یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
کاربرد سایه ابرو چیست؟

کاربرد سایه ابرو چیست؟

داشتن ابروهای پرپشت و خوش‌حالت نقش مهمی در زیبایی چهره دارد. این زیبایی به حدی برای خانم‌ها اهمیت دارد که به دنبال راهی برای حل مشکل کم‌پشتی ابروها می‌‌گردند. استفاده از سایه ابرو یک راه‌حل اساسی برای رهایی از کم‌پشتی و خالی بودن ابروها است. سایه ابرو یک محصول آرایشی پرطرفدار است و اکثر خانم‌ها برای زیباتر نشان دادن ابروهای خود از آن استفاده می‌کنند. سایه ابرو شباهت بسیار زیادی به تاتو ابرو دارد با این تفاوت که دائمی نیست و هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را پاک کنید یا رنگش را تغییر دهید.

تاتوهای دائمی معمولا پررنگ و غیرطبیعی هستند ولی سایه‌های آرایشی رنگ ملایمی دارند و جلوه غیرطبیعی به صورت نمی‌بخشند. همین موضوع باعث شده است که سایه ابرو از طرفدارن بیشتری نسبت به تاتو برخوردار باشد. وظیفه اصلی سایه ابرو، افزایش تراکم موها با پوشاندن فضای خالی میان تارهای ابرو است. این نوع سایه‌ها، سبب ایجاد یک قاب پررنگ و کادری اطراف ابرو نمی‌شوند و به راحتی می‌توانید مدل ابروهای خود را تغییر دهید.

سایه ابرو چیست؟

سایه ابرو همان‌طور که گفتیم یک محصول آرایشی پرکاربرد است که برای خوش‌حالت کردن و پرکردن جاهای خالی ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایه‌ها معمولا حالت پودری دارند و با پد یا براش مناسب لابه‌لای ابروها قرار می‌گیرند. بافت سایه ابرو کاملا نرم و سبک است و پوشش خوب و یکدستی روی ابروها ایجاد می‌کند. سایه ابرو کاربرد بسیار ساده و راحتی دارد و بهترین انتخاب برای افراد مبتدی می‌باشد. با استفاده از سایه ابرو می‌توانید ابروهایتان را به هر شکلی که دوست دارید در بیاورید و از داشتن ابروهای زیبا لذت ببرید.

سایه ابرو، شکل ظاهری ابرو را کاملا طبیعی نشان می‌دهد و به هر میزان که دوست داشته باشید می‌توانید از آن استفاده کنید. نکته مهمی که در رابطه با سایه ابرو وجود دارد این است که حتما بعد از زدن سایه، ابروها را براش بکشید. این کار به طبیعی‌تر شدن ابروها و پخش یکدست پودر بین تارهای ابرو کمک می‌کند.سایه ابرو شبیه به مداد ابرو نیست که به ابروهای شما حالت قاب بدهد و کادر ابرو را از موها جدا کند. این محصول به راحتی بین تارهای مو قرار می‌گیرد و حالت سایه ایجاد می‌کند.

برای طبیعی‌تر شدن ابروها می‌توانید قسمت تاج ابرو را با سایه رنگ روشن و قسمت‌های دیگر را با سایه تیره‌تر پر کنید. این سایه شباهت زیادی به سایه چشم دارد و برای رفع نواقص ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای زدن سایه ابرو، پودر را با فشار زیاد روی تارها و پوست زیر ابرو نکشید. بهتر است این کار را به صورت ضربه‌ای و فشار کم دست انجام دهید. فشار زیاد دست سبب پخش شدن رنگ و تیره شدن ابروها می‌شود. برای زدن سایه ابرو بهتر است از قلموهای زاویه‌دار استفاده کنید. با استفاده از قلمو با دقت بیشتری می‌توانید سایه ابرو بزنید و ابرو را حالت‌دارتر کنید.

انتخاب رنگ مناسب سایه ابرو

انتخاب رنگ سایه ابرو تا حد زیادی به رنگ ابروهای خودتان بستگی دارد. از این رو بهتر است از رنگ‌های خیلی روشن و خیلی تیره برای سایه زدن ابروها استفاده نکنید. رنگ‌های طبیعی و شبیه به رنگ خود ابرو، بهترین رنگ برای سایه ابرو است. این رنگ‌ها سبب غیرطبیعی شدن ابروها نمی‌شوند و فقط جاهای خالی را به بهترین شکل ممکن پر می‌کنند. سایه ابرو در انواع ساده و ضدآب موجود است و هر خانمی با توجه به نیاز خود می‌تواند بهترین نوع را انتخاب کند. سایه ابرو قابلیت ترکیب رنگ نیز دارد و می‌توانید با ترکیب دو یا سه رنگ سایه، به رنگ مورد نظر خود دست پیدا کنید.

اگر می‌خواهید ابروهایتان کاملا طبیعی به‌نظر برسد بهتر است رنگ سایه را کمی روشن‌تر از رنگ ابروها در نظر بگیرید. این کار به شما کمک می‌کند که پر کردن ابروها را راحت‌تر انجام دهید و نگرانی از بابت تیره شدن رنگ آن‌ها نداشته باشید. سایه ابرو بهترین انتخاب برای خانم‌هایی است که ابروهای به شدت خالی و کم‌پشت دارند.اگر می‌خواهید سایه به خوبی روی ابروها فیکس شود و تغییر حالت ندهد می‌توانید از ژل یا صابون ابرو استفاده کنید. استفاده از صابون ابرو و ژل ابرو، ابروها را برای تمام روز ثابت و بدون تغییر نگه می‌دارد.

اگر مهارت کافی در استفاده از سایه ابرو را ندارید و بعد از کشیدن ابروها اطراف ابروهایتان رنگی می‌شوند، بهتر است بعد از زدن سایه، از کانسیلر استفاده کنید. کانسیلر رنگ‌های اضافی اطراف ابرو را پوشش می‌دهد ظاهر آرایش‌تان را تمیز و حرفه‌ای نشان می‌دهد. هنگام زدن سایه ابرو نیز همانند هر محصول آرایشی دیگری باید به فرم صورت دقت کنید و مدل ابرو را متناسب با فرم صورت طراحی کنید. اگر دوست دارید ابروهای‌تان بعد از زدن سایه، تیره‌تر و پرپشت‌تر شود می‌توانید از ریمل ابرو نیز استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که حتما باید رنگ ریمل را هم‌رنگ با رنگ سایه ابرو انتخاب کنید تا ابروها دو رنگ نشود.

سایه ابرو یکی از محصولات آرایشی رایج و متداول در بین خانم‌ها است که برای پر کردن جاهای خالی ابرو مورد استفاده قرار می‌دهند. سایه‌ها حالت پودری دارند و به خوبی لابه‌لای تارهای ابرو قرار می‌گیرند و کم‌پشتی ابروها را پوشش می‌دهند. با استفاده از این محصول آرایشی، ابروها به‌شکل موقتی پرپشت و حجیم می‌شوند و نواقص آن‌ها برطرف می‌شود. سایه ابرو بیشتر برای افرادی مناسب است که موهای بسیار کم و پوست چرب دارند. حالت پودری بودن سایه ابرو به خوبی جذب چربی پوست می‌شود و روی پوست پخش نمی‌شود.

برای زدن سایه ابرو عجله نکنید و این کار را با دقت و حوصله انجام دهید. سایه ابرو نیز مانند دیگر محصولات آرایشی باید اصل و باکیفیت باشد. در ادامه چند مدل سایه ابرو را به شما معرفی می‌کنیم که در فروشگاه اینترنتی ریحا موجود است. این محصولات را می‌توانید بعد از سفارش درب منزل تحویل بگیرید. اگر از هر کدام از این محصولات استفاده کرده‌اید و یا نظری در رابطه با هر کدام از آن‌ها دارید خوشحال می‌شویم نظرتان را با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

1-کیت سایه ابرو پودری رولوشن

خریدکیت سایه ابرو پودری رولوشن ابروهای زیبا و پرپشت نقش مهمی در زیباتر شدن چهره افراد دارند. داشتن ابروهای مرتب، کشیده و شبیه به هم همانند یک قاب زیبا در چهره افراد خودنمایی می‌کند. برای داشتن ابروهای زیبا نیازی نیست که به‌صورت مادرزادی ابروهای پرپشتی داشته باشید و یا از روش‌های آرایش دائم استفاده کنید، بلکه فقط کافی است که یک پالت سایه ابرو همراه خود داشته باشید. پالت‌های سایه ابرو، رنگ‌های متفاوتی دارند و علاوه بر اینکه به تنهایی قابل استفاده هستند، می‌توان رنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کرد و به رنگ دلخواه دست پیدا کرد.

کیت سایه ابرو پودری رولوشن، دارای ژل ابرو، هایلایتر، کرم ابرو، موچین، براش، شانه مخصوص ابرو و یک آینه کوچک است. این محصول دارای بافت سبک، پیگمنت قوی و بسته‌بندی زیبا است و ساخت کشور انگلستان می‌باشد.رنگ‌های موجود در این کیت سایه ابرو، بسیار طبیعی و جذاب هستند و به راحتی روی ابروها کشیده می‌شوند. برای استفاده از این سایه ابرو باید قبل از شروع کار، با کمک شانه، ابروها را به سمت بالا شانه بکشید تا کاملا مرتب شوند. با کمک براش مخصوص که داخل کیت قرار دارد، مقداری از محصول را بردارید و با دقت روی ابروها بزنید و فضاهای خالی بین ابرو را پر کنید.

از هایلایتر موجود در این کیف برای برجسته کردن استخوان زیر ابرو استفاده کنید. در آخر با کمک ژل موجود در این کیت، برای ثابت کردن رنگ و حالت ابروها استفاده کنید و از داشتن ابروهای زیبا و خوش‌حالت لذت ببرید. موچین داخل این محصول نیز برای تمیز کردن زیر ابروها کاربرد دارد. با داشتن این کیف، نیازی به هیچ محصول آرایشی مرتبط با ابروها نخواهید داشت. این محصول فاقد تست حیوانی است و تا 24 ساعت بدون پخشی و ریزش روی ابروها باقی می‌ماند.

2-پالت سایه ابرو پودری کلارنس

خریدپالت سایه ابرو کلارنس

سایه ابرو یک محصول آرایشی است که ظاهر ابروها را زیبا و پرپشت نشان می‌دهد. سایه ابرو پودری کلارنس، یک محصول منحصر به‌فرد مخصوص ابروها است و ساخت کشور فرانسوی می‌باشد. این پالت ترکیبی از چند محصول است که در یک پالت کنار هم قرار گرفته‌اند و شما را از هر محصول دیگری بی‌نیاز می‌کنند. این پالت تمام لوازم مربوط به آرایش ابروها را در خود جای داده است و با استفاده از آن می‌توانید ابروهای زیبای داشته باشید. قسمت‌های مختلف این پالت شامل برس ابرو، موچین، آینه، اپلیکاتور دابل، سه رنگ سایه پودری متفاوت، واکس فرم‌دهنده ابرو و سایه صورتی روشن است که برای چشم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پالت سایه ظاهر شیک و جذابی دارد و برای فرم و رنگ دادن به ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای استفاده از این پالت سایه باید در ابتدا ابروها را به خوبی برس بکشید، سپس با کمک اپلیکاتور مقدار مناسبی از سایه رنگ دلخواه را روی ابروها بکشید. در آخر با کمک واکسی که در پالت قرار دارد، ابروها را به شکل دلخواه حالت دهید و به حال خودشان رها کنید. تمام سایه پودری‌های موجود در این پالت سایه، از رنگدانه‌های با پیگمنت غنی، عصاره‌های طبیعی و گیاهی ساخته شده است و هیچ آسیبی به موی ابرو وارد نمی‌کند. این پالت علاوه بر سایه ابرو بعنوان سایه چشم نیز قابل استفاده است و به راحتی روی پوست پلک قرار می‌گیرد. این سایه هم به‌صورت خشک و هم به‌صورت مرطوب قابل استفاده است و جلوه‌ای مات و مخملی به چشم و ابروها می‌بخشد.

3- سایه ابرو پودری دوتایی کالیستا

خریدسایه ابرو پودری دوتایی کالیستا

داشتن ابروهای پرپشت و شبیه به یکدیگر سبب آراستگی ظاهری افراد می‌شود. سایه ابرو یک محصول کاربردی است که در مرتب کردن ابروها به شما کمک می‌کند. سایه‌ ابرو برای خانم‌هایی که مهارت آرایشگری ندارند و کاملا مبتدی هستند انتخاب مناسبی است و با استفاده از آن می‌توانند کم‌پشتی و نواقص ابرو را برطرف کنند. سایه ابرو بیشتر برای خانم‌هایی مناسب است که ابروهای خالی و کم‌پشت دارند و می‌خواهند تمام سطح ابرو را با سایه پوشش دهند. اگر قصد خرید سایه ابرو را دارید پیشنهاد ما این است که به سراغ برندهای معتبر و معروف بروید. استفاده از مارک‌های متفرقه سبب ریزش ابرو می‌شود و همان مقدار کم ابرو را هم از بین می‌برد. یکی از برندهای معروف و معتبر که در زمینه تولید لوازم آرایش فعالیت دارد، کالیستا است.

کالیستا یکی از برندهای آرایشی ایرانی است که طرفدارن زیادی در بین خانم‌ها دارد. تمام محصولات این برند از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب تهیه می‌شود و هیچگونه حساسیتی روی پوست ایجاد نمی‌کند. فرمولاسیون محصولات این برند کاملا ایرانی و نتیجه تحقیق و تجربه متخصصان کشور است. سایه ابرو پودری دوتایی کالیستا بافت پودری و کاملا نرم دارد و با قرار گرفتن در بین تارهای ابرو، فضاهای خالی را به خوبی پوشش می‌دهد. رنگدانه‌های غنی موجود در این سایه ابرو، پوشش یکدستی روی ابروها ایجاد می‌کند و سبب تغییر رنگ تارهای ابرو می‌شود. این سایه ابرو دارای دو رنگ متفاوت تیره و روشن است و هر خانمی با توجه به رنگ مو و ابرو خود می‌تواند رنگ سایه مناسب را انتخاب کند. این محصول از ماندگاری بالایی برخوردار است و جلوه طبیعی و زیبایی به ابروها می‌بخشد.

4-سایه ابرو پودری دو رنگ دوسه

خریدسایه ابرو پودری دو رنگ دوسه

سایه ابرو یکی از محصولات آرایشی است که طرفداران زیادی در بین خانم‌ها دارد. سایه ابرو بر خلاف تاتوهای دائمی که قابل پاک شدن نیستند، به راحتی پاک می‌شود و می‌توان رنگ آن را تغییر داد. برای داشتن ابروهای طبیعی و نچرال بهتر است از رنگ‌هایی استفاده کنید که متناسب با رنگ ابرو طبیعی باشد تا از دو رنگ شدن ابروهای خود جلوگیری کنید. رنگ‌های طبیعی سایه ابرو به خوبی جاهای خالی بین تارهای ابرو را پوشش می‌دهد و جاهای خالی را پر می‌کند. سایه ابرو پودری دو رنگ دوسه یک محصول آرایشی است که از دو رنگ زیبا و متفاوت تشکیل شده است. این پودر‌ها به راحتی با یکدیگر ترکیب می‌شوند و رنگ دلخواه را به شما می‌دهند.

برای زدن این سایه ابرو باید از براش زاویه‌دار استفاده کنید تا بتوانید تمرکز بیشتری روی کار داشته باشید. اگر می‌خواهید ابروهایتان کاملا طبیعی باشد باید ابتدا ابرو و قسمت تاج را با رنگ روشن سایه بزنید و به تدریج رنگ سایه را به سمت تیره ببرید. سایه ابرو پودری دو رنگ دوسه بافت مات و مخملی دارد و برای مدت زمان طولانی روی ابروها باقی می‌ماند. این سایه ابرو دو رنگ در وبسایت ریحا موجود است و با خیال راحت از اصالت کالا می‌توانید آن را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. با کلیک بر روی گزینه خرید می‌توانید به صفحه معرفیمحصولات درسترسی پیدا کرده و در صورت تمایل برای خرید اینترنتی آن‌ها اقدام فرمایید.

محصولات مرتبط
سایه ابرو پودر پالت پیر رنهPierre Reneامکان ارسال فوری
۹۵۸,۰۰۰ تومان
Dark Brown_02
Dark Brown_02
Brunette_03
Brunette_03
Blonde_01
Blonde_01
سایه ابرو پودر دو رنگ این لیInlay 
۲۵۰,۰۰۰ تومان
caramel-soft brown 01
caramel-soft brown 01
Granite-cool dark brown 03
Granite-cool dark brown 03
Walnut-warm dark brown 02
Walnut-warm dark brown 02
سایه ابرو پودر میکاپ فکتوریMakeup Factoryامکان ارسال فوری
۱,۱۹۳,۰۰۰ تومان
06
06
10
10
×Ebony | 04
Ebony | 04
+۴
تنوع
سایه ابرو پودر بورلی هیلز آناستازیاanastasia 
۲,۱۹۹,۰۰۰ تومان
Blonde
Blonde
Chocolate
Chocolate
Soft Brown
Soft Brown
سایه ابرو پودر کاپرا نیوKapra New 
۱۳۰,۰۰۰ تومان
NO.902
NO.902
NO.901
NO.901
NO.903
NO.903
+۱
تنوع
سایه ابرو پودر و موم شنل - چنلChanel 
۶,۳۳۹,۰۰۰ تومان
03 Dark
03 Dark
02 Medium
02 Medium
01 Light
01 Light
سایه ابرو فول پروف برو پودر بنفیتBenefitامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۳۷۸,۰۰۰ تومان۳,۲۸۰,۰۰۰ تومان
5
5
سایه ابرو پودری دوتایی آناستازیاanastasia 
۳,۷۹۵,۰۰۰ تومان
Mole
Mole
Soft Brown
Soft Brown
Medium Brown
Medium Brown
+۴
تنوع
سایه ابرو و پوست سر پودری برو اند روت کیت بیگ اگو تارتtarteامکان ارسال فوری
۳,۴۱۶,۰۰۰ تومان
medium brown
medium brown
×DARK BROWN
DARK BROWN
سایه ابرو پودری برو اند لاینر کیت بادی شاپThe Body Shopامکان ارسال فوری
۱,۴۹۵,۰۰۰ تومان
۲ رنگ
سایه ابرو طبیعی گوف پروف بنفیتBenefit 
۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان
Teinte 1 cool light blonde
Teinte 1 cool light blonde
Teinte 3,5 neutral medium brown
Teinte 3,5 neutral medium brown
Teinte 3 warm light brown
Teinte 3 warm light brown
+۷
تنوع
سایه ابرو پماد باس برو ضدآب شیگلمSheglam 
۶۸۹,۰۰۰ تومان
Dark Brown
Dark Brown
Soft Brown
Soft Brown
Ebony
Ebony
سایه ابرو مات تتو میبلینMaybelline 
۱,۵۵۳,۰۰۰ تومان
Marron Foncé
Marron Foncé
سایه ابرو مات شادو ووVov 
۱۵۳,۰۰۰ تومان
68
68
66
66
61
61
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید