یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
نکات مهم برای جلوگیری از ریزش مو

نکات مهم برای جلوگیری از ریزش مو

دلایل طبیعی زیادی برای ریزش مو وجود دارد. در واقع، ریزش مو بخشی از چرخه موها است که برای تمام افراد چه زن و چه مرد اتفاق می‌افتد. مقدار کم ریزش مو کاملا معمول و متداول است و نمی‌توان جلو آن را گرفت. اگر متوجه شدید که تار موهای زیادی در حمام از سرتان جدا می‌شود و یا هنگام برس زدن موهایتان از ریشه بیرون می‌آیند، این علائم می‌توانند هشدار دهنده باشند. در حالت طبیعی از دست دادن حدود 100 تار مو در طول روز طبیعی است ولی اگر متوجه شدید که ریزش موهای سرتان بیش از این تعداد است باید به دنبال راهی برای درمان آن بگردید. چرخه رشد موها ممکن است بین 5 تا 7 سال طول بکشد. در این چرخه موها رشد می‌کنند، رشد آن‌ها متوقف می‌شود، سپس شروع به ریزش می‌کنند و این چرخه تا بی‌نهایت ادامه دارد.

تا زمانی که فعالیت این چرخه به درستی انجام شود موها به خوبی رشد می‌کنند و هیچ ریزش غیرمعمولی اتفاق نمی‌افتد. علت اینکه در فاز ریزش مو، تمام تارهای مو به طور هم‌زمان با یکدیگر نمی‌ریزند این است که فولیکول‌ها به صورت ناهمزمان چرخش می‌کنند، به این معنی که هر کدام کار خود را در زمان خاص خود انجام می دهند و این باعث می‌شود که حدود 100 تار مو در روز وارد فاز ریزش شوند. تعداد 100 تار مو ممکن است در نگاه اول زیاد به نظر برسد اما اگر آن را با تعداد فولیکول‌های روی سر خود مقایسه کنید؛ متوجه می‌شوید که این تعداد خیلی هم زیاد نیست. در واقع هر تار مویی که از سر شما جدا می‌شود؛ در فاز رویش تار موهای جدید جایگزین خواهد شد.

چه چیزی باعث ریزش مو می‌شود؟

ریزش مو

دلایل متعددی برای ریزش مو وجود دارد اما ژنتیک دلیل اصلی ریزش مو در بسیاری از مردان و زنان است. علاوه بر ژنتیک بسیاری از خانم‌ها به دلیل استرس و کمبود مواد مغذی مانند ویتامین‌های B، D و روی دچار ریزش مو می‌شوند. یکی دیگر از دلایل رایج ریزش موها، تغییرات هورمونی به ویژه در خانم‌ها است. این نوع ریزش مو می‌تواند در اثر بارداری، زایمان، تغییر در قرص‌های ضدبارداری یا در دوران یائسگی اتفاق بیفتد. در واقع تغییر در هورمون‌ها می‌تواند با کوتاه کردن فاز رشد مو، بر نحوه رشد مو تأثیر بگذارد و منجر به افزایش ریزش شود.

در ادامه به علائمی اشاره می‌کنیم که اگر آن‌ها را مشاهده کردید باید نگران ریزش موهایتان شوید. اول اینکه بعد از بیدار شدن از خواب روی بالش‌تان تعداد زیادی مو مشاهده کردید و یا هر بار که دست لای موها فرو می‌برید چند تار مو همراه با دست‌تان بیرون بیاید.دوم اینکه هنگام شستشوی موها تعداد زیادی مو کف حمام مشاهده کنید که به طور غیرطبیعی از سرتان جدا شده است. مورد سوم هم کاهش ناگهانی تراکم یا حجم موها زمانی که مو‌ها را دم اسبی می‌بندید می‌باشد.

اگر هر کدام از این موارد را مشاهده کردید نترسید، تنها کاری که باید انجام دهید فکر کردن به راه‌های جلوگیری از ریزش موی بیشتر است. موهای ریخته شده تا حد زیادی قابل برگشت و جبران است. این نوع پدیده به عنوان تلوژن افلوویوم نامیده می‌شود و به این معنی است که رشد گروهی از موها به طور همزمان متوقف شده و سپس با هم می‌ریزند. عامل دیگری که باعث این اتفاق می‌شود استرس و اضطراب است. پس اگر می‌خواهید موهای سالم و پرپشتی داشته باشید؛ سعی کنید در شرایط استرس قرار نگیرید.

نکات مهم برای جلوگیری از ریزش مو

نکات مهم برای جلوگیری از ریزش مو

نازک شدن و ریزش مو می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله استرس، رژیم غذایی نامناسب، عدم تعادل هورمون‌ها و افزایش سن باشد. در این قسمت به معرفی برخی نکات مهم برای جلوگیری از ریزش مو می‌پردازیم. اگر با مشکل ریزش مو غیرطبیعی دست و پنجه نرم می‌کنید تا انتها این مقاله از وبسایت ریحا همراه ما باشید.

1- داشتن یک رژیم غذایی متعادل

اگر می‌خواهید از ریزش موهای خود جلوگیری کنید باید یک رژیم غذایی متعادل که در آن مقدار زیادی سبزیجات، گوشت بدون چربی و غذاهای دریایی وجود دارد را مصرف کنید. تمام این خوراکی‌ها حاوی مواد مغذی ضروری برای مو هستند. علاوه بر این‌ها به دنبال غذاهای مملو از ویتامین‌ها و چربی‌های سالم مانند تخم مرغ یا آووکادو باشید.اسفناج سرشار از آهن است و این آهن به حمل گلبول‌های قرمز خون به پوست سر کمک می‌کند. این فرآیند به شما کمک می‌کند تا رشد موی بهتر و قوی‌تری را تجربه کنید.غذاهای سرشار از ویتامین C مانند پرتقال، گوجه فرنگی و فلفل به تولید کلاژن که فولیکول‌های مو را سالم نگه می‌دارند کمک می‌کند.برخی از دانه‌ها مانند کتان یا چیا مملو از اسیدهای چرب امگا 3 هستند. این اسیدهای چرب به حفظ سلامت و استحکام مو کمک می‌کنند و در عین حال باعث رشد موهای جدید می‌شوند.

2- از بستن مدل موهای سفت و محکم خودداری کنید

حتی اگر کل روز در حال ورزش هستید باز هم دلیل خوبی برای دم اسبی بستن موها نیست. در هر حال و شرایطی که هستید باید از بستن سفت موها، استفاده از حالت‌دهنده‌های حرارتی و مواد شیمیایی دوری کنید. این‌ها مواردی هستند که می‌توانند فولیکول‌های مو را تحت فشار قرار دهند و منجر به افزایش ریزش آن‌ها شوند. پس اگر نمی‌خواهید دچار ریزش زودرس موها شوید، از کشیدن و سفت بستن موها خودداری کنید. اگر مجبور به جمع کردن موها هستید باید با یک کش ساتن خیلی شل موها را روی یکدیگر جمع کنید. مدل‌های شل و باز نه تنها ظاهری متفاوت به چهره شما می‌بخشند، بلکه به موهای شما زمان می‌دهند تا خود را ترمیم و بازسازی کنند.

3- خواب و استراحت کافی

برای داشتن پوست و موی سالم باید حداقل هفت تا هشت ساعت بخوابید، زیرا بدن و ذهن به این مقدار استراحت برای بازسازی نیاز دارد. هورمونی که به تنظیم چرخه خواب کمک می‌کند ملانین نام دارد. از طرف دیگر ثابت شده است که ملانین به رشد موها نیز کمک می‌کند، پس اگر می‌خواهید موهای بلند و سالمی داشته باشید در درجه اول باید خواب خود را تنظیم کنید. نه تنها استراحت کافی برای کمک به رشد موهای شما حیاتی است، بلکه می‌تواند به جلوگیری از چرب شدن آن‌ها نیز کمک کند. زمانی که به اندازه کافی نمی‌خوابید سطح استرس شما افزایش پیدا می‌کند. همین استرس علاوه بر اینکه ریزش مو را به همراه می‌آورد بلکه باعث افزایش ترشح چربی از پوست سر هم می‌شود.

4- مصرف مکمل

مکمل

مولتی‌ویتامین‌ها برای رشد مو فوق‌العاده عمل می‌کنند. پزشکان می‌گوید برای اطمینان از دریافت مواد مغذی که ممکن است به طور طبیعی در بدن شما به اندازه کافی وجود نداشته باشد از یک مولتی ویتامین مانند مکمل‌های رشد موی سالم استفاده کنید. این مکمل‌ها دارای مس و ریبوفلاوین هستند و هر دوی آن‌ها برای رشد موهای جدید و فولیکول‌های موی سالم از اهمیت زیادی برخوردارند.

5- مصرف امگا 3 به اندازه کافی

برای داشتن موهای سالم و قوی باید مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا 3 را در رژیم غذایی خود بگنجانید. این اسیدهای چرب می‌توانند به رشد موی سالم کمک کنند. می‌توانید اسید چرب امگا 3 را به شکل غذاهای کامل مانند ماهی سالمون و دانه چیا دریافت کنید یا مکمل روغن ماهی را تهیه کنید و آن را امتحان کنید. روغن ماهی خواصی دارد که به کاهش التهاب کمک می‌کند، به این معنی که می‌تواند به فولیکول‌های موی شما فضای بیشتری برای باز شدن بدهد و به موهای بیشتری اجازه رشد دهد.

6- امتحان کردن روش‌های درمانی

یکی از بهترین اقدامات پیشگیرانه‌ای که می‌توانید در برابر ریزش موهای سرتان انجام دهید این است که مراقبت از پوست سر را در برنامه منظم مراقبت از موی خود بگنجانید. در واقع استفاده از درمان‌های هفتگی پوست سر قبل از شامپو که سبب سلامت فولیکول‌های مو می‌شوند، کمک زیادی به حفظ قدرت و شادابی فولیکول مو می‌کنند. برای مراقبت از موها می‌توانید از روغن‌های ضروری مانند پرتقال و اسطوخودوس که پوست سر را سم زدایی می‌کند استفاده کنید. این روغن‌های تقویتی بدون از بین بردن چربی طبیعی و مفید پوست سر، موهای شما را شفاف و تمیز نگه می‌دارند. اگر می‌خواهید این روغن‌ها به خوبی جذب ریشه مو و پوست سرتان شود می‌توانید از یک ماساژور پوست سر نیز استفاده کنید.

علاوه بر روغن، استفاده از درمان‌های موضعی پوست سر مانند کرم‌ها، ماسک‌ها و شامپوها نیز برای تقویت پوست سر توصیه می‌شوند. اکثر این محصولات در دسترس هستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. بعنوان مثال سرم موی روغن آرگان سری پرو وی یک محصول فوق‌العاده است که برای تقویت رشد موی سالم طراحی شده است. این سرم برای موهای خشک، آسیب دیده، معمولی، رنگ شده، نازک و ضعیف و موهای وز و مجعد طراحی شده است. این محصول بدون نیاز به آبکشی است و هیچ سنگینی روی موها ایجاد نمی‌کند.

7- استفاده از ماسک مو

استفاده از ماسک مو بعد از حمام می‌تواند برای شما معجزه کند. در حالی که موهای شما کاملا تمیز و بدون چربی است، مواد مغذی مورد نیاز خود را جذب می‌کنند و به دنبال آن رشد موی بهتری را تجربه می‌کنند. این ماسک‌ها باعث می‌شوند که رطوبت، لیپید و پروتئین‌ در بیشتری مقدار خود به کوتیکول مو نفوذ کند و موها حالت ارتجاعی و استحکام خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنند.

چه زمانی برای درمان ریزش مو به پزشک متخصص مراجعه کنیم؟

زمان  مراجعه  به پزشک متخصص

اگر تمام موارد بالا را رعایت کردید ولی ریزش موی شما درمان نشد بهتر است که با یک پزشک متخصص مشورت کنید. پزشک به خوبی تشخیص می‌دهد که علت اصلی ریزش موی شما چیست و چطور باید آن را درمان کنید. گاهی اوقات بیشتر ریزش مو مربوط به بیماری‌هایی مانند کم‌کاری یا پرکاری تیروئید است. این نوع ریزش مو جز با مصرف دارو با هیچ چیز دیگری درمان نمی‌شود. یک پزشک متخصص می‌تواند با تجزیه و تحلیل تاریخچه ریزش مو، بررسی پوست سر و الگوی ریزش مو، انجام تست کشش برای بررسی پیاز موهای ریخته شده، تریکوسکوپی یا انجام آزمایش خون، به شما کمک کند تا در یک برنامه تشخیص و درمان مناسب قرار بگیرید. در موارد خاص، ممکن است نیاز به بیوپسی از پوست سر باشد. متخصص پوست ممکن است برای رفع ریزش موهای شما دارو تجویز کند یا درمان‌های داخل مطب مانند تزریق PRP یا ویتامین B کمپلکس را توصیه کند.

بهترین آمپول برای جلوگیری از ریزش مو

افرادی که دارای موهای ضعیف، نازک و آسیب دیده‌ای هستند گاهی اوقات تصمیم می‌گیرند از آمپول‌های تقویتی مو به جای ماسک مو یا حالت دهنده‌ها استفاده کنند. آمپول‌ها جزو آخرین درمان‌های ریزش مو به حساب می‌آیند؛ یعنی اگر روش‌های دیگر را امتحان کردید و نتیجه‌ای نگرفتید می‌توانید به سراغ این آمپول‌ها بروید. آمپول‌های تقویت کننده مو را به پوست سر و موها تزریق می‌کنند. آنها سرنگ‌های باریک حاوی تقویت‌کننده هستند.

این آمپول‌ها بعد از باز شدن باید به سرعت مورد استفاده قرار بگیرند. باقی‌مانده آن‌ها غیر قابل استفاده است. نکته قابل توجه در ارتباط با این آمپول‌ها اثرگذاری محدود آنها است. در واقع هنگامی که از آنها استفاده می‌کنید در یک زمان معینی مشکلات موهای شما حل می‌شود. بعد از آن ممکن است این مشکل برگردد و شما نمی‌توانید همواره از این آمپول‌ها برای رفع مشکل استفاده کنید. علاوه بر آن، بعد از تزریق آخرین آمپول در دوره مشخص باید چند ماه صبر کرده و سپس دوره جدید را آغاز کنید.

ممکن است در دوره استفاده از آمپول‌های تقویت کننده مو ترمیم موهای شما به اندازه کافی انجام شده باشد. در این صورت لازم نیست که مجدد از این آمپول‌ها استفاده کنید. افرادی که به صورت مداوم از این آمپول‌ها استفاده کردند گفتند که موهایشان نسبت به جذب مواد مغذی و تقویتی مقاوم شده است. این آمپول‌ها موها را ضخیم کرده و تا حدودی از ریزش مو جلوگیری می‌کنند. شرکت‌های متفاوتی آمپول‌های تقویت کننده مو را تولید می‌کنند. در ادامه چند مورد از بهترین آمپول برای جلوگیری از ریزش مورا برایتان معرفی می‌کنیم:

• آمپول رشد مو Kerastse Densifique این محصول 30 آمپول 6 میلی لیتری را شامل می‌شود. پزشک به صورت دوره‌ای برای درمان ریزش و تقویت رشد موها استفاده از آن را تجویز می‌کند.

• هیدراسیون Davines Ol این محصول تلفیقی از روش‌های درمانی مدرن و سیستم سنتی آیورودا تشکیل شده است. این سیستم، هندی بوده و بر اساس ایجاد تعادل در بدن عمل می‌کند. بسته‌بندی این محصول مشکی است و 12 آمپول 13 میلی لیتری در آن وجود دارد.

• آمین اکسیل Vichy Dercos 21 عدد آمپول به همراه سرنگ‌هایشان در این محصول وجود دارند. این آمپول‌ها را بانوانی که موهایشان نازک، کم پشت و ضعیف شده مورد استفاده قرار می‌دهند. به طور کلی محصولات کمپانی Vichy نفوذ پذیری و رطوبت پذیری ریشه‌های مو را افزایش می‌دهند و می‌توانند فولیکول‌های مو را بازسازی کنند.

• آمپول‌های ضد ریزش و احیا کننده مو Collistar این محصول یک جعبه سفید است که 15 عدد آمپول تقویت مو 5 میلی لیتری در آن به چشم می‌خورد. آمپول‌‌ها در محفظه‌های پلاستیکی قرار گرفته‌اند و برای باز کردن آنها تیوپ کوچک بالای محفظه را می‌شکنند. امکان استفاده مجدد از محتویات آمپول‌ها وجود ندارد. بدین ترتیب باید تمام محتویات آنها هنگام باز شدن، در یک بار تزریق شود. آمپول‌های ضد ریزش و احیا کننده، موهای نازک را ضخیم کرده و می‌تواند از موهای آسیب دیده مراقبت کند.

• ترمیم کننده موی لورئال 15 آمپول 10 میلی لیتری در این محصول وجود دارد. آنها در یک شیشه کوچک قرار گرفته‌اند. درب شیشه طلایی است و دیواره آن به شیری می‌زند. آمپول‌های لورئال موهای آسیب دیده و خشک شده را ترمیم می‌کنند. همچنین این محصول سبب ترمیم ساقه‌های موی شکننده و غیر حالت پذیر می‌شود.

• آمپول ضد ریزش موی حرفه‌ای Revlon در ارتباط با بسته‌بندی این محصول هم می‌توانیم بگوییم که در یک جعبه قهوه‌ای رنگ قرار گرفته و 12 عدد آمپول 6 میلی لیتری را شامل می‌شود. این محصول از جمله محصولات حرفه‌ای برای تقویت مو شناخته شده است. جالب است بدانید که در بسته‌بندی این آمپول‌ها از سرنگ خبری نیست! پزشک این آمپول‌ها را مستقیماً از بطری تزریق می‌کند.

• تقویت کننده موی Schwarzkopf BC هفت آمپول شیشه‌ای در این محصول وجود دارد و برای درمان یک هفته‌ای ریزش مو پزشک متخصص پوست و مو آن را برای فرد بیمار تجویز می‌کند. به غیر از آمپول‌ها، انواع مختلفی از سرم، ماسک‌ و کرم‌های تقویت کننده مو به بازار عرضه شده اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به طراوت و شادابی موها و در عین حال پیشگیری از ریزش موی خود کمک کنید.

1- ماسک مو میوه آگاوه مائویی

ماسک مو میوه آگاوه مائویی

خریدماسک مو میوه آگاوه مائویی

ماسک مو میوه آگاوه مائویی محصولی کاملا گیاهی، سالم و باکیفیت است که برای استحکام ریشه، ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده تولید شده است. این محصول غنی از عصاره‌ها و ترکیبات مفید برای کمک به آبرسانی، تسکین و در نهایت بازسازی فولیکول و ساقه موهاست. استفاده از این ماسک احیاکننده به‌همراه شامپو و نرم کننده‌ی این لاین (آگاوه مائویی)، می‌تواند آسیب ناشی از خشکی، حرارت بالای وسایلی مثل اتو مو، مواد شیمیایی مثل رنگ مو یا دکلره و مانند آن را جبران کند.

این ماسک بدون ایجاد سنگینی، چربی یا هر احساس ناخوشایندی روی تارهای مو، کاملا جذب مو شده و برخلاف بسیاری از ماسک موها باعث لیز و لزج شدن موها نمی‌شود. موها را خوش حالت، خوشبو، نرم و لطیف کرده و از گره خوردنشان جلوگیری می‌کند. پیاد می‌کنیم برایخرید و قیمتماسک مو اصل و پیداکردن انواع ماسک مو خارجی با تضمین اصالت و کیفیت کالا، از سایت ما کمک بگیرید.

2- ماسک آبرسان موپروتئین و کره کاکائوگلیس

ماسک آبرسان مو گلیس حاوی پروتئین و کره کاکائو

خرید ماسک پروتئین و کره کاکائوگلیس

به جرأت می‌توان گفت که با خرید ماسک آبرسان گلیس نیاز به هیچ ماده مراقبتی دیگر برای موهایتان ندارید، زیرا این ماسک مو محصولی چهار در یک است که تمام نیازهای موی شما را برطرف می‌کند.فرمولاسیون ماسک مو آبرسان گلیس را مواد وگان تشکیل می‌دهند و حدودا 96 درصد آن برپایه مواد طبیعی است. ماسک آبرسان گلیس حاوی پروتئین و کره کاکائو دارای مواد مغذی برای آبرسانی و حفظ رطوبت موها است. ترکیبات این ماسک موی قوی باعث درخشندگی و لطافت موها می‌شوند. این ماسک مو برای انواع مو مناسب است و دارای ترکیبات محافظت کننده و نرم کننده موی شماست.

پروتئین و کره کاکائوی موجود در این ماسک موی شگفت انگیز ریشه موهای شما را به‌صورت عمقی تغذیه می‌کند و باعث استحکام ریشه و بافت موها می‌شود. با توجه به مواد تشکیل دهنده این ماسک مو و اثرات فوق‌العاده آن بر تارهای مو، این ماسک به عنوان محصولی درمانی و بسیار تأثیرگذار شناخته می‌شود.ماسک آبرسان مو گلیس حاوی پروتئین و کره کاکائو حجمی برابر 400 میل دارد و محصولی از برند آلمانی گلیس است. محصولات با کیفیت و پرفروش گلیس که در سراسر جهان شناخته شده‌اند و فروش بالایی دارند، زیرمجموعه کمپانی بزرگ و معتبر شوارتزکف هستند.

3- کرم مو ترمیم کننده اوناریچی پنتن

 کرم مو ترمیم کننده اوناریچی پنتن

خرید کرم مو اوناریچی پنتن

ماسک‌‌‌‌‌ها‎ی مو ‌به لحاظ کاربرد و نوع موها‌‌‌‌، انواع مختلفی دارند‌‌‌‌، پس حتما ماسک مو را متناسب با نوع مو‌های خود و کاربردی که مورد نظرتان است انتخاب کنید. ماسک مو ترمیم کننده مدل اوناریچی پنتن یکی دیگر از محصولات برند معتبر پنتن است که در کنار خاصیت مراقبت کنندگی از موها منجر به تقویت و درخشان شدن موها‌‌‌‌ می‎شود. مزیت این ماسک مو این است که مناسب استفاده در حمام‌‌‌‌ می‎باشد و از این رو‌‌‌‌، بعد از استفاده بر روی موها ایجاد حس سنگینی و چربی نمی‌کند.

این ماسک مو یک نرم کننده قوی و محصولی چند جانبه برای موهای شما‌‌‌‌ می‌‎باشد که در عرض سه دقیقه تاثیری معجزه آسا بر روی موهای شما ایجاد‌‌‌‌ می‎کند و با مراقبت از ساقه و پیاز مو و از بین بردن آلودگی مو‌ها به تدریج باعث بازسازی و ترمیم مو‌های آسیب‌ دیده‌‌‌‌ می‎‌شود و به این وسیله مو‌ها به مرور زمان طراوت و شادابی خود را باز‌‌‌‌ می‎‌یابند و به تدریج قوی‌ تر و مستحکم ‌تر شده و تقویت‌‌‌‌ می‎شوند.

4-سرم ضد ریزش مو مولتی پپتید اوردینری

 سرم ضد ریزش مو مولتی پپتید اوردینری

خرید سرم مولتی پپتید اوردینری

سرم ضد ریزش و حجم دهنده موی مولتی پپتید اوردینری، محصولی است که برای بهبود تراکم و رشد بهتر موها طراحی شده است. این سرم با بافت غلیظ و ترکیبات مغذی خود، مناسب استفاده بر روی پوست سر است تا با جذب توسط پوست سر، با فولیکول و ریشه مو در تماس قرار بگیرد و آنها را تقویت کند. این کنسانتره ساخته شده تا بهموهای شما کمک کند ضخیم‌تر، متراکم‌تر، پرتر و سالم‌تر بنظر برسند. از نظر بافت و قوام، این محصول مغذی حاوی ترکیبی از مواد برپایه آب و روغن است. اما بافت آن سنگین و خیلی چرب نبوده و در برخورد با پوست نه تنها باعث چرب شدن پوست سر نمی‌شود؛ بلکه با بافتی کاملا سبک و روان، راحت جذب پوست سر خواهد شد.

از مواد موثر به‌کار رفته در این سرم می‌توان به کمپلکس REDENSYL™ که توسط شرکت سوئیسی Givaudan تولید شده اشاره کرد. این ماده حاوی مواد موثر گرفته شده از عصاره چوب درخت سیاه ‌کاج اروپایی (Larix Europaea) و عصاره برگ گیاه کاملیا سیننسیس (چای سبز) است که در واقع با هدف قرار دادن سلول‌های بنیادی و فیبروبلاست‌های انسانی از پاپیلای پوستی، نقش به‌سزایی در بهبود تراکم موهای شما دارد. در فرمولاسیون سرم ضد ریزش مو مولتی پپتید اوردینری از Procapil™ (Sederma Inc.) و Baicapil™ (Provital) برای افزایش جریان خون در پوست سر و افزایش تراکم موها استفاده شده است.

5-شامپو مو ضد ریزش ایمپلنت ریچموند

شامپو مو ضد ریزش ایمپلنت ریچموند

خریدشامپو ایمپلنت ریچموند

شامپو ایمپلنت ریچموند با تقویت ریشه‌های مو، ترمیم کراتین و افزایش خون‌ رسانی به فولیکول‌ها باعث غنی سازی ریشه مو شده و نه تنها از ریزش موها جلوگیری می‌کند، بلکه باعث رشد تعداد بیشتر تارهای مو می‌شود. روی تمام موها لایه‌ی محافظتی وجود دارد که مانند غشاء محافظ عمل می‌کند. این لایه ساقه مو را از آسیب‌های محیطی محافظت کرده و رطوبت لازم را به ساقه می‌رساند. هنگامی که این لایه دچار آسیب شود موها خشک و شکننده شده و تحت تأثیر عوامل بیرونی واکنش شدیدی نشان می‌دهند. شامپو ایمپلنت و ضد ریزش مو کافئینه ریچموند این لایه محافظتی را تقویت کرده و ساقه مو را تقویت می‌کند.

از سوی دیگر شامپو ایمپلنت ریچموند با افزایش خون رسانی به سطوح زیرین پوست باعث جذب ویتامین‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مورد خنک کنندگی و جمع کننده منافذ باز و کنترل چربی بیش از حد پوست اشاره کرد. اگر پوست سر شما بیش از حد چربی از دست بدهد باعث شوره چرب می‌شود. شوره چرب در طی زمان ریزش مو را به همراه دارد. شامپو ایمپلنت ریچموند میزان باز و بسته بودن منافذ پوست سر را کنترل کرده و نمی‌گذارد پوست سر بیش از میزان لازم چرب شود.در پایان از شما ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم که با خواندن این مطلب توانسته باشید از نکات گفته شده بهره ببرید. اگر تجربه‌ای در رابطه با هر کدام از این محصولات معرفی شده دارید خوشحال می‌شویم تانظرات خود رادر قسمت ثبت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

محصولات مرتبط
شامپو مو ضد ریزش درموسیسdermosis 
۴۱۹,۵۰۰ تومان
۳۰۰ میل
شامپو مو ضد ریزش پنتنPantene 
۱,۱۶۵,۲۵۰ تومان
۱۰۰۰ میل
شامپو مو ضد ریزش ماینوکسیدیل لافاررLafarrerr 
۵۲۵,۹۰۰ تومان
۲۵۰ میل
۱۵۰ میل
شامپو مو ضد ریزش سیر ردیستRedist 
۳۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰۰ میل
شامپو مو ضد ریزش روزانه شونSCHON 
۱۰۳,۰۰۰ تومان
۴۰۰ میل
تونیک ضد ریزش مو اسکالپیاScalpia 
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
شامپو مو ضد ریزش گلد نلیNelly 
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
شامپو مو ضد ریزش درکس ویشیVichy 
۲,۵۲۴,۵۰۰ تومان
۴۰۰ میل
شامپو مو ضد ریزش موی خشک سپیژنCepigene 
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
۲۰۰ میل
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید