یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
رازهای آرایش بهاری: با این ترفندها در فصل بهار بدرخشید

رازهای آرایش بهاری: با این ترفندها در فصل بهار بدرخشید

بهار فصل تغییر و شروع دوباره است و چه بهتر که تصمیم بگیریم با شروع این فصل زیبا و آب و هوای دلپذیر، زیباتر از همیشه با چهره‌ای باطراوت بدرخشیم. حتما بسیاری از شما با تغییر هر فصل به خصوص با فرا رسیدن بهار به فکر تغییر ظاهر و آرایشتان می‌افتید. برای این کار باید در روتین آرایش بهار خود تغییراتی ایجاد کنید. با گرم‌تر شدن هوا و بلندتر شدن روزها، وقت آن رسیده است که سبک آرایش غلیظ با رنگ‌های تیره مناسب زمستان را کنار بگذارید و متناسب با نیازهای پوستتان، آرایش بهاری ملایم و شاد را امتحان کنید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با ترفندها و نکات میکاپ بهاری آشنا شوید.

توصیه‌هایی برای روتین آرایش بهار

کارشناسان زیبایی در سرتاسر جهان برای میکاپ بهاری بی‌نقص و چشم‌نواز توصیه‌هایی برای خانم‌ها دارند که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید:

1. سبک و ملایم آرایش کنید

در فصل بهار هر چه کمتر آرایش کنید، بهتر است. در این روزها که پوست چهره‌تان از هر زمان دیگری در سال شاداب‌تر است، کرم پودر غلیظ، رژ لب مات، و خط چشم‌های تیره را باید برای مدتی کنار بگذارید، در عوض بهتر است از لوازم آرایش سبک استفاده کنید تا زیبایی طبیعی چهره‌تان را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید و پوستتان در هوای تازه بهاری کمی نفس بکشد. مرطوب کننده‌های رنگی، بی بی کرم‌ها، و کرم پودرهای سبک بهترین گزینه برای به نمایش گذاشتن چهره‌ای شاداب و بی‌نقص هستند.

سبک آرایش ملایم برای بهار

2. از رنگ‌های شاد و بهاری استقبال کنید

بهار بهترین زمان استفاده از لوازم آرایش رنگی است. لوازم آرایش تیره و مات را که در فصل زمستان استفاده می‌کردید، کنار بگذارید. از گل‌ها و شکوفه‌های رنگارنگ بهاری الهام بگیرید و به استقبال رنگ‌های شاد و بهاری بروید. رنگ‌های روشن، پاستلی و حتی جیغ را امتحان کنید. رنگ‌های صورتی ملایم، مرجانی و هلویی برای ایجاد چهره‌ای متفاوت، جوان و شاداب بی‌نظیر هستند و رنگ‌های جیغ مثل آبی نئونی، سرخابی ارغوانی و پرتقالی گیرایی خاصی به چهره می‌بخشند. سعی کنید رنگ‌های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه رنگ‌هایی بیشتر از همه به صورتتان می‌آیند.

3. آرایش چشم‌هایتان را تغییر دهید

چشم‌ها مرکز توجه هستند و تاثیر زیادی بر زیبایی کل چهره دارند. حتما برای آرایش بهاری خود، آرایش چشم جدیدی را امتحان کنید. آرایش چشم دودی برای این فصل چندان جذاب نیست، به جای آن آرایش ملایم و طبیعی را امتحان کنید. رنگ‌های خنثی مثل بژ، قهوه‌ای خاکستری و قهوه‌ای ملایم را انتخاب کنید یا می‌توانید رنگ‌های پاستلی مثل نعنایی، بنفش کمرنگ و آبی ملایم را استفاده کنید.

برای داشتن چهره‌ای جذاب‌تر، خط چشم‌های رنگی مثل آبی کاربنی، سبز زمردی و بنفش و همچنین ریمل‌های رنگی هم می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. از سایه چشم غافل نشوید، سایه‌هایی به رنگ‌های خنثی به هر رنگ چشمی می‌آیند. برای جذابیت بیشتر از سایه‌های اکلیلی برای گوشه چشم و پشت پلکتان استفاده کنید. برای چشم‌های قهوه‌ای، سایه آبی و برای چشم‌های سبز، سایه صورتی و گلبهی را پیشنهاد می‌کنیم. کمی از سایه را به خط مژه پایینتان هم بزنید.

تغییر سبک آرایش چشم برای بهار

4. از لب‌ها غافل نشوید

روزهای بهاری، بهترین زمان برای تجربه رنگ‌های جدید رژ لب است که تا به حال امتحان نکردید. رژلب‌های صورتی، مرجانی و رنگ‌های نود برای ظاهری طبیعی و زیبا عالی هستند. اگر می‌خواهید توجه دیگران را به خود جلب کنید و چهره گیراتری داشته باشید، رنگ‌های جیغ مثل قرمز، نارنجی و سرخابی را انتخاب کنید. اگر چهره طبیعی را ترجیح می‌دهید، بالم لب‌های رنگی یا رژلب‌هایی با رنگ‌های متناسب با رنگ پوستتان را امتحان کنید.

یکی از نکات مهم آرایش بهاری که به جذابیت بیشتر چهره شما کمک می‌کند، این است که برای آرایش صورتتان اگر روی چشم‌ها تمرکز می‌کنید، برای بقیه چهره به خصوص لب‌ها، آرایش ملایمی را انتخاب کنید و بالعکس. همچنین بهتر است خط لبی به رنگ ملایم یا خنثی را امتحان کنید و از مداد لب‌هایی به رنگ قهوه‌ای یا تیره استفاده نکنید تا شادابی و طراوت رنگ لب‌هایتان را از بین نبرید.

5. محافظت از پوستتان را فراموش نکنید

با گرم‌تر شدن هوا، خیلی مهم است که برای محافظت از پوستتان در مقابل پرتوهای زیان‌آور نور خورشید از ضد آفتاب SPF دار استفاده کنید. بهتر است ضدآفتاب سبک و فاقد چربی را انتخاب کنید تا از انسداد منافذ پوست یا ایجاد رد سفیدی روی صورتتان پیشگیری کنید.

6. به ناخن‌هایتان برسید

ناخن‌های تمیز و مرتب تاثیر زیادی بر جذابیت ظاهری شما دارد. اگر به لاک ناخن علاقه ندارید، می‌توانید فقط ناخن‌های دست و پاهایتان را مانیکور و پدیکور ساده کنید. اما اگر از طرفداران ناخن‌های بلند و طرحدار هستید می‌توانید ناخن‌هایتان را با طرح گل، برگ یا میوه‌های بهاری مثل توت فرنگی و آلبالو بیارایید یا با رنگ‌های پاستلی، ناخن‌هایتان را به سبک فرنچ درست کنید.

انتخاب رنگ‌های مناسب آرایش بهاری

برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب، انتخاب رنگ‌های مناسب آرایش به اندازه انتخاب رنگ‌های مناسب لباس مهم هستند. درست است که هر سال، چند رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب می‌شوند، اما برای اینکه آرایش بی‌نقصی داشته باشیم که جذابیت چشمتان را افزایش دهد، باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به رنگ پوست و حالت چهره‌تان می‌آید. البته برای انتخاب رنگ میکاپتان می‌توانید از رنگ‌های طبیعت هم الهام بگیرید. رنگ‌های آرایش بهاری ملایم، شاداب، روشن و درخشان هستند.

برای فصل بهتر است لوازم آرایشی با ته رنگ زرد یا هلویی انتخاب کنید. اگر از طرفداران رنگ‌های قهوه‌ای هستید، باید از سایه‌های ملایم و رو به طلایی این پالت رنگی را انتخاب کنید. سبزآبی و آبی دودی هم می‌توانند انتخاب‌های جذابی باشند. بهترین رنگ‌های بهار سبز، زرد، قرمز نارنجی، صورتی هلویی و طیف رنگ‌ های قهوه‌ای روشن از قهوه‌ای مایل به زرد تا بژ کم رنگ هستند. این رنگ‌ها ملایم‌ترین و روشن‌ترین رنگ‌های بهاری هستند - شدت و اشباع آن رنگ‌های پررنگ‌تر بهاری واقعاً شماره‌گیری شده است.

رنگ مناسب آرایش بهاری

ایده‌های میکاپ بهاری جدید و جذاب

در ادامه با تعدادی از ترندهای جدید آرایش بهاری آشنا می‌شوید که می‌توانید برای تنوع دادن به ظاهرتان امتحان کنید.

آرایش هلویی

رنگ هلویی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آرایش بهاری است. برای این میکاپ ملیح و دوست داشتنی از سایه چشم، رژگونه و رژلب هلویی استفاده کنید.

آرایش چشم براق

در این سبک میکاپ بهاری، تمرکز روی چشم‌ها است. برای این آرایش چشم گیرا و متفاوت، باید از سایه چشم براق به رنگ‌های خنثی برای پشت چشم، مداد چشم نقره‌ای برای گوشه‌های داخلی چشم و خط چشم صورتی برای پلک بالایی و پایینی استفاده کنید. برای آرایش لب‌ها هم می‌توانید از برق لب استفاده کنید تا جذابیت چهره‌تان را تکمیل کنید.

آرایش رمانتیک

این سبک میکاپ با جزییات زیبا و دوست داشتنی‌اش تحسین همه را برمی‌انگیزاند. سایه چشم بالدار ظریف، رژگونه قرمز ملایم، و لب‌های صورتی براق همه نگاه‌ها را به سمت شما برمی‌گرداند.

آرایش بهاری

آرایش چشم متضاد

در همراهی با رنگ‌های شاد و زنده بهاری می‌توانید سبک آرایش چشم جسورانه و چند بعدی را با دو رنگ متضاد صورتی و قرمز امتحان کنید تا نگاه عمیق‌تری داشته باشید و جذابیت چشمانتان را چند برابر کنید.

آرایش یاسی

یاسی و صورتی، 2 تا از رنگ‌های محبوب میکاپ بهاری هستند. در روتین آرایش بهار خود از این 2 رنگ استفاده کنید تا چهره‌ای قشنگ و بهاری داشته باشید.

آرایش یاسی بهار

آرایش چشم مداد رنگی

بهار هر خانمی را تشویق می‌کند تا از سایه‌های چشم رنگی برای زیباتر کردن چشم‌های خود استفاده کند. اگر پوست سبزه‌ای دارید یا به تازگی پوستتان را برنزه کرده‌اید، می‌توانید از سایه چشم سفید برای پشت پلک‌ها و مداد چشم زرد برای گوشه داخلی چشم‌هایتان استفاده کنید. می‌توانیداز یک خط چشم دنباله دار به رنگ مشکی برای تکمیل آرایش چشم جدید خود استفاده کنید.

آرایش رژگونه غلیظ

برای فصل بهار، می‌توانید رژگونه‌ای پررنگ را به مقدار زیاد از کنار گوش و زیر چشم‌ها تا زیر گونه بزنید تا ظاهر جسورانه و شادابی پیدا کنید. می‌توانید از رژگونه مایع یا پودری استفاده کنید.

روتین آرایش بهار

بهار بهترین زمان سال برای تجربه‌های آرایشی جدید است. خیلی از ما بعد از چند ماه کشمکش با آب و هوای سرد و خشن زمستان، بی‌صبرانه منتظر رسیدن بهار بودیم تا همگام با روزهای آفتابی و مناظر شکوفه باران بهاری، تغییری در سبک آرایش و لوازم آرایش خود ایجاد کنیم و به استقبال جدیدترین ترندهای آرایشی سال برویم. با رعایت همین نکات ساده در روتین آرایش بهار که در این مقاله ذکر شد، می‌توانید چهره‌ای باطراوت و جذاب و هماهنگ با زیبایی‌های این فصل داشته باشید. برای تهیه لوازم آرایشی باکیفیت از برندهای شناخته شده دنیا حتما سری به سایت ریحا بزنید. همچنین برای آشنایی با جدیدترین ترندهای کوتاهی و رنگ مو 1403 به شما پیشنهاد می‌کنیم که مطالعه مقاله‌های ترند کوتاهی مو 1403 برای خانم‌ها وترند رنگ مو 1403 که شمارا جذاب‌تر نشان می‌دهد به هیچ عنوان از دست ندهید.

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید