یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
مهم‌ترین عوارض خوابیدن با موی خیس و راه‌های جلوگیری از آن

مهم‌ترین عوارض خوابیدن با موی خیس و راه‌های جلوگیری از آن

خوابیدن با موی خیس تاثیر منفی بر روی سلامتی موها دارد. موهای مرطوب به طور طبیعی حساس‌تر از موهای خشک هستند و در معرض خشک شدن و شکنندگی بیشتری قرار دارند. خوابیدن با موی خیس، فرصت رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها در موها را افزایش می‌دهد و این می‌تواند به عفونت‌های پوستی و شکنندگی موها منجر شود. بهترین راه برای حفظ سلامتی موها پس از شستن آن‌ها، خشک کردن کامل موها است.

در صورتی که نمی‌توانید موهایتان را کاملاً خشک کنید، می‌توانید از محصولات مرطوب‌کننده مو استفاده کنید. همچنین، در فصل‌های گرم و مرطوب بهتر است موهایتان را در سریع‌ترین زمان ممکن خشک کنید تا از تاثیر رطوبت بر روی موها جلوگیری کنید. از طرف دیگر بسیاری از افراد بر این باور هستند که خوابیدن با موهای خیس می‌تواند خطر ابتلا به سرماخوردگی را افزایش دهد. برای آشنا شدن با عوارض ناشی از خوابیدن با موی خیس و روش‌های کاهش این عوارض تا انتها مقاله همراه ما باشید.

8 مورد از مهم‌ترین عوارض ناشی از خوابیدن با مو خیس

عوارض ناشی از خوابیدن با مو خیس

خوابیدن با موی خیس ممکن است باعث ایجاد احساس سرما و ناراحتی در طول شب شود، همچنین موی خیس ممکن است سبب ایجاد رطوبت بر روی بالش و تخت شود و زمینه رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها را فراهم کند. از این رو بهتر است قبل از رفتن به رختخواب موهای خود را خشک کنید و یا حداقل به موهای خود اجازه دهید تا به طور طبیعی خشک شوند. همچنین، اگر موهای شما بلند و پرپشت است، بهتر است آن‌ها را به چند دسته کوچک تقسیم‌بندی کنید و به آرامی خشک کنید. این کار به جلوگیری از مشکلاتی مانند گره خوردن و ایجاد موخوره کمک می‌کند. برای آشنا شدن با عوارض خوابیدن با موی خیس همراه ما باشید.

1- بروز عفونت‌های قارچی و باکتریایی

خوابیدن با موی خیس ممکن است باعث ایجاد محیط مرطوب و گرم شود که شرایط مناسبی برای رشد قارچ‌ها فراهم می‌کند. این مسئله می‌تواند منجر به بروز عفونت‌های قارچی مانند قارچ پوست سر و صورت شود. خوابیدن با موهای خیس، به عنوان یک عامل خطرناک برای بروز عفونت‌های باکتریایی و قارچی شناخته شده است. عامل اصلی ایجاد عفونت باکتریایی و قارچی، پوست سر است که با خوابیدن با موهای خیس، پوست شما به مدت طولانی در محیط مرطوب قرار می‌گیرد و این می‌تواند باعث ایجاد شرایط مناسب برای رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها شود.

در نتیجه، ممکن است باکتری‌ها و قارچ‌ها در پوست شما به عنوان عامل عفونت، مستقر شوند و ایجاد التهاب و علائم مربوط به عفونت مانند خارش، قرمزی و تورم را به دنبال داشته باشند. به علاوه، خوابیدن با موهای خیس می‌تواند باعث کاهش مقاومت سیستم ایمنی بدن شما نیز بشود؛ زیرا رطوبت موها می‌تواند باعث کاهش دفاعات بدن در برابر عفونت‌ها شود. در کل، خوابیدن با موهای خیس، می‌تواند به عفونت‌های باکتریایی و قارچی در پوست شما منجر شود. بنابراین، بهتر است همیشه موهای خود را خشک و تمیز نگه دارید و در صورت لزوم، از حوله و سشوار برای خشک کردن موهایتان استفاده کنید.

2- ایجاد حس سردی در بدن

خوابیدن با موی خیس ممکن است باعث سردی بدن شود. این به دلیل این است که موهای خیس ممکن است باعث انتقال حرارت از بدن به محیط شوند و سردی بدن را به همراه داشته باشند. در واقع هنگامی که آب روی سطح مو تبخیر می‌شود، گرمای بدن را از بین می‌برد و این باعث سردی بدن می‌شود. بهترین راه برای پیشگیری از سردی بدن در این شرایط، خشک کردن موها پیش از رفتن به رختخواب است. اگر قصد خوابیدن با موهای خیس را دارید بهتر است که لباس مناسب و نسبتا گرم بپوشید تا از سردی بدن جلوگیری شود.

3- ایجاد بوی نامطبوع

 ایجاد بوی نامطبوع

خوابیدن با موی خیس ممکن است باعث ایجاد بوی نامطبوع در موها شود. این اتفاق به دلیل این است که موهای خیس ممکن است باعث رشد باکتری‌ها شوند و بوی نامطبوعی را ایجاد کنند. بنابراین، بهتر است از خوابیدن با موی خیس خودداری کنید و در صورت لزوم، موهای خود را قبل از خواب خشک کنید. همچنین، بهتر است از محصولات مرطوب کننده مو استفاده کنید تا احتمال شکنندگی موها به حداقل برسد.

خوابیدن با موی خیس می‌تواند به بروز مشکلاتی مانند عفونت گوش، سردرد، درد گردن، درد پشت، خارش و تورم پوست منجر شود. برخی از این مشکلات ممکن است از رطوبت باقی‌مانده در موها و برخی دیگر از سرما در نتیجه خشک شدن موها ایجاد شود. علاوه بر این موهای خیس می‌توانند یک عامل انتقال باکتری بین موهای شما و بالشت باشند. به همین دلیل، بهتر است قبل از خوابیدن، موهای خود را خشک کنید و سپس به رختخواب بروید.

4- ایجاد شوره سر

شوره سر ناشی از خوابیدن با موی خیس ممکن است به دلیل رطوبت ماندگار در موهای سر باشد. زمانیکه موها به طور مداوم خیس و مرطوب هستند، می‌تواند به رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها کمک کند. این موضوع ممکن است باعث ایجاد التهاب در پوست سر و ایجاد شوره سر شود. علاوه بر این برخی از شامپوها نیز حاوی مواد شیمیایی حساسیت‌زا هستند و می‌توانند شوره سر را تشدید کنند.

برای جلوگیری از شوره سر ناشی از خوابیدن با موی خیس، می‌توانید از شامپوهای خنک و آرامش‌بخش استفاده کنید و همچنین موهایتان را قبل از رفتن به رختخواب به طور کامل خشک کنید. همچنین می‌توانید قبل از خوابیدن از ماسک‌های طبیعی مرطوب کننده مو استفاده کنید تا موهایتان رطوبت کافی را داشته باشند. در صورت بروز شوره سر، استفاده از شامپوهای ضد شوره حاوی مواد طبیعی مانند عصاره‌ی چای سبز، روغن درخت چای و آلوئه‌ورا می‌تواند موثر باشد. در صورتی که مشکل شوره سر برای شما پایدار باشد، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

5- خشک شدن پوست سر و موها

خوابیدن با موی خیس ممکن است باعث خشک شدن پوست و موها شود. این اتفاق به دلیل این است که موهای خیس ممکن است رطوبت را از پوست بگیرند و باعث خشکی آن‌ شوند. هنگامی که شما با موی خیس خوابیده و به مدت طولانی در آن حالت بمانید، این وضعیت می‌تواند باعث تبخیر بیشتر رطوبت از موها شود و به ناپایدار شدن میزان رطوبت آن‌ها و در نتیجه خشک شدن مو‌ها منجر شود.

خشک شدن موها در اثر خوابیدن با مو خیس احتمالا به دلیل وجود رطوبت اضافی در موها و ناپایداری میزان رطوبت آن‌ها است. برای جلوگیری از خشک شدن موها در اثر خوابیدن با موی خیس، می‌توانید پس از شستشوی مو، آن را با حوله خشک کرده و سپس به رختخواب بروید. همچنین، مصرف روغن مو و محصولات نرم‌کننده مو هم می‌تواند به حفظ رطوبت موها کمک کند.

6- شکننده شدن موها

شکننده شدن موها 

از آن‌جایی که موهای خیس حساسیت بیشتری دارند، خوابیدن با موهای خیس به طور مستقیم به شکنندگی موها منجر می‌شود. زمانی که موها خیس هستند، بسیار حساس‌تر می‌شوند و در معرض شکستن و آسیب دیدگی بیشتری قرار می‌گیرند. در صورتی که به طور مکرر موهای خیس خشک نشوند و به صورت خشک درآیند، احتمال شکنندگی آن‌ها بیشتر می‌شود. بنابراین، بهتر است پیش از خوابیدن موها را خشک کنید تا از شکستن و آسیب دیدگی آن‌ها جلوگیری کنید.

7- گره خوردن موها

گره خوردن موها معمولا ناشی از خوابیدن با موهای خیس است. زمانیکه موها خیس و مرطوب هستند به راحتی به هم تابیده و گره خورده می‌شوند و ریزش بیشتری پیدا می‌کنند. نحوه خوابیدن نیز تاثیر زیادی بر گره خوردن موها دارد. در واقع هرچه حرکت سر روی بالشت بیشتر باشد احتمال گره خوردن موها نیز افزایش پیدا می‌کند. برای جلوگیری از گره خوردن موها، پیشنهاد می‌شود قبل از خوابیدن، موهای خود را خشک کنید و یا از پارچه‌های نرم و آرام برای بستن موهای خود استفاده کنید تا از گره خوردن آن‌ها جلوگیری شود.

8- ایجاد آکنه سر

آکنه سر به نام "Acne mechanica" شناخته می‌شود و ناشی از فشار و اصطکاک مکرر بر روی پوست سر است. خوابیدن با موهای خیس ممکن است باعث ایجاد فشار و اصطکاک بیشتر بر روی پوست سر شود و این موضوع منجر به ایجاد آکنه سر می‌شود. برای پیشگیری از آکنه سر ناشی از خوابیدن با موهای خیس، می‌توانید موهای خود را قبل از خواب خشک کنید و یا از یک حوله نرم و تمیز برای بستن موهای خود پیش از رفتن به رختخواب استفاده کنید. همچنین، استفاده از شامپوها و محصولات مراقبت از موها و پوست سر می‌تواند به پیشگیری از آکنه سر کمک کند. در صورتی که آکنه سر شما شدید باشد، بهتر است به پزشک پوست و مو مراجعه کنید تا درمان مناسبی برای آن تجویز کند.

چطور عوارض خوابیدن با موی خیس را کاهش دهیم؟

کاهش عوارض خوابیدن با موی خیس

خوابیدن با موی خیس، برای اکثر افراد راحت است اما این کار ممکن است باعث بروز مشکلاتی مانند شوره، التهاب پوست سر، خارش و حساسیت شود. بنابراین، برای کاهش عوارض خوابیدن با موی خیس، می‌توانید این راهکارها را امتحان کنید.

1- بستن یا بافتن مو‌ها

در واقع، هیچ یک از این دو روش (بستن و بافتن مو) به طور مستقیم به کاهش عوارض خوابیدن با موی خیس کمک نمی‌کند، اما هر دو روش می‌توانند به عنوان یکی از روش‌هایی برای کنترل موها در حین خواب به کار گرفته شوند. در صورتی که موهای شما به دلیل خیس شدن به یکدیگر گره خورده‌اند، بستن آن‌ها به شما این اطمینان را می‌دهد که از گره خوردن بیشتر آن‌ها جلوگیری کنید.

در این روش، شما می‌توانید موهای خود را به دو دسته تقسیم کنید و در دو طرف سر جمع کنید. موها را به آرامی در یکدیگر تاب دهید و یا ببافید و به حال خود رها کنید. بافتن موها نیز می‌تواند به عنوان یک روش موثر برای کنترل موها به کار رود. در این روش، شما می‌توانید موهای خود را به صورت شل بافته و پشت سر خود نگه دارید. این روش به محافظت از موهای شما در برابر شکنندگی و عفونت ناشی از رطوبت کمک می‌کند.

2- استفاده از روبالشتی ساتن

استفاده از رو روبالشتی ساتن، یک روش معمول برای کاهش عوارض خوابیدن با موی خیس است. علاوه بر روبالشتی ساتن استفاده از کش ساتن نیز در این مورد کاربرد دارد. اگر روبالشتی ساتن در اختیار ندارید یک تکه چارچه ساتن را روی تمام قسمت‌های مو بپیچید و با کمک کش مو ببندید. در این صورت اصطکاک بین ساقه مو و روبالشتی به حداقل می‌رسد. این روش باعث می‌شود موهای شما خشک شوند و بدین ترتیب از عوارضی همچون سردرد و گرفتگی گردن جلوگیری می‌کند. همچنین، باعث می‌شود موهای شما صاف و بدون گره‌خوردگی باقی بمانند.

3- استفاده از روغن‌های گیاهی

استفاده از روغن‌های گیاهی می‌تواند به عنوان یک روش طبیعی برای کاهش عوارض خوابیدن با مو خیس مفید باشد. برخی از روغن‌های گیاهی مانند روغن نعناع، روغن چای سبز، روغن لاوندر و روغن یاسمن به خواص آرامش بخشی و مسکنی معروف هستند که ممکن است در کاهش عوارض خوابیدن با مو خیس مفید باشند. یکی از روش‌های استفاده از روغن‌های گیاهی برای کاهش عوارض خوابیدن با مو خیس، استفاده از یک محلول آماده با ترکیبی از روغن‌های گیاهی است.

به منظور استفاده از روغن‌های گیاهی می‌توانید چند قطره از روغن نعناع، روغن چای سبز و روغن لاوندر را به یک لیوان آب اضافه کرده و با استفاده از اسپری، این محلول را روی موهای خیس خود بپاشید. همچنین، شما می‌توانید قبل از خواب، چند قطره از یکی از این روغن‌های گیاهی ذکر شده را روی دستمال بریزید و آن را در نزدیکی سر خود قرار دهید تا بوی آرامش بخش آن به شما کمک کند تا خواب بهتری داشته باشید. در هر صورت، پیش از استفاده از هر نوع روغن گیاهی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید، به خصوص اگر دارای هرگونه حساسیت به روغن‌های گیاهی هستید.

4- استفاده از حوله یا سشوار

پس از استحمام، موهای خود را خشک کنید تا رطوبت زیادی در موهای شما به جا نماند. پیش از خواب، موهای خود را با حوله یا سشوار خشک کنید تا رطوبت موهایتان کاهش یابد. سشوار به دلیل حرارت زیادی که دارد موها را در مدت زمان کوتاهی خشک می‌کند و رطوبت اضافی آن‌ها را از بین می‌برد.

سردرد ناشی از خوابیدن با مو خیس

سردرد ناشی از خوابیدن با موی خیس ممکن است به دلیل تغییر در دما و رطوبت محیط شما باشد. این تغییر دما باعث ایجاد تنش و سر درد می‌شود. وقتی موهای شما خیس هستند و روی سر شما قرار می‌گیرند، باعث می‌شوند که پوست سر شما مرطوب شود. اگر این رطوبت به مدت طولانی باشد خشکی پوست سر و در نتیجه سردرد را ایجاد می‌کند. علاوه بر این وقتی موها خیس هستند، هوای اطراف شما را مرطوب می‌کنند. این موجب افزایش رطوبت در هوا باعث بازدم بیشتر شما می‌شود و سردرد را به همراه می‌آورد.

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم برای کاهش سردرد ناشی از خوابیدن با موی خیس، می‌توانید قبل از خوابیدن، موهای خود را خشک کنید، از شامپو‌های آرام‌بخش و ملایم استفاده کنید، هنگام خشک کردن موها، از حرارت بالای سشوار استفاده نکنید، در هوای خشک، از رطوبت‌دهنده هوا استفاده کنید تا رطوبت هوا را متعادل کنید و پوست سرتان را به آرامی ماساژ دهید. ماساژ پوست سر با یک روغن طبیعی می‌تواند به تسکین سردرد کمک کند و به خواب آرام و راحتی را برای شما فراهم کند. در صورتی که سردرد شما بعد از انجام این تدابیر همچنان ادامه دارد یا شدیدتر می‌شود، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

نکات مهم شانه کردن و خشک کردن مو خیس

شانه کردن و خشک کردن موهای خیس می‌تواند از مراحل مهم در مراقبت از موها باشد. در ادامه چند نکته مهم در مورد شانه کردن و خشک کردن موهای خیس آورده شده است.

1- قبل از استفاده از سشوار و دستگاه‌های خشک‌کننده مو مراقب باشید که آب اضافی موهای شما تبخیر شده باشند تا موهای شما آسیب نبینند.

2- حتما از دمای پایین سشوار برای خشک کردن موها استفاده کنید. دمای بالا می‌تواند باعث آسیب به مو و خشک شدن آن شود.

3- قبل از شانه زدن به موها حتما از محصولات مرطوب کننده مو استفاده کنید. این محصولات باعث تسهیل در فرایند شانه کردن مو و کاهش آسیب دیدن آن‌ها می‌شوند. همچنین اگر موهای شما خشک هستند، از روغن‌های طبیعی و گیاهی مناسب مو استفاده کنید تا از آسیب دیدن موها جلوگیری شود.

4- همواره در حین شانه کردن موها همراه با باد سشوار، موها را در فاصله مناسب از سشوار نگه دارید تا موهای شما آسیب نبینند.

5- همیشه سعی کنید که سشوار را در جهت رشد موها قرار دهید. این روش باعث جلوگیری از شکستن موها و وز شدن آن‌ها می‌شود.

تاثیر استفاده از ماسک مو بر موهای خیس

استفاده از ماسک مو برای مراقبت و تقویت موها می‌تواند اثر بسیار زیادی برای سلامت موهای شما داشته باشد. اگر ماسک مو شامل ترکیبات آبرسان و نرم‌کننده مانند روغن‌های طبیعی، آلوئه‌ورا، پانتنول و پروتئین‌های حیوانی یا گیاهی باشد، می‌تواند به موهای خیس شما کمک کند تا مرطوبیت و نرمی بیشتری پیدا کنند و از خشکی و آسیب‌های ناشی از خشک شدن در امان بمانند.

اما اگر ماسک مو شامل ترکیباتی مانند الکل، اسیدسالیسیلیک و شامپوهای شستشوی عمیق باشد که موجب خشک شدن موها می‌شود؛ استفاده از آن‌ها بر روی موهای خیس ممکن است منجر به خشکی، آسیب و شکنندگی بیشتر موها شود. در حالت کلی اما استفاده از ماسک مو بر موهای خیس بستگی به نوع ماسک و ترکیبات آن دارد. برای استفاده از ماسک مو بر روی موهای خیس، بهتر است از ترکیبات آبرسان و نرم کننده استفاده کنید ولی در صورتی که از ترکیبات دیگر استفاده شود، باید انتظار خشکی موها بعد از خشک شدن ماسک را داشته باشید.

همچنین، بهتر است زمان استفاده از ماسک مو، تازه از حمام خارج شده باشید و فقط موها کاملا خشک و تمیز باشند. در این صورت تاثیر استفاده از ماسک مو تا چند برابر افزایش پیدا می‌کند. ما در اینگونه مواقه استقاده از روغن گیاهی را بیشتر توضیه می‌کنیم. در ادامه شما را با چند نمونه از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین روغن‌های گیاهی موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

1- روغن آرگان مراکشی دکسه

روغن آرگان مراکشی دکسه

خرید روغن آرگان مراکشی دکسه

داشتن موهای وز و دارای موخوره می‌تواند جذابیت چهره را تا حد زیادی کاهش دهد. روغن آرگان مراکشی دکسه یک محصول کاملا حرفه‌ای از برند دکسه است که به عنوان یک محصول مراقبت از پوست و مو شناخته می‌شود. روغن آرگان استفاده شده در این محصول از موی سر در مقابل اشعه مخرب خورشید مراقبت نموده و باعث جلوگیری از ریزش مو خواهد شد. این محصول می‌تواند ساقه مو را تقویت نماید که این امر باعث افزایش تراکم موهای سر می‌شود.

شاید بتوان گفت که یکی از مهم‌ترین عنصر به کار گرفته شده در این محصول روغن آرگان است که باعث تقویت ریشه مو شده و به عنوان یک نرم کننده طبیعی شناخته می‌شود. ویتامین E موجود در این محصول برای درمان ریزش مو بسیار مفید است و باعث افزایش رشد موهای سر می‌شود. وجود آنتی اکسیدان فراوان با رادیکال‌های آزاد پوست سر مقابله کرده و در رشد مجدد موها تاثیر شگرفی دارد. روغن آرگان با تقویت ریشه مو باعث سفت شدن ریشه شده که این امر باعث کاهش ریزش مو خواهد شد.

2- روغن مو کوکونات میلک او جی ایکس

روغن مو کوکونات میلک او جی ایکس

خریدروغن مو کوکونات میلک او جی ایکس

روغن مو آرگان مراکشی او جی ایکس یکی از بهترین محصولات جهت تقویت موها و صاف کردن موهای مجعد است. این محصول موها را نرم کرده و سبب درخشندگی آنها می شود. از روغن موی آرگان می توانید زمانی که موها نمناک هستند استفاده کنید. این روغن مو خشکی موها را درمان کرده و به ساقه خشک مو، رطوبت می رساند. روغن موی آرگان در ساختار مو نفوذ کرده و سبب افزایش مقاومت موها می شود. بنابراین سبب رشد موها می گردد.روغن موی آرگان همچنین به شکل طبیعی سبب آبرسانی به موها می شود و از وز شدن موها ممانعت می کند.

افرادی که در اثر استفاده از وسایل حرارتی مو یا دکلره و رنگ کردن زیاد و ... دچار آسیب دیدگی مو و وز شدن ناشی از آن شده اند؛ با استفاده از روغن آرگان می توانند موهای خود را ترمیم و تقویت کنند. روغن آرگان همچنین قادر است پروتئین را در قشر مو افزایش دهد و به درمان موخوره و شوره سر بپردازد.این روغن از گذشته توسط زنانه مراکشی برای جوانسازی پوست و تقویت موها استفاده می شده است. به همین دلیل روغن آرگان مراکشی بسیار معروف و محبوب است. روغن آرگان از پوست و مو در مقابل نور خورشید محافظت کرده و مانع از آفتاب سوختگی می شود. همچنین روغن آرگان یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست است.

3- روغن مو و بدن 100% مارولا کلد پرسد اوردینری

روغن مو و بدن 100% مارولا کلد پرسد اوردینری

خریدروغن مو و بدن مارولا کلد پرسد اوردینری روغن مو و بدن 100% مارولا کلد پرسد اوردینری یک محصول درمانی محبوب برای برطرف کردن حالت خشک و کدری پوست محسوب می‌شود که سرشار از آنتی‌اکسیدان و اسیدهای چرب مغذی و مرطوب‌کننده بوده و از پوست صورت، موها و ناخن‌های شما در برابر خشکی و دهیدراته‌ شدن محافظت می‌کند. روغن این محصول توسط روش‌های پرس سرد تهیه شده به همین دلیل تمامی خواص و مواد مغذی خود را حفظ کرده، به همین علت می‌توان از آن بیشترین بهره برداری را داشت.روغن 100% Cold Pressed Virgin Marula Oil ، توسط بهترین روش یعنی روش پرس سرد و در دماهای پایین تهیه شده تا مواد موثره و خاصیت واقعی روغن کاملا حفظ شود.

این سرم خالص بوده و به غیر از روغن مارولا هیچ ترکیب دیگری در آن وجود ندارد؛ بنابراین انتخاب بسیار خوبی برای استفاده مستقیم و یا غیرمستقیم به صورت ترکیب با محصولات مراقبت از پوست دیگر است.مارولا یک گیاه بومی آفریقا است که سرشار از پروتئین و آنتی اکسیدان بوده و یک مرطوب‌کننده‌ی فوق‌العاده و سبک است؛ به همین علت به روغنی موثر برای مصارف درمانی و مراقبت پوست و مو تبدیل شده است. روغن مارولا حاوی آمینواسیدهای ال-آرژینین و اسید گلوتامیک است که دارای خواص آبرسانی و ضد پیری هستند.

4- روغن ترمیم کننده موی خشک و آسیب دیده گلیس مدل دلی ایل الیکسر

روغن ترمیم کننده موی خشک و آسیب دیده گلیس مدل دلی ایل الیکسر

خریدروغن مو گلیس مدل دلی ایل الیکسر

این محصول حاوی روغن ارزشمند آرگان بوده که موهای خشک و بی روح را بازسازی و تغذیه می‌کند. هم‌چنین ایده‌آل برای عدم پاسخگویی مو بوده و با تقویت فوق‌العاده آن، باعث بازیابی، درخشش و نرمی مو می‌شود.از طرفی وجود روغن دانه آفتابگردان در فرمولاسیون جادویی آن، مانع از شکنندگی مو شده و رشد مو را افزایش می‌دهد. هم‌چنین خاصیت ضد التهابی داشته و باعث از بین رفتن شوره شر و تسکین خارش پوست می‌شود.

این محصول حاوی روغن‌های نرم‌کننده بسیار طبیعی بوده و با لطافت فوق‌العاده، موهایتان را صاف و درخشان می‌کند.روغن ترمیم‌کننده برای درمان موخوره مفید بوده و برای انواع موی خشک، موی آسیب دیده، موی نازک و ضعیف مناسب است. هم‌چنین حالت‌پذیری مو را به شکل فوق‌العاده‌ای افزایش داده و عملیات رطوبت‌رسانی به مو را انجام می‌دهد.روغن ترمیم‌کننده گلیس مدل دلی ایل الیکسر در محفظه‌های جذاب با حجم 75 میلی به بازار عرضه می‌شود.

در پایان این مقاله امیدواریم نکات گفته شده به قدر کافی برایتان مفید بوده باشد. همچنین شما را با چند نمونه از روغن موهای محبوب برای پیشگیری از عوارض خوابیدن با موی خیس آشنا کردیم. اگر شما نیز تجربه خوابیدن با موی خیس را داشته‌اید و با مشکلاتی از قبلی خشکی یا شکننده شده موها مواجه شدید؛ خوشحال می‌شویم که راهکارهای پیشنهادی خود را برای ما در قسمت ثبت دیدگاه بنویسید تا سایر کاربران ریحا نیز از تجربیات شما بهره ببرند.

محصولات مرتبط
روغن آرگان مراکشی دکسهDexeامکان ارسال فوری
۵۴۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
۵۰ میل
روغن مو تقویت کننده ماهامن تی ام فیبل اند مینFable and Maneامکان ارسال فوری
۴,۶۷۰,۰۰۰ تومان
۵۵ میل
۵ میل
۱۴.۴ میل
روغن مو تغذیه کننده اکسترا اوردینری دکتر لندرDr Landerامکان ارسال فوری
۲۲۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
روغن مو تغذیه کننده ابسولوت ریپایر اویل لورئالLorealامکان ارسال فوری
۳,۷۰۶,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
روغن مو آبرسان واتر ساین امیکاAmika 
۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
روغن مو پاک کننده ریست امیکاAmika 
۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید