یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
6 رایحه برای اینکه بوی اغواکننده‌تری داشته باشید

6 رایحه برای اینکه بوی اغواکننده‌تری داشته باشید

هر عطرساز شایسته‌ و کاربلدی به شما می‌گوید که رایحه کاملا شخصی است و یک عطر یکسان، بر روی همه افراد واکنش یکسانی نشان نمی‌دهد و رایحه‌های متفاوتی را ایجاد می‌کند. متغیرهای زیادی وجود دارند که می‌توانند بر نحوه استشمام عطر شما تأثیر بگذارند، چه روی خود شما یا شخص دیگری که از آن عطر استفاده می‌کند. به عنوان مثال، ممکن است یک عطر را در یک مغازه امتحان کنید، فکر کنید که آن را دوست دارید، اما آن را به خانه ببرید و متوجه شوید که شما را دچار حالت تهوع می‌کند. اما یک اعتقاد کلی وجود دارد و آن هم این است که چند رایحه جهانی وجود دارد که همه افراد به آن‌ها جذب می‌شوند. اگر برای خرید یک عطر خوشبو سردرگم هستید، در واقع شما بهتر است عطری را بخرید که ترکیبات خاصی در آن وجود داشته باشد و این ترکیبات برای اکثر مردم جذاب باشد.

6 رایحه اغواکننده و همه پسند

رایحه اغوا کننده

نینا فرید، مدیر عطرسازی Freide Modin، یک عطرسازی خاص مستقر در لندن، می‌گوید که رایحه کاملا بسته به شخص متفاوت است. هنگامی که او با مشتریانش صحبت می‌کند، به آن‌ها می‌گوید، "مهم است که این عطر شخصیت، ویژگی‌های ذاتی، رنگ پوست و خلق و خوی شما را منعکس کند" و اضافه می‌کند که باید دریابید "چه عطری ماندگاری و هماهنگی بیشتری با پوست شما دارد، به این دلیل که هر عطری عنصر منطبق شما نیست.» با این حال او در نهایت فاش کرد که، چند عنصر کلیدی وجود دارد که بسیاری از مشتریان و مردم هنگام انتخاب عطرها به آن‌ها مراجعه می‌کنند. در ادامه همراه ما باشید تا بدانید که کدام رایحه‌ها جذاب‌تر هستند.

1- پاتچولی (نعناع هندی)

نعناع هندی اسانسی است که از برگ‌های گیاه پاتچولی که بومی مناطق گرمسیری آسیا است، استخراج می‌شود. پاتچولی دارای رایحه خاکی و چوبی متمایز با ته مایه کمی شیرین و تند است. به طور کلی، نعناع هندی به دلیل رایحه منحصر به فرد و توانایی آن در تقویت رایحه‌های دیگر در یک عطر، یک ماده محبوب در عطرها محسوب می‌شود و در طیف گسترده‌ای از عطرها استفاده می‌شود. نینا فرید می‌گوید نعناع هندی یک ماده "گرم" است که در عطر Chanel's Chanel گنجانده شده است. به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین عطرها در محدوده عطر شنل، به راحتی می‌توان فهمید که چرا مردم این عطر را دوست دارند. به لطف وانیل و عناب پودری که در رایحه این عطر وجود دارد، این عطر از جذابیت زیادی برخوردار شده است.

نعناع هندی قرن‌ها است که در عطرها استفاده می‌شود و اغلب به عنوان نت پایه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بدان معنی است که پاتچولی رایحه‌ای ماندگار ارائه می‌دهد که به تثبیت نت‌های دیگر عطر کمک می‌کند. نعناع هندی همچنین به دلیل توانایی خود در ترکیب خوب با دیگر رایحه‌ها شناخته شده است. نعناع هندی علاوه بر استفاده در عطرها، در رایحه درمانی نیز کاربرد دارد و فواید سلامتی مختلفی را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود که این گیاه اثر آرام‌بخشی بر ذهن و بدن دارد و همین ویژگی آن را به گزینه‌ای محبوب برای مدیتیشن و آرامش تبدیل کرده است. پاتچولی به دلیل خواص ضدالتهابی و ضدعفونی‌کنندگی که دارد برای درمان انواع بیماری‌های پوستی از جمله آکنه و اگزما استفاده می‌شود.

2- گل سرخ

گل رز یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین گل‌ها در صنعت عطرسازی است. قرن‌ها است که از این گل برای ایجاد رایحه در عطر استفاده می‌شود و هر روز به محبوبیت آن اضافه می‌شود. در حالی که بسیاری از افراد گل رز را با رایحه‌ای بالغ مرتبط می‌دانند، اما در واقع بسیار اروپایی است. اسانس گل رز، از گلبرگ‌های گونه‌هایRosa damascena و Rosa centifolia استخراج می‌شود و این گل‌ها به دلیل شکوفه‌های معطرشان به طور گسترده کشت می‌شوند. نینا فرید معتقد است که فرانسوی‌ها رایحه گل رز را بیشتر دوست دارند. بنابراین اگر می‌خواهید حال و هوای دختران فرانسوی را همراه خود داشته باشید، مطمئن شوید که رایحه گل رز در عطر شما وجود داشته باشد. عطرهای با این رایحه می‌توانند راه پیشرفتی برای شما باشند.

گل رز اغلب به عنوان نت میانی در عطرها استفاده می‌شود، به این معنی که قلب عطر است و به تعادل رایحه‌های دیگر نیز کمک می‌کند. گل رز رایحه‌ای گلی، شیرین و کمی تند با ترکیبی از مرکبات و نت‌های سبز دارد. گل رز رایحه‌ای همه کاره است و به خوبی با رایحه‌های دیگر ترکیب می‌شود. همین ویژگی آن را به یک عنصر مشترک در عطرهای زنانه و مردانه تبدیل کرده است. فواید گل رز فراتر از رایحه خوش آن است. گل رز به دلیل خواص مراقبت از پوستی که دارد بعنوان اسانس در اغلب محصولات زیبایی برای آبرسانی و تسکین پوست خشک و تحریک شده استفاده می‌شود. روغن گل رز همچنین دارای اثرات بهبوددهنده و آرام‌بخش است و همین ویژگی آن را به انتخابی محبوب برای رایحه درمانی تبدیل کرده است. گل رز چه به تنهایی و چه در ترکیب با رایحه‌های دیگر، عنصری ماندگار و رمانتیک را به هر عطری اضافه می‌کند.

3- ترنج

رایحه ترنج

ترنج یکی از مرکباتی است که به دلیل داشتن رایحه‌ای شاداب و نشاط‌آور به طور گسترده در عطرسازی استفاده می‌شود. اسانس آن از پوست میوه استخراج می‌شود و عطری منحصر به فرد دارد که هم شیرین و هم کمی تلخ است. ترنج اغلب به عنوان نت بالایی در عطرها استفاده می‌شود، به این معنی که بوی اولیه‌ای را ارائه می‌دهد که به سرعت محو می‌شود. ترنج یک عنصر رایج در عطرهای مردانه و زنانه است و حس تازگی و تمیزی را به عطرها هدیه می‌دهد. ترنج برای ایجاد رایحه‌ اغواکننده یک عنصر کلیدی است. من شخصا عاشق مالون لندن عود و برگاموت کلن اینتنس هستیم که حاوی مقدار مناسبی از ترنج به عنوان نت بالایی با برخی نت‌های پایه چوبی قوی‌تر برای تثبیت مشک سیاه آن است. اگر می‌خواهید عطری داشته باشید که علاوه بر خودتان، دیگران نیز جذب شما شوند باید عطری را بخرید که دارای رایحه ترنج باشد.

ترنج علاوه بر استفاده در عطرها، دارای طیف وسیعی از فواید سلامتی است. گفته می‌شود که اثر آرام‌بخشی بر ذهن و بدن دارد و اغلب در رایحه درمانی برای تسکین استرس و اضطراب استفاده می‌شود. میوه ترنج همچنین یک ضدعفونی‌کننده طبیعی است و می‌تواند برای درمان بیماری‌های پوستی مانند آکنه و اگزما استفاده شود. برخی از عطرهای محبوب که دارای رایحه ترنج هستند عبارتند از Acqua di Parma Colonia، Dior Eau Sauvage و Chanel Allure Homme Sport. ترنج به خوبی با بسیاری از رایحه‌های دیگر به خصوص مرکباتی مانند لیمو و پرتقال ترکیب می‌شود و عطرهای پیچیده و جالبی را ارائه می‌دهد.

4- وتیور

وتیور علف معطری است که به دلیل رایحه خاکی، چوبی و دودی آن در عطرسازی بسیار استفاده می‌شود. این اسانس از ریشه گیاه وتیور استخراج می‌شود و دارای رایحه‌ای پیچیده و ظریف است که هم گرم و هم باطراوت است. گیاه علف وتیور در 90 درصد از عطرهای غربی استفاده می‌شود، اما تعداد بسیار کمی از این عطرها واقعا برجسته و اغواکننده هستند. از جمله این عطرها می‌توان به unisex از Diptyque اشاره کرد. وتیور یک رایحه قوی است که اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود احساس کنید قدرتمندترین فرد در بین اطرافیان خود هستید. وتیور اغلب بعنوان نت پایه در عطرها استفاده می‌شود، به این معنی که رایحه‌ای ماندگار و پایدار ارائه می‌کند که سبب تثبیت نت‌های دیگر در عطر می‌شود.

وتیور یک عنصر محبوب در عطرهای مردانه و زنانه است و اغلب در رایحه‌های شرقی و چوبی استفاده می‌شود. وتیور علاوه بر استفاده در عطرها، دارای طیف وسیعی از فواید درمانی است. گفته می‌شود که اثر آرام‌بخشی بر ذهن و بدن دارد و اغلب در رایحه درمانی برای تسکین استرس و اضطراب کاربرد دارد. برخی از عطرهای محبوب که دارای رایحه وتیور هستند عبارتند از Guerlain Vetiver، Tom Ford Grey Vetiver و Creed Original Vetiver. وتیور به خوبی با بسیاری از رایحه‌های دیگر مانند نت‌های چوبی (چوب صندل و چوب سدر) یا مرکبات و رایحه‌های گلی ترکیب می‌شود و عطرهای پیچیده و جالبی را ارائه می‌دهد.

5- چوب سدر

چوب سدر، چوبی معطر است که به دلیل رایحه گرم، چوبی و بالزامیک آن در عطرسازی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. این اسانس از چوب چندین گونه درخت سرو استخراج می‌شود و دارای رایحه‌ای غنی و پیچیده است که هم زمین‌گیر و هم نشاط‌آور است. چوب سدر یکی از آن رایحه‌هایی است که رمز و راز و فتنه را تداعی می‌کند. انتخاب ما برای بهترین عطر حاوی چوب سدر، عطرهای Jo Malone London Black Cedarwood و Juniper Cologne است. این عطرها "تداعی‌کننده باران نیمه شب" هستند. این عطرها به دلیل داشتن نت‌های اسرارآمیز، گرم و چوبی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز هستند. چوب سدر اغلب به عنوان نت پایه در عطر استفاده می‌شود، به این معنی که رایحه‌ای ماندگار ارائه می‌دهد و به تثبیت دیگر نت‌ها کمک می‌کند.

چوب سدر یک عنصر محبوب در عطرهای مردانه و زنانه است و اغلب در رایحه‌های شرقی، چوبی و تند استفاده می‌شود. چوب سدر علاوه بر استفاده در عطرها دارای طیف وسیعی از فواید درمانی نیز می‌باشد. این رایحه به دلیل اثر آرامش‌بخشی که دارد برای تسکین استرس و اضطراب به کار می‌رود. گیاه سدر همچنین دارای خاصیت ضدعفونی‌کنندگی است و برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی کاربرد دارد. چوب سدر به خوبی با بسیاری از رایحه‌های دیگر مانند نت‌های چوبی (چوب صندل و خس خس) و نت‌های مرکبات و گل ترکیب می‌شود و عطرهای جالب و اغواکننده‌ای را ارائه می‌دهد.

6- چوب صندل

چوب صندل، چوبی معطر است که به دلیل رایحه گرم، شیرین، چوبی، خامه‌ای و ملایمش به طور گسترده در عطرسازی استفاده می‌شود. این اسانس از چوب چندین گونه درخت صندل استخراج می‌شود و دارای رایحه‌ای غنی و پیچیده است که هم آرامش‌بخش و هم نشاط‌آور است. چوب صندل اغلب به عنوان نت میانی یا پایه در عطرها به کار برده می‌شود، به این معنی که قلب عطر است و به تثبیت دیگر رایحه‌های موجود در عطر کمک می‌کند. چوب صندل یک رایحه محبوب در بسیاری از عطرهای مردانه و زنانه است و اغلب در رایحه‌های شرقی، چوبی و تند استفاده می‌شود.

این گیاه نیز همانند دیگر گیاهانی که به توضیح آن‌ها پرداختیم علاوه بر عطرسازی فواید درمانی دیگری هم دارد. گیاه صندل بسیار آرامش‌بخش و آرام‌کننده است و به همین دلیل استرس و اضطراب را از بین می‌برد. برخی از عطرهای محبوب که دارای چوب صندل هستند عبارتند از تام فورد سانتال رژگونه، کرید اورجینال سانتال و شنل بویس د ایلز. چوب صندل به خوبی با نت‌های چوبی دیگر مانند چوب سدر و خس خس ترکیب می‌شود و عطر مورد علاقه شما را تشکیل می‌دهد. در ادامه شما را با چند نمونه از عطرهای پرطرفداری که دارای روایح زیر هستند، آشنا می‌کنیم.

1- ادو پرفیوم نینا ریچی پرمیرژور زنانه

پرمیرژور ادو پرفیوم زنانه

خرید عطر نینا ریچی پرمیرژور

عطرهای نینا ریچی به لطف اسانس‌های بی‌نظیر عاشقانه و گل‌دار خود که تداعی‌کننده احساس واقعی زنانگی هستند، محبوبیت زیادی دارند. عطر پریمیر ژور نیز همین‌طور است و با فرم بدن یک زن ادغام می‌شود. یعنی این عطر بدون اینکه تاکید خاصی در خود داشته باشد، رایحه نفسانی و اغواگر آن به جای افکار، بدن را مورد هدف قرار داده و شما را غرق در جریان خلوص و زیبایی رایحه دلپذیر خود می‌کند.

رایحه‌ای شبیه به قدم زدن در یک باغ گل سرسبز که خیسی و نمناکی‌ زمین و گلبرگ‌هایش را مدیون باران تند دیشب است. باران صبح‌دمی که این طراوت و شادابی را به این باغ گل بخشیده و بوی چوب‌های تر، چمن‌های باران خورده و گل خیس تمام سینه‌تان را پر خواهد کرد. عطر PREMIER JOUR بر اساس آکوردهای اصلی و غالب گل‌دار سفید، شیرین، چوبی، مرکباتی و پودری در دسته گروه بویایی گل‌دار طبقه بندی می‌شود.

ترکیب غیر متعارف رایحه آن که از مرکبات و گل ایجاد شده، هم بدن و هم ذهن شما را خوشحال می کند. در ادامه رایحه‌ای مست کننده از گل‌های سفید شیرین در ترکیب با آکورد پودری در یک پوشش شکری ایجاد می‌شود. این در حالی است که خیلی زود حس شما با رنگ‌های خاکی چوب در روایح پایانی خشنود خواهد شد.طبع خنک و طعم شیرین این ادوپرفیوم زنانه دوست داشتنی آن را در گروه عطرهای سبک و روزانه قرار می‌دهد که مناسب تمامی فعالیت‌های روزانه شما، اعم از محل کار تا پیاده روی با دوست صمیمی‌تان را شامل می‌شود.همچنین فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای استفاده از این رایحه خنک و شیرین دلچسب می‌باشد.

2- پرفیوم دیور ساوج پارفوم مردانه

ساوج - ساواج ادو پرفیوم مردانه

خرید عطر دیور ساوج پارفوم

چهره تبلیغاتی این عطر جانی دپ (Johnny Depp)، ستاره مطرح سینمای هالیوود انتخاب شده است، چرا کهSauvageبرای مردی ساخته شده که مرزی در زندگی خود نمی‌شناسد و طبیعت او مانند گرگی رام نشدنی، جسور و شجاع است.حضور نت‌های غالب ترنج، فلفل سیچوان، عنبر مصنوعی آمبروکسان و البته اسطوخدوس، این ادوپرفیوم مردانه را در گروه بویایی شرقی فوژه طبقه‌بندی می‌کنند.

از طرفی حضور این نت‌ها، به قدرت پخش بو و ماندگاری طولانی عطر کمک به‌سزایی می‌کنند چون؛ همه آن‌ها نت‌های غالب و پایه عطر هستند و همچنان بعد از گذشت چندین ساعت روی پوست‌تان مانده و هوش از سر اطرافیان‌تان می‌برد.رایحه ترش و معتدل این ادوپرفیوم مردانه برای استفاده در چهارفصل، خصوصا در جلسات رسمی یا جمع‌های مهم مناسب است. در حال حاضر 3 نوع مختلف از این عطر شرقی با غلظت‌های مختلف پرفیوم، ادوپرفیوم و ادوتویلت در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه شخصی‌تان می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید

3-ادو پرفیوم لانکوم ل نویت ترزور زنانه

لانویت ترزور- ترسور ل نویت ادو پرفیوم زنانه

خرید عطر لانکوم ل نویت ترزور

خلق اين عطر زنانه، هوس انگيز و جذاب كه همچون الماس سياه است، براساس یک معمای جذاب صورت گرفته است. در واقع داستان شکل‌گیری این ادوپرفیوم لانکوم، از افسانه‌ای بی نهایت شاعرانه گرفته شده است. براساس این افسانه، دو ستاره هر صد سال یک بار به سوی یکدیگر مجذوب می‌شوند و باهم برخورد می‌کنند، در نتیجه از برخورد این دو ستاره، ماده‌ای به وجود می‌آید، که به عنوان الماس سیاه شناخته می‌شودرایحه‌ این ادوپرفیوم از برند لانکوم، بسیار دلفریب و مسحور کننده است. با اولین اسپری از این عطر، بوی خوش میوه‌های گلابی، نارنگی و ترنج به سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود.

نت‌های اصلی شامل میوه‌ گل ساعتی، توت‌فرنگی، گل ارکیده و رز سیاه هستند. این نت‌های میانی، عامل اصلی دلفریبی ومسحورکنندگی ادوپرفیوم لانویت ترزور- ترسورل نویت است. شیرینی منتشر شده از این مخلوط طبیعی همان عامل محرک و انرژی‌بخشی است، که در اغلب عطرهای برند لانکوم جریان دارد. بعد از گذشت زمانی اندک نت‌های میانی، دلفریبی عطر را با حفظ شیرینی، تندی و گرمای دل‌انگیزی به پایان می‌رسانند. نت‌های پایانی و عاشقانه این عطر، از ترکیب گیاه جادویی پاتچولی، پاپیروس، میوه‌ سرخالو، پرالین، وانیل، کارامل، قهوه، کومارین و گیاه شیرین بیان ساخته می‌شوند. این عطر با رایحه گرم جز محبوترین های برند لانکوم می باشد.

4-ادو تویلت جسوز دل پوزو هالووین زنانه

هالووین ادو تویلت زنانه

خرید عطرجسوز دل پوزو هالووین

ادو تویلت شرقی گل‌دار و زنانه‌ Halloweenبرای زنانی که اعتماد به‌ نفس بالایی دارند و رفتارهای مرموز و عجیب‌ و غریبی از آن‌ها سر می‌زند، بسیار مناسب به نظر می‌رسد.همه اجزای این عطر با وجود رایحه خنک، شیرین و آکورد گل‌دار پودری‌اش آن‌قدر جذاب و دل‌انگیز است، که حتی فقط با نگاه کردن به شیشه‌ آن می‌توانید احساس شادی و نشاط فراوانی را به روح خود تزریق کنید.این عطر با توجه به بوی شیرین و خنکش، برای استفاده در فصل‌های خنکی همچون بهار و پاییز پیشنهاد می‌شود. این ادوتویلت زنانه مخصوص خانم‌های سحرآمیز و پیچیده است و رایحه‌ای رمانتیک، شیک، نرم و لطیف دارد.

پس از اولین اسپری از ادوتویلت زنانه اسپانیایی هالووین Jesus Del Pozo بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه رایحه خوش برگ درخت نارنج، برگ درخت موز و آب دریا خواهید شد. این ترکیب شیرین و شرقی، توجه اطرافیان‌تان را به‌ سوی شما جلب می‌کند.پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل مریم، گل زنبق دره (برف)، گل بنفشه، دانه فلفل و گل مگنولیا ساخته ‌شده‌ است. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و به آرامی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. این نت‌ها از چوب صندل، وانیل، بخور معطر و صمغ مر ساخته شده‌اند. این ترکیب خنک و خوراکی، هیجان و شادی زیادی را در شما ایجاد خواهد کرد.

5- ادو پرفیوم ورساچه کریستال نویر زنانه

کریستال نویر ادو تویلت زنانه

خرید عطرورساچه کریستال نویر

ادو پرفیوم زنانه ورساچه کریستال نویر شما را در حجابی از رایحه مجلل می پوشاند و حواس شما را با لمسی نرم و مخملی نوازش می دهد به طوری که دونتلا ورساچه (مالک کمپانی ورساچه) ادوپرفیوم کریستال نویر یک جوهره کمیاب و حسی لطیف و ماندگار است.این ادوپرفیوم مرموز زنانه از آکوردهای برجسته و اصلی ادویه‌های پرحرارت، گل‌های سفید، نارگیل، ادویه‌های تازه، استوایی، چوبی، پودری، شیرین، آروماتیک و مشک تشکیل شده است که از این رو آن را در دسته عطرهایی با گروه بویایی شرقی و گلدار قرار می‌دهد. رایحه‌ای متمایز برای بانوانی کاریزماتیک که شروعی تند و ادویه‌ای دارد و پس از مدتی این رایحه شیرین و گلدار می‌شود و در انتها گرم و مرموز خاتمه می‌یابد.

با توجه به طبع گرم و طعم شیرینی که این ادوپرفیوم دارد مناسب استفاده شب محافل و میهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی، جلسات کاری، اتاق خواب و دورهمی‌های خاص کرده است همچنین این ادوپرفیوم بسیار مناسب استفاده در فصول سرد سال مانند پاییز و به خصوص زمستان می‌باشد که با هاله‌ای ابر مانند از روایح خود حس گرمای دلپذیری را در هوای سرد بریتان به وجود می‌آورد.در پایان این مطلب امیدواریم نکات گفته شده درباره 6 عنصر اغواگر در عطرسازی برایتان مفید و جذاب بوده باشد.کلیک بر روی گزینه خرید، امکات دسترسی مستقیم به صفحه معرفی محصولات بالا را برای شما ممکن می‌کند تا در صورت نیاز، اقدام به خرید اینترنتی عطرهای معرفی شده کنید.

محصولات مرتبط
سرچ ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage تخفیف ویژه
۲۲,۲۹۳,۰۰۰ تومان۱۵,۷۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
لینیج ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage 
۱۵,۱۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
گایدنس - گویدانس ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouageامکان ارسال فوری
۱۸,۸۴۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
الکتریک چری ادو پرفیوم زنانه مردانه تام فوردTom Ford 
۳۰,۱۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۲ میل
سمپل
+۲
تنوع
فور هر فوراور ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez 
۱۱,۵۳۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
والایا ادو پرفیوم زنانه پرفیومز د مارلیParfums De Marly 
۱۸,۱۸۶,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
کنت استاپ لاوینگ یو ادو پرفیوم زنانه بای کیلیانBy Kilian 
۳۶,۲۶۳,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
مای وی پرفیوم زنانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۹,۸۰۱,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۱.۲ میل
سمپل
۵۰ میل
عطر
+۲
تنوع
سونیک فلاور ادو پرفیوم زنانه مردانه روم 1015Room 1015 
۱۶,۲۸۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وای اینتنس ادو پرفیوم مردانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSL 
۷,۸۷۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
له ایریس د فت ادو پرفیوم زنانه مردانه جکس فت - ژاک فتJacques Fath 
۱۳۵,۳۱۲,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
رد کالرادو - کلرادو ادو پرفیوم زنانه مردانه ام میکالفM Micallef 
۳۰,۳۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سادوناسو اکستریت پرفیوم زنانه مردانه ناسوماتوNasomatto 
۱۰,۸۵۱,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بیکاز ای ام فری اکستریت پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۶,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
کیل د لایتس اکستریت پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۶,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سیراکوزا پرفیوم زنانه مردانه گریتیGritti 
۲۰,۰۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید