یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
چه آرایشی با موی قرمز هماهنگ است

چه آرایشی با موی قرمز هماهنگ است

رنگ قرمز همواره نماد عشق، قدرت، انرژی و شور و اشتتیاق بوده است و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که به این رنگ علاقه نداشته باشد. تفاوتی ندارد رنگ قرمز موها طبیعی باشد یا نتیجه استفاده از رنگ مو، در هر صورت این رنگ زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد. انتخاب رنگ قرمز برای موها، می‌تواند جذابیت و گرمای زیادی به چهره‌تان ببخشد. اگر رنگ پوست روشنی دارید، بی‌شک رنگ قرمز یکی از بهترین رنگ‌ها برای موها است. با توجه به سلیقه شخصی می‌توانید از رنگ قرمز روشن، تیره و یا ترکیبی از این رنگ‌ها برای موهایتان استفاده کنید. رنگ موی قرمز از آن دسته رنگ‌هایی است که استفاده از آن و ست کردن با رنگ آرایش ممکن است کمی دلهره آور باشد.

رنگ مو قرمز اگر با ترکیب اصولی و صحیحی روی موها قرار بگیرد شما را تا حد زیادی از اطرافیانتان که رنگ مو معمولی دارند متمایز می‌کند. پس اگر رنگ پوست سفید و سرد دارید توصیه می‌شود به سراغ این نوع از رنگ‌ها بروید.رنگ موهای قرمز، شرابی و هر رنگی که در طیف آن هاله‌ای از رنگ قرمز دیده می‌شود بسیار متنوع است و هر کدام از آن‌ها با رنگ پوست و آرایش خاصی متناسب است. انواع و اقسام مختلف رنگ و تناژ قرمز برای موها وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به رنگ ارغوانی، فالونی یا آلبالویی، ماهگونی، شرابی، ماگما، قرمز آتشین، یاقوتی، تمشکی، زنجبیلی، نارنجی، بنفش و توت‌فرنگی اشاره کرد. رنگ مو زنجبیلی تناژ رنگ قرمزی است که برخی افراد در حالت طبیعی دارای این طیف رنگ در موهایشان هستند. رنگ مو زنجبیلی برای خانم‌هایی که رنگ پوست‌شان سفید است و چشم‌های روشنی دارند مناسب‌تر است.

رنگ مو مسی، نارنجی نیز یکی دیگر از تناژ رنگ‌های بسیار محبوب از خانواده رنگ قرمز است که برای انواع رنگ پوست و چشم‌ها قابل استفاده و مناسب است. این رنگ چهره شما را کمی روشن و درخشان می‌کند. رنگ مو قرمز، بنفش برای افرادی که پوست روشنی دارند خیلی مناسب نیست و بیشتر به خانم‌هایی که رنگ پوست سبزه و گندمی دارند می‌آید. اگر موهای مجعد و فری دارید رنگ بنفش زیبایی آن را چند برابر می‌کند. رنگ مو توت‌فرنگی نیز شباهت زیادی به رنگ رزگلد دارد. این رنگ مو هاله‌ای از رنگ صورتی و بلوند طلایی در پایه خود دارد. خانم‌هایی که رنگ پوست‌شان روشن است می‌توانند از این رنگ مو جذاب استفاده کنند.

رنگ مو قرمز اسم‌های متنوع و متفاوت دیگری هم دارد که برای استفاده از آن‌ها باید به رنگ پوست‌تان توجه کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که بعد از رنگ قرمز ممکن است تا مدت‌ها دیگر نتوانید رنگ موی دیگری را روی موهایتان بگذارید. رنگ قرمز تا حدودی روی موها تثبیت می‌شود و مانع از این می‌شود که موها رنگ جدیدی به خودشان بگیرند. اگر شما هم به رنگ مو قرمز و رنگ‌های شبیه به آن علاقه دارید و تصمیم گرفته‌اید موهایتان را به این رنگ‌ها در بیاورید بهتر است قبل از رنگ کردن موها، با نکات آرایشی متناسب با آن آشنا شوید. در این مقاله از وبسایت ریحا چند تکنیک و ترفند آرایشی متناسب با موهای قرمز را به شما آموزش می‌دهیم تا با استفاده از آن‌ها یک میکاپ زیبا و دلنشین داشته باشید.

آرایش مناسب برای رنگ مو قرمز

رنگ قرمز یک رنگ غالب است و استفاده از آن برای موها، سبب خیره شدن افراد به شما می‌شود. این رنگ مو تحول بزرگی در چهره ایجاد می‌کند و زیبایی‌تان را چند برابر افزایش می‌دهد. به همین دلیل باید به رنگ لوازم آرایشی که برای میکاپ استفاده می‌کنید توجه کنید تا هماهنگی آن با رنگ موها حفظ شود. انتخاب ترکیب رنگ آرایش، که با موها نیز هماهنگ باشد نیاز به مهارت و تجربه دارد. موهای قرمز همیشه زیبا هستند، ولی مشکل زمانی به‌وجود می‌آید که نوبت به آرایش می‌رسد. در واقع مو قرمزها یکسری محدودیت برای میکاپ دارند و هر رنگ لوازم آرایشی که دوست داشته باشند نمی‌توانند استفاده کنند. آرایش متناسب با موهای قرمز، ترفند و ظرافت‌های خاص خودش را دارد که با رعایت کردن آن‌ها می‌توان زیبایی رنگ موها را چند برابر بیشتر کرد بدون اینکه قرمزی آن توی ذوق بزند. در ادامه چند راهکار مفید برای هماهنگ کردن میکاپ با رنگ مو قرمز را ارائه می‌دهیم.

کرم‌پودر و پنکک رنگ روشن استفاده کنید

اشتباه رایجی که اکثر خانم‌ها با رنگ مو قرمز مرتکب آن می‌شوند این است که از کرم‌پودرهای تیره‌تر از رنگ پوست‌شان برای آرایش کردن استفاده می‌کنند. اگر موهایتان به شکل طبیعی قرمز است یا آن‌ها را قرمز رنگ کرده‌اید بهتر است به‌جای استفاده از کرم‌پودرهای سنگین و پررنگ از کرم‌های مرطوب‌کننده و ضدآفتاب رنگی استفاده کنید تا رنگ پوست‌تان کمی روشن‌تر شود و چهره‌ طبیعی‌تان نیز حفظ شود.

سایه مناسب انتخاب کنید

از آنجایی که رنگ موهایتان قرمز درخشان یا تیره است نباید اجازه دهید چشم‌هایتان رقیبی برای موهایتان باشد. در درجه اول باید زیبایی موها را در اولویت قرار دهید ولی از زیبایی چشم‌ها نیز چشم‌پوشی نکنید. پس برای زیباتر کردن چشم‌هایتان از سایه زدن غافل نشوید. در انتخاب رنگ سایه مراقب باشید و به‌صورت هوشمندانه رنگ آن را انتخاب کنید تا چشم‌هایتان زیباتر شود. بهتر است برای آنکه چشم‌هایتان نیز مانند موهایتان زیبا به‌نظر برسد از سایه‌های بسیار تیره یا بسیار روشن استفاده نکنید.

خانم‌هایی که رنگ موهایشان قرمز است محدودیت خاصی در انتخاب رنگ سایه ندارند، اما بهتر است از طیف رنگ‌های صورتی و رنگ‌هایی که نزدیک به خانواده قرمز است استفاده نکنند. اگر رنگ موهایتان قرمز است، برای انتخاب رنگ سایه، سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و مات استفاده کنید. می‌توانید از سایه رنگ بژ، خاکستری یا صورتی ملایم استفاده کنید تا درخشندگی چشم‌هایتان بیشتر به‌نظر بیاید. همچنین این نکته را مد نظر داشته باشید که با موی قرمز هرگز به سراغ سایه‌های جیغ و اکلیلی نروید. در واقع سایه‌های اکلیلی و گررنگ هیچ تناسب و هماهنگی با موی قرمز ندارند.

رنگ ابروها را تیره نکنید

خانم‌هایی که موهایشان را به رنگ قرمز درآورده‌اند باید این نکته را مدنظر قرار دهند که رنگ ابروها را بیش از حد تیره نکنند. هرکدام از رنگ‌های با طیف قرمز را که روی موهایتان گذاشته باشید باید این را بدانید که در کنار ابروهای تیره جالب به نظر نمی‌رسد و چهره‌تان را غیرطبیعی و ترسناک می‌کند. اگر موها را قرمز کرده‌اید و میخواهید ابروهایتان را آرایش کنید پیشنهاد می‌کنیم هرگز به سراغ رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای تیره نروید. بهتر است برای پر کردن ابروها از رنگ‌های با طیف خاکستری گرم استفاده کنید تا گرمای آن با گرمای رنگ موهایتان هماهنگ شود و ظاهرتان را زیبا و طبیعی‌ جلوه دهد.

روی آرایش چشم‌ها تمرکز کنید

مژه‌های پرپشت و تیره همیشه زیبا هستند. در رابطه با متناسب نبودن رنگ تیره آرایش، با موی قرمز، آرایش مژه‌ها از این قاعده مستثنا است. هرچقدر که پوست‌تان روشن باشد یا موهایتان طیف قرمزی تندی داشته باشد باز هم می‌توانید از رنگ‌های تیره برای آرایش چشم‌ها استفاده کنید. آرایش گیرا و جذاب برای چشم‌ها، بعنوان یک قاب برای زیبایی چشم‌ها عمل می‌کند و بقیه زیبایی‌های چهره را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد. خانم‌هایی که موهایشان را قرمز کرده‌اند می‌توانند از ریمل مشکی یا قهوه‌ای برای زیبایی چشم‌هایشان استفاده کنند. ریمل‌های حجم‌دهنده، بلندکننده و حالت‌دهنده، زیبایی چشم‌ها را چند برابر افزایش می‌دهند. در مورد آرایش چشم‌ها و مخصوصا مژه‌ها تفاوتی بین رنگ مو قرمز و دیگر رنگ‌ها وجود ندارد و تمام خانم‌های مو قرمز می‌توانند از این آرایش برای چشم‌هایشان استفاده کنند.

استفاده از ریمل رنگی اگرچه در بسیاری از موارد باعث زیبا و جذاب‌تر شدن چهره می‌شود اما برای زمانی که موهای شما قرمز است انتخاب درست و هوشمندانه‌ای نیست. خانم‌های مو قرمز می‌توانند از خط چشم به شکل جسورانه‌تری استفاده کنند. همان‌طور که گفتیم آرایش غلیظ برای چشم‌ها مجاز است و با کمک آن می‌توانید چشم‌هایتان را مرکز توجه قرار دهید. علاوه بر ریمل، خط چشم نیز تاثیر زیادی بر زیبایی چشم‌ها دارد و اگر متناسب با فرم چشم‌ها کشیده شود، آن‌ها را درشت‌تر می‌کند. خانم‌هایی که رنگ موهایشان قرمز است بدون هیچ محدودیتی می‌توانند خط چشم‌های گربه‌ای و دنباله‌دار بکشند و هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند. این نکته مهم را مد نظر داشته باشید که اگر از آرایش‌های غلیظ و سنگین برای زیبایی چشم‌ها استفاده می‌کنید، قسمت‌های دیگر آرایش، باید کمی ملایم و ملیح‌تر باشد.

از رژلب رنگ قرمز استفاده کنید

بهترین رنگ رژلب برای مو قرمزها رنگ قرمز است. رژلب قرمز مورد علاقه همه خانم‌ها است و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که بگوید از رژلب قرمز خوشش نمی‌آید. یک باور نادرستی که در رابطه با موی قرمز وجود دارد این است که خانم‌های مو قرمز نباید از رژلب‌های قرمز استفاده کنند. اکثرا این تصور را دارند که رنگ قرمز مو تحت تاثیر رنگ قرمز رژلب قرار می‌گیرد و زیبایی خود را از دست می‌دهد. در واقع کارشناسان مد و زیبایی این نظریه را کاملا رد می‌کنند و توصیه می‌کنند مو قرمزها از رژلب قرمز رنگ استفاده کنند، به شرطی که طیف قرمزی رژلب آن‌ها با رنگ موهایشان به اندازه کافی متفاوت باشد.

این نکته را مدنظر داشته باشید زمانی‌که از رنگ‌های قرمز تند برای رژلب استفاده می‌کنید آرایش چشم‌هایتان را کمی ملایم‌تر کنید تا تعادل و زیبایی چهره‌تان به‌هم نخورد. اگر پوست روشنی دارید و رنگ موهایتان نیز قرمز است پیشنهاد می‌کنیم از رژلب‌های رنگ مات استفاده نکنید. در واقع این رنگ‌ها باعث بی‌حال و خسته به‌نظر رسیدن چهره‌تان می‌شود.

رژگونه مناسب انتخاب کنید

همان‌طور که رنگ پوست نقش مهمی در انتخاب رنگ رژگونه دارد رنگ مو نیز تاثیر مهمی در انتخاب رنگ رژگونه می‌گذارد. اگر رنگ موهایتان قرمز است توصیه می‌شود رژگونه‌ای انتخاب کنید که تناژ صورتی ملایم یا هلویی داشته باشد. معمولا افرادی که موهای قرمز رنگ دارند، رژگونه رنگ مسی نیز برای‌شان انتخاب خیلی خوب و شایسته‌ای است. رنگ مسی گونه‌ها و موها را در رقابت قرار نمی‌دهد و حالت چهره‌ را گرم و صمیمی می‌کند.

از برنزکننده با دقت استفاده کنید

خانم‌هایی که به‌طور طبیعی، موی قرمز و پوست روشنی دارند معمولا نیازی به استفاده از برنزه کننده ندارند. اما در مورد افرادی که در حالت طبیعی موهایشان قرمز نیست و آن‌ها را رنگ کرده‌اند، اگر دوست دارند پوست‌شان را برنز کنند بهتر است از برنزکننده فقط برای فرم و حجم دادن به چهره استفاده کنند و در استفاده از آن زیاده‌روی نکنند. خانم‌های مو قرمز باید این را بدانند که بیش از سایرین باید مراقب آرایش کردن‌شان باشند زیرا برای موهای قرمز، محدودیت آرایش بیش از دیگر رنگ‌ها است.

بنابراین اگر دوست ندارید آرایش‌تان غیرطبیعی جلوه کند از برنزه کننده‌های خیلی تیره اجتناب کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شوند صورت‌تان برافروخته و عصبانی به‌نظر برسد. اگر تمایل به استفاده از برنزه کننده دارید بهتر است از طیف رنگ‌های هلویی استفاده کنید. این رنگ‌ها گرما و زیبایی لازم را به صورت شما می‌بخشد. هر زمان در انتخاب رنگ مناسب برای برنزه کننده و رژگونه دچار تردید شدید و نمی‌دانستید به سراغ کدام رنگ بروید، بهترین انتخاب رنگ هلویی است. رنگ هلویی تناسب زیادی با رنگ قرمز دارد و تنها محدود به برنزه کننده و رژگونه نیست. شما می‌توانید از این رنگ برای هر قسمت از آرایش صورت که در مورد آن تردید داشتید استفاده کنید.

در این مقاله در مورد نحوه آرایش با موی قرمز صحبت کردیم و یکسری از نکات و اصول آرایشی را برای‌تان بیان کردیم. اگر این مقاله مورد توجه‌تان قرار گرفت و از آن استفاده کردید خوشحال می‌شویم مقالات مشابه را در بخش مجله زیبایی ریحا مطالعه کنید. در ادامه تعدادی از محصولات آرایشی که با موی قرمز هماهنگ هستند را به شما معرفی می‌کنیم. تمامی این محصولات را می‌توانید با اطمینان و خیال راحت از وبسایت ریحا خریداری کنید، همچنین اگر تجربه استفاده از هر کدام از این محصولات را داشته‌اید خوشحال می‌شویم تا نظرتان را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

1- رنگ مو کریتیو سری قرمز

خریدرنگ مو کریتیو سری قرمز

بسیاری از خانم‌ها هستند که بعد از یک مدت، از رنگ موهایشان خسته می‌شوند و به دنبال یک تغییر اساسی برای رنگ آن‌ها هستند. اکثر خانم‌ها در این شرایط به سراغ رنگ‌های با تناژ قرمز می‌روند تا علاوه بر تنوع و تغییر، داشتن ظاهری جذاب، جسور و قوی را تجربه کنند. نکته مهمی که در رابطه با رنگ موهای قرمز وجود دارد این است که این رنگ‌ها به آسانی روی موها در نمی‌آیند و اگر از رنگ‌های باکیفیت و معتبر استفاده نشود نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شود. موهای قرمز در حالت کلی ته رنگی از قهوه‌ای دارند، ولی از نظر روشنایی و عمق در افراد مختلف با جنس موهای مختلف متفاوت است و می‌تواند طیفی از رنگ توت‌فرنگی تا بلوطی را داشته باشد. رنگ‌های قرمز اصولا گرم هستند و با همه پوست‌ها همخوانی دارند، ولی در حالت کلی برای پوست‌های با رنگ روشن جذاب‌تر از پوست تیره است.

اگر دوست دارید شما هم این رنگ جذاب و عاشقانه را امتحان کنید، پیشنهاد ما به شما رنگ مو کریتیو سری قرمز است. این رنگ از برند کریتیو (creative) و ساخت کشور ایتالیا است. این رنگ مو برخلاف دیگر رنگ‌های فانتزی که ماندگاری بالایی ندارند، دوام طولانی‌تری دارد و بعد از چند بار شستشو بی‌رنگ نمی‌شود. رنگ مو کریتیو سری قرمز دارای رنگدانه‌های بسیار غلیظی است که با استفاده از مقدار کمی از آن موها به‌خوبی رنگ می‌گیرند و تا مدت طولانی به همان رنگ اولیه خود باقی می‌مانند. این رنگ مو با لطافت خاصی که دارد، از موهایتان به خوبی مراقبت می‌کند و مانع از آسیب دیدن آن‌ها می‌شود. رنگ مو کریتیو سری قرمز برای خانم‌هایی که موهای سفید زیادی دارند انتخاب خوبی است، زیرا این رنگ مو پوشانندگی زیادی دارد و به‌خوبی روی موها پخش می‌شود و به شکل باور نکردنی موها را به‌شکل یکدست رنگ می‌کند.

2-رنگ مو کریتیو سری شرابی

خریدرنگ مو کریتیو سری شرابی

رنگ شرابی یا بورگاندی در واقع یک رنگ قرمز تیره مایل به قهوه‌ای است که در حوزه رنگ مو، نوعی بنفش تیره محسوب می‌شود. تفاوت رنگ مو شرابی و ماهاگونی در همین ته ‌رنگ بنفش موجود در آن است. شرابی طیف کسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شود که از بین آن‌ها می‌توان به شرابی قرمز، شرابی آلبالویی، شرابی ماهاگونی، قرمز مخملی، شرابی بنفش، شرابی آلویی و شرابی بادمجانی اشاره کرد. اگر از رنگ موهایتان خسته شده‌اید و دوست دارید یک تغییر اساسی روی سرتان ایجاد کنید، رنگ شرابی سبب می‌شود زیبایی دل‌فریب و جادویی را تجربه کنید.

رنگ مویشرابی مناسب خانم‌هایی است که دوست دارند مو و ظاهری پرانرژی و جذاب داشته باشند. اگر قصد دارید موهایتان را شرابی کنید، رنگ مو شرابی کریتیو انتخاب فوق‌العاده‌ای است. این رنگ برای افرادی که تار موهای ضخیم و سفید دارند نیز مناسب است و پوشش یکدست و زیبایی به موها می‌بخشد. رنگ مو کریتیو سری شرابی، رنگ مو ایتالیایی است و ماندگاری بالایی دارد. این محصول با چند بار شستشو کیفیت خود را از دست نمی‌دهد و بعد از گذشت چند مدت همچنان خوش رنگ و زیبا باقی می‌ماند.

3- رنگ مو کریتیو سری ماهاگونی

خریدرنگ مو کریتیو سری ماهاگونی

از ترکیب و تلفیق رنگ قرمز و بنفش، رنگ ماهاگونی به‌دست می‌آید. رنگ مو ماهاگونی معمولا به تنهایی استفاده نمی‌شود و بهتر است قبل از استفاده با یک رنگ دیگر که تناژ متفاوتی داشته باشد ترکیب شود. این رنگ مو، مورد پسند اکثر خانم‌ها است و در فصل پاییز زیبایی آن چند برابر می‌شود. رنگ مو ماهاگونی جز رنگ‌های قهوه‌ای مایل به قرمز است و به رنگ شرابی شباهت زیادی دارد. اگر به دنبال رنگ مو باکیفیت هستید که بتوانید با خیال راحت آن را خریداری کنید بی شک، رنگ مو کریتیو سری ماهاگونی یکی از بهترین‌ها است. محصولات برند کریتیو کیفیت قابل قبولی دارند و تمامی رنگ موهای آن با بهره‌گیری از تکنولوژی جهانی و با مواد با کیفیت، در طیف رنگی متنوع و گسترده ساخته شده‌اند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن سلیقه شخصی و رنگ پوست و چشم، مناسب‌ترین رنگ مو را انتخاب کنید و زیبایی خیره‌کننده‌ای به موهایتان ببخشید.

رنگ مو برند کریتیو طیف رنگی کاملی دارد و سری ماهاگونی آن شامل 6 رنگ زیبا و متنوع می‌باشد. این رنگ برای انواع موها مناسب است و موهای سفید را به خوبی پوشش می‌دهد. این 6 رنگ ماهاگونی از سری رنگ‌های گرم به حساب می‌آیند و بیشتر برای خانم‌های با پوست تیره و گندمی مناسب است. رنگ مو کریتیو سری ماهاگونی کیفیت و ماندگاری قابل قبولی دارد و اگر بین این رنگ و رنگ قرمز روشن مردد هستید، رنگ ماهاگونی گزینه مناسبی است. از ویژگی‌های اصلی رنگ مو کریتیو سری ماهاگونی می‌توان به طیف رنگی وسیع، ماندگاری بالا، استفاده آسان، ضد قرمزی حاوی نرم‌کننده، درخشان‌کننده و محافظ مو و پوشش‌دهی بالای تارهای سفید و ضخیم اشاره کرد.

امیدواریم که مطالب گفته شده در این مقاله به حد کافی برایتان مفید واقع شده و اصولآرایش با رنگ موی تناژ قرمز را یاد گرفته باشید. شما می‌توانید طبق سلیقه یا نیازتان اقدام به خرید محصول مورد نظر از فروشگاه ریحا کرده و با کلیک بر روی هایلایت خرید محصول، دسترسی راحت‌تریبه آن داشته باشید. همچنین اگر تجربه خاصی در مورد استفاده از هریک از موارد اشاره شده دارید؛ حتما نطر خود را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید و تجربیاتتان را با ما در میان بگذارید.

محصولات مرتبط
رنگ موی کریتیو سری تنباکوییcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
8.34
8.34
×5.34
5.34
×6.34
6.34
+۲
تنوع
رنگ موی کریتیو سری زیتونیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
5.33
5.33
7.33
7.33
8.33
8.33
+۴
تنوع
رنگ موی کریتیو سری خاکستریcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
1.1
1.1
6.1
6.1
7.1
7.1
+۵
تنوع
رنگ موی کریتیو سری طلاییcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
7.3
7.3
6.3
6.3
9.3
9.3
+۲
تنوع
رنگ موی کریتیو سری دودیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
6.2
6.2
8.2
8.2
×7.2
7.2
+۱
تنوع
اکسیدان 30 ولوم %9 کریتیوcreativeامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲۰۷,۰۰۰ تومان۱۲۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
۱۰۰۰ میل
اکسیدان 20 ولوم %6 کریتیوcreativeامکان ارسال فوری
۱۳۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
۱۰۰۰ میل
کرم شیر کریتیوcreativeامکان ارسال فوری
۶۲۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
۱۵۰ میل
رنگ موی کریتیو سری قرمزcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
4.58
4.58
7.55
7.55
×6.6
6.6
+۱
تنوع
رنگ موی کریتیو سری ماهاگونیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
6.44
6.44
6.4
6.4
6.46
6.46
+۳
تنوع
رنگ موی کریتیو سری طبیعیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
2.0
2.0
4.0
4.0
5.0
5.0
+۷
تنوع
رنگ موی کریتیو سری شرابیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
4.20
4.20
5.20
5.20
6.20
6.20
+۲
تنوع
رنگ موی کریتیو سری مسیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
7.67
7.67
7.66
7.66
×5.4
5.4
+۶
تنوع
ماسک مو بعد از رنگ دیcreativeامکان ارسال فوری
۵۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰۰ میل
رنگ موی کریتیو سری شکلاتیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
5.7
5.7
8.7
8.7
×7.7
7.7
+۱
تنوع
رنگ موی کریتیو رنگهای فندقیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
8.78
8.78
7.78
7.78
9.78
9.78
رنگ موی کریتیو رنگهای فانتزیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
5.23
5.23
4.68
4.68
9.73
9.73
+۳
تنوع
رنگ موی خیلی روشن کریتیوcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
11.03
11.03
11.08
11.08
90.01
90.01
+۵
تنوع
نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید