یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
اگر دائم جوش می‌‌زنید این کارها را نکنید

اگر دائم جوش می‌‌زنید این کارها را نکنید

جوش صورت یکی از اتفاقات ناخوشایندی است که برای هر فردی در طول زندگی‌اش ممکن است اتفاق بی‌افتد. گاهی اوقات داشتن عادت‌های غلط، جوش‌ها را تشدید می‌کند و باعث می‌شود در تمام صورت پخش شوند.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که زیاد جوش می‌زنید باید این نکته را بدانید که انجام برخی از کارهای به ظاهر بی‌اهمیت، نقش مهمی در تشدید و افزایش جوش‌ها دارد.

انجام برخی کارها مانند اسکراب جوش، عدم شستشو صورت بعد از انجام آرایش و... سبب ایجاد جوش می‌شود که در ادامه به‌طور مفصل در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم.

در حالت کلی، بلوغ، آغازی برای جوش در سنین نوجوانی است و اگر به‌درستی کنترل نشود پیامدهای ناخوشایندی برای فرد به‌همراه دارد. در این مقاله به معرفی کارهایی که سبب افزایش جوش می‌شود و نباید آن‌ها را انجام دهید پرداخته‌ایم.

اگر زیاد جوش می‌زنید از انجام این کارها اجتناب کنید

جوش صورت بسیار ناراحت‌کننده و ناخوشایند است و باعث تغییر چهره فرد می‌شود. برخی از این جوش‌ها به‌صورت ناگهانی ایجاد می‌شوند و برای مدت زمان طولانی روی پوست باقی می‌مانند. مخصوصا اگر این جوش‌ها سرسیاه و زیرپوستی باشند موضوع کمی پیچیده‌تر می‌شود.

جوش

اغلب روند درمان جوش برای هر فرد متفاوت از فرد دیگر است، به همین دلیل در این مقاله به معرفی چندین کار متفاوت که باعث ایجاد جوش می‌شود اشاره کرده‌ایم. با ترک کردن این عادات نادرست ظرف مدت کوتاهی جوش‌ها تا حدودی کاهش پیدا می‌کنند و وضعیت پوست رو به بهبودی می‌رود.

زیاده‌روی در شستن صورت

شستن صورت در صورتی‌که بیش از اندازه و افراطی نباشد کار درست و پسندیده‌ای است. اگر صورت‌تان را بیش از اندازه بشویید این کار موجب از بین رفتن چربی طبیعی پوست و باکتری‌های مفید که وظیفه حفاظت از پوست را برعهده دارند می‌شود.

در اکثر موارد شستشو زیاد صورت موجب آسیب‌دیدن سلول‌های پوستی نیز می‌شود و این موضوع تا حد زیادی به شوینده‌ای که استفاده می‌کنید نیز بستگی دارد.

سعی کنید از شوینده‌هایی استفاده کنید که خاصیت آبرسانی داشته باشند. این خاصیت مخصوصا در فصول سرد سال مانند زمستان که پوست در معرض خشکی بیشتری قرار دارد حائز اهمیت است.

همچنین در فصل تابستان نیز سعی کنید از پاک‌کننده‌هایی که خاصیت لایه‌برداری دارند استفاده کنید. پاک‌کننده‌ها و شوینده‌هایی که حاوی سالیسیلیک‌اسید هستند برای استفاده روزانه مناسب نیستند. استفاده مداوم از این محصولات به پوست آسیب می‌زند و باعث خشک و پوسته، پوسته شدن صورت‌تان می‌شود.

شستن صورت

اسیدسالیسیلیک چربی‌های طبیعی را از سطح پوست پاک می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا باکتری‌های غیرمفید برای پوست، به صورت‌تان بازگردند. با توجه به مضراتی که برای شستن زیاد پوست بیان شد، نیازی نیست تا پوست‌تان را کاملا از چربی پاک کنید.

اسکراب پوست جوش‌دار

در حالت عادی اسکراب برای پوست لازم است و موجب از بین رفتن سلول‌های مرده روی سطح پوست می‌شود. اسکراب به معنای لایه‌برداری فیزیکی از سطح پوست است و با استفاده از لیف، شامپو حاوی اسکراب و اسکراب‌های موجود در بازار که دانه‌های ریزی دارند قابل انجام است.

در کنار اینکه اسکراب برای پوست مفید است، یکی از شایع‌ترین دلایل بروز جوش و آکنه نیز همین اسکراب و لایه‌برداری کردن است. استفاده زیاد از لایه‌بردارها مخصوصا آن‌هایی که در مراکز زیبایی استفاده می‌شود و جنبه زیبایی دارد می‌تواند سبب بروز جوش در ناحیه صورت شود.

اسکراب کردن باعث تحریک پوست می‌شود و همین موضوع وضعیت جوش و آکنه را بدتر می‌کند. اگر پوست حساس و مستعد جوش دارید بهتر است به‌جای اسکراب، از شوینده‌های غیرحساسیت‌زا و با PH متعادل استفاده کنید.

با ماساژ ملایم این نوع از شوینده‌ها روی پوست التهاب پوست کاهش پیدا می‌کند و سبب تحریک آن نمی‌شود. اگر پوست حساسی دارید و می‌خواهید اسکراب کنید بهتر است از پماد ویتامین A و انواع لوسیون‌ها که خاصیت درمانی و لایه‌برداری دارند استفاده کنید. مراقب باشید که بدون دستور پزشک این کار را انجام ندهید، زیرا ممکن است وضعیت پوست‌تان را بدتر کند.

ترکاندن جوش

ترکاندن جوش دست زدن زیاد به جوش‌ها و فشار دادن آن‌ها سبب تحریک پوست و افزایش احتمال اسکار می‌شود. همچنین این کار روند درمان جوش‌ها را کندتر می‌کند.

جوش‌های ملتهب، چرکی و دردناک را به هیچ عنوان فشار ندهید و تخلیه نکنید. انجام این کار سبب باقی ماندن جای جوش‌ها روی صورت‌تان می‌شود. دست زدن زیاد به جوش‌ها مخصوصا اگر دست آلوده باشد نیز سبب ورود آلودگی و میکروب به داخل پوست و تشدید التهابات می‌شود.

اگر کار تخلیه جوش‌های چرکی با دقت و اصولی انجام شود مشکلی برای پوست ایجاد نمی‌کند، ولی در صورتی‌که جوش‌ها عمیق باشند بهتر است برای تخلیه داخل آن‌ها حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

لمس زیاد پوست و جوش‌ها در ناحیه T (فاصله بین دو ابرو تا زیر چانه)

ناحیه T یا همان مثلث مرگ، بخش حساسی از پوست صورت است که از فاصله بین دو ابرو شروع می‌شود و تا زیر دهان ادامه پیدا می‌کند.

لمس و ترکاندن جوش‌های این ناحیه بسیار خطرناک است و می‌تواند منجر به بروز عفونت‌های پوستی و در موارد شدیدتر منجر به سکته مغزی، لخته شدن خون و مرگ شخص شود.

در نتیجه تا جایی که می‌توانید از دست زدن و لمس کردن جوش‌ها در این ناحیه پرهیز کنید. در پوست صورت آکنه‌هایی با نام پروپیونی باکتریوم وجود دارند که با لمس و دست زدن مداوم به‌راحتی روی سطح پوست پخش می‌شوند.

این آکنه‌ها باعث ایجاد التهاب و جوش‌های نوک تیز روی سطح پوست می‌شوند. در نتیجه اگر عادت دارید هنگام صحبت کردن و فکر کردن صورت‌تان را لمس کنید هرچه سریع‌تر این عادت نادرست را ترک کنید.

لمس زیاد پوست

پوشاندن جوش‌ها با کانسیلر

استفاده از برخی ابزارهای آرایشی مانند کانسیلر وضعیت جوش‌ها را بدتر می‌کند. بعنوان مثال پوست زیر چشم نسبت به دیگر قسمت‌ها نازک‌تر و حساس‌تر است و به همین دلیل باید بیش از دیگر قسمت‌ها از آن محافظت شود.

ناحیه زیر چشم، پوست نسبتا خشکی دارد، در مقابل کانسیلرهایی که برای این نواحی استفاده می‌شوند معمولا چرب هستند. از آن‌جایی عموما دلیل ایجاد جوش، چربی پوست است، استفاده زیاد از کانسیلر نیز به این اتفاق دامن می‌زند و تعداد جوش‌ها را افزایش می‌دهد.

مخفی کردن آکنه و جوش‌های سطح پوست با روش‌های نادرست، کار رایجی است که باعث بدتر شدن وضعیت جوش‌ها می‌شود. پس اگر شما هم برای پوشاندن جوش‌های قسمت زیر چشم از کانسیلر استفاده می‌کنید دچار اشتباه بزرگی شده‌اید.

اگر پوست حساس و مستعد آکنه دارید بهتر است به‌جای کانسیلرهای معمولی از محصولاتی که روی آن‌ها غیرکومدوژنیک ذکر شده است استفاده کنید. این محصولات باعث آکنه نمی‌شوند و منافذ پوست را مسدود نمی‌کنند.

همچنین برای کاهش جوش‌های صورت توصیه می‌شود از لوازم آرایش‌های حاوی سیلیکون یا میکا نیز استفاده نشود. برای شناسایی راحت‌تر حساسیت پوست به لوازم آرایش بهتر است از لوازم آرایش‌های متنوع استفاده نشود تا واکنش پوست راحت‌تر قابل بررسی باشد.

زدن کانسیلر

از نظر متخصصان پوست و زیبایی استفاده از لوازم آرایش خوب و سازگار با پوست کافی نیست و در کنار آن باید به شوینده‌ای که برای پاک کردن آرایش از روی پوست استفاده می‌شود نیز توجه شود.

باقی ماندن آرایش روی پوست و پاک نکردن آن قبل از خواب

اگر برای ساعت‌های طولانی آرایش روی پوست‌تان باقی می‌ماند و آن را پاک نمی‌کنید، خودتان به جوش زدن صورت کمک کرده‌اید. اگر هم از آن دسته افرادی هستید که اعتقادی به پاک کردن آرایش قبل از خواب ندارید، ظرف مدت زمان کوتاهی صورت‌تان پر از جوش خواهد شد.

آرایش باقی‌مانده روی پوست باعث مسدود شدن منافذ و افزایش تولید چربی و سبوم در پوست می‌شود. چربی نیز یکی از عواملی است که ایجاد جوش و آکنه را تشدید می‌کند. همین چربی اضافی موجود روی سطح پوست روند درمان جوش‌ها را مختل می‌کند و مانع از بهبود وضعیت پوست می‌شود.

عدم شستن صورت بعد از ورزش و تعریق

اگر بعد از انجام ورزش و فعالیت‌های بدنی، صورت‌تان جوش زد تعجب نکنید. ورزش کردن برای سلامت روح و جسم انسان مفید است و باعث شادابی و سرزندگی می‌شود.

ورزش کردن با تعریق همراه است و همین تعریق زمینه مناسبی برای ایجاد جوش و آکنه را فراهم می‌کند. برای جلوگیری از ایجاد جوش، بهتر است بعد از انجام فعالیت‌های سنگین و ورزش صورت‌تان را به‌خوبی بشویید تا از تجمع آلودگی و باکتری روی پوست جلوگیری کنید. عدم شستن صورت بعد از ورزش و تعریق

عرق کردن به باز شدن منافذ پوست و دفع کثیفی و آلودگی از سطح پوست کمک می‌کند. اما تعریق زیاد ممکن است اوضاع را کمی بدتر کند.

بعد از ایجاد عرق روی پوست، بهتر است پوست را بلافاصله با آب بشویید، زیرا در غیر این صورت منافذ پوست بسته می‌شوند و جوش‌ها روی پوست ظاهر می‌شود. اگر هم بعد از انجام ورزش نمی‌توانید صورت‌تان را بشویید حتما با یک دستمال تمیز عرق را از روی پوست صورت پاک کنید.

استفاده از روبالشی کثیف

خوابیدن روی بالشی که مدت زمان زیادی است روبالشی آن شسته نشده است به ظاهر کاری بی‌اهمیت و ساده است. اما همین کار به ظاهر بی‌اهمیت یکی از دلایل مهم ایجاد جوش روی پوست صورت است.

روبالشی کثیف و شسته نشده زمینه مناسبی برای رشد باکتری‌ها فراهم می‌کند و رشد این باکتری‌ها، خود را به‌صورت جوش و آکنه در سطح پوست نمایان می‌کنند.

شستن روبالشی فقط برای افرادی که جوش می‌زنند نیست و تمام افرادی که به سلامت خودشان اهمیت می‌دهند باید از روبالشی تمیز و شسته شده استفاده کنند. پس اگر دیدید جوش‌های روی پوست‌تان در حال افزایش است به سراغ بالش بروید و وضعیت نظافت آن را بررسی کنید.

استفاده زیاد از کرم‌پودر و آرایش‌های سنگین

برای جوش‌های روی پوست علت‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از کرم‌پودر است. پوشاندن جوش و آکنه با آرایش‌های سنگین یکی از اشتباهات رایجی است که باعث بیشتر شدن جوش‌های صورت می‌شود.

داشتن آرایش باعث بسته شدن منافذ و کاهش اکسیژن در پوست می‌شود و به دنبال آن جوش‌ها در سطح پوست ظاهر می‌شوند. پس اگر عادت دارید هر روز از کرم‌پودر و پنکک استفاده کنید و پوست‌تان نیز چرب است، بهتر است به دنبال لوازم آرایشی بگردید که بر پایه آب باشد.

استفاده از خوراکی‌های چرب

تحقیقات علمی حاکی از این است که، هرچیزی که وارد بدن می‌شود ارتباط مستقیمی با سلامت بدن دارد. جوش و آکنه یک نوع مشکل پوستی است که باعث ایجاد برجستگی‌های ریز و درشت روی سطح پوست می‌شود.

استفاده از برخی مواد غذایی که قند خون را بالا می‌برند، سبب ترشح هورمونی به‌نام انسولین در بدن می‌شوند. وجود انسولین اضافی، نقش مهمی در تولید سبوم و چربی دارد و همین چربی سبب ایجاد جوش و آکنه روی سطح پوست می‌شود.

در واقع افرادی که غذاهای قندی مصرف می‌کنند نسبت به سایر افراد 30 درصد بیشتر در معرض جوش و آکنه قرار می‌گیرند. علاوه بر خوراکی‌های قندی، گلوتن نیز عامل دیگری است که سبب بروز جوش و آکنه می‌شود. گلوتن در انواع شیرینی‌ها وجود دارد و با افزایش قند خون سبب ترشح انسولین می‌شود.

استفاده از لوازم آرایش مشترک و آلوده

استفاده از لوازم آرایش مشترک و آلوده استفاده از لوازم آرایش مشترک و آلوده یک عامل مهم در ایجاد التهابات پوستی، جوش و آکنه است. حتی اگر قبل از انجام آرایش صورت‌تان را بشویید باز هم استفاده از ابزارهای آرایشی مشترک کار درست و تایید شده‌ای نیست.

تمیز کردن و نظافت لوازم آرایش‌های مختلف به نوع آن‌ها بستگی دارد. برخی را باید به‌صورت روزانه تمیز کرد و برخی دیگر که کمتر استفاده می‌شوند و کمتر در معرض آلودگی قرار دارند را می‌توان هر هفته و یا هر دو هفته یک‌بار تمیز کرد.

پوست صورت بسیار حساس است و با کوچک‌ترین آلودگی به‌سرعت ملتهب و جوش‌دار می‌شود. پس رسیدگی و نظافت این لوازم را در اولویت قرار دهید و از این طریق سلامت پوست‌تان را تضمین کنید.

خشک کردن صورت با حوله حمام

بعد از استحمام و شستن بدن باز هم تعدادی از باکتری‌ها هستند که روی پوست باقی می‌مانند و با خشک کردن بدن با حوله، از روی پوست به حوله منتقل می‌شوند.

زمانی که بعد از خشک کردن بدن از همان حوله برای خشک کردن پوست صورت استفاده می‌کنید میکروب‌های آن به پوست صورت منتقل می‌شوند و سبب بروز جوش و آکنه روی سطح پوست می‌شوند.

برای حل این مشکل می‌توانید از حوله یک‌بار مصرف برای خشک کردن پوست صورت کمک بگیرید و یا حوله صورت را جدا کنید و بعد از خشک کردن، آن را بشویید و در یک جای تمیز از آن نگه‌داری کنید.

با این کار علاوه بر اینکه هر بار از حوله تمیز و پاکیزه برای خشک کردن صورت استفاده می‌کنید از بروز جوش و آکنه نیز جلوگیری کرده‌اید.

محصولات مناسب برای درمان جوش

با اهمیت دادن به پوست و مراقبت از آن اجازه ندهید جوش‌ها گسترش پیدا کنند و در مدت کوتاهی تمام سطح صورت‌تان را بپوشانند. جوش زدن یکی از مشکلات شایعی است که برای هر فردی اتفاق می‌افتد و درمان قطعی ندارد ولی با انجام ندادن یکسری از کارها می‌توان تا حدودی از بروز آن پیشگیری کرد و مانع از پیشرف آن شد.

اگر جوش‌های زیادی دارید، اعتماد به نفس‌تان را از دست ندهید و با استفاده از محصولاتی که آن‌ها را کنترل و درمان می‌کنند روند بهبودی آن‌ها را افزایش دهید. در ادامه چند محصول ضدجوش را به شما معرفی می‌کنیم که تمام آن‌ها را می‌توانید با خیال راحت و به‌صورت آنلاین از وبسایت ریحا تهیه کنید.

1- محلول ضدجوش سبوما آردن

محلول ضدجوش سبوما آردن

خریدمحلول ضدجوش سبوما آردن

وجود جوش و آکنه روی پوست صورت بسیار ناخوشایند است و تاثیر زیادی بر زیبایی چهره می‌گذارد. محلول ضدجوش سبوما آردن یک محصول خاص با فرمولاسیون موثر جهت رفع انواع جوش و آکنه از سطح پوست است.

از ترکیبات به‌کار رفته در این محصول می‌توان به اسیدلاکتیک، اسیدسالیسیلیک، اسیدآزلئیک، اسیدماندلیک و عصاره گیاهی ژل آلوئه‌ورا اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها نقش موثری در بهبود جوش‌ها دارند.

این محصول ضدجوش برای درمان آکنه‌های معمولی، کومودون‌ها، جوش‌های التهابی و اختلالات هایپرپیگمانتاسیون پوست کارایی دارد.

با استفاده مداوم از این محصول ظرف مدت زمان کوتاهی شاهد بهبود التهابات و قرمزی از سطح پوست خواهید بود. مصرف این محلول با مهار رشد و تکثیر باکتری‌ها که عامل اصلی بروز جوش و آکنه هستند وضعیت سلامت پوست را بهبود می‌بخشد.

همچنین محلول ضدجوش سبوما آردن چربی پوست را کنترل می‌کند و در نتیجه استفاده از این محصول لایه‌های شاخی و فرسوده پوست حذف می‌شوند. این محلول جوش‌های سرسیاه و سرسفید را از سطح پوست پاک می‌کند و منجر به کاهش لک و تیرگی‌های ایجاد شده روی پوست می‌شود.

اسیدآزلئیک استفاده شده در ساخت این محصول، یک درمان موثر برای جوش، جای جوش و لک‌های پوستی است و این محصول جزء محدود محصولاتی است که این ماده را با درصد بالا و به شکل مایع در اختیار شما قرار می‌دهد.

روش استفاده از محلول ضدجوش سبوما آردن به این صورت است که شب‌ها پیش از رفتن به رختخواب چند قطره از محلول را به‌طور مستقیم روی پوست و جاهایی که جوش و آکنه دارد بریزید و بعد از 2 الی 8 دقیقه، (بسته به حساسیت پوست) آن را با آب ولرم بشویید. قبل از استفاده جعبه را به خوبی تکان دهید و در طی دوره مصرف، روزها از کرم ضدآفتاب مناسب استفاده کنید.

2- کرم آکنه و ضدجوش لایسل

کرم آکنه و ضدجوش لایسل

خرید کرم ضدجوش لایسل

داشتن پوست سالم، زیبا، درخشان و بدون جوش نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارد و البته داشتن چنین پوستی نیاز به مراقبت و رسیدگی ویژه دارد.

اغلب پیش می‌آید که پوست در اثر رشد باکتری‌ها، درگیر جوش‌های سرسیاه، سرسفید، اکنه و چربی اضافی می‌شود و در این صورت نیاز به محصولی است که این مشکل را برطرف کند. کرم آکنه و ضد جوش لایسل دقیقا همان محصولی است که در این شرایط به شما کمک می‌کند.

محصولات برند لایسل یکی از موثرترین‌ها در رفع مشکلات پوستی و مراقبت از پوست هستند و کرم آکنه و ضدجوش لایسل نیز یکی از همین محصولات به‌شمار می‌رود.

این کرم به‌گونه‌ای فرموله شده است که با کنترل ترشح چربی، جوش‌ها را درمان می‌کند و در مدت زمان کوتاهی سبب تقویت پوست می‌شود. کرم آکنه و ضدجوش لایسل فاقد مواد مضر است و با خاصیت نرم و مرطوب‌کنندگی که دارد، پوستی شاداب، درخشان و صاف را به شما هدیه می‌دهد.

این محصول خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و با رفع عوارض ناشی از آلودگی‌های محیطی برای پوست، از پوست در برابر آلودگی و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این محصول نرم‌کننده نقایص موجود در پوست‌های جوش‌دار را به‌خوبی اصلاح می‌کند و بعد از استفاده پوست را خشک و آسیب‌پذیر نمی‌کند.

قبل از استفاده از این کرم، پوست‌تان را به‌خوبی بشویید، سپس مقداری از آن را روی نواحی آکنه‌دار و جوش‌دار بمالید تا جذب پوست شود. شما می‌توانید با دستور پزشک روزی دو بار از این محصول استفاده کنید.

3- کرم ضدجوش سیویلچی کارسیتی نوتروژینا

کرم ضدجوش سیویلچی کارسیتی نوتروژینا

خریدکرم ضدجوش سیویلچی کارسیتی نوتروژینا

کرم ضدجوش سیویلچی کارسیتی نوتروژینا یک محصول خاص و کاربردی از برند نوتروژینا است و به درمان انواع جوش‌ها کمک می‌کند.

این محصول در کنار خاصیت درمانی که دارد و برای از بین بردن جوش و آکنه از آن استفاده می‌شود، یک مرطوب‌کننده قوی نیز هست. این کرم با بهبود وضعیت لایه‌های شاخی پوست، جوش‌هایی که سال‌هاست روی پوست قرار دارند و از بین نمی‌روند را درمان می‌کند.

این محصول مرطوب‌کننده، منافذ باز پوست را می‌بندد و از این طریق پوستی صاف و عاری از جوش و آکنه را به شما هدیه می‌دهد. کرم ضدجوش سیویلچی کارسیتی نوتروژینا فاقد چربی است و با خاصیت نرم و مرطوب‌کنندگی که دارد، مشکل خشکی پوست را بهبود می‌بخشد.

در فرمولاسیون این محصول از عصاره گیاه آلوئه‌ورا و بابونه استفاده شده است که سبب بسته شدن منافذ، در پوست‌های مستعد جوش و آکنه می‌شود.

آلوئه‌ورا به‌کار رفته در ترکیبات این کرم ضدجوش، خاصیت ترمیم‌کنندگی و ضدالتهابی دارد و برای درمان آکنه و جوش موثر عمل می‌کند. همچنین عصاره بابونه موجود در این محصول ضدحساسیت و آنتی‌باکتریال است و سبب بهبود وضعیت پوست می‌شود.

کرم ضدجوش سیویلچی کارسیتی نوتروژینا برای درمان هر نوع جوشی قابل استفاده است و با استفاده روزانه از آن، پس از مدت کوتاهی شاهد بهبود شفافیت و درخشش طبیعی پوست خود خواهید بود.

4- سرم ضدلک و جوش نیاسینامیداسید بالانس

سرم ضدلک و جوش نیاسینامیداسید بالانس

خریدسرم ضدجوش نیاسینامیداسید بالانس

داشتن پوست سالم و بدون جوش برای همه خوشایند است. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که پوست جوش‌دار دارید و می‌خواهید از شر آن‌ها خلاص شوید لازم است که از یکسری محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید.

سرم ضدلک و جوش نیاسینامیداسید بالانس یکی از این محصولات است که برای درمان جوش و آکنه موثر عمل می‌کند. نیاسینامید یک نوع پروتئین است که نقش مهمی در سلامت پوست ایفا می‌کند.

این پروتئین توسط برخی از خوراکی‌ها وارد بدن می‌شود و کمبود آن تاثیرات منفی بر سلامت بدن می‌گذارد.

از فواید این پروتئین می‌توان به از بین بردن اثر مخرب رادیکال‌های آزاد، روی پوست اشاره کرد. از دیگر خاصیت‌های این ماده می‌توان به کاهش چین و چروک‌های پوستی و درمان جوش و آکنه نیز اشاره کرد. پس اگر قصد خرید محصولی را دارید که حاوی نیاسینامیداسید باشد پیشنهاد ما به شما سرم ضدلک و جوش نیاسینامیداسید بالانس است.

روش استفاده از این محصول به این صورت است که چند قطره از آن را روی صورت بریزید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود. برای نتیجه بهتر پیشنهاد می‌شود هر روز از این سرم استفاده کنید تا در مدت کوتاهی شاهد بهبود وضعیت جوش‌ها باشید.

5- کرم ضدجوش قوی و لایه‌بردار الکسیس پیلاری

کرم ضدجوش قوی و لایه‌بردار الکسیس پیلاری

خریدکرم ضدجوشو لایه‌بردار الکسیس پیلاری

داشتن پوست بدون جوش و آکنه یکی از دغدغه‌های تمامی افراد است. افرادی که پوست چربی دارند معمولا بیش از دیگران در معرض جوش و آکنه قرار می‌گیرند و به دنبال محصولی می‌گردند که با کنترل چربی پوست، جوش‌هایشان را کاهش دهد.

از این رو تعدادی از شرکت‌های تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست به دنبال تولید محصولی مناسب برای از بین بردن جوش هستند. یکی از این محصولات کرم ضدجوش قوی و لایه‌بردار الکسیس پیلاری است.

این کرم برای افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند مناسب است و پوست را بدون اینکه دچار پوسته‌ریزی شود لایه‌برداری می‌کند. این کرم ضدباکتریال و ضدقارچ با بلاک کردن گیرنده‌های هورمونی، از ایجاد جوش‌های التهابی سرسیاه و سرسفید جلوگیری می‌کند.

کرم ضدجوش قوی و لایه‌بردار الکسیس پیلاری حاوی زنبق زرد، نیاسینامید، زینک سولفات، بیزابولول، بتائین، توکوفرول، آلوئه‌ورا، اوره، بتاسیتواسترول، رتینیل پالمیتات و لاکتیک‌اسید است که تمامی آن‌ها برای پوست مفید هستند.

6-ژل اس او اس ضدجوشپیور اسکین اوریفلیم

ژل اس او اس ضدجوش  پیور اسکین اوریفلیم

خریدژل اس او اس ضدجوشپیور اسکین اوریفلیم

ژل اس او اس پیور اسکین گزینه ای مناسب برای از بین بردن سریع لکه و آکنه است. فرمولاسیون این محصول غنی از عصاره‌ی طبیعی گواوا و سالیسیلیک اسید است که آکنه‌ها را تشخیص می‌دهد و مورد هدف قرار می‌دهد.

این ژل توسط متخصصین پوست تایید شده است و در طول 8 ساعت، جوش‌ها و نواقص پوستی را مورد هدف قرار می‌دهد. طی 24 ساعت پس از استفاده، این محصول اندازه‌ی جوش‌ها را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. هر زمانی که شاهد ظهور جوش جدید روی پوست بودید می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

این ژل می‌تواند تا حدی باعث سوزش پوست شود اما زمانی که پوست به آن عادت کند، این محصول تاثیر شگفت انگیزی در کاهش جوش‌ها خواهد داشت. وجود Detect Technology حاوی سالیسیلیک اسید در ساختار این محصول، به جستجو، تشخیص و هدف قرار دادن باکتری‌ها کمک می‌کند.

همچنین تولید سبوم را کنترل می‌کند تا پوستی شفاف، بدون حالت براق با نواقص کمتر را به شما هدیه دهد. همچنین خواص آرامش بخش، لایه بردار، سفت کننده و آنتی اکسیدان گواوا به تسکین پوست، کاهش حالت براق سطح پوست و بهبود لکه‌های پوستی کمک می‌کنند.

7-سرم ضد آکنه و التیام بخش اورلین

سرم ضد آکنه و التیام بخش اورلین

خریدسرم ضد آکنه و التیام بخش اورلین

ژل سرم ضد آکنه اورلین محصولی تخصصی و حرفه ای برای درمان انواع آکنه و به طور خاص، آکنه ولگاریس است. استفاده از بافت بسیار سبک، جذب این محصول را افزایش داده و طیف ترکیبات ضد التهاب آن موجب کاهش قرمزی و التهاب در پوست های آکنه ای می‌شود.

میزان ترکیبات لایه بردار در این محصول بسیار ملایم بوده و به همین دلیل پوسته ریزی شدید یا هر نوع واکنشی روی پوست رخ نخواهد داد.

وجود ترکیبات آنتی باکتریال در سرم ضد آکنه اورلین ، این ترکیب را محصولی بسیار کامل به عنوان درمان واحد و مکمل درمان انواع آکنه معرفی کرده است.

حذف کمدون های سر سیاه و سر سفید، شفافیت و یکنواخت شدن پوست، پس از یک دوره مصرف از سرم آنتی اکنه اورلین بسیار مشهود است.

سرم آکنه سوتینگ اورلین محدودیت مصرفی نداشته و استفاده 2 تا 3 بار در روز توصیه می‌شود.

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین ضدجوش‌های خارجی و داخلی موجود بازار پرداختیم و به عوامل تحریک کننده ایجاد آکنه در سطح پوست اشاره کردیم.

امیدواریم تا با معرفی طیف وسیعی از انواع محصولات اورجینال مرتبط، شما را با محبوبترین و پرفروش‌ترین کالاهای موجود در فروشگاه آنلاین ریحا آشنا کرده باشیم.

شما می‌توانید طبق سلیقه و نیاز‌تان و با توجه به نوع یا شرایط پوست صورت خود، اقدام به خرید محصول مورد نظر از فروشگاه ریحا کنید.

در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده هرکدام از محصولات معرفی شده را دارید، حتما از تجربیات‌تان برای ما بگوییدو نظرات خود را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید.

محصولات مرتبط
کرم ضدجوش 3 در 1 اکتی پور نورواNoreva 
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
ژل صورت اکنکس پریمPRIME 
۳۵۸,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
ژل ضد جوش ویلگاسVilgas 
۵۰۲,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
ژل آنتی آکنه ریچموندRichmond 
۴۵۷,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
کرم انتی اکنه درمالاینDERMALINE 
۱۴۹,۰۰۰ تومان
۴۵ میل
پن ضد جوش دئودراگdeo drug 
۱۹۵,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
کرم ضد جوش الی ژنOligen 
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
محلول ضد جوش سبوما آردنArdene 
۴۶۵,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
ژل ضد جوش پانتویی فلوسلکFloslek 
۹۷۸,۰۰۰ تومان
۱۵ میل
ژل کرم ضد جوش ویتالیرvitalayer 
۱۵۸,۰۰۰ تومان
۱۵ میل
ژل ضد آکنه بایومارینBIOMARINE 
۳۰۰,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
ژل انتی اکنه ژنوبایوتیکGeno Biotic 
۱۹۸,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
کرم ضد جوش آکنه سل لایسلLiesel 
۳۷۲,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
ژل ضد آکنه رزا پیور رزالیاRosalia 
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
کرم ضد جوش آکنومگا 200 نورواNoreva 
۹۸۸,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
کرم آکنه و ضد جوش لایسلLiesel 
۳۳۵,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
کرم ژل ضد جوش ام کیوMQ 
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰ میل
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید