یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
آشنایی با عطرهای مناسب متولدین فروردین ماه

آشنایی با عطرهای مناسب متولدین فروردین ماه

برخی از مردم باور دارند که متولدین هر ماه، ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی مشترکی با یکدیگر دارند و می‌توانند براساس این ویژگی‌ها حتی عطر مناسب خودشان را هم انتخاب کنند. در این مقاله نوبت به خانم‌ها و آقایان فروردین ماهی می‌رسد تا درباره عطر ماه تولد آنها صحبت کنیم.جذابیت و تمرکز متولدین فروردین ماه فراموش نشدنی است.

آنها بسیار مسئولیت‌پذیر هستند و در نقش مدیر و رهبر خیلی خوب عمل می‌کنند. معمولا متولدین سایر ماه‌ها در شرایط سخت و مواجهه با چالش‌ها، برای راهنمایی و هدایت نگاهشان به آنها است. فروردین ماهی‌ها استعداد خیلی خوبی در صحبت کردن دارند و با همین استعدادشان، دیگران را به خود جذب می‌کنند. در این مقاله به معرفی عطر فروردین ماه برای آقایان و خانم‌های متولد این ماه می‌پردازیم.

عطر متولدین فروردین

رایحه‌های مورد علاقه متولدین فروردین

رایحه‌های گرم و تند ادویه‌ای مانند رایحه دارچین متولدین فروردین را سرشار از انرژی می‌سازد. همچنین رایحه‌های چوبی، قوی و گرم، فروردینی‌هایی که عنصر ماه تولدشان آتش است، لبریز از نشاط و سرزندگی می‌کند. ماهیت قدرمند و بااراده متولدین این ماه، آنها را خستگی ناپذیر و غیر قابل توقف می‌سازد. مردان و زنانی که درماه فروردین به دنیا آمده‌اند، ذاتا جاه طلب و جسور هستند. آنها مانند سایر متولدین ماه‌هایی با عنصر آتش دوست دارند در هر کاری نفر اول باشند. فروردین ماهی‌ها، رهبری پرشور، با انگیزه و با اعتماد به نفس هستند و با روحیه شاد و عزم بی امان خود جامعه را می‌سازند. ترکیبی از لیموترش، ریحان فلفلی و آویشن سفید معطر، نسیمی دلپذیر، خنک و ملایم را برای آنها به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود تا طبع تند و تیز آنها کمی آرام بگیرد. همچنین فروردینی‌ها که به خودانگیختگی و شجاعت معروف هستند، افرادی پرشور، با انگیزه و با اعتماد به نفس هستند. عطر فروردین ماه که با طبیعت مستقل آن‌ها مطابقت دارد، عطرهایی با رایحه‌های گرم، چوبی و کهربایی و با نت‌های میوه‌ای مرکباتی هستند که انرژی زیاد و شخصیت پر جنب و جوش آن‌ها را بازتاب می‌دهد.

رایحه های مورد علاقه متولدین فروردین هدیه عطر برای متولدین فروردین

اگر یکی از عزیزانتان متولد ماه فروردین است و قصد دارید برای او عطر و ادکلن هدیه بخرید یا اینکه خودتان فروردین ماهی هستید و برای انتخاب عطری مناسب کمی سردرگم هستید، در ادامه با معرفی عطر متولدین فروردین با ما همراه باشید.

عطر فروردین ماه مناسب آقایان

اشتیاق مردان فروردین ماهی‌ ها به زندگی در همه کارهایشان منعکس می‌شود. آنها بی پروا، ماجراجو، فعال و مستقل، اما در عین حال صادق و سخاوتمند هستند و خود را بدون محدودیت وقف عزیزان خود می‌کنند. مرد متولد ماه فروردین و عطر او را نمی توان نادیده گرفت. مرد قوی و با اعتماد به نفس فروردینی، شایسته عطری است که با انرژی بالای او تناسب داشته باشد.

1. ساواج ادو پرفیوم مردانه دیور (Sauvage Eau de Parfum For Men Dior)

نت‌های تند و ادویه‌ای دیور ساواج، شادابی و روحیه ماجراجوی مرد فروردینی را منعکس می‌کند. این عطر شرقی خوشبو و همه پسند، رایحه‌ای رسمی و شگفت‌انگیز با پخش بو و ماندگاری قابل قبول دارد و احساس قدرت و سرزندگی را به آقایان فروردینی هدیه می‌دهد.

عطر متولدین فروردین

خریدساواج ادو پرفیوم مردانه دیور

2. هوگو ادو تویلت مردانه هوگو بوس (Hugo Eau de Toilette For Men Hugo Boss)

اغواگری ویژگی ذاتی مرد فروروینی است، او مجبور نیست سخت تلاش کند تا کسی را به دست آورد. او که فقط خودش است، جادویش را به نمایش می‌گذارد و مقاومت در برابر افسون این مرد غیرممکن است. هوگو باس عطر متولدین فروردین آقا و انتخابی عالی برای تقویت طلسم او است. این عطر ملایم، تندی چوبی جذابی را در نت‌های پایانی به نمایش می‌گذارد و برای شب‌های پاییزی انتخاب خیلی خوبی است. رایحه این ادوتویلت، شیک، مردانه و جوان پسند است.

عطر متولدین فروردین

خریدهوگو ادو تویلت مردانه هوگو بوس

3. اسکالپچر پرفیوم مردانه نیکوس (Sculpture Parfum Perfume Men Nikos)

در بین مردان متولد تمام ماه‌های سال، فروردینی‌ها از همه کلاسیک‌تر و قدرتمندتر هستند. عطر او باید به اندازه شخصیتش شجاع و بی پروا باشد. رایحه‌ای ماندگار که در تمام طول روز بر مردانگی او تأکید می کند، انتخاب عالی است. پرفیوم اسکالپچر، عطر ماه تولد آقایان فروردینی با گروه بویایی فوژه و مناسب روزهای بهاری است.

عطر متولدین فروردین

خریداسکالپچر پرفیوم مردانه نیکوس

4.ارمانی او پور هوم ادو تویلت مردانه جورجیو آرمانی (Armani Eau Pour Homme Eau de Toilette For Men Giorgio Armani)

مرد فروردینی با دیدگاه قاطع و اعتماد به نفس ذاتی، امنیت و قدرت را از خود بازتاب می‌دهد. همان ویژگی‌هایی که ادوتویلت آرمانی پور هوم با حضور نت‌های با طراوت مرکبات منتشر می‌کند و برازندگی ذاتی این مرد را برجسته می‌کند. این عطر مرکباتی آروماتیک بهترین عملکرد را در شب‌های تابستان دارد.

عطر متولدین فروردین

خریدارمانی او پور هوم ادو تویلت مردانه جورجیو آرمانی

5.کوروس - کوروش ادو تویلت مردانه ایوسن لورن (Kouros Eau de Toilette For Men Yves Saint Laurent - YSL)

این عطر قوی، قدرت و مردانگی آقایان متولد فروردین را منعکس می‌کند. عطری که فقط برای آقایانی با ویژگی‌های مردانه برجسته و مردان قدرت طلب مناسب است. این عطر فوژه با پخش بو و ماندگاری عالی و طبعی معتدل و گرم برای شب‌های پاییزی ایده‌آل است.

عطر متولدین فروردین

خریدکوروس - کوروش ادو تویلت مردانه ایوسن لورن

بهترین عطر متولدین فروردین خانم

زنان فروردین ماهی، شاد، پرانرژی و پرشور هستند و به عطری نیاز دارند که با این ویژگی‌های شخصیتی‌شان مطابقت داشته باشد. عنصر ماه آنها آتش و سیاره حاکمشان مریخ است، نماد مبارزه و عمل. خانم‌های فروردینی به مستقل بودن، روحیه رقابت‌پذیری و جذابیت بالا شهرت دارند. آنها اغلب همزمان روی چندین پروژه کار می‌کنند و سعی می‌کنند در هر کاری که انجام می‌دهند بهترین باشند.عطرهای تاثیرگذار، با رایحه جسورانه و منحصر به فرد بیشترین تناسب را با خانم‌های متولد این ماه دارند.

1.بلک ارکید ادو پرفیوم زنانه تام فورد (Black Orchid Eau de Parfum Women Tom Ford)

ادوپرفیوم بلک ارکید تام فورد، عطری قدرتمند و آفرودیزیک، لاکچری و کلاسیک است. این عطر فروردین ماه برای خانم‌ها، رایحه‌ای باشکوه و پراحساس با خط بویی قوی و تیره از ارکیده سیاه و ادویه‌ها دارد.

نت‌های قارچ ترافل سیاه، شمعدانی، انگور فرنگی سیاه، یلانگ یلانگ، یاس، ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو آمالفی در شروع این عطر،. ارکیده، ادویه جات، شمعدانی، نت‌های میوه ای، یلانگ یلانگ، یاس و نیلوفر آبی در قلب آن و شکلات تلخ، نعناع هندی، وانیل، بخور، کهربا، چوب صندل، خس خس و بلسان در نت‌های پایانی نمایشی منحصربفرد را اجرا می‌کنند. این عطر منحصربفرد، رایحه‌ای گرم وشیرین و خط بوی پررنگی دارد.

عطر متولدین فروردین

خریدبلک ارکید ادو پرفیوم زنانه تام فورد

2.فلور ماسک فور هر ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگز (Fleur Musc for Her Eau de Parfum For Women Narciso Rodriguez)

شور و اشتیاق زنان فروردین ماهی، بدون اینکه متوجه شوید شما را مجذوب خود می‌سازد، درست به مانند این عطر لطیف اما اعتیاد آور. رایحه ادوپرفیوم فلور ماسک فور هر درست مثل شخصیت یک خانم فروردین ماهی محتاط، اما مسحورکننده است. استفاده از این عطر چوبی گلی مشک‌دار برای روزهای بهاری پیشنهاد می‌شود. این عطر با رایحه‌های گلی خوشبو و بی‌نظیر، معتدل، شیرین و پرطراوت است و برای روحیات ظریف و در عین حال پرشور مناسب است.

عطر متولدین فروردین

خریدفلور ماسک فور هر ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگز

3. گوچی گیلتی ادو تویلت زنانه گوچی (Gucci Guilty Eau de Toilette Women Gucci)

یک خانم متولد ماه فروردین در مواجهه با خطر، با بی پروایی جسورانه، خود را بدون هیچ ترسی به دست احساساتش می‌سپارد. به همین دلیل است که او همیشه از عطرهایی با رایحه های جسورانه، اما شیک و برازنده استفاده می‌کند. ادوتویلت گوچی گیلتی با گروه بویایی کهربایی گل‌دار و رایحه معتدل و شیرین خود، برای شب‌های زمستانی مناسب است.

عطر متولدین فروردین

خرید گوچی گیلتی ادو تویلت زنانه گوچی

4.دی کی ان وای ادو پرفیوم زنانه (DKNY Eau de Parfum for Women)

زن فروردینی نمی‌تواند یک جا بنشیند و حرکتی نکند. او همیشه در حال برنامه ریزی و کار کردن است، این خانم‌ها به عطری نیاز دارند که با ریتم زندگی‌شان هماهنک باشد، مانند این عطر با رایحه شهری و مدرن، و بویی شاداب درست مثل خانم‌های فروردینی جذاب. این عطر خنک، شیرین و میوه‌ای برای روزهای بهاری مناسب است.

عطر متولدین فروردین

خریددی کی ان وای ادو پرفیوم زنانه

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید