یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی 9 مورد از عطرهای مورد علاقه افراد معروف در سال 2023 

معرفی 9 مورد از عطرهای مورد علاقه افراد معروف در سال 2023 

عطرهای استفاده شده توسط افراد مشهور بسته به ترجیحات شخصی، سبک فردی و مناسبتی که در آن از عطر استفاده می‌کنند بسیار متفاوت است. با این حال، برخی از ویژگی‌های مشترک وجود دارد که اغلب با عطرهای مورد علاقه افراد مشهور مرتبط است. افراد مشهور معمولا عطرهایی را از برندهای لوکس و رده بالا انتخاب می‌کنند که اغلب گران‌تر هستند و از مواد اولیه باکیفیت در ساخت آن‌ها استفاده شده است. علاوه بر این افراد مشهور اغلب به سمت عطرهایی جذب می‌شوند که رایحه‌ای منحصر به فرد و متمایز دارند.

آن‌ها می‌خواهند برجسته باشند و اثری ماندگار از خود بر جای بگذارند، بنابراین عطرهایی را انتخاب می‌کنند که به یاد ماندنی هستند و معمولاً توسط دیگران استفاده نمی‌شوند. از طرف دیگر برخی از افراد مشهور با عطرسازان همکاری می‌کنند تا عطرهای سفارشی یا امضایی ایجاد کنند که نشان دهنده شخصیت و سبک شخصی آن‌ها باشد. عطرهایی که توسط افراد مشهور استفاده می‌شود، ماندگاری و برجستگی بسیار خوبی دارند. آن‌ها می‌خواهند عطرشان در طول روز یا یک مراسم فرش قرمز ماندگار باشد و خط بویی از رایحه قابل‌توجه به نمایش بگذارد. افراد مشهور اغلب عطرهایی را انتخاب می‌کنند که بتوان آن‌ها را در محیط‌های مختلف و برای موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

در واقع این افراد عطرهایی را انتخاب می‌کنند که هم برای پوشیدن در روز و هم برای شب مناسب باشند. مهم است توجه داشته باشید که این ویژگی‌ها منحصر به افراد مشهور نیست و ترجیحات شخصی می‌تواند در بین افراد بسیار متفاوت باشد. آنچه بیش از همه مهم است پیدا کردن عطری است که با ذائقه و شخصیت خود فرد طنین‌انداز شود. در ادامه به معرفی برخی از عطرها که توسط افراد معروف در سال 2023 استفاده شده است می‌پردازیم.

1- ادو پرفیوم هرمس لانویت ترزور ماسک دیامانت زنانه

خرید عطرهرمس لانویت ترزور ماسک دیامانت

این عطر که ترکیبی زیبا از گل‌های سفید، زنبق، وانیل، چوب صندل و کهربا است توسط پرنسس دایانا در روز عروسی‌اش استفاده شد و برای خانواده سلطنتی مناسب است. اگر گل‌های سبک و تازه با قلب چوبی دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این عطر را به کمد عطر خود اضافه کنید. عطر 24فابورگ زنانه توسط موریس روسل در سال 1995 خلق شد و نمونه‌ای منحصربه‌فرد، درخشنده، خیره‌کننده و فرح‌بخش از محصولات قوی برند هرمس Hermes است.

این ادو پرفیوم زنانه، محصولیفرانسوی است که چونان تکه‌ای از نور بر انبوهی از گل‌های سفید، جذابیت دارد.لانویت ترزور ماسک دیامانت ادو پرفیوم زنانه، عطری از خانواده بویایی مدیترانه‌ای گل‌دار و دارای طبع رایحه‌ای گرم و طعمی شیرین است. رایحه‌ای از گل‌هایی که در زیر نور خورشید باز می‌شوند و رازهایی از اغواگری وانیل و چوب صندل را به نمایش می‌گذارد و طرفدارانش را به سفری دعوت می‌کند که خورشید کهربایی مقصد آن است.

2- ادو پرفیوم شنل ان. 5 زنانه

خرید عطرشنل نامبر 5

به احتمال خیلی زیاد نمادین‌ترین عطر در این لیست، عطر Chanel No. 5 Eau de Parfum Spray است. در واقع بیشتر موفقیت آن به دلیل یکی از بزرگترین طرفداران آن است. مرلین مونرو این عطر را بعنوان نماد تکرار نشدنی برای قبل از خواب انتخاب کرده است و فقط از همین عطر بعنوان لباس خواب خود استفاده می‌کرد. در واقع هیچ مجموعه عطری بدون اسپریت از عطر بزرگ شانل شماره 5 کامل نمی‌شود. این عطر دارای نت‌های آلدئید، یاس، نرولی و چوب صندل می‌باشد.

3- ادو کلن جو مالون لندن وود سیج اند سی سالت مردانه/زنانه

خرید عطر جو مالون لندن وود سیج اند سی سالت

اگرچه خانواده‌های سلطنتی اطلاعات شخصی خود را محرمانه نگه می‌دارند، اما هر از چند گاهی رازهای کمی از آن‌ها فاش می‌شود. در مورد مگان مارکل، وبلاگ سابق او (The Tig) عطرهای مورد علاقه‌اش را فاش کرد. این عطر اسپریتز نمکی و در عین حال پیچیده در لیست عطرهای مورد علاقه او قرار دارد. مگان مارکل تا حدی به عطر علاقه دارد و اینطور نوشته است که «عطر چیز مورد علاقه من است. "آنقدر که اگر از خانه بیرون بیایم و عطر نزده باشم، برمی‌گردم و به خانه می‌روم". این عطر روزمره که یادآور ساحل آب شور است، به تنهایی عالی عمل می‌کند و نیازی به استفاده از هیچ عطر دیگری نیست. نت‌های به کار رفته در این عطر شامل دانه‌های آمبرت، نمک دریایی و مریم گلی می‌باشد.

4- ادو پرفیوم ارین لاور امبر مشک زنانه

خرید عطر ارین لاور امبر مشک

ممکن است عطرهای Aerin را به خاطر رایحه‌های پیچیده یا بطری‌های دوست داشتنی آن بشناسید، اما آیا می‌دانستید که ریس ویترسپون نیز طرفدار این عطر است؟ اگر ریس قبلا ما را با بازیگری چشمگیرش جذب نکرده بود به احتمال خیلی زیاد سلیقه او در عطر، ما را از مرزها دور می‌کرد و به یک جای خیلی دور می‌برد. او در یکی از مصاحبه‌هایش از این عطر بعنوان یکی از علاقه‌مندی‌هایش نام برده است. این عطر زنانه دارای نکاتی از گل رز است، اما اجازه ندهید این عطر شما را فریب دهد. نت‌های آب نارگیل و مشک موجود در این عطر به حفظ طراوت آن کمک می‌کند. دیگر نت‌های به کار رفته در این عطر بنزوئین و آمبروکس است.

5-ادو پرفیومله لابو سانتال 33 زنانه و مردانه

خرید عطرله لابو سانتال 3

به سختی می‌توانیم عطری مدرن پیدا کنیم که نمادین‌تر از 33 Santal باشد. مدت‌ها قبل از اینکه این عطر در TikTok نفوذ پیدا کند، عطر اصلی افراد مشهور بود. این عطر همه کاره که توسط الکسا چانگ، رایان رینولدز، جاستین بیبر و غیره مورد تحسین قرار گرفته است، همه جنسیت‌ها را به خود جذب می‌کند. این عطر با الهام از غرب آمریکا و لیبرتی، شامل نت‌های تک جنسیتی مانند چرم، مشک، عنبر، بنفشه، زنبق، آمبروکس، هل و البته چوب صندل و سدر می‌باشد.

6- ادو پرفیوم فردریک مال کارنال فلاور زنانه و مردانه

خرید عطرفردریک مال کارنال فلاور

در رابطه با این عطر شگفت‌انگیز باید بگوییم که 18 ماه طول کشید تا عطرساز Dominic Ropion این رایحه شیرین و تند را خلق کند. میلا کونیس، آدرین بایلن هاتون و خود نماد افسانه‌ای، کاترین دونو، عطر گل کارنال را دوست دارند. آکورد اصلی این عطر شهوانی و در عین حال شیک و مانند گل سرخ مطلق است. نت‌های موجود در این عطر شامل یاس ابسولوت، نارگیل، شکوفه پرتقال ابسولوت، سبز آبی، یلانگ یلانگ، توبروز ابسولوت و کوکتل مشک سفید می‌باشد.

7-ادو پرفیوم شنلالور زنانه

خرید عطرشنلالور

جینا تورس (بازیگر آمریکایی) دو رایحه خاص دارد که در واقع امضا او هستند. او Chanel Allure دنج را برای فصول سرد مانند پاییز و زمستان انتخاب می‌کند و در طول بهار و تابستان عطر خود را به Chanel Chance Eau Fraiche تغییر می‌دهد. این در رابطه با این عطرها اعتقاد دارد که بعد از اسپری کردن عطر اعتماد به نفس زیادی پیدا می‌کند و جذاب به نظر می‌رسد. عطر Chanel Allure با رایحه‌هایی از گل صد تومانی و میوه‌های شور ترکیب شده و در وانیلی غنی آسیاب شده است. از دیگر نت‌های به کار رفته در این عطر می‌توان به پشن فروت اشاره کرد.

8- ادو پرفیوم کلوهه زنانه

خرید عطرکلوهه

اشلی گراهام مجری و مدل معروف آمریکایی علاقه زیادی به جلب توجه افراد به پوست، ناخن‌ها، موها و انحناهایش دارد. در میان تمام زیبایی‌های ظاهری اشلی ما می‌توانیم به بوی خاص او اشاره کنیم. برای سال‌ها است که اشلی گراهام به مصاحبه‌کنندگان می‌گوید که عطر کلوئه عطری است که نمی‌تواند بدون آن زندگی کند. این عطر گل پودری به اندازه کافی سبک و مطبوع است و برای استفاده در دفتر کار مناسب می‌باشد. این عطر دارای نت‌های گل صد تومانی، رز، عسل و چوب سدر است و در بطری‌های کاملا ظریف و شیک عرضه می‌شود.

9- پرفیوم جورجویو آرمانی کد مردانه

خرید عطرجورجویو آرمانی کد

رنه ژان پیج (بازیگر انگلیسی) یکی از آن افرادی است که به واسطه استفاده از عطر Armani Code Parfum بوی شگفت انگیزی دارد. رایحه این یک عطر کاملا مردانه است و به شما احساس قدرت و مردانگی را منتقل می‌کند. این عطر در نت ابتدایی خود دارای رایحه دانه تونکا، مشک، نت‌های گلدار و اسانس وانیل می‌باشد. در واقع همین نت‌ها عامل اصلی موفقیت این عطر است. از دیگر نت‌های موجود در این عطر می‌توان به اسانس ماندارین، اسانس برگاموت، اسانس رزماری و اسانس چوب سدر اشاره کرد.

در پایان این مقاله امیدواریم که مطالب گفته شده برایتان جذاب و مفید بوده و با عطرهای مورد علاقه افراد معروف آشنا شده باشید.. شما نیز اگر تجربه خاصی درباره استفاده از عطر محبوب خود را دارید؛ حتما نظرتان را با ما در میان بگذارید. همچنین خوشحال می‌شویم تجربیات‌تان خود را در خصوص کیفیت و اثرگذاری عطر پیشنهادی خود را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما نوشته و از نقاط قوت یا ضعف آن برای ما بنویسید. شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه خرید محصول اقدام به تهیه هریک از موارد معرفی شده از وبسایت ریحا کنید.

محصولات مرتبط
ساواج الکسیر پارفوم مردانه دیور - ساوج الیکسیر پارفوم مردانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۶,۷۹۸,۰۰۰ تومان۱۳,۷۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
باکارات رژ 540 ادو پرفیوم مردانه/زنانهMaison Francis Kurkdjian تخفیف ویژه
۴۸,۵۳۳,۰۰۰ تومان۳۱,۹۹۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۷۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۶
تنوع
لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) ادو تویلت مردانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۷۴۶,۰۰۰ تومان۱,۷۸۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۵ میل
دستریز
+۳
تنوع
گوگوش سیگنچر ادو پرفیوم زنانه و مردانه گوگوشGoogoosh 
۳۰,۳۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۳ میل
دستریز
کوکو مادمازل ادو پرفیوم زنانه شنل - چنلChanel تخفیف ویژه
۲۱,۷۵۵,۰۰۰ تومان۱۸,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۶
تنوع
لامور - له امور ادو پرفیوم زنانه لالیکLalique تخفیف ویژه
۳,۳۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
+۲
تنوع
ایلیش ادو پرفیوم زنانه بیلی ایلیشBillie Eilish تخفیف ویژه
۶,۲۶۰,۰۰۰ تومان۴,۱۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
مگنولیا ادو تویلت زنانه ایوروشهYves Rocherامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۰۶۴,۰۰۰ تومان۷۶۹,۰۰۰ تومان
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱۰۰ میل
عطر
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۲۸۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۱۰
تنوع
اونتوس ادو پرفیوم مردانه کریدCreed 
۵۷,۱۱۹,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۷
تنوع
ایفوریا - یوفوریا ادو پرفیوم زنانه کلوین کلینCalvin Klein 
۱۵,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱۶۰ میل
عطر آمریکایی
۱۶۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۶
تنوع
ماسک نویر رز فور هر ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez 
۱۵,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۰.۸ میل
سمپل
+۳
تنوع
باکارات رژ 540 اکسترایت پرفیوم مردانه زنانه-باکارات رژ 540 اکستریت میسون فرانسیس کورکجانMaison Francis Kurkdjian تخفیف ویژه
۶۰,۸۹۱,۰۰۰ تومان۴۹,۱۵۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۷۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۶
تنوع
مگاماره پارفوم زنانه و مردانه اورتو پاریسی - مگامرOrto Parisi 
۹,۳۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۳ میل
دستریز
ورساچه پور هوم ادو تویلت مردانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۷,۰۷۷,۰۰۰ تومان۴,۷۷۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۵
تنوع
استیل ادو پرفیوم زنانه جنیفر لوپز- جی لوJennifer Lopez J Loامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۶۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
برایت کریستال ادو تویلت زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۸,۴۷۳,۰۰۰ تومان۶,۹۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۵
تنوع
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۱۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۲
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید