10 کادو ولنتاین لاکچری که باید برای آقایان بخرید

10 کادو ولنتاین لاکچری که باید برای آقایان بخرید

هنگام انتخاب کادو ولنتاین برای آقایان باید گزینه‌هایی را در نظر بگیرید که نشان دهنده سلیقه و ترجیحات منحصر به فرد آن‌ها باشد. بعنوان مثال یک عطر خاص و منحصر به فرد، ماشین اصلاح، افتر شیو و... می‌توانند از نیازهای ضروری آقایان باشند که از هدیه گرفتن آن‌ها خوشحال می‌شوند.

اگر برای خرید هدیه ولنتاین سردرگم هستید و نمی‌دانید که چه چیزی بخرید، در این مقاله 10 کادو لاکچری که می‌توانید بعنوان کادو روز ولنتاین برای پارتنر خود تهیه کنید را معرفی کردیم. این کادوها به شدت لاکچری و خاص هستند و بی شک شما را در ذهن طرف مقابل‌تان ماندگار می‌کنند.

1. ادو پرفیوم کرید اونتوس مردانه (Aventus Eau de Parfum for Men Creed)

ادو پرفیوم کرید اونتوس مردانه

خرید عطر کرید اونتوس

کرید یک برند عطر لوکس فرانسوی است که از سال 1760 وجود داشته است و به دلیل ایجاد رایحه‌های با کیفیت بالا و منحصر به فرد شناخته شده است. Aventus یکی از نمادین‌ترین و شناخته شده‌ترین عطرهای برند کرید است.

Aventus مردانه در سال 2010 منتشر شد و به سرعت طرفداران زیادی در بین آقایان پیدا کرد. کرید اونتوس در خانواده عطرهای مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد و یک عطر کاملا مردانه و شیک است. Aventus قدرت، بینش و موفقیت را با الهام از زندگی دراماتیک جنگ، صلح و عاشقانه امپراتور ناپلئون تقدیر می‌کند. این بطری با نشان نقره‌ای اسب و سوار مزین شده است.

این عطر توسط پدر و پسر، Erwin Creed Seventh Generation و Olivier Creed Sixth Generation ساخته شده است. این پدر و پسر ترکیبات موجود در این عطر را به صورت دستی و از بهترین مواد اولیه انخاب کرده‌اند. نتیجه این تلاش مشترک، عطر تحریک‌آمیز و مردانه اونتوس است. همین ویژگی این عطر را در دسته عطرهای لاکچری قرار می‌دهد که مناسب هدیه روز ولنتاین است.

نت ابتدایی این عطر شیرین و خنک از آناناس، ترنج، انگور فرنگی سیاه و سیب تشکیل شده است. نت ابتدایی ماندگاری زیادی ندارد و به سرعت جای خود را به نت میانی می‌دهد. نت میانی کرید اونتوس سرشار از رایحه‌های درخت توس، نعناع هندی، گل یاسمن سفید و گل رز است.

این نت نیز به سرعت ناپدید می‌شود و جای خود را به نت ماندگار می‌دهد. اونتوس در نهایت با رایحه‌های قوی مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر به پایان می‌رسد. این عطر به گونه‌ای ساخته شده است که حس شادابی، نشاط و وقار مردانه را منتقل کند.

2. ادو پرفیوم جورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه (Acqua di Gio Eau de Parfum Men Giorgio Armani)

ادو پرفیوم جورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه

خرید عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو

عطر آکوا دی جیو به‌خاطر رایحه تازه، آبی و معطر خود شناخته می‌شود. نسخه ادو پرفیوم این عطر بوی تندتر و ماندگارتری نسبت به ادو تویلت اصلی دارد. آکوا دی جیو یک عطر کاملا جدید و لاکچری است که در سال 2022 به بازار عرضه شد.

نت ابتدایی این عطر از آب دریا و نارنگی ماندارین تشکیل شده است. با گذر از نت ابتدایی به نت میانی عطر می‌رسیم. نت میانی یا قلبی آکوا دی جیو شامل مریم گلی، اسطوخودوس و گل شمعدانی است. این عطر مردانه در نهایت با نت‌های پایه و ماندگار خس خس، نعناع هندی و نت‌های معدنی به پایان می‌رسد.

ادو پرفیوم Acqua di Gio اغلب برای مناسبت‌های مختلف از جمله محیط‌های غیررسمی و رسمی مناسب است. این عطر به دلیل همه کاره بودن معروف است و می‌توان آن را در روز یا عصر پوشید. اگر به دنبال خرید یک عطر لاکچری هستید که در روز ولنتاین بعنوان کادو ولنتاین به پارنتر خود هدیه دهید، آکوا دی جیو یک انتخاب هوشمندانه است.

3. امولسیون افتر شیو شنل

امولسیون افتر شیو شنل

خرید امولسیون افتر شیو شنل

امولسیون افتر شیو شنل یک محصول پس از اصلاح است که کاربرد زیادی برای آقایان دارد. این افتر شیو یک محصول بهداشتی است که پس از اصلاح، به عنوان یک عامل تسکین دهنده و ضد عفونی کننده عمل می‌کند. امولسیون افتر شیو شنل علاوه بر مزایای مراقبت از پوست، رایحه‌ای مطبوع نیز به پوست می‌بخشد.

این محصول آبرسان و مرطوب کننده برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است و به دلیل سبک و غیر چرب بودن، به سرعت جذب پوست می‌شود. این امولسیون روی پوست خشک استفاده می‌شود و به این دلیل که فاقد الکل است به هیچ عنوان پوست را خشک نمی‌کند. اگر به دنبال بازیابی رطوبت و هیدراتاسیون پوست خود هستید حتما این محصول را امتحان کنید.

از آنجایی که افتر شیوها بخشی جدایی‌ناپذیر از بسیاری از روتین‌های نظافت شخصی مردان هستند می‌توانند یک هدیه مناسب برای آقایان باشند. بنابراین اگر به دنبال یک کادو لاکچری ولنتاین برای پسر هستید بدون شک پیشنهاد ما به شما خرید، امولسیون افتر شیو شنل است.

در واقع انتخاب افتر شیو به عنوان هدیه ولنتاین می‌تواند یک انتخاب کاملا متفکرانه و هوشمندانه باشد، به خصوص اگر شریک زندگی یا دوست شما از نظافت و مراقبت از خود لذت می‌برد. افتر شیو چیزی بیش از یک محصول بهداشتی است و نشان می‌دهد که شما چقدر به پارتنر خود اهمیت می‌دهید.

4. ماشین اصلاح صورت 10 در 1 استایلینگ کیت سری 7 ام جی کی 7920 براون

ماشین اصلاح صورت 10 در 1 استایلینگ کیت سری 7 ام جی کی 7920 براون

خرید ماشین اصلاح صورت 10 در 1 استایلینگ کیت سری 7 ام جی کی 7920 براون

خرید ماشین اصلاح بعنوان کادو ولنتاین برای پسر می‌تواند کاری هوشمندانه و دقیق باشد. این هدیه لاکچری نشان می‌دهد که شما چقدر به فکر پارتنرتان هستید. برای خرید ماشین اصلاح، یکی از پیشنهادهای ما به شما، ماشین اصلاح صورت 10 در 1 استایلینگ کیت سری 7 ام جی کی 7920 براون است.

این ماشین اصلاح آلمانی دارای 10 تیغه متفاوت است که هر کدام کار متفاوتی را برای فرد انجام می‌دهند. به همین دلیل است که نام محصول 10 در 1 است. این ماشین اصلاح علاوه بر کاربرد حرفه‌ای، یک ماشین اصلاح با کیفیت خانگی است که به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیغه‌های موجود در این ماشین اصلاح ضدآب هستند و باتری آن لیتیومی است. کیف محکم این ماشین اصلاح مقاومت زیادی دارد و همین ویژگی حمل آن را ساده می‌کند. مینی شیور و ریش تراش کوچک موجود در این کیت، امکان ایجاد استایل‌های مختلف ریش مانند پرفسوری را فراهم می‌کند.

5. ماشین اصلاح مینی صورت مدل اف اس 1000 براون

ماشین اصلاح مینی صورت مدل اف اس 1000 براون

خرید ماشین اصلاح مینی صورت مدل اف اس 1000 براون

ماشین اصلاح مینی صورت مدل اف اس 1000 براون، یک محصول فوق‌العاده کاربردی است که معمولا بعنوان هدیه لاکچری در نظر گرفته می‌شود. این ماشین اصلاح از برند آلمانی braun است و برای استفاده خانگی کاربرد دارد.

این ماشین اصلاح مینی به راحتی موهای صورت را اصلاح می‌کند و باعث بروز حساسیت پوستی نمی‌شود. چراغ داخلی دستگاه امکان مشاهده موها را فراهم می‌کند و یک اصلاح فوق حرفه‌ای را برای کاربرد رقم می‌زند. از آن‌جایی که این ماشین اصلاح موها را از نزدیک به پوست شیو می‌کند، باعث صاف و یکدست شدن سطح پوست نیز می‌شود.

6. ماشین اصلاح گوش و بینی او ایکس 159 اکسیژن

ماشین اصلاح گوش و بینی او ایکس 159 اکسیژن

خرید ماشین اصلاح گوش و بینی او ایکس 159 اکسیژن

اگر به دنبال یک هدیه لاکچری متفاوت برای ولنتاین هستید که برای هر مردی کاربرد داشته باشد، ماشین اصلاح گوش و بینی او ایکس 159 اکسیژن یک انتخاب فوق‌العاده است. این ماشین اصلاح از برند Oxygene برای استفاده خانگی و حرفه‌ای کاربرد دارد و علاوه بر آقایان، خانم‌ها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

جنس تیغه این محصول از استیل ضدزنگ است و دارای باتری قابل شارژ است. سری این ماشین اصلاح گوش و بینی قابل شستشو است و دارای تکنولوژی اصلاح برش چرخشی است. از آن‌جایی که اصلاح موهای گوش و بینی به سادگی انجام نمی‌شود، با خرید این ماشین اصلاح می‌توانید یک اصلاح راحت و تمیز داشته باشید.

7. اتو مو سری 5000 بی اچ اس 510/00 فیلیپس

اتو مو سری 5000 بی اچ اس 510/00 فیلیپس

خرید اتو مو سری 5000 بی اچ اس 510/00 فیلیپس

اتو مو جزء کادوهای لاکچری برای آقایان محصوب می‌شود که می‌توانید برای هدیه ولنتاین در نظر بگیرید. اگر به دنبال اتو مویی هستید که کیفیت خوبی داشته باشد و پارتنرتان از گرفتن آن خوشحال شود، اتو مو سری 5000 بی اچ اس 510/00 فیلیپس گزینه مناسبی است.

این اتو مو حرفه‌ای از برند هلندی و شناخته شده فیلیپس است. فناوری Thermo Shield موجود در اتو مو سری 5000 بی اچ اس 510/00 برای محافظت در برابر گرما تعبیه شده است و جلو سوختن و آسیب دیدن موها را می‌گیرد.

علاوه بر این، مراقبت یونی موجود در این اتو مو نیز، به داشتن موهای براق و بدون وز کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده این اتو مو لاکچری می‌توان به صفحات سرامیکی آغشته به روغن آرگان اشاره کرد. این ویژگی امکان سر خوردن راحت اتو روی موها را فراهم می‌کند.

8. پرفیوم پاکو رابان 1 میلیون رویال مردانه (1 Million Royal Perfume Men Paco Rabanne)

پرفیوم پاکو رابان 1 میلیون رویال مردانه

خرید عطر پاکو رابان 1 میلیون رویال

اگر به دنبال یک عطر فوق‌العاده لاکچری و همه پسند هستید که هر مردی از هدیه گرفتن آن سورپرایز شود، پاکو رابان 1 میلیون رویال بهترین انتخاب است. 1 Million Royal از برند پاکو رابان یک عطر مردانه کاملا جدید است که در سال 2023 به بازار عرضه شد. این عطر منحصر به فرد باعث افزایش اعتماد به نفس آقایان می‌شود و ترکیب چوبی موجود در آن جنبه مردانه عطر را تقویت می‌کند.

این پرفیوم در گروه بویایی کهربایی چوبی قرار دارد و رایحه آن شیرین و گرم است. نت‌های ابتدایی این عطر از هل، نارنگی و ترنج تشکیل شده است. نت میانی نیز شامل اسطوخودوس، مریم گلی و برگ بنفشه هستند. با گذر از نت‌های ابتدایی و نت‌های میانی به نت پایه می‌رسیم. نت‌های پایه و ماندگار پاکو رابان 1 میلیون رویال از صمغ بنزوئین، چوب سدر و نعناع هندی تشکیل شده است.

9. شمع معطر فلاور بمب ویکتور اند رولف

شمع معطر فلاور بمب ویکتور اند رولف

خرید شمع معطر فلاور بمب ویکتور اند رولف

خرید شمع بهنوان هدیه ولنتاین کاملا متفاوت است که هر مردی انتظار گرفتن آن را ندارد. اگر می‌خواهید پارتنر خود را با یک کادو لاکچری و فوق‌العاده شگفت‌زده کنید، قطعا شمع معطر فلاور بمب ویکتور اند رولف این کار را برای شما انجام می‌دهد.

ویکتور اند رولف که یک برند هلندی است علاوه بر عطر در زمینه تولید شمع نیز فعالیت می‌کند. ویکتور اند رولف علاوه بر شمع فلاور بمب، عطر فلاور بمب را هم تولید کرده است که بسیار مورد استقبال خانم‌ها است.

10. اتو مو استایلر گلد جی اچ دی

اتو مو استایلر گلد جی اچ دی

خرید اتو مو استایلر گلد جی اچ دی

جی اچ دی یک برند انگلیسی است که در زمینه تولید اتو مو موفق واقع شده است. اتو مو استایلر گلد جی اچ دی به دلیل ویژگی‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم می‌تواند یک کادو لوکس و لاکچری برای هدیه ولنتاین برای پارتنر شما باشد.

اتو مو استایلر گلد جی اچ دی یک اتو مو باکیفیت است که بدون ایجاد گرمای خیلی شدید و سوزاننده موها را خوش حالت می‌کند. داخل این اتو دو حسگر حرارتی تعبیه شده است تا بتوانند دمای اتو را در تمام طول استفاده روی دمای 185 درجه ثابت نگه دارند.

در این مقاله از وبسایت ریحا شما را با 10 کادو لاکچری ولنتاین برای آقایان آشنا کردیم. این کادوها بهترین هدایا برای آقایان هستند که در روز ولنتاین می‌توانید به آن‌ها هدیه دهید. امیدواریم که مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد و از خواندن آن لذت برده باشید.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید