نه چندان خوش می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد. در میان نت‌های معمول موجود، برخی نت‌های خاص وجود دارند که شما را به دنیای کاملا جدیدی از زندگی لوکس می‌برند، جایی که پول همه چیز است و هر چیزی را که لمس می‌کنید به طلا تبدیل می‌شود. عطر پولدار ها و عطرهایی که حس ثروتمند بودن را تراوش می‌کنند، حواس را مجذوب خود می‌کنند.

عطر ثروتمندان اغلب دارای ترکیبات پیچیده‌ای از مواد کمیاب و مجلل هستند که با دقت ترکیب شده‌اند تا هاله‌ای از حس ثروتمندی را ایجاد کنند. نت‌هایی از عود، گل‌های گرانبها و ترکیبی از ادویه‌های کمیاب را تصور کنید که در یک عطر جمع شده‌اند. با هر اسپری از این عطرها، رایحه آن کاربر را به دنیایی از ظرافت و تجمل منتقل می‌کند و هر کجا که می‌رود، دنباله‌ای از جذابیت و حس ثروت را به جای می‌گذارد. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با تعدادی از عطر پولدار ها آشنا کنیم.

1. ادو پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 مردانه/زنانه (Baccarat Rouge 540 Eau de Parfum For Women And Men maison francis kurkdjian)

 ادو پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 مردانه/زنانه

خرید عطر میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540

Baccarat Rouge 540 یک عطر بسیار تحسین شده است که توسط Maison Francis Kurkdjian، یک خانه عطر لوکس فرانسوی ساخته شده است. Baccarat Rouge 540 در سال 2015 با الهام از تولید کننده معتبر کریستال فرانسوی Baccarat به بازار عرضه شد. این عطر با همکاری Francis Kurkdjian و Baccarat ساخته شده است که هنر هر دو را در هم می‌آمیزد. Baccarat Rouge 540 با ترکیبی منحصر به فرد و پیچیده از نت‌ها مشخص می‌شود که هر کدام از این نت‌ها باکارات رژ را به عطر پولدار ها تبدیل می‌کند.

با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که از زعفران و گل یاسمن تشکیل شده است به مشام می‌رسد. این نت مدت کوتاهی روی پوست می‌ماند و به سرعت جای خود را به نت میانی می‌دهد. در نت میانی یا قلبی رایحه‌های عنبر و عنبر درختی مشام فرد پوشنده را پر می‌کند. این نت نیز در مدت کوتاهی تبخیر می‌شود و جای خود را به نت پایه می‌دهد. باکارات رژ 540 در نهایت با نت پایه و ماندگار درخت نراد و چوب سدر ناپدید می‌شود.

این عطر با بوی ثروتمندان در خانواده عطرهای شرقی گل‌دار قرار دارد و رایحه‌ای گرم و مجلل با تلطیف شیرینی و عمق ایجاد می‌کند. Baccarat Rouge 540 به خاطر ماندگاری قوی و سیلاژ مناسب خود شناخته شده است که تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. باکارات روژ 540 در حالی که به صورت یونیسکس به بازار عرضه می‌شود، به دلیل نت‌های گلی و شیرینی که دارد به سمت زنانه متمایل می‌شود.

با این حال، عناصر چوبی و صمغی عطر آن برای مردان نیز جذاب کرده است و این ویژگی‌ها باکارات رژ را به عطری همه کاره و مناسب برای هر دو جنس تبدیل می‌کند. این عطر برای بسیاری از افرادی که به دنبال عطر ثروتمندان هستند متمایز و خاص است. باکارات رژ 540 به دلیل کیفیت استثنایی و ترکیب منحصر به فردش جوایز و تمجیدهای متعددی را دریافت کرده است. این عطر با افزودن پودر طلای 24 عیار به شیشه به عنوان بخشی از فرآیند پخت 540 درجه سانتی گراد ایجاد شده است که رنگ متمایز را به آن می‌بخشد.

2. ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید زنانه مردانه (Black Orchid Eau de Parfum Women and Men Tom Ford)

ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید زنانه مردانه

خرید عطر تام فورد بلک ارکید

"Black Orchid" یک عطر مجلل است که توسط طراح مد مشهور تام فورد ساخته شده است. Black Orchid for Women عطری غنی، حسی و مجلل است که رمز و راز و پیچیدگی را به نمایش می‌گذارد. ترکیبی از نت‌های گلی، میوه‌ای و چوبی هاله تیره و جذابی اطراف عطر ایجاد کرده است. این عطر با ترکیبی جذاب از ترنج، لیمو ترش زرد، نارنگی ماندارین، قارچ دنبلان، گل گاردنیا، گل یاسمن سفید، انگور فرنگی سیاه و گل یلانگ یلانگ آغاز می‌شود و زمینه را برای تجربه‌ای عمیق و احساسی آماده می‌کند.

قلب بلک ارکیده نت‌های گل ارکیده، گل لوتوس، نت میوه‌ای و انواع ادویه‌ها را در خود جای داده است و ترکیب این نت‌ها باعث عجیب و غریب شدن عطر می‌شود. نت‌های پایه بلک ارکید نیز ترکیبی پیچیده از شکلات تلخ، نعناع هندی، بخور، کهربا، خس خس، وانیل و چوب صندل را تشکیل می‌دهند و ظاهری گرم و اغواکننده ایجاد می‌کنند که روی پوست باقی می‌ماند. بلک ارکید در سال 2006 به بازار عرضه شد و در زمان کوتاهی به عطر با بوی ثروتمندان تبدیل شد.

Black Orchid for Women برای افراد با اعتماد به نفس و پولداری طراحی شده است که از عطرهای جسورانه و احساسی قدردانی می‌کنند. در واقع این عطر ثروتمندان تفسیری مردانه از عطر اصلی بلک ارکید است. Black Orchid for Men برای آقایان فهیمی طراحی شده است که از عطرهای پیچیده و مردانه با پیچ و تاب مدرن استقبال می‌کنند.

3. ادو پرفیوم فردریک مال پورتریت آف ا لیدی زنانه (Portrait of a Lady Eau de Parfum for Women Frederic Malle)

ادو پرفیوم فردریک مال پورتریت آف ا لیدی زنانه

خرید عطر فردریک مال پورتریت آف ا لیدی

"Portrait of a Lady" یک عطر مجلل برای زنان است که توسط عطرساز مشهور Dominique Ropion برای خانه عطرهای Frédéric Malle ساخته شده است. Frédéric Malle به دلیل همکاری با برخی از با استعدادترین عطرسازان در صنعت برای ایجاد عطرهای منحصر به فرد و با کیفیت شناخته شده است. این عطر با بوی ثروتمندان در خانواده عطرهای کهربایی گل دار قرار دارد و محصول سال 2010 است.

با اولین اسپری از این عطر پولدار ها نت‌های ابتدایی آن که از رز ترکی، رز بری، انگور فرنگی سیاه، دارچین و میخک تشکیل شده است به مشام می‌رسد. این نت به سرعت تبخیر می‌شود و جای خود را به نت میانی می‌دهد. در قلب پورتریت آف ا لیدی که یک عطر ثروتمندان محسوب می‌شود نت‌های نعناع هندی، چوب صندل و بخور قرار دارد. فردریک مال پورتریت آف ا لیدی در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار کهربا، صمغ بنزوئین و مشک سفید ناپدید می‌شود.

"Portrait of a Lady" عطری غنی و پیچیده است که پیرامون ملکه گل‌ها یعنی گل رز می‌چرخد، با این حال، یک رایحه سنتی گلی نیست. این عطر از رمان هنری جیمز به همین نام در سال 1881 الهام گرفته شده است و به دنبال آن است که شکوه یک زن قوی، مستقل و معمایی که در کتاب توصیف شده است را به تصویر بکشد. این عطر با بوی ثروتمندان در یک بطری شیشه‌ای ساده و در عین حال زیبا با برچسب مشکی رنگی که نام عطر و لوگوی برند را نشان می‌دهد ارائه شده است.

4. ادو تویلت هرمس او دس مرویلس زنانه (Eau Des Merveills Eau de Toilette for Women Hermes)

ادو تویلت هرمس او دس مرویلس زنانه

خرید عطر هرمس او دس مرویلس

"Eau Des Merveilles" یک خط عطر توسط خانه مد لوکس فرانسوی هرمس است. ادو تویلت Eau Des Merveilles متعلق به خانواده عطرهای چوبی و شرقی است که نت‌های اضافی را برای افزایش منحصر به فرد بودن در خود جای داده است. این عطر با ترکیبی تازه و مرکباتی باز می‌شود. نت‌هایی ابتدایی این عطر پولدار ها عبارتند از پرتقال، لیمو ترش زرد و صمغ لامی. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، به نت میانی یا قلبی عطر می‌رسیم.

نت میانی او دس مرویلس شامل دانه فلفل، دانه فلفل صورتی، گل بنفشه و کهربا است. این نت نیز ماندگاری کمی روی پوست دارد و به سرعت تبخیر می‌شود. هرمس او دس مرویلس در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب سدر، درخت نراد، خزه درخت بلوط و خس خس ناپدید می‌شود. Eau Des Merveilles Eau de Toilette به خاطر سیلیاژ متوسطش شناخته شده است، به این معنی که ردپای ظریفی از خود به جای می‌گذارد که قابل توجه است اما زیاد نیست.

Eau Des Merveilles Eau de Toilette برای زنانی طراحی شده است که از عطرهای پیچیده و جاودانه که بوی ثروتمندان را می‌دهند استقبال می‌کنند. او دس مرویلس به عنوان یک عطر لوکس و عطر پولدار ها دسته‌بندی شده است که منعکس کننده کیفیت مواد تشکیل دهنده، مهارت و اعتبار برند مرتبط با عطرهای هرمس است. عطر ثروتمندان او دس مرویلس در سال 2004 به بازار عرضه شد.

5. ادو تویلت شنل پاریس بیاریتز زنانه و مردانه (Paris Biarritz Eau de Toilette for Women and Men Chanel)

ادو تویلت شنل پاریس بیاریتز زنانه و مردانه

خرید عطر شنل پاریس بیاریتز

عطر Paris-Biarritz Eau de Toilette عطری است که توسط برند لوکس و مشهور شانل عرضه شده است. این عطر در گروه بویایی گل‌دار چوبی مشک‌دار قرار دارد و محصول 2018 است. نت‌های ابتدایی پاریس بیاریتز از نارنگی، ترنج، لیمو، پرتقال و گریپ فروت تشکیل شده است. بعد از ناپدید شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر ظاهر می‌شود که شامل شکوفه پرتقال، گیاهان سبز و گل زنبق دره است. این عطر ثروتمندان در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار مشک سفید و نعناع هندی از بین می‌رود.

6. ادو پرفیوم کلایو کریستین شماره 1 زنانه (No 1 Eau de Parfum for Women Clive Christian)

ادو پرفیوم کلایو کریستین شماره 1 زنانه

خرید عطر کلایو کریستین شماره 1

کلایو کریستین یک خانه عطر لوکس مشهور بریتانیایی است که به دلیل عطرهای باکیفیت خود شناخته شده است. عطر شماره 1 کلایو کریستین به دلیل قیمت بالای خود مشهور است که اغلب به عنوان یکی از گران‌ترین عطرهای جهان شناخته می‌شود. عطر شماره 1 کلایو کریستین به دلیل کیفیت و مهارت استثنایی خود، در صنعت عطرسازی جوایزی زیادی را دریافت کرده است. ادو پرفیوم زنانه "No 1" یکی از نمادین‌ترین و مجلل‌ترین محصولات این برند است و به همین دلیل به عطر پولدار ها معروف است.

No 1 for Women جزو عطرهای کهربایی گلی طبقه‌بندی می‌شود. این عطر به خاطر مشخصات رایحه غنی و مجلل خود شناخته شده است. عطرهای کلایو کریستین، از جمله عطر شماره 1، به دلیل کیفیت بالای مواد تشکیل دهنده خود شناخته شده است. با اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی آن که از زردآلو، هلو، آلو، هل، آناناس، ترنج، فلفل قرمز و لیمو آمالفی تشکیل شده است به مشام می‌رسد.

نت ابتدایی مدت کمی روی پوست ماندگاری دارد و بعد از گذشت مدت کوتاه ناپدید می‌شود. در میانه عطر نت قلبی آن که شامل گل یلانگ یلانگ، گل زنبق، گل یاسمن، گل شمعدانی، گل ارکیده و گل رز است به مشام می‌رسد. این عطر با بوی ثروتمندان در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار چوب صندل، وانیل، صمغ بنزوئین، دانه تونکا، مشک، کهربا و چوب سدر ناپدید می‌شود. برند Clive Christian از کمیاب‌ترین و با ارزش‌ترین مواد تشکیل دهنده، هم برای عطر و هم برای بطری استفاده می‌کند.

7. ادو پرفیوم بای کیلیان آنجلز شیر زنانه و مردانه (Angels Share Eau de Parfum for Women and Men By Kilian)

ادو پرفیوم بای کیلیان آنجلز شیر زنانه و مردانه

خرید عطر بای کیلیان آنجلز شیر

عطر Angels' Share By Kilian عطری است کهربایی وانیلی برای زنان و مردان که در دسته عطر پولدار ها قرار می‌گیرد. بای کیلیان آنجلز شیر در سال 2020 به عنوان بخشی از مجموعه "Liquors" کیلیان به بازار عرضه شد و سازنده آن Benoist Lapouza است. نت ابتدایی این عطر از کنیاک تشکیل شده است. بعد از تبخیر شدن نت ابتدایی، نت میانی یا قلبی عطر به مشام می‌رسد.

این نت شامل دارچین، دانه تونکا و بلوط است. آنجلز شیر در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار وانیل، پرالین و چوب صندل ناپدید می‌شود. این عطر برای مناسبت‌های خاص یا لباس شب مناسب است و هاله‌ای از پیچیدگی و ظرافت را ارائه می‌دهد. به طور کلی، Angels' Share by Kilian عطری فریبنده است که مراحل ساخت ویسکی را در یک تجربه بویایی مجلل به تصویر می‌کشد.

این عطر با بوی ثروتمندان مناسب برای مردان و زنانی است که از رایحه‌های شیک و پیچیده استقبال می‌کنند. نام " Angels Share" به بخشی از الکل اطلاق می‌شود که در طی فرآیند تقطیر از بشکه‌ها تبخیر می‌شود و تصور می‌شود که فرشتگان آن را می‌گیرند. این مفهوم اغلب با تولید ویسکی همراه است. در مورد خود رایحه، "Angels' Share" با رایحه‌ای چوبی و گرم با نت‌هایی توصیف می‌شود که غنا و عمق ویسکی را تداعی می‌کنند.

منبع: fragrancex

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید