یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
طرز تهیه 8 نوع بالم لب خانگی

طرز تهیه 8 نوع بالم لب خانگی

همه ما داشتن لب‌هایی نرم و شاداب را دوست داریم اما اغلب به دلیل سبک زندگی اشتباه، آفتاب و شرایط سخت آب و هوایی، حساس بودن ویا تغذیه اشتباه از این موهبت بی بهره‌ایم. پوست لب بسیار حساس است و دائما با مایعات، غذاهای داغ و ادویه‌های مختلف در تماس‌اند و دقیقا به همین دلیل نیاز به مراقبت دارند تا زیبایی خود را حفظ کرده و خود را ترمیم کنند.

اگر لب‌های شما خشک و پوسته پوسته شده، با یک لبخند ساده ترک می‌خورد و یا چروک شده، بهترین راه استفاده از مواد طبیعی برای آبرسانی و کمک به ترمیم سریع لب است. نگران نباشید پوست لب به دلیل خونرسانی بالا سریع ترمیم می‌شود و بزودی مشکلتان حل خواهد شد. بالم لب راهکاری مناسب برای داشتن لب‌هایی زیباست که در این مقاله بهترین دستورها برای طرز تهیه بالم لب خانگی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. سخت نگیرید! برای تهیه بالم لب کافیست کابینت آشپزخانه خود را باز کنید و با هر آنچه که در دسترس دارید بالم لب تهیه کنید.

اگر احیانا یکی از مواد اولیه را نداشتید تا انتهای مقاله صبر کنید، زیرا مواد جایگزین نیز ذکر شده است. حتما شما هم می‌توانید با استفاده از این 8 دستورالعمل بالم لب 100٪ طبیعی و دلخواه خود را بسازید و زیبایی را به لبانتان هدیه دهید.

بالم لب چیست؟

بالم لب در واقع محصولی برای محافظت از لب‌ها است که خاصیت نرم‌کنندگی و آبرسانی دارد. برخی افراد تصور می‌کنند می‌توانند از کرم‌های مرطوب کننده جهت نرم کردن لب‌ها استفاده کنند. البته استفاده از آنها مانعی ندارد اما بالم به سبب دارا بودن فرمول خاص برای لب‌ها مناسب‌تر بوده و توصیه می‌شود که از این محصول استفاده کنید.

فواید استفاده از بالم لب • استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. • بالم لب برای جلوگیری از خشک شدن لب‌ها بخصوص در فصول سرد سال کاربردی است. • در لب‌ها غده عرقی وجود نداشته و لب‌ها زود خشک می‌شوند. به همین خاطر توصیه می‌شود که از بالم لب استفاده شود. بالم چرب و سنگین نبوده و لب را آبرسانی می‌کند. • از آن می‌توانید برای پوشاندن چین و چروک لب، زیر رژ استفاده کنید. • پوست‌های مرده را از بین برده و رنگ طبیعی لب را نشان می‌دهد. • درخشندگی زیبایی به لب‌ها می‌بخشد که در جذاب‌تر بنظر رسیدن شما تاثیر مثبتی دارد. • استفاده از بالم باعث حجیم‌تر نشان دادن لب‌ها می‌شود. • برخی بالم لب‌ها دارای SPF بالایی هستند که از بافت نرم لب در برابر اشعه ماوراءبنفش، که اشعه‌ای مضر در آفتاب است، محافظت می کند. • بالم لب حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که مقابله با رادیکال های آزاد بدن ممکن می کند. • همچنین حاوی مواد تسکین دهنده است و حتی برخی از انواع آن برای کسانی که از زخم، شکافی و خشکی عمیق روی لب رنج می‌برند، مفید است.

بالم های لب صنعتی ممکن است قیمت زیادی داشته باشند، اما جای نگرانی نیست چون شما با این مقاله می‌توانید به راحتی بالم لب مخصوص خود را تهیه کنید و از لب‌های زیبایتان مراقبت کنید.

فواید بالم لب خانگی

اینطور به‌ نظر می‌رسد از چیزی که روی لب و نزدیک دهان‌تان استفاده می‌کنید، برای پوست و حتی خوردن بی خطر باشد! بر خلاف تصور اینطور نیست و برخی از بالم‌ها دارای مواد معطر و حساسیت‌زا هستند. به همین خاطر به شما توصیه می‌کنیم اگر پوست لب‌هایتان حساس است و سوزش دارد، از آنها استفاده نکنید.

در تولید بسیاری از بالم‌ها از موادی نظیر اسید سالیسیلیک، فنول، منتول و مواد مضر استفاده می‌شود که این مواد در مدت زمان طولانی باعث خشک شدن بیشتر لب‌ها می‌شوند. به این خاطر امروزه استفاده از محصولات طبیعی و عاری از مواد مضر شیمیایی توصیه می‌شود.

با ساختن بالم لب‌های خانگی که معمولا از موم عسل، آلوئه ورا، شکلات، میوه‌های مختلف و وازلین ساخته می‌شوند، خبری از هیچ‌کدام از مواد شیمیایی و مضر نیست. از طرفی، با هزینه‌ای بسیار کم می‌توانید انواع مختلف بالم در طعم‌های متنوع را در دسترس داشته باشید. کره شی باتر دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی است که مانع طبیعی پوست را تقویت کرده و از رطوبت لب ها محافظت می کند.

8 دستور ساخت برای داشتن بالم لب خانگی

ما تصمیم گرفتیم در این مقاله چند روش راحت ساختن بالم لب در خانه را به شما یاد دهیم. این روش‌های در عین ساده بودن بسیار کاربردی است و به شما کمک می‌کند تا هر زمان که اراده کنید؛ در مدت کوتاهی بهترین بالم لب را با مواد خانگی و ارگانیک برای خود تهیه کرده و لب‌هایتان را نرم و مرطوب کنید. استفاده از مواد مختلف در انواع بالم لب‌های خانگی کمک می‌کند تا طیف وسیعی از ویتامین‌هاسلول‌های لب شما ارا تغذیه کنند.

1-بالم لب عسل و نعناع

یکی از مواد پرکاربرد و مرسوم برای تهیه بالم لب، موم زنبور عسل است. این ماده به علت مرطوب کنندگی قوی در بسیاری از بالم لب‌های تولید شده تجاری نیز کاربرد دارد. روغن نعناع نیز به دلیل عطر و طعم بی‌نظیری که دارد در تهیه بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی تجاری نیز استفاده می‌شود.

مواد لازم برای تهیه بالم لب عسل و نعناع: نعناع: هشت قطره موم زنبور عسل: یک قاشق چای خوری روغن شاهدانه: پنج میل کره: ده گرم روغن مرکبات: هشت قطره

طرز تهیه: برای تهیه این بالم لب کافیست هشت قطره روغن نعناع و یک قاشق چای خوری موم زنبور عسل را با کره و روغن‌ها ترکیب کنید. مواد ترکیب شده را روی حرارت کم نگه داشته و پس از آب شدن موم، مواد را با یک همزن به خوبی مخلوط کنید. سپس حدود دو ساعت زمان برای خنک شدن مواد در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید که استفاده از روغن‌ها و کره باعث می‌شود که با چرب کردن لب، بدون نیاز به استفاده بیش از حد از مواد، سطح بیشتری از لب خود را با بالم لب بپوشانید. بالم موم زنبور عسل شما حدودا تا شش ماه عمر مفید داشته و قابل استفاده می‌باشد.

اگر دوست دارید می‌توانید برای رنگ دهی به هر کدام از بالم لب‌های تولید شده خود، به دلخواه از رژ لب خرد شده نیز استفاده کنید. بدین صورت که مقداری از رژ لب رابا مواد مخلوط کردهد سپس روی حرارت بگذارید تا یکدست شود.

2- بالم لب روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از مواد بسیار پرکاربردی و پرطرفدار در محصولات آرایشی و بهداشتی است. جدا از رایحه خوشمزه و دلنشینی که دارد لب را به بهترین شکل رطوبت رسانی نیز می‌کند. روغن نارگیل به دلیل داشتن اسیدهای چرب از پوست در مقابل اشعه UV نیز محافظت کرده و از بسیاری از بیماری‌های پوستی جوگیری می‌کند.

مواد لازم برای تهیه بالم لب روغن نارگیل: روغن نارگیل: 2 قاشق چای خوری وازلین بهداشتی: به میزان لازم ویتامین E: یک کپسول قوطی تمیز و خالی برای نگهداری مواد

طرز تهیه: ابتدا روغن نارگیل و وازلین را باهم مخلوط کنید سپس روی حرارت قرار دهید تا به روش بن ماری کاملا آب شود. حالا کپسول ویتامین E را سوراخ کنید و به مواد بیفزایید. خوب هم بزنید تا مواد یکدستی بدست آید. مواد بدست آمده را در ظرفی در یخچال نگهداری کنید.

3-بالم لب توت فرنگی رایحه توت فرنگی برای اکثر افراد دوست داشتنی و لذیذ است، از طرفی این میوه سرشار از ویتامین‌های A و E و K به همراه منیزیم نیز است. این ویتامین‌ها در کنار رطوبت رسانی خوبی که برای لب انجام می‌دهند، در مقابل اشعه‌های خطرناک نور خورشید نیز مقاوم هستند.

مواد لازم برای تهیه بالم لب توت فرنگی: عصاره توت فرنگی: به مقدار کافی روغن آفتابگردان: چهار قاشق غذاخوری موم زنبور عسل: دو قاشق غذاخوری قوطی تمیز و خالی برای نگهداری مواد

طرز تهیه: برای تهیه این بالم لب دو قاشق غذاخوری موم زنبور عسل، چهار قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان و کمی روغن با طعم توت فرنگی را باهم به خوبی مخلوط کنید. مواد را روی حرارت قرار دهید، وقتی به غلظت مناسب رسید آن را درون قوطی تمیز ریخته درون یخچال قرار دهید تا خنک شود.

4- بالم لب روغن زیتون و ویتامین E

همانطور که می‌دانید ویتامین E یکی از مهم‌ترین ویتامین‌ها برای پوست و بهترین درمان‌ها برای خشکی و ترک لب است. بسیاری از افراد تنها با استفاده از این ویتامین از خشکی لب جلوگیری می‌کنند، اما اگر دنبال یک ترکیب مفیدتر با خصوصیات درمانی بیشتر هستید به طرز تهیه این بالم لب خانگی توجه کنید.

مواد لازم برای تهیه بالم لب روغن زیتون و ویتامین E: روغن زیتون: دو قاشق غذا خوری کپسول ویتامین E: یک عدد وازلین بهداشتی: به مقدار لازم قوطی تمیز و خالی برای نگهداری مواد

طرز تهیه: در ابتدا دو قاشق غذا خوری روغن زیتون و وازلین بهداشتی را حرارت داده و ذوب کنید. سپس کپسول ویتامین را به کمک یک سوزن سوراخ کرده و مایع داخل آن را به مواد اضافه نمایید. پس از ترکیب و یک دست کردن مواد، آن را در قوطی ریخته، در یخچال قرار داده و بعد از خنک شدن از آن استفاده کنید. مدت زمان استفاده از این بالم لب شش الی هشت ساعت است.

5- بالم لب گل سرخ گذشته از بوی خوش و رنگ زیبایی که گل سرخ دارد، این گل به دلیل مواد فعالی که درون خود دارد برای پوست بسیار مفید بوده و به خوبی آن را آبرسانی می‎کند. همچنین ویتامین E موجود در روغن این گل سبب کاهش چین و چروک لب شده و از این رو برای ساخت بالم لب بسیار عالی می‌باشد.

مواد لازم برای تهیه بالم لب گل سرخ: کره کاکائو: یک قاشق غذا خوری موم قالبی: یک قاشق غذاخوری عصاره وانیل: یک قاشق چای‌خوری روغن گل سرخ: سه قاشق غذاخوری روغن کرچک: نصف قاشق غذاخوری ریشه آلکانت پودرشده: یک‌ چهارم قاشق چای‌خوری

طرز تهیه: موم قالبی را ذوب کنید و سپس روغن کرچک، کره کاکائو و روغن گل سرخ را به آن اضافه کنید؛ عصاره وانیل را اضافه کنید؛ پودر ریشه آلکانت را برای اضافه‌کردن مقداری رنگ طبیعی به بالم لب، به این مواد بیفزایید؛ وقتی مخلوط مواد خنک شد، آن را در ظرفی بریزید و درون یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد.

6- بالم لب تمشک و لیمو

یک بالم لب خوشمزه و لذیذ با خواص فراوان! تمشک سرشار از ویتامین B بوده و طبع سرد و خنک آن سبب رطوبت رسانی به پوست لب‌ها می‌شود. خاصیت روشن کنندگی این میوه تیرگی لب‌ها را به مرور از بین بردده و رنگ طبیعی آنها را ظاهر می‌کند. مواد لازم برای تهیه بالم لب تمشک و لیمو: ژلاتین تمشک: دو قاشق چای خوری روغن نارگیل: دو قاشق غذاخوری اسانس لیمو: چهار قطره یا یک قاشق قوطی تمیز و خالی برای نگهداری مواد

طرز تهیه: ابتدا روغن نارگیل جامد را در مایکروویو به مدت 20 ثانیه گرم کنید تا مایع شود. مخلوط ژلاتین تمشک را اضافه کرده و دو ماده را به خوبی با هم مخلوط کنید. این مواد را یکبار دیگر در مایکروویو قرار دهید، و هنگامی که ژلاتین ذوب شد، به روغن تمشکی رنگ جذاب، اسانس لیمو را اضافه کرده و آن را به خوبی مخلوط کنید. این مخلوط را با دقت در قوطی بالم لب خود بریزید و در یخچال بگذارید تا سفت شود. بعد از گذشت نیم ساعت بالم لب تمشکی شما آماده است که می‌توانید به دفعات در طول روز از آن استفده کنید.

7- بالم لب اسطوخودوس و نعناع مواد لازم برای تهیه بالم لب اسطوخودوس و نعناع: موم عسل: یک قاشق غذاخوری کره شی باتر: دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل: یک قاشق غذاخوری اسانس نعناع فلفلی: شش قطره اسانس اسطوخودوس: شش قطره قوطی تمیز و خالی برای نگهداری مواد

طرز تهیه: موم زنبور عسل، روغن نارگیل و شی باتر را در یک قابلمه کوچک روی حرارت متوسط و کم ذوب کنید. هنگامی که ظرف را از روی حرارت برداشتید، روغن‌های ضروری را اضافه کرده و خوب هم بزنید تا مخلوطی یکدست بدست بیاید. بالم لب را داخل قوطی مورد نظر ریخته، داخل یخچال بگذارید تا سرد شود.

8- بالم لب شکلاتی

شکلات یکی دیگر از مواد بی ضرر و خوشمزه طبیعی است که سرشار از خواص و فایده‌های گوناگون است. شکلات پوست لب را مرطوب و تغذیه شده نگهمیدارد و از پوست‌تان در مقابل اشعه‌های مضر فرابنفش محافظت می‌کند. استفاده از شکلات برای ساختن بالم لب به دلیل رایحه خوشی که دارد شما را ترغیب به استفاده مکرر از آن خواهد کرد.

مواد لازم برای تهیه بالم لب شکلاتی: موم سفید: دو قاشق چایخوری پودر کاکائو: یک قاشق چایخوری روغن بادام شیرین: دو قاشق چای خوری روغن نعناع: چند قطره قوطی تمیز و خالی برای نگهداری مواد

طرز تهیه: ساخت بالم را با ذوب کردن موم به روش بن ماری شروع کنید. پودر کاکائو را اضافه کرده و هم بزنید تا یکدست شود. هم‌زمان که مشغول هم زدن هستید روغن بادام شیرین و روغن نعناع را اضافه کنید. مواد را خوب باهم مخلوط کنید، بالم لب خوشبو و خوشرنگ شما آماده است.آن را در قوطی تمیز ریخته، در یخچال قرار دهید تا سرد شود و سپس استفاده کنید.

در ادامه این مطلب ما قصد داریم شما را با چند نمونه از خوش‌قیمت‌ترین و پرمصرف‌ترین بالم لب‌های اورجینال با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا آشنا کنیم. تمامی این محصولات در فروشگاه ریحا موجود هستند و شما می‌توانید برای خرید هر یک از آن‌ها، از طریق وب سایت اقدام نمایید.

1- بالم لب روسی وازلین

خریدبالم لب روسی وازلین

در واقع عدم وجود غدد عرقی در بافت لب‌ها باعث شده تا قابلیت عرق کردن در آن وجود نداشته باشد. بنابراین در زمان‌هایی که هوا سرد و خشک می‌شود، موضوع خشکی لب‌ها برای بسیاری از افراد پیش می‌آید. در این شرایط مبتلایان این عارضه باید از بالم لب‌های مرغوب و با کیفیتی مانند بالم لب روسی وازلین استفاده کنند چرا که این محصول کاربردی دارای ترکیبات آبرسان و نرم کننده‌ای است که باعث ترمیم لب‌های خشک و آسیب دیده می‌شود و در نهایت حس نرمی و لطافت را به لب‌های فرد القا می‌کند.

ناگفته نماند که در ترکیبات این بالم لب علاوه بر استفاده‌ی کنترل شده از مواد چربی زا، از خواص طبیعی روغن مقوی نارگیل نیز استفاده شده است. چربی‌های کنترل شده موجود در این محصول نه تنها باعث سنگینی و چسبندگی در لب‌ها نمی‌شود بلکه به زیبایی و درخشندگی لب‌ها نیز می‌افزاید. وجود رایحه‌ی خوش گل رز در این محصول از دیگر ویژگی‌های آن است. در کنار این موارد باید گفت که این مدل بالم لب حاوی رنگدانه‌های قرمز رنگ طبیعی و ملایمی بوده که فرد مصرف کننده با استفاده از آن می‌تواند هم پوست لب خود را چرب نگه دارد و هم رنگ طبیعی و زیبایی را به لب‌های خود ببخشد.

2- بالم لب براق کننده آلبالو کامان

خریدالم لب براق کننده آلبالو کامان

بالم نرم و براق کننده لب آلبالو کامان با فرمولاسیون ویتامینه و دارای روغن‌های طبیعی به حفاظت از لب‌ها پرداخته و رطوبت لب‌ها را در طی روز حفظ می‌کند. بالم نرم کننده کامان از خشکی و ترک خوردگی لب‌ها جلوگیری می‌کند و لب‌هایی با ظاهری نرم و براق و بدون نقص برایتان به ارمغان می‌آورد. این محصول با استفاده از فیلتر UV به محافظت از لب‌ها در مقابل نور خورشید می‌پردازد.

بالم نرم و براق کننده لب کامان دارای عصاره و رایحه دلپذیر آلبالو است و از هیچ گونه مواد شیمیایی و یا مواد افزودنی در آن استفاده نشده است. این بالم با حفظ رطوبت در لب، آنها را نرم نگه می‌دارد و به حفظ زیبایی لب‌هایتان کمک می‌کند. بالم لب کامان بسیار با کیفیت بوده و حاوی روغن آرگان و شی باتر است و با وجود ویتامین E و اسیدهای چرب اشباع شده، پوست لب را نرم و مرطوب نگه می‌دارد.

3- بالم لب دایموند هدی بیوتی

خریدبالم لب دایموند هدی بیوتی

برند آمریکایی و خاص‌پسند هدی بیوتی، از کمپانی‌های موفقس است که در لاین مراقبتی و آرایشی، محصولات مطرح و پرطرفداری را وارد بازار جهانی کرده است. این محصول پرطرفدار دارای فرمولاسیون غنی شده با کره انبه و روغن نارگیل که در عین مغذی بودن، کاملا تسکین دهنده است و بدون ایجاد سنگینی روی لب‌ها می‌نشیند.

بالم لب دایموند جدا از خواص مراقبتی از جنبه زیابیی و آرایشی نیز وارد عمل شده و با نمای درخشش و الماسی خود تاثیری چشمگیر بر روی زیبایی و گیرایی لب‌ها می‌گذارد. همچنین از نقاط قوت این محصول این است که بدون آزمایش روی حیوانات تولید شده و برای دوستداران و حامیان حقوق حبوانات انتخاب مناسبی است.

4- بالم لب توت فرنگی لبلو

خرید بالم لب توت فرنگی لبلو

یکی از پر طرفدارترین و باکیفیت ترین محصولات مراقبت از لب متعلق به برند Labello است. واژه لابلو از ترکیب دو کلمه لاتین labium به معنی لب و bellum به معنی زیبا ساخته شده است. در تولید محصولات لابلو علاوه بر عصاره دانه انگور و گلیسیرین از تکنولوژی HYDRA IQ هم استفاده شده است که موجب محافظت و آبرسانی عمیق لب‌ها می‌شود.

همچنین این محصول حاوی SPF10 است و از لب‌ها در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب به خوبی محافظت می‌کند. بالم لب توت فرنگی لابلو، رایحه ملایم و خوشایند توت فرنگی و رنگ قرمز براق با جلوهای زیبا به لب ها می دهد. شی باتر و روغن جوجوبای موجود در ترکیب این محصول، ضمن تغذیه، آبرسانی و محافظت از لب‌ها، به مراقبت، ترمیم و بازسازی لب‌های خشک، حساس و آسیب دیده هم کمک می‌کنند.

5- بالم لب مدل هیدرو کر 24 ساعته نیوا

خریدبالم لب مدل هیدرو کر 24 ساعته نیوا

می‌دانید که نیوا برند شناخته شده جهانی با سابقه بیش از یک قرن در صنعت مراقبت از پوست وزیبایی در دنیا است. نیوا برای تولید محصولات خود با توجه به نیاز انواع پوست و آب‌و‌هوای متفاوت از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند. همچنین نیوا پس از تولید محصولات خود با علم روز و جدیدترین تکنولوژی‌ها، آن‌ها را توسط متخصصان چک می‌کند تا از کیفیت و کارایی آن‌ها مطمئن شود.

لب‌ها حساس‌ترین و ظریف‌ترین پوست را در بدن دارند و خیلی راحت می‌توانند صدمه ببینند. برای همین برند NIVEA اقدام به تولید انواع بالم لب برای محافظت از لب‌ها کرده است. این برند بالم‌های لب خود را به‌عنوان یاوران کوچک برای داشتن لب‌های زیبا و سالم معرفی می‌کند. این محصول به‌خاطر وجود روغن‌های گیاهی مفید و ساختار فرمولی فوق‌العاده مزایای زیادی برای داشتن لب‌های زیبا دارد.

6- بالم لب جامد کلارنس

خرید بالم لب جامد کلارنس

بالم‌های لب کلارنس به منظور مرطوب سازی، برجسته سازی و روشن سازی لب‌ها با رنگ و درخشش ملایم و ظاهری طبیعی طراحی شده‌اند و این کار را به خوبی انجام می‌دهند. این بالم‌ها در یک لوله پیچی باریک قرار دارند. آزمایشات انجام شده توسط کلارنس نشان می‌دهد که ماندگاری بالم باید حدود 4 ساعت باشد. در واقعیت نیز اینگونه است و اگر لب‌ها با فنجان قهوه و چای و ... برخورد نداشته باشند، بالم بین 3 تا 4 ساعت بر روی لب خودنمایی می‌کند.

این محصول حاوی عصاره انبه وحشی، کره شی، ویتامین E و عصاره گیاهی روغن سبوس برنج است. این محصول دلپذیرترین بالم لب رنگی ای است که در حال حاظر می‌توانید خریداری کنید. در این محصول عطر وانیل شیرین نیز به مشام می‌رسد. این بالم‌های لب بسیار براق و شیشه ای هستند و رنگ مناسبی به لب‌ها اضافه می‌کنند. این محصول روی لب‌های حساس حس فوق العاده ای را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا احساس صافی و رطوبت خوبی را تجربه کنید.

در پایان این مطلب، امیدواریم تا با مطالب گفته شده و معرفی محصولات مرتبط، شما را با بهترین ویترین بالم لب‌های ارجینال موجود در بازار آشنا کرده باشیم. شما می‌توانید براساس ویژگی‌های منحصر به فرد پوست لب خود و طبق سلیقه‌تان، اقدام به خرید هریک از این اجناس از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از آن‌ها دارید، حتما نظراتتان را با ما در میان بگذارید و در مورد تجربه خود برایمان بنویسید.

۱۳,۵۶۴
محصولات مرتبط
بالم لب آبرسان براق شین اسکرین اولترا ویولتUltra Violetteامکان ارسال فوری
۲,۲۳۰,۰۰۰ تومان
flamingo
flamingo
بالم لب کرم بروله طبیعی نرم کننده وازلینVaselineامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱۵۹,۰۰۰ تومان۱۵۰,۰۰۰ تومان
۷ میل
بالم لب توت فرنگی براق مرطوب کننده نیوآNiveaامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲۲۵,۰۰۰ تومان۲۱۵,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
بالم لب هلو براق آبرسان لبلوLabelloامکان ارسال فوری
۲۵۱,۸۸۰ تومان
۴.۸ میل
بالم لب هندوانه براق آبرسان لبلوLabelloامکان ارسال فوری
۲۳۶,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
بالم لب عسل براق نرم کننده کامانComeon 
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
۳.۵ میل
بالم لب آلوئه ورا براق نرم کننده کامانComeon 
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
۳.۵ میل
بالم لب رزی لیپس طبیعی نرم کننده وازلینVaselineامکان ارسال فوری
۱۷۵,۰۰۰ تومان
۷ میل
بالم لب آلبالو براق نرم کننده کامانComeon 
۱۴۸,۰۰۰ تومان
۳.۵ میل
۴.۸ میل
نویسنده :سارا قادری

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چرا توجه به داشتن لب‌های نرم و شاداب اهمیت دارد؟
پاسخ:

پوست لب بسیار حساس است و دائما با مایعات، غذاهای داغ و ادویه‌های مختلف در تماس‌اند و دقیقا به همین دلیل نیاز به مراقبت دارند تا زیبایی خود را حفظ کرده و خود را ترمیم کنند.

بالم لب چیست؟
پاسخ:

بالم لب در واقع محصولی برای محافظت از لب‌ها است که خاصیت نرم‌کنندگی و آبرسانی دارد. برخی افراد تصور می‌کنند می‌توانند از کرم‌های مرطوب کننده جهت نرم کردن لب‌ها استفاده کنند. البته استفاده از آنها مانعی ندارد اما بالم به سبب دارا بودن فرمول خاص برای لب‌ها مناسب‌تر بوده و توصیه می‌شود که از این محصول استفاده کنید.

چرا نباید از بالم لب های صنعتی استفاده کنیم؟
پاسخ:

در تولید بسیاری از بالم‌ها از موادی نظیر اسید سالیسیلیک، فنول، منتول و مواد مضر استفاده می‌شود که این مواد در مدت زمان طولانی باعث خشک شدن بیشتر لب‌ها می‌شوند. به این خاطر امروزه استفاده از محصولات طبیعی و عاری از مواد مضر شیمیایی توصیه می‌شود.

چرا استفاده از بالم لب خانگی بهتر است؟
پاسخ:

با ساختن بالم لب‌های خانگی که معمولا از موم عسل، آلوئه ورا، شکلات، میوه‌های مختلف و وازلین ساخته می‌شوند، خبری از هیچ‌کدام از مواد شیمیایی و مضر نیست. از طرفی، با هزینه‌ای بسیار کم می‌توانید انواع مختلف بالم در طعم‌های متنوع را در دسترس داشته باشید. کره شی باتر دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی است که مانع طبیعی پوست را تقویت کرده و از رطوبت لب ها محافظت می کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۳,۵۶۴ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید