یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
مراقبت‌های مهم بعد از کاشت ناخن

مراقبت‌های مهم بعد از کاشت ناخن

امروزه کاشت و ژلیش ناخن محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها پیدا کرده است. کاشت ناخن باعث می‌شود تا دست و ناخن‌های شما زیبا و جذاب‌تر به‌نظر برسند، اما این زیبایی نیازمند توجه و مراقبت است. ناخن‌های کاشت شده برای اینکه زیبا و سالم باقی بمانند نیاز به رسیدگی دارند و به هیچ وجه نباید آن‌ها را به حال خودشان رها کرد. ناخن‌های زیبا و سالم باعث می‌شود که احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید، همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس نیز می‌شود. عدم رعایت نکات مراقبت از کاشت ناخن، این احساس خوب و لذت‌بخش را از شما می‌گیرد و سلامت ناخن‌هایتان را به خطر می‌اندازد.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که ناخن‌های خود را می‌کارند باید بدانید که نحوه مراقبت از ناخن‌های کاشت شده بسیار بااهمیت است و در صورتی‌که به‌درستی انجام نشود شما را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند. پیش از هر چیز باید این را بدانید که کاشت ناخن یک کار تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه دارد. کار کاشت ناخن باید در یک محیط کاملا بهداشتی و با وسایل مخصوص به خود انجام شود. یکی از مشکلاتی که ممکن است بعد از کاشت ناخن به‌وجود بیاید ابتلا به عفونت‌های قارچی است و همین موضوع سلامت ناخن‌های کاشت شده شما را تهدید می‌کند. گرچه کاشت ناخن فرآیند ساده‌ای است اما فراموش نکنید که همانند دیگر کارهای زیبایی نیاز به توجه و مراقبت دارد. یکی از کارهای ضروری که بعد از کاشت حتما باید انجام شود ترمیم به موقع است. برای اینکه سلامت ناخن‌هایتان به خطر نیفتد و از ماندگاری بیشتری برخوردار باشد سعی کنید هر سه الی چهار هفته یک بار برای ترمیم ناخن‌ها اقدام کنید. تاخیر در ترمیم ناخن‌ها ممکن است سبب آسیب دیدن و شکسته شدن کاشت ناخن شود. مراقبت و محافظت از ناخن‌های کاشت شده موضوعی است که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا این نکات کلیدی را از دست ندهید.

بعد از کاشت ناخن چه باید کرد؟

کاشت ناخن نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارد، از این رو بهتر است قبل از اقدام به کاشتن ناخن‌ها، اطلاعات کافی در مورد روش‌های مراقبت از آن‌ها داشته باشید. مراقبت از ناخن‌های کاشت شده به شما کمک می‌کند که هم ظاهر ناخن‌های کاشت شده‌تان زیباتر به‌نظر برسد و هم اینکه به ناخن‌های طبیعی خودتان آسیبی وارد نشود. بنابراین مراقبت از کاشت ناخن یک مرحله ضروری و مهم در کار زیبایی ناخن‌ها به حساب می‌آید. در ادامه روش‌های مراقبتی مهم بعد از کاشت ناخن را به شما آموزش می‌دهیم.

با ناخن‌های کاشته شده خود کار نکنید

ناخن‌ها ابزار کار نیستند و استفاده از ناخن‌ها برای انجام کار می‌تواند به آن‌ها آسیب وارد کند. از این رو چه ناخن‌هایتان کاشت باشد چه نباشد، نباید از آن‌ها برای انجام دادن کارهای مختلف استفاده کنید. این موضوع وقتی ناخن‌ها کاشت هستند اهمیت بیشتری دارد. برای مراقبت از ناخن‌های کاشت شده بهترین کار این است که کمتر از آن‌ها استفاده کنید تا در معرض خطر کمتری قرار بگیرند. بعنوان مثال برای باز کردن درب کنسرو، قوطی نوشابه و یا درپوش هر چیزی، هرگز از ناخن‌ها استفاده نکنید.همچنین برای خراشیدن چیزی، نوک ناخن را روی آن نکشید. ایجاد فشار و ضربه روی ناخن‌ها یکی از عوامل مهم در شکستن آن‌ها است. زمانی که در خانه مشغول انجام کارهای روزمره هستید هر فشاری می‌تواند سبب آسیب به ناخن‌های شما شود. به همین دلیل باید زمانی که سرگرم کار کردن هستید از ناخن‌هایتان غافل نشوید. اگر شغلی دارید که باید توسط انگشت انجام شود و دائم ناخن‌هایتان درگیر است باید بدانید که این کار دوام کاشت ناخن را کمتر می‌کند. در حالت کلی بهتر است مراقب باشید تا هر کاری که انجام می‌دهید، حواس‌تان به ناخن‌ها باشد. توصیه می‌شود حداقل یک تا دو روز بعد از انجام کاشت بیشتر احتیاط کنید تا مواد کاشت شده به خوبی روی ناخن‌ها تثبیت شود. این کار به افزایش استحکام و مقاومت ناخن‌های شما کمک می‌کند.

یکی دیگر از کارهایی که سبب آسیب به ناخن‌ها می‌شود تماس مستقیم انگشت‌ها با مواد شیمیایی و انواع پاک‌کننده‌ها است. الکل نیز یکی از چیزهایی است که می‌تواند باعث از بین رفتن زیبایی کاشت شما شود. اگر خانه‌دار هستید و یا کاری انجام می‌دهید که دست‌تان دائما با مواد شیمیایی و الکل سرکار دارد بهتر است حتما از دستکش استفاده کنید تا تماس دست با محیط اطراف به حداقل برسد. سعی کنید با دست و ناخن‌هایتان مهربان رفتار کنید تا همیشه زیبا و سالم باقی بمانند.

از دستکش استفاده کنید

انجام کار به ناخن آسیب وارد می‌کند و این در حالی است که فرقی نمی‌کند ناخن طبیعی دارید یا آن‌ها را کاشته باشید. برخی از کارها مانند باغبانی، شستشو، کار با چسب و رنگ از مواردی است که سلامت ناخن را به خطر می‌اندازد و به همین جهت بهتر است حین انجام این کارها از دستکش استفاده کنید. استفاده از دستکش به هیچ وجه الزامی نیست و ضرورتی برای استفاده از آن وجود ندارد. ولی اگر می‌خواهید زمان ترمیم را تا جایی که می‌توانید عقب بیندازید پیشنهاد ما به شما استفاده از دستکش است.

دستکش علاوه بر اینکه از دست شما محافظت می‌کند، ناخن‌هایتان را نیز برای مدت طولانی‌تر زیبا و بدون آسیب نگه می‌دارد. ترکیبات شیمیایی موجود در مایع ظرفشویی و شوینده‌های قوی برای ناخن‌های طبیعی خودتان هم مضر است، پس چه کاشت دارید چه ندارید استفاده از دستکش حین انجام کار را فراموش نکنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که هر چقد ناخن‌ها از رطوبت و آلودگی دورتر باشند بهتر است و در این صورت از استقامت بیشتری برخوردارند. دستکش میزان تماس ناخن با سطوح مختلف را به حداقل می‌رساند، پس تا جایی که ممکن است برای انجام هر کاری از دستکش استفاده کنید. در واقع دستکش تاثیر زیادی در مراقبت و جلوگیری از شکستن ناخن‌های طبیعی و کاشته شده دارد.

از آب و رطوبت زیاد دوری کنید

محافظت از ناخن‌های کاشت شده نکته مهمی است که باید به آن توجه شود. یکی از موارد مهم برای مراقبت از ناخن‌های کاشت شده دوری از آب و رطوبت است. اکثر خانم‌ها مخصوصا خانم‌های خانه‌دار، روزانه چندین ساعت مشغول شستشو هستند و دست‌شان دائما با آب سروکار دارد. قرار گرفتن ناخن‌های کاشت شده در معرض آب، سبب کاهش مقاومت و استقامت آن‌ها شده و ممکن است یک ضربه کوچک منجر به شکستن ناخن شود.

این را مد نظر داشته باشید که انجام برخی کارها مانند شستن دست و استحمام به هیچ وجه آسیبی به ناخن‌ها وارد نمی‌کند و تنها درصورتی که برای مدت زمان طولانی ناخن‌ها، در معرض آب و رطوبت قرار بگیرند آسیب‌پذیر و شکننده می‌شوند. اگر دائما در حال شستن ظرف یا لباس هستید پیشنهاد ما به شما استفاده مداوم از دستکش است. آب و رطوبت زیاد باعث ضعیف شدن کاشت ناخن شده و استحکام و زیبایی اولیه آن را از بین می‌برد. برای اینکه ناخن‌های کاشت شده‌تان سالم بمانند و زمان ترمیم آن‌ها را به تعویق بیندازید تا جای ممکن از آب و رطوبت دوری کنید.

از آتش و حرارت دوری کنید

علاوه بر رطوبت، حرارت و آتش نیز دیگر مواردی هستند که به کاشت ناخن‌ها آسیب وارد می‌کنند. بعد از کاشتن ناخن‌ها این نکته را در نظر بگیرید که تا حد ممکن از نزدیک کردن دست‌هایتان به آتش و حرارت مستقیم دوری کنید. زمانی که ناخن‌های کاشت شده در معرض آتش و حرارت بالا قرار بگیرد به سرعت شل شده و بعد از چند دقیقه مواد روی ناخن‌ها آب می‌شود. در این حالت علاوه بر آسیب دیدن دست و ناخن‌ها، شکل ظاهری ناخن هم تغییر می‌کند و از فرم اصلی خود خارج می‌شود. با توجه به توضیحاتی که داده شد، اگر برای روشن کردن گاز، از فندک و کبریت استفاده می‌کنید مراقب باشید تا شعله و حرارت آن مستقیما با ناخن‌هایتان تماس نداشته باشد. توجه به نکات طلایی مراقبت از ناخن در کنار کاشت حرفه‌ای و باکیفیت، کمک زیادی به سلامت ناخن‌هایتان می‌کند.

ناخن‌ها را با کرم‌های مرطوب‌کننده، مرطوب کنید

شستشو دست‌ها با آب و مایع یا صابون، باعث خشک شدن پوست و سطح ناخن‌ها می‌شود. به همین دلیل بهتر است بعد از هر بار شستن دست‌ها با شوینده، از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید. این کار به نرمی و لطافت ناخن‌هایتان کمک می‌کند و باعث افزایش استحکام آن‌ها نیز می‌شود. اگر به‌طور مداوم این کار را انجام دهید ظاهر دست‌هایتان نیز زیباتر می‌شود.

ریموو کردن ناخن‌ها را به فرد متخصص بسپارید

یکی از مراقبت‌های اساسی و مهم بعد از کاشت ناخن ریموو و برداشتن آن‌ها است. اگر بعد از یک مدت طولانی که از کاشت ناخن‌هایتان می‌گذرد قصد ریموو کردن آن‌ها را دارید حتما این کار را به یک ناخن‌کار متخصص و باتجربه در این زمینه بسپارید. ریموو زمانی که برای استراحت دادن به ناخن‌ها باشد کار خوبی است و به ترمیم آسیب‌های ایجاد شده در مدت کاشت کمک می‌کند. این کار در صورتی‌که اصولی و صحیح انجام نشود باعث تضعیف و شکننده شدن ناخن‌های شما می‌شود، از این رو بهتر است کار ریموو را به یک فرد کاردان بسپارید.

زمان ریموو کردن کاشت، ناخن‌های شما با سوهان برقی تراشیده می‌شود و مدت زمان طولانی داخل استون قرار می‌گیرد و همین کار آسیب زیادی به ناخن وارد می‌کند و سلامت آن را به خطر می‌اندازد. ریموو کاشت یک کار تخصصی است و حتما باید در یک محیط کاملا تمیز و بهداشتی و با ابزارهای مخصوص انجام شود. اگر هر زمان که خواستید خودتان دست به کار شوید و اقدام به ریموو کردن کاشت ناخن‌ها کنید، بی شک آسیب زیادی به آن‌ها وارد کرده‌اید و موفق به انجام صحیح آن نخواهید شد. در صورتی که کار کاشت، ترمیم و ریموو ناخن‌ها به درستی انجام نشود مشکلاتی همچون عفونت‌های قارچی را به دنبال خواهد داشت.

ناخن‌های طبیعی شما که مدتی زیر مواد کاشت قرار داشته است بسیار حساس و شکننده شده و با کوچک‌ترین اشتباهی می‌شکند. پس توصیه‌های مراقبی را جدی بگیرید و به سلامت خودتان اهمیت بدهید. استفاده از ابزارهای اشتباه و وارد کردن فشار زیاد به ناخن، به بافت آن آسیب می‌زند و روند بهبود آن را کندتر می‌کند.

از روغن‌های مخصوص کوتیکول استفاده کنید

کاشت و ریموو به ناخن و کوتیکول اطراف آن آسیب می‌زند، از این رو یکی از مراقبت‌های مهم بعد از ریموو کاشت، مراقبت از کوتیکول است. در واقع روغن کوتیکول یکی از واجبات برای مراقبت از ناخن و بافت اطراف آن بعد از کاشت و ریموو می‌باشد که در اکثر موارد از آن غافل می‌شویم. روغن کوتیکول حاوی مواد مغذی است که استفاده از آن باعث تغذیه و تقویت ناخن و کوتیکول اطراف آن می‌شود. اگر این روغن را در دسترس ندارید می‌توانید از روغن‌های طبیعی دیگر مانند روغن زیتون، نارگیل و آرگان برای چرب کردن ناخن‌ها و پوست اطراف آن استفاده کنید.

برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید هر شب پیش از رفتن به رختخواب مقداری روغن را روی ناخن و پوست اطراف آن بزنید و به خوبی ماساژ دهید. در این صورت روغن جذب پوست و ناخن می‌شود و باف آن‌ها را یکدست و لطیف می‌کند. مواد مغذی موجود در روغن کوتیکول علاوه بر تغذیه ناخن‌ها باعث استحکام و افزایش مقاومت آن نیز می‌شود. برای تهیه روغن کوتیکول می‌توانید از ترکیب روغن‌های گیاهی با اسیدسیتریک و ویتامین‌های مختلف استفاده کنید.

این روغن بسیار سبک است به خوبی جذب پوست و ناخن می‌شود و با هیدراته نگه داشتن ناخن، مانع از شکستن و ترک خورد آن می‌شود. اگر تمایلی به درست کردن این روغن ندارید می‌توانید از انواع مختلف آن که در بازار موجود است استفاده کنید. روغن کوتیکول مزایای زیادی برای پوست و ناخن دارد و علاوه بر زیبا کردن ظاهر دست‌تان، گردش خون را نیز بهبود می‌بخشد. افزایش گردش خون در این نواحی به تحریک و رشد بیشتر ناخن‌ها کمک می‌کند. استفاده از روغن کوتیکول را برای چند شب تکرار کنید تا متوجه تاثیر شگفت‌انگیز آن روی ناخن‌هایتان باشید.

مانیکور کردن بعد از ریموو را فراموش نکنید

معمولا اکثر خانم‌ها بعد از اینکه مدتی از کاشت ناخن‌هایشان می‌گذرد ترجیح می‌دهند آن‌ها را ریموو کنند تا بعد از تقویت و ترمیم ناخن‌ها دوباره اقدام به کاشت کنند. یکی از مراقبت‌های مهم و اصولی بعد از ریموو کاشت، انجام مانیکور ناخن‌های طبیعی است. مانیکور علاوه بر اینکه ظاهر ناخن‌ها را بهتر می‌کند، سطح زبر، خشن و خشک شده ناخن را نیز از بین می‌برد. از این رو بعد از ریمو کردن کاشت ناخن‌ها، بهتر است حداقل یک‌بار کار مانیکور را انجام دهید تا ناخن‌ها به حالت اولیه خود بازگردند و ظاهر خوبی پیدا کنند. اگر به زیبایی و ظاهر دست و ناخن‌های خود اهمیت می‌دهید می‌توانید هر دو الی سه هفته یک بار مانیکور را تکرار کنید تا همیشه ناخن‌های مرتبی داشته باشید. در فاصله زمانی بین مانیکور نیز بهتر است از سرم و روغن‌های تقویت‌کننده ناخن استفاده کنید تا سرعت بهبود و ترمیم ناخن‌های آسیب‌دیده افزایش پیدا کند.

بعد از انجام میکاپ، دست‌هایتان را بشویید

لوازم آرایش‌هایی مانند کرم‌پودر و کرم ضدآفتاب معمولی کمی چرب هستند و اگر از دست برای برداشتن آن‌ها استفاده شود، چربی به ناخن‌ها منتقل می‌شود. برای مراقبت و محافظت از ناخن‌های کاشته شده نباید اجازه دهید مواد چرب برای مدت طولانی روی ناخن‌های کاشت شده باقی بماند. از این رو بهتر است کرم ضدآفتاب و کرم‌پودر را در معرض ناخن‌های کاشت شده قرار ندهید و یا بلافاصله بعد از استفاده کردن از آن‌ها، دست‌های خود را با آب و شوینده مناسب بشویید.

بعد از شستن دست‌ها حتما از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید تا ناخن‌ها مرطوب شوند. با توجه به توضیحاتی که گفته شد چربی یکی از دلایلی است که سبب ضعیف شدن ناخن‌ها و از بین رفتن استحکام آن‌ها می‌شود. اگر اهل استفاده از کرم ضدآفتاب روی پوست دست هستید، حتما اطمینان پیدا کنید که این کرم‌ها فاقد لانولین و روغن‌های معدنی باشند، در غیر این صورت در مدت زمان کوتاهی زیبایی دست و ناخن‌هایتان را از دست می‌دهید.

کار ترمیم ناخن‌ها را به موقع انجام دهید

اگر تا به حال کار کاشت ناخن را انجام داده باشید حتما با کلمه ترمیم آشنا هستید. ترمیم به موقع ناخن‌های کاشت شده یکی از مهم‌ترین مراقبت‌های ناخن بعد از انجام کاشت محسوب می‌شود. زمان صحیح برای انجام کار ترمیم، در هر فرد ممکن است متفاوت از فرد دیگر باشد ولی اگر بعد از 40 روز برای ترمیم ناخن‌های خود اقدام می‌کنید نباید انتظار داشته باشید که ناخن‌های شما سالم و بدون آسیب باقی بماند. در حالت کلی بهترین زمان ترمیم برای ناخن‌های معمولی حداکثر بعد از 25 تا 30 روز از ترمیم قبل می‌باشد. ناخن‌ها دائما در حال رشد هستند و اگر به موقع ترمیم نشوند قد آن‌ها بیش از اندازه بلند می‌شود و با افزایش سطح تماس با با محیط اطراف، آسیب‌پذیرتر می‌شوند. اگر زمانی که ناخن‌هایتان کاشت است مراقبت‌های لازم را انجام نمی‌دهید بهتر است برای افزایش دوام و سلامت آن‌ها، کاشت ناخن‌های خود را کوتاه در نظر بگیرید.

در این مقاله از وبسایت ریحا به بررسی نکات مراقبتی مهم بعد از کاشت ناخن پرداختیم و شما را با این نکات آشنا کردیم. مراقبت کردن از ناخن‌ها مانند مراقبت از هر قسمت دیگری از بدن یکی از واجبات است و نباید از آن غافل شوید. در این مقاله نکاتی آموزش داده شد که حتما برای شما مفید و کاربردی است و با رعایت کردن آن‌ها سلامت ناخن‌های خود را تضمین کرده‌اید. اگر موارد دیگری نیز وجود دارد که شما تجربه آن را داشته‌اید خوشحال می‌شویم تا در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید. در ادامه چند محصول مراقبت از ناخن را به شما معرفی می‌کنیم که تمام آن‌ها را می‌توانید با اطمینان و خیال راحت از وبسایت ریحا تهیه کنید.

1- ست مانیکور مدل 12 تیکه

در بحث زیبایی، رسیدگی به ناخن‌های دست و پا و انجام مانیکور از اهمیت زیادی برخوردار است. با در دسترس داشتن لوازم مانیکور خودتان نیز می‌توانید این کار را در منزل انجام دهید. از جمله لوازم مورد نیاز برای انجام مانیکور، می‌توان به ناخن‌گیر، سوهان، قیچی، عقب‌زن، موچین و... اشاره کرد. ست مانیکور یک محصول کاربردی است که شما را از خرید ابزارهای متفاوت به‌صورت جداگانه بی‌نیاز می‌کند. ست مانیکور 12 تکه ریحا دارای یک کیف شیک و باکیفیت است که در رنگبندی‌های مختلف عرضه می‌شود.

همان‌طور که از نام محصول مشخص است این ست مانیکور دارای 12 تکه از ابزاری است که برای انجام کار مانیکور به آن‌ها احتیاج دارید. تمام این لوازم داخل کیف قرار دارند تا بتوانید به راحتی آن را با خودتان حمل کنید. هر کدام از 12 ابزاری که در این ست قرار دارند باعث می‌شوند تا خانم‌ها بدون نیاز به هیچ ابزار دیگری، به‌راحتی و در منزل ناخن‌های خود را به شکل دلخواه‌شان در بیاورند. قیمت مقرون‌به صرفه این ست باعث محبوبیت آن در بین خانم‌های خوش‌سلیقه شده است.

2- کرم دست و ناخن روغن زیتون الیو دکس نئودرم

داشتن ناخن‌های شکسته و پوسته پوسته شده نه‌تنها ظاهر خوبی ندارد بلکه باعث آسیب به بافت ناخن و پوست اطراف آن نیز می‌شود. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که استحکام و زیبایی ناخن‌هایتان به اندازه لطافت پوست دست برای‌تان اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم دست و ناخن روغن زیتون الیو دکس نئودرم است. این کرم دست و ناخن با بهره‌گیری از عصاره روغن زیتون، خشکی پوست و ناخن‌ها را برطرف می‌کند و سبب افزایش استحکام ناخن‌ها می‌شود. این محصول فوق‌العاده علاوه بر عصاره روغن زیتون، از گلیسیرین و انواع ویتامین‌های محلول در چربی برای کارآیی هرچه بهتر خود بهره‌ گرفته است. روغن زیتون در کنار پاکسازی پوست و حذف سلول‌های مرده، به دلیل خاصیت مرطوب‌کنندگی و ضدباکتریایی که دارد، موجب رطوبت‌رسانی عمیق به پوست دست شده و آن را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند. کرم دست و ناخن روغن زیتون الیو دکس نئودرم، سرشار از آلانتونین، گلیسیرین، ویتامین E و ویتامین B5 است که تمامی آن‌ها در کنار یکدیگر، طراوت و شادابی را به پوست و ناخن‌های شما بازمی‌گردانند.

ویتامین E موجود در این کرم، با رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کند و مانع از پیری زودرس پوست می‌شود. روش استفاده از کرم دست و ناخن نئودرم به این صورت است که باید مقدار مناسبی از آن را روی پوست خشک و تمیز خود بمالید و تا جایی ماساژ دهید که کاملا جذب پوست شود. اگر پوست و ناخن‌های خشک و شکننده‌ای دارید می‌توانید چندیدن بار در طول روز از این محصول بی‌نظیر استفاده کنید.

3- محلول استحکام بخش ناخن هیدرودرم

خریدمحلول استحکام بخش ناخن هیدرودرم

زیبایی دست‌ها وابسته به زیبایی ناخن‌ها است اما داشتن ناخن‌های مرتب و محکم علاوه بر تغذیه‌ی مناسب، نیاز به نگهداری و مراقبت‌های ویژه‌ای نیز دارد. ناخن‌ها به دلیل عواملی چون شستشو با مواد شوینده‌ی شیمیایی در معرض هوای سرد بودن، استفاده از لاک به صورت مداوم، آسیب‌پذیر و شکننده می‌شوند. شرکت هیدرودرم مانند سایر محصولات مراقبتی خود که اتفاقا طرفداران زیادی نیز دارد اقدام به تولید محلول استحکام بخش ناخن کرده است. این محلول 8 میلی لیتری حاوی عصاره‌ی سیر است که به جهت داشتن مقادیر زیادی سولفور علاوه برافزایش مقاومت و استحکام ناخن در حفظ و تامین رطوبت مورد نیاز آن‌ها نقش بسزایی دارد.

این محلول که به کمک برس داخل شیشه به سطح ناخن مالیده می‌شود دارای عصاره آلوئه ورا، کالاندولا و بابونه است که در جهت سرعت بخشیدن به جذب اکسیژن، التیام دهنده التهابات پوستی و بیماری ‌های پوست اطراف ناخن موثر است؛ با خرید این محصول می‌توان از آن در زیر لاک هم استفاده کرد و تداخلی در درمان پیش نمی‌آید.امیدواریم که مطالب برایتان جذاب و مفید بوده باشد. شما می‌توانید روی گزینه خرید محصول کلیک کرده و به راحتی به کالای معرفی شده دسترسی پیدا کنید.

۱۲,۷۳۴
محصولات مرتبط
ترمیم کننده ناخن رینوال اینتنس نئودرمNeuderm تخفیف ویژه
۱۴۰,۰۰۰ تومان۱۳۰,۰۰۰ تومان
۱۵ میل
لاک جلوگیری از جویدن ناخن ماوالاMavalaامکان ارسال فوری
۸۵۰,۰۰۰ تومان
۱۰ میل
محلول کالر فیکس ماوالاMavalaامکان ارسال فوری
۱,۶۹۲,۰۰۰ تومان
۵ میل
۱۰ میل
سفت کننده ناخن گلدن رزGolden Rose 
۳۳۹,۰۰۰ تومان
۱۱ میل
محلول تقویت کننده ناخن اس آی ایزدینIsdin تخفیف ویژه
۱,۱۴۷,۰۰۰ تومان۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
۲.۵ میل
محلول تقویت ناخن ساینتیفیک نیل هاردنر ماوالاMavala تخفیف ویژه
۱,۰۳۵,۰۰۰ تومان۹۹۰,۰۰۰ تومان
۵ میل
تقویت ناخن دورسی لانگ میبلینMaybellineامکان ارسال فوری
۸۶۳,۰۰۰ تومان
بی رنگ
بی رنگ
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۲,۷۳۴ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید