یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) مرد افسانه‌ ای دنیای عطر

آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) مرد افسانه‌ ای دنیای عطر

آلبرتو موریلاس با نام لاتین Alberto Morillas یکی از عطاران و طراحان بزرگ عطر در جهان است. در کارنامه هنری این استاد عطرساز، عطرهای خاطره انگیز زیادی وجود دارد.

آلبرتو موریلاس معروف به آلبو کمیکال در سال 1950 در شهر سویا اسپانیا به دنیا آمد. او در نوجوانی، درست زمانی که شروع به خواندن مقاله خانهمد «ژان-پل گالتیه» کرد، تصمیم گرفت تا به دنبال عطرسازی برود. آلبرتو در 18 سالگی وارد مدرسه هنرهای زیبا در ژنو شد. در نهایت در سن بیست سالگی، به طور رسمی وارد حرفه عطرسازی شد.

موریلاس، پس از مدتی با تلاش‌های فراوان و البته به تنهایی پیشرفت‌های چشمگیری در صنعت عطرسازی کرد. پس از مدتی نگاه و بینش خاص این استاد عطرساز در میان طرفداران دنیای عطر مورد توجه قرار گرفت و تحسین شد.

آلبرتو در سال 1970 وارد فیرمینج (بزرگ‌ترین تولید کننده اختصاصی عطر و اسانس) شد. با گذشت زمان، وی توانست در این زمینه پیشرفت بسیاری داشته باشد. تمام روایح در ذهن او به صورت رنگ‌های مختلفی مجسم می‌شد و به این ترتیب، می‌توانست رایحه‌ها را دسته‌بندی کند.

آلبرتو موریلاس در نیویورک اولین پروژه خود را به نام Le Must de Cartier آغاز کرد. از آن زمان تا کنون، او توانسته است، تعداد بیشماری از عطرهای زنانه و مردانه مختلف را برای برندهای مختلف طراحی کند.

آلبرتو در سال 2003 موفق به کسب جایزه فرانسوا کتی (Francois Coty) شد، که به بهترین عطار سال تعلق می‌گیرد. جالب است بدانید، او هیچ دوره‌ای برای ساخت عطر طی نکرده و به صورت تجربی و خود آموخته شروع به فعالیت کرده است. عطرهای زیر گوشه‌ای از طراحی‌های این عطار بزرگ است.

آلبرتو موریلاس را می‌توان بیشتر عطر ساز خود آموخته‌ای دانست، که در کارهای خود بیشتر از احساسش پیروی می‌کند و توجه زیادی به قواعد مرسوم در عطر سازی ندارد. او علاقه زیادی به تکنولوژی‌های روز از خود نشان نمی‌دهد و همواره نوشته‌ها، یادداشت‌ها و فرمول‌ها را دست‌نویس می‌کند. یکی از سخنان معروف موریلاس این است: «دست خط من احساس من است.»

در اکثر عطرهای ساخته شده توسط آلبرتو، سه شاخصه عطر شامل رایحه جذاب، ماندگاری مناسب و پخش رایحه خوب، رعایت می‌شود. او به همراه همسرش در پاریس به شمع سازی نیز مشغول است. آن‌ها محصولات‌شان با نام تجاری mizensir عرضه می‌کنند.

آلبرتو موریلاس، تا کنون بیش از 160 عطر طراحی و به بازار عرضه کرده است. از معروف‌ترین این عطر‌ها، می‌توان به Bulgari Omnia ،Flower by Kenzo، Bvlgari BLV / both for women and men ،CK One ،Carolina Herrera 212، 212 se*y، Givenchy Pi ،Acqua di gio ،Versace bright crystal اشاره کرد. در ادامه در مورد تک‌تک این عطرها بیشتر توضیح می‌دهیم.

به یاد داشته باشید که هرکدام از مجموعه عطرهاری اشاره شده گستره وسیعی از انواع فلنکرها با طیف‌های بویایی گوناگون را در بر می‌گیرند. بنابراین عطرهای اشاره شده تنها بخش کوچکی از بازتاب فعالیت‌های شگفت‌آورد آقای آلبرتو موریلاس است و او عطرهایی بیش از این را وارد بازار جانی عطر و ادوکلن زنانه و مردانه مرده است.

1- ادو تویلت ورساچه برایت کریستال زنانه (Versace Bright Crystal EDT)

خرید عطرورساچه برایت کریستال

آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) عطرساز افسانه‌ای دنیا، رایحه ادوتویلت خنک و شیرین زنانه برایت کریستال را برای برند ورساچه طراحی کرد، تا این برند ایتالیایی افسانه‌ای بتوانید جذاب‌ترین ادوپرفیوم گل‌دار میوه‌ای زنانه خود را در سال 2006 به بازار معرفی و عرضه کند.

این عطر فوق‌العاده محبوب و معروف، رایحه‌ای ظریف، لطیف، با طراوت، تاثیرگذار و همه پسند دارد. به جرات می‌توان گفت، کسی را نمی‌توان پیدا کرد که رایحه منحصر به فرد و دوست داشتنی عطر زنانه Bright Crystal ورساچه او را آزار بدهد.

ترکیب نت‌های این عطر فوق‌العاده هنرمندانه طراحی شده است و به همین دلیل، برای اغلب افراد، عطری محبوب و دوست داشتنی است، که دل‌شان می‌خواهد، چنین رایحه‌ای همواره در اطراف‌شان جریان داشته باشد. این عطر آن‌قدر محبوب بوده، که در بین عوام لقب ورساچه صورتی خوشبو را گرفته است. روزهای بهاری و تابستانی، بهترین زمان استفاده از این عطر میوه‌ای هستند.

وقتی مقداری از ادوتویلت Bright Crystal را بر روی پوست، محل نبض یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، به سرعت متوجه بوی خوبی از ترکیب نت‌های میوه‌ یوزو، انار و نت‌های آبی در مشام خود خواهید شد. این ترکیب شیرین و خنک، هیجان و شادی درونی و عمیقی را در شما ایجاد می‌کند.

با گذشت زمان، نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل مگنولیا، گل لوتوس و گل صد تومانی چینی تشکیل شده‌اند. رایحه این گل‌ها، علاوه بر ایجاد احساس آرامش، انرژی مثبت فراوانی را هم برای انجام ادامه کارها به شما منتقل می‌کند.

در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها ترکیبی جذاب حاصل از مشک، چوب ماهون و کهربا هستند. با استشمام بوی این ترکیب، استرس و اضطراب از شما دور می‌شود و تعادل روحی و هیجان جای آن را خواهد گرفت.

2- ادو پرفیوم جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو مردانه (Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu EDP)

خرید عطرجورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو

در ادامه سری عطرهای آکوا دی جیو از برند محبوب جورجیو آرمانی، ادوپرفیوم آکوا دی جیو ابسولو رونمایی شد تا بار دیگر بازتابی نو و پرسر و صدا از این برند آمریکایی-ایتالیایی به تصویر بکشد. این عطر مردانه در سال 2018 به بازار پرتنوع و پایان‌ناپذیر عطرهای مردانه معرفی شد و طبق معمول، طرفداران سفت‌وسخت جورجیو آرمانی استقبال عجیبی از آن کردند.

در توصیف این عطر مردانه‌ باید گفت که؛ آکوا دی جیو ابسولو پیوند شکننده‌ای بین آب شیرین و گرمای چوب دارد که هر یک از این عناصر با کوچکترین شکستی نمایان می‌شوند. از دیدگاه جورجیو آرمانی همنشینی چوب و آب با پوشش عمیقی از روایح آروماتیک همراه شده، تا ما را با چهره جاودانه و اصیل مردانگی آشنا کند. این نگاه جورجیو آرمانی، یک بینش و آگاهی عمیق را می‌طلبد.

تیزر تبلیغاتی ادوپرفیوم جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو، با بازی جیسون مورگان (jason morgan)، بازیگر فیلم فرانسوا روسو که مظهر ارزش‌های آگاهانه است نمایش داده شد. عطرساز معروف و برتر جهانی؛ یعنی آقای آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas)، در فرمولاسیون این اکسیر نافذ از عناصر تغلیظ شده و خالص نعناع هندی، دانه تونکا و رایحه اعتیاد آور صمغ لابدانوم نیز استفاده کرده است.

کش و قوس ظریف این سه عنصر در میان روایح آروماتیک رزماری، اسطوخدوس و شمعدانی و همچنین روایح چوبی-آبی شخصیت خاصی به پایه‌ عطر می‌دهند که بسیار مسحورکننده و تحسین برانگیز است. طراوت ذاتی عطر Acqua Di Gio Absolu چهره مردی آگاه و در عین حال پرانرژی و جسور را آشکار می‌کند که در بازگو کردن برنامه‌های سازنده و اهداف موثر خود بسیار مصمم است.

درنهایت آنچه که از این عطر مردانه به مشام می‌رسد، طبع خنک و طعم ملایمی دارد و در صورت استفاده روزمره در محل کار، سمینارها یا کنفرانس‌های رسمی توجه حضار را به سمت شما معطوف می‌کند. رایحه چوبی آروماتیک این عطر مردانه جذاب در واقع ارتباط پویا بین انسان و قدرت درونی او با طبیعت و آزادی را به نمایش می‌گذارد و برای استفاده در روزهای معتدل بهاری یا گرم‌ترین ساعت‌های تابستانی فوق‌العاده است.

وقتی مقداری از این شاهکار پرطرفدار را پشت گوش، یا روی لباس و محل نبض گردن و مچ دست‌های خود اسپری می‌کنید، اجرایی بی‌نظیر از عرض اندام نت‌های باطراوت آب دریا، نت میوه‌ای و ترنج را استشمام می‌کنید. شما با بوییدن رایحه شاداب و نافذ این نت‌ها به باور عمیقی از خودمختاری و توانمندی مطلق در وجود خود می‌رسید تا به کمک آن قدرت شاد زندگی کردن و امیدوار بودن را داشته باشید.

پس از مدت کوتاهی نت‌های اولیه کمرنگ شده و خیلی سریع جای خود را برای ظاهر شدن نت‌های میانی خالی می‌کنند. در قلب هرم بویایی این عطر مردانه، تلفیقی هیجان انگیز از عناصر آروماتیک و آرامش‌بخش رزماری، گل شمعدانی و اسطوخدوس خودنمایی می‌کنند. این ترکیب متفاوت و دل‌فریب، احساس سرزندگی و تندرستی فراوانی را در وجود شما سرازیر کرده و با استشمام آن شما خودتان را آرام‌تر از همیشه می‌بینید.

در حین نقش‌نمایی و همگام با بازی نت‌ها، نت‌های پایانی در اخرین لحظات شروع به ظاهر شدن می‌کنند تا با پر کردن جای نت‌های میانی، خط بوی نافذ و اصیل این عطر مردانه را تشکیل دهند. رایحه پایانی عطر آرمانی آکوا دی جیو ابسولو ، از کنار هم قرار گرفتن نت‌‌های چوبی و نعناع هندب در میان حجاب تند و گرم صمغ لابدانوم و دانه تونکا تشکیل شده است. با بوییدن رایحه تیز این نت‌ها حسی سرشار از جدیت و جسارت مردانه را به شما منتقل کرده و تندی نهفته در آن، شما را به فردی مسئولیت‌پذیر و مستقل تبدیل می‌کند.

3- ادو تویلت بولگاری اومنیا پینک سفیر زنانه (Bvlgari Omnia Pink Sapphire EDP)

خرید عطربولگاری اومنیا پینک سفیر

ادوتویلت زنانه اومنیا پینک سفیر، عطری زنانه و خاص از برند ایتالیایی بولگاری است، که رایحه‌ای خنک و ترش و شیرین دارد. این عطر پس از طراحی توسط عطرساز برجسته، یعنی آلبرتو موریاس (Alberto Morillas) اسپانیایی، در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و در بازار عرضه شد.

ادوتویلت Bvlgari Omnia Pink Sapphire آفرینشی نو، مملو از روایح گلی و مرکباتی به شمار می‌رود. این عطر صورتی رنگ از برند بولگاری، عطری است، که لحظات ناب زندگی را گرامی می‌دارد و نمایان‌گر هیجان و لذت از زندگی است. بولگاری اومنیا پینک سفیر، به عنوان عطری شناخته می‌شود، که با الهام از یک زندگی شاد و جسور طراحی شده است.

در واقع این عطر، با رنگ صورتی خاصی که دارد، نمایانگر دختری دوست داشتنی، فریبنده و بی پروا است. این عطر همانند اعلام یک جشن پر زرق و برق است که شما را به طراوت گل فرانچی پانی و هیجان وانیل و مشک دعوت می کند. از آنجایی که این ادوتویلت، سنگینی و وقار عطرهای رسمی زنانه را ندارد، بهتر است توسط دختران جوان‌تر و در مهمانی‌های خودمانی‌تر مورد استفاده قرار بگیرد.

همانطور که گفتیم، ساختار و فرمول رایحه‌ای این عطر زنانه و دخترانه، در گروه بویایی آروماتیک آبی گل‌دار قرار دارد. این ادوتویلت با اثر نافذ آکوردهای غالب مرکباتی و گل‌های سفیدُ دارای رایحه‌ای ترش و شیرین است و طبعی خنک دارد. به همین دلیل استفاده از آن در فصل تابستان و اواخر فصل بهار توصیه می‌شود.

نت ابتدایی این عطر ترکیبی شگفت انگیز از رایحه ترش و مرکباتی با نت‌های گریپ فروت، پوملو و فلفل صورتی است. این آغاز هیجان انگیز، می‌تواند انرژی وصف ناپذیر، خنک و بی‌پایانی را در وجود انسان بیدار کند. با گذشت زمانی اندک، رایحه‌ای گلی و گیاهی از ترکیب گل یاس و گل تیاره پدیدار می‌شود.

ظهور نت‌های گلی و ملایم در قلب عطر، باعث دل‌انگیزتر شدن روح درونی این عطر و منتقل شدن آن به روح زنانه می‌شود. به این ترتیب، احساس سرزندگی و جوانی را در وجود یک زن بیدار می‌کند. در نهایت، این عطر با ترکیبی از رایحه‌های شیرین مشک، وانیل و نت چوبی، اثرگذاری خود را به اوج می‌رساند و رایحه این عطر را عاشقانه و فراموش نشدنی می‌کند.

4- ادو تویلت جیونچی پی مردانه (Givenchy pi EDT)

خرید عطرجیونچی پی

پی به معنی داشتن ذاتی حقیقی و مرموز است. این نامی است، که کمپانی فرانسوی جیونچی برای یکی از عطرهای مردانه‌اش برگزید و آن را در شأن مردان پرتلاش، توانمند و درعین حال رازدار و قابل اعتماد طراحی کرد. در سال 1998 عطرساز نام‌آشنا و معروف اسپانیایی تبار؛ آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas)، این ادوپرفیوم شرقی چوبی را با آکوردهای غالب وانیلی، آروماتیک و بالسامیک برای کمپانی جیونچی طراحی کرد.

طولی نکشید که این عطر مردانه با استقبال فوق‌العاده آقایان زیادی رو به ‌رو شد و نامش بر سر زبان‌ها افتاد. به دنبال آن کمپانی جیونچی تا به امروز چندین نسخه جانشین و تقریبا شبیه برای این عطر طراحی کرده و آن‌ها را در دسترس عموم قرار داده است. رایحه تمام آن‌ها تقریبا نزدیک به هم بوده و در عین حال بطری‌های‌شان به استثنای نسخه Pi Neo، کاملا شبیه به هم هستند.

طبع گرم و طعم شیرین ذاتی Givenchy Pi، دائما با هم در جنگی مرموز هستند و از هم پیشی می‌گیرند و آنچنان رایحه گیرا و دل‌انگیزی به عطر می‌دهند، که هیچ وقت رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرند. این رایحه دل‌انگیز و جذاب بهترین انتخاب برای جشن‌ها و مراسم‌های رسمی و مهم، خصوصا در فصل زمستان و پاییز و حتی روزهای خنک سال است و البته ماندگاری قابل قبولی نیز دارد.

با اسپری کردن مقداری از این عطر بر روی پوست و محل نبض‌تان، در لحظات ابتدایی رایحه‌ای شاداب و تند از نت‌های نارنگی ماندارین، ریحان، رزماری و ترخون را استشمام خواهید کرد. این ترکیب، همان احساس بی قید و شرط سرزندگی، شادابی و توانمندی مطلق را در وجود مردان جوان بیدار می‌کند.

پس از مدتی این نت‌ها شروع به محو شدن کرده و جای خود را به نت‌های‌ میانی می‌دهند. نت‌های‌ میانی از ترکیب نت‌های گل‌دار و شرقی بهار نارنج، گل شمعدانی، گل زنبق دره و بادیان رومی تشکیل شده است. تندی این نت‌های شرقی در لحظات میانی، تاثیر نت‌های اولیه را در مردان دوچندان می‌کند و با استشمام آن‌ها انرژی مثبت فراوان و احساساتی سرشار از جسارت و شجاعت حقیقی در وجودتان جاری می‌شود.

در ادامه، نت‌های‌ پایانی و میانی جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند. نت‌های پایانی این ادوتویلت مردانه، ترکیبی از نت‌های بادام، صمغ بنزوئین، دانه تونکا، عصاره وانیل و چوب سدر است. تناقض تلخ و شیرین نت‌های پایانی، احساس قدرت بیشتری را به مردان جوان منتقل کرده و آن‌ها را به مردی محکم، رازدار و قابل اطمینان تبدیل می‌کند.

5- ادو تویلت کارولینا هررا 212 زنانه (Carolina Herrera 212 EDT)

خرید عطرکارولینا هررا 212

ادو تویلت کارولینا هررا 212 عطری پرطرفدار و دوست‌داشتنی از کمپانی آمریکایی کارولینا هررا است که در سال 1997 به بازار جذاب عطرهای لوکس زنانه معرفی و عرضه شد. فرمولاسیون گل‌دار میوه‌ای این عطر زنانه با هنر دستان عطرساز باتجربه و شناخته شده جهانی به نام آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی شده است. اکسیر پیچیده و هنرمندانه ادوتویلت 212 زنانه، عطری با رایحه‌ای لطیف از بوی گل‌های معطر و میوه‌های شیرین است.

این محصول کاریزماتیک از حال و هوای زندگی در نیویورک الهام گرفته و مناسب خانم های جوان و مدرن است. از پیشتازی آکوردهای غاالب سفید و همنشینی آن‌ها با روایح مرکباتی و مشک‌بو، رایحه‌ای معتدل و شیرین خلق می‌شود که برای استفاده روزمره در چهارفصل فوق‌العاده است. اگرچه که رایحه عطر بیشتر اسپورت است اما انتخاب محل پوشیدن آن بیشتر به سلیقه شما باز می‌گردد.

مثلا با وجود باغی پر از گل‌های رنگارنگ و متفاوت در قلب هرم بویایی این عطر زنانه، خط بویی صمیمانه ایجاد می‌شود که حتی بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از آن در مراسم‌های رسمی و جشن‌های بزرگ نیز استفاده کنند. کمپانی کارولینا هررا برای بطری ادوتویلت 212 زنانه، حجمی معادل 100 میلی لیتر در نظر گرفته که این مقدار بسیار مناسب و راض‌کننده خواهد بود و نیاز شما را حداقل به مدت یک الی دو سال برآورده می‌کند.

وقتی برای اولین بار مقداری از اکسیر دوست‌داشتنی عطر 212 زنانه را روی پوست گردن یا محل نبض مچ دست‌های خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای تند و مرکباتی از کنار هم قرا گرفتن نت‌های ترنج، نارنگی ماندارین و شکوفه پرتقال به همراه نت کاکتوس به مشامتان می‌خورد. استشمام رایحه این نت‌ها در راس هرم بویایی عطر، حسی سرشار از سرزندگی، نشاط و سبکبالی را به شما القا می‌کند.

پس از مدتی رایحه نت‌های آغزی محو و کمرنگ شده و نت‌های میانی به جای آن‌ها جا خوش می‌کنند. ترکیب میانی هرم بویایی این عطر زنانه از سبد گلی خوشبو و باطراوت شامل گل‌های سوسن، فریزیا، گاردنیا، کاملیا، یاسمن سفید، زنبق دره (گل برف) و گل رز تشکیل شده است. با اثر نافذ و انرژی‌بخش ترکیب این نت‌ها حس آرامش‌خاطر، سرخوشی و تمرکز عجیبی در وجود با ارزش شما سرازیر می‌شود.

و درنهایت این ننت‌های میانی هستند با حضور به‌موقع و عرض اندام اثرگذار خود، باعث ماندگاری و دوام هرچه بیشتر این عطر زنانه می‌شوند. رایحه پایانی ادو تویلت کارولینا هررا 212 زنانه از همنشینی نت‌های مشک و چوب صندل در کنار سکدیگر ایجاد شده و استمام ته‌بوی شیرین آن، صمیمیت و محبت درونی شما را به مراتب بیش از پیش می‌کند؛ آنچنان که این دوستی وصف‌ناپذیر به شکل واگیردار به اطرافیان شما نیز منتقل می‌شود.

6- ادو تویلت کلوین کلاین سی کی وان مردانه/زنانه (Calvin Klein CK One EDT)

خرید عطرکلوین کلاین سی کی وان

برند Calvin Klein در سال 1994 عطر مدرن با رایحه مرکباتی آروماتیک را به بازار معرفی و عرضه کرد، که نام آن سی کی وان بود. این عطر شیک، که رایحه‌ای مردانه زنانه اما بیشتر مناسب برای مردان و جذاب دارد و بسیار جوان پسند است، توسط دو عطرساز معروف و نابغه دنیای عطر و ادکلن به نام‌های آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) و هری فرمونت (Harry Fremont) طراحی و خلق شده است.

رایحه خنک و ترش این ادوتویلت مرکباتی از ترکیباتی بسیار شادی بخش، دلچسب و ترش و شیرین ساخته شده است. این عطر مردانه و زنانه که رایحه آن بیشتر از سوی مردان مورد استقبال قرار گرفته است، در واقع، آغازگر نسخه‌هایی از فلنکرهای جدید عطر وان در برند معروف عطر و ادکلن کلوین کلاین بوده است. عطر Calvin Klein CK One با وجود ترکیباتی که از مرکبات، گیاهان معطر و گل‌های معطر دارد، رایحه‌ای بی نظیر و کاملا اغواکننده و جذاب و خنک را ایجاد کرده است.

به محض اولین اسپری از عطر مردانه و خنک کلوین کلاین CK One بر روی پوست و محل نبض‌تان یا لباسی که پوشیده‌اید، به سرعت متوجه رایحه‌ای از ترکیب نت‌ گیاهان سبز، لیمو ترش زرد، ترنج، آناناس، نارنگی ماندارین، هل و انبه هندی خواهید شد. این ترکیب ترش و شیرین و میوه‌ای مرکباتی، شادی و نشاط بی نهایتی را به شما منتقل خواهد کرد.

پس از مدتی، این نت‌های اولیه جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل‌دار و آرامش بخش گل زنبق دره (گل برف)، گل یاسمن سفید، گل بنفشه، جوز هندی، گل رز و ریشه گل زنبق تشکیل شده‌ است. این نت‌های تند و شیرین، انرژی و هیجان زیادی را در وجود شما بیدار می‌کند.

در ادامه و با گذشت زمانی نسبتا طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از مشک، چوب صندل، چوب سدر، خزه درخت بلوط و کهربا ساخته و طراحی شده‌اند. این ترکیب چندگانه و چوبی، آرامش و اعتماد به‌ نفس فراوانی را برای انجام کارهای بزرگ و مهم به شما هدیه می‌کند.

7- ادو پرفیوم فلاور بای کنزو زنانه (Flower By Kenzo EDP)

خرید عطرفلاور بای کنزو

ادوپرفیوم فلاور بای کنزو زنانه، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌ها عطر در دنیای پر رمز و راز کمپانی محبوب کنزو است که در سال 2000 به دستان با تجربه عطرساز همیشه آشنا؛ آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) ساخته شد و طولی نکشید در سال‌های 2001 و 2003 موفق به کسب جایزه FiFi از بنیاد عطر شد.

در ترکیب این اکسیر اغواگر، رایحه‌ ملموس و غالب گُلی و پودری از بنفشه ، وانیل و رز بلغاری احساس می‌شود؛ که نمادی از طبیعت را در ظاهری ساده، به محیط روزمره شهری آورده و احساسات انسانی را در زندگی امروزی نشان می‌دهد؛ کنزو دقیقا همان چیزی را اجرا کرده است که شما انتظار دارید. این عطر با ترکیب هنرمندانه شرقی گل‌دار خود مخصوص بانوان کنزویی با وقار و خیره کننده طراحی شده است. به دلیل رایحه و شکل خاص فلاور بای کنزو، اطرافیان‌تان بدون شک درباره این عطر از شما خواهند پرسید. تنها با یک بار استفاده از این محصول برای همیشه ، در ذهن آن‌ها جاودانه می‌شوید و به محض تکرار این رایحه برایشان ، این فقط شما هستید که در ذهنشان تداعی خواهید شد . از طرفی شیشه خاص و شاداب این عطر، می‌تواند جلوه زیبایی به میز آرایش‌تان ببخشد. طبع معتدل و طعم شیرین این عطر زنانه، سفری خاطره‌انگیز در روزمره‌گی‌های هدف‌دار و برنامه‌ریزی شده زندگی شهری است، و به‌خاطر رایحه سبکی که دارد، هرگز با استفاده از آن دچار کلافگی و سردرد نمی‌شوید. از همین جهت رایحه ملایم عطر فلاور بای کنزو زنانه، یک انتخاب شایسته برای استفاده همیشگی در فضای خانه، محل کار و دورهمی‌های دوستانه، خصوصا در روزهای معتدل بهاری است. با اسپری کردن مقداری از ادوپرفیوم Flower by Kenzo روی نواحی گردن، لباس یا مچ دست‌تان، ترکیبی هوس‌انگیز و ترش و شیرین از انگور فرنگی سیاه، نارنگی ماندارین،گل رز و گل زالزالک به مشام‌تان می‌رسد. ترکیب منحصر به‌فرد و مخملی این نت‌ها از همان اولین لحظات، احساس شادی و هیجان فراوانی را به شما منتقل کرده و شما را برای رویارویی با دغدغه‌های زندگی شهری آماده می‌کند. مدت زیادی طول نمی‌کشد که نت‌های اولیه کم‌رنگ‌تر شده و نت‌های میانی خیلی آرام جای آن‌ها را می‌گیرند. رایحه نت‌های میانی ، از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل‌دار و شاداب گل بنفشه و گل یاسمن سفید در کنار صمغ جاوشیر تشکیل شده که ترکیبی چودری و شیرین دارند. استشمام رایحه این نت‌ها احساسات درونی‌تان را به تسخیر خود در آورده و حسی سرشار از تمیزی، تازگی و علاقمندی به زندگی را در وجود شما سرازیر می‌کند.

سرانجام در آخرین لحظات، نت‌های میانی محو شده و نت‌های پایانی به جای آن‌ها شروع به ظاهر شدن می‌کنند. آنچه که پایان با دوام و ماندگار این عطر زنانه را می‌سازد، شاهکاری تحسن برانگیز از تلفیق نت‌های مشک، بخور و وانیل است. هنرنمایی نت بخور، شیرینی نت‌های قبلی را ملایم‌تر کرده و درنهایت رایحه‌ای معتدل می‌سازد. با بوییدن ترکیب این نت‌ها قدرت تمرکزتان را دوچندان کرده و همزمان با آن احساس رهایی، آزادی و دوستی بی‌پایانی را به شما منتقل می‌کند.

آلبرتو تمام عطرها را با استفاده از مواد طبیعی و صنعتی درجه یک و خالص طراحی می‌کند و کیفیت، یکی از شاخصه‌های مهم در روش کار او است. او برای ساخت هر عطر، وقت زیادی صرف می‌کند و معادلات زیادی را انجام می‌دهد تا به نتیجه دلخواه خود برسد. از نظر موریلاس تمام روایح نقص‌هایی دارند و همین موضوع باعث جذابیت آن‌ها می‌شود. آقای موریلاس سفرهای زیادی داشته و از هر سفر برای ساخت و طراحی عطرهایش الهام گرفته است.

از نظر آلبرتو منابع طبیعی اطراف انسان‌ها می‌توانند منبع الهام برای خلق آثار جدید عطری باشند. از نظر آلبرتو، مهم‌ترین عامل موفقیتش در کارها، قدرت، صراحت بیان و شفافیت بی چون و چرایی است، که دارد. هر اثر آلبرتو موریلاس حاصل مکاشفه‌های زیاد او در زندگی به حساب می‌آید. آلبرتو موریلاس در سال 2015 با شیوه‌های خاص خود و به کمک مواد طبیعی، 17عطر را با برند Mizensir وارد دنیای عطر و ادکلن کرد.

۲۴۱,۹۸۰
محصولات مرتبط
ورساچه پور هوم ادو تویلت مردانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۷,۰۷۷,۰۰۰ تومان۴,۷۷۹,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
برایت کریستال ادو تویلت زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۸,۴۷۳,۰۰۰ تومان۶,۹۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
اروس پور فم ادوپرفیوم زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۶,۱۷۵,۰۰۰ تومان۴,۹۲۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
سی کی وان ادو تویلت مردانه/زنانه کلوین کلاین - کلوین کلینCalvin Klein تخفیف ویژه
۳,۶۴۱,۰۰۰ تومان۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
گوچی بلوم ادو پرفیوم زنانهGucci تخفیف ویژه
۸,۰۶۶,۰۰۰ تومان۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
برایت کریستال ابسولو ادو پرفیوم زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۵,۰۲۹,۰۰۰ تومان۴,۶۴۳,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بولگاری من این بلک ادو پرفیوم مردانهBvlgari 
۸,۶۷۸,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
آکوا دی جیو پروفوندو ادو پرفیوم مردانهGiorgio Armani 
۱۵,۹۶۸,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۲
تنوع
آکوا دی جیو ادو پرفیوم مردانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۱۸,۵۲۳,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
نو لیمیت ادو پرفیوم مردانه فیلیپ پلینPhilipp Plein Parfums تخفیف ویژه
۶,۰۸۷,۰۰۰ تومان۴,۸۴۶,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
فلاور بای کنزو ادو پرفیوم زنانهKenzo تخفیف ویژه
۶,۱۹۱,۰۰۰ تومان۴,۳۲۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۱۰ میل
سمپل
+۱
تنوع
اکسیژن ادو پرفیوم زنانه لانوینLanvinامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۴۲۰,۰۰۰ تومان۱,۹۱۴,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اکوا دی جیو ادو تویلت مردانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۱۸,۷۷۴,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
عطر
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
+۱
تنوع
دیسی ادو تویلت زنانه مارک جاکوبسMarc Jacobs 
۵,۱۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
212 س--ی ادو تویلت مردانه کارولینا هرراCarolina Herrera تخفیف ویژه
۵,۳۲۲,۰۰۰ تومان۴,۴۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بولگاری من وود نرولی ادو پرفیوم مردانهBvlgari تخفیف ویژه
۷,۰۶۶,۰۰۰ تومان۴,۶۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
آکوا دی جیو ابسولو ادو پرفیوم مردانه جورجیو آرمانیGiorgio Armani 
۶,۶۱۵,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
نویسنده :مرتضی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
آلبرتو موریلاس کیست؟
پاسخ:

آلبرتو موریلاس با نام لاتین Alberto Morillas یکی از عطاران و طراحان بزرگ عطر در جهان است. در کارنامه هنری این استاد عطرساز، عطرهای خاطره انگیز زیادی وجود دارد. آلبرتو موریلاس معروف به آلبو کمیکال در سال 1950 در شهر سویا اسپانیا به دنیا آمد. او در نوجوانی، درست زمانی که شروع به خواندن مقاله خانه مد «ژان-پل گالتیه» کرد، تصمیم گرفت تا به دنبال عطرسازی برود. آلبرتو در 18 سالگی وارد مدرسه هنرهای زیبا در ژنو شد. در نهایت در سن بیست سالگی، به طور رسمی وارد حرفه عطرسازی شد.

عطر های ساخته شده توسط آلبرتو موریلاس چه ویژگی هایی دارند؟
پاسخ:

در اکثر عطرهای ساخته شده توسط آلبرتو، سه شاخصه عطر شامل رایحه جذاب، ماندگاری مناسب و پخش رایحه خوب، رعایت می‌شود. او به همراه همسرش در پاریس به شمع سازی نیز مشغول است. آن‌ها محصولات‌شان با نام تجاری mizensir عرضه می‌کنند.

عطر ورساچه برایت کریستال چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) عطرساز افسانه‌ای دنیا، رایحه ادوتویلت خنک و شیرین زنانه برایت کریستال را برای برند ورساچه طراحی کرد، تا این برند ایتالیایی افسانه‌ای بتوانید جذاب‌ترین ادوپرفیوم گل‌دار میوه‌ای زنانه خود را در سال 2006 به بازار معرفی و عرضه کند. این عطر فوق‌العاده محبوب و معروف، رایحه‌ای ظریف، لطیف، با طراوت، تاثیرگذار و همه پسند دارد. به جرات می‌توان گفت، کسی را نمی‌توان پیدا کرد که رایحه منحصر به فرد و دوست داشتنی عطر زنانه Bright Crystal ورساچه او را آزار بدهد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۴۱,۹۸۰ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید