یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
12 ماسک مو برای مرطوب کردن و جوان‌سازی موهای شما

12 ماسک مو برای مرطوب کردن و جوان‌سازی موهای شما

هر فردی برای اینکه بتواند ماسک موی جوانساز و مرطوب‌کننده مناسب خود را بسازد، از اضافه کردن چند ماده طبیعی به یکدیگر این کار را انجام می‌دهد. با این وجود استفاده از برخی از این ماسک‌ها برای دفعات زیاد می‌تواند کمی گران باشد. اگر این را به شما بگوییم که می‌توانید از موادی که در خانه دارید برای تهیه ماسک استفاده کنید، به احتمال زیاد خوشحال می‌شوید. ماسک‌های خانگی برای تسکین و ترمیم کوتیکول آسیب‌دیده، موهای دکلره شده و در معرض کلر قرار گرفته گزینه مناسبی هستند.

1- ماسک مو روغن نارگیل

روغن نارگیل اکسیر زیبایی طبیعی است و بهترین عملکرد را برای نرم و لطیف کردن موهای خشک و خشن دارد. این روغن به دلیل اسیدهای چربی که در آن وجود دارد به راحتی جذب موها می‌شود. روغن نارگیل همچنین حاوی ویتامین E است که به افزایش تقویت و رشد موها کمک می‌کند. زدن روغن نارگیل روی موها به دلیل داشتن فیلتر UV به محافظت از موها در برابر اشعه خورشید کمک می‌کند و به دلیل خاصیت مرطوب‌کنندگی که دارد از موهای شما در برابر خشک شدن محافظت می‌کند. روش‌های مختلفی برای استفاده از روغن نارگیل بسته به نیاز موهای شما وجود دارد. اگر از روغن نارگیل برای تقویت مو استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را به مدت 10 دقیقه قبل از شامپو زدن روی موهای خود قرار دهید.

برای کاربرد حالت‌دهندگی نیز می‌توانید از روغن نارگیل به جای نرم‌کننده استفاده کنید و از قسمت میانی تا انتهای موهای خود روغن را بمالید. با این کار موها به خوبی آبرسانی و مرطوب می‌شوند و موخوره آن‌ها از بین می‌رود. برخی از متخصصان پوست بر این اعتقاد هستند که اگر روغن نارگیل مستقیما روی پوست سر زده شود به دلیل خاصیت ضدمیکروبی که دارد می‌تواند با شوره سر مبارزه کند. این روغن با باز کردن و پاکسازی منافذ پوست سر می‌تواند رشد موها را افزایش دهد. برای اینکه روغن نارگیل پوشش یکدستی روی پوست و موها ایجاد کند باید از یک شانه دندانه پهن برای این کار استفاده کنید. از آن‌جایی که روغن نارگیل یک روغن نسبتا سنگین است باید به مقدار کم روی موها زده شود. به طور تقریبی مقدار مناسب روغن نارگیل برای موهای نازک، یک قاشق چایخوری و برای موهای پرپشت، یک قاشق غذاخوری است.

2- ماسک مو شیر و عسل

اگر موهای ظریفی دارید و به دنبال یک ماسک موی خانگی برای درمان آن می‌گردید پیشنهاد ما به شما استفاده از مخلوط شیر و عسل است. عسل حاوی کراتین است و همین کراتین به تقویت مو و جلوگیری از شکستگی موهای ضعیف کمک می‌کند. عسل همچنین بازسازی سلولی را برای داشتن پوست سر سالم‌تر تشویق می‌کند و دارای خواص ضد‌التهابی و ضدباکتریایی است که می‌تواند تحریک پوست را کاهش دهد. علاوه بر عسل، شیر نیز سرشار از پروتئین، اسیدهای آمینه، ویتامین B12، آهن و روی است. زمانی که شیر با عسل ترکیب ‌شود می‌تواند به نرم شدن مو و بهبود ساختار موها کمک کند.

از آنجایی که شیر قوام زیادی ندارد و کاملا رقیق و مایع است به شما توصیه می‌کند که یک فنجان شیر را به همراه یک قاشق غذاخوری عسل در یک بطری آبپاش بریزید و آن را روی موها اسپری کنید. ترکیب شیر و عسل را می‌تواند بعنوان نرم‌کننده بعد از شامپو زدن، مورد استفاده قرار داد. برای تاثیرگذاری بیشتر اجازه دهید این ترکیب به مدت 10 تا 20 دقیقه روی موها باقی بماند، سپس با آب ولرم آبکشی کنید. این کار موها را براق و شاداب نشان می‌دهد. این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه مو ضخیم‌تر باشد، میزان چربی شیر شما باید بیشتر باشد. اگر هم موهای نازکی دارید، بهتر است که از شیر بدون چربی استفاده کنید.

3- ماسک مو موز و روغن زیتون

موز و روغن زیتون از جمله چیزهایی هستند که معمولا در هر خانه‌ای پیدا می‌شوند. از ترکیب موز و روغن زیتون می‌توانید برای احیا و بازسازی موهای آسیب‌دیده استفاده کنید. موز به این دلیل که سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است، این خاصیت را دارد که موهای کدر، آسیب‌دیده و خشک را هیدراته و مرطوب کند. پتاسیم موجود در موز، موها را تقویت می‌کند و این قابلیت را دارد که PH پوست سر را متعادل کند. روغن زیتون نیز سرشار از چربی‌های سالم و ویتامین E است که می‌تواند موها را براق‌تر و شاداب‌تر نشان دهد. این روغن همچنین قادر است که موها را مرطوب کند و آسیب‌هایی را که می‌تواند باعث شکستگی و شکافتن انتهای موها شود، التیام ببخشد.

برای تهیه ماسک موی خانگی موز و روغن زیتون، از یک موز رسیده و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون طبیعی استفاده کنید. در ابتدا باید موز را کاملا له کنید تا به حالت پوره تبدیل شود. روغن زیتون را به پوره موز اضافه کنید و خوب به هم بزنید. نتیجه نهایی ماسک مو باید کاملا کرمی و کف‌آلود باشد. این ماسک را زمانی که در حمام هستید به تمام قسمت‌های پوست و موی سرتان بمالید. اجازه دهید ماسک روغن زیتون و موز به مدت 10 تا 15 دقیقه روی موها باقی بماند تا تاثیر خود را بگذارد.

4- ماسک مو آووکادو و روغن زیتون

ایجاد موخوره و دوشاخه شدن مو، به دلیل ضعیف شدن ساختار کوتیکول و در نتیجه آسیب‌دیدگی موها ایجاد می‌شود. موخوره معمولا در اثر خشکی زیاد مو، استفاده از لوازم حرارتی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می‌شود، از این رو باید از ماسک‌های نرم‌کننده و آبرسان استفاده شود. برای رفع کامل موخوره‌ها باید در ابتدا نوک موها را قیچی بزنید سپس از ماسک‌های مراقبتی استفاده کنید.

آووکادو به دلیل داشتن مواد معدنی، این قابلیت را دارد که کوتیکول مو را ببندد و پروتئین و ویتامین‌های مورد نیاز برای تغذیه و نرم کردن موها را تامین کند. برای تهیه ماسک مو آووکادو و روغن زیتون باید از نصف یک عدد آووکادو و نصف فنجان روغن زیتون استفاده کنید. آووکادو را با کمک یک چنگال کاملا له کنید و روغن زیتون را به آن اضافه کنید. این ماسک را فقط به انتهای موها، یعنی از وسط مو به سمت پایین بزنید. برای تاثیرگذاری بهتر باید این ماسک به مدت 30 دقیقه روی موها باقی بماند. روغن زیتون به دلیل فواید زیادی که دارد به تنهایی نیز استفاده می‌شود. برای ایجاد برق و درخشندگی روی موها، یک لایه نازک از روغن زیتون را به موهای آسیب دیده خود بزنید.

5- ماسک مو زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ سرشار از ویتامین‌هایی است که ممکن است موها را در برابر آسیب مقاوم‌تر کند. ویتامین‌های A، E، بیوتین و فولات برخی از مواد مغذی موجود در زرده تخم مرغ هستند که با رشد موهای سالم مرتبط هستند. مالیدن زرده تخم‌مرغ به پوست سر می‌تواند ریشه موهای شما را با این ویتامین‌ها تغذیه و تقویت کند. برای استفاده از این ماسک، باید موهای سرتان کاملا تمیز و فاقد چربی باشد. زرده تخم مرغ را هم بزنید و با انگشتان دست‌ ماسک را به تمام قسمت‌های سر بزنید و مطمئن شوید که بالای سر و انتهای موها را به خوبی بپوشانید. اجازه دهید این ماسک به مدت یک ساعت روی پوست سر باقی بماند و سپس با آب ملایم بشویید. استفاده از آب داغ ممکن است باعث سفتی تخم مرغ شود.

6- ماسک مو ماست

ماست علاوه بر اینکه یک خوراکی خوشمزه است برای سلامت پوست و مو نیز کاربرد دارد. اسیدلاکتیک موجود در ماست موها را هیدراته می‌کند و با مرطوب کردن موها جلو آسیب و موخوره شدن آن‌ها را می‌گیرد. ماست علاوه بر خاصیت مرطوب‌کننده، خاصیت لایه‌برداری هم دارد. زمانی که ماست را از روی پوست سرتان پاک می‌کنید، این کار به حذف سلول‌های مرده پوست که روی فولیکول‌های مو تجمع پیدا می‌کنند نیز کمک می‌کند. بسته به این که چه انتظاری از ماست دارید، می‌توانید آن را با برخی مواد دیگر مخلوط کنید. از جمله این مواد می‌توان به روغن نارگیل، عسل، آووکادو و لیمو اشاره کرد.

روغن نارگیل مانع از ریزش موها می‌شود، عسل رطوبت مورد نیاز موها را تامین می‌کند، آووکادو موها را تقویت و درخشان می‌کند و لیمو نیز سبب متعادل شدن PH پوست سر می‌شود. برای تهیه ماسک ماست و روغن زیتون باید یک فنجان ماست را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید و به مدت 10 دقیقه روی سرتان قرار دهید. این ماسک علاوه بر تقویت موها، سبب براق و درخشان شدن ساقه مو نیز می‌شود.

7- ماسک مو سرکه سیب

سرکه سیب می‌تواند برای بسیاری از انواع موها کاربرد داشته باشد. سرکه سیب یک پاک‌کننده فوق‌العاده است و سبب تمیزی پوست سر می‌شود. سرکه سیب همچنین به درمان موخوره کمک می‌کند و یک درمان محبوب برای افرادی است که در حالت طبیعی موهای مجعد و فر دارند. سرکه سیب این توانایی را دارد که با تمیز کردن پوست سر و موها، مانع از ریزش مو شود و رشد آن‌ها را تقویت کند. اگر موهای خشکی دارید، برای استفاده از سرکه سیب مراقب باشید، زیرا استفاده بیش از حد می‌تواند با از بین بردن بیش از حد سبوم پوست سر، باعث خشکی بیشتر و تحریک پوست شود.

برای تهیه یک ماسک مو سبک، یک فنجان سرکه سیب را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. این ماسک مو جلو از دست رفتن رطوبت را می‌گیرد و پوست سر و موها را نرم و لطیف نگه می‌دارد. برای استفاده راحت‌تر باید ترکیب سرکه سیب و عسل را در یک بطری آبپاش بریزید و روی موها اسپری کنید. برای نتیجه مناسب ماسک را به مدت دقیقه روی موها قرار دهید سپس با آب ولرم آبکشی کنید. یک دستورالعمل خوب دیگر برای استفاده از سرکه سیب این است که، سرکه را با آب مخلوط کنید. برای استفاده از این ترکیب باید جنس موهایتان را در نظر بگیرید. موهای چرب احتیاج بیشتری به شستشو با سرکه سیب دارند.

8- ماسک مو شکر قهوه‌ای و روغن نارگیل

زمانی که نام شکر به گوش‌تان می‌خورد به احتمال زیاد به فکر شیرینی می‌افتید. شکر علاوه بر اینکه یک طعم‌دهنده است برای درمان مشکلات پوست و مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر پوست سرتان بیش از حد خشک است و در این ناحیه احساس خارش دارید می‌توانید از ماسک مو شکر قهوه‌ای و روغن نارگیل برای تسکین خارش استفاده کنید. گرانول‌های موجود در شکر قهوه‌ای بدون اینکه بیش از حد خشن باشند، به لایه‌برداری پوست سر کمک می‌کنند. این کار پوست سر را از هرگونه شوره و پوسته پاک می‌کند و می‌تواند به کاهش شوره سر و خارش کمک کند. روغن نارگیل به این دلیل که به عمق فولیکول مو نفوذ می‌کند، می‌تواند ریزش موها را متوقف کند و سبب افزایش رشد آن‌ها شود.

از ترکیب شکر قهوه‌ای و روغن نارگیل ماسکی تهیه می‌شود که سلامت پوست سر را افزایش می‌دهد، شوره سر را درمان می‌کند، رطوبت موها را افزایش می‌دهد و درخشندگی و طراوت را به موها باز می‌گرداند. برای تهیه این ماسک مو باید دو قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای را به یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل اضافه کنید و خوب هم بزنید. این ماسک را بعد از چند دقیقه از روی موها بردارید و سرتان را شامپو بزنید.

9- ماسک مو روغن زیتون و روغن نارگیل

ترکیبی از روغن زیتون و روغن نارگیل می‌تواند به درخشندگی و افزایش برق موها کمک کند. روغن زیتون و روغن نارگیل هر دو نرم‌کننده طبیعی هستند که سبب افزایش هیدراتاسیون مو می‌شوند. بعد از چند بار استفاده از این ماسک متوجه نرمی، لطافت و ابریشمی شدن موهایتان خواهید شد. این ماسک همچنین برای موهای خشک و آسیب‌دیده کاربرد دارد و سبب تقویت موها می‌شود. برای تهیه این ماسک باید یک چهارم فنجان روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل گرم شده مخلوط کنید. گرمای روغن، کوتیکول مو را برای نفوذ عمیق‌تر مواد مغذی باز می‌کند. این ماسک را به مدت 10 دقیقه روی موهایتان قرار دهید و روی آن را بپوشانید.

10- ماسک مو لیمو و سفیده تخم مرغ

اگر روتین موهای شما شامل مقدار زیادی شامپوی خشک، اسپری مو و سایر محصولات حالت دهنده است، به احتمال خیلی زیاد این مواد روی پوست سر شما تجمع پیدا می‌کنند. در این شرایط ماسک مو لیمو و تخم مرغ به کمک شما می‌آید. سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین و ویتامین است که می‌تواند موهای آسیب دیده را تقویت و ترمیم کند. لیمو نیز این قابلیت را دارد که pH پوست سر را متعادل کند و از این طریق رشد موها را افزایش دهد. لیمو قادر است که بوی نامطبوع تخم مرغ را از بین ببرد و ریزش موها را کاهش دهد. برای تهیه این ماسک باید یک عدد سفیده تخم مرغ و مقداری آب لیمو را با هم مخلوط کنید و روی موها و پوست سر تمیز و خشک بمالید. این ماسک باید به مدت یک ساعت روی موها باقی بماند.

11- ماسک مو دارچین

افرادی که موهای سرشان ضعیف و نازک است نیاز به تقویت بیشتری دارند. ماسک مو دارچین یک ماسک تقویت‌کننده، محرک افزایش جریان خون و تسریع‌دهنده روند رشد موها است. برای تهیه این ماسک باید یک قاشق چای خوری دارچین را با سه قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید. از آن‌جایی که ماست خاصیت لایه‌برداری دارد به پاکسازی و تمیز کردن پوست سر کمک می‌کند. پروتئین موجود در ماست نیز برای استحکام بخشیدن به تار مو کاربرد دارد. ماسک مو ماست و دارچین را با کمک انگشت روی تمام قسمت‌های سرتان بزنید و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه روی آن باقی بماند. در نهایت سرتان را شامپو بزنید و با آب ولرم آبکشی کنید.

12- ماسک مو چای سبز

برگ‌های چای سبز یک آنتی‌اکسیدان قوی برای مو و پوست سر هستند و از موهای شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. چای سبز همچنین به کند کردن روند ریزش مو که در چرخه طبیعی رشد و ریزش مو اتفاق می‌افتد، کمک می‌کند. برای تهیه این ماسک باید برگ‌های چای سبز را به مدت پنج دقیقه خیس کنید و بگذارید کاملا خنک شود. برای آبرسانی و درخشش بیشتر موها می‌توانید چند قطره عسل به چای سبز اضافه کنید. این ترکیب را در یک بطری بریزید و هرازگاهی روی موها اسپری کنید. از آن‌جایی که چای سبز برای مو مفید است می‌خوانید آن را روی پوست و ریشه موهای خود بزنید. بعد از گذشت 10 دقیقه موها را به خوبی آبکشی کنید. افرادی که موهای چرب، کدر، نازک یا همراه با شوره دارند از ماسک چای سبز سود بیشتری می‌برند. در ادامه شما را با چند نمونه از ماسک موهای محبوب موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

1-ماسک مو روغن آرگان لایتنس

خریدماسک مو روغن آرگان لایتنس

ماسک موها از جمله محصولاتی هستند که به نرمی و لطافت موها کمک می‌کنند. یکی از ماسک موهای پرطرفدار و پرفروش، ماسک مو روغن آرگان لایتنس است. این محصول همان‌طور که از نامش پیدا است حاوی روغن آرگان است و برای رطوبت‌رسانی، درخشندگی و شادابی ساقه موها استفاده می‌شود. این ماسک همچنین از موهای شما در برابر گرمای لوازم حرارتی مانند اتو و سشوار محافظت می‌کند. از آن‌جایی که تماس این ماسک با موی سر مانعی ندارد، افراد با موی کوتاه نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. ویتامین E موجود در این محصول نیز کدر بودن موها را درمان می‌کند و باعث افزایش شفافیت ساقه مو می‌شود. این سرم مو با افزایش استحکام تارهای مو مانع از ریزش مو می‌شود و مواد مغذی مورد نیاز موهایتان را تامین می‌کند.

2-ماسک مو گلت پنتن

خریدماسک مو گلت پنتن

به شکل کلی ماسک مو به شفاف شدن موها، نرم و لطیف شدن آن‌ها و از همه مهم تر تقویت ریشه مو منجر می‌شود. اگر مو‌های شما به هر دلیلی دچار آسیب شده است به وسیله این محصول می‌توانید آن‌ها را احیا کنید.این محصول همچنین با رساندن مواد مغذی کافی به ریشه مو‌های شما مانع از ریزش آن‌ها یا ریزش پوسته‌های سر می‌شود. پنتن از معتبر ترین تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی که این محصول را نیز روانه بازار کرده است و توانسته توجه مخاطبین فراوانی را به جلب نماید.یکی از موادی که در میان ترکیبات موجود در محصول ماسک مو مدل جلت پنتن دیده می‌شود، ماده کراتین است.

این ماده ساختار اصلی مو‌های شما را تشکیل می‌دهد و صحت و سلامت آن نشان دهنده سلامت کلی مو‌ها می‌باشد.اگر کراتین مو دچار تخریب شود مو‌ها ساختمان خود را از دست می‌دهند و اصطلاحا در چنین حالتی گفته می‌شود مو‌ها وز شده اند. برای جلوگیری از ایجاد این حالت محصولاتی با نام کراتینه مو ساخته شده اند. این محصولات به مو‌ها کمک می‌کنند تا ساختار ابتدایی خود را باز سازی کنند. این ماده یعنی کراتین، در محصول ماسک مو مدل جلت پنتن نیز وجود دارد. بنابراین به مو‌های آسیب دیده که احتمالا دچار شکستگی ساقه شده اند، کمک می‌کند تا دوباره بهبود یابند.

3-ماسک مو مدل کوریویوسیو گلیس شوارتزکف

خرید ماسک موکوریویوسیوگلیس شوارتزکف

این ماسک مو محصول کمپانی معروفی شوارتزکف است که به‌طور تخصصی در زمینه مراقبت از موها فعالیت می‌کند. این ماسک مو از بهترین ماسک‌های مو برای ترمیم و احیاء موهای آسیب‌دیده مخصوصا موهای بلند است. برند گلیس کمپانی شوارتزکف این ماسک را با فناوری‌های روز و با مواد مرغوب ساخته شده است.این برند ساختار فرمولی ماسک مو مدل Koruyucu را به‌طور منحصر به فردی ساخته است. در این محصول بی‌نظیر برای ترمیم کامل موها از بیوتن و عصاره گل شقایق استفاده شده است.

این دو ماده تاثیر شگرفی در سلامتی و زیبایی موها دارند.بیوتن از ویتامین‌های گروه ب کمپلکس است و نقش مهمی در تکثیر و تقویت سلول‌های مو دارد. همچنین باعث ساخت پروتئین کراتین می‌شود.کراتین پروتئین اساسی و اصلی برای محافظت و استحکام ساختار مو است. همچنین کراتین خاصیت آبرسانی و حفظ رطوبت مو را دارد. به همین دلیل است که موها بعد از استفاده از این ماسک درخشندگی طبیعی، نرمی و لطافت پیدا می‌کنند.

4-ماسک مو میوه آگاوه مائویی

خریدماسک مو آگاوه مائویی

ماسک مو میوه آگاوه مائویی محصولی کاملا گیاهی، سالم و باکیفیت است که برای ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده تولید شده است. این محصول غنی از عصاره‌ها و ترکیبات مفید برای کمک به آبرسانی، تسکین و در نهایت بازسازی موهاست. استفاده از این ماسک احیاکننده به‌همراه شامپو و نرم کننده‌ی این لاین (آگاوه مائویی)، می‌تواند آسیب ناشی از خشکی، حرارت بالای وسایلی مثل اتو مو، مواد شیمیایی مثل رنگ مو یا دکلره و مانند آن را جبران کند.

این ماسک بدون ایجاد سنگینی، چربی یا هر احساس ناخوشایندی روی تارهای مو، کاملا جذب مو شده و برخلاف بسیاری از ماسک موها باعث لیز و لزج شدن موها نمی‌شود. موها را خوش حالت، خوشبو، نرم و لطیف کرده و از گره خوردنشان جلوگیری می‌کند.ماسک مو میوه آگاوه مائویی با داشتن فرمولی تقویت کننده و ترمیم کننده، ساختار موها را بازسازی کرده و خشکی و شکنندگی فیبرهای مو را برطرف می‌کند. شما می‌توانید از این ماسک رو برای هر نوع مویی، چرب یا خشک، صاف یا فر و مواج، استفاده کنید و از خواص تقویت و بازسازی کنندگی آن لذت ببرید پیاد می‌کنیم برایخرید و قیمتماسک مو اصل و پیداکردن انواع ماسک مو خارجی با تضمین اصالت و کیفیت کالا، از سایت ما کمک بگیرید.

5-ماسک مو هیر واتر کامان

خریدماسک مو هیر واتر کامان

ماسک مو هیر واتر مناسب موهای معمولی تا کمی چرب کامان برای افرادی که موهای نسبتا چربی دارند، توصیه می‌شود. فرمولاسیون این ماسک مو سرشار از کراتین است که به ترمیم و بازسازی موهای فر، وز و مجعد کمک می‌کند. استفاده از ماسک مو هیر واتر مناسب موهای معمولی تا کمی چرب کامان سبب بالا رفتن درخشندگی موها می‌شود و ظاهر موها را ابریشم گونه می‌سازد. از دیگر خواص این ماسک مو می‌توان به تثبیت کردن رنگ مو اشاره کرد که سبب می‌شود موهای رنگ شده بعد از شستشو به مرور زمان دچار تغییر رنگ و کدر شدن نشوند.ماسک موی کامان دارای انواع روغن‌های گیاهی و مواد مغذی برای محافظت از مو و افزایش استحکام و انعطاف پذیری آن است. از جمله مواد مغذی و مفید موجود در این ماسک مو میتوان به روغن آفتاب گردان، جوانه گندم، گردو و ... اشاره کرد.

در پایان این مقاله امیدواریم که مطالب گفته شده درباره جوانسازی و تقویت موها برایتان پرکاربرد بوده و با معرفی تک‌تک موارد بالا، شما را با چند نمونه از محصولات مراقبتی پرفروش و پرطرفدار آشنا کرده باشیم. شما می‌توانید ماسک موی مورد علاقه خود را طبق جنس موی خود از وبسایت آنلاین ریحا انتخاب کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده هر کدام از این ماسک موهای پیشنهادی داشته‌اید؛ خوشحال می‌شویم تانظرات شما را درباره این محصولات بدانیم. شما می‌توانید تجربیات خود را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید تا سایر کاربران نیز از نقاط ضعف و قوت این محصولات مطلع شوند.

محصولات مرتبط
ماسک مو موگیزهوی یاگ اورالLorealامکان ارسال فوری
۴۳۳,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
ماسک تغذیه کننده مو گلیس حاوی پروتئین و شی باترSchwarzkopfامکان ارسال فوری
۳۱۶,۰۰۰ تومان
۴۰۰ میل
ماسک مو گلیس مدل بیوتچSchwarzkopfامکان ارسال فوری
۲۶۵,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
ماسک مو عصاره آووکادو شونSCHON 
۷۰,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
۳۰۰ میل
ماسک موی عصاره جينسينگ و كراتين شونSCHON 
۹۴,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
۱۵۰ میل
ماسک مو ضد وز مدل کورلEchos Line 
۱,۱۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰۰ میل
ماسک مو مغذی مدل آرگانEchos Line 
۱,۱۸۹,۰۰۰ تومان
۵۰۰ میل
ماسک مو لاکچری اچ اس لاینEchos Line 
۱,۹۴۹,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید