یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
تونر چیست و چگونه می‌توان تونر طبیعی ساخت؟

تونر چیست و چگونه می‌توان تونر طبیعی ساخت؟

تونر یک محصول مراقبت از پوست است که معمولا بعد از شستشوی صورت برای تقویت، تمیز کردن و متعادل کردن pH پوست استفاده می‌شود. تونر‌ها معمولاً حاوی مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها، عصاره‌های گیاهی و آلوئه‌ورا هستند که روی پوست تمیز زده می‌شوند. تونر زدن یکی از مراحل مراقبت از پوست است که بعد از شستشوی صورت انجام می‌شود. این محصول معمولا شامل ترکیبی از آب، الکل و سایر عناصر آرایشی و تقویتی است که به حفظ رطوبت و آماده سازی پوست برای استفاده از محصولات مراقبت بعدی کمک می‌کند.

از آن‌جایی که تونرها حاوی مواد ضدالتهابی، انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد ضدعفونی‌کننده هستند می‌توانند در ترمیم و حفظ سلامت پوست موثر باشند. به طور کلی تونر برای پوست‌های چرب و جوش‌دار بسیار مفید است، اما افراد با پوست خشک و حساس نیز می‌توانند از تونر‌های خاصی که برای آن‌ها تهیه شده‌ است استفاده کنند.اگر دوست دارید با روش تهیه تونرهای طبیعی و خانگی آشنا شوید همراه ما باشید.

تونرهای طبیعی برای انواع پوست

تونر طبیعی برای انواع پوست

تونرهای طبیعی می‌توانند به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست مفید باشند. در ادامه به معرفی برخی از تونرهای طبیعی برای انواع پوست می‌پردازیم. قبل از استفاده از هر یک از این تونرهای طبیعی بهتر است با پزشک خود مشورت کنید، به ویژه اگر پوست شما مشکل خاصی داشته باشد. اگر بعد از استفاده از هر کدام از این تونرها دچار حساسیت پوستی شدید بلافاصله استفاده را قطع کنید.

1- تونر گلاب و آبلیمو

گلاب و آبلیمو هر دو محصولات طبیعی هستند که می‌توانند به عنوان تونر صورت استفاده شوند. تونر صورت معمولا بعد از شستشوی صورت و قبل از استفاده از کرم مرطوب‌کننده، به منظور تعادل pH پوست، به کار می‌رود. تونر گلاب از گل محمدی به دست می‌آید و خواص آن شامل ضدالتهاب، آنتی‌باکتریال و تسکینی است. همچنین، تونر گلاب می‌تواند پوست را مرطوب کند و مانع از برافروختگی و خشکی آن شود. از سوی دیگر، تونر آبلیمو باعث تعادل pH پوست می‌شود و می‌تواند به عنوان یک محصول ضدباکتری و ضدالتهابی برای پوست عمل کند. همچنین، تونر آبلیمو می‌تواند به پوست کمک کند تا از رویش زیاد باکتری‌ها و چربی‌های زیاد پوست جلوگیری کند. اگرچه هر دو ماده طبیعی گلاب و آبلیمو می‌توانند به عنوان تونر صورت استفاده شوند، اما توصیه می‌شود قبل از استفاده، روش استفاده از آن را یاد بگیرید.

2- تونر آلوئه‌ورا و گلاب

آلوئه‌ورا و گلاب، دو ماده طبیعی هستند که می‌توانند به سلامت پوست کمک کنند. آلوئه‌ورا دارای خواص ضدالتهابی، ضدعفونی کنندگی و تسکین دهندگی است و می‌تواند به کاهش التهاب پوست کمک کند. گلاب نیز می‌تواند به پوست نرمی و شادابی ببخشد و به عنوان یک ماده آرایشی نیز استفاده می‌شود. برای تهیه تونر آلوئه‌ورا و گلاب می‌توانید به این روش عمل کنید. مواد لازم برای تهیه این تونر شامل دو قاشق غذاخوری آلوئه‌ورا، یک قاشق غذاخوری گلاب و نصف لیوان آب گرم است. در یک ظرف، ژل آلوئه‌ورا و گلاب را با هم مخلوط کنید.

به تدریج آب گرم را به مخلوط اضافه کنید و همزمان با استفاده از یک قاشق هم بزنید تا تمامی مواد با یکدیگر ترکیب شوند. تونر به دست آمده را در یک بطری اسپری بریزید و در یخچال نگهداری کنید. قبل از استفاده از تونر آن را به خوبی تکان دهید و روی صورت خود بپاشید و با دستهای خود به آرامی ماساژ دهید. توجه داشته باشید که قبل از استفاده این تونر آن را روی یک قسمت کوچک از پوست خود بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ حساسیتی نداشته باشید.

3- تونر گلاب و گلیسیرین

تونر گلاب

گلاب و گلیسیرین دو ماده‌ی طبیعی هستند که معمولا برای مراقبت از پوست استفاده می‌شوند. تونر گلاب معمولا از آب گل‌های رز ساخته می‌شود و دارای خواص ضدالتهابی و ضدعفونی‌کنندگی می‌باشد. این تونر می‌تواند پوست را مرطوب کرده و به کاهش قرمزی و التهاب پوست کمک کند. استفاده از گلاب در نهایت به تسکین آفتاب سوختگی، تسکین خشکی پوست و کاهش ظاهر منافذ باز پوست منجر می‌شود. تونر گلیسیرین نیز حاوی گلیسیرین است. گلیسیرین که یک ماده‌ی طبیعی است از گیاهان استخراج می‌شود.

این تونر به دلیل خاصیت نرم و مرطوب‌کنندگی که دارد به کاهش خشکی و ترشح چربی اضافی پوست کمک می‌کند. گلیسیرین این قابلیت را دارد که قرمزی و التهابات پوستی را کاهش دهد. از ترکیب گلاب و گلیسیرین تونری تهیه می‌شود که به بهبود بافت و جلوگیری از پیری زودرس پوست کمک می‌کند. با این حال، برای استفاده از این تونرها بهتر است قبل از استفاده، تست حساسیت را انجام دهید.

4- تونر چای سبز و آبلیمو

تونر چای سبز و آبلیمو می‌تواند یک راه خانگی و طبیعی برای تقویت و روشن کننده پوست می باشد. برای تهیه این تونر به نصف پیمانه آب گرم، 2 کیسه چای سبز، 2 قاشق غذاخوری آبلیمو و 1 قاشق غذاخوری عصاره روغن نعناع احتیاج دارید. برای تهیه این تونر باید چای سبز را در آب گرم قرار دهید و بگذارید برای حداقل 10 دقیقه خنک شود. سپس آبلیمو و عصاره نعناع را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید.

تونر چای سبز و آبلیمو به دست آمده را با یک الیاف پنبه‌ای بر روی پوست صورت تمیز خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید آن را در یک بطری ذخیره کرده و در یخچال نگه داری کنید. بعد از یک هفته می‌توانید نتیجه استفاده از تونر را روی پوست خود مشاهده کنید. لازم به ذکر است که قبل از استفاده از هر نوع تونر، تست حساسیت را انجام دهید و اگر به هر دلیلی تحریک پوست را تجربه کردید، از استفاده خودداری کنید.

5- تونر سرکه سیب و بابونه

سرکه سیب و گل بابونه یک ترکیب طبیعی است که به عنوان یک تونر صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرکه سیب شامل اسید است که به عنوان یک ماده اسیدی طبیعی در این ترکیب عمل می‌کند و بابونه دارای خواص ضدالتهابی و آرامش‌بخشی است. مواد لازم برای تهیه این تونر شامل یک پیمانه سرکه سیب، یک پیمانه گلاب و یک قاشق غذاخوری بابونه خشک است. برای تهیه تونر سرکه سیب و بابونه باید به این روش عمل کنید. در یک ظرف مناسب تمام ترکیبات را با هم مخلوط کنید و هم بزنید.

محلول را به مدت چند ساعت در دمای اتاق قرار دهید تا مواد درون آن به خوبی مخلوط شوند. پس از گذشت این مدت زمان، محلول را از یک پارچه نازک صاف کنید تا آماده استفاده شود. تونر سرکه سیب و بابونه می‌تواند به عنوان یک ماده برای بهبود وضعیت پوست، جلوگیری از پیری زودرس پوست و حتی کاهش التهاب و قرمزی پوست استفاده شود. این تونر همچنین می‌تواند به عنوان یک روش طبیعی برای تسکین آفتاب سوختگی و بهبود زخم‌های ریز پوستی نیز مفید باشد.

6- تونر نعنا و رزماری

تونر نعنا و رزماری

نعنا و رزماری دو ترکیب طبیعی هستند که برای تقویت پوست و پاکسازی آن استفاده می‌شوند. از ترکیب این دو ماده تونری تهیه می‌شود که برای پوست صورت مفید می‌باشد. نعنا و رزماری هر دو خاصیت ضدباکتریایی و ضدالتهابی دارند و به پاکسازی پوست کمک می‌کنند. استفاده از تونر نعنا و رزماری می‌تواند باعث تعادل pH پوست شود و آرامش و روشنی رنگ پوست را به همراه داشته باشد. برای تهیه این تونر باید نعنا و رزماری را در آب جوش بریزید و دم کنید. در انتها اجازه دهید این تونر سرد شود و روی پوست خود بزنید.

7- تونر گوجه فرنگی

تونر گوجه فرنگی یکی از محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست است که برای تمیز کردن پوست صورت و حذف جوش و لکه‌های پوستی به کار می‌رود. تونر گوجه فرنگی معمولا حاوی عصاره گوجه فرنگی، آلوئه‌ورا، ویتامین E و سایر مواد مغذی برای پوست است. استفاده از تونر گوجه فرنگی باعث بهبود جوش‌های پوستی، کاهش اندازه منافذ باز پوست، ترمیم پوست خشک و شکننده، حفظ رطوبت پوست و کاهش التهابات و قرمزی پوست می‌شود. زمانی که لک‌های روی سطح پوست کاهش پیدا کند، رنگ آن روشن و شفاف می‌شود.

روش استفاده از تونر گوجه فرنگی به این صورت است که باید پس از شستشوی صورت، تونر را روی پوست تمیز خود بمالید. برای این کار می‌توانید از یک تکه پنبه استفاده کنید. برای بهترین نتیجه، پس از استفاده از تونر گوجه فرنگی، می‌توانید از کرم مرطوب‌کننده و آبرسان صورت استفاده کنید. از آن‌جایی که گوجه حساسیت‌زا است باید در استفاده از آن محتاط باشید.

8- تونر آب برنج

استفاده از تونر آب برنج یکی از روش‌های طبیعی برای بهبود وضعیت پوست صورت است. برای تهیه این تونر، می‌توانید یک قاشق غذاخوری برنج را در دو لیوان آب بریزید و سپس به مدت 15 تا 20 دقیقه بجوشانید تا آب آن کمی غلیظ و کدر شود. سپس برنج را از آب جدا کرده و آب آن را در یک شیشه تیره بریزید و در یخچال نگهداری کنید. برای استفاده از این تونر و هر تونر دیگری در ابتدا باید پوست خود را به خوبی بشویید تا کاملا تمیز شود.

پس از شستشوی صورت، با استفاده از یک تکه پنبه یا سایر وسایل نرم برای تمیز کردن پوست، تونر آب برنج را به مقدار کم روی پوست صورت بمالید و صبر کنید تا خشک شود. بعد از شستن صورت می‌توانید با استفاده از محصولات مرطوب کننده به روتین مراقبت از پوست‌تان ادامه دهید. توجه داشته باشید که تونر آب برنج تنها یک روش طبیعی است و به تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات پوستی را برطرف کند. برای بهبود کامل پوست، باید از یک روتین مراقبت از پوست مناسب استفاده کنید و به تغذیه و ورزش منظم نیز توجه کنید.

فواید استفاده از تونر برای پوست صورت

فواید استفاده از تونر برای پوست صورت

تونر یکی از محصولات مراقبت از پوست است که ممکن است در روتین مراقبت از پوست شما اهمیت کمتری داشته باشد. با این حال، استفاده از تونر برای پوست صورت می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد. در ادامه به معرفی برخی از فواید استفاده از تونر برای پوست صورت می‌پردازیم.

1- تعادل PH پوست

تونر می‌تواند به شما کمک کند تا تعادل PH پوست صورت خود را حفظ کنید. بعد از استفاده از برخی شوینده‌ها یا صابون، PH پوست می‌تواند بیشتر از حد مطلوب خود بالا یا پایین بیاید. استفاده از تونر می‌تواند به پوست شما کمک کند تا PH خود را تنظیم کند و سبب حفظ تعادل آن شود.

2- پاکسازی عمیق پوست

تونر این قابلیت را دارد که به پوست کمک کند تا بیشترین میزان آلودگی، چربی و گریس را از پوست پاک کند. این محصول به عنوان مکمل شوینده به کار می‌رود و به پوست کمک می‌کند تا تمیزی عمیق‌تری داشته باشد.

3- افزایش جذب محصولات پوستی از طریق پوست

استفاده از تونر می‌تواند به پوست کمک کند تا محصولات مراقبت از پوست را بهتر جذب کند. با تعادل PH بهتر پوست، محصولات مراقبت از پوست بهتر جذب می‌شوند و به پوست کمک می‌کنند تا بیشترین میزان نفوذ پذیری و بهبودی را بدست آورد.

4- آرامش و تسکین پوست

تونر می‌تواند به پوست کمک کند تا آرامش و تسکین بیشتری داشته باشد. بسیاری از تونرها دارای خواص التیام‌بخشی هستند که به پوست کمک می‌کنند تا در بهترین وضعیت قرار بگیرند.

چگونه تونر مخصوص پوستمان را بسازیم

تونر مخصوص پوست

ساختن تونر مخصوص پوست شما ممکن است به دلیل نوع پوست شما و نیازهای خاص شما متفاوت باشد. با این حال، رعایت کردن موارد زیر می‌تواند به شما کمک کند تا تونر مناسبی برای پوست صورت‌تان تهیه کنید.

1- تشخیص نوع پوست

برای تهیه کردن تونر مخصوص پوست‌تان، در ابتدا باید نوع پوست خود را تشخیص دهید. در واقع پوست شما ممکن است چرب، خشک، مختلط یا حساس باشد. بعد از شناسایی نوع پوست خود، می‌توانید به دنبال مواد مناسبی برای ساخت تونر بگردید.

2- استفاده از مواد طبیعی

برای ساختن تونر مخصوص پوستتان، سعی کنید از مواد طبیعی و خالص استفاده کنید. موادی مانند گلاب، عصاره آلوئه‌ورا، گل همیشه بهار، نعناع و چای سبز می‌توانند برای تهیه تونر مفید باشند. این ترکیبات نه تنها هیچ ضرری برای پوست ندارند بلکه آن را تقویت و ترمیم می‌کنند.

3- حفظ تعادل PH پوست

تونری که تهیه می‌کنید باید این توانایی را داشته باشد که PH پوست را متعادل کند. مقدار PH مناسب برای پوست، مقداری است که در بازه بین 4 تا 6 قرار داشته باشد. برای تنظیم pH تونر خود می‌توانید از سرکه سفید، آب لیمو، اسیدسیتریک و یا سدر استفاده کنید.

4- استفاده از روغن‌ها

روغن‌ها می‌توانند به عنوان یک ماده افزودنی برای تهیه تونر مورد استفاده قرار بگیرند. اگر تونر مناسب پوست خشک را تهیه می‌کنید باید از روغن زیتون و یا روغن جوجوبا استفاده کنید. اگر تونر را برای پوست چرب تهیه می‌کنید باید از اسطوخودوس استفاده کنید. از دیگر ترکیبات گیاهی برای تهیه تونر، می‌توان به عصاره چای سبز، ویتامینE و گلیسرین اشاره کرد.

1- اسپری تونر آبرسان کلیر اند سوی نوتروژینا

اسپری تونر آبرسان کلیر اند سوی نوتروژینا

خرید تونر کلیر اند سوی نوتروژینا

اسپری تونر آبرسان کلیر اند سوی نوتروژینا یک محصول مراقبت از پوست است که برای پاکسازی و بهبود وضعیت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از تونر سبب پاکسازی منافذ باز پوست می‌شود و پوستی شاداب و باطراوت را به شما هدیه می‌دهد. نورتروژینا یکی از بهترین برندهای آرایشی در کشور فرانسه است که محصولات باکیفیتی را به شما ارائه می‌دهد. یکی از محصولات پرکاربرد و پرفروش برند نوتروژینا، اسپری تونر آبرسان کلیر اند سوی است. این محصول قدرتمند حاوی عصاره زردچوبه است و با حذف آلودگی‌های پوست، سبب پاکسازی آن می‌شود.

این تونر همچنین دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است و با ایجاد لایه محافظ، از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند. اسپری تونر آبرسان کلیر اند سوی نوتروژینا دارای رایحه دلپذیر و فاقد سولفات است و بعد از استفاده پوست صورت را خوشبو و معطر می‌کند. این محصول برای هر نوع پوستی از خشک گرفته تا چرب قابل استفاده است و لک‌های پوستی را از بین می‌برد.

2- تونر پاک‌ کننده مولتی اکتیو یک لافارر

تونر پاک‌ کننده مولتی اکتیو یک لافارر

خریدتونر مولتی اکتیو یک لافارر

لافارر یک برند ایرانی است که محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. یکی از محصولات پرطرفدار این برند، تونر پاک‌کننده مولتی اکتیو یک لافارر است. این محصول سبب حذف هرگونه ناخالصی از جمله مواد آرایشی و ذرات آلودگی از پوست شده و به تمیز شدن پوست صورت‌تان کمک می‌کند. این تونر به عنوان یک محصول احیا کننده برای پوست‌های آسیب دیده شده شناخته شده است و لطافت و درخشش فوق‌العاده‌ای به پوست می‌بخشد. تونر پاک‌کننده مولتی اکتیو یک لافارر حاوی عصاره گل نرگس و درخت چای است که به ضدعفونی و پاکسازی پوست کمک می‌کند.

این محصول همچنین باکتری‌ها و مواد آرایشی باقی مانده بر روی پوست را از بین می‌برد و مانع از ایجاد جوش و آکنه بر آن می‌شود. با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، اگر شما هم به دنبال پاک کننده‌ پوست هستید که پوست را تسکین دهد و التهابات را برطرف کند می‌توانید از این تونر استفاده کنید. این محصول جادویی خارش، سوزش و قرمزی‌ روی سطح پوست را از بین می‌برد و به عنوان ضدقارچی بسیار قوی عمل می‌کند. تونر پاک‌کننده مولتی اکتیو یک لافارر حاوی ویتامین C و ویتامین E است و برای پوست‌های چرب و مختلط قابل استفاده می‌باشد.

3- تونر پاک کننده مدل آلوئه ورا بادی شاپ

تونر پاک کننده مدل آلوئه ورا بادی شاپ

خریدتونر پاک کننده مدل آلوئه ورا بادی شاپ

این تونر از محصولات برند بادی شاپ برای مراقبت‌های بعد از شستشوی پوست حساس است. زیرا تمامی ترکیبات مورد استفاده برای تولید آن، متناسب با ویژگی‌های پوست حساس در نظر گرفته شده تا تحریک و واکنش این نوع پوست را به حداقل ممکن برسانند. این محصول دارای یک فرمولاسیون ملایم و تازه کننده است که آلودگی، جرم و سلول‌های مرده‌ی مزاحمی را که بعد از شستشو روی پوست باقیمانده و باعث کدر و خسته بنظر رسیدن آن می‌شوند، برمی‌دارد. همچنین پوست را به خوبی آبرسانی کرده و اسیدیته یا ph آن را در محدوده‌ی درست، تنظیم می‌کند.

تونر آلوئه ورا پوست حساس بادی شاپ برای تسکین دادن پوست خشک و حساس، بسیار مناسب بوده و با داشتن یکی از بهترین ترکیبات طبیعی برای آرام کردن و آبرسانی پوست، به خوبی از آن مراقبت می‌کند. این ترکیب همان آلوئه‌ورای دستچین شده از مزارع کشور مکزیک است که با تجارتی عادلانه تهیه شده و برای تولید محصولات لاین آلوئه‌ورای بادیشاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تونر برخلاف بسیاری از تونرهای معمولی الکل ندارد و باعث خشک یا تحریک شدن پوست نخواهد شد. همچنین احساس کشیدگی و خشکی پوست را برطرف کرده و پوست را مرطوب ، نرم و لطیف می‌کند.

4- تونر پاک کننده صورت سویتینگ سیمپل

تونر پاک کننده صورت سویتینگ سیمپل

خریدتونر سویتینگ سیمپل

اگر شما هم به دنبال جوان‌سازی و تقویت صورتتان هستید، می‌توانید از تونر پاک کننده صورت سویتینگ سیمپل استفاده کنید. این تونر بی‌نظیر دارای فندق بوده که به تقویت و سفت شدن منافذ پوستتان کمک کرده مانع از پیری آن می‌شود. هم‌چنین حاوی پرو ویتامین B5 بوده که ضمن تقویت پوست، به ترمیم ، نرم شدن و صاف شدن صورتتان کمک بسیار بزرگی می‌کند.تونر پاک کننده صورت سویتینگ سیمپل تمام مواد مغذی ضروری مورد نیاز پوست را تامین کرده و برای انواع پوست مختلط، خشک، معمولی، چرب و حساس استفاده می‌شود.

از طرفی فرمول متعادل pH و فاقد الکل این تونر معرکه توانایی پاکسازی و صاف شدن پوست را بدون هیچ‎گونه خشکی و احساس سوزش را دارد؛ به این صورت که دارای مواد آبرسان بوده که رطوبت لازم پوست را تامین می‌کند. هم‌چنین این محصول فاقد عطر، رنگ مصنوعی و مواد شیمیایی خشن بوده که پوست را به هیچ عنوان دچار سوزش یا خشکی نکرده و برای پوست‌های حساس هم گزینه مناسبی است. از طرفی وجود آب‌های تصفیه شده سه گانه در این تونر، باعث حفاظت شدیدتر پوست در برابر حساسیت‌ها شده و خیالتان را راحت می‌کند.

5- تونر پاک کننده صورت مدل گریپ گارنیه

تونر پاک کننده صورت مدل گریپ گارنیه

خرید تونر گریپ گارنیه

تونر پاک‌کننده صورت مدل گریپ Garnier ازجمله بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات پاک‌سازی صورت است که محصول برند خوش‌نام و معتبر فرانسوی گارنیه است که می‌تواند برای پوست‌های معمولی مناسب باشد. این محلول دارای فرمولاسیون کاملاً ارگانیک است و 96 درصد از مواد تشکیل‌دهنده آن مواد طبیعی می‌باشند. این تونر از قدرت پاک‌کننده مناسبی برخوردار است و می‌تواند باعث آب‌رسانی، شادابی و طراوت پوست شود. همچنین عدم وجود مواد شیمیایی مانند الکل و پارابن در این محصول باعث شده است که هیچ‌گونه حساسیت و عارضه‌ای در پوست افراد ایجاد نکند.

این محصول به‌صورت تخصصی برای افرادی تولیدشده است که دارای پوست‌های معمولی هستند اما ازآنجایی‌که مواد شیمیایی مانند پارابن و الکل در تولید آن استفاده‌ نشده و حساسیت و عارضه‌ای در پوست افراد ایجاد نمی‌کند می‌تواند برای انواع پوست‌ها کاربرد داشته باشد. افرادی که به‌صورت مستمر از لوازم‌آرایشی استفاده می‌کنند و یا کسانی که در معرض هوای آلوده قرار دارند می‌توانند از تونر پاک‌کننده صورت مدل گریپ Garnier برای پاک‌سازی صورت خود و آب‌رسانی مناسب به آن استفاده کنند.

امیدواریم تا با معرفی تک‌تک موارد بالا، شما را با چند نمونه از پرطرفدارترین تونرهای موجود در بازار آشنا کرده باشیم. شما می‌توانید تونر مورد علاقه خود را بر اساس نوع پوست چرب، خشک، حساس و ... از وبسایت آنلاین ریحا انتخاب کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده هرکدام از این تونرهای معرفی شده داشته‌اید، حتما نظرات خود را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید. کلیک بر روی گزینه خرید امکان دسترسی مستقیم به صفحه معرفی محصول را برای شما ممکن می‌کند تا در صورت تمایل برای خرید اینترنتی اقدام فرمایید.

محصولات مرتبط
تونر صورت گلاب عارضیArezi 
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
تونر پاک کننده فرش سینرهCinere 
۲۷۵,۵۰۰ تومان
۱۵۰ میل
تونر پاک کننده پوست انار کریستالCrystalامکان ارسال فوری
۱۴۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
تونر پاک کننده صورت رز گارنیهGarnierامکان ارسال فوری
۳۴۴,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
تونر گلیکولیک اسید 7% اوردینریOrdinaryامکان ارسال فوری
۱,۴۷۲,۰۰۰ تومان
۲۴۰ میل
تونر پاک کننده صورت فاین فلاورز لورآلLoreal 
۶۳۹,۰۰۰ تومان
۴۰۰ میل
۲۰۰ میل
تونر پاک کننده انواع پوست وایت ویت ویتالیرvitalayerامکان ارسال فوری
۲۲۳,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید