یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
کرم پودر مایع بهتر است یا پودر فشرده صورت؟

کرم پودر مایع بهتر است یا پودر فشرده صورت؟

فونداسیون یا زیرساز آرایش یک محصول آرایشی است که می‌تواند برای پوست شما جادو کند. می‌تواند رنگ پوست را یک‌دست کند، لکه‌ها را بپوشاند و تنها در یک بار استفاده روی صورت به شما درخشندگی کامل بدهد. گزینه‌های بی‌پایانی برای کرم پودر در بازار وجود دارد، از فرمول‌های حاوی مراقبت از پوست گرفته تا کرم پودرهای مایع، پودرهای صورت و بی بی کرم‌ها و حتی ضد افتاب‌های رنگی...

حتما تابه حال هنگام انتخاب نوع کرم پودر، با این سوال مواجه شده‌اید که از کرم پودر مایع استفاده کنم؟ یا پودر صورت بخرم؟ این دو نوع فونداسیونی هستند که هر کدام مزایای خود را دارند. در این مقاله با بررسی ویژگی‌های زیرسازها، به شما کمک خواهیم کرد که علاوه بر فاکتورهایی مثل رنگ پوست، ویژگی‌های منحصربه‌فرد پوست و... بهترین گزینه زیرسازی را برای یک آرایش انتخاب کنید.

فونداسیون پودری چیست؟

برای کسانی که آرایش سبک و ملایم را ترجیح می‌دهند، فونداسیون پودری گزینه مناسبی است. این نوع زیرساز برای این است که با لمس نرم، ظاهری طبیعی به پوست شما ببخشد. به لطف سبک بودن پودرهای امروزی، می‌توانید پوست خود را با پوششی قابل تنفس و ملایم بپوشانید و بدون احساس سنگینی تمام طول روز را با آن سر کنید. ما همچنین کرم پودر را برای کسانی که پوست چرب دارند توصیه می کنیم. این به پوست شما کمک می کند تا در طول روز شاداب، مات و بدون درخشش به نظر برسد.

کرم پودر مایع چیست؟

کرم پودر مایع که به عنوان یک زیرساز آرایشی ضروری شناخته می‌شود، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که عاشق صورتی بدون خط و خطوط هستند. کرم پودر مایع عیوب را به خوبی پنهان می‌کند. همچنین می‌توانید بسته به سلیقه دلخواه خود، کرم‌های مایعی را انتخاب کنید که از فرمولاسیونی سبک تا پوششی سنگین و کامل دارند. نوع آن نیز کاملا به شما بستگی دارد، اینکه کرم پودر با جلوه مات را می‌پسندید یا جلوه درخشان را دوست دارید.

مزایای استفاده از کرم پودر

اگر به دنبال یک پوشش بدون خط و خطوط و صاف هستید، فونداسیون‌های مایع می توانند ظاهری طبیعی به پوست شما ببخشند، در صورتی که به درستی و در مقدار، حجم و رنگ متناسب استفاده شوند. کرم پودر مایع اغلب مخلوط آب در سیلیکون است که امکان استفاده بدون رگه و یکنواخت را ایجاد می‌کند. بسیاری از فرمول‌های کرم پودر حاوی مواد اضافی مراقبت از پوست هستند.

مواد مراقبتی مانند مرطوب‌کننده، هیالورونیک اسید یا SPF مناسب به حفظ رطوبت و محافظت از پوست شما در هر زمان کمک می‌کند. همچنین این نوع فونداسیون در طیف وسیعی از سطوح پوششی از سبک تا سنگین وجود دارد. فونداسیون پوششی سبک می‌تواند اثری شبیه بی بی کرم یا مرطوب کننده رنگی داشته باشد.

هر نوع مرطوب کننده رنگی و یا بی بی کرمی را که SPF داشته باشد و بدون چربی باشد، مناسب استفاده روزانه است. آنها آبرسانی، پوششی سبک را فراهم می‌کنند و هماهنگی کاملی با پوست شما ایجاد می‌کنند تا ظاهری طبیعی و یکدست به پوست شما بدهند.

کرم پودر مایع، زیرساز یک آرایش است که به منظور پوشش کامل پوست است و به ما کمک می‌کند تا هرگونه لکه و نقص را از دید دیگران پنهان کنیم. اکثر فونداسیون‌های مایع نیز فوق العاده سبک هستند. به طوری که شما می‌توانید با یک مرطوب کننده و یک دستمال آن را کاملا از روی پوست خود پاک کنید.

پوست چرب

قبل از استفاه از کرم پودر مایع مطمئن شوید که فاقد چربی و روغن باشد، زیرا فونداسیون‌های مبتنی بر روغن می‌توانند منافذ را مسدود کنند، چربی را تقویت کنند و باعث ایجاد جوش در پوست چرب و مستعد آکنه شوند. بیشتر پوست‌های چرب بدون توجه به چربی که تولید می‌کنند، در واقع کم آب هستند و در عوض مقدار سبوم بیشتری تولید می‌کنند.

بنابراین قبل از استفاده از هر گونه آرایش، استفاده از مرطوب ‌کننده‌ مناسب ضروری است. برای پوست‌های چرب بهتر است از کرم پودرهای مایع استفاده کنید، زیرا گاهی اوقات پودرها می‌توانند پوست شما را بیش از حد خشک کنند و باعث ایجاد بافت و پوسته‌های ناخواسته روی سطح پوست‌تان شوند.

پوست خشک

حتی اگر پوست خشکی دارید نیز می‌توانید از کرم پودرهای مایع استفاده کنید زیرا معمولا دارای مقادیری آب‌رسان هستند و پوشش خوبی روی پوست‌تان ایجاد می‌کنند. زیرسازهای پودری می‌توانند هر گونه لکه‌های خشک و عیوب را بیشتر نمایان کنند.

به دنبال یک کرم پودر مایع با یک آبرسان مناسب باشید. معمولا کرم پودری که با هیالورونیک اسید ساخته شده است، پوست شما را آبرسانی می‌کند و در عین حال به پوشاندن قرمزی، جوش ها، خطوط ریز و لکه‎های تیره نیز کمک می‌کند.

مزایای استفاده از پودر صورت

فونداسیون پودری یک پودر فشرده یا شل است که از رنگدانه‌ها و مواد معدنی تشکیل شده است. این سبک از فونداسیون می‌تواند پوشش کاملی را ارائه دهد، اما برای افرادی مناسب است که به دنبال پوشش‌های سبک تا متوسط هستند. اگر پوست چرب دارید، فونداسیون پودری نیز عالی است.

آنها نه تنها خاصیت جذب چربی دارند، بلکه کمتر احتمال دارد منافذ را مسدود کنند در نتیجه برای پوست‌های مستعد آکنه ایده آل می‌باشند. اگر تمایل دارید که از یک آرایش ملایم بهره ببرید و یا انتظار دارید در گرما از پوششی برای پوست صورت‌تان استفاده کنید، فونداسیون پودری گزینه مناسبی برای شماست.

فونداسیون پودری بر خلاف کرم پودر مایع که در گرما آب شده، جابجا می‌شود و یا به اصطلاح می‌ماسد، به راحتی می‌تواند در دمای بالا دوام بیاورد. اما اگر پوستی خشک دارید، بهتر است از مصرف پودرها صرف نظر کنید زیرا فونداسیون پودری باعث تشدید ظاهر پوست خشک و بولد شدن پوسته‌ها و لکه‌ها می‌شود، به همین دلیل کرم پودر مایع گزینه بهتری برای شما است.

نوع پوست شما مهم است، همانطور که در بالا گفته شد، اگر کرم پودر پوست چرب دارید، بهترین گزینه برای شما خواهد بود، زیرا در جذب و کنترل چربی اضافی عالی هستند. اگر پوست مختلط دارید، می‌توانید کرم پودر مایع یا پودر صورت یا هر دو را به صورت ترکیبی انتخاب کنید. سعی کنید از کرم پودر در نواحی چرب و از فرمول مایع در سایر نواحی اطراف صورت خود استفاده کنید تا پوست را بالانس نگهدارید.

فقط به‌خاطر داشته باشید که آنها را روی هم استفاده نکنید. یک اشتباه رایج مردم استفاده از فونداسیون پودری روی کرم پودر مایع است که این کار می‌تواند منجر به ظاهری کیکی شود! پوست‌های بالغ یا پوست‌های خشک بهتر است به دنبال یک کرم پودر مایع باشند، زیرا پودر صورت می‌تواند در خطوط ریز و چین و چروک نشسته و آنها را پررنگ تر نشان دهد.

کرم پودر مایع یا پودر صورت؟ کدام را باید استفاده کنم؟

باور کنید وقتی بحث استفاده از پودر صورت در مقابل کرم پودر مایع می‌رسد، یک برنده واقعی وجود ندارد. تنها مسئله مهم این است که همه چیز به ترجیحات شخصی و نوع پوست شما بستگی دارد. فونداسیون‌های پودری بر روی پوست سبک‌تر می‌شوند، ظاهر پوست شما را مات نگه می‌دارند وپوشش کاملی را برای آرایش به پوست صورت‌تان می‌دهند.

همچنین استفاده از آنها با براش یا اسفنج آرایشی فوق‌العاده کاربر پسند است و می‌توان آن را در طول روز بدون هیچ گونه سنگینی استفاده کرد. فونداسیون پودری نیازی به ترکیب بیش از حد ندارد، که برای تازه کارها یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود! اما از طرف دیگر، فونداسیون مایع دارای مزایای خاص خود است.

در حالی که فونداسیون‌های پودری می توانند پوشش کاملی داشته باشند، چند لایه طول می‌کشد تا به آنجا برسند، این در حالی است که کرم پودر مایع تقریبا با یک بار کشیدن، لکه‌ها و بافت ناهموار را پنهان می‌کند. همچنین آبرسانی خیلی خوبی دارد که می‌تواند ترک‌ها یا پوسته پوسته شدن را از بین ببرد. برای استفاده از کرم پودر مایع می‌توانید از هر ابزاری مثل براش‌های آرایشی، انگشتان دست یا اسفنج مخصوص استفاده کنید.

نحوه استفاده از کرم پودر

برای استفاده از هر محصول آریشی،لازم است که در مرحله اول نسبت به آنشناخت کافی به دست آورده و به اندازه کافی از نحوه عملکرد و همچنین روش استفاده از آن اطلاعات اولیه داشته باشید.بنابراین در اینجا به چند مورد از اساسی‌ترین نکات در حین استفاده از کرم پودرها اشاره می‌کنیم؛

1. آرایش باید همیشه روی یک پوست تمیز انجام شود، پس ابتدای کار صورت خود را تمیز و مرطوب کنید.

صورت‌تان را با استفاده از یک پاک کننده معمولی بشویید و به آرامی خشک کنید. اگر پوست خشکی دارید، از یک مرطوب کننده استفاده کنید و چند دقیقه قبل از استفاده از کرم پودر صبر کنید تا مرطوب کننده جذب پوست‌تان شود. اگر خیلی عجله دارید یا زیاد از کرم مرطوب کننده استفاده کرده‌اید، قبل از استفاده از کرم پودر، صورت خود را با دستمال پاک کنید تا مرطوب کننده اضافی پاک شود.

2.مقداری از فونداسیون را به اندازه یک سکه روی پالت انتخابی خود بریزید.

می‌توانید از پشت دست یا یک ظرف کوچک استفاده کنید. زیاده روی نکنید، همیشه می‌توانید بعدا کرم پودر بیشتری اضافه کنید.

3.نوک انگشتان خود، و یا یک براش مخصوص را به فونداسیون آغشته کنید و شروع به مالیدن آن به صورت خود کنید.

کرم زدن را با دو ضربه روی پیشانی، دو ضربه روی هر گونه، یکی روی بینی و یکی روی چانه شروع کنید. در ابتدا خیلی کرم روی صورت خود نمالید که پخش و محو کردن آن برای‌تان دشوار شود، کم کم اینکار را انجام دهید، زیرا بعدا هم می‌توانید به مناطقی که نیاز بیشتری به پوشش دارند، دوباره کرم بزنید.

4.از نوک انگشتان خود برای ترکیب فونداسیون با پوست خود استفاده کنید.

فقط با بالشتک‌های انگشتان خود با ضربه زدن، دایره‌های کوچک و سبک ایجاد کنید. یا با براش مخصوص خود، ضربه‌های آرامم و دایره‌ای روی صورت بزنید تا کرم به خوبی پخش شود. با مناطقی که تفاوت رنگی بیشتری نسبت به پوست دارند، شروع کنید تا پوشش بهتر و طبیعی‌تری را به دست بیاورید.

توجه داشته باشید که حرکات دایره ای شما باید در جهت رو به بالا باشد نه در جهت پایین، زیرا کشیدن پوست به سمت پایین می‌تواند به مرور زمان باعث افتادگی پوست شما شود. به این فکر کنید که کرم را به آرامی مخلوط کنید، آن را روی بست مالش ندهید، فقط با ضربات آرام است که کرم پوشش دلخواه را ایجاد خواهد کرد و با مالیدن به طور کامل جذب پوست نخواهد شد.

اگر نیاز به پوشش بیشتری دارید، هر بار مقداری کرم را به صورت خود اضافه کنید. درست است که استفاده از انگشتان برای انجام این کار راحت‌تر است و گرمای انگشتان کرم را ذوب می‌کند، اما فراموش نکنید که اینکار احتمال انتقال آلودگی‌ها را نیز افزایش می‌دهد و از آن گذشته، پوشش دلخواهد و طبیعی را ارائه نخواهد کرد. اگر به دنبال پوشش کم و روزمره هستید، می‌تواند جوابگو باشد اما اگر می خواهید ظاهری با پوشش کامل و بی‌نقص داشته باشید، بهتر است از براش و یا اسفنج مخصوص با مقدار مناسبی از کرم پودر استفاده کنید.

5. خطوط باقی مانده از کرم پودر خود را با دقت در قسمت فک، خط مو و اطراف گوش ترکیب کنید تا از باقی ماندن خطوط کرم پودر جلوگیری کنید.

اگر اسفنج دارید، می‌توانید از آن برای ترکیب کردن فونداسیون در خط فک خود با حرکات کوتاه رو به پایین استفاده کنید. این کاملا طبیعی است که صورت شما کمی روشن‌تر از بقیه بدن باشد. پس اگر متوجه شدید که کرم پودر شما کمی با رنگ گردن‌تان تفاوت دارد، می توانید آن را تا گردن خود ادامه دهید.

6. برای فیکس شدن و جذب شدن کامل کرم پودر به صورت، باید 2-3 دقیقه صبر کنید تا فونداسیون خشک شود.

اگر هنوز به طور محسوسی مرطوب است، صورت خود را به آرامی و با حرکات ضربه‌ای با دستمال پاک کنید. حالا صورت شما آماده است تا آرایش خود را انجام دهید. در انتها نیز صورت‌تان را با یک پودر فیکس شفاف بپوشانید. پودر را به آرامی و با ضربه روی صورت بزنید، و سپس با یک براش اضافات را پاک کنید، حالا آرایش شما تمام روز ماندگار خواهد بود!

نحوه استفاده از پودر صورت

1. پوست خود را خیس کنید، سپس یک پاک کننده ملایم را به تمام صورت خود بمالید. آن را با آب خنک بشویید، سپس قبل از آرایش کردن، صورت خود را با یک حوله خشک کنید. هنگامی که از فونداسیون پودری استفاده می‌کنید، داشتن پوستی تمیز بسیار مهم است.

اگر کثیفی یا چربی روی صورتتان باشد، پودر روی آن نشسته و توجه را به آن جلب می‌کند. اگر پوست شما پوسته پوسته شده است، قبل از شروع استفاده از کرم پودر، با استفاده از یک اسکراپ صورت‌تان را لایه برداری کنید تا پوست‌های مرده را از بین ببرید.

2. مقدار مناسبی از مرطوب کننده مناسب پوست‌تان را، به اندازه یک نخود بردارید و آن را روی پوست خود بمالید و روی هر ناحیه‌ای که خشک یا پوسته پوسته به نظر می‌رسد تمرکز کنید. قبل از زدن فونداسیون، اجازه دهید مرطوب کننده چند دقیقه روی پوست بماند تا کاملا جذب شود.

سعی کنید به دنبال مرطوب کننده‌ای باشید که برای نوع پوست شما فرموله شده باشد. هنگام کار با فونداسیون پودری، مرطوب کننده نقش بسیار مهمی دارد. اگر پوست شما کاملا خشک است، این احتمال وجود دارد که فونداسیون شما به خوبی روی پوست ننشیند و ظاهری ناخوشایند را ایجاد کند.

3. مقداری از پرایمر را روی نوک انگشتان خود قرار دهید و آن را به تمامی نقاط پوست بمالید. زدن پرایمر سبب افزایش ماندگاری آرایش‌تان خواهد شد. پرایمر همچنین یک مرحله ضروری قبل از استفاده از فونداسیون پودری است زیرا به صاف کردن منافذ پوست و ایجاد سطحی صاف و یکنواخت کمک می‌کند.

به آرامی پرایمر را روی پوست خود بمالید و روی نقاطی که بیشترین چربی را دارند مانند بینی، چانه و پیشانی تمرکز کنید. اجازه دهید پرایمر به مدت 1 تا 2 دقیقه قبل از زدن پودر، روی پوست باقی بماند تا جذب شود.

4.از کانسیلر برای پوشش بیشتر تیرگی‌های چشم و دور لب استفاده کنید. هر نوع کانسیلری که دارید، چه جامد چه مایع، را بردارید و آن را زیر چشم خود بزنید. همین کار را برای هر لکه دیگری که روی پوست خود دارید انجام دهید، سپس کانسیلر را با یک براش آرایش صاف روی پوست خود پخش و محو کنید.

شما نمی توانید هیچ نوع از کانسیلری را روی فونداسیون پودری بزنید، به همین دلیل است که ابتدا باید این مرحله را انجام دهید. کانسیلر کاملا اختیاری است، بنابراین اگر نمی‎خواهید یا نیازی به استفاده از آن ندارید، می‌توانید این مرحله را حذف کنید.

5. یک براش بزرگ و متراکم را بردارید و آن را روی فونداسیون پودر فشار دهید. براشی را انتخاب کنید که نسبتا پهن باشد و موهای کوتاه و متراکمی داشته باشد تا بتوانید به وسیله آن بیشترین پوشش را ایجاد کنید. برس را به آرامی در فونداسیون پودر فرو کنید تا به خوبی به پودر آغشته شود. برای تکاندن اضافات پودر در صورت نیاز آن را کمی به اطراف بچرخانید و یا به لبه درب محصول ضربه بزنید.

6. برای شروع، روی نقاطی تمرکز کنید که بیشترین چربی را در طول روز جمع می‌کنند مانند بینی، چانه و زیر چشم‌هایتان. براش را روی ناحیه T و زیر چشمان خود بکشید و واقعا قلم مو را به صورت خود فشار دهید تا پودر روی صورت‌تان فیکس شود.

استفاده از این حرکت کمک می‌کند تا کانسیلر را روی صورت خود ثابت کنید و در عین حال پوشش بیشتری را با کرم پودر ایجاد کنید. اگر به اندازه کافی به پوست خود پودر نزنید، در خطوط صورت نفوذ نمی‌کند و ممکن است در طول خیلی زود پاک شود.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم چند نمونه از مطرح‌ترین و پرفروشترین محصولات آرایشی پوستی شامل انواع کرم‌پودرها و پنکیک‌های موجود در فروشگاه ریحا را، با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا به شما معرفی کنیم. در این صورت با شناختن این محصولات می‌توانید بهترین‌ کالاهای اورجینال موجود در بازار را بشناسید؛ همچنین می‌توانید برای خرید هر یک از این محصولات، از طریق کلیک بر روی هایلایت خرید محصول اقدام به تهیه آن نمایید .

1- کرم پودر هلتی میکس بورژوآ

خریدکرم پودر هلتی میکس بورژوآ

کرم پودر هلتی میکس بورژوآ محصولی بی‌نظیر باز کمپانی آرایشی بهداشتی بورژوآ با بافت بسیار مناسب و طبیعی است که با پوشش‌دهی متوسطی تمامی اجزا صورت را کاور می‌کند. هم‌چنین وجود پودرهای بسیار نرم در این محصول، سبب پخش شدن آسان و یکنواخت کرم پودر بر صورت می‌شود. کرم پودر سری هلتی میکس بورژوآ بافتی کرمی شکلی داشته و با ماندگاری طولانی مدت بر پوست، باعث شفاف به نظر رسیدن آن شده و در عین حال برای پوشاندن قرمزی و تیرگی‌های موجود بر پوست بهترین گزینه است.

از طرفی حاوی ویتامین C و E بوده که روند کلاژن سازی پوست را تسریع کرده و باعث جوانسازی و شاداب شدن پوست می‌شود. هم‌چنین دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. وجود ویتامین B5 در این کرم پودر، سبب تقویت پوست شده و سلامت آن را تضمین می‌کند. این کرم پودر معرکه دارای اسید هیالورونیک و مواد آبرسان منحصربه فردی بوده که رطوبت پوست را تا 16 ساعت تامین کرده و نرمی و لطافت خاصی را برای صورتتان ایجاد می‌کند.

2- پنکک 24 ساعته اینفائیبل لورال

خریدپنکک 24 ساعته اینفائیبل لورال

پنکک اینفائیبل لورآل با دارا بودن بافتی نرم و کرمی و فرمولاسیونی منحصر به فرد،طوری طراحی شده است که در حالتی ایده آل، سبکی یک پودر فشرده را با قابلیت پوشانندگی و ماندگاری 24 ساعته یک کرم پودر یکجا عرضه می کند. این پنکک، اثر پوشانندگی فوق العاده ای دارد، به خوبی با پوست هماهنگ می شود، و پوست شما را صاف و یکدست و مات می سازد. کم\انی مطرح و فرانوسی لورال یا اورآل، این پنکک را برای انواع پوست‌های چرب و معمولی و با ماندگاری بالا به بازار جهانی عرضه کرده است.

فرمولاسیون حرفه‌ای این پنکیک پرطرفدار دارای سیلیکا برای جذب چربی اضافی روی پوست بوده و در عین حال رطوبت رسان است. به همین دلیل باعث جلوگیری از خشکی پوست شده و به هیچ عنوان باعث تحریک لایه‌های شاخی سطح پوست نمی‌شود. در پک یا همان قوطی بسته‌بندی پنکک 24 ساعته اینفائیبل لورال یک نوع پد مخصوص تعبیه شده که استفاده از پنکیک را به صورت خشک و مرطوب فراهم می‌کند. کاربرد چندمنظوره این پنکک در مقابل قیمت مناسبش، آن را به محصولی پربازخورد و مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

3- کرم پودر اینفلیبل فرش ور اورآل

خریدکرم پودر اینفلیبل فرش ور اورآل

لورال کرم پودر مدل اینفایلبل با فناوری جدید اکسیژن تولید کرده است. این فناوری باعث حس سبکی و طراوت پوست و حفظ زیبایی آرایش برای مدت 24 می‌شود. این محصول ضد آب، دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست است. این کرم پودر بدون ماسیده شدن روی پوست تمام عیوب پوست را پوشش می‌دهد و سطح صاف روی پوست برای آرایش آماده می‌کند.

این کرم پودر شیشه‌ای، پمپی دارای 11 تناژ رنگی برای سلیقه‌های مختلف است. فرمول ساختاری و رنگ‌های مختلف این محصول باعث شده که برای انواع پوست مناسب باشد. فقط کافی است که رنگ مناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید و جذابیت خود را بیشتر کنید. کرم پودر لورال Infaillible با زیرسازی مناسب، پوست شما را صاف و شاداب نشان داده و به خاطر خاصیت آبرسانی در دراز مدت باعث خشکی پوستتان نمی‌شود.

4- پنکیک کش کریم دوسه

خریدپنکیک کش کریم دوسه

با استفاده از پنکیک دوسه - doucce ، چهره را صاف و هموار کرده و چربی و براقیت آن را بگیرید. از این پنکیک با قابلیت بیلدبل (بیلدبل یعنی برای رسیدن به کاور مورد نظر خود می‌توانید چند لایه بر روی هم بزنید) استفاده کنید تا فاندیشن مایعی که زیر آن زده‌اید را تثبیت کرده و صورت را تمام روز آراسته نشان دهد یا با مرطوب کردن اسفنج قبل از استفاده، این پنکیک را به یک فاندیشن کرمی با کاور عالی و بسیار بالا تبدیل کنید.

می‌توانید از پنکیک به عنوان راه آسانتری برای از بین بردن براقیت صورت در طول روز و یکنواخت کردن تن پوست استفاده کنید. به این صورت که با استفاده از پنکیک می‌توانید چربی اضافه پوست را بگیرید و اینطور نشان دهید که درخشندگی پوست از درون است نه از چربی روی آن!.. این محصول با فرمول ابریشمی و بافت کاملا نرمی که دارد، باعث می‌شود پوست در کل روز بی عیب و نقص به نظر برسد.

5- کرم پودر 24 ساعته اکسترا کاور

خریدکرم پودر 24 ساعته اکسترا کاور

کرم پودر 24 ساعته اکسترا کاور دبورا کارکردی دوگانه دارد، هم کرم پودر و هم کانسیلر است و برای استفاده انواع پوست‌ها مناسب است. رنگدانه‌های موجود در این کرم پودر به خوبی روی پوست می‌نشیند و هر نوع ناهماهنگی رنگ چهره و ایرادات و لکه‌های روی صورت را به طور کامل می‌پوشاند. این کرم پودر به خوبی منافذ باز، سیاهی‌های زیر چشم‌ها، جای جوش، زخم، چین و چروک‌های کم عمق و هر نوع لکه‌ای را پوشش می‌دهد.

کرم پودر 24 ساعته اکسترا کاور دبورا حاوی فیلتر محافظتی SPF 20 است که از پوست در مقابل پرتوهای زیان آور فرابنفش و عوامل بیرونی محافظت می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این کرم پودر اپلیکاتور اسفنجی آن است که استفاده از این محصول را در مقایسه با کرم پودرهای پمپی برای مصرف کننده آسان‌تر می‌سازد. کرم پودر 24 ساعته اکسترا کاور دبورا بدون ایجاد حالت ماسک گونه جلوه طبیعی، مخملی و شادابی به چهره می‌دهد، به خوبی روی صورت پخش می‌شود و بوی خوبی دارد.

6- پنکیک اور مات کلارنس

خریدپنکیک اور مات کلارنس

پنکیک اور مات کلارنس یک محصول بی نظیر برای پوشاندن ناهمواری‌‌های سطح صورت و افزایش یکنواختی و زیبایی پوست استفاده‌‌ می‎شود. این محصول‌‌ می‎تواند موجب کاهش براق بودن سطح پوست که به دلیل چرب بودن آن است بشود. پنکیک کلارنس شادابی پوست شما را مضاعف‌‌ می‎کند و این امکان را به شما‌‌ می‎دهد تا پوستی زیبا، درخشان داشته باشید. . این محصول به نحوی تولید شده است که‌‌ می‎تواند برای هر دو نوع پوست مورد استفاده قرار گیرد و خواص خود را برای صاف و یکنواخت کردن پوست داشته باشد.

کلارنس که یکی از تولید کنندگان مطرح در حوزه لوازم آرایشی‌‌ می‎باشد این محصول را ساخته و عرضه کرده است. این شرکت تا به حال محصولات زیادی را روانه بازار کرده است و توانسته نظر مخاطبین زیادی را به کیفیت محصولات خود جلب نماید. با استفاده از پنکیک اور مات کلارنس‌‌ می‎توانید پوست خود را یکنواخت کنید تا زیبا تر به نظر برسد و همچنین از خواصی که پنکیک‌‌ می‎تواند برای صورت داشته باشد بهره مند شوید.

7- کرم پودر ایدول اولترا ور اس پی اف 15 لانکوم

خریدکرم پودر ایدول اولترا ور لانکوم

کرم پودر ایدول اولترا ور اس پی اف 15 ، محصولی بی‌نظیر از برند مطرح لانکوم است که جلوه‌ای طبیعی روی پوست به وجود آورده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. شما با هر نوع پوستی می‌توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید و نگران ایجاد جوش یا حساسیت روی پوست خود نباشید. البته با توجه به اینکه کرم پودر ایدول اولترا ور اس پی اف 15 لانکوم فاقد چربی است برای پوست‌های مختلط و چرب انتخاب مناسب‌تری است.

این کرم پودر با ترکیبات عالی خود پوست شما را تغذیه می‌کند و آبرسان و مر طوب کننده پوست شما نیز است. از طرفی این محصول در حد متوسطی از پوست شما در برابر اشعه‌های خورشید مراقبت می‌کند. ماندگاری این کرم پودر روی پوست شما تا 24 ساعت است و جزء محصولات با دوام محسوب می‌شود. این کرم پودر در نظرسنجی‌های مختلف یکی از بهترین کرم پودرهای دنیا لقب گرفته است و سالانه فروش زیادی دارد.

8- پنکیک نود ایر دیور

خریدپنکیک نود ایر دیور

پنکیک نود ایر دیور جمع و جور در یک قاب نقره ای دایره ای شکل با روکش براق، که روی آن، آرم "DIOR" حک شده است، عرضه می‌شود. هنگام باز کردن جعبه، عبارت "NUDE AIR" بر روی پودر نوشته شده است. بسته بندی کاملا پر زرق و برق و لوکس است. بسیار باریک است و همراه با یک کیسه مخملی عرضه می‌شود تا بتوانید بدون نگرانی از آسیب دیدن بسته بندی، آن را به راحتی در کیف خود بیندازید.

جعبه، مجهز به آینه و برس لبه بلند است که استفاده و اعمال پودر را آسان می‌کند. بسته بندی پودر کاملاً محکم است و می‌توان آن را در داخل کیف حمل کرد، اما باز هم امکان بهتر شدن طراحی به منظور حمل در طول سفر وجود دارد. همانطور که گفته شد این محصول همراه با یک برس سفید عرضه می‌شود که برای استفاده بدون دردسر بسیار مناسب است، اگرچه می‌توانید پودر را به وسیله برس پایه بر روی صورت اعمال کنید.

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین پنکک‌ها و کرم‌ پودرهای آرایشی؛ در مجموعه‌ای از انواع برندهای خارجی و داخلی بازار پرداختیم و به یک سوال کلی که فورندانسیون پودری چیست؟؛ پاسخ دادیم. امیدواریم تا با معرفی طیف وسیعی از انواع محصولات اورجینال، شما را با محبوبترین و پرفروش‌ترین کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی ریحا آشنا کرده باشیم.

شما می‌توانید با توجه به نوع یا شرایط پوست صورت خود و طبق سلیقه و نیاز‌تان، اقدام به خرید محصول مورد نظر از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این محصولات پرکاربرد دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را در قسمت ثبت دیدگاه برای ما بنویسید.

محصولات مرتبط
کرم پودر طبیعی بک استیج دیورDior 
۴,۷۷۳,۰۰۰ تومان
2.5natural
2.5natural
4WO
4WO
2W – Warm
2W – Warm
+۴۰
تنوع
کرم پودر طبیعی نچرال رادیانت لانگور نارسNars 
۳,۳۷۳,۰۰۰ تومان
Barcelona Medium 4
Barcelona Medium 4
Stromboli
Stromboli
Gobi Light 3
Gobi Light 3
+۳۶
تنوع
کرم پودر طبیعی 24 ساعته اکسترا کاور دبوراDeborah 
۷۴۷,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
×شماره 04
شماره 04
×شماره 01
شماره 01
+۴
تنوع
کرم پودر مات هربال شونSCHON 
۴۱۳,۰۰۰ تومان
شماره S02
شماره S02
شماره S01
شماره S01
شماره S03
شماره S03
+۳
تنوع
کرم پودر مات مات فینیش این لیInlay 
۳۹۵,۰۰۰ تومان
شماره 28
شماره 28
شماره 40
شماره 40
شماره 24
شماره 24
+۴
تنوع
کرم پودر مات اکسترا مت پرفکشن دبوراDeborah 
۷۴۵,۰۰۰ تومان
3.2-Hazelnut
3.2-Hazelnut
3.1-Light Gold
3.1-Light Gold
×5
5
+۵
تنوع
کرم پودر طبیعی کامفورت لیفت دبوراDeborah 
۴۷۱,۰۰۰ تومان
شماره 05
شماره 05
×شماره 02
شماره 02
×شماره 01
شماره 01
+۳
تنوع
کرم پودر مات بیست و چهار ساعته کر پرفکشن دبوراDeborahامکان ارسال فوری
۶۶۰,۰۰۰ تومان
شماره 04
شماره 04
شماره 05
شماره 05
×شماره 01
شماره 01
+۳
تنوع
کرم پودر طبیعی لومیناس کاپریسCaprice 
۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان
شماره 23
شماره 23
شماره 24
شماره 24
شماره 25
شماره 25
+۳
تنوع
کرم پودر طبیعی کامفورت کالیستاCallistaامکان ارسال فوری
۳۴۶,۰۰۰ تومان
شماره L16
شماره L16
×شماره L15
شماره L15
×شماره L11
شماره L11
+۹
تنوع
کرم پودر مات فاقد چربی آکنه لاین اس پی اف هشت مایMy 
۱۹۹,۰۰۰ تومان
شماره A02
شماره A02
شماره A01
شماره A01
×شماره A05
شماره A05
+۱
تنوع
نویسنده :سارا قادری

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید