یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
کرم دور چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم دور چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

چشم عضوی از بدن است که نقش زیادی در زیبایی چهره افراد دارد. این قسمت از صورت معمولا کانون توجه افراد است و اولین ارتباطی که میان دو نفر شکل می‌گیرد ارتباط چشمی است. چشم‌های زیبا و گیرا شما را جذاب‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهند و باعث می‌شوند چند سال جوان‌تر به نظر برسید. از این رو توجه به سلامت آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گاهی اوقات با بی‌توجهی خودمان به این زیبایی صدمه می‌زنیم و زیبایی چشم‌ها را به خطر می‌اندازیم. تیرگی، سیاهی و حلقه‌های کبود اطراف چشم مشکل رایجی است که در بین اکثر خانم‌ها و آقایان وجود دارد.

این مشکل تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله خستگی زیاد، زمینه ارثی، کم‌خونی، خستگی چشم، کم‌خوابی، استرس، تغذیه نامناسب، شرایط بد آب و هوایی، بیماری‌های خاص و مصرف دارو، عدم استفاده از محصولات مراقبت از پوست و کمبود برخی از ویتامین‌ها قرار دارد. علاوه بر تیره شدن اطراف چشم، ایجاد خطوط و چین و چروک نیز مشکل دیگری است که ممکن است برای چشم‌های شما اتفاق بیفتد. به هرحال هر دو این مشکلات نیاز به درمان دارد و نباید نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت باشید.

تیرگی و چین و چروک اطراف چشم معمولا با افزایش سن بیشتر می‌شود و بخش گستره‌تری را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پوست اطراف چشم به دلیل اینکه نازک‌تر و حساس‌تر از دیگر قسمت‌های بدن است بیشتر در معرض آسیب قرار دارد و خیلی زودتر تیره و کبود می‌شود. با وجود اینکه درمان تیرگی اطراف چشم‌ها کار دشواری است ولی غیرممکن و نشدنی نیست.

پس اصلا نگران نباشید و فقط به دنبال راهی بگردید که با کمک آن بتوانید این مشکل را حل کنید. اگر بخواهیم به یکی از مهم‌ترین و موثرترین روش‌های درمانی برای رفع سیاهی و تیرگی اطراف چشم اشاره کنیم باید از کرم دور چشم نام ببریم. ما در این مقاله از وبسایت ریحا قصد داریم اطلاعات کامل و جامعی را در مورد کبودی اطراف چشم و روش‌های درمانی موثر برای آن در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما و یا اطرافیانتان این مشکل را دارید و می‌خواهید هرچه سریع‌تر آن را درمان کنید تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

کرم دور چشم چیست؟

اگر به هر دلیلی میزان ملانین تولید شده در پوست اطراف چشم‌ها بیشتر از حد طبیعی شود، تیرگی و کبودی بالا و پایین چشم را به همراه خواهد داشت. علاوه بر تولید ملانین، گشاد شدن عروق خونی نیز نقش زیادی در تغییر رنگ پوست اطراف چشم دارد. امروزه مراقبت از پوست و استفاده از محصولات مراقبتی به یکی از روتین‌های روزانه افراد تبدیل شده است که با انجام آن می‌توانید زیبایی و جوانی پوست صورت خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنید. یکی از این روتین‌های روزانه استفاده از کرم دور چشم است. کرم دور چشم به منظور بهبود شرایط و وضعیت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما را از شر تیرگی و چین و چروک‌های دور چشم خلاص می‌کند.

تاثیر کرم دور چشم بر رفع تیرگی، سیاهی و چروک اطراف چشم

پوست اطراف چشم بسیار لطیف، شکننده و آسیب‌پذیر است و به دلیل غدد چربی بسیار کمی که دارد باید به نحو بهتری آبرسانی و تقویت شود. خندیدن، خوابیدن و ماساژهای نادرست سبب ایجاد خطوط و چین و چروک روی سطح پوست می‌شود و این خطوط با گذشت زمان و افزایش سن بیشتر و عمیق‌تر می‌شود. روش‌های زیادی برای درمان تیرگی و چروک‌های ایجاد شده اطراف چشم‌ها وجود دارد و یکی از موثرترین آن‌ها استفاده از کرم دور چشم مناسب است. استفاده از کرم دور چشم یکی از راهکارهای موثر برای رفع تیرگی و سیاهی اطراف چشم‌ها است که در مدت زمان کوتاهی این مشکل را برطرف می‌کند.

پوست نازک اطراف چشم به دلیل حساسیت زیادی که دارد باید به خوبی از آن مراقبت شود. فرمولاسیون کرم دور چشم به‌گونه‌ای است که با تامین رطوبت مورد نیاز سلول‌های پوستی، از پوست شما در برابر هرگونه آسیبی محافظت می‌کند. ترکیبات موجود در کرم‌های اطراف چشم سبب تغذیه و تقویت پوست می‌شود و چربی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. کرم دور چشم تمام تیرگی‌ها، چین و چروک‌ها و پف اطراف چشم را بهبود می‌بخشد و انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می‌دهد. استفاده منظم از این محصول بروز علائم پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد و موجب جوان و شاداب شدن پوست صورت می‌شود. نکته مهمی که در رابطه با کرم دور چشم وجود دارد این است که به هیچ عنوان از کرم‌های مرطوب‌کننده صورت برای اطراف چشم استفاده نکنید. بافت این نوع کرم‌ها برای پوست نازک اطراف چشم مناسب نیست.

از مهم‌ترین فواید کرم‌های دور چشم می‌توان به جلوگیری از پیری زودرس پوست، کاهش چین و چروک‌های پوستی، کاهش پف زیر چشم، کاهش تیرگی اطراف چشم، تامین رطوبت مورد نیاز پوست، روشن شدن رنگ پوست اطراف چشم، زیرسازی مناسب پوست برای آرایش و محافظت و تقویت پوست اشاره کرد. برای بهره بردن از تمام خواص این کرم باید آن را در روتین روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید و به‌طور مرتب از آن استفاده کنید. برای زدن کرم دور چشم از اعمال فشار زیاد خودداری کنید و با ملایمت و ضربات آهسته انگشت این کار را انجام دهید.

مشکل سیاهی و تیرگی اطراف چشم برای برخی افراد موقتی است و بعد از استراحت و تقویت بدن از بین می‌رود، ولی برای برخی دیگر بلندمدت است و نیاز به درمان‌های طولانی دارد. این تغییر رنگ اگر در سنین بالا اتفاق بیفتد خیلی نگران‌کننده نیست و بخشی از طبیعت انسان است. چنان‌چه این اتفاق از سنین نوجوانی رخ دهد نگران‌کننده خواهد بود و حتما باید درمان شود.

ما در این مقاله دلایل ایجاد این تغییر رنگ و روش درمان آن را برای شما شرح دادیم. در ادامه چند کرم دور چشم مناسب که از پیری و تیرگی پوست اطراف چشم جلوگیری می‌کند را معرفی می‌کنیم. اگر تجربه خاصی در رابطه با استفاده از این محصولات دارید خوشحال می‌شویم تا نظرتان را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

1-کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

خریدکرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

افزایش سن تغییرات چشمگیری در ظاهر صورت ایجاد می‌شود و در نهایت منجر به بروز پیری و چین و چروک می‌شود. ایجاد خطوط و چین و چروک روی پوست و اطراف چشم از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که ممکن است برای هر فردی رخ دهد. این خطوط زیبایی و جوانی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد و سن شما را چند سال بیشتر نشان می‌دهد. یکی از محصولاتی که در این زمینه به شما کمک می‌کند و شادابی و سلامت را به پوست شما باز می‌گرداند، کرم دور چشم است. این کرم‌ها با تقویت و آبرسانی پوست، سیاهی، کبودی و خطوط ایجاد شده را به خوبی درمان می‌کنند. اگر به دنبال یک کردم دور چشم باکیفیت هستید پیشنهاد ما به شما کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا است.

این محصول فوق‌العاده حاوی ترکیبات گیاهی و طبیعی است و با آبرسانی به پوست سبب تقویت و شادابی آن می‌شود. این کرم دور چشم به دلیل داشتن هیالورونیک‌اسید، به عمق پوست اطراف چشم نفوذ می‌کند و سبب جوانی و طراوت آن می‌شود. هیالورونیک‌اسید جلو پیری، چروکیدگی، تیرگی و تغییر حالت چشم‌ها را می‌گیرد و زیبایی چهره را برای مدت زمان طولانی حفظ می‌کند. این محصول در بسته‌بندی‌های تیوپی و در حجم 15 میل به فروش می‌رسد و در مدت زمان کوتاهی جذب پوست می‌شود. استفاده از کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا در مدت زمان کوتاهی پف و تیرگی اطراف چشم را از بین می‌برد و جلوه زیبا و خاصی به چشم‌های شما می‌بخشد.

این کرم دور چشم از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب ساخته شده است و برای هر نوع پوستی از خشک گرفته تا چرب قابل استفاده می‌باشد. این محصول از برند نوتروژینا است و ساخت کشور فرانسه می‌باشد. تمام محصولات این برند فاقد تست حیوانی است و هیچ حساسیتی روی پوست حساس صورت ایجاد نمی‌کند. برای استفاده از این کرم کافی است مقدار کمی از آن را با انگشت اشاره روی پوست اطراف چشم بزنید و با ضربه‌های آرام آن را جذب پوست کنید. مراقب باشید که کرم به داخل چشم نرود و از اعمال فشار زیاد خودداری کنید. این محصول در فروشگاه اینترنتی ریحا موجود است و با خیال راحت می‌توانید آن را خریداری کنید.

2-کرم دور چشم ویتامین سی بالانس

خریدکرم دور چشم ویتامین سی بالانس

کرم دور چشم محصولی است که از پوست نازک و حساس اطراف چشم محافظت می‌کند. این محصول در برندهای متفاوت و مختلف در بازار موجود است و یکی از برندهایی که کرم‌های باکیفیتی تولید می‌کند، بالانس است. بالانس یک برند انگلیسی است و با توجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، طرفداران زیادی در بین افراد پیدا کرده است. محصولات تولیدی از برند مانع از بروز پیری پوست می‌شود و جلو شل شدگی و خشکی پوست را می‌گیرد. برند بالانس در ساخت محصولات خود از مواد مضری همچون پارابن استفاده نمی‌کند و هیچگونه حساسیتی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

یکی از محصولات پرفروش این برند کرم دور چشم ویتامین سی بالانس است. کرم ویتامین C بالانس حاوی آنتی‌اکسیدان و پپتید است و استفاده از آن سبب روشن و درخشان شدن پوست اطراف چشم می‌شود. این کرم کک و مک و پیری پوست را برطرف می‌کند و تیرگی‌ها را از بین می‌برد. استفاده مداوم از کرم دور چشم ویتامین سی بالانس شادابی و طراوت را به پوست باز می‌گرداند و سبب زیبایی بیشتر چشم‌ها می‌شود. طبق آزمایشی که بر روی تعدادی از خانم‌ها انجام شده است، بیشتر آن‌ها ادعا کردند که بعد از استفاده از کرم ویتامین سی بالانس پوست اطراف چشم‌شان هیدراته شده است و چند درجه تغییر رنگ داده است.

این محصول علاوه بر اینکه سبب سفت شدن پوست اطراف چشم می‌شود به سبب داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی، پوست را از اثر مخرب رادیکال‌های آزاد نیز در امان نگه می‌دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کرم دور چشم می‌توان به محافظت از پوست در برابر تابش خورشید، جوانسازی پوست، روشن و شفاف کردن، جلوگیری از چین و چروک چشم و نرم و لطیف کردن پوست اشاره کرد. بهترین زمان استفاده از این محصول زمانی است که پوست کاملا تمیز و شسته شده باشد. صبح‌ها بعد از بیدار شدن از خواب مقداری از کرم را با انگشت اشاره روی پوست اطراف چشم بزنید و با ضربات آهسته سعی کنید جذب پوست کنید. مراقبت باشید که از اعمال فشار زیاد روی پوست حساس و نازک زیر چشم خودداری کنید.

3- سرم دور چشم طلا و کلاژن دریایی بالانس

خریدسرم دور چشم طلا و کلاژن بالانس

تیرگی و چین و چروک اطراف چشم مشکل رایجی است که با افزایش سن حادتر می‌شود. در حالت عادی حل کردن این مشکل کار ساده‌ای نیست و نیاز به محصولات مراقبت از پوست دارد. محصولات مراقبت از پوست با هیدراته کردن و تامین مواد مغذی مورد نیاز پوست سبب بهبود وضعیت آن می‌شوند. یکی از این محصولات سرم و کرم دور چشم است. این محصولات با نفوذ به عمق پوست، تمام مشکلات مربوط به اطراف چشم را برطرف می‌کنند و سبب جوان شدن پوست می‌شوند. سرم دور چشم طلا و کلاژن دریایی بالانس یک محصول انگلیسی است و به دلیل ترکیبات موثر و مفیدی که دارد موجب جوان شدن پوست می‌شود.

ذرات طلا موجود در این سرم دور چشم سبب افزایش رطوبت پوست می‌شود و تیرگی و کبودی پوست را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد. کلاژن دریایی موجود در این محصول نیز سبب ترمیم و بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده می‌شود و چروک‌های پوستی را به خوبی باز می‌کند. طلا کلوئیدی که در این سرم وجود دارد به سرعت به داخل پوست نفوذ می‌کند و تاثیرات شگفت‌انگیزی روی آن می‌گذارد. از مهم‌ترین فواید این سرم می‌توان به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، افزایش رطوبت پوست، جوانسازی پوست و روشن کردن رنگ پوست اشاره کرد.

کلاژن دریایی دارای ساختار پروتئینی است و به افزایش استحکام و قدرت پوست کمک می‌کند. این کلاژن مصنوعی، کلاژن طبیعی از دست رفته پوست را جبران می‌کند و از این طریق جلو پیری پوست را می‌گیرد. علاوه بر این، این سرم بافت سبک و فاقد چربی دارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذب پوست می‌شود. همین جذب سریع تاثیرگذاری این سرم را چند برابر افزایش می‌دهد. بعد از زدن این سرم به هیچ عنوان احساس چربی و سنگینی نخواهید داشت و به مرور زمان تیرگی‌های زیر چشم از بین می‌رود. برای استفاده از این سرم باید روزی دوبار، یک بار صبح و یک بار شب، آن را با فشار ملایم دست روی پوست بزنید. این سرم نیاز به آبکشی ندارد و می‌توانید بعد از زدن آن به رختخواب بروید و یا آرایش کنید.

4- کرم دور چشم سودینگ بالم سیمپل

خریدکرم دور چشم سودینگ بالم سیمپل

پوست اطراف چشم به دلیل ظرافت و حساسیت بالایی که دارد نیازمند مراقبت و توجه ویژه است. از این رو باید از محصولات باکیفیت و مطمئن برای محافظت از آن استفاده کرد. یکی از برندهای معتبر که می‌توانید با خیال راحت از محصولات آن استفاده کنید، برند سیمپل است. محصولات تولیدی این برند کاملا سازگار با پوست است و به بهبود وضعیت آن کمک می‌کند. این برند انگلیسی دوست‌دار محیط زیست نیز می‌باشد و از هیچ خشونتی بر علیه حیوانات استفاده نمی‌کند. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت محصولات برند سیمپل نیز همین موضوع می‌باشد. تمام محصولات برند سیمپل فاقد تست حیوانی هستند و در ساخت آن‌ها از هیچگونه مواد مضر و معطری استفاده نشده است.

در حالت کلی محصولات برند سیمپل را می‌توان به 4 گروه مرطوب‌کننده‌ها، پاک‌کننده‌ها، دستمال مرطوب و محصولات مراقبت از چشم تقسیم‌بندی کرد. یکی از محصولات محبوب برند سیمپل، کرم دور چشم سودینگ بالم است. از آن‌جایی که پوست اطراف چشم بسیار حساس است باید حتما از محصولات باکیفیت برای مراقبت از آن استفاده شود. ویتامین‌ها و ترکیبات موثر موجود در این کرم علاوه بر مراقبت از پوست سبب تقویت و بازسازی سلول‌های پوستی نیز می‌شود. این محصول به دلیل بافت سبکی که دارد برای استفاده روزانه مناسب است و می‌توانید آن را به روتین روزانه مراقبت از پوست خود اضافه کنید.

ویتامین‌های E و C از جمله ترکیبات موثر موجود در کرم دور چشم سیمپل هستند و با تاثیر چشم‌گیری که دارند، تمام تیرگی‌ها، سیاهی‌ها، پف و چین و چروک اطراف چشم را برطرف می‌کنند. از طرفی خاصیت آنتی‌اکسیدانی موجود در این محصول نیز از پوست شما در برابر اثر مخرب رادیکال‌های آزاد و اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. عصاره بابونه و روغن جوجوبا موجود در این کرم نیز سبب لطافت و رفع خشکی پوست می‌شود و پوست اطراف چشم را به خوبی آبرسانی می‌کند. برای استفاده از این محصول می‌توانید آن را روزی 2 بار روی پوست اطراف چشم بزنید و به آرامی ماساژ دهید.

دقت کنید که پوست نواحی دور چشم بسیار حساس و آسیب‌پذیر است و در صورت اعمال فشار زیاد نه تنها وضعیت پوست‌تان بهتر نمی‌شود بلکه چروک‌ها و تیرگی‌های آن بیشتر هم می‌شود؛ پس با پوست خود مهربان باشید. در پایان این مقاله امیدواریم که مطال گفته شده به قدر کافی برایتان مفید بوده باشد. شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه خرید، به صفحه اختصاصی معرف محصول دسترسی پیدا کرده و در صورت تمیل برای خرید اینترنتی اقدام فرمایید. در ضمن اگر قبلا از محصولات معرفی شده استفاده کرده‌اید؛ خوشحال می‌شویم تا نظرتان را برای ما بگویید و از تجربیاتتان در قیمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید.

محصولات مرتبط
کرم دور چشم اچ الHL 
۶۸۰,۰۰۰ تومان
۱۵ میل
کانتور بالم دور چشم سیلینسcelenes 
۶۷۱,۰۰۰ تومان
۱۵ میل
کرم دور چشم ویتامین سی بالانسbalanceامکان ارسال فوری
۵۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵ میل
کرم دور چشم 6 در1 ام کیوMQامکان ارسال فوری
۶۳۷,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
کرم دور چشم نئودرمNeuderm 
۱۲۷,۰۰۰ تومان
۱۵ میل
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید