یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
چرا باید عطر مینیاتوری داشته باشیم؟

چرا باید عطر مینیاتوری داشته باشیم؟

عطرها در اشکال، طرح، اندازه و حجم‌های مختلف موجود هستند، اما برخی از آنها در بین کاربران عطر به محبوبیت بیشتری دست پیدا می‌کنند. یکی از این مدل عطرها که توانسته گردش‌های زیادی را در صنعت عطر ایجاد کند، عطرها و روایح مینیاتوری هستند. عطرهای مینیاتوری که در مقادیر کم‌تر نسبت به عطر اصلی در دسترس هستند، فرصتی بی‌نظیر استفاده از عطرهای مختلف را برای دوستداران عطر در سراسر جهان ایجاد می‌کنند. اکثر عطرهای کوچک بسته به برند در مقادیر کم از 1 تا 15میلی‌لیتر موجود هستند.

برخی از برندها با خرید مبلغ خاصی، این عطرها را به‌صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می‌کنند یا در صورت تمایل به داشتن این عطرها، هزینه‌ای بسیار ناچیز برای آن دریافت می‌کنند. اگر هنوز در حال فکر کردن به این موضوع هستید که چرا باید بعضی از عطرهای مینیاتوری را تهیه کنید؛ در این مقاله به دلایلی اشاره شده که ممکن است برای شما جالب باشد، پس تا انتهای مقاله همراه باشید شاید در آخر شما نیز به چند عطر مینیاتوری جذاب احتیاج داشتید!

به چه دلایلی باید چند مدل مختلف عطر مینیاتوری داشته باشیم؟

ظاهر ظریف بطری‌های عطر مینیاتوری بسیار فریبنده و جذاب است. آنها نه تنها به هر میز آرایشی جذابیت و روح می‌بخشند، بلکه کاربردی و قابل حمل نیز هستند. این عطرها علاوه بر راحتی و جذابیت بصری غیرقابل انکار، چندین مزیت دیگر نیز دارند که عطرها را فوق‌العاده کارآمد و زیبا جلوه می‌دهد.

حمل آسان:

حمل عطرهای مینیاتوری به دلیل اندازه کوچکی که دارند، بسیار آسان است. آنها به اندازه‌ای کوچک هستند که در کف دست، کیف، جیب، کیف دستی و حتی کیف‌های کلاچ جای می‌گیرند. شما می‌توانید آنها هر طور که بخواهید و به هرجایی که بخواهید با خود ببرید. فقط کافی است عطر را برداشته و در جیب و یا کیف خود قرار دهید. برخی از آنها به شکل و اندازه یک خودکار کوچک هستند، بنابراین هنگام حمل عطر خود به هر کجا که بروید با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

هر زمان که دوست داشتید از آن استفاده کنید:

از آنجایی که عطرهای مینیاتوری کم حجم و بسیار کوچک هستند، بیرون آوردن و استفاده محتاطانه از آن‌ها برای شما آسان خواهد بود. هیچ کس متوجه این مسئله که شما عطری را با خود حمل می‌کنید؛ نخواهد شد. برای معطر بودن کافیست که کیف خود را باز کنید آن را بیرون بیاورید و اسپری کنید. پس از اتمام، آن را دوباره در جیب خود قرار دهید و همیشه مرتب باشید.

قیمت مناسب و سازگار با هر بودجه‌ای:

به دلیل حجم کمی که دارند، معمولا برندها آنها را با قیمت بسیار پایین ارائه می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید به راحتی بیش از 2 یا 3 عطر لوکس را به دلیل هزینه مناسب آنها تهیه کنید. عطرهای مینیاتوری برای هرکسی که علاقمند به امتحان عطرهای جدید و پرفروش است، اما به دلیل ریسکی که دارد مایل به انجام این کار نیست، گزینه بسیار مناسبی هستند. می‌توان عطرهای جدید را به راحتی در حجم‌های کوچک تهیه کرد تا از علاقه‌مندی به آنها مطمئن شد.

روشی عالی برای امتحان عطرهای لوکس:

وقتی عطرهای لوکس را با قیمت بسیار بالا می‌خرید، همیشه این شک در ذهن‌تان وجود دارد که آیا آن عطر را دوست دارید یا نه! ممکن است عطری که در فروشگاه می‌پسندید در هنگام استفاده از آن در خانه و یا میهمانی به اندازه کافی خوب به نظر نرسد؛ و همین کافیست تا چندین شک را در ذهن فرد به‌وجود بیاورد.

اگر در خرید خود اغلب دچار چنین شک‌هایی می‌شوید، می‌توانید با خرید عطرهای کوچک و مینیاتوری شروع کنید و آنها را امتحان کنید. عطرهای مینیاتوری بسیار مقرون به صرفه هستند، بنابراین اگر در نهایت این عطرها را دوست ندارید، می‌توانید به‌راحتی آن را به شخص دیگری بدهید و رایحه جدید دیگری را امتحان کنید.

قابل حمل در پروازها:

مسافران به دلیل محدودیت‌هایی که در قوانین پرواز وجود دارد، اغلب نگران حمل عطر خود در پروازها هستند و گاهی اوقات عطرهای گران قیمت خود را به دلایل امنیتی پروازها از دست می‌دهند. شما می‌توانید با تغییر بطری‌های بزرگ به عطرهای کوچک سایز مسافرتی، از این موقعیت‌ها جلوگیری کنید. این عطرهای مینیاتوری با ساخت محکمی که دارند به‌راحتی درون کیف و جیب جای می‌گیرند و می‌توانید بدون نگرانی از ریزش و نشتی آن را به به هرجایی ببرید. علاوه بر این، حجم و میزان جاگیری این عطرها بسیار کوچک و کم است تا بتوانید آن را بدون مشکلی در پروازهای‌تان نیز با خود حمل کنید.

مناسب برای مهمانی ها و مجالس:

برای همه ما پیش آماده که هنگام آماده شدن برای مهمانی یا یک دورهمی و جمع شدن با دوستان و خانواده، گاهی اوقات نگران بوی بد خود باشیم، مخصوصا وقتی که این ضیافت‌ها برای ساعاتی طولانی و در فصول گرم هستند. این عطرهای کوچک می‌توانند در چنین رویدادهایی نیز مفید باشند. کافیست فقط یکی از آن‌ها را در کیف دستی و یا جیب کت خود قرار دهید تا هر زمان که لازم بود آن را اسپری کنید. به دلیل طراحی محتاطانه و اندازه کوچکی عطرهای مینیاتوری دارند، هیچ‌کس متوجه نخواهد شد که شما از عطر استفاده کرده‌اید.

مناسب برای هدیه دادن:

وقتی به دنبال هدیه‌ای منحصربه‌فرد برای عزیزان‌تان هستید، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار می‌گیرد. با این حال، هرچیزی نمی‌تواند نشان دهنده میزان اهمیت و احترام شما به فرد مقابل باشد. از طرفی، هدیه باید چیزی باشد که فرد بتواند نه به ندرت بلکه تقریبا هر روز از آن استفاده کند. در این صورت باید خیلی بیشتر از یک قطعه تزئینی یا چیزی باشد که در خانه یا جایی در کشوی میز قرار بگیرد.

اگر به دنبال هدیه‌ای خاص و البته کاربردی هستید، عطرهای زنانه و مردانه مینیاتوری می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد. ممکن است فکر کنید که یک عطر چیز خاصی ندارد و این یک هدیه بسیار رایج و تقریبا مرسوم است؛ اما بسته‌بندی و شکل و شمایل بطری‌های مینیاتوری آنقدر ویژگی شگفت انگیز دارند که آن را برای هرکسی که عاشق عطر و همچنین هدایای شیکی است، تبدیل به یک وسیله دوست داشتنی خواهد کرد.

معرفی چند نمونه از بهترین عطرهای مینیاتوری

همانطور که دیدید؛ در نظر گرفتن مجموعه‌های عطرهای کوچک به عنوان جایگزینی برای خرید بطری‌های بزرگتر، مزایای واقعاً زیادی دارد. یک ست چندتایی از عطر مینیاتوری که به درستی انتخاب شده باشد می‌تواند هدیه مناسبی برای هر فردی در هر شرایطی باشد؛ به شرطی که هدف استفاده از آن را در نظر بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم تا فقط چند موقعیت را برای شما توضیح دهیم که باید در نظر بگیرید و متوجه شوید که ممکن است دلایل بیشتری نیز برای خرید مجموعه عطرهای مینیاتوری وجود داشته باشد. اما در ادامه قصد داریم شما را با چند مورد از محبوب‌ترین عطرها ونمونه مینیاتوری آن‌ها آشنا کنیم. پس ادامه مطالب را از دست ندهید.

1- ادو تویلت هرمس او دس مرویلس بلو زنانه

خرید عطر مینیاتوریهرمس او دس مرویلس بلو

او دس مرویلیس بلو در هر زمان و هر شرایطی آدم را مهمان یک تعطیلات دلنشین در کنار نسیم ملایم و امواج آرام دریا می‌کند. انگار دنیا همینجا و در همین لحظه توقف کرده است. انگار هر چه بیماری، ناراحتی، غم و سختی در دنیا بوده، اسباب خود را برچیده و دنیا پر از آرامش و آسودگی شده است. عطر زنانه او دس مرویلس بلو در سال 2016 توسط برند فرانسوی و لوکس هرمس به بازار معرفی و عرضه شد. این ادوتویلت آروماتیک آبی فوق‌العاده، توسط عطرساز برجسته، کریستین ناژل (Christine Nagel) خلق شد.

این ادوتویلت خنک، پخش بوی خوب و ماندگاری قابل قبولی دارد و برای استفاده در فصول گرم سال توصیه می‌شود. این عطر زنانه و محبوب از برند هرمس، دارای رایحه دریایی و نت‌های گیاهی است و حس تازگی و نشاط را القا می‌کند. رایحه طراوت بخش آب دریا در کنار رایحه‌های چوبی و گیاه نعناع هندی، حس طراوت و جذابیت را در هم آمیخته و نت این عطر را در برگرفته است.

با اولین اسپری از این عطر بر روی پوست خود، به‌ سرعت متوجه نت‌ اولیه آن می‌شوید. در نت اولیه این عطر، از رایحه آب دریا استفاده شده است. رایحه میانی این عطر، از تک نت تلخ و تند گیاه نعناع هندی تشکیل شده است و باعث ایجاد احساس آرامش و طراوت می‌شوند. در انتهای مسیر ساختار رایحه‌ای این عطر، از نت چوبی برای دل‌انگیزتر شدن خنکی و ملایمی آن استفاده شده است. نت پایانی این عطر، احساس انگیزه لازم برای شروع کارهای جدید و قدم گذاشتن در مسیرهای تازه را در وجود شما ایجاد می‌کند.

2- ادو پرفیوم دیور ژادور زنانه

خرید عطر مینیاتوریدیور ژادور

ادوپرفیوم جادور از برند دیور، مخصوص زنانی با شخصیتی درخشنده همچون طلا است و از زمان معرفی در سال 1999 تا کنون، تعریف جدیدی از زنانگی و لوکس بودن را ارائه کرده است. جادور دیور، پس از طراحی رایحه آن توسط عطرساز برجسته و شناخته شده، یعنی کالیس بِکِر (Calice Becker) و معرفی عمومی، محبوبت زیادی کسب کرد. یکی از دلایل عرضه نسخه‌های مختلف از جادور توسط برند Dior نیز، مورد توجه قرار گرفتنِ بیش از اندازه این ادوپرفیوم بوده است.

گروه بویایی این عطر، گل‌دار میوه‌ای است و طبع و طعم آن معتدل و شیرین است، به همین دلیل برای استفاده در روزهای خنک بهاری و پاییزی پیشنهاد می‌شود. رایحه‌ فوق‌العاده و طلایی ادوپرفیوم J’adore يادآور خانمی با یک بغل از گل مریم و یاسمن است. رایحه‌ این عطر، خالص، عميق، شيك و تمیز است و به همراه گرمایی کاملا ملايم و عاشقانه بر پايه تركيبی از نت‌های گلی و میوه‌ای طراحي شده است.

پس از اسپری کردن مقداری از عطر جادور بر روی پوست و محل نبض‌تان، ترکیب بوی شیرین و ملایمِ گلی میوه‌ای دل‌انگیزی از نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل ماگنولیا و نارنگی ماندارین را احساس خواهید کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی مانند باغ گلی پر از گل‌های خوش عطر، ترکیبی از رایحه گل‌های مریم، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمن سفید، زنبق دره، رز و آلو را نمایان می‌کند.. و درنهایت نت‌های پایانی با ترکیب وانیل، مشک، چوب سدر و شاتوت حس شادی و تعادل درونی را تقویت می‌کند.

3- ادو تویلت جسوز دل پوزو هالووین زنانه

خرید عطر مینیاتوریجسوز دل پوزو هالووین

ادو تویلت شرقی گل‌دار و زنانه‌ Halloween از برند اسپانیایی عطر و ادکلن Jesus Del Pozo در سال 1997 میلادی به کوشش عطرساز معروفی به نام مکس گاواری (Max Gavarry) طراحی و ساخته شد. این عطر برای زنانی که اعتماد به‌ نفس بالایی دارند و رفتارهای مرموز و عجیب‌ و غریبی از آن‌ها سر می‌زند، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. همه اجزای این عطر با وجود رایحه خنک، شیرین و آکورد گل‌دار پودری‌اش آن‌قدر جذاب و دل‌انگیز است، که حتی فقط با نگاه کردن به شیشه‌ آن می‌توانید احساس شادی و نشاط فراوانی را به روح خود تزریق کنید.

این عطر با توجه به بوی شیرین و خنکش، برای استفاده در فصل‌های خنکی همچون بهار و پاییز پیشنهاد می‌شود. این ادوتویلت زنانه مخصوص خانم‌های سحرآمیز و پیچیده است و رایحه‌ای رمانتیک، شیک، نرم و لطیف دارد. رایحه انرژی‌بخش و متعادل کننده این عطر زنانه، اعتماد به نفس بالایی را در شما ایجاد کرده و انگیزه درونی‌تان را افزایش می‌دهد.

پس از اولین اسپری از ادوتویلت زنانه اسپانیایی هالووین Jesus Del Pozo متوجه رایحه خوش برگ درخت نارنج، برگ درخت موز و آب دریا خواهید شد. سپس نت‌های میانی از ترکیب گل مریم، گل زنبق دره (برف)، گل بنفشه، دانه فلفل و گل مگنولیا ساخته ‌شده‌ است. درنهایت نت‌های پایانی از چوب صندل، وانیل، بخور معطر و صمغ مر ساخته شده‌اند. این ترکیب خنک و خوراکی، هیجان و شادی زیادی را در شما ایجاد خواهد کرد.

4- ادو تویلت ورساچه کریستال نویر زنانه

خرید عطر مینیاتوری ورساچه کریستال نویر

ادوپرفیوم زنانه کریستال نویر در سال 2004 از کمپانی لاکچری و بسیار معروف ایتالیایی ورساچه و توسط دستان ماهر عطار نامی دنیای عطر سازی آنتوان لای (ANTOIND LIE) ساخته و به بازار جهانی عرضه گردید. ادو پرفیوم زنانه ورساچه کریستال نویر شما را در حجابی از رایحه مجلل می پوشاند و حواس شما را با لمسی نرم و مخملی نوازش می دهد به طوری که دونتلا ورساچه (مالک کمپانی ورساچه) ادوپرفیوم کریستال نویر یک جوهره کمیاب و حسی لطیف و ماندگار است.

این ادوپرفیوم مرموز زنانه از آکوردهای برجسته و اصلی ادویه‌های پرحرارت، گل‌های سفید، نارگیل، ادویه‌های تازه، استوایی، چوبی، پودری، شیرین، آروماتیک و مشک تشکیل شده است که از این رو آن را در دسته عطرهایی با گروه بویایی شرقی و گلدار قرار می‌دهد. رایحه‌ای متمایز برای بانوانی کاریزماتیک که شروعی تند و ادویه‌ای دارد و پس از مدتی این رایحه شیرین و گلدار می‌شود و در انتها گرم و مرموز خاتمه می‌یابد.

با توجه به طبع گرم و طعم شیرینی که این ادوپرفیوم دارد مناسب استفاده شب محافل و میهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی، جلسات کاری، اتاق خواب و دورهمی‌های خاص کرده است همچنین این ادوپرفیوم بسیار مناسب استفاده در فصول سرد سال مانند پاییز و به خصوص زمستان می‌باشد که با حاله‌ای ابر مانند از روایح خود حس گرمای دلپذیری را در هوای سرد بریتان به وجود می‌آورد.

5-ادو پرفیوم مونت بلنک اکسپلورر مردانه

خرید عطر مینیاتوریمونت بلنک اکسپلورر

عطر مردانه مونت بلنک اکسپلورر در ماه فوریه سال 2019 توسط برند فرانسوی، لاکچری و محبوب Mont Blanc به بازار معرفی و عرضه شد. این ادوپرفیوم، با رایحه جذابی که دارد، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای آقایان شیک پوش و جنتلمن‌های جذاب باشد. این عطر روایت‌گر ماجراها و گفت و گوهای چالش برانگیزی است، که آقایان جست وجوگر در چهار گوشه جهان به آن می‌پردازند. ادوپرفیوم مردانه اکسپلورر از برند مونت بلنک، آقایان جستجوگر را از سراسر دنیا به یک سفر فوق العاده دعوت می‌کند.

این عطر، به افراد جستجوگر فرصتی می‌دهد، برای کشف نادرترین مواد تشکیل دهنده و روش‌های تولید عطر که با پیشرفته ترین تکنولوژی ها همراه است. رایحه این عطر توسط سه عطرساز معروف به نام‌های جوردی فرناندز (Jordi Femandez)، الیور پسچنوکس (Olivier Peschenux) و آنتونیه میسون دیو (Antoine Maisondie) طراحی شده است. این افراد برای طراحی عطر اکسپلورر از دانش و تجربیات خود استفاده و عطری با ترکیبی منحصر به فرد از نت‌های چوبی آروماتیکِ گرم و تلخ خلق کرده اند که برای استفاده در فصل‌های سرد سال بسیار مناسب است.

مونت بلنک اکسپلورر، ادوپرفیوم مردانه‌ای بسیار مدرن، خوشبو و عامه پسند است و با وجود تشابهات زیادی که از نظر رایحه‌ای با محبوب کرید اونتوس افسانه‌ای دارد، اما رایحه‌ای نسبتا متفاوت نیز از خود بروز می‌دهد. مدل تبلیغاتی این عطر در کمپین تبلیغاتی مونت بلنک اکسپلورر، مدل معروفی به نام Rein Langeveld است. براساس بررسی‌های انجام شده، رایحه ادوپرفیوم اکسپلور از نظر بویایی مشابه با رایحه عطرهای کرید اونتوس، بلو شانل، آکوا آمارا، دیور سواژ و ورساچه اروس است.

6- ادو تویلت ورساچه پور هوم مردانه

خرید عطر مینیاتوری ورساچه پور هوم

عطر مردانه ورساچه پور هوم (Versace Pour Homme) در سال 2008 توسط برند معروف و ایتالیایی ورساچه به بازار عرضه شد. این ادوتویلت مردانه به دلیل دارا بودن رایحه معطر و سرخسی، برای استفاده در فصول گرم سال مناسب است. رایحه آروماتیک فوژه این عطر با طبع خنک و طعم ملایمی که دارد، بسیار هیجان انگیز و جذاب است و بسیار به دل می‌نشیند. طراح این عطر، آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) است، که با طراحی رایحه این ادوتویلت مردانه از گل‌های معطر و نت‌های مرکباتی، مفهوم جدید از عطرهای مردانه را به دنیای عطر اضافه کرد.

این عطر نشانه جایگاه مردی قدرتمند، مصمم و مشتاق است، که در جامعه امروزی حضور فعال و موثر دارد و جایگاهی به دست می‌آورد که زنان دوست دارند، این جایگاه را در مردان اطراف خود ببینند. این عطر یک جفت زنانه نیز دارد. پخش بوی این عطر خوب و ماندگاری آن متوسط است. البته از آنجایی که این عطر، به صورت ادوتویلت طراحی شده است، داشتن ماندگاری متوسط برای آن، منطقی به نظر می‌رسد. به محض اولین اسپری از عطر مردانه ورساچه پور اوم، رایحه‌ای از ترکیب نت‌های گل رز، بهارنارنج، لیموترش زرد و ترنج به مشام‌تان می‌رسد. نت‌های میانی از ترکیب رایحه چوب سدر، گل شمعدانی، گل سنبل و گیاه مریم گلی کلاری تشکیل شده‌اند. این نت‌ها، تلخی و خنکی ویژه‌ای به روح شما می‌دهند. پس از مدتی طولانی شاهد تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید بود. نت‌های پایانی از ترکیبی با گرمای ملایم و سرشار از رایحه دانه‌ تونکا، مشک و کهربا تشکیل شده‌اند.

7- ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید مردانه/زنانه

خرید عطر مینیاتوریتام فورد بلک ارکید

ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید محصولی پرطرفدار و شناخته شده از برند آمریکایی تام فورد است که توسط شرکت جیوودان طراحی و در سال 2006 رونمایی شد. عطر بلک ارکید تام‌فورد که در ابتدا به عنوان محصولی زنانه عرضه شده بود اما همه جا آن را به عنوان محصولی مردانه‌زنانه معرفی می‌کردند تا اینکه در کمال ناباوری این کار در سایت تام فورد نیز در گروه عطرهای یونیسکس قرار داده شد.

فرمولاسیون شرقی گل‌دار این ادوپرفیوم یونیسکس احساس جوانی را در وجود هر کسی زنده می‌کند چرا که روح احساسی و بلند پرواز شما را در چنگ خود می‌گیرد. وقتی آکوردهای غااب ادویه‌ای و شیرین با هم به ملاقات روایح خاکی و بالسامیک می‌روند، رایحه‌ای گرم و شیرین را خلق می‌کند که بسیار نادر، شیک و خاص است . بافت عطر همانند حجاب گرمی از کهربا و بخور به همراه شکلات تلخ، بدن شما را می‌پوشاند و برای استفاده در فصل‌های سرد سال فوق‌العاده است.

از طرفی ته‌مزه ادویه‌ای و سنگین عطر بیشتر برای مصرف رسمی در مراسم‌ها یا جلسات مهم کاری پیشنهاد می‌شود؛ چراکه رایحه نافذ عطر چهره بانفوذ و قدرت‌مداری را از شما به‌جای می‌گذارد. بلک ‌اورکید از عجیب‌ترین و نادرترین عطرهای موجود هست که ماندگاری آن بسیار قابل قبول بوده و فقط کافیست یک اسپری ملایم کنید تا کل روز از آن لذت ببرید. البته نه یک روز معمولی؛ روزی که مهمانی یا ملاقات ویژه‌ای در پیش دارید. این عطر قبل از ورود حضور شما را اعلام می‌کند و بعد از رفتن بوی شما را برای مدتها برای بقیه باقی می‌گذارد.

8- ادو تویلت پاکو رابان فانتوم مردانه

خرید عطر مینیاتوریپاکو رابان فانتوم

فانتوم ادو تویلت مردانه پاکو رابان یک ادوتویلت مردانه از گروه بویایی چوبی آروماتیک است که در سال 2021 تولید و روانه بازار شد. با نگاه به طراحی شیشه و رایحه‌های به کار رفته در این ادوتویلت می‌توان گفت که این محصول نتیجه همکاری بهترین‌هاست. بهترین عطرسازان IFF برای تولید این عطر گرد هم آمدند تا بتوانند یک محصول کم نظیر را تولید کنند. در این محصول مهارت و خلاقیت به چشم می‌خورد که برای بسیاری از آقایان دارای اهمیت است. این ادوتویلت دارای رایحه معتدل و طعم ترش است که برای استفاده روزانه در تمام فصول سال مناسب است.

عطرسازان حرفه‌ای جهان با استفاده از ترکیب رایحه‌های مختلف توانسته‌اند فانتوم ادو تویلت مردانه پاکو رابان را با بهترین کیفیت تولید نمایند. این محصول نتیجه توانایی و تجربه عطرسازان حرفه‌ای سراسر جهان است. ادوتویلت فانتوم دارای پخش بوی بالا و ماندگاری بسیار عالی است. رایحه به کار رفته در ترکیب این محصول مملو از انرژی و قدرت است که باعث افزایش اعتماد به نفس آقایان می‌شود. کمپانی پاکو رابان همواره در تولید محصولات خود نیاز مشتریان را در نظر می‌گیرد تا بتواند عطرهای باکیفیتی را تولید نماید.

رایحه استفاده شده در این محصول ترکیبی از رایحه‌های دلفریب، شاداب کننده و انرژی‌زا است. با نگاهی به اسانس‌های به کار رفته در این عطر می‌توان گفت که نت آغازین فانتوم با ترکیب لیمو تازه و رایحه خامه آغاز می‌شود. در ادامه وجود اسانس اسطوخودوس، سیب، دود، نت های خاکی و نعناع هندی باعث افزایش جذابیت رایحه‌های موجود د فانتوم ادو تویلت مردانه پاکو رابان شده است. رایحه پایه فانتوم وانیل، اسطوخودوس و وتیور است که احساس شادابی را در فرد زنده می کند.

در پایان این مقاله امیدواریم تا با معرفی تک‌تک موارد بالا، شما را با چند نمونه از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین عطرها در حجم مینیاتوریآشنا کرده باشیم. شما می‌توانید عطرمورد علاقه خود را طبق انواع رایحه های گرم، خنگ، تلخ و شیرین و یا بر اساس نوع برنداز وبسایت آنلاین ریحا انتخاب کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده هرکدام از این عطرهای مینیاتوری محبوب داشته‌اید، حتما نظرات خود را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید.

محصولات مرتبط
رز پشن ادو پرفیوم زنانه جیمی چوJimmy Chooامکان ارسال فوری
۱,۲۵۳,۰۰۰ تومان
۴.۵ میل
مینیاتوری
دیوری ویرا ادو پرفیوم زنانه مردانه دیورDiorامکان ارسال فوری
۲,۳۰۵,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
۱.۲ میل
سمپل
توباکو هانی ادو پرفیوم زنانه مردانه گرلنGuerlainامکان ارسال فوری
۳,۶۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
ایدل نو ادو پرفیوم زنانه لانکومLancomeامکان ارسال فوری
۱,۵۶۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
وای اینتنس ادو پرفیوم مردانه ایوسن لورن - وای اس الYves Saint Laurent - YSLامکان ارسال فوری
۲,۱۹۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
استالیون لدر ادو پرفیوم زنانه مردانه کارولینا هرراCarolina Herreraامکان ارسال فوری
۱,۵۶۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
جاسمین بونهیر ادو پرفیوم زنانه مردانه گرلنGuerlainامکان ارسال فوری
۳,۶۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۰ میل
مینیاتوری
اسکندل - اسکندال پور هوم له پارفوم ادو پرفیوم مردانه ژان پل گوتیهJean Paul Gaultierامکان ارسال فوری
۱,۱۳۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷ میل
مینیاتوری
المپیا سولار ادو پرفیوم زنانه پاکو رابانPaco Rabanneامکان ارسال فوری
۸۴۸,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۶ میل
مینیاتوری
اچ 24 ادو پرفیوم مردانه هرمسHermesامکان ارسال فوری
۱,۰۵۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
وان میلیون الکسیر - 1 میلیون الکسیر پرفیوم مردانه پاکو رابانPaco Rabanneامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۴۵۳,۰۰۰ تومان۱,۳۸۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
بد بوی کبالت پرفیوم الکتریک ادو پرفیوم مردانه کارولینا هرراCarolina Herreraامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۹۰۱,۰۰۰ تومان۱,۶۷۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۸ میل
مینیاتوری
گوچی گیلتی پور هوم پرفیوم مردانه گوچیGucciامکان ارسال فوری
۱,۶۲۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
فیم ادو پرفیوم زنانه پاکو رابانPaco Rabanneامکان ارسال فوری
۱,۰۸۹,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۴ میل
مینیاتوری
لجند رد ادو پرفیوم مردانه مونت بلانک - لجند قرمز ادو پرفیوم مردانه مونت بلنکMont Blancامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۶۱۶,۰۰۰ تومان۵۲۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۴.۵ میل
مینیاتوری
ترا دی جیوآ ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی - ترا دی جویا ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانیGiorgio Armaniامکان ارسال فوری
۲,۷۵۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۱۵ میل
مینیاتوری
ساواج الکسیر پارفوم مردانه دیور - ساوج الیکسیر پارفوم مردانه دیورDiorامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۲۰۶,۰۰۰ تومان۳,۰۰۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۶۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
توی 2 بابل گام ادو تویلت زنانه موسچینوMoschinoامکان ارسال فوری
۱,۷۵۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
توباکلر ادو پرفیوم زنانه و مردانه دیور - توباکالر ادو پرفیوم زنانه و مردانه دیورDiorامکان ارسال فوری
۲,۰۳۰,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۴۰ میل
عطر
۷.۵ میل
مینیاتوری
ایرسیستبل فرش ادو تویلت زنانه جیونچیGivenchyامکان ارسال فوری
۱,۳۱۶,۰۰۰ تومان
۸۰ میل
عطر
۸ میل
مینیاتوری
۱ میل
سمپل
نویسنده :سارا قادری

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید