یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
رازهای گرلن و عطرهای بی‌نظیرش

رازهای گرلن و عطرهای بی‌نظیرش

ما در اولین جست‌وجوهای‌مان در دنیای اطراف، توسط روایح مختلف هدایت می‌شویم. بودلر می‌گوید: «عطرها قدرت گسترش تا بی‌نهایت را دارند». شاید او به نوعی در مورد حس درونی ما صحبت کرد و هیجان، امید و خاطرات را زنده کرد. همه ما در زندگی‌مان لحظاتی را داشتیم که رایحه‌ای را حس کردیم و لحظه‌ای غرق خاطرات و احساسات گذشته‌های دور، کودکی، حضور یک عزیز یا منظره‌ای فراموش‌شده شدیم. لحظه‌ای که واقعیت در مواجهه با یادآوری این خاطرات در پیش چشمان‌مان محو می‌شود.

عطرها توانایی عجیبی دارند که ما را به ملاقات لحظات شادی می‌برند. همانطور که یک ملودی می‌تواند یک آهنگ را مزین کند؛ عطر نیز می‌تواند وفادارترین شاهد اولین احساسات واقعی ما باشد. بوی بعضی از رویدادهای خاص را هرگز فراموش نمی‌کنیم؛ به خصوص وقتی صحبت از عشق در نگاه اول به میان بیاید. این روایح مانند پیام‌های عاشقانه حک شده بر روی درختان کهنسال، در حافظه ما حک می‌شوند. یک قطره عطر می‌تواند روی گردن یا مچ دست، روحیه ما را منعکس کند و شخصیت حقیقی مارا شاداب یا آرام جلوه دهد.

عطر یک پیوند نامرئی بین ما و اطرافمان ایجاد می‌کند. استفاده از عطر هم به ما روحیه می‌دهد و هم ما را از تاثیرات مخرب محیطی محافظت می‌کند. صنعت عطر شامل حضور برندهای معروف زیادی در جهان است و گرلن یکی از برندهای بسیار شناخته شده در صنعت عطرسازی است که در طول تاریخ حضورش، خاطرات و لحظات شگفت‌انگیز بسیاری برای افراد ساخته است. تاریخچه گرلن به سال 1828 در پاریس برمی‌گردد. این برند، قبل از اینکه فعالیت خود را به عطرها محدود کند، در ابتدا به‌عنوان یک برند آرایشی و زیبایی شروع به‌کار کرد. گرلن همچنان به کشف نوآوری‌های هیجان انگیز در مراقبت از پوست، آرایش و عطر ادامه داد.

زیبایی باشکوه، امضای بنیانگذار و خصیصه فرانوش نشدنی این برند، ناشی از اشتیاق مدیر عامل آن به این خانه مد است. پنج نسل از عطرسازان و شاعران، بهترین عطرهای تاریخ را برای گرلن خلق کردند که تمام آزمون‌های مد و کیفیت را پشت سر گذاشته‌اند. عطرهای گرلن، میراثی چندصد ساله هستند که گاهی با الهام از تجربیات واحساسات گذرا یا احساسات شدیدانسانی؛ اما همیشه با عشق و تعهد خلق شده‌اند. در این مقاله قصد داریم به کشف اسرار معروف‌ترین و بهترین عطرهای گرلن بپردازیم.

هویت گرلن

گرلن برندی نیست که از میل به ثروت یا مشهور شدن سرچشمه گرفته باشد. اگر اینطور بود، این برند تا به این اندازه رشد و پیشرفت نمی‌کرد. داستان از اشتیاق پیر فرانسوا پاسکال گرلن (Pierre- Francois- Pascal Guerlain) برای تحقیق و اختراع محصولات زیبایی شروع شد. او یک بوتیک در خیابان 42، Rue de Rivoli تأسیس کرد و افراد مختلفی را در سراسر جهان مجذوب خود کرد. این اولین فروشگاهی بود که از تکنیک‌های مدرن برای ایجاد مواد آرایشی و روایح معطر استفاده می‌کرد و همین امر سبب محبوبیت سریع این برند شد.

این دستاورد باشکوه زمانی برجسته‌تر و بزرگ‌تر شد که خانواده سلطنتی در فرانسه، پیر فرانسوا پاسکال گرلن را به چندین رویداد مهم سلطنتی دعوت کردند. محبتی که نسبت به ملکه یوجنیا در هنگام ازدواج او با ناپلئون سوم ابراز شد؛ بسیار عالی بود و بستری برای راه‌اندازی عطر امپریال بود. این عطر افراد سلطنتی که در مراسم عروسی سال 1853 حضور داشتند را مجذوب خود کرد. او بسته‌بندی عطر را با استفاده از نماد امپراتوری طراحی کرد. گرلن ارتباط برقرار کردن با مشتریان برتر را به‌خوبی بلد بود و همین امر بر بخش تجاری برند تأثیر گذاشت.

هویت برند گرلن حول محور نوآوری و سنت بنا شده است. گرلن از تولید اولین عطر خود، تا ایجاد بطری‌های عطر زیبا به نام Dames de Table رشد و توسعه پیدا کرد. این برند، با این جایگاه و موقعیتی که دارد؛ همچنان به تولید اقلام نوآورانه ادامه می‌دهد که شامل تولید خلاقیت‌های اسطوره‌ای با استفاده از مهارت‌های استثنایی است.

داستان‌های الهام‌بخش عطرهای گرلن

حرف زدن از تاریخ برند جذاب و پرآوازه گرلن، بدون ذکر وقایع الهام‌بخشی که انگیزه تولید عطرهای خاص را ایجاد کرده‌اند، ناقص و بیهوده است. روایح بسیاری از سرزمین‌های دور در فرانسه الهام بخش بنیانگذاران گرلن بوده‌اند. پیر فرانسوا پاسکال گرلن در سال 1925، عشق واقعی بین امپراتور هند، شاه جهان و شاهزاده خانم ممتاز محل را فهمید و همین داستان الهام بخش ژاک گرلین بود. این اولین عطر شرقی گرلن بود. با وجود اینکه شالیمار داستان یک مرگ عاشق را روایت می‌کند؛ اما مورد علاقه بسیاری از مردم بوده و هست.

علاوه بر این، تولید شالیمار مایه تسلی بسیاری از زنان هندی و فرانسوی بود. بیشتر از داستان‌های خصوصی افراد برجسته، طبیعت همیشه الهام بخش گرلن بوده است. این برند همیشه سعی کرده طبیعت را در تولیدات هنری خود بگنجاند و محصولات جذابی تولید کند. تبدیل برند از شیمیدان به کیمیاگری یکی از خصیصه‌های منحصربه‌فرد گرلن است. این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای عطر در جهان است و در حال حاضر صد و نود و پنجمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد.

مروری بر جانشینان پیر فرانسوا پاسکال گرلن

در سال 1864، پسر پیر فرانسوا پاسکال گرلن، مسئولیت شرکت را بر عهده گرفت. او هدف توسعه پایدار را حفظ کرد و حتی به نتایج عالی‌تری نیز دست یافت. او قصد داشت در برخی از تکنیک‌هایی که پدرش اتخاذ کرده بود، انقلاب ایجاد کند. به گفته او، زمان آن فرا رسیده بود که مواد مصنوعی بیشتری در محصولات گنجانده شود. و حقیقت این است که، نتایج فوق‌العاده بود، زیرا تا آن زمان چیزی به‌عنوان ترکیب مواد مصنوعی و طبیعی ایجاد نشده بود. او محصولات آرایشی فوق‌العاده‌ای تولید کرد و برند گرلن در سال 1870، بعد از ارائه اولین رژ لب خود به نام Ne M'oubliez Pas، پیشرفت زیادی در محصولات آرایشی خود پیدا کرد.

پس از آن او عنوان خود را به ژاک، که به دیدگاه انقلابی وی احترام زیادی داشت، منتقل کرد. ژاک برادرزاده او و نوه گرلن بزرگ بود، بنابراین عنوان یا مالکیت هنوز هم در دستان خانواده برگ گرلن بود. ژاک بر تولید خانه عطر گرلن نظارت داشت و امضای "گرلناد" را برای خود برگزید. بیشتر نمایشگاه‌های آنها شامل روایح لوکسی از گل رز، یاس و زنبق بود. ژاک گرلن در گسترش محصولات نوآورانه خود کار بزرگی انجام داد و با برند باکارا (Baccarat) برای انتشار چندین محصول جدید همکاری کرد. برخی از عطرهای بی‌نظیر آن زمان عبارتند از Mitsuoko، Shalimar، و L’Heure Bleue.

ژاک گرلن در نهایت سمت خود را به ژان پل گرلن سپرد. ژان آن زمان به سختی 18 سال داشت، اما از سهم قابل توجهی برخوردار بود. ژان پل گرلن تمرکز برند را به سمت هدف قرار دادن بازارهای مردانه تغییر داد و با کمال تعجب، با فروش انبوه عطر مردانه شرقی Habit Rouge روبه‌رو شد. Habit Rouge از نمونه عطرهای مقاومت ناپذیر گرلن است که همچنان هم در بین مردان پرفروش است. ژان گرلن عطرهای مردانه بیشتری از جمله تراکوتا را تولید کرد. تراکوتا گرلن که در سال 1984 عرضه شد، با استفاده از یاس، چوب‌های جنوب آسیا و چوب صندل به‌عنوان مواد اصلی تولید شد.

مدیریت و رهبری برند گرلن

پس از به مدیریت رسیدن ژان پل گرلن، وی یک فرد خارجی را به عنوان مدیرعامل برند منصوب کرد. تیری واسر از زمانی که به تیم گرلن پیوست، توانست فرصت‌ها و نوآوری‌های بیشتری را برای همکاری کشف کند. با این وجود او همیشه، از تلاش‌های برجسته خانواده گرلن قبل از ورود خود، قدردانی می‌کرد. او آماده بود تا برند گرلن را به بالاترین وضعیت چشم‌انداز خود برساند. اگرچه Mon Guerlain در سال 2017 ساخته شد، اما آنها رقابت زیادی را در بازار عطر تجربه کردند. برند گرلن با استفاده از چهره معروف آنجلینا جولی به عنوان یک استراتژی بازاریابی توانست فروش موفقی داشته باشد.

تصمیمات مهم در تاریخ گرلن

حمایت برخی از چهره‌های برجسته تاریخ، گرلن را ارزشمندتر کرده است. در طول سال‌ها، عطرهای متعددی وارد بازار شده است که توجه مردم را نیز به خود جلب کرده است. در سال 1919، عطر Mitsuoko به دلیل علاقه شدید این کمپانی به فرهنگ‌های مختلف و طبیعت ایجاد شد. با ساخت این عطر، فرانسه به فرهنگ و شیوه زندگی آسیایی علاقه نشان داده بود.

این یکی از بهترین تصمیماتی است که برندها اتخاذ می‌کنند؛ زیرا عطر مذکور با خواسته‌های مردم مطابقت داشت. این عطر رایحه‌ای میوه‌ای داشت و برای خانم‌ها طراحی شده بود. با این حال، برخی از مردان با اعتماد به‌نفش و آنهایی که به حرف‌های جنسیتی اهمیت نمی‌دادند؛ مانند نیجینسکی، سرگئی دیاگیلف و چارلی چاپلین بدون هیچ خجالتی از این عطر استفاده می‌کردند.

اما تولید محصولات زیبایی یکی دیگر از دستاوردهای این برند فرانسوی بوده است. در سال 1930، این خانه شروع به تولید و رشد محصولات آرایشی کرد، زیرا پس از راه‌اندازی Rouge d'Enfer به شهرت رسید. با Rogue Automatique اوج گرفت و سرعت جدیدی را برای تولیدات خود ایجاد کرد. بسیاری از مردم در قرن بیستم نسبت به رنگ پوست خود آگاهی بیشتری پیدا کردند و از همان زمان گرلن وارد عمل شد. محصول اولیه این خانه Teint Dore Par Le Soleil در قالب کرم‌ پودرهای مخصوص پوست‌های برنزه بود.

زمانی که گرلن اولیویه اچود میسون را به عنوان مدیر داخلی وارد کرد، بخش گریم نسبت به سال‌های قبل بسیار پیشرفت کرد. در سال 2005، اولیویه رژ لب KissKiss را ساخت که بسیاری از زنان عاشق آن بودند. او همچنین برخی از طرح‌های قدیمی را به‌روز رسانی و محصولات جدیدی از جمله ریمل را اضافه کرد. او معتقد بود که زنان دوست دارند با ریمل بیرون بروند و برآورده کردن نیازهای آنها واجب است. این خانه دو ریمل مشتی به نام Noir G و Cils d’Enfer را روانه بازار کرد که طراح معروف، Lorenz Bäumer، این ریمل‌ها را تبلیغ کرد.

قبل از اینکه اولیویه یک مدیر خلاق با محصولات متنوع در گرلن شود، پیر فرانسوا پاسکال گرلن چندین محصول مراقبت از پوست را در زمان خود ساخته بود. آنها از مواد طبیعی خالص ساخته شده بودند که اثرات طولانی مدت داشتند. محصولات مراقبت از پوست ایجاد شده گرلن Lait d'Iris، Blanc de Perle، Emulsion d'Ambroisie، Secret de Bonne Femme، Creme Supernourrissante و.. بودند. در سال 2006، تحقیقات بیشتری در مورد محصولات مراقبت پوستی انجام شد تا نیازهای مدرن را برآورده کند. این نوآوری سبب تولید Orchidée Imperiale و Abeille Royale شد. با این موارد، تاریخ گرلن نوآوری‌های آرایشی، مراقبت از پوست و عطر را به‌طور کامل بررسی کرد.

چرا گرلن بهترین است؟

رازهای پنهان و بینش عمیق! همانطور که می‌دانید بخش بزرگی از تجارت عطر، حفظ اسرار ماهرانه است. سازندگان عطر گرلن در تمامی سال‌ها، بینشی بسیار عمیق در مورد قدرت عطر داشته و دارند. از سال 1828، آنها حدود 760 عطر تولید کرده‌اند که سلاحی مخفی برای نسل‌های مختلف مردان و زنان بوده است. افراد کمی در اروپا هستند که در طول زندگی خود حداقل یک عطر گرلن را نداشته باشند. فریبنده بودن این عطرها تا حد زیادی مدیون شباهت‌های خانوادگی آنها است، که آنها را قابل تشخیص می‌کند. کلید این معما، آکورد معروف Guerlinade است که در هر یک از این عطرها یافت می‌شود. راز ترکیب واقعی گرلناد که با حسادت محافظت می‌شود هرگز فاش نشده، اما تا حدودی شناخته شده که حاوی یاسمین، گل رز، وانیل و تونکا و سایر مواد است.

موقعیت برند گرلن در دهه آینده

گرلن در طول تاریخ 190 ساله خود، مدیرعامل‌های لایق بسیاری به خود دیده است. مدیرعامل گرلن، لوران بولو که در سال 2002 به این سمت برگزیده شد و در اکتبر 2007 به عنوان رئیس جمهور منصوب شد؛ در مصاحبه خود با مودی داویت، درباره مسئولیت های رهبری خود اظهار نظر کرد. او با دانش و سابقه بازاریابی خود، گرلن را فراتر از یک برند عطری دانست. در اکتبر 2019، ورونیک کورتوا به عنوان مدیرعامل جدید گرلن منصوب شد. جهان به سرعت در حال لوکس شدن است و گرلن تنها می‎تواند با حفظ تاریخ خود در حالی که مشغول تولید محصولات تجملاتی است پیشرفت کند.

با وجود دستاوردها بزرگ، این برند بااصالت DNA یا هویت خود را تغییر نمی‌دهد، بلکه فقط آن را غنی‌تر می‌کند. این برند به سمت تجمل گرایش دارد و به گفته ورونیک کورتوا، طرفداران برند باید انتظار پایداری بیشتری در آینده داشته باشند. برای رقابت در آفریقا و آمریکا نیاز به سرمایه گذاری‌های قابل توجه وجود دارد. اگر گرلن رویکردهای تکنولوژیکی بیشتری اتخاذ کند، می‌تواند به طور کامل در خارج از کشور رشد کند. در دهه آینده، فناوری در بسیاری از صنایع فرانسه شکوفا خواهد شد و گرلن تنها با پیشروی در رقابت امکان ادامه حیات دارد. با این حال، گرلن برای همیشه به عنوان یک متخصص منحصربه‌فرد باقی خواهد ماند.

تاریخ گرلن برای آیندگان معنی بیشتری خواهد داشت و به تحولی جهانی تبدیل می‌شود. این برند با مسیر طولانی موفقیت خود، پتانسیل تاثیرگذاری گسترده بر بازار جهانی را دارد.بین گرلن، دیور و شنل رقابت شدیدی در فرانسه وجود دارد؛ اما گرلن حضور قدرتمندی در آسیا دارد. گرلن در شعبات فرانسوی و آسیایی خود تسلیم نمی‌شود و آماده پرواز بین‌المللی نیز است. به گفته کارگردان بین‌المللی، عطر ایجاد شده در سال 2017، Mon Guerlain، فرصت‌های جهانی بسیاری را ایجاد کرد. از این‌رو، این بخشی از تاریخ که به طور مثبت بر رشد آینده تأثیر می‌گذارد، بسیار مهم است.

تاریخ گرلن داستان‌های جذابی دارد و از آنجایی که در سال 1853 زنبور عسل را به عنوان نماد خود انتخاب کرد، هنوز آن را از دست نداده است. این برند در حال حاضر با انجمن حفاظت از زنبور سیاه بریتانی در جزیره اوسانت برای دستیابی به پایداری زنبورها نیز همکاری دارد. مدیریت فعلی گرلن از استراتژیست‌های جدید استفاده می‌کند تا در تولید عطر، محصولات آرایشی و مراقبتی پیشرو بماند.

معرفی چند نمونه از عطرهای جاودانه گرلن

عطرهای گرلن مست کننده، کلاسیک، فاخر و منحصر‌به‌فرد هستند. عطرهای مجلل این برند را می‌توان با توجه به خلق و خوی یا متناسب با موقعیت استفاده کرد. انتخاب یک عطر از مجموعه عظیم عطرها گرلن می‌تواند کار سختی باشد. بنابراین، ما لیستی از بهترین عطر زنانه گرلن را آماده کرده‌ایم که شما را مجذوب خود می‌کند.

1. ادو پرفیوم گرلن شالیمار زنانه

خرید ادو پرفیوم گرلن شالیمار

سازنده این عطر معروف ژاک گرلن است. احتمالاً همگی با داستان هزار و یک شب آشنایی داشته باشید یا حداقل فیلم آن را دیده‌اید. سازنده این عطر مشهور بعد از مطالعه داستان هزار و یک شب و آشنایی با داستان عشق شاه جهان و همسرش تصمیم گرفت عشق را در یک شیشه عطر نمادین کند. ژاک گرلن توانست به عشق شاه جهان و همسرش در قالب یک عطر جان ببخشد. در این داستان باغ‌های تاریخی نمای بسیار زیادی داشتند. حال و هوای این باغ‌ها سبب شد تا سازنده عطر نام شالیمار را بر آن بگذارد. عطر شالیمار اولین بار در سال 1925 عرضه شد.

این عطر در آن زمان اولین عطر شرقی به حساب می‌آمد. رایحه‌های عجیبی در عطر شالیمار با یکدیگر ترکیب شده‌اند. رایحه شیرین و گرم را می‌توانید از این محصول احساس کنید.همچنین عطر شالیمار در دسته عطرهای پودری و وانیلی جای می‌گیرد. جالب است بدانید که بعد از گذشت بیش از صد سال همچنان برندهای مشهور، عطر شالیمار را تولید می‌کنند. نت اولیه شالیمار ترنج، نارنگی، لیمو ترش و مرکبات است. از نت میانی آن می‌توانید رایحه گل رز، نعناع هندی، زنبق یاس و خس خس را احساس کنید. در انتها نیز به نوت دانه تونکا ،مشک، وانیل، چوب صندل سفید، چرم روایح دودی برسید. شالیمار ,ملایمت زنانه را در رایحه‌های خود به نمایش می‌گذارد.

2.ادو تویلت ال اینستنت د گرلن مردانه

خرید ادو تویلت ال اینستنت د گرلن

این عطر یکی از خاص‌ترین روایح در تاریخ عطرسازی گرلن است. این اولین عطر در مجموعه گرلن بود که نت مگنولیا داشت و در یک عطر مردانه به‌کار برده شده بود. L'Instant de Guerlain عطر بسیار جالبی است؛ زیرا مانند یک هرم ساخته شده، به این معنی که به جای نت‌های بالایی، این نت‌های پایه هستند که شدت و قدرت بیشتری دارند. این عطر با نت‌های ابتدایی مرکباتی باز می‌شود. لایه میانی، در کمال تعجب، از نت‌های چوبی و گلی زنبق و چای تشکیل شده، اما رایحه‌ای بسیار مردانه دارد. و در انتها نت‌های پایه مشک و صمغ لامی بر رایحه غالب شده و نت‌های میوه‌ای و گلی را با هم ترکیب می‌کنند. این عطر مردانه دارای یک انتشار متوسط است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ سختی‌ای، جذاب و مورد توجه باشید.

3. ادوپرفیوم گرلن اینسولنس زنانه

خریدادوپرفیوم گرلن اینسولنس

این عطر به طرز فوق‌العاده‌ای گلی و زنانه است و شیرینی زیرین آن احساس شیطنت، بی‌گناهی و معاشقه را در یک بطری کریستالی زیبا به تصویر می‌کشد. نام “Insolence” عطر نیز به طبیعت شیطنت‌آمیز آن اشاره دارد. رایحه عطر به‌طور مداوم نت‌های بنفش زنبق و گل بنفشه را منتشر می‌کند و توت‌های قرمز آب‌دار و خوشمزه، نت‌های پودری ملایم عطر را تکمیل می‌کنند. Insolence یکی از قوی‌ترین و ماندگارترین عطرهای گرلن است که تا چندین ساعت باقی می‌ماند. این عطر جسورانه و جذاب را در روزهای خنک بهاری که هوا تازه شروع به تغییر کرده است، بپوشید تا به خوبی با گل و شکوفه‌های زیبا تناسب داشته باشید.استفاده از این ادوپرفیوم برای میهمانی‌های شبانه و مجالس رسمی در فصل‌های پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود.

4.ادوپرفیوم گرلن هبیت رژ مردانه

خرید ادوپرفیوم گرلن هبیت رژ

ادوپرفیوم گرلن هبیت رژ مردانه، یکی دیگر از پرطرفدارترین محصولات کمپانی نام آشنا و سلطنتی گرلن است که به دستان هنرمند عطرساز کاربلد و معروفی به نام ژان پاول گرلن (Jean-Paul Guerlain) طراحی شد. این عطر در سال 1998 در دسترس عموم قرار گرفت و به دلیل داشتن رایحه شرقی و ملایمش بر سر زبان‌ها افتاد. ادوپرفیوم گرلن هبیت رژ به قلب پیچیده‌ای از گل‌های شرقی و چوب‌های قیمتی با لمس گرم دارچین و رُز معروف است که با روحیات مردان عاطفی و درعین حال صمیمی سازگار است. آکوردهای غالب مرکباتی و چوبی، این عطر فرانسوی را در گروه بویایی شرقی چوبی قرار می‌دهند. این درحالی است که عمیق‌ترین و غالب‌ترین عناصری که این عطر را تشکیل می‌دهند، از نت‌های اصلی لیمو ترش زرد، گل رز، عصاره وانیل و چرم تشکیل شده‌اند که مرحله به مرحله شروع به ظاهر شدن می‌کنند.

5. ادو پرفیوم مون گرلن بلوم آف رز زنانه

خرید ادو پرفیوم مون گرلن بلوم آف رز

بلوم آف رز که در سال 2019 عرضه شد، عطر جدیدی است که اخیرا به مجموعه عطرهای گرلن اضافه شده است.عطار تیری واسر، نت گل رز را برای این عطر به عنوان دعوتی برای زن امروزی انتخاب کرد تا زنانگی مطلق آن را آشکار کند. او معتقد است زن امروزی قوی، مستقل و داری حسی درخشان و فوق‌العاده است؛ درست مانند آنجلینا جولی جذاب که به چهره این عطر تبدیل شده است. این رایحه شاد، پرجنب‌وجوش، جسورانه و زنانه است؛ و آزادانه نت‌های گلی را که از آن الهام گرفته است، می‌پرستد. این عطر تازه و تمیز با نت‌های گل رز بلغاری و مرکبات باز می‌شود. این نت‌ها به سرعت جای خود را به نت‌های میانی شاداب و شبنم‌دار یاسمین و رز عوض کرده تا بر نت‌های پایه خامه‌ای و چوبی چوب صندل و وانیل قرار بگیرند. عطر بلوم آف رز از گرلن، هم از نظر پخش‌بو و هم از نظر طول عمر متوسط و راضی کننده است و در واقع باعث می‌شود رایحه تطبیق‌پذیرتر باشد.

6.ادو پرفیوم گرلن لهوم ایدیل مردانه

خرید ادو پرفیوم گرلن لهوم ایدیل

گرلن له هوم ایدیل از مفهوم "مرد ایده‌آل" یا دقیق‌تر، بوی آن مرد الهام گرفته شده است. نتیجه عطری است که باعث می‌شود طوری به نظر برسید که گویا به تازگی از صفحه یک رمان عاشقانه خارج شده‌اید. این عطر شگفت‌انگیز الهام گرفته از روایح شرقی است و توجهات را به خود جلب می‌کند. له هوم ایدیل دارای روایحی شیرین و عجیب و غریب ابتدایی از ترکیب بادام و اسطوخودوس با ادویه‌های مختلف است. روایح میانی آن با پیچ‌وتاب بی‌نظیری از گیلاس، وانیل دودی و بخور باز می‌شود و در نهایت با نت‌های تونکا، آکورد چرم و چوب صندل خشک می‌شود. این یکی دیگر از عطرهای عالی گرلن است، که پخش‌بو متوسط و ماندگاری استثنایی دارد. گرلن در این عطر، تمرکز خود را بر آقایان جوان و پرشوری گذاشته است، که به دنبال داشتن شخصیتی محکم و حامی هستند و کارکتری قدرتمند برای قرار گرفتن کنار زنی زیبا به حساب می‌آیند. اگر دوست دارید که در قرار اول تاثیر خوبی داشته باشید، کافی است این عطر را بپوشید.

همانطور که دیدیم گرلن در طول زمان توسعه و تکامل یافته و تبدیل به برند باشکوه و پرآوازه امروزی شده است. آنها با انتقال از خانواده‌ای به خانواده دیگر و ترکیب نوآوری‌های بزرگ، خود را تثبیت کرده و برجسته شده‌اند. بنابراین، دوست‌داران و طرفداران این برند می‌توانند انتظار پیشرفت بیشتر را داشته باشند، زیرا این برند هرروز بهتر می‌شود. در پایان این مقاله امیدواریم که مطالب گفته شده به قدر کافی برایتان مفید بوده و با پرطرفدارترین عطرهای گرلن آشنا شده باشید. کلیلک بر روی گزینه خرید امکان ورد مستقیم به صفحه معرفی محصول در وبسایت ریحا را برای شما ممکن می‌کند.

محصولات مرتبط
مون گرلن اسپارکلینگ بوکت ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain تخفیف ویژه
۸,۵۸۲,۰۰۰ تومان۷,۵۴۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
رژ لب جامد مات ماندگاری بالا جی د گرلن گرلنGuerlain 
۴,۱۱۹,۰۰۰ تومان
Velvet | N879 Mystery Plum
Velvet | N879 Mystery Plum
Velvet | N309 Blush Rose
Velvet | N309 Blush Rose
Luxurious Velvet | N888 Noble Burgundy
Luxurious Velvet | N888 Noble Burgundy
+۶
تنوع
رژ لب جامد مات ماندگاری بالا رژ جی د گرلن گرلنGuerlain 
۴,۱۱۹,۰۰۰ تومان
N°00 - Baume & Base
N°00 - Baume & Base
Satin l N°06 - Warm Rosewood
Satin l N°06 - Warm Rosewood
Luxurious Velvet | 520 Mauve Plum
Luxurious Velvet | 520 Mauve Plum
+۶۹
تنوع
شمع معطر فیگر آزر گرلنGuerlain 
۹,۸۹۲,۰۰۰ تومان
۲۲۰ گرم
شمع معطر انسنز د هیور گرلنGuerlain 
۹,۸۹۲,۰۰۰ تومان
۲۲۰ گرم
شمع معطر لنگ د تریمر گرلنGuerlain 
۹,۸۹۲,۰۰۰ تومان
۲۲۰ گرم
شمع معطر مگات د پرینتمپس گرلنGuerlain 
۹,۸۹۲,۰۰۰ تومان
۲۲۰ گرم
شمع معطر بیوز دیز ایندیز گرلنGuerlain 
۹,۸۹۲,۰۰۰ تومان
۲۲۰ گرم
پرایمر مدل لر گرلنGuerlain 
۳,۷۷۹,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
پرایمر مدل میتیرایتس گرلنGuerlain 
۴,۲۹۹,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
۵ میل
پنکیک طبیعی گرلنGuerlain 
۷,۹۳۵,۰۰۰ تومان
0N Neutral / Neutre
0N Neutral / Neutre
1N Neutral / Neutre
1N Neutral / Neutre
4N Neutral / Neutre
4N Neutral / Neutre
+۳
تنوع
پودر فیکس مرواریدی گرلنGuerlain 
۷,۵۹۰,۰۰۰ تومان
02 Clair
02 Clair
04 Doré
04 Doré
03 Medium
03 Medium
عطر مو سانتال رویال زنانه گرلنGuerlain 
۶,۸۸۹,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ماسک بدن امبیل رویال صورت گرلنGuerlain 
۱۵,۵۲۵,۰۰۰ تومان
۶۰ گرم
ماسک بدن سوپر آکوا صورت گرلنGuerlain 
۱۷,۰۷۸,۰۰۰ تومان
۶ عددی
پودر برنزه کننده صورت تراکوتا گرلنGuerlain 
۵,۴۹۳,۰۰۰ تومان
00 Clair Rosé
00 Clair Rosé
05 Fonce Dore
05 Fonce Dore
04 Fonce Rose
04 Fonce Rose
+۳
تنوع
سرم پوست مایع امبیل رویال گرلنGuerlain 
۲۵,۸۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
کرم پودر ال اسنتیل گرلنGuerlain 
۷,۹۳۵,۰۰۰ تومان
035N Beige
035N Beige
04N Medium
04N Medium
02N Light
02N Light
+۳
تنوع
رژ لب جامد مات گرلنGuerlain 
۵,۱۷۸,۰۰۰ تومان
French Mademoiselle
French Mademoiselle
K-Doll
K-Doll
Wild Jungle
Wild Jungle
+۱۶
تنوع
مون گرلن ادو پرفیوم زنانهGuerlainامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۷,۴۷۹,۰۰۰ تومان۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۷۵ میل
عطر
+۴
تنوع
شالیمار ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain تخفیف ویژه
۱۱,۳۵۷,۰۰۰ تومان۸,۸۲۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
شالیمار ادو تویلت زنانه گرلنGuerlain 
۷,۴۲۷,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
مون گرلن ادو تویلت زنانهGuerlain 
۱۱,۸۶۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
ایدیل ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۱۷,۵۳۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر قدیم
+۴
تنوع
نویسنده :سارا قادری

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید