یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
اشتباهات مهلکی که سبب ایجاد موخوره می‌شوند!

اشتباهات مهلکی که سبب ایجاد موخوره می‌شوند!

هر خانمی دوست دارد موهای سالم، بلند و پرپشتی داشته باشد. با این حال، گاهی اوقات، مراقبت نامناسب و استفاده بیش از حد از اتو و سشوار برای حالت دادن به موها، در دراز مدت سبب آسیب به موها و ایجاد موخوره می‌شود. موخوره یا دو شاخه شدن مو یکی از شایع‌ترین مشکلات مو است که در اثر وارد شدن آسیب‌های فیزیکی یا شیمیایی به موها ایجاد می‌شود. در واقع، زمانی که لایه محافظ یا کوتیکول مو آسیب ببیند، انتهای موها خشک، شکسته و به دو یا چند رشته تقسیم می‌شوند. غیر از آسیب‌هایی که خودمان به موها وارد می‌کنیم زمینه ارثی نیز بی‌تاثیر نیست و باعث ایجاد موخوره می‌شود.بهترین روش درمان موخورهرعایت نکات مراقبت از مو است.

موخوره نه تنها زیبایی موها را از بین می‌برد بلکه باعث خشک و سیخ سیخ شدن موها هم می‌شود. اگر شما هم با عوارض موخوره دست و پنجه نرم می‌کنید و به دنبال روش‌ های پیشگیری از ایجاد موخوره برای درمان یا کنترل آن هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

درمان موخوره با قیچی روش‌ های پیشگیری از ایجاد موخوره

با دقت به نوک موهایتان نگاه کنید. اگر نوک مو گره خورده، دوشاخه شده، قسمت پایینی آن فر خوردهاست و یا پوسته سفید روی آن هست ، موهایتان دچار موخوره شده است. روش‌های زیادی برای پیشگیری و کنترل موخوره وجود دارد، که قطعا با رعایت آنها، دیگر برای همیشه با این مشکل آزاردهنده خداحافظی خواهید کرد. در ادامه با 12 راهکار موثر برای رفع این مشکل آشنا می‌شوید.

1. هر سه ماه یک‌ بار موها را نوک گیری کنید

شاید کوتاه کردن موها غم‌انگیز و سخت به نظر بیاید ولی اینکه موخوره تمام سرتان را بگیرد، قطعا غم‌انگیزتر است. اگر دوست دارید موهای بلند و سالمی داشته باشید باید هر سه ماه یک بار، حداقل یک سانت از پایین موها را کوتاه کنید. با این کار نه تنها قد موها خیلی کوتاه نمی‌شود، بلکه مقاومت و سلامت مو نیز افزایش پیدا می‌کند. اگر به موخوره‌ها بی‌توجه باشید و آن‌ها را نادیده بگیرید، باید منتظر عوارض موخوره باشید، موها آنقدر آسیب می‌ببینند که در نهایت پایین مو خرد و از ساقه جدا می‌شود. بنابراین بهتر است پیش از اینکه قسمت بیشتری از مو دچار موخوره شود آن را کوتاه کنید.حتما لازم نیست برای حذف موخوره به آرایشگاه بروید. به راحتی و در خانه می‌توانید چند سانت از نوک موها را قیچی کنید.

اگرچه این راهکار کاربردی و روش درمانی سریع برای حذف موخوره‌ها به حساب می‌آید، اما در صورت عدم مراقبت صحیح از موها، بعد از گذشت چند ماه و با رشد موها، مجددا شاهد این مشکل خواهید بود. پس اگر به جمله پیشگیری بهتر از درمان است اعتقاد دارید، از راه‌های درمان موخوره که در ادامه به شما ارائه می‌دهیم استفاده کنید.

2. قبل از شستن مو به آن روغن بزنید

شستن زیاد مو باعث خشک شدن و آسیب جدی به موها می‌شود. موهای خیس شکننده‌تر هستند. استفاده از روغن‌های مناسب مو، سبب ایجاد لایه محافظ روی سطح موها می‌شود و آسیب به آن را طی شستشو به حداقل می‌رساند.روغن را به ساقه موها بزنید و اجازه دهید تا برای یک ساعت روی موها باقی بماند. روغن علاوه بر نرم و مرطوب کردن، سبب تغذیه موها می‌شود و از شکستن آنها جلوگیری می‌کند. برای این کار از روغن نارگیل، روغن بادام، یا روغن زیتون می‌توانید استفاده کنید.

راه‌ های پیشگیری از ایجاد موخوره

3. از لوازم حرارتی مانند اتو و سشوار کمتر استفاده کنید

خانم‌ها همیشه به دنبال راهی برای زیبا و خوش‌حالت‌تر کردن موهایشان هستند و از بین انواع ابزارهای آرایشی، سشوار انتخاب اول بسیاری از آنها است. با این حال، سشوار و هر وسیله حالت دهنده موی حرارتی دیگری، در صورتی که به درستی استفاده نشود موجب آسیب به موها از جمله خشکی، شکستگی، موخوره و وز شدن موها می‌شود.

اگر برای حالت دادن به موهایتان دائم از لوازم حرارتی استفاده می‌کنید باید بدانید که بزودی موهایتان آسیب خواهند دید، مگر اینکه از محصولات محافظ حرارتی مو استفاده کنید.

یکی از این محصولات اسپری محافظ حرارتی مو گات تو بی است. این اسپری یکی از محصولات باکیفیت برند شوارتزکف و ساخت کشور آلمان است. اسپری محافظ حرارتی مو گات تو بی تا حرارت 220 درجه از موها محافظ می‌کند و مانع از ایجاد موخوره می‌شود. این محصول از خشک شدن موها پیشگیری می‌کند و سبب شانه‌پذیری راحت‌تر آن‌ها می‌شود.

اسپری محافظ حرارتی گلیس مدل توتال ریپیر یکی دیگر از این محصولات است که علاوه برخاصیت آبرسانی سبب ترمیم موهای آسیب دیده می‌شود. این اسپری برای استفاده قبل از سشوار و براشینگ مناسب است و برای انواع موها قابل استفاده است. اسپری محافظ حرارتی گلیس تا 24 ساعت از وز و الکتریسیته شدن موها جلوگیری می‌کند، همچنین سبب جلوگیری از شکنندگی و تخریب کوتیکول‌های مو نیز می‌شود.

برای داشتن موهایی سالم، استفاده از ابزارهای حرارتی حالت‌دهنده به مو را به حداقل برسانید و بعد از استحمام اجازه دهید موها به صورت طبیعی خشک شوند.

اگر برای خشک کردن موها عجله دارید، با استفاده از حوله، آب موها را کامل بگیرید، سپس با باد ملایم سشوار موهایتان را خشک کنید. حتما، سشوار را در فاصله مناسب از موها بگیرید تا آسیب کمتری به آنها وارد شود.

لوازم حرارتی مو

4. از برس مناسب استفاده کنید

اکثر خانم‌های مو بلند، با عوارض موخوره درگیر هستند. استفاده از شانه مناسب، یکی از انواع درمان خانگی موخوره است. برای پیشگیری از این عارضه، بهتر است از شانه‌های چوبی دندانه درشت استفاده کنید. شانه چوبی دندانه درشت کایزر انتخاب مناسبی برای موهای آسیب‌پذیر در برابر موخوره است.

در ضمن، هرگز موها را زمانی که خیس است شانه نکنید. اگر، موهایتان خیلی ضخیم یا فر است، زمانی که هنوز کمی مرطوب هستند، شانه کنید.

برس مناسب مو

5. موها را صحیح و اصولی بشویید

اولین نکته‌ای که در مورد شستن موها باید به آن توجه شود، انتخاب شامپوی مناسب مو است. بهتر است پیش از شستن موها، آنها را با آب گرم خیس کنید. استفاده از آب گرم به باز شدن کوتیکول‌های مو کمک می‌کند. مقدار شامپو بستگی به حجم موها دارد.بهتر است موها فقط یک بار شسته شوند ولی اگر موهای بلندی دارید، با رعایت نکات اصولی می‌توانید 2 بار موها را شامپو کنید. هیچ وقت،شامپو را مستقیم روی سر نریزید. مقداری شامپو را کف دست بریزید و اجازه دهید با بدنتان هم دما شود، سپس کف دست را به سرتان بزنید.

استفاده از آب داغ برای شستشو موها چربی طبیعی مو را از بین می‌برد. استفاده بیش از حد از شامپو نیز باعث از بین رفتن چربی طبیعی موها می‌شود. کاهش چربی مو، سبب آسیب به موها و ایجاد موخوره می‌شود. اگر موهایتان نسبتا خشک است، حداکثر هفته‌ای 2 بار آنها را بشویید. زمان خرید شامپو به توضیحات روی شامپو توجه کنید و از خرید شامپوهای حاوی سولفات خودداری کنید.

شامپو زدن مو

6. از روش صحیح برای خشک کردن موها استفاده کنید

موهای خیس و نم‌دار بسیار آسیب‌پذیر و شکننده هستند. اگر خشک کردن موها درست و اصولی انجام نشود باعث وز و موخوره شدنشان می‌شود. بهترین و اصولی‌ترین روش این است که بعد از گرفتن آب مو با حوله نخی و تمیز، اجازه دهید موها در هوای آزاد و به طور طبیعی خشک شوند.سعی کنید حوله را روی موها نکشید و پیچ و تاب ندهید، زیرا این کار موجب شکستن موها و ایجاد موخوره می‌شود.

7. موها را به خوبی تغذیه کنید

گاهی اوقات موخوره به دلیل به دلیل کمبود انواع ویتامین و مواد معدنی در بدن ایجاد می‌شود. داشتن تغذیه مناسب و مصرف پروتئین و ویتامین‌های مورد نیاز بدن در پیشگیری و درمان موخوره تاثیرگذار است. سعی کنید تمام ویتامین‌ها را در برنامه غذایی‌تان بگنجانید. استفاده از چربی‌های سالم مانند امگا 3 تاثیر زیادی روی سلامت و رشد موها دارد. همچنین ویتامین E نیز به بهبود وضع پوست و مو کمک می‌کند.

کم خونی و فقر آهن نیز روی فولیکول‌های مو تاثیر می‌گذارد و سلامت آن‌ها را به خطر می‌اندازد. علاوه بر قرص، مصرف غذاهای آهن‌دار مانند گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ و عدس نیز به سلامت موها کمک می‌کند.

ویتامین C نیز یک آنتی‌اکسیدان مهم است که بدن را در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. مصرف ویتامین C با تولید کلاژن مانع از موخوره و شکستگی موها می‌شود. کمبود روی نیز فولیکول‌های مو را از بین می‌برد و تعداد موهای در حال رشد را کاهش می‌دهد. همچنین کمبود روی موجب افزایش خشکی و شکنندگی موها می‌شود.

حتما در کنار مواد غذایی مورد نیاز مو، از محصولات بهداشتی تغذیه کننده مو نیز استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما محصولات مراقبت از مو وبسایت ریحا است.

تغذیه مو

8. آب فراوان بنوشید

یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین درمان خانگی موخوره و مراقبت از مو، نوشیدن آب است. اکثر ما از فواید نوشیدن آب برای پوست مطلع هستیم ولی از فواید شگفت‌انگیز آن برای موها غافلیم. نوشیدن روزانه هشت لیوان آب به سلامت بدن کمک می‌کند. چنانچه در طول روز آب کافی به بدن نرسد سموم بدن به خوبی دفع نشده و پوست و مو نیز کدر و بی‌جان می‌شوند. مشکلات موها از جمله عوارض موخوره ارتباط زیادی با کم آبی بدن دارد.در کنار نوشیدن آب کافی از محصولات آبرسان مو نیز می‌توانید استفاده کنید.

9. از ماسک و آبرسان مو استفاده کنید

مهمترین ترکیبات موجود در ماسک‌ها و آبرسان‌های مو روغن و ویتامین است. این ترکیبات به ترمیم و بازسازی موهای آسیب‌دیده کمک کرده و سبب احیا آنها می‌شود. استفاده از انواع سرم، ماسک، نرم‌کننده و آبرسان مو سبب افزایش رطوبت‌رسانی موها می‌شود.

استفاده از روغن جوجوبا، آرگان و نارگیل در این مورد کاربردی است. ماسک مو ترمیم کننده آرگان اینکتو یک آبرسان قوی و بدون پارابن است که سبب تقویت و درخشندگی موها می‌شود. روغن آرگان استفاده شده در این ماسک مو سرشار از آنتی‌اکسیدان، ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری است که به خوبی موها را تغذیه و احیا می‌کند.

10. موها را تحت فشار قرار ندهید

همان‌طور که بستن دائمی موها خوب نیست، باز گذاشتن بیش از حد آن‌ها نیز توصیه نمی‌شود. باز گذاشتن مو باعث تماس زیاد با لباس و هوا می‌شود و به دنبال آن با از بین رفتن رطوبت مو باعث ایجاد موخوره می‌شود.

بستن موها به شکل دم اسبی نیز با وجود ظاهر جذاب، فشار زیادی به ریشه و ساقه موها وارد می‌کند. به جای بستن مو با کش سفت بهتر است مدل آزادتری برای موهایتان انتخاب کنید که کمترین فشار به آن‌ها وارد شود.

بستن مو به شکل گوجه‌ای شل یا بافت آن، فشار کمتری به فولیکول‌های مو وارد می‌کند و در این حالت احتمال شکستگی موها به حداقل می‌رسد.

مراقبت از مو

11. مراقبت از مو در هنگام خواب را فراموش نکنید

همان‌طور که پیش از رفتن به رختخواب، روتین مناسب پوست‌تان را انجام می‌دهید باید حواستان به مراقبت از موها نیز باشد. اکثر ما دوست داریم پیش از رفتن به رختخواب دوش بگیریم و بلافاصله بعد از آن نیز بدون اینکه موها را خشک کنیم به رختخواب می‌رویم. در واقع با این کار خودمون برای تبدیل موهای سالم به موی آسیب دیده پیش قدم شده‌ایم.

خوابیدن با موهای خیس، محیط گرم و مرطوبی را برای رشد میکروب‌ها فراهم می‌کند. پیش از خواب از خشک بودن موهایتان مطمئن شوید. روبالشی نیز نقش مهمی در سلامت موها دارد. رو بالش نخی باعث کشیده شدن و گره خوردن موها می‌شود. به همین دلیل بهتر است از پارچه جنس ساتن یا ابریشم برای روبالشی استفاده کنید.

اگر پیش از خواب موها را به حالت کاملا شل ببافید از آسیب به موها جلوگیری کرده‌اید. همچنین هرگز با موهای تافت زده و ژل زدن نخوابید و هفته‌ای یک بار، روبالشی‌ها را بشویید.

تقویت مو

12. موها را از تابش مستقیم نور خورشید محافظت کنید

قرارگیری بیش از حد در برابر نور خورشید، سبب تشدید مشکلات مو می‌شود.اشعه فرابنفش روی آمینو اسیدها و پروتئین‌های ساقه مو تاثیر می‌گذارد و باعث تخریب لیپیدهای مرطوب‌کننده مو می‌شود. به همین در فصل تابستان باید بیشتر مراقب موهایتان باشید.

برای پیشگیری از آسیب دیدن موها در اثر تابش نور خورشید بهتراست پیش از خروج از خانه از کلاه یا شال برای پوشاندن موهایتان استفاده کنید.

شامپو محافظ مو گلیس مدل سان پروتکت علاوه بر تقویت و نرم‌کنندگی موها سبب محافظت از مو در برابر تابش نور خورشید می‌شود.

این شامپو حاوی روغن زردآلو است و برای موهای آسیب‌دیده مناسب است. روغن زردآلو سبب رفع خشکی مو و ترمیم آسیب‌های ناشی از رنگ و دکلره می‌شود و با افزایش گردش خون از ریزش و شوره سر جلوگیری می‌کند.

محافظت از مو

ماسک‌های طبیعی، روش موثر درمان خانگی موخوره

تا به اینجا انواع روش‌های پیشگیری ازز ایجاد موخوره را به شما ارائه دادیم، اگر دوست دارید با طرز تهیه چند ماسک طبیعی و خانگی ضد موخوره نیز آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

ماسک تخم مرغ

تخم مرغ حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا 3 و پروتئین است که برای سلامت بدن و پوست و مو بسیار مفید است. از آنجایی که تارهای مو نیز از پروتئین تشکیل شده‌اند، تخم مرغ یک منبع تغذیه برای تقویت فولیکول‌های مو و پیشگیری از موخوره به حساب می‌آید. همچنین، تخم مرغ از گره خوردن و وز شدن موها جلوگیری می‌کند.

برای نتیجه بهتر هفته‌ای یک بار از این ماسک استفاده کنید. درست کردن ماسک تخم مرغ بسیار ساده و آسان است و برای تهیه آن به زرده تخم مرغ، عسل و روغن زیتون یا بادام احتیاج دارید. اجازه دهید این ماسک به مدت 30 دقیقه روی موهایتان باقی بماند، سپس با آب و شامپو شستشو دهید.

ماسک تخم مرغ

ماسک آووکادو

آووکادو، سرشار از ویتامین‌های A، B، C، E و K و چربی‌های غیر اشباع است که برای نرمی و لطافت موها مفید است. روغن آووکادو خاصیت مرطوب‌کنندگی قوی دارد و یک درمان طبیعی موخوره است. این روغن با نفوذ به عمق ساقه مو سبب آبرسانی عمیق به موها می‌شود و از شکستگی و خرد شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

برای تهیه ماسک آووکادو، باید این میوه را با روغن زیتون یا نارگیل و تخم مرغ مخلوط کنید. اجازه دهید این ماسک به مدت 10 تا 20 دقیقه روی موها بماند سپس آن را بشویید. برای نتیجه بهتر ماهی یک یا دو بار از این ماسک استفاده کنید.

ماسک آووکادو

ماسک آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا گیاهی است پرخاصیت و به رشد و سلامت موها کمک می‌کند. همچنین آلوئه‌ورا یک مرطوب‌کننده عالی و طبیعی برای موهای خشک و آسیب‌دیده نیز هست و برای درمان خانگی موخوره موثر است.

برای تهیه ماسک آلوئه‌ورا به مقدار لازم ژل را از برگ‌ها خارج کرده و کاملا له کنید. اجازه دهید این ژل برای مدت 30 دقیقه روی موها باقی بماند سپس با آب و شامپو شستشو دهید. برای اینکه این ماسک تاثیر بهتری روی موها داشته باشد می‌توانید چند قطره روغن نارگیل یا کرچک نیز به آن اضافه کنید.

علاوه بر استفاده از گیاه آلوئه‌ورا، از ماسک‌های موجود در بازار نیز می‌توانید استفاده کنید. ماسک مو بدون سولفات آلوئه ورا سالیز بدون سولفات و حاوی کراتین است که سبب افزایش درخشندگی موها می‌شود. این ماسک باعث ترمیم موهای آسیب‌دیده می‌شود.

ماسک آلوئه‌ورا

ماسک عسل

عسل حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به سلامت پوست و مو کمک می‌کند. عسل، نرم کننده قوی و طبیعی است که رطوبت را برای مدت زمان طولانی درون موهایتان حفظ می‌کند. همچنین، عسل خواص آنتی‌اکسیدانی دارد که از شکستگی و آسیب به موها جلوگیری می‌کند.

برای تهیه ماسک عسل باید مقداری عسل طبیعی را با روغن نارگیل ترکیب کنید. این ماسک را برای مدت 20 تا 30 دقیقه روی سرتان بگذارید و با کلاه موها را بپوشانید. بعد از این مدت موها را شستشو دهید. اگر زمان کافی برای تهیه این ماسک ندارید می‌توانید از ماسک موهای موجود در بازار استفاده کنید.

ماسک مو فاقد سولفات حاوی شیر و عسل رینبو باعث ترمیم موهای خشک و آسیب‌دیده می‌شود. فرمولاسیون غیر روغنی موجود در این ماسک به راحتی گره موها را باز کرده و از بروز موخوره جلوگیری می‌کند.

ماسک عسل

ماسک روغن زیتون

روغن زیتون یکی از روغن‌های کاربردی برای درمان موخوره است. این روغن سرشار از آنتی‌اکسیدان و چربی‌های مفید تک اشباع نشده است که تاثیر فوق‌العاده‌ای روی پوست و موی سرتان می‌گذارد. روغن زیتون سبب آبرسانی و مرطوب کردن موهای خشک و آسیب‌دیده می‌شود. برای تهیه این ماسک مقداری روغن زیتون را حرارت داده تا کمی گرم شود سپس مستقیما روی موها ماساژ دهید.

می‌توانید از شامپو و کرم مو حاوی روغن زیتون نیز استفاده کنید. کرم مو حاوی روغن زیتون اویستر برای موهای مجعد و فر قابل استفاده است و با خاصیت ترمیم‌کنندگی که دارد گره موها را به راحتی باز می‌کند.

شامپو روغن دانه انگور و روغن زیتون پتال فرش نیز حاوی آنتی‌اکسیدان است و سبب آبرسانی به موهای خشک و آسیب‌دیده می‌شود. این شامپو تقویت‌کننده از برند پتال فرش (Petal Fresh) و ساخت کشور آمریکا است.

ماسک روغن زیتون

ماسک روغن نارگیل

اگر موافق استفاده از محصولات شیمیایی نیستید و ترجیح می‌دهید از روغن‌های گیاهی برای موهایتان استفاده کنید، بی شک روغن نارگیل یکی از بهترین‌ها است. این روغن حاوی ویتامین E است و به دلیل داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی برای سلامت پوست و مو بسیار مفید است. روغن نارگیل رطوبت را درون موها حفظ می‌کند و سبب حفاظت آن‌ها در برابر انواع آسیب‌ها می‌شود. برای نتیجه بهتر شب را با این ماسک بگذرانید و صبح موها را با آب و شامپو شستشو دهید.

ماسک مو روغن نارگیل مائویی و روغن مو حاوی روغن نارگیل اینکتو دو محصول حاوی روغن نارگیل هستند که سبب مراقبت از موها می‌شوند.

ماسک روغن نارگیل

محصولات مناسب برای پیشگیری و درمان موخوره

وجود موخوره علاوه بر سلامت، بر زیبایی موها نیز تاثیر می‌گذارد. در ادامه محصولاتی را برای پیشگیری از موخوره معرفی می‌کنیم. تمامی این محصولات را می‌توانید با خیال راحت از وبسایت ریحا تهیه کنید.

1. شامپو مو ضد موخوره روغن نارگیل ساینوکر

شامپو مو ضد موخوره روغن نارگیل ساینوکر

خریدشامپو مو ضد موخوره روغن نارگیل ساینوکر

شامپو ضد وز و ضد موخوره ساینوکر حالت‌دهنده، مرطوب‌کننده، نرم‌کننده و ضد ریزش است. این شامپو به خوبی وزهای مو را از بین می‌برد و ظاهر موها را نرم و ابریشمی می‌کند. این محصول حاوی روغن نارگیل است که سبب حفظ نرمی و لطافت موها برای مدت طولانی می‌شود. این شامپو برای استفاده روزانه مناسب است.

2. شامپو ضد موخوره کلیون مناسب موهای ضعیف حاوی عصاره رزماری

شامپو ضد موخوره کلیون مناسب موهای ضعیف حاوی عصاره رزماری

خریدشامپو ضد موخوره کلیون مناسب موهای ضعیف حاوی عصاره رزماری

شامپو ضد موخوره کلیون حاوی رزماری و ملیسا است و تاثیر زیادی بر درمان موهای خشک و آسیب‌دیده دارد. این محصول ترمیم‌کننده و ضد ریزش است و با تقویت پیاز مو سبب رویش مجدد موها می‌شود. اگر از این شامپو به طور مداوم استفاده کنید، بعد از چند بار مصرف متوجه افزایش حجم موهایتان می‌شوید.

3. ماسک مو ضد موخوره گلیس کور

ماسک مو ضد موخوره گلیس کور

خریدماسک مو ضد موخوره گلیس کور

ماسک مو ضد موخوره گلیس کور با رطوبت‌رسانی عمیق به موها مانع از ایجاد موخوره روی موها می‌شود و از آن‌ها محافظت می‌کند. این محصول حاوی کراتین است و با ایجاد یک لایه محافظ روی موها باعث ترمیم و بازسازی آن‌ها می‌شود. این شامپو یک نرم‌کننده قوی است و با پیشگیری از آسیب به موها به کاهش موخوره و شکستن موها کمک می‌کند.

امیدواریم که مطالعه این مقاله برایتان مفید باشد. برای داشتن موهایی سالم و درخشان، حتما از راهکارهای ارائه شده در این مقاله استفاده کنید و شاهد نتایج موثر آن باشید. شما از چه راه‌هایی برای درمان خانگی موخوره استفاده می‌کنید، خوشحال می‌شویم که آنها را با ما در میان بگذارید.

نویسنده :سحر غیاثی

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید