یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین روغن‌های طبیعی جایگزین بالم لب

بهترین روغن‌های طبیعی جایگزین بالم لب

بالم لب محصولی است که برای درمان خشکی و ترک‌خوردگی لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ساخت بالم لب از ترکیباتی استفاده می‌شود که ممکن است برای برخی افراد تحریک‌کننده و التهاب‌آور باشد. از این رو، این مشکل باعث می‌شود که بعضی از افراد بخواهند استفاده از روغن‌های طبیعی را جایگزین استفاده از بالم لب کنند. پس اگر پوست حساسی دارید و نمی‌خواهید از بالم لب استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از مواد طبیعی برای بهبود وضعیت لب‌ها است. به گفته متخصصان روغن‌های گیاهی طبیعی، دارای اجزا پویا هستند که در تماس با پوست بدن خاصیت آن‌ها فعال می‌شود.

بهترین روغن‌های طبیعی برای لب‌های ترک‌خورده

در ادامه نگاهی به اسانس‌هایی می‌اندازیم که خشکی لب‌ها را بهبود می‌بخشند و یک سد محافظتی محکم بر روی پوست لب تشکیل می‌دهند. این اسانس‌ها به خصوص برای فصول سرد مانند پاییز و زمستان کاربرد دارند. قبل از آشنا شدن با روغن‌های طبیعی این نکته را به خاطر داشته باشید که بسیاری از اسانس‌ها، به روغن حاملی مانند جوجوبا نیاز دارند تا به رقیق شدن آن‌ها کمک کند، در غیر این صورت، اگر مستقیما روغن را روی پوست لب‌تان قرار دهید، ممکن است خیلی تند و حساسیت‌زا باشد. علاوه بر این، بسیاری از این اسانس‌ها خطر بالایی از حساسیت و تحریک دارند، پس همیشه قبل از استفاده روی سطح وسیع، یک تست حساسیت انجام دهید. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین روغن‌های ضروری طبیعی برای پوست لب‌ها آشنا شوید.

1- روغن رز شمعدانی

برخی افراد از اسانس گیاه شمعدانی گل رز برای درمان‌های مختلف دارویی و خانگی استفاده می‌کنند. شمعدانی گل رز، نوعی گیاه شمعدانی با برگ‌هایی است که بوی قوی شبیه گل رز دارد. این گونه شمعدانی بومی مناطق خاصی از آفریقا است. به رز شمعدانی، شمعدانی معطر گل رز، شمعدانی با رایحه شیرین یا شمعدانی گل رز قدیمی نیز می‌گویند. این گیاه دارای برگ‌ها و گل‌های مخملی است که به رنگ صورتی کم رنگ یا تقریبا سفید شکوفا می‌شوند. به گفته متخصصان و پزشکان، استفاده از روغن رز شمعدانی روی پوست خشک و تحریک‌شده می‌تواند لطافت و نرمی مورد نیاز آن را تامین کند. این روغن ضروری به بهبود پوست‌های خشک، تشدید شده و ترک‌خورده کمک می‌کند و علت استفاده از این روغن در ساخت برخی بالم لب‌ها و لوسیون‌ها همین ویژگی بهبود دهندگی است. این روغن علاوه بر استفاده موضعی و مالیدن روی پوست لب، به شکل بخور نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. رایحه این روغن آرامش‌بخش و تسکین‌دهنده است.

2- روغن دانه هویج

روغن هسته هویج نوعی اسانس است که از طریق تقطیر با بخار، از دانه‌های گیاه داوکوس کاروتا استخراج می‌شود. این گیاه گلدار به خاطر شکوفه‌های سفید و ریشه‌های معطر هویج معروف است و به آن هویج وحشی نیز می‌گویند. روغن دانه هویج گاهی اوقات با روغن هویج (از مخلوطی از ریشه‌های هویج خرد شده غوطه‌ور در روغن حامل مانند روغن زیتون یا نارگیل به دست می‌آید) اشتباه گرفته می‌شود. با این حال، روغن هویج یک روغن ضروری نیست و فقط این یک روغن گیاهی است. روغن دانه هویج مصرف خوراکی ندارد و در استفاده از ان باید با دقت رفتار کرد. این روغن در حالی که به شدت مغذی است، دارای خواص ضدباکتری، آنتی‌اکسیدانی، ضد‌التهابی و ضدقارچی می‌باشد. زدن روغن دانه هویج روی پوست لب، به جلوگیری از ترک خوردن گوشه‌های دهان و عفونت‌های مخمری روی لب‌ها کمک می‌کند.

3- روغن کاملیا

گل کاملیا نوعی روغنی تولید می‌کند و از نظر علمی ثابت شده است که علائم پیری را کند می‌کند. روغن کاملیا برای پوست، مو و ناخن شما عالی است. این روغن قادر است پوست را آبرسانی کند، چین و چروک‌ها را باز کند، ظاهر کلی چهره را بهبود ببخشد، جای زخم را التیام ببخشد و از پوست شما در برابر عوامل خارجی خشن مانند اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت کند. روغن کاملیا دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی است و از پوست لب شما در برابر اشعه UVA محافظت می‌کند. این روغن علاوه بر کاهش علائم پیری می‌تواند لب‌ها را پرتر و جوان‌تر نیز نشان دهد. متخصصان پوست بر این اعتقاد هستند که این روغن سنتز کلاژن را افزایش می‌دهد و از این طریق لب‌ها را ضخیم‌تر و پرتر نشان می‌دهد. این روغن آبرسان و مرطوب‌کننده در ساخت برخی از بالم لب‌ها نیز استفاده می‌شود.

4- روغن اسطوخودوس

اسانس اسطوخودوس یکی از محبوب‌ترین و همه‌کاره‌ترین اسانس‌های مورد استفاده در رایحه درمانی است. اگر دوست دارید لب‌های خشک و ترک‌خورده خود را نرم و لطیف کنید، باید روغن اسطوخودوس را با روغن نارگیل مخلوط کنید. به گفته پزشکان فواید و خواص روغن اسطوخودوس چیزی فراتر از درمان لب‌های خشک و ترک‌خورده است. روغن اسطوخودوس دارای برخی خواص ضدالتهابی، ضدقارچی و ضدباکتریایی است و برای پوست لب و صورت بسیار مفید است. از ترکیب اسطوخودوس، روغن پنبه دانه، روغن لانولین و اسکوالان مرهمی تهیه می‌شود که لبها را به خوبی نرم و مرطوب می‌کند. این مرهم علاوه بر خشکی لب‌ها، می‌تواند برای خشکی آرنج، کوتیکول و زانو نیز استفاده شود. روغن اسطوخودوس نوعی اسانس است که از گل‌های گیاه اسطوخودوس تهیه می‌شود. این گیاه در مناطق مختلفی مانند فرانسه و بلغارستان رشد می‌کند.

5- روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین غنی از آنتی‌اکسیدان است و به دلیل توانایی بالای آن در مبارزه با رادیکال‌های آزاد شناخته شده است. این روغن همچنین ضدالتهاب است و ایمنی بدن را تقویت می‌کند. روغن بادام شیین به این دلیل که حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است به شما در حفظ سطح کلسترول سالم و بهبود حافظه کمک می‌کند. از آن‌جایی که روغن بادام یک روغن چرب در نظر گرفته می‌شود، زمانیکه روی لب‌ها استفاده می‌شود، رطوبت را حفظ می‌کند. روغن بادام شیرین علاوه بر درمان خشکی لب‌ها می‌تواند به تسکین بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس کمک کند.

روغن بادام شیرین با از بین بردن سلول‌های مرده پوست به جوان سازی لب‌های شما کمک می کند، از ترک خوردن لب‌ها جلوگیری می‌کند و آن‌ها را مرطوب نگه می‌دارد. ویتامین E موجود در این روغن به حفظ سلامت لب‌های شما کمک می‌کند و سبب محافظت از آن‌ها در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌شود. این روغن همچنین قادر است تیرگی لب‌ها را کاهش دهد. برای برخورداری از فواید این روغن همین الان دست به کار شوید و آن را تهیه کنید. اما اگر به روغن‌های طبیعی دسترسی نداشتید؛ می‌توانید از محصولات جایگزینی چون یهترین روغن‌های طبیعی جایگزین بالم لب استفاده کنید. در ادامه شما را با چند نمونه از بالم لب‌عای پرزرفدار موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

1-بالم لب لیپ گلو ادیکت براق آبرسان دیور

بالم لب لیپ گلو ادیکت براق آبرسان دیور

خریدبالم لب لیپ گلو ادیکت دیور

شما می‌توانید از بالم لب لیپ گلو ادیکت براق آبرسان دیور برای پیشگیری از خشک شدن لب‌ها استفاده کنید تا مراقبت و حفاظتی مثال زدنی از لب های شما به عمل آورد. در حقیقت زمان استفاده از بالم لب باید به طور منظم باشد و در روتین مراقبت‌های پوستی‌تان این محصول را نیز قرار دهید تا در اصل از خشک شدن پوست لب‌های خود جلوگیری کنید. معمولا محصولات پوست و زیبایی به این صورت استفاده می‌شوند که از بسیاری از مشکلات جلوگیری کنند.

بالم لبلیپ گلو ادیکت دیور نیز همین خاصیت را دارد و با داشتند روغن گیلاس، موم آفتابگردان و کره شیا، به نرمی لطافت لب‌های شما کمک می‌کند. بالم لب لیپ گلو ادیکت محصولی از برند فرانسوی دیور است. این محصول یک بالم لب بی نظیر با طیف رنگ هایی جذاب و ساختاری منحصر به فرد است که علاوه بر زیبایی و درخشندگی، آرامش را به لب‌های زیبای شما هدیه می‌کند. این تکنولوژی منحصربه فرد لب را از عملکرد دوگانه آرایشی و مراقبتی برخوردار نموده است، به طوری که همانند یک رژ لب بی‌نظیر به لب‌ها درخشندگی و زیبایی طبیعی می‌بخشد و در عین حال همچون یک بالم لب با ویژگی آبرسانی خود به لب‌ها آرامش می‌بخشد.

2-بالم لب کرم بروله نرم کننده وازلین

بالم لب کرم بروله وازلین

خریدبالم لب کرم بروله وازلین

بالم لب کریم بیلو وازلین جزو یکی از بالم لب‌های فوق العاده شیک و با کیفیت برند محبوب وازلین است. در واقع از مهم‌ترین دلایلی که این محصول آمریکایی را مقرون به صرفه و کارآمد کرده این است که علاوه بر خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی در لب، از خواص SPF10 برخوردار بوده تا بتواند مانع جذب تاثیرات منفی و مضر نور خورشید بر روی پوست لب‌های شما شود.ترکیبات این نوع بالم لب سرشار از خواص نرم کنندگی، تغذیه کنندگی و رطوبت رسانی بوده تا بتواند در قالب فرمولاسیون منحصر به فرد خود به درمان و ترمیم لب‌های آسیب دیده شما بپردازد.

ناگفته نماند که محصول پیشنهادی ما حاوی یکی از مهم‌ترین ویتامین‌های مربوط به پوست است. در واقع وجود ویتامین E در بالم لب وازلین باعث شده تا به سبب برخورداری از خواص آنتی اکسیدانی این ویتامین به بازسازی بافت پوستی لب‌هایتان کمک کند. به بیان بهتر این محصول می‌تواند در بازسازی و درخشندگی لب‌های شما بسیار موثر باشد.مورد دیگری که در بیان مزایای بالم لب کریم بیلو وازلین می‌توانیم بگوییم این است که در کنار دیگر خواص احیا کنندگی خود، دارای رنگ صورتی ملایمی است که در هنگام استفاده از آن به لب‌های فرد مصرف کننده جلوه و زیبایی طبیعی می‌بخشد.

3-بالم لب سیلک براق آبرسان هدی بیوتی

بالم لب سیلک هدی بیوتی

خریدبالم لب سیلک هدی بیوتی

محصولات هدی بیوتی به سبب کیفیت عالی و کارایی بالا و همچنین با توجه به ظاهری شیک و لاکچری خود، مورد رضایت و استقبال همه‌ی افراد در کشورهای مختلف قرار گرفته است. سیلک بالم آبرسان و پر کننده لب هدی بیوتی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین بالم لب می باشد. این بالم لب بافت مایع و سبک و ابریشمی داشته که بر روی لب احساس فوق العاده راحتی ایجاد می‌کند. سیلک بالم هدی بیوتی همچنین رنگ نود و ملایم و دلنشینی دارد که برای هر نوع و رنگ پوستی مناسب است.بالم لب سیلک براق آبرسان هدی بیوتی، اولین درمان لب هدی بیوتی است.

این محصول فورا باعث راحتی و آبرسانی شدید به لب ها می شود و ظاهری براق دارد. فرمولاسیونسیلک بالم هدی بیوتی با مواد فعال غنی شده است که خطوط ریز را صاف می کند و به لطف عوامل مرطوب کننده اثری حجیم می دهد. سایه جهانی ظریف صورتی آن برای همه رنگ‌های پوست مناسب است. می‌توانید از آن به تنهایی یا در کنار خط لب یا رژ لب مایع مورد علاقه خود استفاده کنید تا آبرسانی و درخشندگی شدیدی به آن اضافه کنید. بالم لب سیلک براق آبرسان هدی بیوتی یک بالم مایع فوق العاده راحت که به لطف اثر مرطوب کنندگی لب‌ها را صاف و حجیم می کند و گزینه مناسبی برای هدیه دادن به دختران جوان می‌باشد.

4-بالم لب آلوئه ورا نرم کننده کامان

بالم لب آلوئه ورا کامان

خریدبالم لب آلوئه ورا کامان

بالم نرم و براق کننده لب آلوئه ورا کامان از محصولات کاربردی و پر استفاده برای اعضای خانواده است. به دلیل بی رنگ بودن آن برای آقایان نیز انتخابی مناسب است. آلوئه ورا دارای خواص آبرسان صورت و تقویت کنندگی فوق‌العاده‌ای است که باعث می‌شود لب‌ها تقویت شوند و از به وجود آمدن ترک یا خشکی در لب جلوگیری‌ می‌نماید. آلوئه ورا همچنین دارای مقادیر زیادی ویتامین ‌E است که برای آبرسانی و تغذیه لب و ویتامین رسانی به لب عملکردی عالی دارد. بالم نرم و براق کننده لب آلوئه ورا دارای خواص آنتی اکسیدانی است و از تأثیرات مخرب رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند.

همچنین این بالم لب دارای SPF15 است که برای مقابله با مضرات اشعه ماورابنفش خورشید عالی است. با استفاده از بالم نرم و براق کننده لب آلوئه ورا کامان در فصول سرد سال از خشک شدن لب‌ها جلوگیری کنید. این بالم لب برای افرادی که دارای پوستی حساس هستند نیز به دلیل نداشتن مواد حساسیت زا و شیمیایی توصیه می‌شود. برای جلوگیری از خشکی لب کودکان با توجه به کیفیت بالای محصولات کامان و بالم لب کامان می‌توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از این بالم لب از التهاب‌ها و زخم‌های ناشی از خشکی در لب‌ها نجات خواهید یافت.

5-بالم لب ماراکوجا جویسی حجم دهنده تارت

بالم لب ماراکوجا جویسی تارت

خریدبالم لب ماراکوجا جویسی تارت

بالم لب ماراکوجا جویسی محصولی پرفروش از برند تارت است که فورا لب ها را حجیم می کند و خط لب ها را صاف می کند. این محصول لب ها را به شدت آبرسانی می کند و فرمول مغذی و فوق العاده براق آن به لب ها احساس راحتی می‌دهد. بالم لب ماراکوجا جویسی سرشار از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین C برای لب‌های سفت‌تر، درخشان‌تر و نرم‌تر است و روغن هسته انگور موجود در آن خواص ضد پیری دارد. سن گوجی موجود در آن تولید کلاژن را تقویت می‌کند و به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و به لطف وجود انار، لب‌ها آبرسانی می‌شوند. همچنین این محصول سرشار از ویتامین های a، b، c است که به بازگرداندن آبرسانی خوب به پوست کمک می‌کند.ویتامین E نیز به عنوان نرم کننده و آنتی اکسیدان نیز عمل می‌کند.

امیدواریم که محصولات معرفی شده برایتان کاربردی باشد. کلیک بر روی گزینه خرید، امکان دسترسی مسنقیم به صفحه معرفی محصول در وبسایت ریحا را برای شما ممکن می‌کند.شما می‌توانید بالم لب مورد علاقه خود را بر اساس نوع برند، محتویات و طعم و رنگ آن از وبسایت آنلاین ریحا انتخاب کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده هر کدام از این بالم لب‌های پیشنهادی داشته‌اید؛ خوشحال می‌شویم تانظرات شما را درباره آن‌ها بدانیم. شما می‌توانید تجربیات خود را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید تا سایر کاربران نیز از نقاط ضعف و قوت این محصولات مطلع شوند.

محصولات مرتبط
بالم لب آبرسان براق شین اسکرین اولترا ویولتUltra Violetteامکان ارسال فوری
۲,۲۳۰,۰۰۰ تومان
flamingo
flamingo
بالم لب کرم بروله طبیعی نرم کننده وازلینVaselineامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۵۹,۰۰۰ تومان۱۵۰,۰۰۰ تومان
۷ میل
بالم لب توت فرنگی براق مرطوب کننده نیوآNiveaامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲۲۵,۰۰۰ تومان۲۱۵,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
بالم لب هلو براق آبرسان لبلوLabelloامکان ارسال فوری
۲۵۱,۸۸۰ تومان
۴.۸ میل
بالم لب هندوانه براق آبرسان لبلوLabelloامکان ارسال فوری
۲۳۶,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
بالم لب عسل براق نرم کننده کامانComeon 
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
۳.۵ میل
بالم لب آلوئه ورا براق نرم کننده کامانComeon 
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
۳.۵ میل
بالم لب رزی لیپس طبیعی نرم کننده وازلینVaselineامکان ارسال فوری
۱۷۵,۰۰۰ تومان
۷ میل
بالم لب آلبالو براق نرم کننده کامانComeon 
۱۴۸,۰۰۰ تومان
۳.۵ میل
۴.۸ میل
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید