یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
تاثیر انواع سایه چشم بر چهره

تاثیر انواع سایه چشم بر چهره

چشم‌ها مرکز توجه هستند و نقش مهمی را در زیبایی چهره فرد ایفا می‌کنند. زمانی که برای اولین بار با فردی مواجه می‌شوید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند چشم‌ها هستند. از آن‌جایی که تمام خانم‌ها دوست‌دار و به دنبال زیبایی هستند همین موضوع سبب شده است تا به دنبال راهی برای زیباتر کردن چشم‌هایشان باشند. یکی از راه‌هایی که به زیبا کردن چهره فرد کمک می‌کند استفاده از لوازم آرایش است. خط چشم، ریمل و سایه چشم از جمله لوازم آرایشی مخصوص چشم‌ها است و از آن‌ها برای زیباتر کردن چشم‌ها استفاده می‌شود.

آرایش کردن یکسری اصول و قواعد خاصی دارد که اگر آن‌ها را رعایت نکنید نه تنها چهره شما زیبا و جذاب نمی‌شود بلکه ممکن است به زیبایی ذاتی خودتان هم آسیب بزند و چهره شما را زشت کند.ما در این مقاله در مورد سایه چشم و تاثیر آن بر چهره صحبت کردیم. در واقع سایه زدن نیز مانند استفاده از هر لوازم آرایش دیگری نیاز به مهارت و رعایت اصول و قواعد خاص دارد و در صورتی که رعایت نشود چشم‌های شما جذابیت خود را از دست می‌دهند.

استفاده صحیح از سایه چشم تاثیر زیادی بر تغییر فرم و اندازه چشم‌ها دارد و با تکنیک‌های خاص می‌توانید چشم‌هایتان را درشت‌تر و کشیده‌تر نشان دهید. استفاده از سایه چشم، به چشم‌های شما رنگ و لعاب می‌دهد و نفوذ نگاه‌تان را بیشتر می‌کند. از سایه چشم می‌توان روی پلک، زیر چشم و زیر ابروها استفاده کرد و از این طریق حالت و اندازه چشم‌ها را تغییر داد. سایه چشم از تنوع رنگ و جنس زیادی برخوردار است و هر خانمی با توجه به سلیقه شخصی خود می‌تواند بهترین آن را برای خود انتخاب کند.

این ابزار آرایش چشم در پالت‌های چند رنگ و متنوع موجود است و با خرید یک پالت سایه، شما در واقع چند رنگ سایه متفاوت در اختیار خواهید داشت. سایه‌های چشم در تناژ رنگی متفاوت وجود دارند و انتخاب رنگ آن‌ها به عوامل زیادی از جمله رنگ موها، رنگ لباس، نوع آرایش، رنگ پوست و... بستگی دارد. از پرطرفدارترین سایه‌های موجود در بازار می‌توان به سایه چشم مات، اکلیلی و شاین‌دار اشاره کرد. بیشتر سایه‌ها علاوه بر اینکه به صورت تکی قابل استفاده هستند، قابلیت ترکیب هم دارند و می‌توانید با ترکیب کردن آن‌ها به رنگ سایه دلخواه خود دست پیدا کنید.

اگر قصد خرید سایه چشم را دارید باید به خوبی تحقیق کنید و در ابتدا با نوع و جنس پوست خودتان آشنا شوید. ما در این نقاله مطالبی را تهیه کردیم که تا حد زیادی در انتخاب سایه مناسب به شما کمک می‌کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با کاربرد انواع سایه‌ چشم و تاثیر هر کدام از آن‌ها روی چشم و چهره، آشنا شوید.

سایه چشم مدادی

سایه چشم مدادی یکی از ساده‌ترین سایه‌های چشم است که استفاده از آن نیاز به مهارت خاصی ندارد. این سایه چشم در رنگ‌های متفاوت به فروش می‌رسد و دوام طولانی‌تری نسبت به دیگر سایه‌ها دارد. سایه چشم مدادی برای خانم‌هایی مناسب است که علاقه‌ای به آرایش‌های شلوغ و پیچیده ندارند. سایه چشم مدادی از لحاظ شکل ظاهری دقیقا شبیه به مداد است و برای افراد مبتدی که مهارت آرایشگری ندارند گزینه مناسبی است. استفاده از این نوع سایه نیاز به زمان زیادی ندارد و در کمترین زمان ممکن شما را به نتیجه دلخواه‌تان می‌رساند.

اگر شاغل هستید و نمی‌توانید زمان زیادی را به میکاپ اختصاص دهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سایه مدادی است. این سایه‌ها برای استفاده در صبح بهترین انتخاب هستند، زیرا بدون اینکه وقت شما را بگیرند ظاهر خواب آلود شما را تغییر می‌دهند. سایه مدادی بعد از گذشت چند ساعت از روی پلک پاک نمی‌شود و بعنوان سایه روزانه می‌توان از آن استفاده کرد. این نوع از سایه‌ها در رنگ‌های جذاب و متنوع و دو نوع مات و براق در بازار موجود هستند.

سایه‌های مات هیچ درخششی ندارند و نور را منعکس نمی‌کنند. سایه چشم مات دارای بافت نرم، سبک و فاقد چربی است و در تمام قسمت‌های چشم می‌تواند از آن استفاده کرد. این نوع سایه به چشم و نگاه شما حالت متمرکز و زیبایی می‌بخشد. سایه مدادی، چهره شما را شاداب، سرحال، شیک و در عین حال ساده و بدون زرق و برق نشان می‌دهد. از سایه مدادی بعنوان خط چشم نیز می‌توانید استفاده کنید و به صورت یک خط نازک روی بن مژه و پلک‌تان بکشید.

سایه چشم استیکی کیکو میلانو

خریدسایه چشم استیکی کیکو میلانو

سایه چشم استیکی کیکو میلانو یک محصول آرایشی ایتالیایی است و با ماندگاری بالایی که دارد برای مدت 8 ساعت بدون تغییر روی پلک شما دوام می‌آورد. این سایه چشم از برند کیکو میلانو (kiko milano) دارای بافت نرم و خامه‌ای است و پر از رنگ و پیگمنت است. سایه چشم استیکی کیکو میلانو قابلیت ترکیب با دیگر سایه‌ها را دارد و به خوبی روی پلک محو می‌شود. این سایه چشم استیکی دارای رنگ خالص، براق و زنده است و با فرمولاسیون ضدآبی که دارد در برابر رطوبت و تعریق مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

این محصول آرایشی از نظر شکل ظاهری شبیه به رژلب است و استفاده از آن نیاز به مهارت خاصی ندارد. وجود پیگمنت قوی در این سایه چشم باعث شده است تا رنگ آن بعد از اعمال رو پلک دقیقا همان رنگی باشد که انتظارش را داشته‌اید. سایه چشم کیکو میلانو از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و برای چند ساعت بدون پخشی، پوسته پوسته شدن و تکان خورد روی پلک باقی می‌ماند. این محصول آرایشی با طراحی استیکی و فرم جمع و جوری که دارد به راحتی در کیف لوازم آرایش شما قرار می‌گیرد و حمل و نقل آن بسیار راحت است.

سایه چشم مایع یا آبرنگی

سایه چشم مایع یا آبرنگی به دلیل بافت شل و رقیقی که دارد به این نام معروف شده است. این نوع از سایه‌ها از زیبایی، دوام و ماندگاری خوبی برخوردار هستند و برای آرایش‌های بلند مدت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. سایه مایع معمولا در بسته‌بندی‌های شبیه به برق و یا رژلب‌های مایع عرضه می‌شود و طرفداران زیادی دارد. اگرچه این نوع سایه برای استفاده افراد مبتدی گزینه مناسبی است ولی استفاده از سایه مایع نسبت به دیگر سایه‌ها مانند سایه مدادی، کمی سخت‌تر است و نیاز به مهارت و تخصص بیشتری دارد.

سایه مایع به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارد سریع‌تر خشک می‌شود و به همین جهت کنترل کردن آن کمی دشوار است. از این رو برای استفاده از سایه مایع یا آبرنگی باید سرعت عمل داشته باشد و در کمترین زمان ممکن سایه زدن را به اتمام برسانید. سایه مایع نسبت به دیگر سایه‌ها پخشی بیشتری دارد و برای خانم‌هایی که پوست‌شان چرب است گزینه مناسبی نیست، ولی اگر پوست خشکی دارید و نمی‌توانید از سایه‌های پودری استفاده کنید، سایه مایع انتخاب مناسبی برای چشم‌های شما است.

این نوع از سایه‌ها زیبایی خاصی دارند و بعنوان خط چشم رنگی نیز قابل استفاده هستند. برای استفاده از سایه مایع نیاز است که از براش مخصوص خود سایه استفاده کنید و از داشتن خط چشم های زیبا و متفاوت لذت ببرید. سایع مایع رنگ‌های متفاوتی دارد و استفاده از آن‌ها درخشش خاصی به چشم‌های شما می‌بخشد. سایه مایع یا آبرنگی چشم‌های شما را سرحال و نگاه شما را نافذ می‌کند.

سایه چشم مایع مدل دو سر مت اند متال ملتید هدی بیوتی

سایه چشم مایع مت اند متال ملتید هدی بیوتی

هدی بیوتی یک برند معتبر و معروف لوازم آرایشی است که با تولید محصولات باکیفیت به شهرت جهانی رسیده است. سایه چشم مایع مدل دو سر مت اند متال ملتید هدی بیوتی یکی از محصولات این برند است که طرفداران زیادی را در بین خانم‌ها دارد. این محصول آرایشی دارای دو سر متفاوت و مجزا است که جلوه آرایش شما را به کلی تغییر می‌دهد. این سایه مایع دو سر، در یک سمت دارای ترکیب مات و مخملی است و در طرف دیگر دارای مایع براق و درخشان می‌باشد.

این سایه علاوه بر اینکه به تنهایی قابل استفاده است به شکل ترکیبی نیز می‌توان از آن استفاده کرد و به یک ترکیب رنگ زیبا و درخشان دست پیدا کرد. سایه چشم مایع مدل دو سر مت اند متال ملتید هدی بیوتی دارای رنگدانه‌های زیاد است از ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشد. برای استفاده از این سایه چشم باید مقدار مناسبی از آن را در مرکز قسمتی که قرار است با سایه بپوشانید قرار دهید و سپس با کمک انگشت یا پد مخصوص روی پوست پلک پخش کنید. این سایه به راحتی روی پوست می‌خوابد و ظاهر آرایش‌تان را زیبا و جذاب می‌کند.

سایه چشم شاینی یا براق

سایه چشم براق یا شاین‌دار در بین چین و چروک‌های پلک شما جمع نمی‌شود و ظاهری زیبا و جذاب به چشم‌های شما می‌بخشد. این نوع از سایه‌ها بعد از استفاده پلک‌های شما را برجسته‌تر نشان می‌دهند و چشم‌ها را درشت‌تر می‌کنند. سایه چشم براق یا شاین‌دار اصولا برای مهمانی‌های شبانه و خاص مناسب است و جلوه خاصی به چشم و چهره می‌بخشد. این نوع از سایه‌ها در دو نوع پودری و سنگی در بازار موجود هستند و برای استفاده در نواحی زیر چشم نیز مناسب می‌باشند.

پالت سایه چشم اوبسسیون نئون هدی بیوتی

خریدپالت سایه اوبسسیون نئون هدی بیوتی

پالت سایه چشم اوبسسیون نئون هدی بیوتی دارای طیف گستره‌ای از سایه‌های فشرده در رنگ‌های متنوع است که ظاهر آرایش شما را به کلی تغییر می‌دهند. این سایه‌ها غنی از پیگمنت هستند و با رنگ قوی که دارند سطح پلک‌تان را کاملا پوشش می‌دهند. تمامی رنگ‌های موجود در این پالت سایه توسط هدی کتان (موسس برند هدی بیوتی) و به طرز ماهرانه‌ای طراحی و هماهنگ شده‌ است. این پالت سایه که همانند قفسه لباس‌های رنگی با هارمونی و هماهنگی خاص طراحی شده است از کیفیت بالایی برخوردار است و با داشتن آن به هیچ سایه دیگری احتیاج نخواهید داشت.

رنگ‌های موجود در این پالت سایه به خوبی با یکدیگر ترکیب می‌شوند و برای هر خانمی با هر تناژ پوستی قابل استفاده هستند. پالت سایه چشم اوبسسیون نئون هدی بیوتی دارای سایه‌های جذاب و خیره‌کننده است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن‌ها عبور کرد. استفاده از این رنگ‌های مات در کنار رنگ‌های شاد، براق و شاین‌دار چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. در این پالت سایه هدی بیوتی 9 عدد سایه نرم، متراکم و قابل ترکیب قرار گرفته است که 3 عدد از آن‌ها مات و مخملی هستند و 6 سایه دیگر اکلیلی و براق می‌باشند. این پالت سایه چشم حالت پودری دارد و به هیچ عنوان چرب و روغنی نیست. این محصول در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است و به راحتی روی پلک پخش نمی‌شود.

سایه چشم پودری و خشک

سایه چشم پودری یکی از قدیمی‌ترین انواع سایه‌ها است که در بازار موجود می‌باشد. بعد از سایه پودری مدل‌های دیگر سایه از جمله کرمی، مایع، شاین و... طراحی و تولید شدند. در واقع سایه پودری یکی از شناخته شده‌ترین و قدیمی‌ترین سایه‌ها است که تمام خانم‌ها با آن آشنایی کامل دارند. استفاده از سایه پودری کار سختی نیست و تقریبا همه خانم‌ها با هر سطح مهارت آرایشگری و کمی تمرین می‌توانند از آن استفاده کنند. سایه پودری انواع و رنگ‌های متفاوتی دارد و معمولا به شکل پالت به فروش می‌رسد.

وجود چند رنگ متفاوت، در یک پالت سایه، دست شما را برای انتخاب بهترین رنگ آن باز می‌گذارد و همچنین می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید و به سلیقه خودتان رنگ سایه مورد نظرتان را بزنید.سایه پودری در کنار مزایای زیادی که دارد، خالی از عیب نیست و برای آرایش‌های طولانی نمی‌توان از آن استفاده کرد. این نوع سایه نسبت به دیگر مدل‌ها از ماندگاری کمتری برخوردار است و حداکثر برای مدت 4 ساعت روی پلک‌تان دوام می‌آورد. اگر می‌خواهید دوام سایه پودری را افزایش دهید پیشنهاد ما به شما استفاده از پرایمر بعنوان زیرساز سایه است.

اگر پرایمر در دسترس ندارید از کانسیلر نیز می‌توانید بعنوان زیرساز سایه پودری استفاده کنید. مقدار کمی پرایمر یا کانسیلر را پشت پلک‌تان بزنید و با کمک اسفنج پخش کنید. با این کار زمینه مناسبی برای سایه زدن را فراهم کرده‌اید.اشتباه رایجی که در رابطه با استفاده از سایه پودری وجود دارد این است که معمولا خانم‌ها این سایه را با فشار زیاد روی پلک خود می‌کشند. پوست پلک و اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و کوچک‌ترین فشاری باعث بروز چین و چروک روی این قسمت‌ها می‌شود.

برای استفاده صحیح و آسان از سایه پودری بهتر است آن را با پد مخصوص سایه و با فشار ملایم دست روی پلک پخش کنید تا پوست نازک پلک‌تان هیچ آسیبی نبیند. اگر استفاده از پد سایه برای شما سخت است و نمی‌توانید به راحتی با آن کار کنید، از انگشت دست‌تان نیز می‌توانید برای سایه زدن استفاده کنید. این سایه به دلیل راحتی در استفاده می‌تواند گزینه مناسبی برای آرایش‌های روزانه باشد. سایه پودری در انواع مختلف از جمله، اکلیلی، براق، مات و ساده موجود است که نوع اکلیلی و شاین‌دار آن درخشش خاصی به آرایش شما می‌بخشد.

سایه پودری اکلیلی و براق معمولا برای گوشه‌های داخلی چشم مورد استفاده قرار می‌گیرند و از این طریق بیشتر جلب توجه می‌کنند. سایه پودری مات و ساده برای آرایش‌های روزانه مناسب هستند و چهره شما را شاداب و سرحال نشان می‌دهند. سایه شاین‌دار برای مراسم خاص و مهمانی‌های شبانه انتخاب مناسبی است. این سایه درخشش و برق زیادی دارد و در تاریکی شب چشم‌های شما را گیرا و جذاب می‌کند. نوع دیگری از سایه پودری نیز وجود دارد که به سایه پودری شل معروف است. این نوع سایه بیشتر برای آرایشگران و خانم‌هایی که در کار آرایشگری مهارت کافی را دارند قابل استفاده می‌باشد.

سایه پودری شل دارای دانه‌های جدا از هم است و در صورتی‌که تسلط و مهارت کافی در استفاده از آن نداشته باشید ممکن است تمام صورت و لباس‌تان را کثیف کنید. این سایه بافت منسجمی ندارد و به راحتی از هم جدا می‌شود. سایه پودری شل به هیچ عنوان به خانم‌هایی که پوست خشکی دارند توصیه نمی‌شود. سایه پودری، خشکی پوست را افزایش می‌دهد و در لابه‌لای چین و چروک‌های پلک جمع می‌شود. اگر پوست چربی دارید سایه چشم پودری بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

پالت سایه چشم پودری سری شکلاتی بورلی کرم رولوشن

خریدپالت سایه پودری شکلاتی بورلی کرم رولوشن

سایه چشم از جمله لوازم آرایشی است که نسبت به دیگر ابزارهای آرایشی کاربرد کمتری دارد. اکثر خانم‌ها استفاده از سایه‌ چشم را به مهمانی‌ها و برخی مراسم خاص محدود می‌کنند ولی برخی دیگر به‌طور روزمره و در آرایش‌های روزانه خود، سایه چشم می‌زنند. زدن سایه چشم کاملا سلیقه‌ای است و استفاده از آن چهره شما را زنده و سرحال نشان می‌دهد. اگر مهارت استفاده از سایه چشم را داشته باشید می‌توانید با کمک آن، آرایش‌های چشم خیره کننده‌ای را پدید بیاورید. نکته مهمی که در رابطه با استفاده از سایه چشم وجود دارد این است که رنگ سایه‌ای را که انتخاب کنید باید متناسب با رنگ چشم، لباس، مو و سبک آرایش‌تان باشد.

در واقع انتخاب رنگ سایه اشتباه تاثیر زیادی در ظاهر و چهره شما می‌گذارد. از این جهت بهتر است پالت سایه‌ای را انتخاب کنید که دارای رنگ‌های زیاد و متنوع باشد. پالت سایه چشم پودری سری شکلاتی بورلی کرم رولوشن شامل 18 رنگ متنوع با بافت‌های مات و براق است که شما را از داشتن هر سایه دیگری بی‌نیاز می‌کند. بسته‌بندی این پالت سایه، شبیه به یک تخته شکلات آب شده است و رنگ‌های آن نیز برگرفته از دسر فرانسوی کرم بروله است. سایه‌های موجود در این پالت سایه با اسم انواع دسرهای کرم بروله نام‌گذاری شده‌اند که جذابیت آن‌ها چشم‌های شما را به خود خیره می‌کند.

رنگ‌هایی که در این پالت سایه وجود دارند شامل تناژهای نود، بنفش، طلایی و... هستند که برای یک آرایش ملایم، فانتزی و روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. تمامی سایه‌های موجود در این پالت سایه، قابلیت ترکیب با یکدیگر را دارند و از این طریق می‌توانید به رنگ سایه دلخواه‌تان دست پیدا کنید. پالت سایه چشم پودری سری شکلاتی بورلی کرم رولوشن هیچ پخشی و ریزش ندارد و حتی بدون زیرساز و پرایمر نیز می‌توان از آن استفاده کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این پالت سایه 18 رنگ می‌توان به بافت نرم و ابریشمی، پیگمنت‌های غنی، ضد حساسیت، رنگبندی متنوع و فاقد تست حیوانی اشاره کرد.

سایه چشم کرمی

سایه چشم کرمی نوع دیگری از سایه چشم است که خانم‌ها می‌توانند از آن برای آرایش‌های چشم استفاده کنند. این نوع از سایه‌ها از نظر شکل ظاهری شبیه به کرم هستند و معمولا برق زیادی دارند. سایه چشم کرم رنگ‌های متفاوت و زیادی دارد و اکثرا به صورت تکی به فروش می‌رسد. برای زدن سایه کرمی بهتر است از براش‌هایی که سر بزرگتری دارند استفاده کنید تا نتیجه نهایی کارتان زیباتر و تمیزتر شود. سایه چشم کرمی همان‌طور که از نامش پیدا است نسبت به دیگر سایه‌ها، کمی چرب‌تر است و حالت روغنی دارد، از این جهت برای خانم‌هایی مناسب است که دارای پوست نرمال تا خشک هستند.

سایه کرمی برای افرادی که نوع پوست‌شان چرب است گزینه مناسبی نمی‌باشد، زیرا به سرعت روی پوست پخش می‌شود و ظاهر آرایش را کثیف نشان می‌دهد. سایه چشم کرمی برای آن‌هایی مناسب است که تغییر را دوست دارند و می‌خواهند از سایه‌های متفاوت استفاده کنند. سایه چشم کرمی در ظرف‌های کوچک کاسه‌ای به فروش می‌رسد و رنگ‌های متنوعی دارد. همین ویژگی سبب شده است تا بتوانید رنگ‌های مختلف سایه را با هم ترکیب کنید و به رنگ دلخواه خودتان برسید. سایه کرمی به دلیل برقی که دارد جلوه خاصی به پلک شما می‌دهد و آرایش‌تان را خاص و گیرا می‌کند.

سایه چشم کرمی آی تو میسمرایس شارلوت تیلبری

خریدسایه کرمی آی تو میسمرایس شارلوت تیلبری

اگر به دنبال یک سایه چشم کرمی با ماندگاری بالا هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از سایه چشم کرمی آی تو میسمرایس شارلوت تیلبری است. شارلوت تیلبری یکی از موفق‌ترین میکاپ‌ آرتیست‌های جهان است که علاوه بر میکاپ در زمینه تولید لوازم آرایش نیز مهارت دارد و برند سفورا را راه اندازی کرده است. سایه چشم کرمی آی تو میسمر ایس یکی از محصولات جادویی برند شارلوت تیلبری است که شارلوت قبل از شروع آرایش روی پلک تمام مدل‌های خود استفاده می‌کرد. او ادعا می‌کرد که این سایه کرمی جلوه شاداب و خاصی به چهره مدل‌هایش می‌بخشد و ظاهر آن‌ها را به کلی تغییر می‌دهد.

فرمولاسیون سایه کرمی شارلوت تیلبری به گونه‌ای است که روی پوست پخش نمی‌شود و هیچ ریزشی ندارد. این سایه چشم کرمی حاوی ویتامین E و آنتی‌اکسیدان است و استفاده از آن پوست را تغذیه و آبرسانی می‌کند. این محصول آرایشی غنی از رنگدانه است و با داشتن پیگمنت بالا از ماندگاری و دوام خوبی برخوردار است. فرمولاسیون سایه چشم شارلوت تیلبری غنی از آب است و به دلیل رطوبت خوبی که به پوست می‌دهد دارای اثر خنک‌کنندگی است. این محصول کاملا گیاهی است و تست حیوانی ندارد. سایه چشم کرمی آی تو میسمرایس شارلوت تیلبری یک محصول انگلیسی است و هر خانمی با هر نوع پوستی می‌تواند از آن استفاده کند.

در آخر باید بگوییم که سایه چشم یکی از ابزارهای آرایشی مهم و پرکاربرد است که تغییر زیادی در چهره فرد ایجاد می‌کند. این محصول آرایشی انواع مختلفی دارد که شناخت هر کدام از آن‌ها، کار شما را برای انتخاب یک سایه چشم مناسب راحت می‌کند. ما در این مقاله از وبسایت ریحا سعی کردیم در مورد انواع سایه چشم و تاثیری که هر کدام از آن‌ها بر چهره می‌گذارند صحبت کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن نهایت استفاده را ببرید. اگر در این مورد نظری دارید و یا می‌خواهید نکته‌ای را به این مقاله اضافه کنید، آن را با ما و در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط
سایه چشم پودر براق لامور نارسNars 
۲,۰۷۷,۰۰۰ تومان
۱۲ رنگ
سایه چشم پودر براق نوتی نود هدی بیوتیHuda Beauty تخفیف ویژه
۶,۷۷۹,۰۰۰ تومان۶,۳۱۹,۰۰۰ تومان
۱۸ رنگ
سایه چشم مایع براق مت اند متال ملتید هدی بیوتیHuda Beauty 
۲,۶۷۸,۰۰۰ تومان
Buble Bath & Pink Champagne
Buble Bath & Pink Champagne
Faux-Fur & Bamboo Hoops
Faux-Fur & Bamboo Hoops
Private Jet & Shimmering Set
Private Jet & Shimmering Set
+۱۲
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید