یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
گول نخورید! تشخیص ادکلن لالیک اصل در 8 قدم 

گول نخورید! تشخیص ادکلن لالیک اصل در 8 قدم 

یکی از ویژگی‌هایی که جذابیت‌ افراد را بیشتر می‌کند و خاطره‌ی خوشی از آنها در ذهن‌ها جای می‌گذارد، بوی خوب و رایحه دلخوش است. برای خوشبو بودن هم مثل بسیاری از کارهای دیگر، باید برنامه‌ریزی کرد، تصمیم گرفت و البته هزینه کرد. عطرها و ادکلن‌های خوشبویِ بسیاری وجود دارند که دارای قیمت‌های بالایی هستند. کسانی که برای خرید این عطرهای لوکس هزینه می‌کنند، بدون شک انتظار یک بویِ خوشِ فوق‌العاده دارند، اما متاسفانه گاهی اتفاق می‌افتد که با وجود صرفِ هزینه‌های بسیار، نمی‌توان از کیفیت دلخواه استفاده کرد.

انواع تفاوت لالیک اصل و تقلبی

البته بحثی که وجود دارد این است که یکی از دلایل این اتفاقات هم خود خریداران هستند؛ زیرا ناآگاهی خودشان راجع‌ به ویژگی‌های محصول مورد نظر باعث فریب خوردنشان شده است و باعث شده است یک محصول تقلبی را با قیمت محصول اصلی خریداری کنند. از این رو ما در این مطلب قصد داریم روش تشخیص ادکلن لالیک اصل را به شما آموزش دهیم تا دچار انتخاب اشتباه نشوید.

ادکلن لالیک اصل را چطور تشخیص دهیم؟

شما وقتی قصد خرید یک عطر ادکلن گران قیمت را دارید، مطمئنا می‌خواهید ادکلن اصلی را از نمونه‌های فیک تشخیص دهید و آنرا بخرید. ما می‌خواهیم تفاوت‌های اصلیِ این ادکلن‌ را با نمونه‌های تقلبی ومشخصات ادکلن لالیک اصل را برایتان شرح دهیم؛ با ما همراه باشید.

1- کد شیشه و جعبه

برای ساخت عطرهای تقلبی به دلیل اینکه می‌خواهند زمان کمتری را صرف کنند، پچ نامبر یا کد شیشه و جعبه را فقط روی شیشه یا لیبل چاپ می‌کنند اما کد شیشه و جعبه را در عطرهای اورجینال، علاوه بر چاپ کردن روی شیشه و لیبل، به صورت لیزری روی خود شیشه هم درج می‌کنند.

تشخیص ادکلن لالیک

2- درب فلزی

در نمونه‌های عطر و ادکلن لالیک اورجینال، درب شیشه‌ی عطر از جنس فلز است، اما درب شیشه در نمونه‌های تقلبی از وزن بسیار کمتری برخوردار است و معمولا،از جنس پلاستیک است.

3- بدنه‌شیشه‌ای

جنس شیشه‌‌ی این عطر ادکلن‌ها در هر دو نمونه‌ی اصلی و تقلبی شیشه‌ای است، اما امکان دارد شیشه‌های عطر اصلی مرغوب‌تر باشند.تشخیص ادکلن لالیک لامور اصل از این طریق ممکن است.

4- متفاوت درج شدن اطلاعات تکمیلی

در هر دو نمونه‌عطرهای اصلی و تقلبی اطلاعات درج شده بر روی لیبل وجود دارد، اما در عطر و ادکلن اورجینالو در تشخیص ادکلن لالیک آمیتیس اصل و درتشخیص اصل بودن ادکلن لالیک مشکی اطلاعات درج شده‌ی با دقت کیفیت بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

تفاوت لالیک اصل با تقلبی

تشخیص لالیک مشکی اصل 5- فلزی بودن افشانه

نمونه‌های اصلی عطر ادکلن‌ لالیک دارای افشانه‌هایی فلزی هستند که نمونه‌هایی تقلبی این ویژگی را ندارند.

6- طوق فلزی

در هر دو نمونه طوق جنسی فلزی دارد، اما عطر ادکلن‌های لالیک اصل با کیفیت بالایی ساخته شده‌اند و این کیفیت بالا در ساخت نمونه‌های اصلی باعث شده است که درب با استحکام و به درستی روی آن قرار داده شود.

7- پمپ فلزی

اگر افشانه را از روی شیشه‌ی عطر جدا کنید پمپ آن‌را به راحتی مشاهده خواهید کرد. جنس این پمپ در عطرهای اورجینال باید از جنس فلز باشد؛ در غیر اینصورت محصول تقلبی است و پمپ‌های آلومینیومی موجود در این محصولات تقلبی، به سرعت دچار نشتی می‌شوند.

8- سلفون

تفاوت لالیک اصل و تقلبی

تفاوت لالیک اصل و فیک: هر دو نمونه‌ی اورجینال و تقلبی این محصول دارای سلفون است، اما دقت و ظرافت در نقاط پلمپ شده در عطرهای اورجینال و تقلبی کاملا متفاوت است.

تفاوت لالیک اصل و تقلبی

یکی از مواردی که این روزها به یک دغدغه تبدیل شده است تشخیص عطرهای اصلی از موارد تقلبی است. گاهی پیش می‌آید که با وجود عطرهای تقلبی و اصلی در کنار یکدیگر، حتی فروشنده‌ها هم نمی‌توانند نوع اصلی را از تقلبی تشخیص دهند و نیاز دارند عطرها را باز کنند و بعد از بو کردن آنها تشخیص دهند.

تشخیص ادکلن اصل لالیک قبل از باز شدن

● سلفون: بیشتر عطرهای تقلبی سلفون‌های نازک و بی کیفیتی دارند و گاها دچار چین و چروک شده و پوشش‌های سفت و کشیده‌ای ندارند. این سلفون‌ها وقتی می‌خواهند از انتها یا قسمت بالا باز شوند، به علت نازک بودن و استاندارد نبودن، به راحتی پاره شده و برخلاف عطرهای اورجینال، به راحتی از سلفون جدا نمی‌شوند‌. ● فونت: نوشته‌هایی که روی جعبه حک می‌شوند در حالت درستی قرار ندارند؛ برای مثال عنوان عطر و ادکلن شنل باید دقیقا در وسط جعبه حک شود و فاصله‌ی آن از هر دو طرف به یک اندازه باشد. این حالت در عطرهای تقلبی مشاهده نمی‌شود. ● رنگ: این مورد را فقط در حالتی می‌توانید تشخیص دهید که قبلا نمونه‌ی اصلی آن‌را داشته‌اید یا اینکه هر دو نمونه‌ی عطر تقلبی و اورجینال در دسترس‌تان باشد.‌ رنگ جعبه در بعضی از عطرهای تقلبی با عطرهای اورجینال متفاوت است؛ مانند عطر کوکو مادمازل شانل که جعبه‌ی اصلی آن کرم رنگ و تقلبی ان به رنگ سفید است. ● کیفیت بطری یا شیشه‌ی عطر: عطرهای اصلی معمولا از شیشه‌های بسیار شفاف و با کیفیت ساخته شده‌اند در حالی که عطرهای تقلبی دارای شیشه‌هایی کدر و سبک‌تر از نمونه‌های اصلی‌‌اند؛ البته طراحی نمونه‌های تقلبی گاهی به‌قدری موفق است، که تشخیص تقلبی و اصلی بودن دشوار می‌شود. ● درب عطر: درب عطر‌های اصلی معمولا سنگین‌تر از نمونه‌های تقلبی است و یک حالت آهنربایی دارد. ● کد عطر: عطرها دارای کدهایی هستند که اگر اورجینال باشند باید علاوه بر اینکه در انتهای شیشه درج شده باشند، در انتهای جلد هم مجددا درج شده باشند. ● رایحه: اگر با بوی عطر آشنایی دارد می‌توانید تقلبی بودن آن‌را تشخیص دهید. و اگر برای بار اول قصد خرید آن‌را دارید، به این نکته توجه کنید که عطرهای تقلبی رایحه‌ی ثابتی ندارند و می‌توان کهنگی و ماندگی را از رایحه‌ی آنها حس کرد. و همچنین رایحه‌ی عطرهای اصلی دارای یک تازگی، کیفیت، طراوت و شادابی خاصی هستند که برخلاف عطرهای تقلبی قابل تشخیص هستند.

بادی اسپلش ها، مواد معطر با غلظت بسیار کم و سبک هستند که توسط یک اسپری پخش‌کننده، سطح پوست را می‌پوشانند. در واقع مهم‌ترین کاربرد بادی اسپلش، خوش‌بو کردن بدن است.

تشخیص ادکلن لالیک اصل

حالا که تفاوت لالیک اصل و تقلبی را به طور کامل متوجه شدید، می‌توانید با خیال راحت آن‌را برای خودتان یا عزیزانتان خریداری کنید. عطر و ادکلن‌های خوشبو همیشه گزینه‌ی بسیار مناسبی برای هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف هستند؛ خصوصا اگر تشخیص ادکلن لالیک اصل را به درستی انجام دهید و یک عطر ادکلن لالیک اصل را برای شخص مورد نظرتان بخرید، مطمئنا احساس بسیار خوبی را برای آن به‌وجود خواهید آورد؛ زیرا این عطر ادکلن علاوه بر اینکه دست و دلبازی و محبت خاصِ فرد را نشان می‌دهد، به قدری خوشبو است که در هر جمعی که استفاده شود، اعتماد به نفس و جذابیت فرد را افزایش می‌دهد.

۸,۵۷۰
محصولات مرتبط
انکر ایندیگو ادو پرفیوم مردانه لالیکLalique 
۱۷,۴۰۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
سولیل ویبرانت ادو پرفیوم زنانه لالیکLalique 
۲۲,۰۴۲,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۸ میل
سمپل
۵۰ میل
عطر
+۱
تنوع
لالیک وایت این بلک ادو پرفیوم مردانه لالیکLalique 
۳,۸۵۹,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۸ میل
سمپل
گلوریوس ایندیگو ادو پرفیوم زنانه مردانه لالیکLalique 
۳۱,۳۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۸ میل
سمپل
پلام بلانچ 1901 ادو پرفیوم زنانه مردانه لالیکLalique 
۱۵,۷۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اینفینیت شاین ادو پرفیوم زنانهLalique 
۵,۵۶۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
ولوت پلام ادو پرفیوم زنانهLalique 
۲۹,۸۶۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۸ میل
سمپل
سولیل ادو پرفیوم زنانه لالیکLalique تخفیف ویژه
۳,۸۴۵,۰۰۰ تومان۳,۱۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۸ میل
سمپل
+۲
تنوع
سوییت امبر ادو پرفیوم زنانهLalique 
۶,۹۵۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
له اینسومیس ما فورس ادو تویلت مردانه لالیکLalique 
۳,۰۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۵ میل
سمپل
۱.۸ میل
سمپل
+۱
تنوع
لومیر ادو پرفیوم زنانه و مردانهLaliqueامکان ارسال فوری
۵۵۵,۰۰۰ تومان
۳.۵ میل
سمپل
۵ میل
دستریز
ایلوشن کاپتیو ادو پرفیوم مردانه/زنانه لالیکLalique 
۱۷,۰۰۸,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۸ میل
سمپل
آمبر نویر ادو پرفیوم مردانه لالیکLalique 
۳,۴۰۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۸ میل
سمپل
آمیتیس اکسکیوز ادو پرفیوم زنانه لالیکLalique تخفیف ویژه
۳,۵۱۸,۰۰۰ تومان۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
له اینسومیس ادو تویلت مردانه لالیکLalique تخفیف ویژه
۳,۵۲۱,۰۰۰ تومان۲,۷۸۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۵۰ میل
عطر
لیذر کوپر ادو پرفیوم مردانه/زنانه لالیکLalique 
۱۱,۱۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
وودی گلد ادو پرفیوم زنانه و مردانهLalique 
۱۰,۴۵۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۸ میل
سمپل
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
زامک ادو پرفیوم زنانه و مردانهLalique 
۷,۹۰۴,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اور اینتمپرل ادو پرفیوم مردانه/زنانه لالیکLalique 
۹,۱۴۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
نویسنده :ماهور سهیلی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
برای تشخیص اصل بودن ادکلن چه کنیم؟
پاسخ:

موارد زیادی موجود دارند که با بررسی آنها (مانند نوع شیشه، نوع بسته بندی، فلزی بودن درب ادکلن و...) میتوانید نسبت به اصل بودن ادکلن مطمئن شوید. اما بهترین راه خرید ادکلن از فروشگاه های معتبر است.

چگونه از کد شیشه و جعبه متوجه اصل بودن عطر و ادکلن شویم؟
پاسخ:

برای ساخت عطرهای تقلبی به دلیل اینکه می‌خواهند زمان کمتری را صرف کنند، پچ نامبر یا کد شیشه و جعبه را فقط روی شیشه یا لیبل چاپ می‌کنند اما کد شیشه و جعبه را در عطرهای اورجینال، علاوه بر چاپ کردن روی شیشه و لیبل، به صورت لیزری روی خود شیشه هم درج می‌کنند. 

چگونه ادکلن لالیک لامور اصل را از روی شیشه تشخیص دهیم؟
پاسخ:

جنس شیشه‌‌ی این عطر ادکلن‌ها در هر دو نمونه‌ی اصلی و تقلبی شیشه‌ای است، اما امکان دارد شیشه‌های عطر اصلی مرغوب‌تر باشند. تشخیص ادکلن لالیک لامور اصل از این طریق ممکن است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۸,۵۷۰ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید