یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
15 عطر مناسب برای عروس در مراسم عروسی

15 عطر مناسب برای عروس در مراسم عروسی

همه عروس خانم‌ها، دوست دارند، که به بهترین شکل ممکن برای مراسم عروسی خود آماده شوند و بهترین مراسم عروسی را داشته باشند. به همین خاطر، اغلب خانم‌هایی که قرار است، به عنوان عروس در مراسم خود حضور داشته باشند، از هفته‌ها یا حتی ماه‌ها قبل به دنبال تدارکات لازم برگزاری مراسم‌شان هستند.

مراسم عروسی برای اغلب دختران، مراسمی باشکوه است. از نظر دخترانی که منتظر برگزاری مراسم‌شان هستند، در شب عروسی، عروس باید گل سرسبد مجلس باشد و مانند یک الماس بدرخشد. عروس خانم‌ها معمولا دوست دارند، که مراسمی باشکوه و به یاد ماندنی داشته باشند، آن قدر که تا روزها و سال‌ها بعد از مراسم،‌ خاطره آن شب را به خوبی و خوشی در ذهن خود ثبت کنند.

از جمله تدارکاتی که عروس‌ها شخصا به دنبال آن هستند و حساسیت زیادی برایش خرج می‌دهند، می‌توان به لباس عروس، کفش و کیف، اکسسوری، آرایشگاه، مدل مو و مواردی از این قبیل اشاره کرد. در این بین،‌ بسیاری از عروس خانم‌های باسلیقه و جزئی نگر، به دنبال عطری مناسب برای شب عروسی خود نیز هستند.

واضح است، که انتخاب عطر برای عروس یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین قسمت‌های آماده شدنِ هر عروس برای مراسم عروسی‌اش خواهد بود. اغلب عروس خانم‌ها، به دنبال عطری هستند، که امضای حضورشان را در این روز زیبا، در ذهن تمام مهمانان مراسم پررنگ جلوه دهند، عطری که رایحه آن تا سالیان سال در ذهن همه مهمانان مراسم و خودشان ثبت شود و با استشمام دوباره آن در هر نقطه از دنیا و در هر زمانی، دوباره به همان شب مراسم عروسی و خاطرات لحظه به لحظه‌اش بازگردند.

عطرها مانند یک ماشین زمان عمل می‌کنند. آن‌ها در حافظه ما ثبت می‌شوند و خاطرات روزهای مختلف زندگی ما را در خود ذخیره می‌کنند. اصلا برای همین هم هست، که هر آدمی در هر سن و سالی، پس از سال‌ها با بوییدن رایحه یک عطر، گاهی لبخند می‌زند و گاهی اشک از گوشه چشمانش سرازیر می‌شود. شاید هم شروع به تعریف کردن خاطرات بخشی از زندگی‌اش کند و درباره دورانی از زندگی‌اش صحبت کند، که هیچ کدام از اطرافیان به یاد نمی‌آورند.

عطر زنانه مناسب برای عروس در مراسم عروسی

همه ما می‌دانیم که در هر مکان و هر شرایطی با توجه به موقعیت موجود، باید نوعی پوشش خاص داشته باشیم، که با فضای مورد نظرمان متناسب باشد. مثلا واضح است،‌ که در محل کار یا در محافل دوستانه، یا حتی در مهمانی‌های شبانه نوع پوشش ما متفاوت است. اکنون برای انتخاب عطر عروس باید به این نکته توجه داشته باشید، که عطر نیز با وجود نادیدنی بودنش یک نوع پوشش است. بنابراین برای انتخاب عطر نیز مانند انتخاب لباس باید به مکان و شرایطی توجه کنیم، که قرار است در آن قرار بگیریم و در نهایت متناسب با آن مکان و شرایط عطر مناسبی را انتخاب کنیم.

با وجود همه این‌ها، می‌توان گفت، که برای حضور در مجلس عروسی به عنوان یک عروس شیک و زیبا، نیاز به عطری خاص داریم که با فضای خاطره انگیز شب عروسی‌مان و همچنین با ظاهر و آرایش‌مان، همخوانی داشته باشد. البته این بدان معنا نیست، که نمی‌توانیم از عطر همیشگی خودمان برای آن شب استفاده کنیم. شاید فردی همیشه و در همه مکان‌ها از یک عطر استفاده می‌کند و آن عطر به عنوان امضای او شناخته می‌شود و بسیار هم رایحه برازنده و مناسبی دارد، بنابراین امکان استفاده از عطر همیشگی‌اش را در شب عروسی‌اش خواهد داشت.

البته ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای مجلس عروسی‌تان به سراغ عطرهایی جدید، شیک و خاص بروید، عطرهایی که همیشه از آن‌ها استفاده نمی‌کنید و ماندگاری نسبتا بهتری نسبت به عطرهای همیشگی و معمولی‌تان دارند. به این ترتیب علاوه بر اینکه یاد و خاطره شب عروسی‌تان را با آن عطر حفظ کرده‌اید، بلکه توانسته‌اید، یک رایحه باوقار، شیک، خاص و جدید به استایل‌تان اضافه کنید و اطرافیان خود را با این تغییر شگفت زده و سورپرایز کنید و توجه آن‌ها را بیشتر به سمت خودتان جلب کنید.

در راستای همین موضوع و از آنجایی که انتخاب عطر مناسب با رایحه خوب برای شب عروسی عروس خانوم‌ها از بین این حجم از برندها و رایحه‌های مختلف، دشوار و وقت گیر به نظر می‌رسد، بنابراین ما در ادامه این مقاله، به معرفی 13عطر زنانه مناسب برای عروس در مراسم عروسی را به شما معرفی خواهیم کرد. همه این عطرهای اورجینال زنانه از برندهای معروف و به روز دنیا هستند و عطرهای آن‌ها، تا این لحظه، یعنی بهار سال 2020در بازار ایران موجود است. برای تهیه این عطرهای زنانه اصل، جذاب و خوشبو، می‌توانید نام آن‌ها را در سایت ریحا جستجو کنید، یا بر روی عکس هر کدام در همین مقاله کلیک کنید. پس برای آشنایی با مناسب‌ترین و بهترین عطرهای زنانه مناسب برای عروس در ادامه همراه ما باشید.

1- ادوپرفیوم کرید لاو این وایت (Creed Love in White)

ادوپرفیوم کرید لاو این وایت (Creed Love in White)

خرید عطرکرید لاو این وایت

عطر زنانه خنک و شیرین Love in White از برند عطر و ادکلنکرید با الهام از عشق به دریا و دریانوردی ساخته شده و نمادی از آزادی است. رایحه این عطر زنانه شرقی گل‌دار یادآور روزهای گرم، زیبا و پر هیاهوی قایق سواری در آب‌های آزاد و اقیانوس‌های است.

ادوپرفیوم Creed لاو این وایت پس از معرفی به بازار، به دو بانوی اول آمریکا، یعنی لورا بوش (Laura Bush) و میشل اوباما (Michelle Obama) اهدا شده است و آن‌ها از این عطر سلطنتی با رایحه دل‌انگیز، با وقار و بی‌نظیر استفاده می‌کنند. به همین خاطر است، که در زبان عموم مردم گاهی به این عطر، عطر کاخ سفید نیز گفته می‌شود. حدود سه سال پس از ساخت این نسخه از عطر کرید، نسخه دیگر آن با نام عطر Love In Black ساخته شد و کمپانی Creed آن را به ژاکلین کندی (Jacqueline Kennedy) همسر یکی از رییس جمهورهای محبوب و سابق آمریکا اهدا کرد.

برند مشهور و معتبر کرید عطر زنانه Love in White را در سال 2005، با رایحه‌ای رمانتیک، برای زنان قوی اما پراحساس و لطیف به بازار معرفی و عرضه کرد. در آغاز معرفی این عطر در آمریکا به پاس گرامیداشت خلق آن، نورپردازی ساختمان امپایر استیت در روز شانزدهم نوامبر سال 2016 به طور یکپارچه به رنگ سفید درآمد. این برند نت‌های عطر لاو این وایت را از پنج قاره دنیا گلچین می‌کند تا بتواند آن را تولید کند.

بنابراین عروس خانم‌هایی که به دنبال عطری لوکس، شیک و بسیار خوشبو برای روز عروسی‌شان هستند، بهتر است اول به سراغ لاو این وایت بروند. رایحه عطر لاو این وایت از این برند فرانسوی توسط دو عطرساز کرید یعنی اروین کرید (Erwin Creed Seventh Generation) از نسل هفتم خاندان Creed و الیور کرید (Olivier Creed) طراحی شده است.

به محض اولین اسپری از عطر زنانه Love in White بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه رایحه پرتقال خواهید شد. نت اولیه مرکباتی و شیرین این عطر زنانه، انرژی و شادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از گذشت مدت زمانی مشخص، نت اولیه جای خود را به نت‌های میانی خواهد داد.

نت‌های میانی از ترکیب گل زنبق، نرگس، گل مگنولیا، برنج، گل یاسمن سفید، گل نرگس و رز بلغاری ساخته شده‌اند. رایحه پودری، خنک و شیرین این نت‌های گلی، تمرکز و نشاط را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از چوب صندل، وانیل و عنبر تشکیل شده‌اند. پس از استشمام رایحه این نت‌ها، آرامش و تعادل درونی خوبی به دست خواهید آورد.

2- ادوتویلت شنل چنس او تندر (Chanel Chance Eau Tendre EDT)

ادوتویلت شنل چنس او تندر (Chanel Chance Eau Tendre EDT)

خرید عطرشنل چنس او تندر

رایحه ادوتویلت Chance Eau Tendre از برند فرانسوی عطر و ادکلن شنل در سال 2010 به بازار معرفی و عرضه شد. رایحه معتدل و شیرین این ادوتویلت توسط عطرساز معروفی به نام ژاک پولژ (Jacques Polge) طراحی شده است. هر زن جوانی با بوییدن رایحه این عطر زنانه گل دار میوه‌ای به درون گردبادی از شانس کشیده می‌شود. با این تفاسیر، عطر زنانه شنل چنس او تندر، یک عطر مناسب و جذاب به عنوان عطر عروسی برای عروس خانم‌ها به حساب می‌آید.

عطر چنس او تندر Chanel پس از دو عطر معروف سری چنس، یعنی Chanel Chance که در سال 2003 به بازار معرفی شده بود و عطر Chanel Chance Eau Fraiche که در سال 2007 عرضه شده بود، به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی شد. رایحه باطراوت و شادی بخش ادوتویلت Chanel Chance Eau Tendre، گویی شما را وارد باغی از گل‌های بهشتی و ناشناخته می‌کند.

رایحه این عطر زنانه بسیار شاداب، فریبنده، ملایم و رمانتیک است و مانند یک حریر نرم و صورتی، پوست شما را نوازش می‌کند. این عطر دریچه ای باز به سوی ماجراجویی و دنیای ناشناخته و همچنین عاشقانه‌هایی جوان و تازه است. این عطر برای زنان و دختران بسیار جوانی مناسب است، که روحیه‌ای شاد و لطیف دارند و در عین دوست داشتنی بودن، شخصیتی خجالتی هستند و خیلی زود گونه‌های‌شان گل می‌اندازد.

وقتی این عطر از شنل را بر روی پوست و محل نبض‌تان اسپری می‌کنید، خیلی زود متوجه رایحه‌ای از ترکیب به و گریپ فروت خواهید شد. این ترکیب دوگانه‌ شیرین، شادی و طراوت را به شما و اطرافیان‌تان منتقل می‌کند. پس از مدتی شاهد تغییر مسیر نت‌های آغازین به سوی نت‌های میانی خواهید بود. این نت‌ها از گل یاسمن سفید و گل سنبل تشکیل شده‌اند. تندی و شیرینی این نت‌ها، انرژی و هیجان را به شما هدیه می‌دهد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها ترکیبی ازمشک، گل زنبق، کهربا و چوب سدر هستند. این ترکیب طبیعی، اعتماد به نفس و شجاعت خاصی را به شما هدیه می‌دهد.

3- ادوپرفیوم آمواج هونر زنانه (Honour for Women)

ادوپرفیوم آمواج هونر زنانه (Honour for Women)

خرید عطرآمواج هونر

برند عمانی عطر و ادکلن آمواج (Amouage) در سال 2011 عطری به نام هانر (Honour) به معنی افتخار را به بازار معرفی و عرضه کرد. ادوپرفیوم زنانه هانر رایحه‌ای جذاب، اغواگر و با ماندگاری خوب دارد. این عطر پرطراوت، دارای غالبی از گل‌های سفیدی همچون گل گاردنیا، گل مریم، گل یاسمن سفید و گل زنبق دره دارد.

رایحه دراماتیک و شرقی گل‌دار هانر آمواج با الهام از یک اپرای تلخ ایتالیایی با نام خانم پروانه (Madama Butterfly) ساخته شده است. اپرای خانم پروانه یک تراژدی کوتاه از ازدواج زنی ژاپنی با یک مرد آمریکایی است، که در مسیر زندگی‌شان مشکلاتی پیش می‌آید و زن داستان در نهایت خودکشی می‌کند.

این عطر عمانی رایحه‌ای محرک، خنک و شیرینی دارد و اگر از این عطر استفاده کنید، آقایان اطراف، رد بوی این ادوپرفیوم را دنبال خواهند کرد. با توجه به حال و هوای خنک Honour استفاده از این عطر زنانه در فصل‌های گرم سال پیشنهاد می‌شود. بنابراین اگر مراسم عروسی شما در هوای گرم برگزار می‌شود، این عطر با رایحه رمانتیک و جذابی که به خاطر آکورد گل‌های سفید دارد، می‌تواند بهترین عطر زنانه‌ای باشد که برای مراسم عروسی خود انتخاب می‌کنید.

جالب است بدانید، که طراحی و فرمولاسیون ادوپرفیوم زنانه Honour توسط دو عطرساز مشهور با نام‌های الکساندرا کارلین (Alexandra Carlin) و ویولنس کولاس (Violaine Collas) انجام شده است. پس از اسپری کردن مقداری از عطر آمواج Honour بر روی پوست و محل نبض یا روی لباس‌تان رایحه دانه گشنیز، دانه فلفل و ریواس را استشمام خواهید کرد. این ترکیب سه‌گانه و تند و شیرین، انرژی و هیجان زیادی را در همین ابتدای کار به شما منتقل می‌کنند.

پس از مدتی نت‌های میانی به آرامی جای نت‌های اولیه را می‌گیرند. این نت‌ها از گل میخک صد پر، گل یاسمن سفید، گل مریم، گل زنبق دره (برف) و گل گاردنیا ساخته شده‌اند. رایحه این گل‌ها طراوت و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه می‌رسند و به خوبی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. نت‌های پایانی از ترکیب گیاه خس خس، صمغ جاوشیر، کهربا، بخور و چرم تشکیل شده‌اند. پس از استشمام رایحه این نت‌ها، اعتماد به نفس و تمرکز بیشتری خواهید داشت.

4- ادوپرفیوم آکوا دی پارما مگنولیا نوبیل (Acqua di Parma Magnolia Nobile)

ادوپرفیوم آکوا دی پارما مگنولیا نوبیل (Acqua di Parma Magnolia Nobile)

خرید عطرآکوا دی پارما مگنولیا نوبیل

در دنیای وسیع و پر تنوع عطر و ادکلن، برند ایتالیایی عطر و ادکلن آکوا دی پارما به عنوان برندی شناخته می‌شود، که عطرهایی بسیار جذاب و خوشبو با ماندگاری قابل قبول به بازار عرضه می‌کند. ادوپرفیوم زنانه Magnolia Nobile از این برند نیز، یکی از آن عطرهای جذاب و به یاد ماندنی است، که با یک بار امتحان کردن آن، عاشق رایحه‌اش خواهید شد.

رایحه این عطر زنانه که در سال 2009 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شده است، توسط عطرسازی به نام آنتونیه میسوندیو (Antoine Maisondieu) طراحی شده است. این عطر زنانه، رایحه ترش و شیرین و خنکی دارد، بنابراین می‌توان از آن در همه فصل‌های سال به‌ ویژه در بهار و تابستان استفاده کرد.

این ادوپرفیوم زنانه گل‌دار میوه‌ای دارای رایحه‌ای خنک و معتدل است و پس از اولین اسپری کردن، متوجه طعم ترش و ملایم رایحه‌اش خواهید شد. از آنجایی که عطر مگنولیا نوبیل، رایحه‌ای رمانتیک و ملایم اما با ماندگاری قابل قبول دارد، به این ترتیب می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عروس خانم‌ها باشد.

نت اولیه این عطر جذاب از برند عطر و ادکلن Acqua di Parma بسیار ترش به همراه تلخی ملایمی است. این نت شامل مرکباتی از جمله بالنگ، لیموترش زرد و ترنج است. نت اولیه این عطر بسیار شادی بخش و انرژی آفرین است. رایحه ترش، ملایم و مرکباتی در میانه راه به رایحه‌ای ملایم و کاملا گل‌دار از ترکیب گل‌های رز، مریم، یاسمن سفید و مگنولیا می‌رسد. در نهایت، با رسیدن به نت پایانی این ادوپرفیوم زنانه، به ترکیبی از گیاه خس خس، چوب صندل، وانیل و نعناع هندی می‌رسید. رایحه پایانی این عطر نسبت به بقیه ساختار عطر سنگین‌تر و ماندگارتر است.

5- ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت (Miss Dior Blooming Bouquet)

خرید عطرمیس دیور بلومینگ بوکت

ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت (Miss Dior Blooming Bouquet)، کاملا مطابق با روحیات و لطافت زنانه است. این عطر برای کسانی مناسب است، که به دنبال جذابیت‌های زنانه در وجود خودشان هستند. میس دیور بلومینگ بوکت، تداعی کننده، احساس دختری شاد با پیراهنی پرنسسی و لبخندی جذاب بر لب‌هایش است. این دختر شاد، به خوبی می‌تواند، در پشت ظاهر عاشق‌پیشه خود پنهان شود و شما را درگیر عشق خود کند. آن وقت، بایستد و با لبخند گیرایی بر لب‌هایش، نظاره‌گر دیوانگی عاشقانه شما باشد. و چه بهتر اگر همه این اتفاقات در شب عروسی آن دختر شاد رخ دهد.

عطرهای معروف میس دیور (Miss Dior) طرفداران زیادی در دنیا دارند. به همین دلیل، کمپانی دیور در سال 2014، تصمیم گرفت که رایحه جدیدی از این سری عطرهای خود را به بازار معرفی کند. به این ترتیب عطرساز معروف و برجسته، فرانسوا دماکی (Francois Demachy)، رایحه‌ای گل‌دار، خنک و شیرین طراحی کرد، تا کمپانی کریستین دیور آن را با نام میس دیور بلومینگ بوکت معرفی و عرضه کند.

حس رومانتیک رایحه‌های این عطر، طراوت نخستین روزهای بهار را در روح شما ایجاد می‌کند و در عین هوشمندی وصف ناپذیرش، به تمام بانوان جوانی تقدیم می‌شود، که خواهان نگرش عاشقانه تری نسبت به خودشان هستند. ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت، رایحه‌ای از یک باغ باران خورده در اوایل بهار را دارد، که نسیمی خنک و ملایم در آن عبور می‌کند و چهره شما را نوازش می‌دهد. نت ابتدایی این عطر با رایحه‌ای از نارنگی ماندارین آغاز می‌شود.

البته وجود رایحه این نوع نارنگی در ترکیبات عطر، باعث مرکباتی شدن ادوتویلت نشده است، زیرا وقتی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهد، با رایحه گلی میوه‌ای تعدیل می‌شود. به این ترتیب، تلخی نارنگی ماندارین در ابتدای کار، جای خود را با رایحه شیرین و میوه‌ای گل صد تومانی، گل رز، هلو و زردآلو عوض می‌کند. این رایحه‌ها،‌ طراوت و تازگی عطر را بیشتر از هر رایحه دیگری تداعی می‌کنند. برند عطر و ادکلن دیور در عطر Miss Dior Blooming Bouquet خود، میان ماندگاری رایحه‌های میوه‌ای و عطر گل رز، تعادل خوبی برقرار کرده است.

در این عطر، علاوه بر پر رنگ بودن رایحه گل رز، غلظت و آزاردهندگی رایحه این گل از بین رفته است. این عطر نوسانات بویایی شدیدی ندارد و تنها با رسیدن به نت پایانی، رایحه خفیفی از مشک در آن استشمام می‌شود. البته برای تشخیص نت انتهایی مشک در این ادوتویلت، دقت بویایی فراوانی لازم است.

6- ادوتویلت تام فورد وایت پتچولی (Tom Ford White Patchouli)

ادوتویلت تام فورد وایت پتچولی (Tom Ford White Patchouli)

خرید عطرتام فورد وایت پتچولی

برند آمریکایی عطر و ادکلن تام فورد عطر زنانه White Patchouli خود را با رایحه‌ای مدیترانه‌ای گل‌دار در سال 2008 میلادی به بازار معرفی و عرضه کرد. رایحه غالب این عطر همان‌طور که از نامش پیداست، حاصل از نت نعناع هندی است. رایحه این ادوتویلت زنانه معتدل و شیرین با همکاری شرکتی به نام گیوادان (Givaudan) طراحی شده است.

عطر زنانه وایت پتچولی از برند Tom Ford را با وجود رایحه ملایم و شیرینی که دارد، می‌توان در دسته رایحه گل‌های مدیترانه‌ای طبقه بندی کرد، که بوی خوش گل‌های سفید معطر موجود در آن بر جذابیت، گیرایی و حس رمانتیکش افزوده‌اند. این عطر زنانه جذاب هر آنچه را که یک بانوی عاشق از عطری برای روزهای خاص زندگی‌اش توقع دارد، فرآهم می‌کند و به همین دلیل، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عطر عروس در روز عروسی به حساب می‌آید.

به جرأت می‌توان گفت که ادوتویلت Tom Ford White Patchouli از بهترین عطرهای زنانه در سال‌های اخیر بوده است، چرا که روح بلند پروازی دارد و رایحه آن بسیار گیرا، جذاب، زنانه، ماندگار و خاص طراحی شده است. این ادوتویلت تمامی فاکتورهایی را که یک عطر زنانه کامل و خوب باید داشته باشد در ترکیبات خود جای داده است. عطر خارق العاده وایت پتچولی یکی از عطرهای بسیار پرفروش و پرطرفدار در دنیای عطر و ادکلن زنانه است.

این عطر در ترکیبات خود از گل‌های سفید به صورت بی‌نهایت بهره برده است و همین موضوع باعث شده است، که رایحه‌ای ماندگار داشته باشد. شیرینی این عطر با گذشت زمان بسیار بیشتر می‌شود و می‌توان شیرینی خاص عطر را پس از چند ساعت بیش از پیش احساس کرد. تراوش این عطر در هر محیطی نظر اطرافیان را به خود جلب می‌کند و شیرینی خاص استفاده شده در آن به ندرت در ترکیبات سایر عطرهای دیده می‌شود.

به محض اولین اسپری از عطر زنانه تام فورد White Patchouli بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه ترکیبی از نت‌های ترنج، گل صد تومانی، دانه گشنیز و نت گل‌های سفید خواهید شد. نت اولیه شیرین این عطر زنانه، انرژی و شادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از گذشت مدت زمانی مشخص، نت‌های اولیه جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد.

نت میانی این عطر خاص از ترکیب گل رز، گل یاسمن سفید و مشک پنیرکی مالو ساخته شده‌ است. رایحه معتدل و شیرین این نت‌های گلی بالسامیک، تمرکز و نشاط را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از بخور، نعناع هندی و نت چوبی تشکیل شده‌اند. پس از استشمام رایحه این نت‌ها، آرامش و تعادل درونی خوبی به دست خواهید آورد. البته اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید، که با رایحه عطرهای شیرین رابطه خوبی ندارید، بهتر است، به هیچ عنوان به سراغ این عطر نروید.

7- ادوپرفیوم لانکوم لانویت ترزور (Lancome La Nuit Tresor)

ادوپرفیوم لانکوم لانویت ترزور (Lancome La Nuit Tresor)

خرید عطرلانکوم لانویت ترزور

عطر لانویت ترزور- ترسور ل نویت لانکوم در فوریه سال 2015 توسط کمپانی لانکوم معرفی و به بازار عرضه شد. این عطر در واقع نسخه به روزشده‌ای از ادوپرفیوم ترزور قبلی است، که در سال 1999 معرفی و عرضه شده بود. عطر فوق‌العاده دلنشین لانویت ترزور- ترسور ل نویت، توسط دو عطار و طراح عطر به نام‌های خانم آماندین ماری (Amandine Marie) و آقای کریستوف رینود (Christophe Raynaud) طراحی و ساخته شد. ماری، عطرسازی خلاق و پر جنب و جوش است، که عطرهای او، آثار هنری بی نظیری هستند. رینود نیز یک عطار باتجربه است، که عطرهای برجسته بسیاری طراحی کرده است.

خلق اين عطر زنانه، هوس انگيز و جذاب كه همچون الماس سياه است، براساس یک معمای جذاب صورت گرفته است. در واقع داستان شکل‌گیری این عطر از برند Lancome، از افسانه‌ای بی نهایت شاعرانه گرفته شده است. براساس این افسانه، دو ستاره هر صد سال یک بار به سوی یکدیگر مجذوب می‌شوند و باهم برخورد می‌کنند، در نتیجه از برخورد این دو ستاره، ماده‌ای به وجود می‌آید، که به عنوان الماس سیاه شناخته می‌شود.

رایحه‌ این ادوپرفیوم از برند عطر و ادکلن لانکوم ، بسیار دلفریب و مسحور کننده است و گزینه مناسبی برای عروس خانم‌های با سلیقه و خاص پسند به حساب می‌آید. با اولین اسپری از این عطر، بوی خوش میوه‌های گلابی، نارنگی و ترنج به سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود. این ترکیب میوه‌ای، شادابی و نشاط عجیبی را در ابتدای کار به روح شما تزریق می‌کند.

پس از مدتی این رایحه‌ها جای خود را به نت‌های اصلی می‌دهد. نت‌های اصلی شامل میوه‌ گل ساعتی، توت‌فرنگی، گل ارکیده و رز سیاه هستند. این نت‌های میانی، عامل اصلی دلفریبی ومسحورکنندگی ادوپرفیوم لانویت ترزور- ترسورل نویت است. شیرینی منتشر شده از این مخلوط طبیعی همان عامل محرک و انرژی‌بخشی است، که در اغلب عطرهای برند لانکوم جریان دارد.

بعد از گذشت زمانی اندک، به وضوح متوجه تغییر نت‌های میوه‌ای و میانی این ادوپرفیوم می‌شوید. نت‌های میانی، جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهند و دلفریبی عطر را با حفظ شیرینی، تندی و گرمای دل‌انگیزی به پایان می‌رسانند. نت‌های پایانی و عاشقانه این عطر، از ترکیب گیاه جادویی پاتچولی، پاپیروس، میوه‌ سرخالو، پرالین، وانیل، کارامل، قهوه، کومارین و گیاه شیرین بیان ساخته می‌شوند. این عطر با رایحه گرم جز محبوب‌ترین‌های برند لانکوم است.

8- ادوپرفیوم ژور دی هرمس (Jour d Hermes)

ادوپرفیوم ژور دی هرمس (Jour d Hermes)

خرید عطرژور دی هرمس

در سال 2013، ادوپرفیوم زنانه Jour d Hermes با رایحه‌ای گل‌دار به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. رایحه معتدل و شیرین این عطر زنانه که بوی خوش گل‌های سفید بر آن غالب است، یادآور باغی سرسبز و خوشبو در اواسط روزهای لطیف بهاری است و با شخصیت زنان کامل و ملایمی که روحیه‌ای آرام و مهربان دارند، بسیار هماهنگ است.

از آنجایی که این ادوپرفیوم گل‌دار فرانسوی از برند عطر و ادکلن هرمس دارای ماندگاری خوب و پخش بویی قابل قبولی است، بنابراین برای استفاده به عنوان عطر مخصوص عروس در روز عروسی مناسب است. عطر زنانه ژور دی هرمس تداعی‌گر کوکتلی از میوه‌های ترش و شیرین است، که نظر هر بانوی شیک و زیبا پسندی را به خود جلب خود می‌کند و رایحه‌ای بسیار خاص و دلپذیر دارد.

خط بوی این عطر از ملایمتی بسیار عاشق پیشه گونه و پر از احساسات و عواطف لطیف زنانه ناشی از گذر دوران تبعیت می‌کند. وقتی مقداری از عطر زنانه Jour d’Hermes را بر روی پوست و در محل نبض یا بر روی لباس‌تان اسپری کنید، بلافاصله متوجه رایحه خنکی از مرکبات شامل گریپ فروت، لیمو ترش زرد و نت آب. این ترکیب شیرین، شادی و نشاط ویژه‌ای را به شما خواهد بخشید.

پس از مدتی متوجه جایگزینی نت‌های گل‌دار و شیرین میانی که از ترکیب نت گیاهان سبز، نت گل‌های سفید، گل گاردنیا و گل نخود ساخته‌ شده‌اند، خواهید شد. نت‌های میانی انرژی‌های مثبت فراوانی را برای شما به ارمغان می‌آوردند و به خاطر ترکیب ویژه‌ای که دارند، میزان شیرینی‌شان بسیار دلچسب و ملایم است.

زمانی که مدت زیادی از این حالت گذشت، رایحه‌ نت پایانی خودنمایی می‌کند. این بخش از ساختار ادوپرفیوم زنانه ژور دی هرمس، از ترکیب مشک و نت‌های چوبی تشکیل شده است و به طرز هنرمندانه‌ای جایگزین نت‌های میانی خواهد شد. این نت‌های دوگانه، احساس اعتماد به نفس شما را به شکل عجیبی تقویت می‌کنند.

9- ادوپرفیوم کلوهه لاو (Chloe Love)

ادوپرفیوم کلوهه لاو (Chloe Love)

خرید عطرکلوهه لاو

برند فرانسوی عطر و ادکلن Chloe در سال 2010 عطر زنانه‌ای با رایحه بسیار خاص و پیچیده به بازار معرفی و عرضه کرد. رایحه این عطر گل‌دار توسط دو عطرساز به نام‌های لوئیس ترنر (Louise Turner) و ناتالی گراسیا ستو (Nathalie Gracia-Cetto) طراحی شده بود. این ادوپرفیوم زنانه معتدل و شیرین، یادآور بانویی است، که به زندگی کردن عشق می ورزد و تنها در یک نگاه باعث ایجاد لبخند بر لب‌های اطرافیان خود می‌شود. جذابیت طبیعی این زن در تمام حرکات او قابل مشاهده و واضح است. این عطر ادای احترامی به شخصیت منحصر به فرد یک زن باشکوه است. کلوهه Love تداعی گر یک ظرافت خودجوش، سخاوتمندانه و پر تلالو است.

در ساختار رایحه پیچیده و زنانه این عطر، از نت‌های گلی پودری و لطیف استفاده شده است و همین موضوع آن را برای استفاده در قرارهای رمانتیک و مراسم مهمی همچون عروسی مناسب کرده است. اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید، که به رایحه‌های گلی کلاسیک علاقه دارید و به عنوان یک عروس دنبال عطری جذاب و لطیف اما با وقار برای مراسم عروسی‌تان می‌گردید، این عطر کاملا برای شما طراحی شده است.

شرکت کلوهه، راکل زیمرمن (Raquel Zimmermann) مدل برزیلی معروف را به عنوان چهره تبلیغاتی این عطر معرفی کرده است. این عطر زنانه خوشبو و معتدل رایحه ای شیک و کلاسیک با شروعی سبز، گیاهی و صابونی مانند دارد که در ادامه به رایحه‌ای نیمه شیرین و پودری ختم می‌شود. به محض اولین اسپری از عطر زنانه Chloe Love بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه رایحه‌ای از ترکیب دانه‌های فلفل صورتی و شکوفه پرتقال خواهید شد. نت اولیه مرکباتی و تند این عطر زنانه، انرژی و شادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از گذشت مدت زمانی مشخص، نت‌های اولیه جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد.

نت میانی این عطر زنانه گلی پودری از ترکیب گل زنبق، گلویستریا، گل مگنولیا، گل یاس بنفش، گل سنبل و گل ارغوان ساخته شده‌ است. رایحه پودری، لطیف و شیرین این نت‌های گلی، تمرکز و نشاط را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت پایانی، با ترکیب گرم و ملایم برنج، مشک و نت پودری، آرامش، تعادل روحی و درونی و اعتماد به نفس فراوانی را در وجودتان به جریان می‌اندازند و روح شما را سرشار از احساس خوشبختی می‌کند.

10- ادوپرفیوم جیونچی داهلیا دیوین (Givenchy Dahlia Divin EDP)

ادوپرفیوم جیونچی داهلیا دیوین (Givenchy Dahlia Divin EDP)

خرید عطرجیونچی داهلیا دیوین

در سال 2014 کمپانی Givenchy ادو پرفیوم جدید خود را با نام داهلیا دیوین (Dahlia Divin) و رایحه شرقی گل‌دار به بازار عطر و ادکلن زنانه دنیا معرفی و عرضه کرد. این عطر زنانه گرم و ملایم براساس فلسفه‌ محصول دیگری از جیونچی که در سال 2011 ارائه شده بود و داهلیا نویر (Dahlia Noir) نام گرفته بود، ساخته شد.

این عطر زنانه شاداب و دوست داشتنی با وجود رایحه گل‌های آرامش بخش و رایحه‌ای میوه ای در پس زمینه، توسط عطرساز معروف دنیا یعنی فرانسیس دماکی طراحی شده است. رایحه گرم و ملایم این ادوپرفیوم از Givenchy احساس طراوت و سرزندگی را در وجودتان به جریان خواهد انداخت. بنابراین بهترین انتخاب برای عطر عروسی به حساب می‌آید. این عطر برای آن دسته از خانم‌های شیک پوش و با وقاری طراحی شده است، که به عطرهایی با رایحه گرم اما ملایم علاقمند هستند و دوست دارند، از رایحه‌ای گرم و صمیمی به عنوان عطر همیشگی خود استفاده کنند.

بلافاصله پس از اسپری کردن این عطر زنانه خوشبو بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، رایحه‌ای از ترکیب میوه‌ها فضا را پر می‌کند. این مخلوط میوه‌ای که شامل آلو قطره طلا، نت مرکبات و دانه فلفل صورتی است، نوعی احساس طراوت و شادابی را به شما و اطرافیان‌تان منتقل خواهد کرد.

اگر کمی به این عطر زنانه از ژیوانشی زمان بدهید، متوجه متمایل شدن نت‌های ابتدایی به سمت رایحه‌ای گل‌دار از ترکیب گل یاسمن سفید، انگور فرنگی سیاه، گل زنبق دره (برف) و سیب خواهید شد. این ترکیب گل‌دار میوه‌ای، باعث ایجاد احساس شور و اشتیاق رمانتیک در وجودتان خواهد شد. نت میانی همچنین با وجود یاسمین، گرما و لطافت را به فضای کلی این عطر اضافه می‌کند. با گذشت زمانی نسبتا طولانی، به‌روشنی متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های نعناع هندی، چوب صندل، چوب صدر، وانیل و مشک خواهید شد. این نت‌های پایانی تندی و گرمای دل انگیزی را به طور هم‌ زمان ایجاد و به وجود شما سرازیر می‌کنند.

11- ادوتویلت مون گرلن بلوم آف رز (Mon Guerlain Bloom of Rose edt)

ادوتویلت مون گرلن بلوم آف رز (Mon Guerlain Bloom of Rose edt)

خرید عطرمون گرلن بلوم آف رز

عطر زنانه مون گرلن بلوم آف رز یکی از ادوتویلت‌های جدید برند گرلن است، که در سال 2019 به بازار معرفی و عرضه شده است. این عطر شکیل، ادای احترام به زنانگی امروز است و یک حس زنانگیِ قوی و آزاد القا می‌کند. ادوتویلت مون گرلن بلوم آف رز، با کشف جنبه‌های مختلف زنانگی، زنان را به زندگی از ابتدا تا انتها دعوت می‌کند و یک ترکیبِ سرشار از شادی، فردیت و خویشتن بودن را برای زنان به ارمغان می‌آورد. با این تفاسیر، این عطر از گرلن، می‌تواند انتخاب مناسبی برای عروس خانم‌ها به حساب بیاید و با استفاده از این عطر به عنوان عطر عروسی از مراسم خود بیش از پیش لذت ببرند.

این عطر، مانند دسته گلی خوشبو است، که رایحه‌ای شیرین و خنک دارد و در گروه بویایی گل‌دار قرار گرفته است. این دسته گل بی‌نظیر مانند یک اثر هنری فوق‌العاده از دو عطار موفق و مشهور، به نام‌های دلفین جلک (Delphine Jelk) و تیری واسر (Thierry Wasser) ساخته شده است. عطر گل دار و مرکباتی Mon Guerlain Bloom of Rose از برند عطر و ادکلن گرلن، مانند باغ گلی فرانسوی است، که با ورود به آن، رایحه‌ای سرشار از نت‌های مرکبات و اسطوخودوس، مشام شما را پر می‌کند و روحتان را سرشار از آرامش می‌کند.

در ادامه راه، زمانی که به نت‌های میانی عطر می‌رسیم، رایحه‌ای خوش و گلی، ترکیب شده از گل‌های بهارنارنج، رز و یاسمن سفید، وارد ریه‌های‌تان می‌شود و شادی و دلخوشی بی‌نهایتی را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. نت پایانی عطر مون گرلن بلوم آف رز، ترکیبی از رایحه‌های شیرین و گرم وانیل و چوب صندل است. این رایحه با طراوت، احساسی شورانگیز را ایجاد می‌کند و بیانگر فراخوانی برای زنان است، تا زندگی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و از لحظه به لحظه آن لذت ببرند.

12- ادوپرفیوم ولنتینا ولنتینو (Valentino Valentina)

ادوپرفیوم ولنتینا ولنتینو (Valentino Valentina)

خرید عطرولنتینا ولنتینو

در اواسط ماه سپتامبر سال 2011 برند عطر و ادکلن Valentino عطر زنانه‌ای جدید با الهام از روحیه و طبع شهر رم و ذائقه ایتالیایی به همگان معرفی کرد. این ادوپرفیوم شرقی گل‌دار با وجود سابقه درخشان و پرآوازه برند ولنتینو بسیار مورد توجه علاقمندان و طرفداران خوش سلیقه و خاص پسند این برند ایتالیایی قرار گرفت. سازندگان این محصول با مشارکت خانه عطرسازی پویگ و عطرسازان معروف یعنی آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) و الیور کرسپ (Olivier Cresp)، این بار عطری سنگین با وقار و بسیار جذاب و خارق العاده خلق کردند. در این آفرینش جذاب و دل‌انگیز رایحه‌ای آکورد گل‌های سفید و شیرین وانیلی، کاملا غالب است.

رایحه این عطر زنانه معتدل و شیرین، جذابیت دل انگیزی دارد و عطری کاملا احساس برانگیز است. رایحه این عطر تداعی‌گر زنی قدرتمند و قوی اما دارای روحیه شوخ طبعی و انعطاف پذیری است. ادوپرفیوم Valentina از برند ولنتینو ماندگاری خوب و قابل قبولی دارد و پخش بوی آن بسته به شرایط محیطی و پوستی افراد از معمولی تا بسیار خوب متغیر است.وقتی مقداری از این عطر را بر روی پوست و محل نبض‌ یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، به سرعت رایحه‌ای از ترکیب ترنج و قارچ دنبلان را احساس خواهید کرد. این ترکیب طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌کند.

در ادامه و پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های اولیه به سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب جذاب توت فرنگی، گل یاسمن سفید، شکوفه پرتقال و گل مریم تشکیل شده‌اند. این ترکیب گلی و عجیب، رایحه‌ای دلفریب و دلچسب را ایجاد و احساس آرامش و خوشبختی را در وجودتان جاری می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. این نت‌ها از ترکیب کهربا، وانیل و چوب سدر تشکیل شده‌اند. رایحه چوب وقتی که با بوی وانیل آمیخته می‌شود، احساس غرور و اعتماد به‌ نفس را در شما چند برابر خواهد کرد.

13- ادوپرفیوم الی ساب لی پارفوم (Elie Saab Le Parfum)

ادوپرفیوم الی ساب لی پارفوم (Elie Saab Le Parfum)

خرید عطرالی ساب لی پارفوم

برند عطر و ادکلنلبنانی الی ساب در سال 2011، عطر زنانه‌ای با رایحه با وقار و شرقی گل‌دار به بازار معرفی و عرضه کرد. رایحه شیک و جالب توجه این ادوپرفیوم معتدل و شیرین توسط عطرساز معروف دنیا یعنی فرانسیس کورکیجان (Francis Kurkdjian) طراحی شده است. رایحه ماندگار و ملایم این عطر، برای عروس خانم‌های کامل و بالغی که روحیه‌ای جدی و به دور از شور و هیجانات جوانی دارند بسیار مناسب و برازنده است.

در واقع این ادوپرفیوم زنانه خوشبو اولین محصولی است که برند Elie Saab حضور خود را در صنعت عطر و ادکلن سازی با آن معرفی کرده است. رایحه این عطر زنانه از مد و لباس‌های لبنانی الهام گرفته شده است و با رایحه غالبی برگرفته از من شکوفه پرتقال، گل یاسمن سفید و عسل بسیار شگفت انگیز به نظر می‌رسد. این عطر برای مصرف در روزهای خنک بهاری یک پیشنهاد عالی به حساب می‌آید.

سبک گلی و شیرین الی ساب له پارفوم، بسیار لطیف و دلنشین است. کمپین تبلیغاتی این عطر با حضور مدل مشهور آنجا روبیک (Anja Rubik) سر و صدای زیادی بر پا کرد. در لحظات ابتدایی که مقداری از این عطر زنانه را بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان اسپری ‌می‌کنید، خیلی سریع متوجه رایحه شکوفه‌ پرتقال خواهید شد. این نت شیرین، باعث ایجاد شادی و هیجان در وجود شما و اطرافیان‌تان می‌شود.

پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های اولیه به سوی نت‌های میانی خواهید شد. نت‌های میانی از تک نت گل یاسمن سفید تشکیل شده‌ است. این نت گلی با بوی شیرینش انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما هدایت می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب نعناع هندی، چوب سدر، گل رز و عسل تشکیل شده‌اند.این نت‌ها باعث افزایش شادی در روحیه و تمرکز در ذهن شما خواهد شد.

14-ادو پرفیوم کارتیر بیسر ول (Cartier Baiser Vole)

خرید عطرکارتیر بیسر ول

کمپانی شناخته شده و فرانسوی کارتیر در سال 2011 از محصولی جدید و دوست‌داشتنی پرده برداشت که با استقبال شدیدی روبه‌رو شد. رایحه دل‌نواز این عطر زنانه، آفرینشی نو از سمفونی زیبای آکوردهای غالب گل‌های سفید و گیاهان سبز است که به دستان جادویی عطرسازی به نام ماتیلده لورن (Mathilde Laurent) خلق شد. طبع معتدل و طعم شیرین خط بوی این عطر محبوب زنانه، سمبلی از هیجان، سبکبالی و علاقه است.

درواقع رایحه لوکس و متفاوت کارتیر بیسر ول، احساس یک بوسه به سرقت رفته برای یک لحظه از عشق خالص را تداعی می کند.در قلب عطر کارتیر بیسر ول، ترکیبی نه‌چندان پیچیده از سه نت مجزا وجود دارد که به دلیل حضور رایحه ملموس مرکبات و گل سوسن در کنار بوی جذاب سبزه و چمن؛ بدون شک پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به عطری شاخص و فوق‌العاده را داشت.

از همین جهت، رایحه گل‌دار این عطر زنانه، آن‌چنان سبک و ملایم است که شدیدا برای استفاده در روزهای معتدل بهاری و پاییزی مناسب بوده و در عین حال با استشمام آن دچار هیچ‌گونه سردرد میگرنی یا آلرژی نمی‌شوید. کافی است تا تنها مقداری از این اکسیر فریبنده را امتحان کنید تا متوجه ذات عجیب و رازآلود آن شوید.

رایحه منحصر به‌فرد بیسر ول، هم رسمی و اصیل هست؛ و هم اسپورت و روزمره! شما با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید انتخاب کنید که از آن در کدام محیط و چه شرایطی استفاده کنید. از طرفی عطر بیسر ول زنانه، در یک بطری شیک و همه‌پسند 100 میلی‌لیتری در بازار عرضه شده که برای مصرف یک ساله شما کاملا کافی و به اندازه است.

به محض اولین اسپری از Cartier Baiser Vole در لایه‌های اولیه متوجه بوی مشخص تک نت گل سوسن می‌شوید. شیرینی منتطر شده از این رایحه گل‌دار ابتدایی به سرعت در فضای اطراف شما پخش شده و به طرز ماهرانه‌ای، حسی سرشار از انرژی مثبت فراوان همراه با توانمندی و سرزندگی را از همان ابتدای کار به وجودتان تزریق می‌کند.

پس از مدت کوتاهی نت‌های ابتدایی شروع به محو شدن کرده و خیلی آهسته به‌جای نت‌های‌ میانی ظاهر می‌شوند. در میان هرم بویایی این عطر زنانه، رایحه‌ای نافذ و گیرا از نت‌های مرکباتی به مشام‌تان می‌خورد. رایحه نت‌های مرکباتی با امتیاز غالبش، عامل اصلی مسحورکنندگی و دلفریبی بیسر ول بوده و حس شادابی عجیب و نشاط مطلقی را به شما هدیه می‌کند.

و درنهایت، سریعا متوجه تغییر واضح نت‌های گلی و میوه‌ای قبلی در این عطر زنانه می‌شوید. رایحه پایانی کارتیر بیسر ول، از عرض اندام نت گیاهان سبز تشکیل شده که با انرژی بخشی و اعتدال دل‌انگیز خود رایحه عطر را به پایان می‌رسانند. از طرفی استشمام رایحه پایانی، حس سبکبالی، امید و آرامش خاطر وصف‌ناپذیری را در ذات عاشق زنان جوان به ارمغان می‌آورد.

15-ادو پرفیوم دیور ژادور (Dior Jadore)

خرید عطردیور ژادور

ادوپرفیوم جادور از برند دیور، مخصوص زنانی با شخصیتی درخشنده همچون طلا است و از زمان معرفی در سال 1999 تا کنون، تعریف جدیدی از زنانگی و لوکس بودن را ارائه کرده است.گروه بویایی این عطر، گل‌دار میوه‌ای است و طبع و طعم آن معتدل و شیرین است، به همین دلیل برای استفاده در روزهای خنک بهاری و پاییزی پیشنهاد می‌شود.

جادور دیور، پس از طراحی رایحه آن توسط عطرساز برجسته و شناخته شده، یعنی کالیس بِکِر (Calice Becker) و معرفی عمومی، محبوبت زیادی کسب کرد. یکی از دلایل عرضه نسخه‌های مختلف از جادور توسط برند Dior نیز، مورد توجه قرار گرفتنِ بیش از اندازه این ادوپرفیوم بوده است.

عطر مدرن و افسانه‌ای جادور، پس از عرضه جهانی، به شکل عجیبی نام برند دیور را در مطرح کرد. از آن زمان تا کنون، قفسه‌های همه فروشگاه‌ها، همواره برای تکمیل کلکسیون عطرهای محبوب خود، نسخه‌های مختلف این عطر را در ویترین خود می‌گذارند.

رایحه‌ فوق‌العاده و طلایی ادوپرفیوم J’adore يادآور خانمی با یک بغل از گل مریم و یاسمن است. رایحه‌ این عطر، خالص، عميق، شيك و تمیز است و به همراه گرمایی کاملا ملايم و عاشقانه بر پايه تركيبی از نت‌های گلی و میوه‌ای طراحي شده است.

پس از اسپری کردن مقداری از عطر جادور بر روی پوست و محل نبض‌تان، ترکیب بوی شیرین و ملایمِ گلی میوه‌ای دل‌انگیزی از نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل ماگنولیا و نارنگی ماندارین را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین و میوه‌ای، هیجان و شادی را به روح شما تزریق خواهد کرد.

پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها مانند باغ گلی پر از گل‌های خوش عطر هستند. نت میانی عطر جادور، ترکیبی از رایحه گل‌های مریم، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمن سفید، زنبق دره، رز و آلو است. این ترکیب گلی، تمرکز و آرامش درونی را در شما ایجاد می‌کند.

در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب وانیل، مشک، چوب سدر و شاتوت تشکیل‌شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های ناب، حس شادی و تعادل درونی خوبی خواهید داشت.

در پایان این مقاله باتمام توضیحاتی که خدمت‌تان ارائه دادیم؛ امیدورایم که به درک عمیقی از طبیعت ذاتی عطرهای زنانه با بوی رویایی گل رز رسیده و این روایح را با تمام وجود لمس کرده باشید. شما می‌توانید برای سفارش هریک از این عطرها، با کلیک روی هایلایت‌ها، محصول مورد علاقه‌تان رااز طریق سفارش آنلاین در فروشگاه ریحاتهیه کنید.

۲۰۱,۴۲۱
محصولات مرتبط
لامور - له امور ادو پرفیوم زنانه لالیکLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۳۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
استیل ادو پرفیوم زنانه جنیفر لوپز- جی لوJennifer Lopez J Lo تخفیف ویژه
۳,۶۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
مگنولیا ادو تویلت زنانه ایوروشهYves Rocher تخفیف ویژه
۱,۰۶۴,۰۰۰ تومان۷۶۹,۰۰۰ تومان
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۱۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
هالووین ادو تویلت زنانه جسوز دل پوزوJesus Del Pozo 
۳,۶۰۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۶
تنوع
ایفوریا - یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلینCalvin Klein 
۱۵,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱۶۰ میل
عطر آمریکایی
۱۶۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۶
تنوع
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۲۸۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۱۰
تنوع
برایت کریستال ادو تویلت زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۸,۴۷۳,۰۰۰ تومان۶,۹۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۵
تنوع
کوکو مادمازل ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۲۱,۷۵۵,۰۰۰ تومان۱۸,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۶
تنوع
سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوری
۹۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
ماسک نویر رز فور هر ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez 
۱۵,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۰.۸ میل
سمپل
+۳
تنوع
میس دیور بلومینگ بوکت ادو تویلت زنانهDior 
۱۸,۷۷۴,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۶
تنوع
اکلت دی ارپج ادو پرفیوم زنانه لانوینLanvin تخفیف ویژه
۴,۲۳۰,۰۰۰ تومان۲,۶۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۵
تنوع
الین ادو پرفیوم زنانه تیری موگلرThierry Mugler تخفیف ویژه
۸,۸۵۳,۰۰۰ تومان۷,۶۵۸,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر قدیم
۳۰ میل
عطر
+۹
تنوع
رین دراپ ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۲۳۴,۰۰۰ تومان۹۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۵ میل
سمپل
گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۱۱,۲۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۸۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۷
تنوع
کریستال نویر ادو پرفیوم زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۷,۱۴۷,۰۰۰ تومان۴,۸۶۵,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر قدیم
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
اوربان ادو پرفیوم زنانه امپرEmperامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۳۵۳,۰۰۰ تومان۸۹۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :رها واعظی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چرا انتخاب عطر برای عروس سخت است؟
پاسخ:

واضح است، که انتخاب عطر برای عروس یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین قسمت‌های آماده شدنِ هر عروس برای مراسم عروسی‌اش خواهد بود. اغلب عروس خانم‌ها، به دنبال عطری هستند، که امضای حضورشان را در این روز زیبا، در ذهن تمام مهمانان مراسم پررنگ جلوه دهند، عطری که رایحه آن تا سالیان سال در ذهن همه مهمانان مراسم و خودشان ثبت شود و با استشمام دوباره آن در هر نقطه از دنیا و در هر زمانی، دوباره به همان شب مراسم عروسی و خاطرات لحظه به لحظه‌اش بازگردند.

عطر یک عروس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
پاسخ:

 برای حضور در مجلس عروسی به عنوان یک عروس شیک و زیبا، نیاز به عطری خاص داریم که با فضای خاطره انگیز شب عروسی‌مان و همچنین با ظاهر و آرایش‌مان، همخوانی داشته باشد. البته این بدان معنا نیست، که نمی‌توانیم از عطر همیشگی خودمان برای آن شب استفاده کنیم. شاید فردی همیشه و در همه مکان‌ها از یک عطر استفاده می‌کند و آن عطر به عنوان امضای او شناخته می‌شود و بسیار هم رایحه برازنده و مناسبی دارد، بنابراین امکان استفاده از عطر همیشگی‌اش را در شب عروسی‌اش خواهد داشت. 

آیا عطر کرید لاو این وایت برای عروس خانم ها مناسب است؟
پاسخ:

عطر زنانه خنک و شیرین Love in White از برند عطر و ادکلن کرید با الهام از عشق به دریا و دریانوردی ساخته شده و نمادی از آزادی است. رایحه این عطر زنانه شرقی گل‌دار یادآور روزهای گرم، زیبا و پر هیاهوی قایق سواری در آب‌های آزاد و اقیانوس‌های است. ادوپرفیوم Creed لاو این وایت پس از معرفی به بازار، به دو بانوی اول آمریکا، یعنی لورا بوش (Laura Bush) و میشل اوباما (Michelle Obama) اهدا شده است و آن‌ها از این عطر سلطنتی با رایحه دل‌انگیز، با وقار و بی‌نظیر استفاده می‌کنند. به همین خاطر است، که در زبان عموم مردم گاهی به این عطر، عطر کاخ سفید نیز گفته می‌شود. حدود سه سال پس از ساخت این نسخه از عطر کرید، نسخه دیگر آن با نام عطر Love In Black ساخته شد و کمپانی Creed آن را به ژاکلین کندی (Jacqueline Kennedy) همسر یکی از رییس جمهورهای محبوب و سابق آمریکا اهدا کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۰۱,۴۲۱ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید