یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
ترند کوتاهی مو 1403 برای خانم‌ها

ترند کوتاهی مو 1403 برای خانم‌ها

با شروع فصل بهار، بیشتر خانم‌ها دوست دارند که همراه با نو شدن طبیعت، ظاهر و استایل جدیدی برای خود ایجاد کنند.با اینکه چند سال گذشته مدل موهای ساده و طبیعی بیشتر مد بود و فقط چند مدل موی کوتاه ترند بود، اما امسال ترند کوتاهی مو تنوع خیلی زیادی پیدا کرده است و تقریبا می‌تواند با هر مدل چهره و نوع مویی که دارید، از بین انواع مدل موی 1403 که در این مقاله به شما ارائه می‌کنیم، یکی را انتخاب کنید که کاملا به چهره‌تان می‌آید و سال جدید را با چهره‌ای تازه و حال بهتر آغاز کنید. با ما باشید تا با جدیدترین مدل‌های کوتاهی مو 1403 آشنا شوید.

جدیدترین مدل موهای سال 1403

در سال 1403، تنوع زیادی را در مدل موها شاهد خواهید بود. بعد از چند سال که موی صاف مد بود، امسال مدل‌ موهای فر و مجعد دوباره ترند شده‌اند و بسیاری از مدل‌های موی کوتاه به شکل فر استایل می‌شوند. به احتمال زیاد، امسال موهای فر را بیشتر از سال‌های قبل خواهید دید. در ادامه همراه ما باشید تا با ترند کوتاهی مو در سال جدید آشنا ‌شوید.

کوتاهی لیر (لایه لایه) با قد متوسط

مدل موی لیر چند سالی هست که به ترند کوتاهی مو خانم‌ها تبدیل شده است. این مدل کوتاهی مو، انواع مختلفی دارد. برای این مدل موی 1403، موها به شکل لایه لایه خرد می‌شوند و قد مو تا سر شانه‌ها است که نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد.

انتخاب این سبک، برای خانم‌هایی با موهای نازک و کم پشت مناسب است چرا که کوتاهی لایه لایه با افزایش حجم موها، ظاهر پرپشت‌تری به آنها می‌دهد.اگر موهایتان را به تازگی بالیاژ یا هایلایت کرده‌اید، حتما این سبک کوتاهی را امتحان کنید.

مدل موی 1403

شگی کوتاه

مدل موی شگی هم یکی از مدل‌های کوتاهی جذاب است که از سال گذشته ترند شده و بین دختران نوجوان طرفداران زیادی پیدا کرده است. شگی را میتوانید با قد کوتاه تا زیر گوش و یا با قد متوسط تا سر شانه انتخاب کنید. این موی کوتاه هم برای خانم‌های مو صاف و هم موفرفری‌ها فوق‌العاده جذاب است. این سبک از مو، تغییر زیادی را در ظاهر شما ایجاد می‌کند.

مدل موی 1403

باب بلانت

مدل موی باب در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. انواع مدل باب با قد موهای مختلف و برش‌های تیز یا صاف امسال هم ترند هستند. برای سال 1403، مدل باب بلانت به انتخاب اول بسیاری از خانم‌ها تبدیل شده است. در مدل باب بلانت موها با خط صاف تا روی سرشانه یا زیر چانه کوتاه می‌شوند. باب بلانت از پرطرفدارترین مدل‌های موی کوتاه امسال است که به خانم‌هایی با موی نازک و کم حجم با صورت‌های گرد و قلبی بیشتر می‌آید و شادابی و ظرافت را برای چهره آنها به ارمغان می‌آورد.

مدل موی 1403

چتری ساده

سال‌هاست که چتری ساده از مدل‌های محبوب کوتاهی مو است. چتری باعث می‌شود که ویژگی‌های چهره‌تان بیشتر از قبل به چشم بیاید. بر خلاف سال‌های قبل که برای چتری باید موهای صافی می‌داشتید، امسال چتری برای موهای فر و مجعد هم خیلی مرسوم است.

ترند کوتاهی مو 1403 باب کلاسیک

برای این مدل موی باب، باید موهای کاملا صاف داشته باشید. در این سبک، موها تا زیر چانه و به شکل خطی صاف کوتاه می‌شوند. این مدل در دهه 90 میلادی ترند شده بود و بعد از سال‌ها دوباره به دنیای مد بازگشته است.

ترند کوتاهی مو 1403

باب بلانت لایه لایه

اگر موهای کم پشتی دارید و دوست دارید مدل موی صاف و ساده بلانت را امتحان کنید و در عین حال موهایتان حجم بیشتری داشته باشد، باب بلانت لایه لایه را امتحان کنید که از جدیدترین مدل‌های موی کوتاه امسال است.

ترند کوتاهی مو 1403

چتری پرده‌ای یا کرکره‌ای

این مدل چتری که سال‌ قبل هم مد بود، امسال دوباره ترند و بسیار محبوب است. به شما توصیه می‌کنیم که برای تجربه ظاهری جذاب و پاییین آوردن سن خود، این مدل چتری را حتما برای سال 1403 امتحان کنید. چتری پرده‌ای با مدل موی باب بلانت ظاهر بی‌نظیری به موهایتان می‌بخشد.

ترند کوتاهی مو 1403

نوک گیری موهای بلند

موهای بلند سالم و درخشان هم از ترندهای موی سال 2024 هستند. فقط لازم است که پایین موهایتان را چند سانت نوک‌گیری کنید تا ظاهر صاف و مرتبی پیدا کنند و از بروز موخوره و شکستگی آنها پیشگیری کنید.

ترند کوتاهی مو 1403

موی سیم تلفنی

امسال، موهای فرفری سیم تلفنی هم خیلی ترند شده است. فقط باید کمی قد موهای خود را کوتاه و آنها را صاف و مرتب کنید و از آرایشگر بخواهید که موهایتان را فر موقت سیم تلفنی بزند. این مدل مو برای موهای کم‌پشت یا صورت‌های لاغر یکی از بهترین انتخاب‌ها است و تغییرات شگفت‌انگیزی به ظاهر شما مي‌بخشد.

مدل موی 1403 پیکسی فرفری

مدل موی پیکسی، مدل موی کوتاه بسیار جذابی است که در چند سال اخیر خیلی محبوب شده است. اگر می‌خواهید با تغییر خیلی زیاد، اطرافیانتان را شگفت زده کنید، مدل موی پیکسی بهترین انتخاب است. موی کوتاه پیکسی، چهره‌تان را به اصطلاح خیلی باز می‌کند و زیبایی‌های صورتتان را بیشتر از قبل به نمایش می‌گذارد.

اگر موهایتان فر هست، شاید فکر می‌کردید که پیکسی خیلی به موهایتان نمی‌آید، اما کاملا در اشتباه هستید. برای سال 2024 میلادی، موی کوتاه پیکسی برای مو فرفری‌ها مد شده است که ظاهر خیلی جذابی به صورت آنها می‌دهد. حتی اگر موهایتان فر نیست، می‌توانید اول، موهایتان را پیکسی کوتاه کنید و بعد موی کوتاه خود را فر کنید تا زیبایی موهایتان را دوچندان کنید.

ترند کوتاهی مو 1403 پیکسی خیلی کوتاه

برای خانم‌هایی با موی صاف که به دنبال تغییر خیلی بزرگی در چهره‌شان هستند، پیکسی خیلی کوتاه بهترین انتخاب است. برای مرتب نگه داشتن این مدل مو باید هر ماه به آرایشگاه بروید. برای ایجاد تغییر بیشتر به شما توصیه می‌کنیم که رنگ موی بلوند استخوانی یا رنگ‌های پاستلی را امتحان کنید. قول می‌دهیم که از تغییرات جدید ظاهرتان، به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. یکی از مزیت‌های مدل پیکسی این است که لازم نیست برای درست کردن موهایتان خیلی وقت بگذارید و همیشه ظاهر مرتبی دارید.

مدل موی 1403 باب خطی A شکل

مدل موی باب آنقدر متنوع است که برای هر فرم صورتی، مدل موی باب مناسب آن وجود دارد. در این مدل مو، جلوی موها بلندتر از پشتشان است و یکی از بهترین مدل‌های موی کوتاه برای صورت‌های گرد یا بیضی شکل است. این مدل مو برای موهای حالت‌دار بسیار مناسب است و به رسیدگی خیلی زیادی نیاز ندارد. استفاده از اکسسوری‌های مو مثل سنجاق سرهای رنگی یک طرفه یا دوطرفه، زیبایی مدل باب خطی A شکل را چند برابر می‌کند.

مدل موی 1403 لیر بلند

اگر دوست ندارید قد موهایتان را خیلی کوتاه کنید و در بین دوستان خود، همچنان با موهای بلند بدرخشید، مدل لیر بلند را امتحان کنید. این مدل که در سال‌های 2000 میلادی خیلی پرطرفدار بود، دوباره برای سال 1403 مد شده است و برای خانم‌هایی مناسب است که می‌خواهند به ظاهر موهای بلند خود، کمی تنوع بدهند.

مدل موی لیر بلند همراه با چتری یک طرفه یا چتری پرده‌ای جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. این سبک مو برای خانم‌هایی با صورت بیضی یا قلبی شکل مناسبتر است.

مدل موی 1403 کوپ

مدل کوپ مدل موی شیک و زیبایی است و ظاهر برازنده‌ای به خانم‌های بالای 45 سال می‌دهد. مدل کوپ با چتری یک طرفه که کمی لایه لایه خرد شده است، ترند کوتاهی مو 1403 است.

ترند کوتاهی مو 1403 چتری یک طرفه بلند

اگر دوست ندارید که خیلی در ظاهر موهایتان تغییر ایجاد کنید و تمایل دارید اندازه قد موهایتان را حفظ کنید، چتری بلند یک طرفه بهترین گزینه برای ایجاد تغییری کوچک اما قابل توجه در ظاهرتان است. با این چتری‌ها موهایتان را از سادگی در می‌آورید و همچنان می‌توانید آنها را مثل قبل به شکل‌های مختلف حالت دهید. چتری زدن موها، طراوت بیشتری به چهره‌تان می‌بخشد.

ترند کوتاهی مو 1403

باب نامتقارن

در این مدل، موها به یک طرف شانه و تا روی گردن کوتاه می‌شوند و جلوی موها بلندتر از پشتشان است. همچنین همانطور که از نام این مدل مشخص است، موهای جلو از یک طرف معمولا سمت راست، از طرف دیگر بلندتر است.

اگر دوست دارید موهایتان را کوتاه کنید ولی در عین حال قد موهایتان به اندازه‌ای بلند باشد که بتوانید عقب بکشید، این مدل مو را انتخاب کنید. بلندی موهای جلو، دستتان را برای آراستن موهایتان به شکل‌های مختلف باز می‌گذارد. مدل موی باب نامتقارن باعث می‌شود که موهای نازک و کم حجم، پرپشت‌تر دیده شوند.

ترند کوتاهی مو 1403 بایدها و نبایدهای مراقبت از موهای کوتاه

با بررسی سایت‌های زیبایی می‌توان متوجه شد که امسال تمرکز دنیای مد بر موهای سالم و درخشان است که در حالت طبیعی و بدون هیچ نوع آرایشی زیبا هستند. یکی از روش‌های مراقبت و حفظ سلامت موها کوتاهی منظم آنها است.

هر چند که شستن و شانه زدن موهای کوتاه خیلی راحت‌تر است، اما کوتاه کردن موها به این معنی نیست که دیگر نباید به موهایتان رسیدگی کنید. هر چقدر هم که موها کوتاه باشند، به مراقبت و رسیدگی نیاز دارند تا همیشه سالم و زیبا باشند. در ادامه، نکاتی را برای حفظ سلامت موهای کوتاه ارائه می‌کنیم.

1. استفاده از اسپری‌های مو محافظ حرارت

برای حالت دادن موهای کوتاه، لازم نیست که به مدت طولانی از سشوار، اتو مو یا فرکننده مو استفاده کنید. اما قبل از استفاده از این ابزارهای حالت‌دهنده مو حتما باید از اسپری‌های موی محافظ حرارت از برندهای معتبر استفاده کنید.

2. روغن درمانی موها

حتما هفته‌ای یک بار، چند ساعت قبل از حمام، ساقه موهایتان را با روغن‌های گیاهی مثل روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن آرگان یا روغن کرچک چرب کنید. همچنین می‌توانید از سرم موهای حاوی روغن‌های طبیعی استفاده کنید.

مراقبت از موی کوتاه

3. استفاده از روبالشی ابریشمی و بافتن موها

برای جلوگیری از اصطکاک موها با یکدیگر و پیشگیری از شکستن موها و بروز موخوره از روبالشی ساتن استفاده کنید و موهایتان را قبل از خواب ببافید.

4. استفاده از شامپوی مناسب

مهمترین نکته برای حفظ سلامت موهای کوتاه، استفاده از شامپوی مناسب است. شما باید شامپوی خود را با توجه به خشکی یا چربی موهایتان انتخاب کنید یا اگر موهایتان را رنگ کردید از شامپوی محافظ رنگ مو استفاده کنید.

مراقبت از موی کوتاه

5. استفاده از نرم کننده

اگر موهای خشک یا فر و مجعد دارید برای شانه‌پذیری بهتر آنها حتما باید از نرم کننده موی مناسب استفاده کنید.

6. نوک گیری موها

هر 6 هفته یک بار موهیتان را نوک گیری کنید تا همیشه سالم باشند و از بروز موخوره پیشگیری کنید.

7. خشک کردن موها با هوا

سعی کنید پس از استحمام، اول آب اضافی موهایتان را به آرامی با حوله خشک کنید و تا جای ممکن از سشوار استفاده نکنید.

8. شست و شوی موها با آب ولرم

به هیچ عنوان برای شست و شوی موهایتان از آب داغ استفاده نکنید، چرا که چربی طبیعی موهایتان را از بین می‌برد و همچنین باعث ریزش مو می‌شود.

امسال ترندهای کوتاهی مو خیلی متنوع هستند و رضایت سلیقه‌های مختلف را به خوبی برآورده می‌کنند. استفاده از اکسسوری‌های مو مثل هدبند پهن، سنجاق سرهای رنگی و کلیپس‌های پاپیونی هم خیلی ترند شده‌اند و می‌توانید برای آراستن موهایتان از آنها استفاده کنید.

به روال سال قبل، مدل موی باب، پرطرفدارترین مدل موی 1403 است و کوتاهی‌های پیکسی هم محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها در سنین مختلف دارند. برای تجربه تغییرات جدید هیچ وقت دیر نیست. در هر سن و سالی که هستید، همین امروز دست به کار شوید و به سالن زیبایی بروید و با توجه به قد و ظاهر موی دلخواهتان، یکی از کوتاهی‌های جذاب مدل موی 1403 را امتحان کنید، تا با شروع فصل بهار، جان تازه‌ای به موهایتان ببخشید و اطرافیانتان را از چهره جدید خود شگفت زده کنید.

۵,۱۹۹
نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۵,۱۹۹ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید