یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
یک آرایشگاه خوب چه ویژگی‌ هایی دارد؟

یک آرایشگاه خوب چه ویژگی‌ هایی دارد؟

اگر اخیرا آرایشگر خود را کنار گذاشته‌اید و یا به شهر جدیدی نقل مکان کرده‌اید، و در جستجوی یک سالن عالی برای خود هستید، پیشنهاد می‌کنم چند موردی که اینجا ذکر می‌کنیم را در انتخاب‌تان لحاظ کنید. شما یک آرایشگر با استعداد، خلاق، با تجربه و خوش برخورد می‌خواهید بدون اینکه نیازی به خرج کردن پول زیادی داشته باشید. سالن‌هایی که موفق و پرطرفدار هستند نقاط مشترک زیادی دارند.

چنین سالن هایی کارمندان خوبی را جذب می کنند و با جدیدترین و محبوب‌ترین متدهای آرایشی پاسخگوی مشتریانشان هستند. علاوه بر این، آنها هم کارکنان و هم مشتریان خود را راضی نگه می دارند تا گردش مالی را به حداقل برسانند. از آنجایی که امروزه رقابت زیادی بین سالن‌ها ایجاد شده، برجسته شدن نام یک سالن زیبایی در میان مردم باعث می‌شود که یک سالن به اوج برسد.

در این مقاله قصد داریم به چند ویژگی مهم که باید در انتخاب یک سالن به آن توجه کنید را با هم مورد بررسی قرار دهیم. مطمئن باشید که با دانستن نکات لازم و انتخاب سالن مناسب دیگر شاهد آثار هنری آرایشگران غیر حرفه‌ای روی موها و چهره‌تان نخواهید بود.

1- استخدام پرسنل مجرب جهت بالا بردن کیفیت خدمات

در یک سالن زیبایی حرفه‌ای معمولا در هر بخش، پرسنل متخصص مشغول فعالیت بوده و هر لاین، افراد متخصص و تیم حرفه ای و با تجربه‌ای را دارد. به دنبال آرایشگری باشید که سال‌ها در این صنعت فعالیت کرده است. یک آرایشگر باتجربه می‌تواند بر اساس تجربیاتش پیشنهاداتی را به شما ارائه دهد که مکمل شخصیت و ویژگی‌های صورت و استایل شما باشد.

آرایشگر حرفه‌ای و کاربلد که با شناخت از شما، شخصیت‌تان، فرم صورت و بدن‌تان و روحیات‌تان، بهترین مشاوره را قبل انجام هر خدماتی به شما می‌دهد و شما را از مزایا و معایب کار آگاه می‌کند. از طرفی با توجه به سلیقه شخصی و خواسته شما خدمات را اجرا می‌کند، نه سلیقه شخصی و میل خودش. و در هر لحظه رضایت شما را اولویت قرار می‌دهد.

2- رعایت نظافت و پاکیزگی محیط و تجهیزات

وقتی از آرایشگاه بازدید می‌کنید، حتما تمیز بودن سالن را مد نظر قرار دهید. مواردی مانند موهای روی زمین، سرویس بهداشتی کثیف و نامرتب نشان دهنده یک سالن غیرحرفه‌ای است. این یکی از جنبه ضروری برای انتخاب بهترین سالن زیبایی است. یک سالن زیبایی نه تنها در قسمت‌های مشترک با مشتریان، بلکه تجهیزاتی که استفاده می‌کند نیز باید به اندازه کافی تمیز باشد.

در بازدید به لوازم جانبی و تجهیزات مورد استفاده آنها نگاهی بیندازید و اطمینان حاصل کنید که کارکنان ظاهری حرفه‌ای، اراسته و تمیز دارند. اگر وسایلی مانند برس‌های آرایشی برس‌های مو یا حوله‌ها کثیف به نظر می‌رسند، بهتر است این گزینه را از لیست حذف کنید، زیرا در چنین شرایطی احتمال ابتلا به عفونت زیاد است. سالن‌های عالی در وضعیت تمیز و مناسب نگهداری می‌شوند و یکی از نشانه‌های آنها کارکنانی است که موهایشان به خوبی حالت داده شده و لباسشان تمیز و مرتب است.

3- برقراری ارتباط خوب

بهترین آرایشگاه‌ها به خوبی با مشتریان و کارمندان خود ارتباط برقرار می کنند. مهارت های ارتباطی مورد نیاز در یک سالن شامل حل مسائل و ایجاد یک رابطه خوب با مشتریان است. یک آرایشگر خوب رفتاری دوستانه و راحت با مشتریان دارد.بنابراین این مشتری‌هابرای تمام کارهای‌شان نزد انها برمی‌گردند. ایجاد احساس خاص بودن و توجه کردن به هر مشتری یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باعث موفقیت سالن‌ها می‌شود.

4- به روز بودن امکانات و ترندها

آرایشگری حرفه‌ای است جذاب که دائما در حال جدید شدن و به‌روز رسانی است. برای آرایشگران بسیار مهم است که از محصولات و ترندهای آرایشی به روز بمانند. آنها این کار را با خرید مجلات متنوع و مطالعه در مورد باید و نبایدهای مد و فشن انجام می‌دهند. بهترین آرایشگران آنهایی هستند که در سمینارهای آموزشی جدید شرکت می‌کنند.

این آرایشگرهای به‌روز پکیج‌های آنلاین و حضوری برای یادگیری تهیه می‌کنند و دانش خود را به روز نگه میدارند. همچنین این روزها اختصاص دادن یک سالن مجزا برای خدمات ماساز و فیشیال بسیار تند و پراستقبال بوده و از این‌رو به یکی از اساسی‌ترین نیازهای هرآرایشگاهحرفه‌ای تبدیل شده است.

5- همگام شدن با تکنولوژی

در عصر جدید، که همه کسب و کارها از پوسته قدیمی خود خارج شده‌اند، برای حرفه آرایشگری نیز بسیار مهم است که با تکنولوژی همگام باشد. نرم‌افزار طراحی‌شده برای سالن‌ها به اجرای روان آنها کمک می‌کند. آرایشگرانی که از نرم‌افزارهای جدید که به آنها امکان ارسال ایمیل‌ و پیام خودکار یا اطلاعات بازاریابی را می‌دهد، استفاده می‌کنند، مشتریان بیشتری را به دست آورده و نگه می‌دارند.

از طریق این ویژگی، مشتریان می‌توانند به رزروهای موبایلی و شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند و کارهایشان را راحت‌تر انجام دهند. همچنین استفاده از اپلیکیشن‌های جدید، این امکان را به مشتریان میدهد که رزومه آرایشگر را مورد بررسی قرار داده و با سلیقه خود تطبیق دهند و بهترین تصمیم را بگیرند.

6- ارائه خدمات استثنایی و متنوع

سالنی که بیش از یک سرویس ارائه می‌دهد و پکیج خدماتی کاملی دارد، همیشه بهتر است. سالن‌های زیبایی بزرگ نه تنها طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهند، بلکه معمولا ارائه دهنده خدمات با کیفیت بالاتر نیز هستند. آرایش صورت، اصلاح صورت، کوتاه کردن مو، پدیکور، رنگ و لایت، تراپی مو، اپیلاسیون بدن و گاها لیزر خدمات حرفه‌ای هستند که می‌توانید از سالن‌های خوب دریافت کنید.

7- قیمت و هزینه متعادل خدمات

هزینه خدمات معمولا بر اساس عوامل مختلفی متفاوت است. بهتر است قبل از گرفتن قرار ملاقات، در مورد هزینه خدمات مختلف سوال کنید و در نظر بگیرید که آیا برای شما معقول هستند یا خیر. اگر فکر می کنید که یک سالن خاص قیمت‌های بسیار بالایی دارد که خارج از بودجه شما است، ریسک نکنید. همچنین، اگر قیمت را ارزان یافتید، هول نشوید. به دنبال قیمتی باشید که نه خیلی بالا باشد و نه خیلی پایین. ازآنجا که مراجعه به آرایشگاه برای دریافت خدمات مختلف می‌تواند به یک روتین و برنامه دائمی خوشایند برای‌تان بدل شود، بهتر است که جایی را انتخاب کنید که توانایی پرداخت هزینه‌هایش را داشته باشی تا از این لذت بهرمند شوید.

8- دارای موقعیت مکانی و زمانی مناسب

قطعا یکی از موارد مهم و قابل تامل موقعیت مکانی سالن است. شما باید سالنی را انتخاب کنید که نزدیک خانه یا محل کار شما باشد. عاقلانه نیست که سالنی را که خیلی دور است را انتخاب کنید تا برای یک اصلاح صورت ساده ساعت‌ها در ترافیک بمانید و به بقیه امور زندگی‌تان نرسید. جدا از این، سالن باید ساعات کاری روتین و معقولی داشته باشد. زمان باز و بسته شدن سالن زیبایی را حتما بررسی کنید. این به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا با برنامه روزانه شما مطابقت دارد یا خیر.

9- محصولات با کیفیت و تجهیزات مدرن زیبایی

سالن‌های زیبایی و آرایشی که از محصولات با کیفیت برند و تجهیزات بهتر برای کارشان استفاده می‌کنند، همیشه خدمات بهتری ارائه می‌دهند. وقتی صحبت از زیبایی شما به میان می‌آید، می‌توانید با قیمت بالا سازش کنید، اما با خدمات بی‌کیفیت هرگز!... هرگز به آرایشگرانی که محصولات استفاده شده را از دید شما پنهان می‌کنند و مارک و برند آن‌ها را به شما معرفی می‌کنند کنار نیایید. رو راستی شرط اول اطمینان است.

10- محیط و فضای سالن

هر سالنی فضای متفاوت و خاص خودش را دارد. برخی در خدمات سلامتی تخصص و مهارت دارند. اگر با این نوع تاسیسات راحت نیستید، سالنی را انتخاب کنید که متناسب با محیط مورد نظر شما باشد. سالنی که انتخاب می کنید کاملاً به نیاز شما بستگی دارد. اگر خدمات اولیه می خواهید، سالن‌های معمولی برای شما خوب هستند. اگر خدمات پیچیده و درمانی می‌خواهید، حتما سالن زیبایی معتبر را انتخاب کنید.

11- مشتری مداری و توجه به رضایت ارباب رجوع

برای مراجعه به یک سالن زیبایی حتما از توصیه‌های مشتریان قبلی کمک بگیرید. این کار به شناخت شما از محیط و سطح خدمات سالن کمک می‌کند که تا با ذهنیتی دقیق‌تر به آنجا مراجعه کنید. مثلا اگر قصد مراجعه به یک سالن زیبایی در جایی را دارید که مشتریان زیادی دارد، از دوستان و آشنایان‌تان که قبلا به آنجا مراجعه کرده‌اند درباره آرایشگاه پرس و جو کنید.

از آنها درباره رضایت‌شان از خدمات، تجهیزات و رفتار پرسنل سالن بپرسید. همچنین می‌توانید به صفحات مجازی آن مجموعه رجوع کرده و با خواندن نظرات مشتریان، این اطلاعات را کسب کنید. البته یادتان باشد که خیلی‌ها در نظرات‌شان سلیقه شخصی‌شان را لحاظ می‌کنند اما در آخر، این شما هستید که باید برای انتخاب سالن موردنظرتان و رسیدن به یک آرایشگاه خوب تصمیم بگیرید.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم چند نمونه از رایج‌ترین ابزار و مواد آرایشی لازم در لاین زیبایی مو و ناخن را با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا را به شما معرفی کنیم. توجه کنید که وجود این محصولات برای هر آرایشگاه مطرحی که به صورت حرفه‌ای در زمینه آرایشی و زیبایی فعالیت دارد، لازم است. شما می‌توانید برای خرید هر یک از این محصولات، از طریق وب سایت ریحا اقدام نمایید.

1- رنگ مو بدون آمونیاک پیوریتی اویستر

خریدرنگ مو بدون آمونیاک پیوریتی اویستر

شرکت ایتالیایی اویستر (Oyster) رنگ مو بی‌نظیر خود را برا افرادی با موی حساس و آسیب دیده تولید و به بازار عرضه داشته است. رنگ موی پیوریتی اویستر جهت سازگار با طبیعت موی شما بدون ترکیبات مضر آمونیاک، رزورسینول و پارافنیلین‌دی‌آمین ساخته شده است تا موهای باطراوت و شاداب داشته باشید. این رنگ مو 7 روز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا و در تنوع 18 رنگ به بازار عرضه می‌شود.

این محصول شگفت‌انگیز فرمولی با مولکول‌های ملایم دارد که در کنار کارا بودن خود مانع از سوزش، حساسیت و التهاب کف سر می‌شود. همچنین ترکیب کرم مانند و غلیظ این محصول از چکه کردن آن جلوگیری می‌کند و این خاصیت نیز موجب رنگ بهینه و بیشتر موها می‌شود تا در نهایت رنگ یکدستی را در موهایتان تجربه کنید.

در رنگ مو پیوریتی عصاره گیاهی چای سفید، سبز و قرمز وجود دارد که این ترکیبات خواص آنتی‌اکسیدانی قدرتمندی دارند و از موها در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. این محصول فوق‌العاده برای موی خشک، موی آسیب دیده، موی چرب، موی معمولی، موی رنگ شده، موی نازک و ضعیف، موی وز و مجعد تولید شده است تا سلامت و شادابی موهای شما را نیز حفظ کند.

2- واریاسیون پروفشنال بیول

خریدواریاسیون پروفشنال بیول

چنانچه از رنگ موی فعلی خود ناراضی هستید و یا در صدد اصلاح یا تغییر رنگ موی خودتان هستید،‌ می‌توانید از واریاسیون‌‌ها کمک بگیرید. البته به شرطی که نحوه استفاده از آن‌‌ها را بدانید. واریاسیون (رنگ کمکی یا تونر) یکی از پایه‌‌های اصلی در رنگ کردن موهاست، این رنگ موهای خالص و قوی برای تغییر تن رنگ مو مورد استفاده قرار‌ می‌گیرند و برای این منظور یا باید با رنگ مو مخلوط شوند یا با رنگ ساژ‌های روی موی دکلره شوند.

واریاسیون پروفشنال بیول یکی دیگر از محصولات پر طرفدار این کمپانی است که در ترکیب با رنگ‌‌ها و رنگساژهای مختلف با زردی، قرمزی و نارنجی شدن موهایتان مقابله کرده و شما را به رنگ دلخواهتان‌ می‌رساند و در کنار آن؛ به سبب عصاره‌‌های گیاهی موجود در آن (همچون روغن کنجد، روغن فندق، بادام و عصاره سبوس برنج) و پروتئین کراتین باعث نرمی، براقیت و تقویت موها‌ می‌شوند.

روغن کنجد موجود در این واریاسیون، حاوی اسیدهای چرب غیراشباعی چون امگا 3 و امگا 6‌ می‌باشد که از موها در برابر رادیکال‌‌های آزاد محافظت‌ می‌کند. روغن فندق نیز به سبب اسیدهای چرب موجود در آن، باعث نرمی و براقیت موها‌ می‌شود. روغن بادام موجود در این واریاسیون نیز به سبب کلسیم، فسفر و منیزیم موجود در آن به موهایتان استحکام‌ می‌بخشد.

در نهایت عصاره سبوس برنج به سبب ویتامین‌‌های B و E موجود در آن باعث تقویت مو‌ می‌شود و کراتین هم موجب ترمیم کورتکس موها‌ می‌شود. از این رو بیول در تولید واریاسیون‌‌های خود از این پروتئین و عصاره‌‌های گیاهی معجزه آسا استفاده کرده است. این واریاسیون‌‌ها (یا رنگ‌‌های موی غلیظ) در رنگ‌‌های 01- دودی، 02- بنفش (ضد زردی مو)، 06- قرمز، 07- سبز (ضد قرمزی مو)، 09- آبی (ضد نارنجی) در بازار موجود هستند.

3- پودر دکلره سفید کریتیو

خریدپودر دکلره سفید کریتیو

رنگ‌هایی خاص هم‌چون رنگ شرابی و هایلایت ها با رنگ های متنوع، برای جلوه واقعی، نیاز به مویی با رنگ پایه روشن دارد. باوجود این شرایط، افرادی با داشتن موهای تیره، حتما باید در ابتدا موهای خود را روشن کرده و بعد از آن رنگ موی مورد نظر خود را بر روی موهای خود بزنند. صنعت لوازم آرایش، برای این نیاز نیز پاسخی مناسب داده و با تولید مواد دکلره، بازار لوازم آرایش را داغ‌تر از قبل کرده است. دکلره‌ها، به عنوان یکی از قوی‌ترین روشن‌کننده‌ها، تاثیرات مثبت و منفی زیادی بر روی مو می‌گذارند.

پودر دلکلره سفید کریتیو، یکی از بهترین و مرغوب‌ترین روشن‌کننده‌ها برای مو است. این پودر، توسط برند کریتیو و در کشور ایتالیا تولید شده است. پودر دکلره سفید کریتیو دارای 7 روز ضمانت بازگشت محصول و گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا بوده و به صورت تکی قابل فروش است. این پودر در پک‌های 1000 گرمی تعبیه شده و برای آرایشگران و افرادی که به طور دائم از مواد دکلره استفاده می‌کنند؛ گزینه مناسب و به صرفه‌ای است.

پودر دکلره سفید کریتیو، روشن‌کننده‌ای قوی، برای موهای شماست. بسیاری از افراد برای داشتن موهایی روشن، دست به استفاده از رنگ‌های روشن می‌زنند؛ اما نتیجه مورد نظر را پس از استفاده، نمی‌گیرند. پودر دکلره سفید کریتیو، به این مشکل پاسخ مناسبی داده و موهای افراد را تا 10 پرده روشن‌تر از موقع معمول می‌کند. این پودر مناسب‌ترین پودر برای استفاده در هایلایت با فویل است و سرعت فرآیند شیمیایی متوسطی دارد.

4- اسپری حالت دهنده کراتینه مو تافتشوارتزکف

خریداسپری حالت دهنده کراتینه مو تافت

استفاده از اسپری‌های حالت‌دهنده بهترین انتخاب برای خوش‌حالت‌ترکردن و تثبیت مدل مو است. اسپری حالت‌دهنده ضمن نگهداری آرایش مو به مدت طولانی، باعث تقویت بافت مو شده و آن ها را درخشان‌تر می‌کند. شرکت شوارتزکف که یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی در کشور آلمان است، اسپری حالت‌دهنده کراتینه مو تافت را به شما خانم‌ها و آقایان حساس که به سلامت و درخشش موهایتان اهمیت داده معرفی و پیشنهاد می‌کند.

این محصول جادویی حاوی کراتین بوده که بافت مو را پوشش داده و از آن در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند. هم‌چنین با رساندن انواع پروتئیین‌های لازم به مو، باعث تغذیه‌رسانی عمیق به مو می‌شود. از طرفی این محصول ماندگاری فوق‌العاده‌ای داشته و تا 48 ساعت مدل موهایتان را به شکل اولیه نگهداری می‌کند. هم‌چنین پس از استفاده درخشش خیره‌کننده‌ای به موهایتان داده و جذابیتتان را به شدت افزایش می‌دهد.

اگر شما هم می‌خواهید مدل موهایتان حتی در زیر باران هم زیبایی خود را حفظ کرده و خراب نشود، پیشنهاد می‌کنیم که از اسپری حالت‌دهنده کراتینه مو تافت استفاده کنید. این اسپری در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و حالت مو را به خوبی حفظ می‌کند. این اسپری با ایجاد پوشش‌دهی فوق‌العاده‌ مانع از خشک‌شدن مو شده و جلوه‌ای نرم و طبیعی به مو می‌دهد. همچنین برای انواع مو خانم‌ها و آقایان مناسب است.

5- لاک ژلی دبورا

خریدلاک ژلی دبورا

لاک ناخن یکی از لوازم آرایشی است که برای زیباتر کردن ناخن‌ها استفاده می‌شود. لاک ناخن انواع مختلفی دارد که از نظر رنگ، غلظت و مدل با یکدیگر تفاوت دارند. برخی لاک‌ها فقط رنگ دارند و جلوه ماتی دارند، برخی از آنها براق و برخی دیگر اکلیلی هستند. لاک ژلی دبورا Smalto Gel Effect با ترکیب پر رنگدانه خود، علاوه بر سطحی هموار و درخششی آینه مانند، پوشش رنگی عمیق و بی نقص و پرجلایی را روی ناخن‌ها ایجاد می‌کند.

قلم موی بزرگ Maxi Brush این لاک باعث می‌شود تا لاک به راحتی روی سطح ناخن روان شود. همچنین پوشش نرم و ژل مانند این لاک دبورا از ناخن‌ها در مقابل آسیب و ضربه محافظت می‌کند. لاک ناخن ژل افکت دبورا DEBORAH با اثر ژلی شگفت انگیز خود، زیبایی ناخن‌ها را چندین برابر می‌کند. رنگدانه‌های غنی در ترکیب این لاک و اپلیکاتور حرفه ای و نرم آن، باعث پوشش بالا، یکدست و بی نقص آن روی ناخن‌ها می‌شود.

این لاک نمایی براق، جذاب و ماندگاری بالایی دارد و به مدت طولانی روی ناخن باقی می‌ماند. لاک‌های دبورا رنگبندی زیبا و متنوع و کیفیت خوب و بالایی دارند. لاک ناخن ژلی دبورا پوشش کامل، خوشرنگ و درخشندگی مناسبی به ناخن‌ها می‌دهد و موجب زیباتر شدن ناخن‌ها می‌شود. این محصول برای آن دسته از بانوانی که علاقه‌مند به طراحی ناخن هستند، انتخاب مناسبی است.

6- لاک خشک کن مدل ایکس 5 سان

خریدلاک خشک کن مدل ایکس 5 سان

این روزها استفاده از لاک‌های ژلی بسیار ترند شدهِ چراکه در عین داشتن تنوع رنگی بسیار بالا، دوام و ماندگاری طولانی مدتی نیز داند. همین خصوصیات مثبت باعث شده تا بسیاری از افراد، لاک‌های ژلی را به‌جای لاک‌های معمولی ترجیح دهند. اما نکته قابل توجه اینجاست که این لاک‌های ژلی به تنهایی خشک نمی‌شوند. بلکه برای خشک شده باید تحت تاثیر نور ماورای بنفش لامپ‌های لاک‌خشک‌کن قرار بگیرند.

درحال حاضر بسیاری از کمپانی‌های مطرح در سرتاسر جهان این لامپ‌های لاک‌خشک‌کن را تولید می‌کنند و برند سان نیز در میان آن‌ها بسیار مطرح است. لاک خشک کن مدل ایکس 5 سان، دارای 36 لامپ ال ای دی UV برای خشک کردن بهتر و سریع تر انواع لاک ژل و چسب است. همچنین LEDها با عمر بالای 50000 ساعت در این لاک‌خشک‌کن تعبیه شده‌اند که قابل استفاده برای ناخن های دست و پا است.

لاک خشک کن مدل ایکس 5 سان دارای تایمر برای نشان دادن مدت زمان استفاده و همینطور دارای تایمر 10، 30، 60 و 99 ثانیه می‌باشد. از طرفی یک نوع سنسور برای روشن شدن خودکار در داخل دستگاه قرار داده شده تا به هنگام قراردادن دست و پا در زیر آن، یک نور ملایم از خود بدهد و کاربر از مرحله به مرحله لاک زدن بر ناخن‌های خود لذت ببرد؛ حتی از لحظه خشک شدن سریع و بدون دردسر لاک‌ها !!!

7- سوهان برقی 210 استرانگ

خریدسوهان برقی 210 استرانگ

یکی از اساسی‌ترین ابزارهای لازم برای ترمیم ناخن در تمام سالن‌های زیبایی، سوهان برقی است و وجود آن از ملزومات است. این نوع سوهان‌ها با داشتن انواع سری‌های گوناگون، برای پیش‌بردن مرحله به مرحله روند صاف و صیقلی کردن ناخن‌های بالا آمده و سپس ناخن‌های ترمیم شده کاربرد دارند. انواع مختلفی از سوهان‌های برقی با برند‌های گوناگون در بازار موجود است اما اگر ناخن‌کار ماهری هستید؛ تهیه یک دستگاه حرفه‌ای برای شما ضروری است.

بنابراین قبل از هر اقدامی برای خرید، درباره محصول انتخابی خود تحقیق کنید. کمپانی مطرح استرانگ از مبدا کشور چین، دستگاه‌های سوهان برقی بسیار بادوامی را به بازار عرضه کرده که سوهان برقی 210 استرانگ نیز یکی از آن‌ها است. این دستگاه دارای دور موتور 35000 و هندپیس سبک بوده و همراه با فیوز، زغال یدک، آچار مخصوص و دفترچه راهنما تمام خواسته‌ها و توقع شما را از آنچه که یک دستگاه سوهان برقی خوب باید داشته باشد؛ برآورده می‌کند.

در پایان این مقاله، امیدواریم تا با معرفی محصولات اشاره شده، شما را با بخش کوچکی از مواد و ابزار مورد نیاز برای یک سالن آرایشی آشنا کنیم. شما می‌توانید طبق نیاز یا براساس سلیقه‌تان ، اقدام به خرید هریک از محصولات پیشنهادی از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این محصولات پرطرفدار دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

نویسنده :سارا قادری

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چرا یک سالن زیبایی خوب باید پرسنل حرفه ای و متخصص داشته باشد؟
پاسخ:

در یک سالن زیبایی حرفه‌ای معمولا در هر بخش، پرسنل متخصص مشغول فعالیت بوده و هر لاین، افراد متخصص و تیم حرفه ای و با تجربه‌ای را دارد. به دنبال آرایشگری باشید که سال‌ها در این صنعت فعالیت کرده است. یک آرایشگر باتجربه می‌تواند بر اساس تجربیاتش پیشنهاداتی را به شما ارائه دهد که مکمل شخصیت و ویژگی‌های صورت و استایل شما باشد. آرایشگر حرفه‌ای و کاربلد که با شناخت از شما، شخصیت‌تان، فرم صورت و بدن‌تان و روحیات‌تان، بهترین مشاوره را قبل انجام هر خدماتی به شما می‌دهد و شما را از مزایا و معایب کار آگاه می‌کند. از طرفی با توجه به سلیقه شخصی و خواسته شما خدمات را اجرا می‌کند، نه سلیقه شخصی و میل خودش. و در هر لحظه رضایت شما را اولویت قرار می‌دهد.

نظافت و پاکیزگی آرایشگاه، چقدر اهمیت دارد؟
پاسخ:

وقتی از آرایشگاه بازدید می‌کنید، حتما تمیز بودن سالن را مد نظر قرار دهید. مواردی مانند موهای روی زمین، سرویس بهداشتی کثیف و نامرتب نشان دهنده یک سالن غیرحرفه‌ای است. این یکی از جنبه ضروری برای انتخاب بهترین سالن زیبایی است. یک سالن زیبایی نه تنها در قسمت‌های مشترک با مشتریان، بلکه تجهیزاتی که استفاده می‌کند نیز باید به اندازه کافی تمیز باشد.

چرا یک آرایشگاه یا سالن زیبایی خوب باید به روز باشد؟
پاسخ:

آرایشگری حرفه‌ای است جذاب که دائما در حال جدید شدن و به‌روز رسانی است. برای آرایشگران بسیار مهم است که از محصولات و ترندهای آرایشی به روز بمانند. آنها این کار را با خرید مجلات متنوع و مطالعه در مورد باید و نبایدهای مد و فشن انجام می‌دهند. بهترین آرایشگران آنهایی هستند که در سمینارهای آموزشی جدید شرکت می‌کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید