یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
ترند رنگ مو 1403 که شمارا جذاب‌تر نشان می‌دهد

ترند رنگ مو 1403 که شمارا جذاب‌تر نشان می‌دهد

با فرا رسیدن سال جدید و فصل نو، بسیاری از خانم‌ها تصمیم می‌گیرند که در تمام ابعاد زندگی خود تغییراتی را ایجاد کنند از عادت‌های روزمره گرفته تا رنگ موی همیشگی‌شان. تاثیر رنگ مو در زیبایی و جذابیت هر خانمی انکارناپذیر است، اما امتحان کردن رنگ موهای جدید به کمی جسارت نیاز دارد. بهتر است قبل از رنگ کردن موهایتان، رنگ پوست و فرم چهره خود را در نظر بگیرید. امروزه تنوع رنگ موها آنقدر زیاد است که گاهی اوقات انتخاب رنگ مو واقعا سخت می‌شود. با این حال، هر سال، تعدادی از رنگ موها ترند رنگ مو آن سال معرفی می‌شوند. اگر به دنیای مد و زیبایی علاقه دارید و دوست دارید برای انتخاب رنگ مو 1403 با ترندهای زیبایی روز دنیا همراه شوید، در این مقاله به معرفی جدیدترین رنگ‌های سال 1403 می‌پردازیم.

جدیدترین رنگ موهای سال 1403

ترند رنگ مو سال 1403 جذابیت و تنوع زیادی دارد. امسال رنگ‌های گرم و طیف رنگ‌های طبیعی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و به روال سال‌های قبل، طیف رنگ‌های قرمز همچنان پرطرفدار هستند. در ادامه با ترندهای رنگ موی 1403 آشنا می‌شوید.

1. بلوند مات (Muted Blonde)

احتمالا با شنیدن نام این رنگ بلافاصله به یاد تیلور سوییفت افتادید. در سال جدید، بلوندهای گرم و تیره دوباره ترند شده‌اند و این رنگ موها را بیشتر در خیابان‌ها خواهیم دید. امسال، ترند رنگ مو از رنگ‌های بلوند طیف یخی و خاکستری فاصله گرفته است و رنگ موهای بلوند طلایی خنثی و بلوند شامپاینی مد شده‌اند که رنگ‌های بلوند گرم‌تر و ملایم‌تر از طیف‌های عسلی تا بژ را شامل می‌شوند. توجه داشته باشید که انتخاب یکی از این طیف‌های رنگی به سلیقه و رنگ پوست شما بستگی دارد.

ترند رنگ مو 1403

2. قهوه‌ای تیره شنی (Beachy Brunette)

وقتی رنگ موی خرمایی را انتخاب می‌کنید، دستتان برای ایجاد تنوع کاملا باز است. شما می‌توانید یک رنگ خاص مثل دارچینی، بالیاژهای کمرنگ تا پررنگ یا افزودن رنگ طلایی یا مسی به پایه قهوه‌ای خرمایی را امتحان کنید. خانم‌هایی که به رنگ‌های گرم غیربلوند علاقه دارند، این رنگ مو 1403 یعنی قهوه‌ای شنی برایشان کاملا مناسب است.

این رنگ که از قهوه‌ای شکلاتی تیره روشن‌تر است، نوعی رنگ قهوه‌ای متوسط گرم و درخشان است که برای همه فصل‌های سال و هر نوع رنگ پوستی مناسب است و اعتماد به نفس بالایی به هر خانمی می‌بخشد.

ترند رنگ مو 1403

3. قرمز Cherry Cola

امسال قرمز در میان ترند رنگ مو 1403 هست. رنگ موی قرمز به نام Cherry Cola رنگ مویی عمیق است که جلوه‌ای گرم، جسورانه و کمی غیرطبیعی دارد و دوا لیپا، خواننده جوان، موهای خود را به این رنگ در آورده بود. این رنگ جدید ترکیبی از قرمز روشن و بنفش تیره است. رنگ قرمز چری کولا، شما را در هر جمعی متمایز می‌کند و هر شخصی با دیدن آن متوجه می‌شود که این رنگ قرمز، رنگ طبیعی موهای شما نیست. این رنگ برای خانم‌هایی که موی تیره‌ای دارند و می‌خواهند تناژ گرمی را به موهای خود بدهند، انتخاب خیلی خوبی است.طیف رنگ‌های قرمز را به خانم‌های جسور و مستقل پیشنهاد می‌کنیم.

ترند رنگ مو 1403

4. بلوند طلایی روشن و درخشان (Golden Hour Blonde)

این بلوند طلایی درخشان، رنگی ما بین بلوند بژ و بلوند کرمی و ترند رنگ مو 2024 است. این رنگ موی بلوند طبیعی، جذاب و درخشان، ظاهر روشن و شادابی را به چهره می‌بخشد. بهترین رنگ مو برای عید، در مناطق گرمسیری و آفتابی، همین رنگ است. این رنگ زیبا، انتخاب بسیاری از خانم‌ها برای ماه‌های پر نور و درخشان تابستان است.

رنگ مو 1403

5. عسلی کرم

این رنگ مو 1403، یادآور رنگ موهای بلوند دهه 90 است. این رنگ موی بلوند زرد روشن برای افرادی مناسب است که رنگ‌های روشن را می‌پسندند و عاشق طیف رنگ‌های عسلی هستند که همیشه مد هستند. این ترند رنگ مو برای فصل تابستان بهترین انتخاب است.

رنگ مو 1403

6. مسی درخشان

نمایش طیف‌های رنگی قرمز در سال جدید همچنان ادامه دارد و در ترند رنگ مو 1403، طیف‌های طبیعی قرمز بسیار محبوب هستند. رنگ‌های قرمز، درخشش زیبایی به چهره هر خانم می‌دهد. رنگ مسی برای رنگ پوست‌های سفید، می‌تواند بهترین رنگ مو برای عید باشد، چرا که گرما و درخشش زیادی به موها می‌دهد و کمک می‌کند تا سال جدید را با تغییری زیبا و قابل توجه آغاز می‌کنید. این رنگ مو به مراقبت و رسیدگی نیاز دارد و باید در فواصل منظم برای ترمیم و رنگساژ به سالن زیبایی مراجعه کنید، چرا که پس از مدت کوتاهی کدر می‌شود. اگر موهایتان را مسی رنگ کرده‌اید، سعی کنید که خیلی موهای خود را نشویید و برای شست و شوی موهایتان از شامپوهای بدون سولفات مناسب موهای رنگ شده استفاده کنید تا ماندگاری رنگ مویتان را افزایش دهید.

ترند رنگ مو 1403

7. بلوند قهوه‌ای (bronde)

رنگ موی bronde همانطور که از نامش پیدا است، ترکیبی از رنگ موی قهوه‌ای و بلوند است و بین سلبریتی‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این رنگ شاد و جذاب، برای خانم‌هایی مناسب است که دوست ندارند، تغییر خیلی زیادی در رنگ موی خود ایجاد کنند و طرفدار ظاهر طبیعی و در عین حال باطراوت هستند. این رنگ مو را می‌توانید با توجه به سلیقه خود با تناژ گرم یا سرد انتخاب کنید.

ترند رنگ مو 1403

8. بالیاژ کاراملی

این بالیاژ کاراملی گرم و چشم‌نواز روی موهایی با رنگ پایه شکلاتی انجام می‌شود. این بالیاژ برای همه فصل‌های سال مناسب است. درخششی که به موها می‌بخشند، آن را به انتخاب مناسبی برای فصل‌های بهار و تابستان تبدیل می‌کند و به خاطر رنگ گرم و عمیقی که به موها می‌دهد، برای فصل‌های پاییز و زمستان، انتخاب خوبی به حساب می‌آید. برای اینکه موهایتان ظاهر طبیعی و یکدستی داشته باشد، از آرایشگرتان بخواهید که رنگ را از ریشه موهایتان شروع کند.

ترند رنگ مو 1403

9. بیبی بالیاژ (Babylight Balayage)

این روش بالیاژ، از کمی پایین‌تر از ریشه موها با رنگی روشن شروع می‌شود و هر چه پایین‌تر می‌رود به تدریج روشن‌تر و پررنگ‌تر می‌شود. بیبی بالیاژ جلوه زیبایی به موها می‌بخشد، مثل اینکه تار موها در زیر نور آفتاب می‌درخشند.

ترند رنگ مو 1403

نکات مراقبت از موهای رنگ شده

هر چقدر هم که موهای سالمی داشته باشید، اما رنگ موی زیاد و به ویژه دکلره کردن موها به بافت مو آسیب می‌رساند. افرادی که موهای خشک، زبر و شکننده دارند، باید در استفاده از رنگ مو احتیاط کنند. تا جای ممکن سعی کنید خیلی موهایتان را رنگ نکنید. با این حال بعضی از خانم‌ها عاشق تنوع هستند و دوست دارند که هر چند وقت یک بار به چهره خود تنوعی بدهند و موهای خود را رنگ کنند. در ادامه نکاتی را برای مراقبت از موهای رنگ شده ارائه می‌کنیم:

  • استفاده از رنگ موهای استاندارد: حتما رنگ مویی را انتخاب کنید که استاندارد و تاییدیه‌های بهداشتی را دارد. بهتر است که رنگ موی خود را از برندهای معتبر و سایت‌های مطمئنی مثل وبسایت ریحا تهیه کنید تا از اصالت و کیفیت آنها مطمئن باشید. رنگ موهای بدون آمونیاک یا با حداقل آمونیاک بهترین انتخاب هستند.
  • انتخاب رنگ موهای بدون دکلره: سعی کنید رنگ موهایی را انتخاب کنید که به دکلره نیاز نداشته باشند. دکلره کردن موها، آسیب زیادی به بافت موها وارد میکند و به مرور زمان باعث تخریب بافت مو می‌شود.
  • استفاده از شامپوی مناسب: بعد از رنگ کردن موها، برای حفظ درخشش و زیبایی موها،افزایش ماندگاری کیفیت رنگ موها و مراقبت از سلامت موها، حتمااز شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.
  • استفاده از نرم کننده: رنگ مو باعث زبری و خشکی موها می‌شود. به همین خاطر باید در روتین مراقبت از موهایتان، استفاده از نرم کننده مناسب را هم قرار بدهید.
  • نوک گیری موها: برای پیشگیری از شکستگی و بروز موخوره، هر 6 هفته یک بار موهای رنگ شده خود را نوک گیری کنید.

مراقبت از موی رنگ شده در این مقاله درباره ترندهای رنگ مو 1403 صحبت کردیم. تجربه رنگ موهای جدید واقعا هیجان‌انگیز است و تاثیر بسزایی بر افزایش روحیه دارد. اما جالب است بدانید که یکی از ترندهای زیبایی امسال، موهای طبیعی، سالم و بدون رنگ است. قطعا رنگ موهای طبیعی هر خانمی زیبایی خودش را دارد. اگر قصد دارید که سال جدید موهایتان را رنگ کنید یا تصمیم دارید که به موهای طبیعی خودتان بیشتر رسیدگی کنید، سایت ریحا انواع محصولات رنگ مو و محصولات مراقبت از مو را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند. پس حتما به وبسایت ریحا سر بزنید.

نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید