یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
مهم‌ترین لوازم آرایشی که نباید هنگام مسافرت جا بگذارید

مهم‌ترین لوازم آرایشی که نباید هنگام مسافرت جا بگذارید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در طول سفر به یکی از لوازم آرایش‌تان نیاز پیدا کرده باشید ولی آن را همراه خود نداشته باشید. در این شرایط کلی خودتان را سرزنش می‌کنید که چرا کیف لوازم آرایش را به‌طور کامل با خود نیاورده‌اید. از طرفی هم یاد خاطره‌ای می‌افتید که در سفرهای قبلی به خاطر لوازم اضافه‌تر چقدر اذیت شدید و زحمت‌تان چندبرابر شده بود. احتمالا اگر در سفر، لوازم آرایش زیادی همراه خود داشته باشید، همواره استرس شکسته شدن رژلب و سایه و یا ترکیدن تیوپ کرم‌پودر را خواهید داشت.

ما در این مقاله می‌خواهیم به لوازم آرایش ضروری که باید در طول سفر به همراه داشته باشید بپردازیم، پس با ما همراه باشید تا با دانستن نکات ریز و مفید، یک کیف لوازم آرایش سبک و کارامد برای سفرتان آماده کنید. حتما شما هم مثل همه کسانی که به مسافرت می‌روند، فقط لوازم ضروری سفر را با خود می‌برید، اما نباید فراموش کرد که مراقبت از پوست یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در مسافرت نیز نباید از آن غافل شد. بهترین راه برای این که هنگام جمع کردن چمدان دچار سردرگمی نشوید، این است که از قبل برای جمع کردن وسایل برنامه‌ریزی کنید.

در مرحله اول باید کیف یا چمدانی را تهیه کنید که گنجایش لازم را داشته باشد و بتوانید تمام لوازم ضروری سفر را در آن قرار دهید. سعی کنید از چمدانی استفاده کنید که دارای قسمت‌های مجزا و تقسیم‌بندی شده باشد. برای شروع یک سفر خوب باید خیال‌تان از بابت لوازم آرایش راحت باشد تا بدون استرس، از سفر لذت ببرید. لوازم آرایشی که در مسافرت همراه خود می‌برید باید کاملا هوشمندانه انتخاب شوند و در اندازه و ابعاد استاندارد باشند تا فضای زیادی را به خود اختصاص ندهند.هیچ تفاوتی ندارد که به شمال کشور سفر می‌کنید یا به جنوب، در هر صورت باید لوازم آرایش ضروری را به همراه داشته باشید.

همراه نداشتن برخی از لوازم آرایش در طول سفر بسیار آزاردهنده است و از طرفی هم زیاده‌روی در برداشتن آن‌ها کاری بیهوده و اشتباه است. افراد مختلف ملاک‌های متفاوتی برای انتخاب لوازم آرایش ضروری برای مسافرت دارند، اما یکسری اصول وجود دارد که هر شخصی باید آن‌ها را بداند. ما در این مقاله شما را با مهم‌ترین لوازم آرایشی که نباید هنگام مسافرت جا بگذارید آشنا می‌کنیم. اگر دوست دارید با مهم‌ترین لوازم آرایشی که باید در سفر با خود به همراه داشته باشید آشنا شوید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا لوازم آرایش ضروری برای سفر را با هم مرور کنیم.

کرم مرطوب‌کننده

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به سلامت پوست‌تان اهمیت می‌دهید و دوست دارید همیشه پوستی نرم و لطیف داشته باشید، همراه داشتن کرم مرطوب‌کننده یکی از واجبات سفر شما خواهد بود. شاید تصور کنید همراه داشتن کرم مرطوب‌کننده آنقدرها هم ضروری به نظر نمی‌رسد ولی در صورت عدم استفاده از آن بعد از چند ساعت پوست‌تان خشک و چروکیده می‌شود. در نتیجه کرم مرطوب‌کننده یک وسیله مهم و کاربردی در طول سفر خواهد بود، حتی اگر می‌خواهید به صورت هوایی سفر کنید.

در اغلب اوقات هوای داخل کابین هواپیما خشک است؛ به همین دلیل باید قبل از سوار شدن به آن، دست و صورت‌تان را مرطوب کنید. علاوه بر سفرهای هوایی، همراه داشتن کرم مرطوب‌کننده در تمام سفرها، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست محسوب می‌شود. استفاده از کرم مرطوب‌کننده متناسب با پوست، از خشک و پوسته پوسته شدن آرایش تا رسیدن به مقصد جلوگیری می‌کند.

شامپو خشک

لوازم آرایشی بهداشتی مهم دیگری که باید در طول سفر با خود به همراه داشته باشید، شامپو خشک است. گاهی اوقات سفری را در پیش دارید که زمان در آن از اهمیت زیادی برخوردار است، تا جایی که حتی فرصت دوش گرفتن را هم به شما نمی‌دهد. از طرف دیگر موهای‌تان تمیز نیست و درخشندگی و برق کافی را ندارد. در این شرایط شامپو خشک به کمک شما می‌آید و بدون نیاز به دوش گرفتن، موهایتان را جلا می‌دهد.

برخی مسافرت‌ها نیز به‌صورت تور هستند و شما مجبورید کمپ کنید و چند روز را بدون حمام به سر ببرید. در این موقعیت هم شامپو خشک بهترین راه حل است. این شامپو نیاز به آب ندارد و به راحتی قابل حمل و نقل است. شما می‌توانید با توجه به مقصد و مدت زمان سفرتان، یکی از بسته‌بندی‌های مناسب از این شامپوها را همراه داشته باشید تا در زمان لازم از آن‌ استفاده کنید.

کرم ضدآفتاب

یکی از ضروری‌ترین لوازم آرایش در مسافرت، کرم ضدآفتاب است. به احتمال زیاد شما هم مانند خیلی‌های دیگر بارها و بارها در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار گرفته‌اید و دچار آفتاب‌سوختگی و خیلی مشکلات پوستی دیگر شده‌اید. تابش نور خورشید و آفتاب گرفتن در کنار اینکه می‌تواند مفرح و شادی‌آور باشد، ضررهایی هم در بر خواهد داشت. اگر تجربه آفتاب‌سوختگی در طول سفر را داشته باشید، حتما می‌دانید که تجربه سخت و دردناکی است و سبب پوسته پوسته شدن بدن می‌شود. بنابراین برای محافظت از پوست در برابر امراض پوستی که بر اثر تابش نور خورشید ایجاد می‌شوند، هنگامی که در زیر نور آفتاب قرار دارید و یا هنگامی که در سایه هستید باز هم از کرم ضدآفتاب استفاده کنید تا از شر آسیب‌های مضر اشعه خورشید در امان باشید. اگر از کرم ضدآفتاب استفاده می‌کنید و برای ساعت‌های طولانی زیر نور خورشید قرار دارید، باید کرم ضدآفتاب‌تان را هر 2 تا 4 ساعت یک‌بار تمدید کنید. این نکته را مد نظر داشته باشید که حتی در هوای ابری هم 80 درصد از اشعه‌های خورشید از میان ابرها عبور می‌کند و وارد پوست‌تان می‌شوند.

اگر مقصد سفرتان مناطق کوهستانی است و برای مدت چند روز در ارتفاعات هستید، با افزایش ارتفاع، اشعه ماورابنفش خورشید نیز بیشتر می‌شود. پس در مسافرت‌هایی که برنامه کوهنوردی یا اسکی دارید حتما کرم ضدآفتاب مناسب به همراه داشته باشید. هنگام خرید کرم ضدآفتاب به SPF آن توجه کنید و محصولی را تهیه کنید که حداقل SPF 50 را داشته باشد. میزان SPF بیشتر، محافظت بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

کرم پودر

کرم‌پودر از جمله لوازم آرایشی است که همراه داشتن آن هنگام مسافرت کاملا انتخابی است و می‌توانید از آن صرف ‌نظر کنید. اگر اهل آرایش‌های غلیظ هستید، همراه داشتن یک کرم‌ پودر یا پنکک فشرده لازم به نظر می‌رسد، اما اگر می‌خواهید فقط لوازم ضروری را به همراه داشته باشید، می‌توانید کرم ضدآفتاب رنگی را جایگزین کرم‌پودر کنید که در این صورت، با یک تیر دو نشان زده‌اید. کرم پودر در کنار زیبایی، یک مزیت دیگر هم دارد و آن پوشش دادن مشکلات پوستی است. معمولا در طول سفر، خستگی و کم‌خوابی باعث گود و کبود شدن زیرچشم‌ها می‌شود و این اتفاق برای هیچ خانمی خوشایند نیست. در این شرایط کرم پودر کمک‌کننده است و خستگی چهره‌تان را از بین می‌برد.

ریمل ابرو و مژه

بعضی از متخصصان حوزه زیبایی بر این عقیده هستند که ابروها قاب چهره خانم‌ها به حساب می‌آیند. قطعا شما هم بعنوان یک خانم، برایتان مهم است که حتی در سفر هم چشم‌های زیبا و جذابی داشته باشید. ریمل ابرو و مژه، از جمله ابزارهای آرایشی هستند که تغییرات زیادی را در چهره شما ایجاد می‌کنند. برای اینکه در طول سفر هیچ نگران از بابت استفاده از ریمل جدید نداشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما ریملی را که همیشه از آن استفاده می‌کنید همراه داشته باشید. ریملی که در طول سفر استفاده می‌کنید بهتر است از نوع ضدآب باشد تا هیچ ریزش و کثیفی نداشته باشد. این موضوع مخصوصا برای مواقعی که قصد سفر به مکان‌هایی را دارید که احتمال شنا کردن در آن‌جا وجود دارد، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رژلب

انتخاب یک رژلب خوب و همراه داشتن آن در طول سفر، تکمیل‌کننده نیمی از آرایش شما خواهد بود. استفاده از رژلب، چهره شما را شاداب و سرحال نشان می‌دهد و خستگی سفر را تا حد زیادی پنهان می‌کند. اگر قصد سفر به مناطق گرم و خشک را دارید، پوست لب‌هایتان به ‌سرعت خشک و پوسته پوسته خواهد شد. در این مواقع بهتر است از رژلب‌هایی استفاده کنید که حاوی‌ ویتامین‌های E و A باشند و یا به نوعی دارای ساختار روغنی باشند.

رژگونه

استفاده از رژگونه باعث می‌شود تا میکاپ شما بهتر به چشم بیاید و صورت‌تان شاداب و سرحال به‌نظر برسد. نکته مهمی که در رابطه با رژگونه وجود دارد این است که سعی کنید از رژگونه‌های پودری برای مسافرت استفاده نکنید. رژگونه پودری در اثر ضربه به سرعت خرد و شکسته می‌شود. برای انتخاب رژگونه مناسب مسافرت، بهتر است از مارکی استفاده کنید که ساختار نرم و لطیفی داشته باشد تا بتوانید به‌راحتی آن را تمدید و پررنگ‌تر کنید. اگر دوست دارید در طول سفر از رژگونه استفاده کنید، یکی از بهترین گزینه‌ها رژگونه جنس‌ کرمی است.

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن و به‌طور کلی رایحه‌ای که شما از خود به جای می‌گذارید نشان‌دهنده تیپ و شخصیت شما است. قطعا شما هم ترجیح می‌دهید حتی در سفر نیز بوی خوبی داشته باشید، مخصوصا اگر یک سفر کاری و مهمی را تجربه می‌کنید. عطرهایی که شیشه بزرگی دارند فضایی زیادی را به خود اختصاص می‌دهند و شما فقط می‌توانید یک عطر همراه خود داشته باشید. اگر اهل تنوع در عطر و ادکلن هستید بهتر است به جای استفاده از شیشه‌های بزرگ عطر، از اشانتیون آن‌ها که کوچک‌تر هستند استفاده کنید. عطرهای جیبی نیز برای مسافرت گزینه مناسبی هستند و جای زیادی را هم اشغال نمی‌کنند.

اگر وسایل سفرتان را به‌گونه‌ای چیده‌اید که احتمال شکستن شیشه عطر وجود دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از اسپری‌های خوشبو‌کننده است. در این صورت خطری از بابت شکستن شیشه عطر وجود ندارد. همچنین اگر با وسایل نقیه عمومی سفر می‌کنید حتما از عطرهایی استفاده کنید که بوی ملایمی داشته باشد تا برای دیگران مزاحمتی ایجاد نکنید.

محصولات مراقبت از مو

مراقبت از پوست صورت از جمله موارد مهمی است که باید در طول سفر به آن توجه کنید. علاوه بر پوست بدن و صورت، مراقبت از موها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید از آن غافل شوید. برای این‌که موهایی خوش‌حالت و زیبا داشته باشید بهتر است شامپویی را همراه خود ببرید که قبلا امتحانش را پس داده باشد و از کیفیت آن رضایت داشته باشید. اگر برایتان مقدور است و مشکل فضا ندارید خودتان را به زحمت نیندازید و همان شامپویی که در حمام دارید را بشویید و در ساک سفر خود بگذارید، در غیر این ‌صورت همان نوع شامپو را در اندازه کوچک‌تر تهیه کنید و نگران گنجاندن آن در ساک سفرتان نباشید.

اگر جنس موهایتان خشک و وز است، بهتر است یک نرم‌کننده و ماسک مو نیز با خودتان ببرید تا راحت‌تر بتوانید موهایتان را شانه و مرتب کنید. شامپوهای مسافرتی موجود در بازار معمولا در سفرهای کوتاه مدت می‌توانند مفید باشند و جای کمتری را بگیرند، اما در سفرهای طولانی و با توجه به مقصد، بهتر است برای تهیه این محصولات اقدام کنید. اگر موهای رنگ‌ شده و آسیب‌دیده دارید، بهتر است از سرم‌های دوفاز نیز استفاده کنید. در ادامه چند نمونه از محصولات مناسب برای همراه داشتن در طول سفر را معرفی کرده‌ایم؛

1- اسپری شامپو خشک مجیک سوییت فیوژن لورال

خریداسپری شامپو خشک مجیک سوییت فیوژن لورال

شامپو خشک نوع جدیدی از شامپو است که نیاز به شستشو با آب ندارد. فرمولاسیون این نوع از شامپوها به‌شکل پودر است و در اسپری‌های تحت فشار عرضه می‌شود. ترکیبات به‌کار رفته در شامپو خشک به نحوی است که چربی موها را می‌گیرد و کاملا تمیز و براق می‌کند. اسپری شامپو خشک مجیک سوییت فیوژن لورال یک محصول حجم‌دهنده، ضدشوره و تقویت‌کننده است که چربی پوست و موها را کاهش می‌دهد و برای هر نوع مویی قابل استفاده است. عصاره استفاده شده در این محصول همانند ادکلنی خوشبو برای موها عمل می‌کند و موهایتان را برای تمام طول روز معطر و خوشبو نگه می‌دارد.

اسپری شامپو خشک برای مواقعی که زمان کافی برای دوش گرفتن در اختیار ندارید و یا می‌خواهید به سفر بروید و فرصت زیادی برای شستن موها ندارید بسیار مناسب و کاربردی است. شامپو خشک دقیقا مثل حمام کردن عمل می‌کند و بعد از استفاده باعث طراوت و شادابی موها می‌شود. شامپو خشک مجیک سوییت فیوژن لورال روی مشکی‌ترین موها نیز هیچ شوره‌ای باقی نمی‌گذارد و نیازی به شستشو ندارد. طریقه استفاده از این شامپو کاربردی به این صورت است که باید در ابتدا اسپری را به خوبی تکان دهید، سپس از فاصله 30 سانتی‌متری روی موها اسپری کنید. برای نتیجه بهتر با نوک انگشت موها را ماساژ دهید تا شامپو جذب پوست و موها شود. این کار باعث می‌شود تا اسپری به‌شکل یکنواخت روی موها پخش شود.

2-اسپری شامپو خشک مدل پیور فرش سایوس

خریداسپری شامپو خشک مدل پیور فرش سایوس

احتمالا برای شما هم پیش آمده است موهایتان در شرایط خوبی قرار ندارد و بسیار چرب و کثیف شده است. این در حالی است که امکان دوش گرفتن هم ندارید و می‌خواهید در عرض چند دقیقه موهایتان را تمیز کنید. در چنین شرایط شامپو خشک به کمک شما می‌آید. اسپری شامپو خشک مدل پیور فرش سایوس هیچ نیازی به شستشو ندارد و بعد از استفاده پوست و موی شما را تمیز و خوش‌حالت می‌کند. این شامپو خشک فاقد هرگونه پارابن و سیلیکون است و مانع از ورود مواد مغذی به داخل فولیکول مو نمی‌شود.

شامپو خشک پیور فرش سایوس حساسیت‌زا نیست و از ایجاد شوره، خشکی، خارش و التهاب روی پوست سر جلوگیری می‌کند. این محصول مراقبت از مو، بافت سبکی دارد و بعد از استفاده حس سنگینی روی موها ایجاد نمی‌کند. شامپو خشک سایوس ماندگاری خوبی دارد و برای مدت دو روز موهای شما را تمیز و خوش‌حالت نگه‌می‌دارد. استفاده از این محصول کاربردی برای افرادی که زیاد سفر می‌روند و یا قرارهای کاری مهمی دارند بسیار مناسب است.

این شامپو علاوه بر حذف چربی و کثیفی موها، بوی خوبی نیز به موها می‌دهد و باعث ایجاد احساس شادابی در ناحیه سر می‌شود. نحوه استفاده از اسپری شامپو خشک پیور فرش سایوس به این صورت است که باید در ابتدا اسپری را خوب تکان دهید، سپس از فاصله 20 سانتی‌متری به صورت تک پاف روی موها اسپری کنید. بعد از این کار با نوک انگشت موها را ماساژ دهید تا شامپو جذب پوست و موها شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول پرکاربرد می‌توان به فرمولاسیون بسیار سبک، ایجاد احساس شادابی طولانی مدت و بدون ایجاد شوره اشاره کرد.

3- ضدآفتاب فیوژن واتر اس پی اف 50 رنگی ایزدین

خریدضدآفتاب فیوژن واتر اس پی اف 50 رنگی ایزدین

ایزدین یک شرکت موفق در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست اسپانیایی است که در ساخت محصولاتش از متخصصان پوست و زیبایی کمک می‌گیرد. تمامی محصولات این برند با حداقل تاثیرگذاری روی محیط زیست تولید می‌شوند و به‌هیچ عنوان تست حیوانی ندارند. همچنین بسته‌بندی محصولات این برند نیز قابل بازیافت است و هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند. یکی از محبوب‌ترین ضدآفتاب‌های این برند، ضد آفتاب فیوژن واتر اس پی اف 50 رنگی ایزدین است که با داشتن 5 ستاره، از پرفروش‌ترین ضدآفتاب‌های دنیا به‌شمار می‌رود.

تکنولوژی safe eye موجود در این محصول، آن را برای استفاده روی پلک و دور چشم نیز مناسب کرده است. تکنولوژی موجود دیگر در این کرم ضدآفتاب wet skin است که به شما این امکان را می‌دهید تا حتی بر روی پوست خیس و نم‌دار نیز از این محصول ضدآفتاب استفاده کنید. این کرم ضدآفتاب بر پایه آب تولید شده است و دارای اس پی اف 50 می‌باشد. بافت سبک، نرم و فاقد چربی در این محصول باعث جذب سریع آن روی پوست صورت شده است و بعد از استفاده هیچ برقی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

فرمولاسیون فاقد چربی، در این محصول سبب شده است تا به یک کرم ضدآفتاب ایده‌ال برای افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند تبدیل شود. ضد آفتاب فیوژن واتر اس پی اف 50 رنگی ایزدین حاوی هیالورونیک‌اسید است که رطوبت‌رسانی بالایی دارد و دارای خاصیت ضدالتهابی می‌باشد. این محصول مراقبت از پوست غیرکومدون‌زا است و به هیچ عنوان باعث بروز جوش و آکنه نمی‌شود. این کرم ضدآفتاب رنگی و دارای رنگ طبیعی بژ است و پوشش یکدستی برای شما ایجاد می‌کند. این محصول به دلیل دارا بودن ویتامین E، دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدپیری نیز هست.

4-ریمل ضدآب اینستنت مکسی ولوم دبورا

خریدریمل اینستنت مکسی ولوم دبورا

با پیشرفت صنعت آرایش در سال‌های اخیر، انواع مختلفی از ریمل‌ها از جمله ریمل‌های حجم‌دهنده، بلندکننده، حالت‌دهنده و ضدآب تولید شده است. اینکه چه نوع ریملی برای شما مناسب است بستگی به سلیقه شخصی خودتان دارد. برخی از خانم‌ها دوست دارند از ریملی استفاده کنند که به راحتی از روی مژه‌ها پاک شود، این در حالی است که برخی دیگر ترجیح می‌دهند از ریمل‌های ضدآب که ماندگاری بیشتری دارد استفاده کنند. ریمل ضدآب برای ساعت‌های طولانی روی مژه‌ها باقی می‌ماند و هیچ پخشی، ریزش و کثیفی هم ندارد. ریمل ضدآب برای مسافرت نیز گزینه مناسبی است و نیاز به تمدید و تمیز کردن اطراف چشم‌ها هم ندارد.

ریمل ضدآب اینستنت مکسی ولوم دبورا یک ریمل خوب و باکیفیت از برند دبورا است که برای مسافرت و آرایش‌های طولانی مدت انتخاب مناسبی است. این ریمل ضدآب قابلیت حجم‌دهندگی بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان مژه‌های شما را خشک نمی‌کند. این محصول بدون اینکه احساس سنگینی روی مژه‌های شما ایجاد کند، حجم و جلوه زیبایی به مژه‌های شما می‌بخشد. ریمل ضدآب اینستنت مکسی ولوم دبورا برای خانم‌هایی مناسب است که مژه‌های کوتاه و کم‌پشتی دارند. برس این ریمل، بسیار نرم و بزرگ است و از چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند. این محصول دارای ماندگاری 24 ساعته است و تا 24 ساعت بدون ریزش و پخش شدن روی مژه‌هایتان باقی می‌ماند.

5- کرم مرطوب کننده دست و صورت نیوا

خریدکرم مرطوب کننده نیوا

داشتن پوست لطیف و نرم نقش مهمی در زیبایی ظاهری افراد دارد. از این رو باید استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده را در روتین روزانه مراقبت از پوست قرار داد. استفاده از کرم مرطوب‌کننده خشکی و چین و چروک پوست را از بین می‌برد و پوستی نرم و لطیف را به شما هدیه می‌دهد. کرم مرطوب کننده دست و صورت نیوا یکی از محصولات باکیفیت برای مرطوب کردن پوست دست و صورت است که از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این کرم در بین تمام مردم شناخته شده است و در قوطی‌های آبی رنگ عرضه می‌شود. این محصول چندین سال است که در بازار وجود دارد و به پایه ثابت کیف خانم‌ها تبدیل شده است.

از مهم‌ترین مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده دست و صورت نیوا می‌توان به سازگاری با انواع پوست‌ها، نفوذ به عمق پوست و محافظت از آن، رطوبت‌رسانی، آبرسانی و از بین بردن خشکی پوست، بافت سبک و جذب سریع و رایحه معطر و خوشبو آن اشاره کرد. در ساخت این محصول از مواد نگه دارند و رنگی استفاده نشده است و به همین دلیل کودکان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. کرم مرطوب کننده دست و صورت نیوا هیچ ضرری برای پوست دست و صورت ندارد و هر وقت احساس خشکی کردید می‌توانید از آن استفاده کنید.

در این مقاله در مورد لوازم مورد نیاز برای مسافرت صحبت کردیم و گفتیم کدام لوازم از ضروریات سفر محسوب می‌شوند. در واقع انتخاب لوازم آرایش مورد نیاز برای سفر، به عوامل مختلفی از جمله سلیقه شخصی، مکان، شرایط آب و هوایی و مدت زمان سفر بستگی دارد. اگر شما هم در مورد این موضوع تجربه‌ای دارید، خوشحال می‌شویم تا در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. تمامی محصولات معرفی شده در وبسایت ریحا موجود هستند و با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

محصولات مرتبط
بالم لب آبرسان براق شین اسکرین اولترا ویولتUltra Violetteامکان ارسال فوری
۲,۲۳۰,۰۰۰ تومان
flamingo
flamingo
اسفنج آرایشی فلاولس فینیش لورا مرسیرLaura Mercierامکان ارسال فوری
۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان
۱ عددی
چسب مژه مصنوعی هدی بیوتیHuda Beauty 
۱,۸۴۷,۰۰۰ تومان
۷ میل
کرم پودر طبیعی بک استیج دیورDior 
۴,۷۷۳,۰۰۰ تومان
2.5natural
2.5natural
4WO
4WO
2W – Warm
2W – Warm
+۴۰
تنوع
کرم پودر طبیعی نچرال رادیانت لانگور نارسNars 
۳,۳۷۳,۰۰۰ تومان
Barcelona Medium 4
Barcelona Medium 4
Stromboli
Stromboli
Gobi Light 3
Gobi Light 3
+۳۶
تنوع
رژ لب جامد براق لیپ شاین آر ام اس بیوتیrms beautyامکان ارسال فوری
۲,۱۶۵,۰۰۰ تومان
bloom
bloom
کرم پودر طبیعی 24 ساعته اکسترا کاور دبوراDeborah 
۷۴۷,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
×شماره 04
شماره 04
×شماره 01
شماره 01
+۴
تنوع
کرم پودر مات هربال شونSCHON 
۴۱۳,۰۰۰ تومان
شماره S02
شماره S02
شماره S01
شماره S01
شماره S03
شماره S03
+۳
تنوع
کرم پودر مات مات فینیش این لیInlay 
۳۹۵,۰۰۰ تومان
شماره 28
شماره 28
شماره 40
شماره 40
شماره 24
شماره 24
+۴
تنوع
کرم پودر مات اکسترا مت پرفکشن دبوراDeborah 
۷۴۵,۰۰۰ تومان
3.2-Hazelnut
3.2-Hazelnut
3.1-Light Gold
3.1-Light Gold
×5
5
+۵
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید