یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین پودر دکلره چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین پودر دکلره چه ویژگی‌هایی دارد؟

مو یکی از بخش‌های مهم بدن است که نیاز به مراقبت، توجه و رسیدگی زیاد دارد و مراقبت از آن از گذشته‌های دور یکی از دغدغه‌های اصلی افراد به‌خصوص خانم‌ها بوده است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال راهکار‌هایی برای ایجاد تنوع در ظاهرتان می‌گردید، حتما به تغییر رنگ موهایتان فکر کرده‌اید. موها یکی از مهم‌ترین ارکان زیبایی در چهره فرد به‌شمار می‌روند و تغییر رنگ آن‌ها نیز یک تغییر اساسی در ظاهر فرد ایجاد می‌کند. امروزه اکثر خانم‌ها تمایل زیادی به دکلره کردن موهای خود دارند، اما با توجه به مضراتی که این ماده برای موها دارد بین دوراهی دکلره کردن و دکلره نکردن آن‌ها‌ گیر کرده‌اند.

پس اگر شما هم قصد دارید موهایتان را دکلره کنید ولی از خشک شدن و سوختن آن می‌ترسید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله در رابطه با ویژگی‌های بهترین پودر دکلره صحبت می‌کنیم و شما را با معایب استفاده از پودرهای دکلره تقلبی آشنا می‌سازیم. اگر قصد دارید رنگ موهایتان را روشن کنید، استفاده از پودر دکلره الزامی است و اگر از آن استفاده نشود به رنگ موی دلخواه‌تان دست پیدا نمی‌کنید. پودر دکلره یکی از موادی است که برای انجام هایلایت، مش، آمبره و بالیاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر این پودر کیفیت لازم را داشته باشد به خوبی موها را به پایه مناسب می‌رساند و هیچ آسیبی به موها وارد نمی‌کند. یک پودر دکلره خوب سبب سوختگی، خشکی و آسیب دیدن تارهای مو نمی‌شود و از ایجاد حساسیت روی پوست سر جلوگیری می‌کند. با توجه به مواردی که گفتیم اگر قصد دارید موهایتان را دکلره کنید، حتما بهترین نوع آن را برای خودتان انتخاب و استفاده کنید. در این مقاله در رابطه با ویژگی‌های بهترین پودر دکلره صحبت کردیم و شما را با مراقبت‌های بعد از انجام این کار آشنا کردیم. اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

پودر دکلره چیست؟

دکلره واژه‌ای آشنا برای تمام خانم‌ها است که ممکن است با شنیدن نام آن یاد خاطرات ناخوشایندی بیفتند. هر فردی که برای روشن کردن رنگ موهایش به سالن‌های زیبایی مراجعه کرده باشد به احتمال زیاد از آرایشگر خود شنیده است که برای روشن کردن رنگ موهایش حتما باید از پودر دکلره استفاده کند. پودر دکلره ماده‌ای است که برای بی‌رنگ کردن موهای بدن و سر مورد استفاده قرار می‌گیرد. پودر دکلره را می‌توان به عنوان یک عنصر مهم در تغییر رنگدانه‌های مو برشمرد. در واقع این پودر یک ماده شيميايی است که رنگدانه‌های طبیعی را از تارهای مو خارج می‌کند. در حالت کلی سه نوع پودر دکلره با رنگ‌های آبی، سفید و بنفش در بازار وجود دارد که برای تغییر رنگ موها استفاده می‌شود.

پودر دکلره از مواد شیمیایی پراکسید که در ترکیب خود دو مولکول اکسیژن دارد تهیه می‌شود. اگر تمایلی به استفاده از پودر دکلره ندارید، علاوه بر پودر دکلره از دکوکرم نیز می‌توانید برای روشن کردن رنگ موهایتان استفاده کنید. این کرم به اندازه پودر دکلره قدرت و کیفیت ندارد و برای موارد ساده‌تر می‌توان آن را جایگزین پودر دکلره کرد. پودر دکلره فقط در واکنش با یک ماده شیمیایی مانند اکسیدان فعال می‌شود و اگر به آن فقط آب اضافه کنید هیچ اتفاقی نمی‌افتد. ترکیب پودر دکلره و اکسیدان در نهایت باعث بی‌رنگ شدن مو خواهد شد. با مخلوط کردن پودر دکلره با انواع مختلف اکسیدان و با درصد‌های مختلف، می‌توان در میزان قدرت‌پذیری آن تغییراتی را ایجاد کرد. استفاده از پودر دکلره باید با دقت و توسط افراد متخصص انجام شود تا از هرگونه آسیب به تارهای مو جلوگیری شود.

پودر دکلره رنگ‌های مختلفی دارد و هرکدام از آن‌ها کار متفاوتی را انجام می‌دهند. پودر دکلره آبی برای موهای مستحکم و قوی که تحمل بیشتری در برابر مواد پراکسید دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از پودر دکلره به علت قدرت بالا، برای کار هایلایت مناسب نمی‌باشد و معمولا برای دکلره کردن تمام موها از آن استفاده می‌شود. پودر دکلره آبی سبب ایجاد گرمای بالا داخل فویل شده و آسیب جدی به موها وارد می‌کند. پودر دکلره سفید معمولا برای موهای آسیب‌دیده و موهایی که چند بار رنگ شده است استفاده می‌شود. این پودر از لحاظ درجه‌بندی، نسبت به پودر آبی ضعیف‌تر است و برای هایلایت‌های فویلی توصیه می‌شود. پودر دکلره بنفش نیز ضعیف‌ترین نوع پودر دکلره است که برای بی‌رنگ کردن موهای صورت و دست و پا از آن استفاده می شود. البته افراد با پوست خیلی حساس نیز می‌توانند از این رنگ پودر دکلره استفاده کنند.

مهم‌ترین ویژگی‌های پودر دکلره مرغوب

انواع و اقسام مختلف پودرهای دکلره با مارک‌های متفاوت در بازار موجود است که تمامی آن‌ها به لحاظ سلامتی مورد تایید نمی‌باشند. این بدان معنی است که شما برای خرید یک پودر دکلره خوب باید نهایت دقت خود را به خرج دهید. مهم‌ترین نکته در فرآیند دکلره کردن مو استفاده از متریال خوب و باکیفیت است. موهای شما باارزش و زیباست، پس مراقب باشید با انتخاب پودر دکلره نامناسب و بی‌کیفیت، این زیبایی را به خطر نیندازید. با وجود خطراتی که پودر دکلره برای موها دارد اما نگران نباشید. اگر شما هنگام انجام کار دکلره سه عامل مهم پودر دکلره خوب، اکسیدان مناسب و نظارت خوب را در اولویت قرار دهید بی‌شک نتیجه رضایت‌بخش خواهد بود.

زمانی که پودر دکلره با اکسیدان ترکیب شود کف نمی‌کند

پودر دکلره خوب پودری است که بعد از ترکیب شدن با اکسیدان به هیچ وجه کف نکند. برای این که بتوانید رنگ موهای خود را به پایه مورد نظر برسانید باید پودر دکلره را با اکسیدان ترکیب کنید و این ترکیب نباید کف‌دار شود. اگر بعد از مخلوط کردن پودر دکلره با اکسیدان مشاهده کردید که ترکیب کف کرد، از زدن آن به موهای سرتان خودداری کنید. استفاده کردن از این نوع پودرها سبب سوختن مو و آسیب‌های جدی به آن می‌شود.

چربی مو و کراتینه آن را تامین می‌کند

پودر دکلره خوب دارای چربی است و این چربی باعث حفظ نرمی و درخشندگی موها و جلوگیری از آسیب رساندن به ریشه و ساقه آن می‌شود. یک پودر دکلره خوب، همچنین حاوی کراتین است که بعد از استفاده موها را زبر، وز و خشک نکند. چربی پودر دکلره به‌گونه‌ای است که بعد از اتمام کار و زمانی که دست‌ها را می‌شویید دست‌تان کاملا چرب است.

به هیچ وجه غبار و گاز ندارد

در گذشته پودر دکلره در ترکیب با اکسیدان گازی تولید می‌کرد که بسیار آسیب‌زننده بود، اما خوشبختانه امروزه این پودر با خطر کمتر و کیفیت و سرعت بی‌رنگ کردن بالاتر در بازار موجود است. پودر دکلره مرغوب، پودری است که به هیچ عنوان غبار نداشته باشد. به بیان دیگر، زمانی که پودر را از فاصله 30 سانتی‌متری داخل ظرف می‌ریزیم، نباید هیچ غباری از آن بلند نشود. وجود غبار در پودر دکلره سبب پخش شدن پودر در هوا و آسیب به ریه‌ها می‌شود، همچنین این غبار از به‌صرفه بودن پودر نیز می‌کاهد.

مراقبت‌های بعد از انجام دکلره

این نکته را به خاطر داشته باشید که مواد دکلره باید در زمان مناسبی که آرایشگر تشخیص می‌دهد از روی موها شسته شود، در غیر این‌صورت ساقه مو خورد می‌شود و به اصطلاح مو می‌سوزد. نکته مهم دیگر در رابطه با انجام دکلره این موضوع است که مواد دکلره نباید به ریشه مو زده شود و حتما باید 2 سانتی‌متر با کف سر فاصله داشته باشد. زمانی که فرآیند دکلره بر روی موها انجام می‌شود، با باز شدن فلس‌های مو، رطوبت طبیعی مو از دست می‌رود و موها به سرعت خشک و بی‌آب می‌شوند. با باز شدن فلس‌های مو، همان‌طور آب موها به سرعت خارج می‌شود کار جذب مواد مغذی نیز راحت‌تر انجام می‌شود.

از این رو استفاده از روغن‌های ترمیم‌کننده در این زمان به شدت توصیه می‌شود. بعد از انجام دکلره موهایتان را در معرض حرارت مستقیم قرار ندهید. حرارت باعث می‌شود تا موها بیشتر در معرض خشکی و آسیب قرار بگیرند. همچنین از شستن موها با آب داغ نیز خودداری کنید. بعد از انجام دکلره بهتر است بعد از شستشو و استحمام از ماسک‌های مغذی و آبرسان استفاده شود تا موها بی‌جان و شکننده نشوند. استفاده از روغن‌های گیاهی نیز در این مدت کاربردی و توصیه شده است.

تا به اینجای مقاله نکات مهمی را در رابطه با دکلره کردن موها به شما آموزش دادیم، رعایت این نکات باعث می‌شود تا تجربه دلچسبی از روشن کردن موهای خود داشته باشید و بتوانید از سلامت و زیبایی آن‌ها لذت ببرید. برای خرید محصولاتی که مستقیما با پوست و موی شما در ارتباط است، هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید و حتما از مواد خوب و باکیفیت استفاده کنید. در ادامه به معرفی چند پودر دکلره باکیفیت و مرغوب می‌پردازیم. تمامی این پودرها را می‌توانید با خیال آسوده از وبسایت ریحا تهیه کنید.

1- ساشه پودر دکلره آتوسا رویال

خریدساشه پودر دکلره آتوسا رویال

استفاده از ترکیب اکسیدان و رنگ مو فقط برای رنگ موهای تیره مناسب است و اگر قصد دارید رنگ موهایتان را روشن کنید حتما باید از پودر دکلره استفاده کنید. پودر دکلره از طریق بی‌رنگ کردن رنگدانه‌های مو، موها را به پایه دکلره مناسب می‌رساند و بعد از آن می‌توانید از رنگ مو دلخواه خود بر روی موها استفاده کنید. ساشه پودر دکلره آتوسا یکی از پودرهای دکلره موغوب و باکیفیت است که با کمک آن و استفاده از اکسیدان مناسب می‌توانید موهایتان را دکلره کنید. این محصول با خارج کردن رنگدانه مو، موها را به پایه مورد نظر می‌رساند و برای رنگ‌پذیری آماده می‌کند.

ساشه پودر دکلره آتوسا رویال، ایرانی است و به هیچ وجه موها را زرد نمی‌کند. این پودر دکلره برای روشن کردن رنگ موها مناسب است و به موها زردی نمی‌دهد. بهتر است پیش از شروع به کار با پودر دکلره، برای جلوگیری از آسیب دیدن پوست، آن را چرب کنید. پودر را به میزان مناسب با اکسیدان ترکیب کنید و از قسمت پشت سر و نوک موها کار دکلره کردن را آغاز کنید. فراموش نکنید که استفاده از پودر دکلره نیاز به تخصص و مهارت دارد، پس قبل از استفاده از پودر دکلره از توانایی خود در انجام این کار مطمئن شوید.

2- پودر دکلره سفید کریتیو

خرید پودر دکلرهکریتیو

اگر به دنبال یک پودر دکلره باکیفیت برای روشن کردن رنگ موهای خود برای مدت زمان طولانی هستید، پودر دکلره سفید کریتیو یک انتخاب مناسب برای شما است. این پودر یکی از بهترین و مرغوب‌ترین پودرهای دکلره موجود در بازار است که بدون آسیب زدن به مو، آن را به پایه مورد نظر می‌رساند. این پودر از برند کریتیو و ساخت کشور ایتالیا می‌باشد. پودر دکلره سفید کریتیو در بسته‌بندی‌های 1000 گرمی تهیه شده است و برای آرایشگران و افرادی که به‌طور دائم از پودر دکلره استفاده می‌کنند، به‌صرفه و مناسب است.

این محصول، زمان استفاده هیچ‌گونه غباری ایجاد نمی‌کند و بدون نیاز به شارژ، موها را تا 10 درجه روشن‌تر می‌کند. پودر دکلره سفید کریتیو برای انجام کار هایلایت داخل فویل مناسب است و سرعت فرآیند شیمیایی متوسطی دارد. تکرار دکلره آسیب جدی و جبران‌ناپذیری به موها وارد می‌کند، از این رو بهتر است از پودری استفاده کنید که نیاز به شارژ مجدد نداشته باشد. این پودر ماندگاری و دوام خوبی روی موها دارد و نیازی به شارژ مجدد بعد از یک‌بار استفاده نیست.

3- پودر دکلره بنفش آتوسا رویال

خرید پودر دکلره بنفش آتوسا رویال

یکی از مشکلات رایجی که بعد از انجام دکلره پیش می‌آید، خشکی و سوختگی موها است. فرآیند دکلره منجر به از دست رفتن رطوبت موها و در نتیجه خشکی بعد از دکلره می‌شود، مگر اینکه از یک محصول خوب و باکیفیت استفاده کرده باشید. استفاده از پودر دکلره در کنار زیبایی که برای موها دارد، آسیب‌های زیادی نیز به آن وارد می‌کند. از جمله آسیب‌هایی که دکلره کردن به موها وارد می‌کند از دست رفتن رطوبت و خشکی بیش از حد موها است. خوشبختانه پودر دکلره بنفش آتوسا رویال این مشکل را حل کرده است و عوارض استفاده از پودر دکلره را به حداقل رسانده است.

این محصول حاوی کراتین و عصاره جلبک دریایی است که در بازسازی و احیاء ساختار مو نقش مهمی را ایفا می‌کنند. وجود جلبک دریایی در این محصول با آبرسانی به موها از عوارض بعد از انجام دکلره می‌کاهد. پودر دکلره بنفش آتوسا رویال فقط با یک‌بار استفاده، بدون ایجاد خشکی و شکنندگی در موها آن را تا پایه هفت می‌رساند. این پودر با خاصیت جادویی که دارد بدون هیچ‌گونه زردی، آخرین پیگمنت موجود در موها را نیز خارج می‌کند. این پودر برای بی‌رنگ کردن تمام انواع موها از ضخیم گرفته تا نازک، کاربرد دارد.

4- پودر ریموور کریتیو

خرید پودر ریموور کریتیو

گاهی اوقات پیش می‌آید که بعد از گذاشتن رنگ و شستن آن، از رنگ موهایتان راضی نیستید و می‌خواهید آن را پاک کنید. خوشبختانه این موضوع نگرانی ندارد و با استفاده از برخی مواد می‌توانید کار ریموو رنگ را انجام دهید. پودر ریموور کریتیو یکی از موادی است که برای پاک کردن هر نوع رنگ شیمیایی با پیگمنت قوی و حتی رنگ حنا می‌توان از آن استفاده کرد. این پودر به خارج شدن پیگمنت‌های مو و از بین رفتن رنگ از روی موها کمک می‌کند. پودر ریموور کریتیو یک محصول ایتالیایی است و بعنوان یک رنگساژ خوب برای موها قابل استفاده است.

فرمولاسیون این محصول به‌گونه‌ای است که بدون هیچ‌گونه نگرانی و با کمترین آسیب، رنگ را از روی موها پاک می‌کند. پودر ریموور کریتیو قابلیت ترکیب با هر شماره اکسیدانی را دارد و علاوه بر ترکیب با اکسیدان قابلیت ترکیب با آب را نیز دارا می باشد. این پودر به‌خوبی رنگ را از روی موها پاک می‌کند و بعد از اتمام کار چیزی بین 3 تا 5 پایه، رنگ مو را روشن‌تر می‌کند. پودر ریموور کریتیو خاصیت نرم‌کنندگی دارد و باعث خشک و خشن شدن موها نمی‌شود. مراقب باشید که زمان استفاده از این محصول رنگساژ چیزی حدود 20 الی 30 دقیقه است و بعد از استفاده از آن نیازی به هیچ‌گونه نرم‌کننده و ماسک نخواهید داشت.

5- پودر دکلره آبیمیوه‌ای مدل بلیسی نیو اویستر

خریدپودر دکلره آبیمیوه‌ای مدل بلیسی نیو اویستر

دکلره پودری است که با استفاده از آن می‌توان موها را بی‌رنگ کرد. بعد از از بین بردن رنگدانه مو، می‌توانید آن‌ها را به هر رنگی که دوست دارید در بیاورید. پودر دکلره در بیشتر موارد باعث نازک شدن ساقه مو و آسیب به ریشه می‌شود. از این رو بهتر است از محصولی استفاده کنید که با کمترین آسیب بتوانید رنگ مو دلخواه‌تان را داشته باشید. پودر دکلره آبی با رایحه میوه مدل بلیسی نیو اویستر از باکیفیت‌ترین مواد ساخته شده است و فاقد ترکیبات مضر و آسیب‌رسان می‌باشد. این محصول حاوی مواد نرم‌کننده و آبرسان است و بدون اینکه موها را خشک و شکننده کند رنگ آن را روشن می‌کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به عدم ایجاد گرد و غبار اشاره کرد. شرکت اویستر در ابتدا فعالیت خود را با تولید محصولات مراقبت از مو آغاز کرد و پس از مدتی به تولید محصولات در زمینه رنگ مو روی آورد. تمامی محصولات تولیدی این برند خاصیت درمانی دارند و به ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده مو کمک می‌کنند. برند اویستر برای عقب نماندن از رقبا در حوزه تولید محصولات بهداشتی، برای تولید محصولاتش از ترکیبات کاملا طبیعی استفاده می‌کند. تمام محصولات این برند دارای پروانه بهداشتی و لیبل وزارت بهداشت هستند.

محصولات مرتبط
پودر دکلره آبی بیولBiol 
۳۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰۰ گرم
۵۰ گرم
پودر دکلره بنفشAtousa Royal 
۴۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰۰ گرم
پودر دکلره بدون گرد و غبار دیلنزوdilenzoامکان ارسال فوری
۷۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰۰ گرم
پودر دکلره وایولت پرفکت لاینPerfect Line 
۱,۲۴۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰۰ گرم
پودر دکلره بلو پرفکت لاینPerfect Line 
۱,۲۴۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰۰ گرم
پودر دکلره استیلSteel 
ناموجود
۵۰۰ میل
ساشه پودر دکلرهAtousa Royal تخفیف ویژه
ناموجود
×بنفش
بنفش
×سفید
سفید
پودر ریموورcreative 
ناموجود
۵۰۰ میل
۲۵ میل
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید