یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بازسازی ریمل خشک شده مثل روز اول! در 4 قدم ...  

بازسازی ریمل خشک شده مثل روز اول! در 4 قدم ...  

همه بانوان عاشق استفاده ازریملهستند زیرا مژه ها را پر پشت تر و زیباتر نشان می دهد. با استفاده ازریملمژه ها ضخیم تر و بلند تر می شوند. در حقیقت بدون استفاده ازریملآرایش شما اصلا به چشم نخواهد آمد. به همین دلیلریملاز اساسی ترین لوازم آرایشی مورد استفاده بانوان است. اماریملبه نگهداری مناسب و تعویض مکرر نیاز دارد. معمولاریملبعد از سه ماه از باز کردن باید تعویض شود. البته این موضوع به تاریخ مصرفریملنیز بستگی دارد. دقت داشته باشید عدم تعویضریملدر زمان مناسب ممکن است سبب عفونت چشم شود. اما برخی ازریملها حتی کمتر از سه ماه خشک می شوند و باید دور ریخته شوند. در این مقاله ازریحابا ما همراه باشید تا ترفندهاییرا برای بازسازیریملخشک شده مثل روز اول مطرح کنیم.

بازسازیریملخشک شده مثل روز اول!

اگرریملشما قبل از اتمام تاریخ مصرف خشک شده است، نگران نباشید با چند ترفند کوچک می توانید به راحتیریملرا بازسازی کنید. البته بهتر است نکات زیر را ابتدا برای استفاده ازریملابرو و مژه در نظر داشته باشید و به صورت روزانه از آنها استفاده کنید.

1- قبل از استفاده روزانه ازریمل، ابتداریملرا بین کف دستبچرخانیدتا مقداری گرمشود.اینکار باعث می شود محلول روان تر شود و در زمان استفاده بدون گلوله و نرم باشد.

2- هیچ گاه برس را به درون لوله پمپاژ نکنید. این کار یعنی بیرون و داخل بردن برس باعث می شود هوا به داخل محلول رفته و محلولریملسریع تر خشک شود. تنها کافیست برس را به کناره های لولهبچرخانید.

3- از محکم بسته شدنریملاطمینان حاصل کنید و آن را در جای تاریک و خنک قرار دهید.

4- در زمان خریدریمل، حتما تاریخ انقضای آن را چک کنید و به دنبالمواردیباشید که تاریخ انقضای آن ها نزدیک نباشد. البته این مورد در زمان خرید آنلاین مقدور نیست اما می توانید از فروشگاه های مطمئن و معتبر خرید کنید.

5- هیچ گاه باریملنخوابید و قبل از خوابیدن با استفاده از یک پاک کننده آرایش چشم، آرایش را پاک کنید. در غیر این صورت بعد از مدتی مژه ها دچار ریزش خواهند شد.اگر این کار ها را انجام دهیدریملبیشتر دوام داشته و محلول مانند روز اول باقی می ماند. اما اگرریملشما خشک و پوستهپوستهشده است، ترفند های زیر را برای بازسازی آن استفاده کنید.

ریمل زدن

ریمل را به عنوان نقطه پایان آرایش خود در نظر بگیرید. پس از سایه زدن، خط چشم زدن و هر آرایش چشم دیگری، از انواع بهترینریمل مژهاستفاده کنید تا ظاهر شما زیباتر و کامل تر شود. اگر نمیدانید چگونه ریمل بزنید مقاله " آموزش یمل زدن " را مطالعه کنید.

ترفندهایبازسازیریملخشک شده

1- استفاده از آب گرم

یک لیوان را با آب داغ پر کنید و سپسریملرا برای چند دقیقه درون آب داغ بگذارید.ریملشما با استفاده از گرما نرم می شود و مانند روز اول خواهد شد. اگر برسریملشما دارای محلول خشک شده است، آن را زیر آب داغ قرار دهید تا تمیز شود و سپس آن را داخلریملببرید. برس گرم شده حتی می تواند محلول را نیز نرم کند.

2- استفاده از محلول لنز

یکی ازترفندهاییکه برای نرم کردنریملمی توانید استفاده کنید. اضافه کردن مقداری محلول نمکی مانند محلول پاک کننده و نرم کننده لنزهای تماسی بهریملسبب نرم شدنریملمی شود. می توانید لولهریملرا یک دقیقه بین کف دستانبچرخانیدتا گرم شود. این کار به از بین رفتن توده هایریملکمک کرده و محلول را نازک می کند. دقت داشته باشید نباید مقدار زیادی محلول به آن اضافه کنید زیراریملرا بسیار رقیق می کند. بسته به مقدارریملداخل بطری، به آن 3 تا 4 قطره محلول اضافه کنید.

3- استفاده از قطره چشم

کسانی که مدت طولانی بالپتاپکار می کنند، معمولا استفاده از قطره های چشم و اشک مصنوعی را در اولویت قرار می دهند. اما کاربرد قطره چشم فقط برای خشکی چشم نیست. می‌توانیدریملابرو و مژه را نیز با استفاده از قطره های چشمی مرطوب کنید. بیشتر قطره های چشمی باید پس از یک ماه استفاده دور انداخته شوند. پس اگر از قطره چشمی برای مرطوب کردنریملاستفاده می کنید، حتما از قطره خوب استفاده کنید تا از آلودگی جلوگیری شود.

4- استفاده ازآلوئهورا

کافی است به اندازه یک تا دو نخودآلوئهورابه محلولریملاضافه کنید. سپس برسریملرا بهکنارهایریملبکشید تا به خوبی در محلولریملحل شود وریملرا نرم و لطیف نماید.

ترفندهاییبرای استفاده از برسریملخشک شده

اگر سه ماه است کهریملرا تهیه کردهاید، وقت آن است که آن را دور بیندازید. البته می توانید همچنان از برسریملاستفاده کنید. کافیست برسریملرا بردارید و آن را چند دقیقه در آب گرم و صابون قرار دهید. می توانید برای تمیز کردن آن ازشامپویبچه استفاده کنید. برس را به خوبی بشویید و خشک کنید سپس در ادامه به شما می گوییم با آن چه کارهایی می توانید انجام دهید.

نرم کننده مژه

همه ما چیزهای زیادی در مورد روغن کرچک شنیده ایم که مژه ها را به طور شگفتانگیزیضخیم می کند. می توانید از برسریملخشک شده برای حالت دهی به مژه ها وابروهایتاناستفاده کنید. کافیست مقداری روغن کرچک را با استفاده از برسریملتمیز به ابروها و مژههایتانبزنید. این کار بسیار ساده است اما جادو می کند و معجزه بخش است. برای بیشتر کردن خواص آن می توانید ویتامین e را به روغن کرچک اضافه کنید.

برس ابرو

ریمل خشک شده

لازم نیست برس ابرو جداگانه بخرید زیرا می توانید از برسریملبرای ثابت نگه داشتن ابروها و حالت دادن به آنها استفاده کنید. همچنین می توانید از آن برای پر کردن ابروهای خود استفاده کنید. فقط کافیست برس را در سایه چشم یا ابرو متناسب با رنگابروهایتانفرو ببرید و ابرو را با آن برس بزنید.

از بین بردن وز موها

بعد از فرم دادن به موها، مسلما موهایوزیدارید که زیبایی مدل مو را مختل می کنند. برای خلاص شدن از شر موهای وز کافیست این ترفند ساده را انجام دهید. اسپری مو را روی برسریملاسپری کند و موهای وز را با استفاده از آن شانه کنید.

جدا کننده مژه

اگر هنگام استفاده ازریملمژههایتانگره می خورد، می توانید با مسواک زدن آرام با برسریملتمیز آنها را جدا کنید.

لایه بردار لب

فقط کافیست برسریملتمیز را به مقداری مخلوط شکر و وازلین یااسکرابلب آغشته کرده و در امتداد لب های خود آن را به صورت دورانی حرکت دهید و لب ها را لایه برداری کنید. با این کار تمام پوست های مرده از بین می روند و لب های شما بسیار صاف می شوند.

بازسازی ریمل

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از خوش‌قیمت‌ترین ریمل‌های اورجینال موجود در فروشگاه ریحا، با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای خرید هر یک از این محصولات، از طریق وب سایت ریحا اقدام نمایید.

1- ریمل حجم دهنده پاور ولوم نقره‌ای از برند بیو

خریدریمل بیوپاور ولوم نقره‌ای

ریمل حجم دهنده پاور ولوم نقره ای بی یو مناسب استفاده‌کنندگان از لنزهای تماسی است و نیاز آن‌ها را به بهترین وجه جوابگو خواهد بود. علاوه‌بر این مواد مایع ریمل با داشتن رنگدانه‌های مشکی، ترکیبات تقویت‌کننده، مغذی و موم، مژه‌هایی انعطاف‌پذیر و نرم نصیبتان می‌کند. قابل ذکر است که موم از منابع مختلف حیوانی، گیاهی و معدنی تهیه می‌شود. در بین موم‌ها انواع خاصی در تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده هستند.

همچنین وجود موم در محتویات ریمل باعث می‌شود که مژه‌ها به هم نچسبیده و حالتی طبیعی و نرم داشته باشند. این قضیه حتی در مواردی که حجم بالایی از مواد ریمل استفاده می‌شود هم صدق می‌کند. این محصول چنان بسته‌بندی کوچک، خواستنی و سبکی دارد که می‌توانید در هرلحظه و هرجا آن را همراه خود ببرید. مخزن مناسب همراه با برس ایده‌آل، استفاده از آن را مناسب‌تر و تاثرگذارتر می‌کند.

2-ریمل حجم دهنده سری بیگ بلد شماره 10 از برند ایزادورا

خرید ریملایزادورا بیگ بلد شماره 10

ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold شماره 10 همانطور که از نامش پیدا است با ویژگی حجم دهندگی و پر کنندگی متمایز خود، حجم مژه‌ها را تا چندین برابر افزایش می‌دهد و آن را تبدیل به گزینه‌ای عالی برای افرادی با مژه‌های کم پشت می‌سازد.ریمل مژه‌ی شماره 10 سری «Big Bold» از برند ایزادورا بافت سبکی دارد که روی مژه‌ها اصلا سنگین نیست و به دلیل قابلیت خشک شدن سریع می‌توان از آن به صورت چند لایه استفاده کرد.

این ریمل ایزادورا حاوی دانه‌های کربنی است که رنگ مشکی و زیبایی را به مژه‌ها می‌بخشد و عمق و جذابیت چشم‌ها را افزیش می‌دهد. برس بزرگ و مویی این ریمل از جنس فیبر است و با شانه‌های کوتاه و بلند خود، تمام مژه‌ها چه کوتاه و چه بلند را به خوبی پوشش می‌دهد. این ریمل فاقد رایحه است برای افراد با چشم‌های حساس و حتی افرادی که از لنز استفاده می‌کنند، بدون ایجاد حساسیت مناسب است.

3-ریمل حجم دهنده لاو کریزی اکسترم ولوم از برند اسنس

خریدریمل اسنسلاو کریزی اکسترم ولوم

ریمل حجم دهنده لاو کریزی اکسترم ولوم دارای رنگدانه‌های کاملا مشکی است و مژه‌های شما را حجم داده و آنها را بلندتر می‌کند. این ریمل دارای برس پلاستیکی بزرگی است و در نتیجه کار با آن بسیار راحت است. این برس که دارای موهای ریز پلاستیکی است، باعث می‌شود که مژه‌های شما به خوبی بلند شوند و حتی مژه های ریزتر هم با استفاده از این برس بلندتر دیده می‌شوند.

ریمل Love Crazy باعث می‌شود مژه‌ها با فاصله و جدا جدا به نظر برسند. پوشش یکدستی به مژه‌ها می‌دهد. رنگدانه‌های مشکی این ریمل باعث می‌شوند که انتخاب بسیار خوبی برای پوست‌های روشن با مژه‌های بور باشد. ریمل حجم دهنده لاو کریزی اکسترم ولوم دارای بافتی سبک و کرم مانند است و هیچ‌گونه احساس خستگی به شما نمی‌‌دهد و به سرعت خشک می‌شود، به طوریکه حتی چندبار استفاده از آن هم باعث چسبندگی مژه‌ها نمی‌شود.

4-ریمل حالت دهنده مژه مدل سوپر کارلی از برند پیر رنه

خریدریمل پیر رنه سوپر کارلی

اگر مژه‌های شما کوتاه و یا صاف و بی حالت است، بهتر است از ریمل‌های حالت‌دهنده و یا فرم‌دهنده استفاده کنید. این نوع از ریمل‌ها به مژه‌های شما شکل خوبی می‌دهد و باعث می‌شود تا مژه‌های شما حالت فر به خود بگیرد. ریمل سوپر کارلی پیر رنه مدل حالت‌دهنده را پیشنهاد می‌دهیم. به کمک این محصول مژه‌های شما فر خوش حالتی به خود می‌گیرد و چشمان شما را درشت‌تر نشان می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول مواد مرطوب‌کننده و ویتامین‌های موجود در فرمولاسیون این ریمل است که خاصیت ارتجاعی به مژه‌های شما می‌بخشد. علاوه بر این ریمل حالت دهنده مژه پیر رنه مدل سوپر کارلی دارای یک برس ویژه است که به پرپشت شدن و حالت دار شدن مژه‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند. همچنین این برس از به هم چسبیدگی مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند.

5-ریمل حجم دهنده و بلند کننده دوپلیکاتور از برندشون

خریدریمل شون دوپلیکاتور

همانطور که از نام ریمل حجم دهنده و بلند کننده برند دوپلیکاتور شون مشخص است، به کمک این محصول می‌توانید مژه‌های خود را حجم دهید و یا بلند کنید. در واقع این محصول مانند یک مژه‌ی مصنوعی عمل می‌کند. به طوری که از به هم چسبندگی مژه‌ها جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود تا مژه‌ها از هم جدا و بلند شوند.ماندگاری ریمل حجم دهنده و بلند کننده دوپلیکاتور شون بسیار بالا است وتا یک روز نیاز به تمدید مجدد آن نخواهید داشت.

یکی از ویژگی‌های مثبت این ریمل، فرمولاسیونی بر پایه ترکیبات گیاهی است که سلامت مژه‌های شما را تضمین خواهد کرد؛ بنابراین از آنجایی که این ریمل حجم دهنده و بلند کننده حاوی روغن بادام است، باعث می‌شود تا مژه‌های شما تقویت شود و رنگ آن مشکی‌تر به نظر برسد. چرا که این محصول می‌تواند رطوبت مورد نیاز مژه‌ها را تامین کند و در عین حالبر روی چشم ریزش نخواهد کرد.

6-ریمل تویست اولترا بلک از برند بورژوآ

خریدریملبورژوآ تویست اولترا بلک

ریمل تویست اولترا بلک، ریملی حجم‌دهنده با ماندگاری بالاست که توسط برند بورژوآ و در کشور فرانسه تولید شده است و به صورت تکی قابل خرید است. این ریمل، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالاست و تا 7 روز ضمانت بازگشت دارد. این ریمل در پوکه‌هایی به همراه برس‌هایی با طراحی خاص و فوق العاده تولید شده است. برس این ریمل، عملکرد و حالت‌های متفاوتی داشته که بر اساس نیاز مصرف‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما با خرید ریمل تویست اولترا بلک، می‌توانید مژه‌های خود را از حالت اولیه بلندتر نشان دهید یا در صورت داشتن مژه‌های بی‌حالت، کم‌پشت و یا حتی معمولی، آن‌ها را پرحجم کرده و خوش‌حالت‌تر کنید. این ریمل می‌توانده‌های نامنظم و پرپشت را از هم جدا کرده و به زیبایی چشمان خود بیفزایید.پوشانندگی بالا, ماندگاری بالا و طراحی فوق العاده برس باعث شده که این ریمل به یکمحصول پرطرفدار تبدیل شود.

با کمک از ترفند های ذکر شده در این مقاله می توانید ریمل خشک شده را مانند روز اول بازسازی کنید. همچنین اگر تاریخ مصرف ریمل تان گذشته است با استفاده از این روش‌ها می‌توانید از برس ریمل استفاده کنید. پس قبل از دور انداختن ریمل این روش ها را در نظر داشته باشید. همچنین با توجه به محصولات معرفی شده، می توانید از فروشگاه ریحا اقدام به خرید ریمل حجم دهنده، ریمل بلند کننده، ریمل فر کننده و یا ریمل های چند کاره پیشنهادی کنید.

۸,۵۶۶
محصولات مرتبط
نویسنده :ماهور سهیلی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چگونه ریمل خشک شده را بازسازی کنیم؟
پاسخ:

روش های زیادی برای بازسازی ریمل خشک شده وجود دارد. یکی از این روش ها این است که یک لیوان را با آب داغ پر کنید و سپس ریمل را برای چند دقیقه درون آب داغ بگذارید. ریمل شما با استفاده از گرما نرم می شود و مانند روز اول خواهد شد.

چه کاری باعث سریع تر خشک شدن ریمل می شود؟
پاسخ:

هیچ گاه برس را به درون لوله پمپاژ نکنید. این کار یعنی بیرون و داخل بردن برس باعث می شود هوا به داخل محلول رفته و محلول ریمل سریع تر خشک شود. تنها کافیست برس را به کناره های لوله بچرخانید.

با قطره چشم یا اشک مصنوعی می توان ریمل خشک شده را بازسازی کرد؟
پاسخ:

کسانی که مدت طولانی با لپتاپ کار می کنند، معمولا  استفاده از قطره های چشم و اشک مصنوعی را در اولویت قرار می دهند. اما کاربرد قطره چشم فقط برای خشکی چشم نیست. می‌توانید ریمل ابرو و مژه را نیز با استفاده از قطره های چشمی مرطوب کنید. بیشتر قطره های چشمی باید پس از یک ماه استفاده دور انداخته شوند. پس اگر از قطره چشمی برای مرطوب کردن ریمل استفاده می کنید، حتما از قطره خوب استفاده کنید تا از آلودگی جلوگیری شود. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۸,۵۶۶ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب
سارا

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

خیلی ریمل خریدم ولی خوب نبوده و کیفیتش پایین بوده میشه راهنمایی کنید که باید از کجا جنس خوب خریداری کنم؟

ریحا
دوست عزیز ریحا سلام
برای انتخاب بهترین ریمل می توانید انواع ریمل از برندهای معتبر را امتحان کنید.