یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
هفت ماده طبیعی برای رهایی از شوره سر

هفت ماده طبیعی برای رهایی از شوره سر

از کابوس تا واقعیت!!! یکی از دلواپسی‌های اکثر خانم‌ها و آقایان در سنین نوجوانی، جوانی و یا حتی میانسالی، از دست دادن زیبایی و سلامت پوست و موهایشان است. موها برای اینکه سالم، شاداب، تمیز و سرحال به‌نظر برسند نیازمند مراقبت و توجه ویژه‌ای هستند. شاید تا به حال برای‌تان پیش آمده باشد، لحظه‌ای که در حال خاراندن کف سرتان هستید، یا در حال مرتب کردن تخت و پالش‌تان هستید و یا شاید هم برای یک قرار یا مهمانی خیلی مهم آماده شده‌اید و لباس‌های شیک و تمیزتان را بر تن کرده‌اید، ناگهان متوجه وجود دون‌دون‌های سفید ترسناک روی لباس‌تان می‌شوید. با دیدن این صحنه و فقط در عرض چند ثانیه تمام اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهید.

اگر آدم حساسی باشید و یا مهمانی بیش از حد برای‌تان خاص باشد ممکن است قید آن را بزید و ترجیح دهید در شرایط بهتری در مهمانی حاضر شوید. با کمی دقت به وضعیت پوست و موها متوجه می‌شوید که این پوسته‌های سفید رنگ و ریز از روی موها روی لباس‌تان پخش شده است. درست حدس زدید، دانه‌های سفیدی که روی پوست سر و لابه‌لای موها مشاهده می‌کنید شوره سر است. با فکر کردن به این موضوع به احتمال زیاد اولین کاری که به ذهن‌تان خطور می‌کند، کوتاه کردن و حتی از ته زدن موها است. با این وجود نگرانی وجود ندارد، خوشبختانه شوره سر به حدی خطرناک نیست که با دیدن آن دچار استرس شوید و دست و پایتان را گم کنید.

شوره یا پوسته سر، یکی از مشکلات رایجی است که برای هر فردی و در هر سنی ممکن است رخ بدهد. شوره سر معمولا عوارض خطرناکی ندارد و اگر به موقع درمان شود، هیچ ضرری برای موها ندارد. در بعضی موارد بروز شوره ممکن است از لحاظ زیبایی و نظافت مشکلاتی را برای شما به‌وجود بیاورد. از این رو تمام افراد به دنبال یافتن راهی برای برطرف کردن پوسته و شوره سر می‌گردند. راهی که بتواند شوره را برای همیشه از بین ببرد و موهای شما را تمیز و زیبا کند. شوره سر، در واقع پوسته‌های کوچک و سفید رنگی است که در اثر تجمع سلول‌های مرده روی سطح پوست سر ایجاد می‌شود.

پوست سر انسان به‌طور طبیعی و طی یک چرخه منظم به‌صورت لایه‌ای جدا می‌شودتا از این طریق لایه‌های جدید را جایگزین لایه‌های قبلی کرده و پوست‌های مرده و آسیب‌دیده را از پوست سر جدا کند. این روند همانند پوست دیگر اعضای بدن که بارها شاهد پوست پوست شدن و رشد پوست جدید در آن ناحیه بوده‌ایم اتفاق می‌افتد. در این مدت سلول‌های مرده شروع به ریزش می‌کنند و در اثر این اتفاق شوره سر ایجاد می‌شود. زمانی این چرخه، غیر طبیعی و مشکل‌ساز می‌شود که تعداد سلول‌های مرده افزایش پیدا کند و روند جدا شدن پوست سر با ترشح چربی و دیگر ترشحات پوستی غیرمعمول همراه شود. در این شرایط شما به‌طور قطع دچار مشکل شوره سر شده‌اید.

دلایل ایجاد شوره سر

ایجاد شوره به‌طور کلی می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که ما در این مقاله به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. مصرف بیش از اندازه محصولات آرایشی، عدم رعایت نظافت کف سر و موها بخصوص در قسمت ریشه مو، استفاده غیراصولی از شامپوها یا انتخاب شامپو نامناسب از دلایل اصلی ایجاد شوره سر محسوب می‌شوند. علاوه بر این موارد، برخی مشکلات ساختاری هم میتوانند باعث بروز شوره و ایجاد اشکال در چرخه طبیعی موها شوند. اگر بخواهیم به این موارد اشاره کنیم می‌توانیم مشکلاتی از جمله کم آبی بدن یا به اصطلاح دهیدراته شدن مو، اگزما، پسوریازیس یا عفونت قارچی و پوست بسیار خشک را نام ببریم.

در اغلب موارد شوره و پوسته جدا شده از کف سر، با حمام رفتن منظم و استفاده از شامپوهای ضد شوره که متناسب با نوع و جنس موها باشد قابل کنترل است. البته غیر از استفاده از شامپو و استحمام روزانه راه‌های موثر دیگری نیز وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توانید مشکل شوره سر را برطرف کنید. علاوه بر استفاده از محصولات شیمیایی راه‌های دیگری نیز وجود دارد که به رفع مشکل شوره سر کمک می‌کند. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با استفاده از محصولات کاملا طبیعی که هیچ ضرری برای پوست و موها ندارد مشکل شوره سر را برطرف کنند.

از این رو بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم بخاطر اطمینان از سلامت محصول، و همین‌طور کم کردن هزینه‎ها، از روش‌های کاملا سنتی و خانگی برای درمان مشکلات پوستی استفاده کنیم. همان‌طور که گفتیم شوره سر دلایل متفاوتی دارد، پس بهتر است قبل از آنکه به سراغ روش‌های درمان شوره سر بروید، دلیل به‌وجود آمدن آن را بررسی کنید. برای درمان ساده‌تر همین حالا علت شوره سرتان را بررسی کنید و از همین امروز اشتباهاتی که با ایجاد شوره همراه است را کنار بگذارید. زمانی که شوره را روی پوست سر و لابه‌لای موهای خود مشاهده کردید باید بدانید که بسته به شدت شوره، علت و نوع آن، روش‌های متفاوتی برای درمان شوره وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

انواع شوره سر

شناخت و اطلاع دقیق از نوع شوره سر، می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب شیوه درمان صحیح داشته باشد. برخی از انواع شوره‌ها را می‌توان به راحتی و با تغییر در برنامه مراقبت از مو و استفاده از راهکارهای خانگی و طبیعی، درمان کرد. اما برخی دیگر ممکن است نیاز به مراجعه به دکتر و مصرف دارو داشته باشد. در این شرایط پزشک متخصص با تجویز دارو و یا شامپوهای ضدشوره قوی اقدام به درمان شوره سر می‌کند. در ادامه انواع شوره سر را معرفی می‌کنیم و بعد از آن به سراغ معرفی راهکارهای طبیعی و خانگی برای درمان شوره سر می‌پردازیم.

شوره سر خشک

شوره سر خشک معمول‌ترین و متداول‌ترین نوع شوره است. این نوع شوره معمولا در فصل زمستان و با سرد شدن هوا، تشدید می‌شود. در واقع تغییرات آب و هوایی و سرد و گرم شدن هوا یکی از عواملی است که منجر به ایجاد شوره خشک می‌شود. علاوه بر تغییرات هوایی، شستشو مداوم موها با آب داغ نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث بروز شوره سر می‌شود. پوسته‌های ایجاد شده در اثر شوره خشک، معمولا سفید و ریز هستند و در بعضی موارد ممکن است باعث حس خارش خفیف روی پوست سر شود. اگر شدت خارش بیشتر باشد می‌تواند نشانه یک بیماری پوستی جدی باشد که حتما باید توسط پزشک بررسی شود. برخی از درمان‌های خانگی مانند ماساژ پوست سر با استفاده از روغن‌های گیاهی باعث تسکین خارش شده و از خشکی بیش از حد پوست سر جلوگیری می‌کند.

شوره سر چرب یا پوستی پوستی

زیر پوست انسان‌ها غدد تولیدکننده چربی یا سبوم وجود دارد که وظیفه اصلی آن‌ها تامین چربی طبیعی پوست است. سبوم در واقع ماده‌ای چرب و روغنی است که با نرم و مرطوب کردن محیط، به محافظت از پوست سر کمک می‌کند. تا زمانی که غدد ترشح‌کننده چربی به درستی کار کنند چربی تولید شده بسیار مفید و کاربردی است، ولی زمانی که سبوم تولید شده توسط آن‌ها زیاد شود، این اتفاق سبب چرب شدن پوست سر و موها، خواهد شد. چربی اضافی ایجاد شده، سبب تحریک پوست سر و به دنبال آن ایجاد شوره می‌شود. شوره چرب از لحاظ ابعادی بزرگ‌تر از شوره خشک است و معمولا حالت چرب و روغنی دارد. رنگ این نوع از شوره‌ها نیز نسبتا زردتر است و نوع شدید آن ممکن است اگزمای سبورئیک باشد.

راهکارهای طبیعی و خانگی برای درمان شوره سر

درمان شوره سر در اکثر موارد نیاز به پزشک متخصص ندارد. تقریبا در اکثر موارد می‌توان شوره سر را کنترل کرد ولی این کار تا حد زیادی نیازمند آزمون و خطا است. پس از شناختن علل به‌وجود آورنده شوره سر به سراغ چند راهکار طبیعی و خانگی می‌رویم که با استفاده از آن‌ها می‌توان شوره را در ابتدا کاهش داد و به تدریج آن را درمان کرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از روش‌های موثر برای رهایی از شوره سر آشنا شوید. مراقب باشید که اگر بعد از استفاده از هر کدام از این موارد، دچار خارش شدید و التهابات پوستی شدید، به ‌سرعت استفاده از آن را قطع کنید.

1- سرکه سیب

سرکه سیب، گنجی ناشناخته است که می‌تواند سرعت رشد قارچ‌ها روی پوست سر را تا حد زیادی کاهش دهد. باتوجه به اینکه سرکه سیب ذاتا اسیدی است، می‌تواند به برانگیختن و پاکسازی سلول‌های مرده پوست سر کمک کند. برای بهره بردن از خواص سرکه سیب برای رفع شوره سر، کافی است مقدار مساوی از سرکه سیب و آب ولرم را روی موهای خود بریزید تا کاملا کف سر را پوشش دهد. به مدت 10 تا 15 دقیقه موها را با ترکیب آب و سرکه سیب ماساژ دهید و بعد با شوینده مناسب بشویید. این دستور را هفته‌ای 2 بار می‌توانید انجام دهید تا در نتیجه PH پوست کف سر خود را متعادل کنید. همچنین می‌توانید سرکه سیب را با شامپو ترکیب کنید و سپس شروع به شستن موها کنید. چند بار بعد از استفاده از سرکه سیب، شاهد بهبود شوره روی پوست سرتان خواهید بود.

2- روغن زیتون

روغن زیتون نیز همانند دیگر روغن‌های گیاهی خواص بی‌نظیری برای پوست و مو دارد. روغن زیتون رطوبت از دست رفته موها را باز می‌گرداند و به نرمی و لطافت آن‌ها کمک می‌کند. برای استفاده از روغن زیتون با هدف از بین بردن شوره سر، می‌توانید مقدار کمی از این روغن را گرم کنید و به آرامی روی پوست و موها ماساژ دهید. برای نتیجه بهتر لازم است که از روغن زیتون خالص و طبیعی استفاده کنید. استفاده مداوم از روغن زیتون موهای شما را سالم، براق و بدون شوره می‌کند.

3- روغن نارگیل

روغن درمانی از گذشته‌های بسیار دور مورد توجه مردم بوده است و از آن برای درمان بسیاری از مشکلات مربوط به پوست و مو استفاده می‌کردند. استفاده از روغن‌های گیاهی برای برطرف کردن مشکلات مو، آرامش بخشی و احیا موهای آسیب دیده توصیه می‌شود. همچنین استفاده از روغن، جهت بهبود فرآیند آبرسانی به پوست سر و همچنین رهایی از خشکی پوست سر که موجب شدیدتر شدن علائم شوره می‌شود توصیه شده است. برای رفع شوره سر، قبل از حمام، سه تا پنج قاشق غذاخوری روغن نارگیل را روی کف سرتان بریزید و موها را با کمک آن ماساژ دهید. اجازه دهید روغن نارگیل به مدت یک ساعت روی موها بماند سپس با آب ولرم و شوینده مناسب بشویید. برای نتیجه بهتر می‌توانید روغن را کمی حرارت دهید و اجازه دهید یک شب تا صبح روی موها باقی بماند. اگر از بین بردن چربی مو برای‌تان دشوار است، در صورت لزوم، دو بار به موهایتان شامپو بزنید.

4- آبلیمو

لیموترش یکی از مرکبات پرخاصیت و پرطرفدار در بین تمام مردم است. لیموترش علاوه بر اینکه به‌صورت خوراکی مصرف می‌شود، آب آن نیز به درمان مشکلات پوست و مو کمک می‌کند. لیموترش همانند دیگر مرکبات دارای خاصیت آنتی اکسیدان است و با داشتن ویتامین B و C ، مواد معدنی و اسیدسیتریک یک درمان خوب و موثر برای رفع شوره سر است. در ادامه به نحوه استفاده از این خوراکی سودمند برای رفع مشکل شوره سر اشاره می‌کنیم.

کافی است دو قاشق غذاخوری آبلیمو را به پوست سرتان بمالید و بعد از گذشت چند دقیقه با آب ولرم بشویید. همچنین می‌توانید یک قاشق مرباخوری آبلیمو را با یک لیوان آب مخلوط کنید و موها را با آن بشویید و ماساژ دهید. این روش را به طور روزانه تکرار کنید تا شوره سرتان به‌طور کامل از بین برود. لیمو ترش خاصیت اسیدی دارد و به متعادل شدن ph پوست سر کمک می‌کند.

5- روغن درخت چای

روغن درخت چای نیز یکی دیگر از روغن‌های گیاهی پرکاربرد برای درمان برخی مشکلات پوستی است. در گذشته از روغن درخت چای برای درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها از جمله آکنه، پسوریازیس و شوره سر استفاده می‌کردند. بر اساس گفته دانشمندان روغن درخت چای خواص ضدمیکروبی و ضدالتهابی بی‌نظیری دارد که به‌طور موثر به درمان علائم شوره سر کمک می‌کند. طبق تحقیقات انجام شده مصرف روغن درخت چای می‌تواند تا 41 درصد از شدت علائم شوره سر بکاهد و خارش آن را بهبود ببخشد. حواس‌تان باشد مصرف این روغن برای افرادی که پوست حساسی دارند ممکن است سبب ایجاد التهابات پوستی شود. این افراد بهتر است روغن درخت چای را با چند قطره از دیگر روغن‌ها مانند روغن نارگیل یا زیتون ترکیب کنند، سپس به‌طور مستقیم روی پوست سرشان بزنند. این کار از شدت التهاب و تحریک پوست می‌کاهد.

6- آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا یک گیاه متخصص در شادابی و سلامت پوست و مو است. یکی از خواص پرکاربرد گیاه آلوئه‌ورا درمان شوره سر است. همچنین آلوئه‌ورا خاصیت خنک‌کنندگی دارد و بعد از چند بار استفاده خارش کف سر را بهبود می‎‌بخشد و التهابات آن را کاهش می‌دهد. این راهکار طبیعی و خانگی با هزینه کم و استمرار در استفاده می‌تواند موثر باشد و تجربۀ خوبی از اعتماد به طبیعت را برای‌تان به ارمغان بیاورد. یک عدد برگ آلوئه‌ورا را از وسط نصف کنید و ژل داخل آن را در کاسه بریزید. قبل از شستن سر، موها را به ژل آلوئه‌ورا آغشته کنید و اجازه دهید برای چند دقیقه روی موها باقی بماند. سپس موها را با شامپو مناسب بشویید و خوب آبکشی کنید. اگر به آلوئه‌ورا طبیعی دسترسی ندارید از آب و یا ژل آلوئه‌ورا موجود در بازار استفاده کنید.

7- روغن آرگان یا طلا مایع

روغن آرگان یکی از روغن‌های کاربردی برای پوست و موی سر است. روغن آرگان یک مرطوب‌کننده قوی است و به دلیل دارا بودن مقدار زیادی ویتامین E و خواص آنتی‌اکسیدانی با شوره و پوسته سر مبارزه می‌کند. روغن آرگان خواص زیادی برای موها دارد و از خشکی و وز شدن موها جلوگیری می‌کند. برای استفاده از روغن آرگان به منظور کاهش شوره سر کافی است هفته‌ای سه بار، پوست سرتان را با این روغن ماساژ دهید. بعد از ریختن روغن آرگان روی پوست سر، شروع به ماساژ دورانی پوست کنید. مدت زمان ماساژ را به تدریج افزایش دهید تا روغن به‌طور کامل در ریشه موها نفوذ کند. بعد از ماساژ پوست، بهتر است ناحیه سر را با حوله گرم و تمیز بپوشانید تا روغن تاثیر خود را بگذارد. این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از روغن آرگان تاثیر بیشتری نسبت به شامپوهای حاوی این روغن دارد.

8- سیر

سیر دارای خاصیت ضد قارچی و ضدباکتریایی است که به رفع شوره سر کمک می‌کند. سیر به دلیل بوی تند و زننده‌ای که دارد ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد. برای حذف بوی سیر می‌توانید، آن را با مقداری آبلیمو مخلوط کنید، سپس روی موها بزنید. با این کار علاوه بر کاهش بوی سیر، از خاصیت آبلیمو نیز بهره برده‌اید. اجازه دهید ترکیب سیر و آبلیمو به مدت 35 تا 40 دقیقه روی موهایتان باقی بماند سپس آن‌ها را بشویید.

9- نمک

یک راه کاربردی و در دسترس برای رفع شوره سر، استفاده از نمک است. این ماده به‌طور قطع در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. مقدار مناسبی از نمک را به پوست مرطوب کف سرتان بمالید و با سر انگشتان ماساژ دهید. نمک همانند یک اسکراب قوی عمل می‌کند و شوره و پوسته کف سر را از بین می‌برد. بعد از ماساژ، پوست و موها را با آب و شامپو مناسب بشویید. بعد از استفاده از نمک حس تمیزی و لطافت به شما دست می‌دهد.

تا به اینجا مقاله در مورد شوره سر، انواع آن و روش‌هایی که برای درمان آن استفاده می‌شود صحبت کردیم. اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید و دوست دارید با محصولاتی که برای درمان شوره سر به شما کمک می‌کند آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید. تمام این محصولات را می‌توانید با خیال راحت از وبسایت ریحا تهیه کنید.

1-شامپو ضدشوره پرو وی کپگه کارسی اتکیلیپنتن

خریدشامپو ضدشوره پرو وی کپگه کارسی اتکیلیپنتن

شوره سر، یکی از مشکلات رایج پوستی است که در اثر ریزش پوست سر بروز می‌کند. شوره زدن گاهی اوقات با خارش، سوزش و التهابات پوستی همراه است که مشکلاتی را برای فرد به‌وجود می‌آورد. اکثر ما کم و بیش شوره سر را تجربه کرده‌ایم ولی در بعضی افراد این مسئله حادتر است. اگر این مشکل را دارید جای نگرانی نیست. خوشبختانه شامپوهایی در بازار موجود است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شوره سر را برطرف کنید. شامپو ضدشوره پنتن سری پرو وی مدل کپگه کارسی اتکیلی یکی از این شامپوها است. این محصول مراقبت از مو ترکیه‌ای است و امروزه یکی از بهترین برندها در لاین مراقبت از مو محسوب می‌شود. این شامپو پروویتامین به شما کمک می‌کند تا با شوره سر مبارزه کنید و موهایی زیبا، شاداب، بدون شوره و سرحال داشته باشید.

این محصول ضدشوره از ماده موثر پانتنول الهام گرفته است و علاوه بر تمیز کردن عمیق پوست سر، موها را تقویت می‌کند. شامپو ضدشوره پنتن سری پرو وی مدل کپگه کارسی اتکیلی حاوی عصاره برنج، پیرتیون‌روی و پروویتامین است و از این طریق به شما کمک می‌کند تا از شر شوره و خارش پوست کف سر خلاص شوید. شوره سر نه تنها بر سلامت موها تاثیرگذار است بلکه سبب کاهش اعتماد به نفس نیز می‌شود. با استفاده مداوم از این شامپو، اعتماد به نفس از دست رفته‌تان بازمی‌گردد. در فرمولاسیون این محصول از کراتین استفاده شده است که به نرم و ابریشمی شدن ساختار مو کمک می‌کند.

2- شامپو ضدشوره آ 3 آلپسین

خریدشامپو ضدشوره آ 3 آلپسین

شوره سر در اغلب موارد به دلیل اختلال در روند جایگزینی لایه مرده پوست سر با لایه‌های جدید ایجاد می‌شود. شوره در واقع یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی است که نیاز به مراقبت و درمان دارد. یکی از راهکارهایی که به درمان این مشکل کمک می‌کند استفاده از شامپو ضدشوره مناسب برای پاکسازی کامل پوست سر است. شامپو ضدشوره آ 3 آلپسین با دارا بودن ترکیبات ضدشوره قوی، قادر است شوره و پوسته‌های مزاحم را از روی پوست سر حذف کند و زیبایی را به موهای شما بازگرداند. در فرمولاسیون ساخت این محصول از دو ترکیب قوی ضدشوره به نام‌های فوماریک‌اسید و اوکتوپیروکس استفاده شده است که علاوه بر رفع کامل شوره سر از بروز مجدد آن جلوگیری می‌کند.

فوماریک‌اسید و مشتقات آن برای درمان خارش و التهابات پوست سر استفاده می‌شود. این ماده خاصیت ضدالتهابی و تسکین‌دهندگی دارد و در مدت زمان کوتاه آسیب‌های ایجاد شده روی پوست سر را بهبود می‌بخشد. در این محصول از آلانتونین نیز استفاده شده است و با تاثیر درمانی قوی که دارد به رفع خارش و حساسیت پوست سر کمک می‌کند. کافئین موجود در این شامپو بعنوان یک عامل مغذی و تقویت‌کننده عمیق پوست سر به افزایش استحکام و استقامت تارهای مو کمک می‌کند. این شامپو با داشتن ترکیبات ضدشوره قوی، پوست سر را از هرگونه شوره پاکسازی کزده و عوارض ناشی از آن را برطرف می‌کند. با استفاده مداوم از این محصول مقاومت تارهای مو افزایش پیدا کرده و نرمی و لطافت به آن باز می‌گردد.

3-شامپو ضدشوره و طراوت‌بخش آقایان کلیر

خریدشامپو ضدشوره آقایان کلیر

شوره سر به دلایل متفاوتی ایجاد می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تغذیه نادرست، استرس، تغییرات دما، وراثت و عدم تعادل هورمونی اشاره کرد. برای درمان شوره سر می‌توانید از محصولات بهداشتی و مراقبت از مو موجود در بازار استفاده کنید. شامپو ضدشوره و طراوت‌بخش آقایان کلیر یکی از این محصولات است که بعنوان یک شامپو ضدشوره قوی شناخته می‌شود. در ترکیبات ساخت این محصول از عصاره مرکبات استفاده شده است که سبب تقویت مو و ریشه آن می‌شود. بعد از استفاده از شامپو ضدشوره و طراوت‌بخش آقایان کلیر، خنکی و طراوت را روی پوست‌ سرتان احساس خواهید کرد. فرمولاسیون این شامپو به‌گونه‌ای است که بعد از استفاده، یک لایه محافظ بر روی پوست سر ایجاد می‌کند و همین لایه باعث جلوگیری از ایجاد شوره می‌شود.

شامپو ضدشوره کلیر برای استفاده روزانه مناسب است و ریشه و ساقه موها را به خوبی تقویت می‌کند. در ترکیبات این محصول علاوه بر عصاره مرکبات از چای سبز، نعنا و جینسینگ نیز استفاده شده است. هرکدام از ترکیبات گیاهی به‌کار رفته در شامپو ضدشوره و طراوت‌بخش آقایان کلیر ضامن سلامت پوست کف سر شما است. این محصول برای آقایانی که پوست چرب دارند و می‌خواهند با کوچک کردن منافذ چربی موها را کنترل کنند یک روش درمانی موثر است. اگر به دنبال یک محصول گیاهی برای درمان شوره سرتان می‌گردید، این شامپو انتخاب مناسبی است. این نکته را در نظر داشته باشید که شامپو زمانی می‌تواند اثربخش باشد که به‌طور مستمر از آن استفاده شود.

4- شامپوضدشوره لیمویی کلیر

خریدشامپوضدشوره لیمویی کلیر

شوره سر یکی از مشکلاتی است که در اثر برهم خوردن تعادل پوست سر اتفاق می‌افتد. پوست سر مانند دیگر قسمت‌های بدن پوسته‌ریزی می‌کند و پوست‌های مرده و آسیب‌دیده جای خود را به پوست‌های جدید و سالم می‌دهند. این پوسته‌ها به حدی ریز هستند که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شوند. زمانی که این پوست‌ها بزرگ‌تر از حدمعمول باشند پوست شما دچار شوره شده است. داشتن شوره سر برای هر فردی آزاردهنده است و به دنبال راهی می‌گردد که بتواند آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کند. شامپو مدل ضدشوره لیمویی کلیر یکی از محصولاتی است که به بهبود شوره سر کمک می‌کند.

این محصول بعد از چند بار استفاده ساقه‌های آسیب‌دیده مو را ترمیم می‌کند و با متعادل کردن ترشح چربی، مانع از چرب شدن زیاد پوست سر و موها می‌شود. این شامپو علاوه بر خاصیت تمیزکنندگی، خاصیت آبرسانی نیز دارد و از این طریق سلامت پوست و موی شما را تضمین می‌کند. شامپو کلیر مدل MAKSIMUM FERAHLIK یک شامپو ضدشوره و تقویت‌کننده است و به دلیل دارا بودن عصاره لیمو به تنظیم چربی کف سر کمک می‌کند. این محصول باکیفیت از مواد کاملا طبیعی ساخته شده است و برای گرفتن نتیجه درست باید به‌طور مستمر از آن استفاده کنید.

محصولات مرتبط
کرم ضد شوره مو فولیکاFulica 
۱۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
شامپو مو ضد شوره سینرهCinere 
۱۰۹,۰۰۰ تومان
۲۵۰ میل
شامپو مو ضد شوره اوآیouai 
۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
شامپو مو ضد شوره داوDove 
۴۵۱,۰۰۰ تومان
۴۰۰ میل
شامپو مو ضد شوره ریچموندRichmond 
۴۵۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
شامپو مو ضد شوره دو بسBath 
۹۷,۵۰۰ تومان
۳۰۰ میل
شامپو مو ضد شوره آقایان کلیرClear 
۱۹۸,۰۰۰ تومان
۴۰۰ میل
۲۰۰ میل
شامپو مو ضد شوره گالانگا کلورانKlorane 
۱,۶۱۰,۰۰۰ تومان
۴۰۰ میل
۲۰۰ میل
شامپو مو ضد شوره تالگومد مایMy 
۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
شامپو مو ضد شوره اگزوفارما مایMy 
۳۶۰,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
شامپو مو ضد شوره نووفارما مایMy 
۴۴۴,۰۰۰ تومان
۳۰۰ میل
شامپو مو ضد شوره درکس ویشیVichy 
۲,۷۳۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
شامپو مو ضد شوره ماکزیمم فراهلیک کلیرClear 
۲۴۸,۰۰۰ تومان
۳۵۰ میل
۶۰۰ میل
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید