یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
کاربرد انواع براش ریمل چیست؟

کاربرد انواع براش ریمل چیست؟

ریمل یکی از محبوب ترین محصولات زیبایی در تمام ادوار بوده و هست. راهکاری سریع و فوری، تنها چند براش از آن برای احیای ظاهرتان کافی است تا شما را درخشان‌تر و سرحال‌تر جلوه بدهد. می‌توان گفت که چشم‎ها پایه و اساس آرایش هستند و بدون آنها، نتیجه نهایی چشم‌گیر و باب دل نخواهد بود. در نتیجه می‌دانیم که پیدا کردن ریمل مناسب همیشه یکی از دغدغه‌های بانوان بوده است.

برخی از ریمل‌ها رنگ خوبی به مژه‌ها می‌دهند، اما آن‌طور که باید طول مژه‌ها را افزایش نمی‌دهند. یا برخی مژه‌ها را پرپشت می‌کنند اما فر لازم را به آن نمی‌دهند و بعضی از آنها مژه‌ها را کشیده و بلند نشان می‌دهند، اما بی‌جان و کم پشت!...آیا دلیلش را می‌دانید؟ در واقع مقدار زیادی از این کار به شکل براش ریمل بستگی دارد. در واقع، برای هر مدل مژه‌ نوعی خاص از براش طراحی شده است.

انواع مختلفی از برس ریمل وجود دارد که هرکدام تاثیر قابل توجهی در آرایش مژه‌های شما دارند. آنها را می توان از مواد مختلف، با انواع موها و اشکال مختلف یافت. در این مقاله قصد داریم در مورد دسته‌های مختلف براش ریمل، جز به جز صحبت کنیم و توضیح دهیم که کدام نوع براش برای چه افکت و کدام نوع مژه بهترین انتخاب است.

مواد سازنده براش ریمل

ابتدا، بیایید با مهم ترین عاملی که باید در نظر بگیریم شروع کنیم: آیا براشی با دندانه‌های نایلونی سنتی را ترجیح می دهید یا با دندانه‌های سیلیکونی یا پلاستیکی مدرن‌تر؟

نایلون

هنگامی که حرف از براش سنتی می‌شود به احتمال زیاد در حال تصور تصویر هستید که از نایلون ساخته شده است. این براش‌های ریمل به‌خصوص در مقایسه با عموزاده‌های پلاستیکی‌شان، کمی کرکی شکل به نظر می‌رسند. براش‌های نایلونی از نظر حجم و طول بسیار عالی هستند زیرا انعطاف پذیر هستند و می توانند مژه ها را به خوبی پوشش دهند. اما با این حال، آنها همیشه در دانه دانه جلوه دادن مژه‌ها خوب نیستند و حالت چسبنده را ایجاد می‌کنند.

سیلیکون

نوع دیگری از بافت براش را با عنوان سیلیکونی و پلاستیکی داریم که برای جداسازی مژه‌ها و دانه دانه جلوه دادن آنها عالی هستند. آنها دارای دندانه‌هایی ضخیم‌تر و در نتیجه کمی سفت‌تر هستند. در مقایسه با برس‌های نایلونی، آنها معمولا برای انتخاب گزینه‌های گسترده‌تر و متنوع‌تری از اشکال، اندازه‌ها و تراکم موها را در اختیار شما قرار می‌دهند.

به‌طور کلی، براش‌های سیلیکونی برای مژه‌های متراکم و پرپشت که مستعد جمع شدن و چسبندگی هستند مناسبند. اگر شما مژه‌هایی نازک یا ظریف دارید، باید مراقب باشید زیرا برخی از براش‌های سیلیکونی ممکن است برای چشم‌های شما زبر باشند.

اندازه براش ریمل

وقتی صحبت از سایز و اندازه براش ریمل می‌شود، اولین چزی که به ذهن می‌رسد این است که هر چه براش بزرگ‌تر باشد، مژه‌ها ضخیم‌تر می‌شوند! اما این همیشه هم درست نیست. در این بخش، می‌خواهیم چگونگی تاثیر اندازه‌های براش مختلف بر روی ریمل و مژه‎ها را مورد بحث وبررسی قرار دهیم تا شما را برای انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کنیم.

براش ریمل سایز کوچک

یک براش کوچکتر همیشه دقت بالاتری دارد، کندتر است ولی در عین حال نتیجه‌ای بهتر را ارائه می‌کند. آنها به شما مجال کار کردن بر روی بچه مژه‌هایتان را می‌دهند و واقعا این امکان را فراهم می‌کنند که به هر قسمت کوچکی از مژه خود توجه کنید. براش‌های سایز کوچکتر به راحتی وارد گوشه‌های داخلی چشم می‌شوند و به آرامی و بدون ایجاد جمع شدن و چسبندگی، مژه‌ها را پوشش می‌دهند.

اگر چشمان شما بسیار کوچک است، استفاده از یک براش سایز کوچکتر کار را برای‌تان بسیار راحت‌تر می‌کند. حتی اگر چشمانی گرد دارید نیز می‌تواند مفید واقع شود زیرا راحت‌تر آن را در امتداد منحنی خط مژه قرار می‌دهید. یکی دیگر از مزایای استفاده از براش‌های ریمل کوچکتر این است که برای زدن ریمل روی خط مژه‌های پایین یا گوشه‌های داخلی و خارجی بهتر است و کنترل کردن آنها بسیار راحت است.

براش ریمل سایز متوسط

براش‎های ریمل سایز متوسط معمولا انتخاب مورد علاقه ما هستند و ما در اکثر مواقع از آنها رضایت داریم. آنها تعادلی بین دقت و کاربرد سریع ارائه می دهند، بنابراین استفاده از آنها به اندازه کافی سریع است بدون اینکه کثیف کاری داشته باشد.

براش‌های سایز متوسط در اکثر انواع مژه‌ها و اندازه چشم‌ها عملکرد خوبی دارند، به همین دلیل است که رایج‌ترین نوع سایز هستند. وقتی هنوز شک دارید که چه سایزی مناسب مژه و چشم‌های شماست، براش متوسط را انتخاب کنید.

براش ریمل سایز بزرگ

اگر از آن دسته افراد هستید که وقت کمی برای آرایش دارید و می‌خواهید یک آرایش چشم سریع و چشمگیر داشته باشید و یا به طور خاص نگران جمع شدن یا لکه شدن ریمل پشت چشم‌های‌تان نیستید، براش سایز بزرگ گزینه خوبی برای شماست. گرچه براش بزرگ‌تر می‌تواند کمی سخت باشد، اما از طرفی حجم فوق‌العاده‌ای را نیز ارائه می‌دهد، به خصوص اگر سرتاسر آن‌ها را دندانه‌های بسیار بلند تشکیل داده باشد.

مزیت دیگر آنها این است که می‌توانند به سرعت ریمل را در تمام طول خط مژه بزنند. یعنی کافیست براش را در انتهایی‌ترین قسمت مژه قرار دهید و چند مرتبه پلک بزنید. تمام شد! مژه‌ها حالت و رنگ به‌خود گرفتند. اما اگر می‌خواهید دقت را نیز چاشنی کار کنید، می‌توانید هم‌زمان از یک براش بزرگ و یک براش سایز کوچک استفاده کنید. ریمل زدن را با براش کوچکتر برای جداسازی مژه‌ها شروع کنید، و سپس با برس پهن‌تر برای حجم‌دهی کار را ادامه دهید.

انواع براش ریمل و کاربرد آنها

حالا قصد داریم کمی بیشتر با انواع ساختمان برس ریمل‌ها موجود در بازار بپردازیم تا بهتر با آن‌ها آشنا شوید.

1- براش باریک

برس‌های این مدلی با ظاهری کشیده و پر از دندانه‌های ریز به کاور کردن تک تک مژه‌های شما کمک می‌کند و برای مژه‌های صاف و کوتاه انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد چون حتی مژه‌های ریز گوشه‌های داخلی چشم شما را هم فرم خواهد داد.

براش‌های باریک بیشتر اثر بلند کنندگی دارند و با آنها ریمل زدن را با تمیزی بیشتری می‌توانید انجام دهید. اما این براش‌ها به هیج وجه خاصیت حجم دهندگی نداشته و برای کسانی که به دنبال ریمل با حجم دهندگی بالا هستند، مناسب نیست.

2- براش ساعت شنی

یکی دیگر از انواع برس ریمل میتوان به برس ساعت شنی اشاره کرد که انحنای اطراف این برس ها به مژه‌ها جلوه و زیبایی خاصی خواهند بخشید. این نوع براش‌ها بیشتر برای بلند کردن و حجم دهی به مژه‌های گوشه بیرونی چشم کاربرد دارد. توجه داشته باشید که اگر این مژه های بیرونی، خوب حجم دهی و بلند شوند چشم‌های شما کشیده‌تر و درشت‌تر به‌نظر خواهد رسید.

3- براش مخروطی

چه مژه‌های کوتاه‌ و ظریف‌ داشته باشید و چه بچه مژه‌های آزاردهنده‌ای که دسترسی به آن‌ها سخت است، این طرح از برس به بهترین شکل همه را پوشش می‌دهد. این براش با طراحی جالب و هیجان انگیز مخروطی شکلی دارد، با نوک مخروطی خود مژه‌های کوچک را سر و سامان می‌دهد و با پایه گردی که دارد بقیه مژه‌های کوتاه و بلند را پوشش می‌دهد.

4- براش مارپیچ

یکی از بهترین گزینه‌ها که هم عمل حجم دهندگی و هم فرم دهی به مژه ها را به خوبی انجام دهد، براش مارپیچ است. اگر میخواهید که هم مژه های‌تان پرپشت و حجیم شود و هم حالت داشته باشند، بهترین گزینه برس‌های مارپیچی است.

5- براش منحنی

از دیگر انواع برس ریمل میتوان به براش‌های محنی اشاره کرد. اگراز آن دسته افرادی هستید که مژه‌هایی بلند دارید و میخواهید جلوه زیبا و خاص به آنها بدید، بهترین پیشنهاد برای شما ریمل با برس منحنی هست. کاربرد این نوع برس بیشتر برای فر دادن به مژه بوده و برای کسانی که مژه‌هایی صاف و بی‌حالت دارند به خوبی عمل خواهد کرد و جلوه چشمگیری به مژه‌های آنها خواهد بخشید.

برای استفاده خوب و درست از این مدل برس باید براش را از وسط مژه به سمت بالا حرکت دهید. این برس مژه‌های شما را به سمت بالا متمایل خواهد کرد که باعث درشت‌تر دیده شدن چشم‌های‌تان میشود.

6- براش به شکل s

این نوع براش‌ها دو کاره هستند. یعنی هم بلند کننده و هم حجم دهنده هستند و مژه‌های شما را با فرمی جذاب نمایان خواهند کرد. نکته جالب این که این نوع برس گوشه‌های داخلی چشم را هم به‌خوبی پوشش داده و پر خواهد کرد. براش S شکل یکی از برس‌های پرکابرد و پرطرفدار است که می‌توانید بدون مشکل و گلوله گلوله شدن و چسبندگی ریمل روی مژه‌ها چند مرتبه از آن استفاده کنید.

7- براش گرد یا توپی

اگر قصد دارید روی قسمت خاصی از مژه ها تمرکز کنید و آن را ریمل بزنید طوری که به مژه های دیگر برخورد نکند و نچسبد، این نوع برس گزینه مناسبی برای شماست. این مدل براش‌ها برای ریمل زدن نقطه‌ای بسیار مناسب بوده و به خوبی می‌توانید مژه‌های کوچک و کم پشت خود را پوشش بدهید. همچنین میتوانید برای ریمل زدن بقیه مژه‎ها هم به راحتی و بدون مشکل از این برس استفاده کنید.

در ادامه این مطلب ما قصد داریم شما را با چند نمونه از خوش‌قیمت‌ترین و پرمصرف‌ترین محصولات اورجینال را برای رفع بوی بد بدن آشنا کنیم. تمامی این محصولات با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا در فروشگاه ریحا موجود هستند و شما می‌توانید برای خرید هر یک از آن‌ها، از طریق وب سایت اقدام نمایید.

1- ریمل گرندیوس بلک لانکوم

خریدریمل گرندیوس بلک لانکوم

بسیاری از خانم‌ها به دلیل داشتن مژه‌های نازک ترجیح می‌دهند تا از محصولات درجه یک استفاده کنند تا حجم دهندگی مژه‌های خود را افزایش دهند. این ریمل دارای رنگ مشکی است که به همراه یک برس نرم و انعطاف پذیر روانه بازار شده است. استفاده از این محصول باعث افزایش حجم مژه شده و انعطاف پذیری مژه‌ها را افزایش می‌دهد. ترکیبات به کار رفته در این محصول مانع چسبندگی مژه‌های صورت خواهد شد. ریمل گرندیوس بلک لانکوم با خاصیت پوشانندگی بالا برای استفاده روزمره مناسب است.

استفاده از برس مخصوص قرار داده شده در این محصول مانع پخش شدن ریمل در زیر چشم‌ها خواهد شد که این امر برای بسیاری از خانم‌های امروزی دارای اهمیت است. اگر بخواهید مژه‌های صاف و یا فر داشته باشید، می‌توانید از برس مخصوص ریمل گرندیوس بلک لانکوم استفاده کنید. این محصول از ترکیب عصاره گل رز تشکیل شده است که بدون ایجاد لکه و پخش شدگی برای خانم‌های سخت پسند مناسب است. اگر دارای حساسیت پوستی هستید می‌توانید بدون دغدغه از این محصول استفاده کنید.

2- ریمل پوش آپ اولترا بلک بورژوآ

خریدریمل پوش آپ اولترا بلک بورژوآ

ریمل پوش آپ اولترا بلک، ریملی حجم‌دهنده و جداکننده مژه است. این ریمل جادویی، توسط برند بورژوا در کشور فرانسه تولید شده است. ریمل پوش آپ اولترا بلک، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا و 7 روز ضمانت بازگشت است و به صورت تکی به فروش می‌رسد. این ریمل حجم‌دهنده، به رفع مشکل کم‌حجمی مژه‌های شما، پاسخی مناسب داده و آن‌ها را بلند و خوش‌حالت می‌کند.

ریمل پوش آپ اولترا بلک، جز بهترین ریمل‎های پیشنهادی برای جدا کردن مژه‌ها از یکدیگر نیز هست و با پوشانندگی بالا و ساختاری سبک، به زیبایی و آرایش شما کمک شایانی می‌کند. این ریمل، مانع ایجاد حس ناخوشایند سنگنینی مژه و درد چشم‌ها از این بابت می‌شود. ریمل پوش آپ اولترا بلک، ریملی فاقد چربی، دارای ماندگاری بالا و ضد آب بوده و پایانی خوش برای این کابوس‌ها در خانم‌هاست. از طرفی نه تنها باعث ریزش مژه‌ها نمی‌شود بلکه به بهبود سرعت رشد مژه‌ها نیز کمک می‌کند.

3- ریمل حجم دهنده و بلند کننده دو فرچه دابل افکت ارویفلیم

خریدریملدو فرچه دابل افکت ارویفلیم

با ریمل حجم دهنده و بلند کننده دو فرچه دابل افکت می‌توانید دو ظاهر کاملا متفاوت را تجربه کنید. یکی از فرچه‌ها مژه‌ها را بلندتر و پررنگ تر می‌کند و دیگری حجم بی نظیری به مژه‌ها می‌دهد. برای افزایش طول مژه‌ها از فرچه‌ی بالایی یا فرچه‌ی باریک تر استفاده کنید. این فرچه ظاهر طبیعی تری به مژه‌ها می‌دهد و گزینه‌ی خوبی برای استفاده‌ی روزمره است. برای حجم دهی به مژه‌ها از فرچه‌ی پایینی یا فرچه‌ی حجیم تر استفاده کنید. . همچنین بافت کرم مانندی دارد که به خوبی روی مژه‌ها استعمال می‌شود.

این فرچه مژه‌ها را به طرز شگفت انگیزی پرپشت تر نشان می‌دهد و گزینه‌ی خوبی برای استفاده در مهمانی‌ها و موقعیت‌های خاص است. با استفاده از هر دوی این فرچه‌ها می‌توانید ظاهر فوق العاده زیبا و جذابی را به چشمان تان ببخشید. این ریمل طول مژه‌ها را تا 60% افزایش می‌دهد و حجم آن‌ها را تا 11 برابر بیشتر می‌کند. فرمولاسیون سیاه و ضد پخش شدن این ریمل تمام طول روز روی مژه‌های شما باقی می‌ماند. از طرفی این محصول از نظر بالینی تست شده است و هیچ گونه ضرری برای مژه‌ها و چشم‌های شما ندارد.

4- ریمل مدل اکسترا ولوم لوسمنت

خریدریمل مدل اکسترا ولوم لوسمنت

برند لوسمنت یکی از برندهای برتر تولید کننده محصولات آرایشی است که در زمینه تولید محصولات تخصصی بسیار عالی عمل کرده است. این برند ایرانی با در نظر گرفتن نیاز خانم‌ها در تلاش است تا محصولات خود را با بهترین مواد اولیه تولید نماید. یکی از محصولات فوق‌العاده پرطرفدار این برند ریمل است که مورد توجه خانم‌های نسل جوان قرار دارد. ریمل لوسمنت از فرمولاسیون گیاهی تولید شده است که باعث تقویت مژه‌های چشم می‌شود. ترکیبات به کار رفته در این محصول از ویتامین E، ویتامین B5 و غیره تشکیل شده است.

جهت آبرسانی و تقویت مژه‌ می‌توانید از ریمل مدل اکسترا ولوم لوسمنت به صورت روزانه استفاده کنید. ریمل مدل اکسترا ولوم لوسمنت از ترکیب ویتامین‌های مختلف تشکیل شده است که بدون پارابن بوده و باعث آبرسانی مژه‌ها می‌شود. این محصول قابلیت بلند کنندگی مژه را دارا بوده و برای حجم دهندگی مژه‌های چشم مؤثر است. ترکیبات عالی به کار رفته در این محصول مانع چسبندگی مژه به یکدیگر می‌شوند.

5- ریمل آرایشی سه کاره ام تو بیوتی

خریدریمل آرایشی سه کاره ام تو بیوتی

شرکت آلمانی ام تو بیوتی (M2 Beaute) ریمل آرایشی سه کاره ام تو بیوتی را برای شما که به دنبال ریملی خوش‌ساخت با کارکرد ویژه در حجم‌دهی و بلند کنندگی مژه‌های خود هستید، تولید کرده است. ریمل آرایشی سه کاره ام تو بیوتی با ویژگی چند منظوره خود توانایی ایجاد اثر شگفت انگیز حجم‌دهی معرکه، بلندکنندگی فوق العاده و همچنین حالت دهی عالی در مژه‌های شما دارد. فرمولاسیون حرفه‌ای این ریمل آلمانی در عین ویتامینه بودن دارای کارکرد بلندکننده، حجم دهنده، حالت دهنده، و جدا کننده است که جلوه‌ای فوق‌العاده را به چشم‌های شما می‌دهد.

این محصول کم‌نظیر علاوه بر داشتن بافت عالی از رنگدانه مشکی که موجب می‌شود بیشترین رنگ به مژه‌های شما داده شود، از ترکیبات ویتامنه در فرمول خود استفاده نموده تا مژه‌ها را تقویت کند. در نتیجه در طولانی‌مدت باعث پرپشت شدن مژه‌های شما نیز می‌شود. ریمل آرایشی سه کاره ام تو بیوتی 7 روز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد تا با امنیت و آرامش خرید کنید.

6- ریمل دابل افکت دبورا

خریدریمل دابل افکت دبورا

ریمل دابل افکت یک محصول بسیار با کیفیت از برند ایتالیایی دبورا است که با توجه به قیمت مناسبش کارایی بسیار بالایی دارد. اگر مژه‌های کوتاه و کم پشتی دارید و به دنبال یک ریمل با کیفیت و پرکاربرد هستید که همزمان هم حجم زیادی به مژه‌هایتان بدهد و هم طول آنها را زیاد کند، ریمل دابل افکت گزینه مناسبی برای شما است. این ریمل ماندگاری بالایی دارد و در عین حال بلندکننده و حالت دهنده هم است.

فرچه مویی درشت این محصول، مژه‌ها را بصورت جداگانه حالت می‌دهد و حجم خیره کننده‌ای به آنها می‌بخشد. همچنین فرچه کشیده‌تر آن باعث جداسازی موهای مژه از هم شده و آن‌ها را بلند و کشیده می‌کند. این ریمل فاقد عطر و رایحه، ضد حساسیت و مورد تایید متخصصان چشم است. به دلیل ویژگی‌های این ریمل از جمله افزایش طول و حجم مژه‌ها، پس از استفاده از این ریمل مژه‌ها طوری به نظر می‌رسد که انگار مژه مصنوعی کاشته‌اید.

7- ریمل سری املشی مدل اکسترا ولوم فلورمار

خریدریمل سری املشی اکسترا ولوم فلورمار

ریمل حجم دهنده سری املشی مدل اکسترا ولوم فلورمار همان طور که ذکر شد دارای برسی با طراحی بی نظیر است تا بیشترین حجم ممکن را به مژه ها ببخشد. این ریمل روی مژه ها جمع نمی شود و آن ها پر پشت نشان می دهد. قیمت مناسب این ریمل در کنار ماندگاری بالای آن باعث شده انتخابی مناسب برای استفاده روزمره باشد. این ریمل همچنین به راحتی با پاک کننده های چشم تمیز شده و سیاهی زیر چشم باقی نمی گذارد.

با استفاده از ریمل فلورمار می توانید مژه های باشکوه و زیبا بسازید و نگران ریزش آن زیر چشم نباشید. همچنین با توجه به قدیمی بودن و اصیل بودن برند فلورمار می توانید نسبت به کیفیت این ریمل مطمئن باشید.از خصوصیات بارز و فوق‌العاده این ریمل آرایشی، داشتن رنگدانه های مشکی و و فرچه بزرگ آن برای حجم دهی بیشتر است. همچنین این محصول در عین حجم دهندگی فوق العاده‌ای که دارد، به هیچ عنوان در زیر چشم ریزش نمی‌کند.

در پایان این مطلب، امیدواریم تا با مطالب گفته شده و معرفی محصولات مرتبط، شما را با مجموعه کاملی از بهترین ریمل‌های موجود در بازار آشنا کرده باشیم. شما می‌توانید طبق سلیقه‌ خود و نوع آرایشی که می‌پسندید، اقدام به خرید هریک از ریمل‌های معرفی شده با نوع برس مدنظرتان از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از آن‌ها دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظر خود را برای ما بفرستید.

محصولات مرتبط
ریمل چشم حجم دهنده ولوم اپ بلک لش برس نوک تیز بلBellامکان ارسال فوری
۵۶۸,۰۰۰ تومان
مشکی
مشکی
ریمل چشم حجم دهنده اکستند ولوم چهار در یک برس باریک کالیستاCallistaامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲۸۴,۰۰۰ تومان۲۶۴,۰۰۰ تومان
0
ریمل چشم حجم دهنده اورجینال برس ژلی بلBellامکان ارسال فوری
۴۵۹,۰۰۰ تومان
0
ریمل چشم حجم دهنده بیگ بوم برس نوک تیز جی سی امg c mامکان ارسال فوریپیشنهاد شگفت انگیز
۰
:
۰
:
۰
۲۲۴,۰۰۰ تومان۱۷۵,۰۰۰ تومان
0
نویسنده :سارا قادری

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
براش ریمل ها از چه جنسی تولید می‌شوند؟
پاسخ:

براش ریمل ها یا سیلیکونی هستند یا از جنس نایلون تولید می شوند.

براش ریمل ها در چه سایزهایی تولید می‌شوند؟
پاسخ:

براش ریمل ها یا کوچک یا متوسط یا بزرگ هستند.

انواع براش ریمل چیست؟
پاسخ:

انواع براش ریمل شامل براش باریک، براش ساعت شنی، براش مخروطی، براش مارپیچ، براش منحنی، براش S شکل و براش گرد یا توپی است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید