یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
نگاهی به انواع کرم پودر لورال و نحوه عملکرد آن‌ ها

نگاهی به انواع کرم پودر لورال و نحوه عملکرد آن‌ ها

وقتی صحبت از آرایش به میان می آید، یکی از اولین محصولاتی که اکثر ما به سراغ آن می‌رویم؛ کرم پودر است. استفاده از این محصول آرایش صورت برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها بسیار موثر است و در نتیجه کار عملکرد بالقوه‌ای دارد. اما در مرحله اول لازم است بهترین کرم پودر سازگار با نوع پوست خود کشف کنید. همچنین توجه کنید که محصول انتخابی با رنگ پوستتان مطابقت داشته باشد. چه به کمک یک کرم پودر با ماندگاری بالا یا یک مرطوب کننده رنگی؛ درنهایت شما می توانید ظاهری بی عیب و نقص و پوستی یکدست داشته باشید.

اما اگر هنوز محصول مناسبی پیدا نکرده‌اید و می‌پرسید: " بهترین کرم‌پودرها از کدام برندها هستند؟" ما به شما انواع کرم پودر لورال را پیشنهاد می‌کنیم. زیرسازی سبک یا پوشش کامل آرایش بی‌نقص خود را با تشخیص کرم پودر لورال اصل و در طیفی از بافت‌ها و فرمول‌های L'Oréal Paris کشف کنید. انواع مختلفی از این محصولات برای هر نوع پوستی طراحی شده است. در ادامه قصد داریم بگوییم که کرم پودر چیست و چرا باید آن را در کیف آرایش خود داشته باشید. همچنین به انواع مختلف بهترین کرم پودر لورال که می توانید از آن‌ها برای زیرسازی آرایشی استفاده کنید؛ اشاره می‌کنیم.

کرم‌پودر چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، کرم‌پودر یک ابزار اساسی و پیش‌نیاز برای آرایش صورت است. این محصول در تمام صورت شما استفاده می شود تا یک پایه - یا زیرسازی در پس‌زمینه آرایش شما ایجاد کند. درواقع این محصول به‌عنوان پایه‌ای برای کل آرایش شما عمل می‌کند. فرمول مناسب این محصول با توجه به نوع پوست شما می تواند به پوشاندن لکه ها، تصحیح رنگ پوست، محو شدن عیوب و ایجاد یک صورت صاف و یکدست کمک کند.

انواع مختلف کرم‌پودر چیست؟

کرم‌پودر تنها در قالب یک شکل برای همه افراد نیست؛ بلکه شامل انواع متفاوتی می‌شود. فرمول‌های مختلفی بر اساس قوام ترجیحی شما، میزان پوششی که می خواهید و یا نتیجه‌ای که دوست دارید وجود دارد. موارد اشاره شده در زیر را مورد توجه قرار دهید تا ببینید کدام کرم‌پودر و چه سطحی از پوشش آن برای شما بهترین است.

1. کرم‌پودر مایع یکی از محبوب ترین گزینه ها، کرم‌پودر مایع است و ، دقیقا همانطور که به نظر می رسد فرمول مایع دارد. به عنوان مثال می توان به مدل‌های L’Oréal Paris Infallible 24 Hour Fresh Wear Foundation، Lightweight اشاره کرد.

2. کرم‌پودر کِرمی این نوع کرم‌پودر دارای قوام خامه‌ای‌ و ضخیم‌تر است. همچنین معمولاً برای کسانی که پوست خشک دارند گزینه بسیار خوبی است. اگر این گزینه را ترجیح می دهید، کرم‌پودر مومیایی 4 در 1 Age Perfect L'Oréal Paris را امتحان کنید. این محصول در دسته پرطرفدارترین‌ها با بهترین رنگ کرم پودر لورال شناخته می‌شود.

3. کرم‌پودر پودری اگر پوست چرب دارید بهتر است به سراغ کرم پودرهای پودری بروید. این دسته از کرم‌پودرها معمولاً پوشش سبک‌تری ارائه می‌دهند. اگر می خواهید کرم‌پودر پودری داشته باشید که مانند مایع بپوشد اما روکش مات داشته باشد، لورآل پاریس Infallible Up to 24H Fresh Wear in a Powder، روکش مات را امتحان کنید.

4. کرم‌پودر سرمی فونداسیون سرمی، نوعی فونداسیون مایع استاندارد و بر اساس مد روز است. فرمول آن در قالب یک سرم است که آن را به ترکیبی برای مراقبت از پوست و آرایش تبدیل می کند. اگر علاقه دارید آن را انتحان کنید؛ L’Oréal Paris Age با SPF 50 یا سرم هیالورونیک رنگی L’Oréal Paris True Match را انتخاب کنید تا متوجه شوید که آیا این فرمول با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر.

5. کرم‌پودر مبتنی بر آب کسانی که دارای پوست مستعد آکنه هستند ترجیحا یک کرم پودر مبتنی بر آب را انتخاب کنند. کرم‌پودر مبتنی بر آب یکی دیگر از گزینه‌های کرم‌پودر مایع است که آب به عنوان ماده اصلی آن است و کاملا فاقد روغن است. به عنوان مثال می توان به L’Oréal Paris Infallible Pro-Glow Foundation اشاره کرد.

انواع پوشش کرم‌پودر

پس از انتخاب فرمول کرم‌پودر، خوب است که در مورد اشکال مختلف پوششدهی آن‌ها هی نیز آگاه باشید.در نقد کرم پودر لورال باید بگوییم که برای داشتن یک زیرسازی عالی با داوم بالا در تمام طول روز، کرم‌پودر‌های True Match و Infallible را امتحان کنید. در ادامه توضیحات کوتاه و مختصری درباره انواع پوشش‌دهی داده شده است:

1. پوشش‌دهی ملایم این دسته از کرم پودر‌ها با پوششی روشن یا شفاف (که به آن پوشش طبیعی نیز گفته می شود) برای افرادی که می‌خواهند رنگ پوست خود را کمی بهبود بخشند، اما به دنبال محصولی نیستند که عیوب را بپوشاند یا پنهان کند، ایده آل است.

2. پوشش‌دهی متوسط این دسته از کرم پودر‌ها با پوشش متوسط خود برخی از عیوب را پنهان می‌کنند اما درنهایت جلوه پایانی آرایش همچنان شبیه به پوست طبیعی است.

3. پوشش‌دهی کامل این دسته از کرم پودر‌ها با پوشش کاملی خود عیوب و لکه ها را کاملاً پنهان کرده و از شما یک بوم بی عیب و نقص باقی می‌گذارند. فرمولی مناسب با پوشش کامل که حتی می تواند خالکوبی ها را پنهان کند.

4. پوشش لایه‌ای پوشش‌دهی این دسته از کرم پودر‌ها بر اساس پوشش مورد نظر شما قابل تغییر است. درواقع استفاده از این محصولات برای مناطقی از پوست شما که می خواهید پوشش بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد، بسیار عالی است.

جلوه نهایی انواع کرم‌پودرهای لورال

به هر حال جدا از اهمیت نوع پوست شما اعم از چرب، خشک یا مختلط؛ زیرسازی آرایش را می توان با تناسب رنگ کرم پودر لورال و رنگ پوست شما هماهنگ کرد. با استفاده از کرم‌پودر مایع با پوشش کامل گرفته تا کرم‌پودر پودری سبک، می توانید به پوششی بی عیب و ظاهری صاف دست یابید. آنچه که درنهایت شاهد آن هستید؛ جلوه‌ای طبیعی، مات و یا براق است.

1. جلوه طبیعی این پوشش نهایی همان چیزی است که بیشتر به پوست طبیعی شما شباهت دارد و نام آن نیز به همین دلیل است. نه مات است و نه براق.

2. جلوه مات این پوشش نهایی بدون درخشندگی است که آن را به گزینه ای محبوب برای افرادی که پوست چرب دارند تبدیل می کند.

3. جلوه مرطوب یا براق این پوشش نهایی درخشنده و براق است. به همین دلیل افرادی که پوست خشک دارند تمایل دارند از این دسته استفاده کنند. در ادامه قصد داریم شما را با چند نمونه از ئرطرفدارترین انواع کرم‌پودرهای لورئال یا اورآل آشنا کنیم.

1-کرم پودر طبیعی اینفلیبل 24 ساعته فرش ور لورئال

خریدکرم پودر اینفلیبل 24 ساعته فرش ور لورئال

کرم پودر لورال مدلInfaillible با زیرسازی مناسب، پوست شما را سالم، صاف و شاداب نشان می‌دهد.لورال با سابقه بیش از صد سال در دنیا همیشه زنان را تشویق به داشتن بهترین و زیباترین حالت خود می‌کند. به همین دلیل از جدیدترین نوآوری‌ها و بهترین مواد در تولید محصولات خود استفاده می‌کند. لورال کرم پودر مدل اینفایلبل با فناوری جدید اکسیژن تولید کرده است. این فناوری باعث حس سبکی و طراوت پوست و حفظ زیبایی آرایش برای مدت 24 می‌شود. این محصول ضد آب، دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست است.

این کرم پودر بدون ماسیده شدن روی پوست تمام عیوب پوست را پوشش می‌دهد و سطح صاف روی پوست برای آرایش آماده می‌کند. این کرم پودر شیشه‌ای، پمپی دارای 11 تناژ رنگی برای سلیقه‌های مختلف است. فرمول ساختاری و رنگ‌های مختلف این محصول باعث شده که برای انواع پوست مناسب باشد. فقط کافی است که رنگ مناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید و جذابیت خود را بیشتر کنید.قبلا از انتخاب رنگ کرم پودر به این نکته توجه کنید کرم پودر نباید پوست شما را زیادی سفید یا تیره کند. رنگی مناسب پوست است که به رنگ پوست شما نزدیک باشد تا ظاهر طبیعی و زیبا به شما دهد.

2-کرم پودر براق ایج پرفکت لورئال

خریدکرم پودر ایج پرفکت لورئال

کرم پودر مدل ایج پرفکت لورال، یکی از انواع کرم پودرهای مورد استفاده در آرایش صورت است.این کرم پودر جادویی و مفید تحت نظر برند لورآل در کشور فرانسه تولید شده است و در محفظه‌ای پلاستیکی و تیوپی با 30 میلی لیتر حجم تعبیه شده و به فروش می‌رسد.کرم پودر مدل ایج پرفکت لورال، کارکردهای زیادی برای انواع پوست‌های مختلط، خشک، معمولی و چرب دارد و همین که برای انواع پوست‌ها مفید است باعث شده طرفداران زیادی هم داشته باشد. این کرم پودر هنگام استفاده باعث می‌شود که تمامی نقص‌های صورت شما پوشانده شود و مراحل بعدی آرایش شما نیز به خوبی انجام گیرد.

شما می‌توانید با استفاده از کرم پودر مدل ایج پرفکت لورال، خستگی و وارفتگی صورتتان را از بین ببرید و با چهره‌ای شاد و با طراوت سر قرارتان حاضر شوید.این کرم پودر، به علاوه کارکرد آرایشی و زیبایی، دارای قابلیت ضد آفتاب بودن با SPF 50 است و همین قابلیت باعث شده که کرم پودر مدل ایج پرفکت لورال، یکی از منحصر به فرد‌ترین و از قضا پرکاربردترین کرم پودرها باشد. پس اگر شما هم نگران آسیب اشعه‌های مضر خورشید به پوستتان هستید؛ می‌توانید این کرم پودر جذاب و جادویی را خرید کنید. کرم پودر مدل ایج پرفکت لورال در رنگ‌های مختلف، متناسب با انواع رنگ پوستی تولید شده است و انتخاب را برای شما آسان‌تر و هوشمندانه‌تر می‌کند.

3-کرم پودر مات کاور بیست و چهار ساعته لورال

خریدکرم پودر مات کاور 24 ساعته لورال

این کرم پودر با بافت فوق سبک و فاقد چربی که دارد، جلوه‌ای مات و کاملا طبیعی را روی پوست ایجاد خواهد کرد که هیچ‌گونه برق و درخششی را به شما نخواهد داد. کرم پودر جدید اینفائیبل لورال، ضد آب و حرارت بوده و در برابر تعریق نیز کاملا مقاوم است به طوری که بافت آن روی پوست تا 24 ساعت تغیری نخواهد کرد و مثل همان ساعات اولیه‌ خواهد بود. طیف رنگی این محصول بسیار نزدیک به تناژ پوست بوده و بدون تغییر دادن رنگ پوست شما سطحی یکدست و پوششی عالی را برایتان ایجاد خواهد کرد.

اینفائیبل با فرمولاسیونی حرفه‌ای برای پوست‌های مختلط تا چرب سازگار بوده و با رطوبت رسانی که در ترکیبات خود دارد شادابی پوست را حفظ کرده و باعث خشکی و خستگی پوست شما نخواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به محمافظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد نیز اشاره کرد که از بروز بسیاری از لکه‌ها و بیماری‌ها نیز جلوگیری می‌کند. ترجیحابا ضربه‌های آرام کرم پودر را روی صورت محو کنید، تا به پوشش مناسب برسید. دقت کنید کرم به طور یک‌دست و یکنواخت درهمه جای صورت پخش شود.

در پایان این مقاله امیدواریم که مطالب گفته شده برایتان مفید بوده و با محصولات مرتبط آشنا شده باشید. برای تشخیص اصل بودن کرم پودر لورال شیشه ای یا تیوپی از نوع غیراصل آن، توجه به درج بارکد یا همان شناسه اصالت کالا و همچنین نوع بسته‌بندی امری حیاتی و ضروری است. فروشگاه آنلاین ریحا لیست کامل این محصولات را در بهترین محدوده قیمت و با تضمیت اصل بودن کالا در اختیار شما کاربران همیشگی خود قرار داده است. کلیک بر روی گزینه خرید محصول امکان دسترسی مستقیم و تهیه آن را از وبسایت ریحا برایتان ممکن می‌کند.

۱۱,۰۲۸
محصولات مرتبط
اسکراب لایه بردار پوست ره فلورس لورالLorealامکان ارسال فوری
۴۷۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
اسپری مو مدل النت استرانگ هولد لورالLoreal 
۶۷۹,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
۲۵۰ میل
۷۵ میل
سرم مو درام لانگ اورالLoreal 
۵۵۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
کرم پودر مات اینفالیبل مات لورئالLorealامکان ارسال فوری
۷۳۷,۰۰۰ تومان
155
155
×20
20
×32
32
+۷
تنوع
نویسنده :سارا قادری

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۱,۰۲۸ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید