یه خرید خاص برای خاص‌ترین ماه سال!
خرید با تخفیف از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
قوانین انتخاب و خرید عطر برای هدیه

قوانین انتخاب و خرید عطر برای هدیه

اگر قصد دارید برای مادر، دوست یا همسر خود به هر مناسبتی هدیه‌ای تهیه کنید، هیچ هدیه‌ای کلاسیک‌تر از عطر وجود ندارد. اگر رایحه‌ای را انتخاب کنید که مورد پسند آنها واقع شود، مطمئنا شادی زیادی را به آنها هدیه داده‌اید. اما انتخاب عطر بسیار سلیقه‌ای و امری دشوار است. روایح مختلف خاطرات مختلفی را برای افراد مختلف تداعی می‌کنند، و گاهی اوقات عطری که برای شما رایحه‌ای عالی دارد ممکن است بوی خوبی برای خواهرتان نداشته باشد! ممکن است هنگامی که برای خرید عطر به عنوان هدیه اقدام می‌کنید، از تلاش برای یافتن رایحه مناسب ناامید شوید که آیا مادر شما بیشتر "ترنج چوبی با کمی وانیل" را دوست دارد یا "یا رایحه مرکباتی با پایه گل رز قوی" را.

سپس بعد از یک سردرگرمی مطلق، هنگامی که 75 بطری را در یک فروشگاه بزرگ تست کردید و درچار سردرد میگرنی شدیدی شدید، ممکن است بخواهید تسلیم و بی‌خیال خرید عطر به‌عنوان هدیه شوید. خب باید بگویم که خوشبختانه، یک راه ساده برای انتخاب عطر مناسب برای افراد خاص وجود دارد که در این مقاله به آنها اشاره کرده‌ایم.

مهم نیست برای چه کسی خرید می‌کنید، با رعایت این اصول ساده می‌توانید گزینه مناسب شخص مورد نظر را بیابید.ولی به‌خاطر داشته باشید، این یک هدیه است و قرار نیست که عطر امضا و همیشگی شخص مورد نظر باشد. انتخاب شما می‌تواند برای یک شب بیرون از خانه، چیزی سرگرم کننده و متفاوت باشد، یا گاه به گاه با لوسیون مورد علاقه‌اش مورد استفاده قرار بگیرد.

بنابراین، در این مقاله، تفاوت های ظریف هدیه دادن عطر را به اشتراک می گذاریم – چه زمانی یک هدیه خوب است و چه زمانی نیست! ما در بیشتر موارد معمول به جزئیات خواهیم پرداخت. به علاوه، ما همچنین پیشنهاداتی را در مورد عطرهایی که می توانید برای یک موقعیت خاص در نظر بگیرید، به شما ارائه می دهیم!

آیا عطر هدیه خوبی است؟

وقتی صحبت از هدیه دادن یک عطر به میان می‌آید، باید مطمئن شوید که آن را به درستی انتخاب خواهید کرد! خرید یک عطر به‌عنوان هدیه، نه تنها می‌تواند گران قیمت باشد، بلکه بسته به موقعیت، شخصی که عطر را به او هدیه می‌دهید، رابطه شما با او و مناسبت هدیه و موارد دیگر می‌تواند مورد استقبال قرار گیرد یا کاملا حرکتی اشتباه باشد!

همه این فاکتورها، ممکن است شما را به این فکر وادار کند که آیا یک عطر هدیه خوبی برای خرید است؟ و آیا هدیه مناسبی است؟ یا بهتر است به گزینه دیگری فکر کنید؟!.. به طور کلی، عطرها تقریبا همیشه یک از بهترین هدایا برای عزیزان و دوستان صمیمی بوده و هستند. مرد یا زن، جوان یا پیر، ثروتمند یا فقیر فرقی ندارد! اطمینان حاصل کنید که عطر را با سلیقه فرد مورد نظر مطابقت می‌دهید و یا تمام تلاش‌تان را برای حداکثر تأثیر شخصی سازی می‌کنید!

با این حال، از هدیه دادن عطر به رئیس یا همکاران خود خودداری کنید. در مورد تعطیلات و مناسبت‌هایی مانند تولد، سالگرد، عروسی و غیره نیز همینطور است. کافی است فقط به حالات طرف مورد نظر و مناسبتی که می‌خواهید برای آن عطر بخرید توجه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید. برای آنکهیک عطر را درست به عنوان هدیه انتخاب کنید؛ باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- از قبل تکلیف خود را روشن کنید

قبل از ورود به مغازه، موارد مورد پسند و نکاتی که مورد علاقه‌ شخص مورد نظر نیست را مشخص کنید. حداقل اطلاعاتی که باید داشته باشید این است که او چه سبک زدگی‌ای دارد؟ آیا غذاهای تند را به خوراکی‌های شیرین ترجیح می دهد؟ آیا خانه خود را با بخور اسطوخودوس پر می‌کند؟

به روایحی که آنها دوست دارد و روایحی که به طور مرتب استفاده می‌کند توجه کنید، این راحت‌ترین راهی است که می‌توانید خانواده بویایی مورد علاقه او را کشف کنید. روال و روتین روزانه یک فرد نیز می‌تواند بر تصمیم شما تأثیر بگذارد. اگر او در یک دفتر کار می‌کند، عطری را انتخاب کنید که خیلی قوی و تند نباشد. یا اگر اهل ورزش است، رایحه نشاط ‌آور مرکبات مناسب او می‌باشد.

اگر چنین اطلاعاتی در دسترس ندارید، مجبورید با احتیاط از دیگران، مانند همسر یا خواهرشان این سوالات را بپرسید. توجه داشته باشید، هر کاری که انجام می‌دهید، هرگز کورکورانه خرید نکنید، زیرا می‌تواند منجر به فاجعه شود.

2-روایح مورد علاقه او را یاد داشت کنید

اگر به شخصی که قصد خرید عطر برای او را دارید نزدیک هستید، ممکن است به خوبی بدانید که او در حال حاضر چه عطری استفاده می‌کند. این اطلاعات می‌تواند چیزهای زیادی در مورد نوع عطری که او دوست دارد به شما بگوید. عطرها در خانواده‌های مختلفی مانند چوبی، گلی، آروماتیک یا میوه‌ای قرار دارند، بنابراین دانستن خانواده‌ای که آنها تمایل دارند به سمت آن جذب شوند، می‌تواند به شما در جهت درست کمک کند.

سپس می‌توانید اطلاعاتی جزئی بیشتری بدست آورید. مثلا چه نت‌هایی در عطری که در حال حاضر استفاده می‌کند وجود دارد؟ به عنوان مثال، اگر مشک داشته باشد، به احتمال زیاد عطر جدیدی را نت مشک داشته باشد دوست خواهد داشت.

3- به سرگرمی‌های او توجه کنید

لحظه‌ای به سرگرمی و کاری که از انجام دادن لذت می‌برد فکر کنید! بله ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما می‌تواند به شما در خرید بهتر کمک کند. اگر او عاشق باغبانی باشد، ممکن است بخواهید به دنبال روایح گل‌دار بروید. آیا او یک ورزشکار حرفه‌ای است؟ آن وقت شاید رایحه مرکباتی، تازه و درخشان بیشتر نظر او را جلب کند!

شاید برای یک آهنگ‌ساز خرید می‌کنید، آن وقت بهتر است به دنبال چیزی گرم و دنج باشید تا در حالی که سرگرم نوشتن آهنگ جدید خود است، آن را بپوشد. می‌بینید، دانستن این موضوع به طرز شگفت انگیزی مفید است.

4- از کاغذ بلاتر استفاده کنید

قطعت به این موضوع برخورد کرده‌اید که یک عطر روی پوست یکی از دوستانتان به طرز شگفت انگیزی عمل می‌کند، اما روی شما بوی خیلی بدی می‌دهد؟ به این دلیل است که عطرها مناسب انواع خاصی از پوست هستند. روایح در افراد مختلف بوی متفاوتی دارند، بنابراین بهترین راه برای ارزیابی یک عطر استفاده از کاغذهای بلاتر به جای اسپری کردن آن روی مچ دستتان است.

نکته مهمی که باید به‌خاطر بسپارید این است که قبل از اسپری کردن هر کارت، نام عطر را روی آن بنویسید. در غیر این صورت، بعد از گذشت روزها و یا ساعت‌ها، فراموش خواهید کرد که کدام عطر بوده است. اگر در فروشگاه بزرگی هستید که پر از روایحی است که از هر طرف پخش می‌شوند، به راحتی می‌توانید در آنها غرق شوید.

توصیه ما این است که حداکثر سه عطر را در یک ساعت آزمایش کنید تا از فشار و سردرگمی بیش از خود جلوگیری کنید. 30 دقیقه استراحت کنید، صبر کنید تا کاغذهای بلاتر خشک شوند و اجازه دهید بینی شما مجددا به حالت عادی خود بازگردد، سپس مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.

5- شخصیت فرد مورد نظر را با عطر مطابقت دهید

نحوه صحبت ما در مورد عطرها، لطیف، جسورانه، عجیب و غریب، شیک و...، اغلب برای توصیف افراد نیز استفاده می‌شود. بنابراین باید به این فکر کنید که شخصی را که برایش خرید می‌کنید چگونه توصیف می کنید! سپس شخصیت او را با نحوه توصیفی که از عطر دارید، هماهنگ کنید.

6- انتخاب‌های ساده، کلاسیک و همه پسند بهترین هستند

اکنون شما طیف وسیعی از روایح را امتحان کرده‌اید، اما هنوز برای تصمیم‌گیری در مورد بهترین رایحه تلاش می‌کنید. چرا دست از امتحام کردن عطرهای خاص و عجیب و غریب نمی‌کشید و عطرهای ساده و کلاسیک را جایگزین نمی‌کنید؟.. عطر به‌خودی خود هدیه‌ای بسیار خاص و منحصربه‌فرد است و نیازی به انتخاب رایحه‌ای خاص و عجیب برای متمایز کردن آن وجود ندارد!

جذاب‌ترین خانواده عطرها روایح گلی هستند. با ترکیبی رویایی از نت‌های میوه‌ای، مشک‌دار و گل‌ها، می‌توانید بهترین انتخاب را برای یک عطر تابستانی داشته باشید. اگر روایح گلی مد نظرتان نیست، می‌توانید به رایحه‌ای تازه به نت‌های سبز یا مرکباتی هم فکر کنید. اگر در طبع و طعم عطر انتخابی شک دارید، عطرهایی با طبع معتدل و طعم ملایم انتخابی محتاطانه اما منطقی هستند که شما را راحت‌تر به جواب می‎رسانند.

7- گزینه و انتخاب بیشتر را به آنها هدیه دهید

چرا به جای خرید یک بطری عطر 100 یا 200 میلی‌لیتری، مجموعه‌ای از عطرهای مینیاتوری‌ یا چند عطر در حجم کم‌تر را نمی‌خرید؟ به این ترتیب به او آزادی انتخاب و گزینه بیشتری می‌دهید. با این‌کار او می‌تواند چند رایحه مختلف را امتحان کرده و اگر از رایحه خاصی خوشش بیاید، می‌دانید که سال آینده چه عطری را باید به او هدیه دهید!

8- بیرون از بطری فکر کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که نباید عطر را از روی بطری آن قضاوت کنید. اما اگر بخواهیم صادق باشیم طراحی بظری می‌تواند یک عامل تعیین کننده اصلی برای انتخاب باشد. بعضی عطرها کلکسیونی و بعضی با بطری‌هایی بسیار ساده و مینیمال طراحی می‌شوند، بنابراین مهم است که در مورد استایل او پیش زمینه داشته باشید. آیا او شخصیتی مینیمالیستی، هیجانی یا کلاسیک دارد؟ بطری عطر نیز باید همیشه با زیبایی شناسی و شخصیت او مطابقت داشته باشد.

نکات خرید عطر برای عزیزانمان

خرید عطر امری سخت و چالش برانگیز است که می‌تواند موانع زیادی داشته باشد. اما این نباید باعث شود شما از هدیه ارزشمندی که قصد دارید به فرد مهم زندگی‌تان دهید، دست بکشید. با در نظر گرفتن فاکتورهایی ساده اما کار آمد می‌توانید انتخابی به‌جا و درست داشته باشید. برای آنکه بهتین انتخاب را داشته باشید؛ در ادامه این مقاله به چند مورد مهم و حیاتی اشاره کردیم تاراهنمای خوبی برای هدیه دادن عطر به زنان خانواده‌ باشد.

برای مادر

اگر مادر عطرهای کلاسیکی دارد که بدون توجه به موقعیت به آنها می‎چسبد و از آنها استفاده می‌کند؛ می‌توانید با تکمیل کردن مجموعه عطرهایش با فرمول‌بندی‌های مختلف رایحه‌های مورد علاقه‌اش، این کار را انجام دهید. شما می‌توانید لوسیون‌ها، ژل‌ها یا صابون‌های خوشبو هم خانواده با عطرهای او را بخرید. این یک راه عالی برای خرید هدیه‌های عطری است، زیرا معمولا می تواند آنها را با هر عطری که در حال حاضر استفاده می‌کند تطبیق دهد.

برای خواهر کوچک

اگر خواهری کوچک‌تر و نوجوان دارید، عطر یک هدیه عالی برای او است. نوجوانان به دلیل دوره سنی که دارند، تمایل به عطرهایی دارند که می‌بینند افراد مشهور مورد علاقه‌شان استفاده می‌کنند یا از طریق رسانه‌های اجتماعی در مورد آن صحبت می‌شود!.. برای خرید در این بازه سنی کافی است در مورد پرفروش‌ترین‌ عطرهای سلبریتی از فروشنده سوال کنید. البته قبل از آن باید از علاقه‌مندی‌های او نیز آگاه باشید.

برای خواهر بزرگ

اگر خواهر بزرگتر دارید، سعی کنید اطلاعاتی را که از قبل در مورد او می‌دانید، جمع آوری کنید. می‌توانید نگاهی به نوع عطری که او در حال حاضر می‌پوشد، یا حتی انواع رایحه‌هایی که به سمت آن‌ها کشیده می‌شود، مانند مرکبات یا گل‌ها، بیندازید. همه این اطلاعات را در اختیار متخصص عطر قرار دهید، آنها به شما کمک می‌کنند که چه عطرهای جدید یا فوق‌العاده محبوب در این دسته بندی‌ها وجود دارد تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای دوست

نترسید که دوست خود را به خارج از منطقه امنی که دارد پرتاب کنید! اگر او رایحه‌ای خاص دارد اما به دنبال این است که در سال جدید برگ جدیدی را در زندگی خود باز کنید، با معرفی و هدیه دادن عطرهای جدید به او کمک کنید.

برای مادربزرگ

خب این مورد ممکن است پیچیده‌ترین موقعیت باشد. اگر بتوانید برای مادربزرگ‌تان نیز هدیه مناسبی را تهیه کنید، شما واقعا یک فرد نکته سنج و دقیق هستید!.. اگر خیلی صمیمی نیستید و اطلاعاتی از شخصیت و علایق وی ندارید، بهترین گزینه این است که از خرید عطر برای او دست بردارید، زیرا ممکن است او شما را برای همیشه با رایحه‌ای که دوست نداشته به یاد بیاورد و این اصلا خوب نیست.

اما اگر از عطر فعلی او آگاهید، کافی است گروه بویایی و سن او را به متخصصین عطر بگویید. سپس آنها شما را به آخرین انتخاب‌های آن دسته راهنمایی می‌کنند.اگر هنوز سردرگم هستید، رایحه گل رز را پیشنهادی است کلاسیک که درصد قبولی بسیار بالایی خواهد داشت.

در ادامه این مقاله چند نمونه از پرطرفدارترین و بهترین گزینه‌های عطری ارائه شده توسط برندهای مطرح برای هدیه را معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید هریک از این محصولات را با ضمانت کیفیت و اصل بودن 100٪ کالا تهیه فرمایید. کلیک بر روی هایلایت خرید محصول، امکان خرید این کالاهای پیشنهاد شده را از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین ریحا فراهم می‌کند.

1- ادو پرفیوم کارولینا هررا گود گرل فنتستیک پینک برای خواهرتان

خریدادو پرفیوم کارولینا هررا گود گرل فنتستیک پینک

کمپانی آمریکایی کارولینا هررا در سال 2020 از یک فلنکر جدیدتر در مجموعه عطرهای گود گرل رونمایی کرد تا بلکه در روزهای سخت و کرونایی 2020 اسباب شادی و حال خوب طرفداران خود شود. این عطر زنانه که گود گرل فنتستیک پینک نام دارد، بار دیگر به دستان باتجربه و سحرآمیز عطرساز معروف؛ خانم لووییس ترنر (Louise Turner) و در غلظت ادوپرفیوم طراحی شد. خانم لوییس ترنر که با روحیات حساس اما مقتدر زنان امروزی به خوبی آشنایی دارد؛ این بار نیز با به کار گرفتن عناصری همانند مرکبات، قهوه، بادام و پرالین و پودر کاکائو، آمیزه‌ای استثنایی و دلنشین را خلق کرد.

تمامی عطرهای سری گود گرل، تداعی‌گر بانویی با اقتدار و امروزی هستند که با کفش‌های پاشنه بلند خود، در خیابان‌های یک شهر بزرگ قدم می‌زند و تمام نگاه‌ها را به سمت خودش برمی‌گرداند. این بانوی بی‌مانند در اوج استقلال و اراده ، تمام شهر را در زیر قدم‌های محکم و پرغرور خود به لرزه درمی‌آورد و جذابیت و گیرایی وصف ناپذیری در ذات قدرتمندش دارد. به همین جهت تمامی این فلنکرها به شکل یک کفش طراحی شدند تا شخصیت یکه‌تاز این زنان را به تصویر بکشند و ادوپرفیوم گود گرل فنتستیک پینک نیز از این قاعده مستثنی نشد.

اما این‌بار رنگ صورتی با ظاهری پرزرق‌وبرق برای این کفش مجلل در نظر گرفته شد تا رایحه و طبع متمایز آن را نسبت به همتاهایش القا کند. پایه گرم و اعتیاد آور این عطر زنانه به شدت برای استفاده در روزهای سرد سال مناسب است. روایح تند دانه تونکا، کاکائو، پرالین و دارچین طعم شیرینی در پس‌زمینه عطر خلق می‌کنند و چنان طبیعت گرمی دارند که تحمل سرما را به هرنحوی راحت‌تر می‌کنند. ادپرفیوم کارولینا هررا گود گرل فنتستیک پینک زنانه، یک عطر رسمی و مجلل و درعین حال اسپورت و خیابانی است و بسته به شرایط، در هر موقعیت و مکانی می‌توان از آن استفاده کرد.

2- ادو پرفیوم میس دیور برای مادرتان

خریدادو پرفیوم میس دیور

ادوپرفیوم نام‌آشنای میس دیور، از محصولات بسیار محبوب و همیشه در صحنه کمپانی فرانسویِ دیور است که در سال 2012 به بازار جهانی عطر و ادوکلن زنانه شد. جای شکی وجود نداشت که نسخه ادوپرفیوم میس دیور نیز، مانند سایر محصولات ارائه شده از این زیرمجموعه، به‌شدت مورد استقبال قرار میگیرد؛ و همین طور هم شد! تلفیق معجزه آسای هرم بویایی این عطر زنانه، به دستان کاردیده و باتجربه طراح و عطرسازِ مطرحِ جهانی؛ آقای فرانسوا دماکی (Francois Demachy) خلق شد و در اختیار طرفدارن همیشگی برندِ دیور قرار گرفت. چهره‌ی تبلیغاتی میس دیور، خانم ناتالی پورتمن (Natalie Portman)؛ بازیگرمشهورِ هالیوودی انتخاب شد.

ترکیب اغواگر ادوپرفیوم میس دیور، به‌طور طبیعی از یک عشق واقعی همراه با شیطنت الهام گرفته شده و مخصوص خانم‌های جوانِ زیبا و سرزنده‌ای است که در یک رابطه‌ی عاشقانه هستند؛ عطری رمانتیک که دنیایی پر از رویا و دوست داشتن را برای دختران جوانِ عاشق و باروحیه به تصویر می‌کشد.اکسیر رازآلود میس دیور به حدی ماهرانه ساخته شده است؛ که بیانگر آزادی و اغواگری می‌باشد و در یک آن شما را اسیر سحر و جادوی خود می‌کند؛ حس رومانتیک این رایحه در عین هوشمندی وصف‌ناپذیر خود، به تمام بانوان جوانی تقدیم شده که خواهان نگرش عاشقانه‌تری نسبت به خود هستند .

طبع معتدل و طعم شیرین رایحه‌ میس دیور، لطیف، وسوسه برانگیز و مست‌کننده است و با آ‌وهوای هر چهار سال فصل سازگار است؛ اما بیشتر برای استفاده‌ی روزانه در فصل‌های پاییز و بهار پیشنهاد می‌شود. این عطرمدیترانه‌ای گل‌دار با ماندگاری بسیار بالایی که دارد برای مصرف در مراسم رسمی و مهمانی‌های شبانه پیشنهاد می‌شود. با داشتن حجم 100 میلی لیتری این عطر زنانه، دیگر برای مدت‌ها؛ حداقل به مدت یکسال، نیاز به خریدن عطر جدید ندارید. و اما در انتها باید گفت؛ این عطر جادویی تنها متعلق به Dior نیست، بلکه بسیاری از کمپانی¬های مطرح دنیا با الهام از این رایحه جایگاه و اعتباری فراوان در بین رقبای خود پیدا کرده‌اند.

3- ادو پرفیوم شنل کوکو مادمازل برای مادرتان

خریدادو پرفیوم شنل کوکو مادمازل

بهترین عطر زنانه جهان در سه سال پی در پی، بدون شک محصولی نیست، جز ادوپرفیوم معروفی از برند شنل، که نمی‌توان به سادگی در مورد آن صحبت کرد. عطر کوکو مادمازل، یادآور شخصیت بزرگ و متفاوت G.chanel است و فرمولاسیون آن، توسط عطرساز معروف، جک پولژ (Jacques Polge) طراحی و ساخته شده است. این ادوپرفیوم در سال 2001 توسط برند شنل، به بازار معرفی و عرضه شد. عطر کوکو مادمازل از برند شنل را می‌توان به بانویی ثروتمند تشبیه کرد، که در یک شب سرد زمستانی، در پاریس برای مهمانی باشکوهی آماده می‌شود. این بانوی شیک، بالاخره راضی می‌شود، که دستکش‌های مخمل خود را درآورد و در رقصی با شکوه با شما همراه شود.

این عطر با رایحه دل انگیز خود، همه خانم‌های دوست دار عطر را انگشت به دهان می‌کند. ادوپرفیوم کوکو مادمازل، با قاطعیت کامل، بهترین عطر زنانه از این برند است و در ردیف چند عطر برتر جهان جای دارد. طرفداران و علاقمندان این عطر، به شدت از آن حمایت می‌کنند و آن را به عنوان نمونه‌ای شگفت انگیز از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای خانم‌های شیک و متشخص به حساب می‌آورند. ادوپرفیوم Coco Mademoiselle در سال 2008 جایزه‌ FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2008 را که به بهترین کمپین تبلیغاتی تعلق می‌گیرد، از آن خود کرد.

همین ویژگی شاید مهر تأییدی بر کیفیت و خلاقیت در تولید عطرهای شنل به‌ویژه کوکو مادمازل باشد. این عطر فوق‌العاده منحصر به فرد، که باعث درخشندگی خانم‌ها در همه مجالس می‌شود، با رایحه گلی و میوه‌ای خود، در گروه بویایی مدیترانه‌ای گل دار قرار گرفته است. این ادوپرفیوم از برند شنل، همچنین طبعی معتدل و طعمی شیرین دارد. کوکو مادمازل شنل، عطری با ماندگاری و پخش بوی بالا است، که خط بو نیز دارد و گزینه مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال به شمار می‌رود. البته استفاده از این عطر به خانم‌های بیشتر از 25 سال توصیه می‌شود.

4- ادو تویلت ایوروشه مگنولیا برای مادربزرگتان

خریدادو تویلت ایوروشه مگنولیا

مگنولیا ادو تویلت زنانه در سال 2019 به بازار عرضه شد. این ادو تویلت فرانسوی از برند ایوروشه با نام لاتین Yves Rocher، برای بسیاری یادآور خاطراتی نوستالژیک است. Magnolia Eau de Toilette ، عطری بی‌نظیر، خواستنی و شیرین است که لطافتش با همه فصول، مخصوصا فصل بهار تناسب دارد. این رایحه کلاسیک که از قدیمی‌ترین محصولات برند ایو روشه است، با عطروبوی ملایمش، نمادی از الهه شعر و موسیقی را به تصویر می‌کشد. حس آرامش‌بخش و طراوت باورنکردنی این عطر را در هیچ نمونه دیگری نمی‌توان یافت.

مگنولیا ادو تویلت زنانه، عطری از خانواده بویایی گل‌دار و دارای طبع رایحه‌ای خنک و طعمی شیرین است. این عطر غلظت ادو تویلت داشته، ماندگاری و پخش بوی قابل قبولی هم دارد و با این ویژگی‌ها گزینه مناسبی برای استفاده در طول روز و محافل روزانه به حساب می‌آید. گل مگنولیا که رایحه‌اش در این عطر وجود دارد، نماد پاکی و خلوص بوده و وقتی سخن از این گل به میان می‌آید، مردم معمولا به یاد زنان و معصومیتشان می‌افتند؛ چرا که زیبایی و نرمی مختص بانوان، به‌وضوح در این عطر دیده می‌شود.

این اکسیر جادویی، ساده، شاداب و شیرین از همان شروعش در یادتان می‌ماند. شروعی که بر پایه گل‌های مگنولیا و سیب شکفته می‌شود و عطروبویی شگرف دارد؛ طوری که انگار رایحه ساقه‌های آن نیز در همان ابتدا به مشام می‌رسد. با گذر زمان، روایح گل‌های یاس، یاسمن، سوسن و مریم، مشامتان را پر می‌کنند. در پایان رایحه مشک، نعناع هندی، خزه، چوب صندل، سدر و وانیل نیز تلفیق شده و روایح پایانی را در وجودتان جاری می‌کنند.

5- ادو تویلت کاچارل انیس انیس برای مادربزرگتان

خریدادو تویلت کاچارل انیس انیس

انیس انیس اولین عطر کمپانی Cacharel است که در سال 1987 به بازار آمد و تا سالهای سال Anais Anais مساوی بود با یکی از لوکس‌ترین و خوشبو‌ترین عطرهای زنانه که گنجینه‌ای ارزشمند در لوازم آرایشی بانوان محسوب میشد و تنها در مراسم و میهمانی‌های خاص از آن استفاده می‌کردند. هر آنچه در رایحه عطر انیس انیس حس می‌کردید بوی خوش گل‌ها بود. آن قدر پیچیده و زیاد که گویی وارد یک باغ پر از گل‌های رنگارنگ و متنوع شده‌اید به قدری که توانایی تشخیص این که رایحه کدام گل غالب است را ندارید. رایحه‌ای کاملا لطیف که با شیرینی تند و وانیلی عطرهای مرسوم زنانه هیچ میانه‌ای ندارد و حسی از پاکیزگی و تازگی به شما می‌دهد.

رایحه کلی این عطر فوق‌العاده زنانه، عاشقانه و به حدی پیچیده است که واقعا حرف زدن از تک تک نت‌های جزئی آن کاری بیهوده است و هرگز نمی‌تواند رایحه واقعی آن را توصیف کند. تصویری که از بوییدن این عطر در ذهنتان نقش خواهد بست تصویر بانویی زیبا و جا افتاده است که در عین اینکه دهه سوم زندگی خود را نیز پشت سر گذاشته همچنان به زیبایی و لطافت ظاهر خود اهمیت داده و همیشه با پوشش و کردار منحصربه‌فرد خود در تمامی مجالس و میهمانی‌ها همچون مرواریدی گران‌بها زبانزد همگان است .

6-ادو تویلت موسچینو آی لاو لاو برای خواهر کوچکترتان

خریدادو تویلت موسچینو آی لاو لاو

دختری شاد با بالاترین سطح انرژی ممکن، کسی که حتی در گرم‌ترین روزهای سال، حال و هوای خوبی دارد و پر از نشاط و سرزندگی است. او آن‌قدر شاد است و آن‌قدر کودک درون زنده‌ای دارد، که با حضور در هر جمعی، روحیه بخش آدم‌های اطرافش خواهد شد و احساس آزادی، رهایی و عشق را به آن‌ها منتقل می‌کند. او همیشه رنگ‌های شاد می‌پوشد، نارنجی و آبی رنگ‌های محبوب او هستند و کتانی‌های سفید همیشگی‌اش، به خوبی استایل جذابش را کامل می‌کند. آی لاو لاو، دختری است، که در هر سن و سالی، شادی را درون خودش پیدا خواهد کرد، در لحظه حال زندگی می‌کند و انگیزه و شور و شوق زندگی را در وجود اطرافیان خود بیدار خواهد کرد.

این ادوتویلت جوان پسند از برند معروف Moschino یک دعوت فوری به عشق و شادی است. I Love Love عطری است، که از آن آفتاب و رنگ‌های روشن به اطراف منتشر می‌شود. در نگاه اول این ادوتویلت ایتالیایی خنک با وجود بسته بندی شاد و رنگارنگ خود، توجه شما را جلب می‌کند. این عطر با ترکیب رنگ آبی روشن و نارنجی، حسی تابستانه، روح بخش و پرانرژی را به شما منتقل می‌کند. آی لاو لاو، عطر ی ترش از برند عطر و ادکلن موسچینو است، و رایحه آن باعث می‌شود که کودک درون شما زنده شود. این عطر که در سال 2004 توسط برند Moschino به بازار معرفی و عرضه شد، توسط عطرسازی معروف به نام الیویر کرسپ (Olivier Cresp) طراحی شده است.

7- ادوپرفیوم ویکتور اند رالف فلاور بمب برای دوستتان

خریدادوپرفیوم ویکتور اند رالف فلاور بمب

یکی از عجیب‌ترین عطرهایی که در سال 2005 تولید شده است، محصولی از برند هلندی و مشهور ویکتور اند رولف است. این محصول به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس برند Viktor & Rolf معرفی شده است. ادو پرفیوم Flowerbomb از برند هلندی Viktor & Rolf رایحه‌ای شرقی، گلی و گرم دارد. این ادوپرفیوم در تمام فصول سال قابل استفاده است، اما شاید بهتر باشد، که به دلیل داشتن طبعی گرم، در فصل تابستان از آن استفاده نکنید.این ادوپرفیوم شیرین و دل‌انگیز، توسط چهار عطار معتبر و حرفه‌ایبا نام‌های الیویه پولژ، دومینیکه روپیون، دومیتیله برتیر، و کارلوس بنیمانجام شده است.

ادوپرفیوم هلندی فلاور بمب در بطری زیبا و شیکی شبیه به یک نارنجک دستی و با حجم 100 میلی‌لیتر قرار است. اندازه این شیشه صورتی رنگ و نارنجک شکل به گونه‌ای است، که می‌تواند به خوبی در دست بانوان جا بگیرد.روی شیشه نام فلاور بمب و نشان تجاری ویکتور اند رولف حک شده است. درپوش استوانه‌ای عطر زنانه فلاور بمب نیز به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.به محض آن که مقداری از ادوپرفیوم ویکتور اند رالف فلاور بمب را روی پوست و محل نبض‌تان اسپری کنید، عطر خوش اسمانتوس، چای و ترنج به مشام شما خواهد رسید.

در ادامه و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، نت‌های میانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. نت‌های میانی عطر صورتی ویکتور اند رولف، ترکیبی سرشار عطر خوش و دل‌انگیزِ رایحه گل‌های ارکیده، رز، فریزیا، یاسمن سفید و شکوفه پرتقال است. بوی بی‌نظیر این ترکیب گلی تأثیر نت‌های ابتدایی را دوچندان می‌کند.در نهایت، نت‌های برگرفته شده از مشک و نعناع هندی، اثرگذاری عطر Viktor & Rolf Flowerbomb را کامل می‌کند. نت تند و تیز انتهایی این ادوپرفیوم، باعث ایجاد هیجان و اعتماد به نفس فراوانی در شما و اطرافیان‌تان خواهد شد.

8- ادوپرفیوم تیری موگلر آنجل برای دوستتان

خرید ادوپرفیوم تیری موگلر آنجل

عطر شرقی وانیل آنجل، اولین محصولی بود که در ترکیب خود، با روایحی خوشمزه از عناصر خوردنی وارد عمل شد. کمپانی شناخته شده تیری موگلر به‌هنگام رونمایی از این عطر در سال 1992، از آن به عنوان عطری به خوشمزگی پشمک، کارامل و شکلات تلخ یاد کرد و این به‌نظر چیزی دور از انتظار می‌آمد.موگلر عامل اصلی ایده ساخت و ارائه این عطر را بخشی از خاطرات الهام بخش و شیرینش در یک کارناوال بزرگ؛ با طعم و بوی خوراکی‌ها و دسرهای خوشمزه‌اش می‌داند. او سریعا دست به‌کار شد و در جهت تحقق این ایده جدید، هیچ‌گونه کم‌کاری و سست‌عنصری از خود نشان نداد و البته موفق هم شد!

دو عطرساز آوازه‌دار و مطرح جهانی به‌ نام‌های الیویر کرسپ و ایو د چیرینبا طراحی خلاقانه و نوظهور خود توانستند توجه افراد زیادی را به سمت عطر شگفت‌انگیز آنجل جلب کنند و به‌دنبال آن، طولی نکشید که سایر برندهای عطرسازی نیز به پیروی از این ایده جذاب و عامه پسند، شروع به طراحی نسخه‌های دیگری از این قبیل کردند. عطر فرانسوی آنجل، همچنان نیز یکی از خا‌ص‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات برند تیری موگلر است که اکثر طرفدارانش آن را به بوی خوشمزه و شیشه فوق‌العاده جذاب و ظریف ستاره‌ای شکلش می‌شناسند. این محصول در سال 2007 برنده جایزه Fifi تالار مشاهیر، برای طراحی بطری منحصر به‌فرد کریستالی و ستاره شکل خود شد. در گرمای ذاتی و شیرینی خوشمزه خط بوی عطر آنجل زنانه، آمیزه‌ای وسوسه‌انگیز از عناصر ناب پشمک، عسل، کارامل و شکلات تلخ در کنار سایر روایح گل‌دار و میوه‌ای به مشام می‌رسد و در پایان این سمفونی دلنواز از آکوردهای شیرین، آرامش مسحور کننده‌ای پنهان شده است. این رایحه دلنواز، مظهر نشاط و آرامش مطلق درونی و دعوتی برای ارتباط با وجود خود، دوست داشتن خود و شاد زندگی کردن است.

حجم 50 میلی‌لیتری و طراحی خاص بطری ستاره‌ای آنجل، آن را بسیار خوش‌دست و منحصر به‌فرد کرده است و از آنجایی که درپوش ندارد؛ می‌توانید این عطر را در کیف‌تان نیز نگهداری کنید تا در صورت نیاز روزمره و یا احیا کردن، سریعا به آن دسترسی داشته باشید. فرمولاسیون گرم و مخملی آنجل، بیشتر با آب‌وهوای بارانی پاییز و روزهای سرد زمستانی همخوانی دارد و برای استفاده در مجالس بزرگ و رسمی و همچنین جهت مصرف روزمره با تیپ اسپورت مناسب است.

امیدواریم تا با معرفی تک‌تک این محصولات، شما را با چند نمونه از عطرهای همه‌پسند در انواع رایحه های گرم، خنگ، تلخ و شیرین آشنا کرده باشیم. شما می‌توانید طبق سلیقه‌ یا نیازتان، اقدام به خرید محصول مورد نظر از وبسایت آنلاین ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این کالاهای اشاره شده دارید، حتما نظرات خود را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید و از تجربیات‌تان برای ما بگویید.

محصولات مرتبط
سرچ ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage تخفیف ویژه
۲۲,۲۹۳,۰۰۰ تومان۱۵,۷۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
لینیج ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage 
۱۵,۱۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
الکتریک چری ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۳۰,۱۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
+۲
تنوع
فور هر فوراور ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez 
۱۱,۵۳۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
والایا ادو پرفیوم زنانه پرفیومز د مارلیParfums De Marly 
۱۸,۱۸۶,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
کنت استاپ لاوینگ یو ادو پرفیوم زنانه بای کیلیانBy Kilian 
۳۶,۲۶۳,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
سونیک فلاور ادو پرفیوم زنانه مردانه روم 1015Room 1015 
۱۶,۲۸۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وای اینتنس ادو پرفیوم مردانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSL 
۷,۸۷۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
له ایریس د فت ادو پرفیوم زنانه مردانه جکس فت - ژاک فتJacques Fath 
۱۳۵,۳۱۲,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
رد کالرادو - کلرادو ادو پرفیوم زنانه مردانه ام میکالفM Micallef 
۳۰,۳۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سادوناسو اکستریت پرفیوم زنانه مردانه ناسوماتوNasomatto 
۱۰,۸۵۱,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بیکاز ای ام فری اکستریت پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۶,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کیل د لایتس اکستریت پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۶,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سیراکوزا پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۰,۰۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نوت وانیل نکتار ادو پرفیوم زنانه مردانه ام میکالفM Micallef 
۱۶,۹۰۸,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سارا قادری

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید