یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
معرفی چرخه عطر و راهنمای استفاده از آن

معرفی چرخه عطر و راهنمای استفاده از آن

مشکل اکثریت افراد در یافتن عطری که مناسب آنها باشد و نبود مشاوره مناسب برای آن‌ها چالش بزرگی است. بسیاری از مشاوران عطر علاقه دارند عطرهایی را که شخصا میپسندند و سلیقه شخصی خودشان است را به مخاطب تحمیل کنند. این امری کاملا طبیعی است، چون حس بویایی ما احساسی است نه منطقی و ما در مورد عطرهایی که دوست داریم با اطمینان و اعتمادبه‌نفس بیشتری صحبت می‌کنیم.

به همین دلیل است که مشاوران عطر نیز در مورد آنها صحبت می‌کنند و تمایل دارند افراد را متقاعد کنند که نظرشان برتری دارد. مشکل اینجا است که آنچه فروشنده یا مشاوره دهنده دوست دارد، احتمالا آن چیزی نخواهد بود که مورد پسند شما باشد. بنابراین پیدا کردن یک عطر جدید اغلب به یک تجربه خسته کننده و یا حتی شکست خورده ختم می‌شود. این همان چیزی بود که ایده راهنمای عطر را درمایکل ادواردز برانگیخت.مایکل ادواردز اولین کسی ود که ایده چرخه عطر یا راهنمای عطر را عملی کرد.

چرخ عطر اساس همه رایحه هاست. ممکن است چرخه رنگ را از کلاس‌ها و کتاب‌های هنر مدرسه به خاطر داشته باشید. در چرخه رنگ، رنگ‌ها بر اساس رابطه‌شان با یکدیگر جای می‌گیرند. یک رنگ با رنگ بعدی ترکیب می‌شود و رنگ‌های مخالف روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. چرخ عطر نیز به همین ترتیب عمل می‌کند و یک ابزار عالی برای یافتن نوع رایحه‌ای است که شما به سمت آن جذب می‌شوید. اگر در حال انجام یک خرید آنلاین هستید، دانستن اینکه رایحه کجای چرخ عطر وجود دارد، می‌تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند.

چرخ یاچرخه عطر چیست

چرخه عطر که با نام‌ دایره عطر نیز شناخته می‌شود، یک نمودار دایره‌ای است که تفاوت‌ها و شباهت‌ها را در بین خانواده‌های مختلف بویایی توضیح می‌دهد. مایکل ادواردز، متخصص عطر، ایجاد کننده چرخه عطر مدرن در سال 1992 بود. نسخه‌های دیگر از سال 1949 وجود داشته، اما نسخه‌ای که امروزه ما از آن استفاده می‌کنیم تکامل یافته نسخه‌های پیشین و منعکس کننده عطر مدرن و نحوه درک ما از روایح است.

علاوه بر ایجاد چرخه عطر، ادواردز نویسنده کتاب "عطرهای جهان" است که او را به متخصص برجسته در طبقه‌بندی عطر تبدیل می کند. بسیاری از عطاران و انسان‌ها بینی قوی دارند و برخی از آنها سال‌ها است که با فرمولاسیون رایحه کار می‌کنند. آنها تنها با یک مرتبه استشمام کردن می‌توانند به راحتی تشخیص دهند که یک عطر به کدام خانواده بویایی یا زیر خانواده تعلق دارد، در صورتی که این برای دیگران این کار چندان آسانی نیست.

راهنمای استفاده از چرخه عطر

همانطور که گفته شد این چرخه عطر در طول دهه‌ها تکامل یافته است و منعکس کننده عطرهای پویا و معمولی و نحوه درک انسان از بو است. این چرخه شبیه به چرخه رنگ کار می‌کند؛ رنگ قبلی با رنگ‌های بعدی ترکیب می‌شود و رنگ‌های مخالف نیز دقیقا در ستون مقابل قرار می‌گیرند. همیشه روایح اصلی مکمل یکدیگر وجود خواهند داشت که برای همه آشنا هستند. رایحه مانند رنگ دارای دسته بندی‌هایی است که تعیین می‌کند کدام عطرها به خوبی با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

چرخه عطر تقریبا به همان شیوه کار می‌کند و ابزاری مناسب برای تعیین جذابیت عطر و ارتباط بین ترجیحات رایحه و خانواده های متنوع آنها است. چرخه به چهار بخش تقسیم می‌شود: گل، شرقی (که به عنوان کهربا نیز شناخته می‌شود)، چوبی و تازه. هر خانواده حاوی روایحی است که شبیه به یکدیگرند، ویژگی‌های مشابه و یا جنبه‌های مکمل دارند. هر خانواده زیر گروه‌هایی نیز دارد که عطر خاصی را با جزئیات زیاد توصیف می‌کنند. جایگاهی که آنها روی چرخه قرار می‌گیرند بسیار مهم است. به عنوان مثال، یک رایحه گلی، با اضافه کردن نت‌های خاص، تبدیل به یک رایحه گلی ملایم می‌شود.

معمولا افراد عادی عطرهای یک یا دو خانواده را ترجیح می‌دهند، اگرچه ممکن است ارتباط عاطفی با دیگر خانواده‌های بویایی نیز داشته باشند. برای مدیران و مشاوران عطر نیز یادگیری نحوه طبقه‌بندی عطرها و نحوه جفت کردن آنها با عطرهای دیگر برای هماهنگی بویایی در هر کجا که رایحه قرار می‌گیرد ضروری است. چرخ عطر به وضوح نشان می دهد که کدام روایح به خوبی با یکدیگر ترکیب خواهند و کدام‌یک با هم تداخل دارند. در حالی که در مورد سازماندهی و توصیف هر خانواده در میان کارشناسان این صنعت اختلاف نظر وجود دارد، اما اکثر آنها با خانواده‌ها و زیرخانواده‌های زیر موافق هستند.

انواع خانواده بویایی

انواع خانواده بویایی به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شوند: گلی، شرقی، چوبی و تازه که هر کدام زیرخانواده‌های خاص خود را دارند. هر خانواده بویایی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و متمایزی است که اغلب، افراد هنگام انتخاب عطرهای شخصی به سمت یک خانواده رایحه جذب می‌شوند. به همین علت، قبل از اینکه برای خرید عطر جدید بروید، دانستن اینکه به‌کدام خانواده بویایی علاقه‌مندید می‌تواند مفید باشد.

اکثر محصولات عطری دارای برچسب خانواده بویایی نیستند، اما شما باید بتوانید بفهمید عطر مورد نظرتان متشکل از کدام ترکیبات است. کارشناسان، مشاوران و عطاران که سال‌ها با عطر کار می‌کنند، با یک استشمام می‌توانند تشخیص دهند که یک عطر متعلق به کدام خانواده یا زیر خانواده است. در حالی که افراد عادی نیازمند آگاهی درباره چرخه رنگ هستند.

گل‌دار

خانواده بویایی گل‌دار یکی از رایج‌ترین خانواده‌ها است که در بسیاری از عطرهای شناخته شده استفاده می‌شود. روایح گل اغلب در عطرهای زنانه استفاده می‌شود، اما گاهی اوقات در عطرهای مردانه نیز استفاده شده‌اند. این خانواده بویایی معمولا بوی گل‌های تازه بریده شده را دارند که یک نت پودری نیز در آنها یافت می‌شود. روایح گلی برای فصول بهار و تابستان عالی هستند.

زیر خانواده‌ها: میوه‌ای: شیرین، خوراکی و گرمسیری مثل هلو، گلابی و سیب. گل: بوی گل‌های تازه بریده می‌دهند، برای مثال گل رز و زنبق را تصور کنید. گل‌های نرم: نرم، پودری و شیرین با کمی خامه. گل‌های شرقی: گل‌هایی با نت ادویه‌ای ظریف و ملایم.

نت‌های رایج خانواده گل: • گل سرخ • گل یاسمن • شکوفه پرتقال

شرقی

خانواده عطرهای شرقی متشکل از روایح عجیب و غریب غنی است. قطعا وقتی به روایح شرقی فکر می‌کنید اولین چیزی که به ذهن‌تان خطور می‌کند گیاهان، ادویه‌ها و یا نت‌های رزینی خشک و پودری است. این نت‌های مجلل و خوش‌مزه، اغلب با نت‌های عنبر یا شیرین ملایم می‌شوند. معمولا این خانواده را با عنوان عجیب و غریب و اغوا کننده توصیف می‌کنند.

زیر خانواده ها: ملایم شرقی: نت‌های ملایم گل‌دار با بخور و ادویه‌های گرم مخلوط می‌شوند. شرقی: نت‌های شیرین و گرم مانند دارچین، وانیل و مشک. چوبی شرقی: نت‌های خاکی مانند نعناع هندی و چوب صندل که با نت‌های تند و شیرین مخلوط شده‌اند.

نت‌های رایج خانواده شرقی: • وانیل • دارچین • رازیانه

چوبی

عطرهای چوبی معمولا گرم، مجلل و باشکوه هستند. در خانواده بویایی چوبی روایح بخور مانند، مثل چوب صندل و نعناع هندی را با نت‌های خشک‌تری مانند سدر ترکیب می‌کنند. برای کاهش گرمای این خانواده، گاهی نت‌های تازه‌ای مانند مرکبات یا گل‌ها را در کنار این نت‌ها می‌گنجانند. نت‌های این خانواده را می‌توان چوبی و تلخ و سوزنی برگ یا توصیف کرد.

زیر خانواده‌ها: چوب: روایح معطر مانند چوب سدر، چوب صندل و خس خس. چوب‌های خزه‌ای: روایح شیرین، صاف و خاکی مانند خزه بلوط و عنبر. چوب‌های خشک: دودی و مخلوط با روایح چرم.

نت‌های رایج خانواده چوبی: • چوب سدر • بلسان بنفش • چوب صندل با همراهی خس‌خس و نعناع هندی

تازه

خانواده عطرهای تازه شامل روایح روشن و تمیز است؛ روایح گیاهی، مرکباتی و اقیانوسی همگی در این دسته جای می‌گیرند. این خانواده بویایی بیشتر در عطرهای مردانه نسبت به عطرهای زنانه کاربرد دارد. روایح تازه با نت‌های تند ترکیب می‌شوند تا عطری قوی‌تر را ایجاد کنند. نت‌های معطر و تازه را در ترکیب با روایح خوش طعم یا میوه‌ای می‌توان یافت.

زیر خانواده‌ها: معطر: گیاهان تمیز و تازه مخلوط با رایحه اسطوخودوس یا چوب. مرکبات: نت‌های خوش طعم و تند مانند ماندارین و ترنج. آب: روایح آبی که بوی دریا یا باران دارند و با نت‌های اقیانوسی مخلوط شده است. سبز: بوی چمن‌های تازه چیده شده و برگ‌های سبز خرد شده را دارد.

نت‌های رایج خانوادگی تازه: • ماندارین • ترنج • گریپ فروت

کاربرد چرخه عطر

چرخه عطر درعین سادگی، نکاتی مهم دارد که رعایت کردن آنها به باز کردن رمز و راز چرخ عطر کمک کرده و در نتیجه سبب نتیجه‌گیری بهتر شما برای شناخت خانواده بویایی و درنهایت انتخاب عطر مناسب با سلیقه‌تان خواهد شد. در ابتدا برای شروع روایح مخالفی را انتخاب کنید. پس از آنکه زیرخانواده عطر مورد علاقه‌تان را انتخاب کردید، می‌توانید آن را با رایحه‌ای که روبه‌روی آن در چرخ عطر قرار گرفته، جفت کنید.

عطری که با توجه به اطلاعات داده شده در چرخه به دست آمده، مطمئنا برای شما خوشایند و لذت بخش خواهد بود. عطرهایی را انتخاب کنید که در کنار هم در چرخ عطر قرار گرفته‌اند. گاهی اوقات، عطرها به خوبی با خانواده‌های دیگر ترکیب می‌شوند، به خصوص آنهایی که در کنار هم روی چرخ عطر قرار دارند. خانواده‌های فرعی بویایی که در کنار هم در چرخه عطر قرار دارند تقریباً همیشه به خوبی ترکیب می شوند.

برای مثال، روایح گل‌دار و شرقی، به‌خوبی باهم ترکیب می‌شوند و در عطرسازی نیز به وفور در کنار هم یافت می‌شوند. روایحی را انتخاب کنید که باهم یک مثلث را تشکیل می‌دهند. انتخاب سه رایحه‌ای که در چرخه عطر، یک را مثلث ایجاد می‌کنند، معمولا به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند و یک تجربه بویایی دلپذیر را رقم می‌زنند. مانند رنگ، خانواده عطرهای خاص نیز به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند و استفاده از چرخه عطر این را آسان می‌کند.

برای شروع یک خانواده بویایی فرعی را انتخاب کنید و ببینید کدام رایحه در مقابل آن روی چرخه عطر ظاهر می‌شود. این بدان معنی است که آن روایح مکمل یکدیگر هستند. به عنوان مثال، شرقی ملایم مکمل مرکبات و همچنین شرقی مکمل روایح آبزی خواهد بود. اگر می‌دانید که نت های شرقی گلی را دوست دارید، به دنبال رایحه‌ای باشید که حاوی نت‌های خزه‌ای و آبزی نیز باشد.

بعد از اینکه تصمیم گرفتید کدام دسته عطر را بیشتر دوست دارید و به دنبال چه روایح و نت‌های ثانویه‌ای هستید، وقت آن است که شروع به تحقیق در مورد عطر مناسب با سلیقه خود کنید. با این روش می‌توانید به یک فروشگاه عطر در نزدیکی محل زندگی خود بروید و حضوری عطر مورد نظرتان را پیدا کنید و یا با استفاده از اطلاعات عطر، آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

اگر حضوری خرید می‌کنید حتما آنها را روی پوست خود آزمایش کنید تا متوجه شوید که پس از مخلوط شدن با پوست از رایحه آن لذت می‌برید. اگر با تمام این تفاسیر هنوز هم مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، می‌توانید با استفاده از اطلاعات عطر و بر اساس خانواده عطر آنها را فیلتر کنید تا عطر و بوی خاص خود را پیدا کنید!..در ادامه این مقاله قصد داریم چند نمونه از محبوب‌ترین عطرهای بازار جهانی با گروه بویایی متفاوت را به شما معرفی کنیم.

1-ادو تویلت کریستال نویر زنانه با رایحه شرقی گل‌دار

خریدادو تویلت کریستال نویر زنانه

ادوپرفیوم زنانه کریستال نویر در سال 2004 از کمپانی لاکچری و بسیار معروف ایتالیایی ورساچه و توسط دستان ماهر عطار نامی دنیای عطر سازی آنتوان لای (ANTOIND LIE) ساخته و به بازار جهانی عرضه گردید. ادو پرفیوم زنانه ورساچه کریستال نویر شما را در حجابی از رایحه مجلل می پوشاند و حواس شما را با لمسی نرم و مخملی نوازش می دهد به طوری که دونتلا ورساچه (مالک کمپانی ورساچه) ادوپرفیوم کریستال نویر یک جوهره کمیاب و حسی لطیف و ماندگار است.

این ادوپرفیوم مرموز زنانه از آکوردهای برجسته و اصلی ادویه‌های پرحرارت، گل‌های سفید، نارگیل، ادویه‌های تازه، استوایی، چوبی، پودری، شیرین، آروماتیک و مشک تشکیل شده است که از این رو آن را در دسته عطرهایی با گروه بویایی شرقی و گلدار قرار می‌دهد. رایحه‌ای متمایز برای بانوانی کاریزماتیک که شروعی تند و ادویه‌ای دارد و پس از مدتی این رایحه شیرین و گلدار می‌شود و در انتها گرم و مرموز خاتمه می‌یابد.

این عطر برای بانوانی شیک پوش و باکلاس که به روایح شرقی و گلدار علامند هستند ارائه شده؛ به طوری پس از استفاده از این ادوپرفیوم منحصر به فرد تمامی نگاه‌ها در محافل به سمت شما خواهد بود. با توجه به طبع گرم و طعم شیرینی که این ادوپرفیوم دارد مناسب استفاده شب محافل و میهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی، جلسات کاری، اتاق خواب و دورهمی‌های خاص کرده است همچنین این ادوپرفیوم بسیار مناسب استفاده در فصول سرد سال مانند پاییز و به خصوص زمستان می‌باشد که با حاله‌ای ابر مانند از روایح خود حس گرمای دلپذیری را در هوای سرد بریتان به وجود می‌آورد.

2-ادو پرفیوم زرجوف الکساندریا 2 مردانه/زنانه

خرید ادو پرفیوم زرجوف الکساندریا 2

کمپانی فوق لاکچری و ایتالیایی زرجوف، در سال 2017 به کمک عطار خبره و ماهری به نام کریس موریس (Chris Maurice) عطر الکساندریا 2 را خلق و به بازار جهانی عرضه کرد. این ادوپرفیوم با ایجاد تفاوت‌هایی از نسخه اصلی خود ساخته شد. در نسخه اصلی که چالشی برای دوست‌داران عطرهای شرقی بود، پایه عطر بر عودهای غلیظ و متفاوت بود.در این نسخه، پایه عطر بر محوریت عود و ترکیبی از میوه‌ها و گل‌ها طراحی شده که این عطر غلیظ و پرحرارت را به یکی از شاهکارهای دنیای عطر و نوعی اثری هنری مبدل ساخته است.

رایحه‌ای اعتیادآور و عمیق که به آرامی و لایه به لایه خود را نمایان می‌کند و با مصرف بیشترمی‌توان آن را درک کرد. در واقع این رایحه شما را به سفری لذت بخش از سمفونی آکوردهای غالب چوبی می‌برد که هرچه بیشتر آن را روی سطح پوست خود اسپری کنید، بیشتر به آن وابسته و علاقمند خواهید شد. از دیگر روایح ملموس ادوپرفیوم Xerjoff Alexandria ll ، آکوردهای کهربا، پودری و ادویه‌های پرحرارت هستند که که این عطر را در دسته گروه بویایی چوبی شرقی قرار می‌دهند. آکوردهای اشاره شده در رایحه چوبی‌ این ادوپرفیوم زنانه/مردانه آن‌قدر هماهنگ ترکیب شده‌اند که هم مردان و هم زنان به آن جذب می‌شوند.

3-ادو تویلت رالف لورن پولو بلک مردانه با رایحه چوبی آروماتیک

خریدادو تویلت رالف لورن پولو بلک

برند آمریکایی ادکلن رالف لورن از معدود برندهاى بسیار پرطرفدار به خصوص در میان آقایان است، که محبوبیت را از زمان تاسیس در سال 1967 تا به امروز حفظ کرده است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این برند، پوشاک مردانه خاص و باکیفیت آن است.ماندگارى رالف لورن در دنیای مد یکى از دلایل محبوبیت خاص این برند است، شاید روند مد در طول زمان تغییر کند و شاهد سبک‌هاى جدیدى در دنیاى مد باشیم، ولى یکى از ویژگى‌هاى این برند در صنعت مد ماندگارى قطعات کلاسیک این برند در طول سال‌ها متمادی است. این عطر چوبی آروماتیک معتدل و تلخ و شیرینتوسط عطرساز معروفی به نام پی‌یره نگرین (Pierre Negrin) طراحی شده است.

پولو بلکماندگاری قابل قبولی دارد و آکورد غالب آن به خاطر وجود میوه‌های ترش و شیرین و گیاهان تلخ و نت‌های چوبیاست. تجربه نشان داده است، که رایحه این عطر، برای بسیاری از مردان بسیار جذاب و محبوب است و توقع آقایان را از یک عطر به صرفه با رایحه‌ای خاص و همه پسند برای مراسم مهمی که قرار است تاثیرگذار باشند، تامین می‌کند. رایحه این عطر خوشبو، احساس سرخوشی و جنب و جوش فراوانی را به وجود می‌آورد و به این ترتیب، می‌تواند به عنوان یک عطر مردانه معتدل و مناسب برای هر آقای خوش تیپ و جذابی مورد استفاده قرار بگیرد.

4- ادو تویلت گرلن نرولیا وتیور یونیسکسبا رایحه چوبی گل‌دار مشک‌دار

خریدادو تویلت گرلن نرولیا وتیور

ادوتویلت نرولیا وتیور از برند مطرح و صاحب سبک فرانسوی گرلن در سال 2022 برای زنان و مردان ساخته شد. این عطرها یکی از نمادین‌ترین مجموعه عطرهای Guerlain هستند. افزودنی به یاد ماندنی را ایجاد می کند که با دقت ترکیب شده است تا شیفتگی عطرساز چیره دست دلفین جلک (Delphine Jelk) و تیری واسر (Thierry Wasser) به نرولی کالابریایی را تجسم کند. مجموعه عطرهای Aqua Allegoria شگفتی‌های جهان را جشن می‌گیرند؛ هر خلقت که به زیبایی تمام توسط عطارانی حاذق و برجسته خلق شده است به زیبایی طبیعت ادای احترام کرده و شما را در کشف مواد اولیه و نت‌های استثنایی سوق می‌دهد.

عطری بی‌نظیر و خاطره‌انگیز که در حجمی معادل 125 میلی‌لیتر برای مردان و زنانی سخت پسند ارائه شده است. عطر Guerlian Nerolia Vetiver EDT ، بر اساس آکوردهای غالب آروماتیک، ادویه‌ای تازه، سبز، مرکباتی، گل‌دار سفید و چوبی در دسته عطرهایی با خط بوی چوبی گل‌دار مشک‌دار قرار می‌گیرد. این عطر شما را به یک فرار حسی به منطقه کالابریا در ایتالیا دعوت می کند. درخشندگی گلی نرولی کالابریایی است که با وتیور برجسته شده و با ریحان تازه می شود و با آکورد انجیر خوشمزه ترکیب شده است.

5-ادو تویلت دیوویدف کولواتر مردانه با رایحه آروماتیک آبی

خریدادو تویلت دیوویدف کولواتر

برند سوئیسی عطر و ادکلن دیویدف به تولید عطرهای جوان پسند و سبک و ملایم معروف است. یکی از بهترین ادوتویلت‌های این برند برای پسران جوان که در سال 1988 به بازار معرفی و عرضه شده است،‌ عطر مردانه خنک و آروماتیک آبی کول واتر من است. رایحه شیرین و ملایم ادوتویلت Cool Water Men توسط عطرسازی ماهر به نام پی‌یر بوردون (Pierre Bourdon) طراحی شده است. کول واتر من، ادوتویلتی خنک و با طراوت است، که احساس تازگی و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورد و انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های سنگین را در طول روزهای جوانی برای‌تان فرآهم می‌آورد.

این عطر همه‌پسند و انرژی‌بخش برای استفاده روزمره در فصل پایان بهار و روزهای گرم تابستانی بسیار مناسب است. پس از اولین اسپری از کول واتر بر روی پوست و محل نبض‌تان متوجه رایحه‌ای پاک و خوشایند از ترکیب آب دریا، نت گیاهان سبز، برگ نعناع، گل اسطوخودوس، برگ رزماری، دانه گشنیز و ترکیب شیمیایی کالون خواهید شد.نت‌های میانی از ترکیب گل‌داری شامل چوب صندل، گل یاسمن سفید، بهار نارنج و گل شمعدانی تشکیل ‌شده‌اند. و درنهایت نت‌های پایانی با وجود مشک، چوب سدر، خزه‌ درخت بلوط، کهربا و گیاه تنباکو جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها علاوه‌ ر تثبیت تاثیر نت‌های قبلی، تمرکز و اعتماد به نفس ویژه‌ای را به شما می‌بخشد.

6-ادو پرفیوم گوچی بلوم زنانه با رایحه گل‌دار

خریدادو پرفیوم گوچی بلوم

ادوپرفیوم زنانه Bloom، عطری ملایم و شیرین است، که کمپانی ایتالیایی عطر و ادکلن گوچی آن را در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه کرده است. رایحه این عطر توسط عطرساز معروفی به نام آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی شده و به دلیل رایحه قالب و تک بعدی حاصل از گل مریم و گل یاس بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این عطر در واقع ادای احترامی است به گل‌های سفید و به خصوص ترکیب عطر گل‌های یاس و مریم که یکی از ترکیب‌های محبوب دردنیای عطر سازی به حساب می‌آید.

رایحه این عطر معتدل به دلیل دارا بودن نت قالب یاس، بسیار آرام بخش و ضد استرس است و برای افرادی که تحت شرایط روحی دشوار قرار دارند، می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.بوی یاس می‌تواند از افت روحیه شما جلوگیری کند و انرژی کافی را برای ادامه دادن زندگی در روزهای ناامید کننده در وجودتان روشن کند.رایحه این ادوپرفیوم از برند محبوب عطر گوچی بر بستری پودری قرار گرفته و عطری ظریف، سبک و شفاف به حساب می‌آید. در واقع گوچی بلوم برای خانم‌هایی مناسب است، که به رایحه‌های گلی علاقمند هستند و اگر از رایحه گل یاس و مریم لذت ببرند، واقعا این عطر معتدل زنانه برای‌شان ایده آل است.

در پاین این مقاله امیدواریم که مطالب گفته شده در خصوص چرخه عطر و کاربرد آن برایتان جذاب و مفید واقع شده باشد. شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه خرید محصولاقدام به تهیه هریک از موارد معرفی شدهاز وبسایت ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره خریداری و استفاده هرکدام از این عطرهای معرفی شده دارید، حتما دیدگاه خود را در خصوص کیفیت و اثرگذاری محصول با ما در میان بگذارید و تجربیات‌تان را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید.

محصولات مرتبط
نومید جاسمین نچرال اینتنس ادو پرفیوم زنانه کلوئه - کلوئیChloe 
۱۵,۶۵۶,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
رز پشن ادو پرفیوم زنانه جیمی چوJimmy Chooامکان ارسال فوری
۱,۲۵۳,۰۰۰ تومان
۴.۵ میل
مینیاتوری
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
+۲
تنوع
دیوری ویرا ادو پرفیوم زنانه مردانه دیورDior 
۴۱,۳۲۸,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
۱.۲ میل
سمپل
+۴
تنوع
لیدی میلیون رویال ادو پرفیوم زنانه پاکو رابانPaco Rabanne 
۱۳,۷۶۵,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
ال اف می ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگزNarciso Rodriguez 
۷,۹۰۲,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
بوس الایو پرفیوم زنانه هوگو بوس - هوگو باسHugo Boss 
۱۶,۹۰۸,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
عجایب دبی ادو پرفیوم زنانه مردانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۳,۶۳۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
تاویل ادو پرفیوم زنانه مردانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۳,۶۲۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سندس ادو پرفیوم زنانه مردانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۳,۶۲۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
یارا توس ادو پرفیوم زنانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۳,۴۹۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ماسه ادو پرفیوم زنانه مردانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۶,۲۶۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ثروه گلد ادو پرفیوم زنانه لطافه پرفیومزLattafa Perfumes 
۶,۲۵۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
د ایکون ادو پرفیوم زنانه آنتونیو باندراسAntonio banderas 
۳,۷۴۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
توباکو هانی ادو پرفیوم زنانه مردانه گرلنGuerlain 
۷۱,۳۸۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
فلورا گورجس مگنولیا ادو پرفیوم زنانه گوچیGucci 
۱۰,۷۴۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
اپوس 15 کینگ بلو ادو پرفیوم زنانه مردانه آمواجAmouage 
۲۱,۹۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۲ میل
سمپل
نویسنده :سارا قادری

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید