یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
تفاوت پودر بیک با فیکساتور چیست؟!

تفاوت پودر بیک با فیکساتور چیست؟!

اگر فکر کنید فقط یک نوع پودر آرایشی برای صورت وجود دارد، باید بگویم که سخت در اشتباهید، دنیای پودرهای آرایش بسیار پیچیده‌تر و گسترده‌تر از این حرف‌ها است. به بیان ساده، پودر بیک، یکی از وسایل آرایشی است که روی کرم پودر یا سایر محصولات آرایشی مبتنی بر کرم از آن استفاده می‌شود. ‌به احتمال زیاد این را می‌دانید که می‌توانید پودرهای صورت مات یا درخشان بخرید، اما مطمئنا اکثر ما یک یا شاید دو پودر صورت در کیف آرایش‌مان داریم که نمی‌دانیم کاربرد آن‌ها دقیقا چیست.

آیا می‌دانید اینکه از چه پودری برای روی فونداسیون آرایش‌تان استفاده می‌کنید نه تنها به اهداف آرایشی شما بستگی دارد، بلکه به نوع پوست شما نیز وابسته است؟ آیا می‌دانید اگر از خشکی پوست یا سایر مشکلات پوستی مانند آکنه یا روزاسه رنج می‌برید، پودرهای صورت نامناسب می‌توانند باعث تحریک این موارد شوند؟ و یا اگر پوست حساسی دارید، باید از پودرهایی با کاور و بافت سنگین دوری کرده و از پودرهای سبک استفاده کنید؟ اما اگر پوستی چرب دارید چه؟ شاید فیکساتور انتخاب شما باشد! انتخاب سخت شد!؟ جالب اینجاست که این تفاوت بسیار محدود است، بنابراین زنان احتمالاً گیج می شوند. ما با یک نظرسنجی متوجه شدیم که بسیاری از دختران از پودر فیکس کننده در محل پودر استفاده می کنند.

دلیلش این است که آنها از این تفاوت آگاه نبودند. به عنوان مثال، بکینگ پودر اغلب با پودر سفت کننده اشتباه گرفته می شود، زیرا هر دو رنگ های روشن دارند و همچنین دارای نسخه های مات هستند، اما پودر ثابت کننده رنگ ندارد و بیشتر مات است.

این همان چیزی است که امروز ما را به اینجا آورده است زیرا قصد داریم اطلاعات دقیقی در مورد این انواع مختلف پودر به شما ارائه دهیم و توضیح خواهیم داد که چگونه باید آنها را اعمال کنید. هنگامی که آنها را بشناسید، استفاده از آنها در روتین آرایش خود برای شما آسان خواهد شد و از ظاهری طولانی تر و زیبا برخوردار خواهید شد.

پودر بیک چیست؟

پودر بیک در حقیقت یک نوع پودر آرایشی است. این پودر بعد از کرم پودر روی صورت استفاده می‌شود و نیاز است مدتی روی پوست بماند تا جذب و خشک شود. این پودر بافتینرم و مخملی دارد و باعث ماندگاری بیشتر آرایش روی صورت می‌شود. پودر بیک بعد از عکس‌های متعددی که کیم کارداشیان از آرایش صورت خود منتشر کرد به شهرت جهانی رسید.

از زمانی که از این محصول در فضای مجازی بازدید بسیار شد، شرکت های لوازم آرایشی خط تولیدی از بیکینگ پودر خود را راه اندازی کردند که در دو شکل پودر شل و فشرده عرضه می‌شود. هر نوع پودر کاربرد متفاوتی دارند، بنابراین تاثیر آنها نیز متفاوت خواهد بود. پودر بیک در آخرین مرحله میکاپ به صورت اضافه میشود، درخشندگی و براقیت ندارد و برای داشتن یک آرایش مات و جذاب، گزینه بسیار مناسبی است.

باید بعد از زدن آن مدتی صبر کنید و سپس پودر را در صورت پخش و محو کنید. به این ترتیب علاوه بر روشن‌تر شدن پوست، مدت زمان ماندگاری آرایش نیز بالاتر می‌رود. ممکن است از میکاپ آرتیست‌های بسیاری این اصطلاح را شنیده باشید که می گویند هیچ چیز مانند بیکینگ پودر در آرایش وجود ندارد! این حرف تا حدودی درست است و در حقیقت، هیچ پودری وجود ندارد که به عنوان بیکینگ پودر عمل کند.

این تکنیکی است که برای درخشان‌تر شدن صورت استفاده می‌شود و می‌توان از آن در حین یا بعد از اتمام آرایش، روی صورت استفاده کرد. یک برس سبک پودر بیک روی قسمت‌های خاصی از صورت مانند پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه باعث می‌شود که صورت شما به خوبی درخشش داشته باشد و زیباتر جلوه کند. نگران نباشید، این درخشندگی اصلا روغنی به نظر نمی‌رسد زیرا هیچ روغنی در آن دخیل نیست. جالب اینجاست که این پودرها در رنگ‌های متنوع و کاملا مات عرضه می‌شود.

رنگ پودر کاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد. مثلا برخی دوست دارند درخشندگی شفافی در صورت‌شان داشته باشند در حالی که برخی دیگر یک رنگ طلایی روشن و ملایم را ترجیح می‌دهند. اما نکته جالب توجه این است، درست است که پودر بیک برای درخشندگی به صورت استفاده می‌شود، اما گاهی اوقات ممکن است آرایش روی صورت کمی پاک شود، پودر بیک از بین برود و ظاهر مات را به‌دست آورید.

چگونه پودر بیک مناسب پوست‌مان را انتخاب کنم؟

اگر در استفاده از پودر بیک تازه کار هستید، مهم است که سایه مناسب با تناژ پوست‌تان را انتخاب کنید. اگر سایه‌تان خیلی روشن باشد، ظاهری شبح‌آلود به شما می‌دهد، در حالی که سایه‌ای که خیلی تیره است، می‌تواند فونداسیون شما را رگه‌دار نشان دهد.

برای داشتن یک آرایش معقول و زیبا باید توجه داشته باشد که پودر بیک شما باید با رنگ کرم پودر شما مطابقت داشته باشد. یعنی نه خیلی از آن روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر باشد. از جمله ویژگی¬‌های یک پودر بیک مناسب داشتن رنگدانه‌¬های پودری برای جذب چربی اضافی پوست، حفظ رطوبت پوست، داشتن بافت مخملی و سبک است. همچنین باید توجه داشته باشید که پودرهای بیک مناسب نباید مواد مضری چون سیلیکا، زینک اکساید و دی¬اکسید تیتانیوم را در ترکیب خود داشته باشند.

نحوه استفاده از پودر بیک چگونه است؟

اولین قدم این است که پوست خود را برای آرایش آماده کنید. این به این معنی است که قبل از شروع استفاده از لوازم آرایش، از کرم دور چشم، مرطوب کننده، پرایمر و تمام محصولاتی که دوست دارید داشته باشید استفاده کنید. در یک حرکت دایره‌ای، کرم پودر را روی تمام صورت خود بمالید و با ید پد نم‌دار و یا یک براش مناسب شروع به محو کردن آن کنید. تا زمانی که به طور یکنواخت پخش شود و از پوشش راضی باشید.

اگر می‌خواهید ناحیه زیر چشمتان روشن‌تر، آرام‌تر و با طراوت به نظر برسد باید از کانسیلر قبل از پودر بیک استفاده کنید. پس کانسیلر را در نواحی مد نظرتان مالیده و به خوبی محو کنید. برای فیکس کردن آرایش به قسمت‌هایی از صورت است که به مرور زمان چروک می‌شوند پودر بیک را بزنید. روی پیشانی، چین‌های خط لبخند (خطوطی که می‌توانند در هر دو طرف دهان ایجاد شوند)، چانه و اساساً در هر نقطه‌ای از صورت که چروکی را دیده‌اید.

پس از استفاده از پودر، اجازه دهید به مدت 5 تا 10 دقیقه در همان نواحی باقی بماند. در حالی که اجازه می دهید این روند اتفاق بیفتد، آرایش چشم خود را انجام دهید. ابروهای خود را مشخص کنید و ریمل‌تان را نیز بزنید. هر کار دیگری که ممکن است برای گذر زمان نیاز داشته باشید، را انجام دهید. قبل از اینکه متوجه شوید، آن پنج دقیقه نسبتا سریع تمام می‌شود. حالا باقیمانده محصول را با یک براش مناسب و نرم، گردگیری کنید تا ظاهری بی‌عیب و نقص داشته باشد که تمام روز ماندگار باشد.

ابزار مناسب بیک کردن کدامند؟

ابزاری که برای بیک کردن آرایش‌تان نیاز دارید، استفاده از یک اسفنج مرطوب و مناسب است تا با آن پودر را روی نواحی مورد نظر صورت‌تان بگذارید. علاوه بر این می‌توانید به جای اسفنج از براش‌های آرایشی مناسب مانند براش مخصوص کرم پودر هم کمک بگیرید. برای پاک کردن پودر بیک از روی صورت هم باید از یک براش پرزی مانند براش بادبزنی استفاده کنید.

فیکساتور چیست؟

فیکساتور یک محصول آرایشی است که بعد از کامل شدن آرایش از آن استفاده می‌کنند، دقیقا برخلاف پرایمر که تقریبا اولین وسیله برای شروع یک آرایش محسوب می‌شود. وظیفه فیکساتور این است که آرایش شما را برای مدت طولانی، ثابت و بدون تغییر نگه ‌دارد و مانع آب شدن، چرب شدن و خراب شدن آرایش رو پوست‌تان شود.

فیکساتور یا تثبیت کننده‌ آرایش، محصولی است که دوام لوازم آرایشی روی پوست را افزایش می‌دهد. یکی از دلایلی که باعث می¬‌شود ماندگاری آرایش کاهش یابد عرق کردن صورت می¬‌باشد. اما زمانی که شما از فیکساتورها استفاده می‌کنید جلوی تعرق پوست گرفته شده و از این‌رو آرایش روی صورت ریزش نخواهد داشت.

فیکساتور معمولا به دو شکل پودری و اسپری وجود دارد اما نوع اسپری آن رایج‌تر است زیرا استفاده از اسپری‌های فیکساتور راحت‌تر است. فیکساتورها از دو طریق می‌توانند صورت شما را در برابر ریختن میکاپ مقاوم کند. یکی ایجاد چسبندگی بر روی صورت است و دیگری به وجود آوردن حالتی که توقف فعالیت های پوستی مشهور است.

این محصولات از مواد پلیمری برای ثابت کردن آرایش ساخته شده‌اند. این حقیقتی است که شما در آرایش‌های روزانه‌تان نباید از فیکساتور استفاده کنید زیرا استفاده هر روز این ماده آرایشی می‌تواند برای سلامتس پوست‌اتن بسیار مضر باشد. حتی اگر یک فیکساتور از برند معروف و شناخته شده مانند برند مک را در اختیار داشته باشید باز هم استفاده مداوم از این محصول می‌تواند سلامت پوست شما را به نابودی بکشاند.

تفاوت پودر بیک و فیکساتور در چیست؟

پودر بیک در واقع یک تکنیکی است که برای نور بخشیدن و درخشندگی بیشتر به صورت استفاده می‌شود، پودر فیکس کننده آن نوع پودری است که آرایش را ضد آب و ماندگار می‌کند. یک فرق پودر بیک و پودر فیکس این است که پودر بیک رنگی به ظاهر سفید یا نخودی دارد اما در آرایش تغییر رنگی را ایجاد نمی‌کند و بیشتر باعث مات شدن صورت می‌گردد اما پودر فیکس باعث درخشندگی پوست صورت می‌شود.

یکی دیگر ازتفاوت‌های پودر بیک و پودر فیکس این است که پودر بیک همان طور که اشاره شد روی کرم پودر و کانسیلر کاربرد دارد اما از پودر فیکس می¬‌توانید بر روی همه قسمت‌های صورت، بعد از آرایش استفاده کنید. همچنین پودر بیک بدلیل رنگدانه‌های سفیدی که دارد ممکن است باعث سفید شدن بیش از اندازه صورت گردد.

پودر فیکس بصورت بی‌رنگ بوده و برای فیکس کردن سایه و رژلب می‌¬توان از آن استفاده کرد اما پودر بیک در این نواحی استفاده نمی‌شود. اگر شما پوست چربی دارید بهتر است محصولی را بخرید که فاقد چربی و روغن باشد. از این رو پودر فیکساتور گزینه بهتری برای شماست.

اما اگر پوست خشک و حساسی دارید به میزان پودر فیکسی که می¬‌خواهید برای آرایش‌تان استفاده کنید توجه کنید، زیرا ممکن است باعث خشکی بیشتر و تحریک پوست شما گردد. پودر بیک بدلیل داشتن روغن در ترکیبات خود می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد که این ترکیب متفاوت دلیل فرق پودر بیک و پودر فیکس می‌¬باشد.

در این مقاله تلاش کردیم به طور مفصل به تفاوت پودر بیک و اسپری فیکساتور بپردازیم. چرا که این دو محصول در آرایش کردن بسیار معجزه‌آسا هستند و جز محصولاتی هستند که تقریبا اکثر افراد از آن اطلاعی ندارند. پودر بیک یک محصول جامد و به صورت پودری است که به رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارد و در مقابل فیکساتور به صورت مایع، در قالب اسپری و به‌صورت پودر وجود دارد.

این دو محصول با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که باعث شده زمان استفاده از آنها یکی نباشد. تفاوت اساسی بین این دو محصول آن است که پودر بیک بعد از استفاده، جلوه‌ای مات به آرایش می‌دهد و فیکساتور آرایش را براق و پر زرق و برق می‌کند.

در ادامه این مطلب ما قصد داریم شما را با چند نمونه از رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین فیکساتورهای اورجینال با انواع مختلف در بازار آشنا کنیم. تمامی این محصولات با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا در فروشگاه ریحا موجود هستند و شما می‌توانید برای خرید هر یک از آن‌ها، از طریق وب سایت اقدام نمایید.

1- اسپری فیکس کننده آرایش مدل فوتو ردی رولن

خریداسپری فیکس کننده آرایش مدل فوتو ردی رولن

اسپری فیکساتور Revlon دارای بافت بسیار سبک است و به هیچ وجه باعث ایجاد چسبندگی بر روی پوست نمی شود و با دوام بالایی که دارد آرایش را به همان شکل اول نگه داشته و اصلاً اثری از کدر شدن، سایش و لک را روی آرایشتان نخواهید دید. این محصول به گونه ای طراحی شده است که حتی در سخت ترین تمرینات، کارآمد عمل کند. همین یک دلیل مناسبی برای استفاده به هنگام مسافرت و سالن های ورزشی مبدل گشته است.

فرمولاسیون فوق العاده قوی و منحصر به فرد اسپری این فیکساتور در برابر سخت ترین فعالیت های بدنی بسیار مقاوم عمل می کند و بدون آن که باعث افت کیفیت آرایش و براق شدن پوست شود، آرایش را حفظ می نماید و برای انواع پوست ها نیز مناسب می باشد. این اسپری به سرعت جذب پوست شده و بسیار سریع خشک می شود و ماندگاری آرایش شما را برای تمام روز تضمین می کند و دارای خواص مرطوب کننده و آبرسان بوده و به شما پوستی سالم و درخشان و ظاهری تازه در تمام روز می بخشد.

2- پودر بیک هدی بیوتی

خریدپودر بیک هدی بیوتی

برند هدی بیوتی نیازی به تعریف کردن ندارد، زیرا این برند آرایشی امتحان خود را پس داده است. یکی از محصولات پرفروش و محبوب آن پودر بیک هدی بیوتی است که هشت مدل از آن وجود دارد. برای هر تناژ از رنگ پوست قابل استفاده است. این محصول برخلاف بسیاری از برندهای دیگر پوست شما را خشک و پوسته پوسته نمی‌کند. امتیاز ویژه استفاده از پودر فیکس کننده Huda Beauty این است که پوست شما را مخملی و صاف می‌کند و این می‌تواند در زیبایی چهره شما نقش بسزایی داشته باشد. همچنین به صورت یکنواخت با پوست ترکیب شده و با کنترل چربی آن مانع از ریختن آرایش می‌شود.

از پودر بیک هدی بیوتی برای فیکس کردن آرایش تمام قسمت‌های صورت می‌توان استفاده کرد. با این حال استفاده از پودر تثبیت کننده برای نواحی مانند خطوط خنده، زیر چشم‌ها، زیر خط رژگونه و منطقه T (پیشانی، بینی، اطراف دهان و روی چانه) مناسب است. استفاده درست از این محصول آرایشی باعث می‌شود که آرایش شما برای ساعت‌های طولانی، درست مانند همان لحظه اول بی عیب و نقص و جذاب به نظر برسد. همچنین نرمی و لطافت پودر بیک هدی بیوتی باعث حفظ شادابی و طراوت پوست می‌شود.

3- پودر فیکس پیر رنه

خریدپودر فیکس پیر رنه

پودر فیکساتور پیر رنه در 3 رنگ مختلف به بازار عرضه شده است. رنگ‌بندی این محصول بسیار زیباست و نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. ذرات این پودر به قدری ریز است که بعد از استفاده به خوبی بر روی پوست صورت شما می‌نشیند. همچنین از آنجایی که این محصول فاقد هر گونه چربی است، در نتیجه صورت شما را از برق افتادن جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول، استفاده آسان و حفظ رطوبت پوست صورت به دلیل فرمولاسیون مینرال آن است.

پودر فیکس پیر رنه برای تمامی پوست‌ها بسیار مناسب است؛ بنابراین اگر پوست خشک و یا چربی دارید، برای استفاده از این محصول آرایشی جای هیچ نگرانی وجود ندارد. ماندگاری این محصول در تثبیت آرایش صورت بسیار بالا است. به طوری که ظاهر صورت شما را به مدت 16 ساعت، به صورت طبیعی و بی عیب نگه می‌دارد. این ویژگی به خصوص برای مراسمات طولانی مانند عروسی بسیار ضروری است. چرا که استفاده از فیکساتور مانع از ذوب شدن آرایش شما می‌شود.

4- اسپری تثبیت کننده آرایش لاستینگ میبلین

خریداسپری تثبیت کننده آرایش لاستینگ میبلین

اسپری جدید لستینگ فیکس میبلین ماندگاری آرایش شما را مات و تا 16 ساعت نگه می دارد, نگهدارنده کرم پودر , پودر های صورت , سایه چشم و ابرو برای 16 ساعت. با اسپری فیکس جدید ما حداکثر مات کنندگی(پوستایی که بعد چند ساعت روغنی براق میشن) و نگهداری طولانی مدت میکاپ را بدست آورید. این اسپری با بافتی سبک و کنترل کننده براقیت می باشد که پایانی مات و ماندگار در طول روز دوام می آورد.

با استفاده از این اسپری جدید لستینگ فیکس میبلین از محو شدن و ریختن میکاپ خود خداحافظی کنید. برای مصرف از لس\ری لستینگ فیکس میبلین، کافی است تا فقط در انتهای آرایش خود، اسپری را تکان داده و با فاصله 20-25 سانتی متر با چشمانی بسته بر روی صورت اسپری کنید , چهار الی شش بار بر روی کل صورت با توجه به نوع میکاپ و نیاز شخص از اسپری کردن بر روی چشم و دهان باز خودداری کنید.

5- پودر بیک اینویزیبل لوسه فلورمار

خریدپودر بیک اینویزیبل لوسه فلورمار

شرکت فلورمارکه یکی از بهترین برندهای آرایشی در ترکیه است، پودر فیکس (بیک) اینویزیبل لوسه فلورمار را به شما خانم‌های باسلیقه که به زیبایی و ماندگاری آرایش صورتتان اهمیت می‌دهید، معرفی و پیشنهاد می‌کند. این محصول جادویی از نشاسته ذرت ساخته شده که فرمولاسیونی بسیار خاص داشته و با بافتی بسیار سبک، به آسانی بر پوستتان حرکت می‌کند. هم‌چنین عملکرد طولانی مدتی بر پوست داشته و داشتن ظاهری بدون چربی را تضمین می‌کند.

این محصول بی‌نظیر با ایجاد لایه‌ای بسیار صاف و منظم بر پوست، باعث مات شدن آرایش شده و آن را ماندگارتر از قبل میکند. هم‌چنین به هیچ عنوان باعث ایجاد ماسیدگی و چسبندگی نشده و به شکل کاملا طبیعی بر پوستتان قرار می‌گیرد. پودر بیک اینویزیبل لوسه فلورمار مانع از ایجاد خطوط و چین و چروک‌های صورت شده و برای تثبیت انواع کرم پودر و پنکیکی در آب و هوای شرجی هم مناسب است.

هم‌چنین رطوبت پوست را تامین کرده و ظاهری خشک و غیر طبیعی را ایجاد نمی‌کند. این محصول جادویی فاقد سرب و پارابن بوده که باعث آسیب به بافت پوست نشده و سلامت پوستتان را تضمین می‌کند. از طرفی بهترین ویژگی این فیکساتور در داشتن بافتی کرمی شکل و ویژگی ضدآبی است؛ زیرا با داشتن خاصیت ضدآبی، در برابر گرما و تعریق به همان شکل اولیه باقی مانده و خراب نمی‌شود. این کرم پودر برای انواع پوست مختلط، خشک، معمولی، چرب و حساس مناسب بوده و در محفظه‌های بسیار جذاب با حجم 18 میلی به فروش می‌رسد.

6- پودر تثبیت کننده کلارنس

خرید پودر تثبیت کننده کلارنس

پودر تثبیت کننده کلارنس هر آنچه از یک پودر تثبیت کننده انتظار دارید را دارد. فرمولاسیون عاری از چربی برای تمام انواع پوست مناسب است و برس مخصوص که به همراه این محصول عرضه می‌شود به طور اختصاصی برای استفاده‌ی بدون نقص و تاثیر طبیعی روی پوست طراحی شده است. می‌توانید تصمیم بگیرید که پوشانندگی کرم پودر کم یا متوسط باشد.

در ساخت این محصول از ترکیب منحصر به فرد عناصر معدنی و گیاهی استفاده شده که با رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌ها مقابله می‌کند؛ از جمله پودر اپال صورتی برای درخشان تر کردن پوست، عصاره‌ی جلبک صورتی برای تحریک پوست و ایجاد رنگ مطلوب روی پوست و ترکیب Light Optimizing+ برای کاهش ظاهر خطوط ریز و نواقص جزئی پوست که ایم پودر فیکی را به محصولی فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

پودر تثبیت کننده کلارنس رطوبت پوست را حفظ می‌کند و سبب نرم و لطیف شدن بافت پوست می‌شود. این محصول همچنین مانع از پاک شدن آرایش در وسط روز می‌شود، چیزی که خیلی از افراد ممکن است آن را تجربه کنند. استفاده از پودر تثبیت کننده برای افرادی که پوست چربی دارند ضروری است زیرا به کنترل چربی کمک می‌کند و مانع از درخشیدن پوست می‌شود.

7- پودر تثبیت کننده آرایش نی

خریدپودر تثبیت کننده آرایش نی

شرکت نی که یکی از بهترین برندهای آرایشی در ایتالیا است، پودر تثبیت کننده آرایش نی را به شما خانم‌های باسلیقه که به زیبایی و ماندگاری آرایش صورتتان اهمیت می‌دهید، معرفی و پیشنهاد می‌کند. این محصول جادویی دارای بافتی مناسب با پوشش‌دهی فوق‌العاده است که به آسانی بر پوستتان پخش می‌شود. هم‌چنین ماندگاری آرایشتان را چند برابر کرده و زیبایی چشم‌گیری را به آن هدیه می‌دهد.

اگر شما هم می‌خواهید بدون نیاز به آرایشگر، پوستتان را گریم کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از پودر تثبیت کننده آرایش نی استفاده کنید. این محصول جادویی پودری با شفافیت منحصر به فردی بوده که برای گریم‌های عکاسی هم گزینه مناسبی است. هم‌چنین باعث ایجاد لایه‌ای صاف و یک دست بر پوست شده و آرایش‌های براق را هم مات و طبیعی جلوه می‌دهد. از طرفی این پودر معرکه حاوی تالک بوده که سرشار از مواد معدنی هم‌چون منیزیم، سیلیکون و اکسیژن است.

ترکیب این مواد معدنی باعث جلوگیری از تعریق زیاد و سایندگی پوست شده و نرمی و لطافت فوق‌العاده‌ای را به پوستتان هدیه می‌دهد. پودر تثبیت کننده آرایش نی برای انواع پوست مختلط، خشک، معمولی، چرب و حساس مناسب بوده و در محفظه‌های بسیار جذاب به فروش می‌رسد. هم‌چنین در تناژ رنگ‌ A35 به بازار عرضه شده و به راحتی بر پوستتان پخش می‌شود.

در پایان این مطلب، امیدواریم تا با مطالب گفته شده و معرفی محصولات مرتبط، شما را با بهترین ویترین فیکساتورهای ارجینال موجود در بازار آشنا کرده باشیم. شما می‌توانید براساس ویژگی‌های منحصر به فرد پوست صورت خود و طبق سلیقه‌تان، اقدام به خرید هریک از این اجناس از فروشگاه آنلاین ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از آن‌ها دارید، حتما نظراتتان را با ما در میان گذاشته و در مورد تجربه خود برایمان بنویسید.

محصولات مرتبط
پودرفیکس سیترایCitray 
۳۱۴,۰۰۰ تومان
شماره401
شماره401
شماره 301
شماره 301
×شماره 303
شماره 303
+۵
تنوع
اسپری فیکس هدی بیوتیHuda Beauty 
۳,۲۳۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
پودر بیک هدی بیوتیHuda Beauty 
۴,۱۵۹,۰۰۰ تومان
Sugar Cookie
Sugar Cookie
Cupcake
Cupcake
Pound Cake
Pound Cake
+۶
تنوع
پودر فیکس بی بی بیک هدی بیوتیHuda Beauty 
۲,۸۷۵,۰۰۰ تومان
Pound Cake
Pound Cake
Banana Bread
Banana Bread
Blondiie
Blondiie
+۲
تنوع
پودر فیکس مدل کالرز لاکچری بن نایben nye 
۱,۸۴۹,۰۰۰ تومان
banana luxury
banana luxury
×white
white
پودر فیکس ستینگ آناستازیاanastasia 
۷,۰۱۵,۰۰۰ تومان
Deep Peach
Deep Peach
Vanila
Vanila
Translucent
Translucent
+۲
تنوع
پودر فیکس بورن دیس وی ستینگ تو فیسدToo Faced 
۴,۲۵۵,۰۰۰ تومان
Translucent Deep
Translucent Deep
Translucent
Translucent
اسپری فیکساتور شیپ تیپ تارتtarte 
۵,۴۳۹,۰۰۰ تومان
۱۲۰ میل
۷ میل
پودر فیکساتور آرایش هیالورونیک اسید مینی بای تریby terryامکان ارسال فوری
۶۰۹,۰۰۰ تومان
بی رنگ
بی رنگ
پودر فیکساتور دابل ویر استی لودرEstee Lauder 
۶,۷۰۵,۰۰۰ تومان
Transparente soft glow
Transparente soft glow
Deep Matte/.31oz
Deep Matte/.31oz
×Medium soft glow
Medium soft glow
+۲
تنوع
نویسنده :سارا قادری

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
پودر بیک چیست؟
پاسخ:

پودر بیک در حقیقت یک نوع پودر آرایشی است. این پودر بعد از کرم پودر روی صورت استفاده می‌شود و نیاز است مدتی روی پوست بماند تا جذب و خشک شود. این پودر بافتی نرم و مخملی دارد و باعث ماندگاری بیشتر آرایش روی صورت می‌شود. پودر بیک بعد از عکس‌های متعددی که کیم کارداشیان از آرایش صورت خود منتشر کرد به شهرت جهانی رسید.

چگونه پودر بیک مناسب پوست‌مان را انتخاب کنم؟
پاسخ:

برای داشتن یک آرایش معقول و زیبا باید توجه داشته باشد که پودر بیک شما باید با رنگ کرم پودر شما مطابقت داشته باشد. یعنی نه خیلی از آن روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر باشد. از جمله ویژگی¬‌های یک پودر بیک مناسب داشتن رنگدانه‌¬های پودری برای جذب چربی اضافی پوست، حفظ رطوبت پوست، داشتن بافت مخملی و سبک است. همچنین باید توجه داشته باشید که پودرهای بیک مناسب نباید مواد مضری چون سیلیکا، زینک اکساید و دی¬اکسید تیتانیوم را در ترکیب خود داشته باشند.

چگونه از پودر بیک استفاده کنیم؟
پاسخ:

اولین قدم این است که پوست خود را برای آرایش آماده کنید. این به این معنی است که قبل از شروع استفاده از لوازم آرایش، از کرم دور چشم، مرطوب کننده، پرایمر و تمام محصولاتی که دوست دارید داشته باشید استفاده کنید. در یک حرکت دایره‌ای، کرم پودر را روی تمام صورت خود بمالید و با ید پد نم‌دار و یا یک براش مناسب شروع به محو کردن آن کنید. تا زمانی که به طور یکنواخت پخش شود و از پوشش راضی باشید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید