یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
چند عطر رومانتیک برای زنان همیشه عاشق

چند عطر رومانتیک برای زنان همیشه عاشق

شما به عشق در نگاه اول اعتقاد دارید؟ پس حتما می‌توانید درباره عشق در مشام اول هم فکر کنید؟! مثلا وقتی که بانویی سرمست و خندان در حال گذر از کنار شما بود و بوی مدهوش‌کننده عطر بهاری او شما را از خود بی‌خود کرد. یا به‌هنگام نوشیدن قهوه کنار پنجره کافه، وقتی که عطر مرد جوان و شیک‌پوش پشت سرتان، نظر شما را جلب کرده و شما نه تنها در مشام اول؛ بلکه با اولین نگاه به او از میان شیشه‌های پنجره، یک دل نه صد دل عاشق و دلباخته او می‌شوید.

عطر، اکسیر ثبت لحظه‌ها است. گاهی لحظه شیرین وصال عروس سفیدپوش و معشوقه‌اش را در حال که بوی دلپذیر یک عطر گل‌دار بر تن او موج می‌زند، ثبت می‌کند؛ و گاهی هم لحظه تلخ اما پر از عشق خداحافظی پدربزرگ؛ درست زمانی که او را به آغوش کشیده بودی و همزمان با بوییدن رایحه دلنواز تن او، لبخندی زد و پرواز کرد.

این‌ها همان توصیف عشق در مشام اول است؛ چون مغز انسان از قابلیت خارق‌العاده تحلیل بویایی و تداعی خاطرات برخوردار است؛ طوری که حتی پس از سال‌های طولانی، با بوییدن یک رایحه آشنا، لحظات مهم، حساس و عاشقانه زندگی برای‌مان تداعی می‌شود. به همین دلیل است که یک رایحه می‌تواند لحظه وقوع یک اتفاق، حا‌ل‌وهوای یک مکان، زمان یا بوی یک شخص خاص را در ذهن ما به وجود آورد؛ دقیقا همان لحظه عشق در مشام اول!

در ادامه این مطلب تصمیم گرفتیم شما را با تعدادی از معروف‌ترین عطرهای رومانتیک و زنانه آشنا کنیم. عطر همیشگی بانوان عاطفی و حساسی که هیچگاه پای خود را از خط قرمزهای عاشقانه خود فراتر نمی‌گذارند و در اوج این عشق جاودانه و پایان‌ناپذیر، نهایت علاقه خود را تنها به عشق حقیقی‌شان ابراز می‌کنند. شاید شما هم روزی دوست داشتید عطر عاشقانه مخصوص به خودتان را بپوشید؛ پس با ما همراه باشید.

1- ادوپرفیوم کرید لاو این وایت (Creed Love in White EDP)

عطر زنانه رومانتیک

خرید عطرکرید لاو این وایت

عطر زنانه خنک و شیرین Love in White از برند معروف، محبوب و سلطنتی کرید با الهام از عشق به دریا و دریانوردی ساخته شده و نمادی از آزادی است. رایحه این عطر زنانه شرقی گل‌دار یادآور روزهای گرم، زیبا و پر هیاهوی قایق سواری در آب‌های آزاد و اقیانوس‌های است.

ادوپرفیوم Creed لاو این وایت پس از معرفی به بازار، به دو بانوی اول آمریکا، یعنی لورا بوش (Laura Bush) و میشل اوباما (Michelle Obama) اهدا شده است و آن‌ها از این عطر سلطنتی با رایحه دل‌انگیز، با وقار و بی‌نظیر استفاده می‌کنند. به همین خاطر است، که در زبان عموم مردم گاهی به این عطر، عطر کاخ سفید نیز گفته می‌شود.

حدود سه سال پس از ساخت این نسخه از عطر کرید، نسخه دیگر آن با نام عطر Love In Black ساخته شد و کمپانی Creed آن را به ژاکلین کندی (Jacqueline Kennedy) همسر یکی از رییس جمهورهای محبوب و سابق آمریکا اهدا کرد.

برند مشهور و معتبر عطر و ادکلن کرید عطر زنانه Love in White را در سال 2005، با رایحه‌ای رمانتیک، برای زنان قوی اما پراحساس و لطیف به بازار معرفی و عرضه کرد.در آغاز معرفی این عطر در آمریکا به پاس گرامیداشت خلق آن، نورپردازی ساختمان امپایر استیت در روز شانزدهم نوامبر سال 2016 به طور یکپارچه به رنگ سفید درآمد.

این برند نت‌های عطر لاو این وایت را از پنج قاره دنیا گلچین می‌کند تا بتواند آن را تولید کند. بنابراین خانم‌هایی که به دنبال عطری لوکس، شیک و بسیار خوشبو برای روزهای مهم زندگی‌شان هستند، بهتر است اول به سراغ لاو این وایت بروند.

رایحه عطر لاو این وایت از این برند فرانسوی توسط دو عطرساز کرید یعنی اروین کرید (Erwin Creed Seventh Generation) از نسل هفتم خاندان Creed و الیور کرید (Olivier Creed) طراحی شده است. به محض اولین اسپری از عطر زنانه Love in White بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه رایحه پرتقال خواهید شد. نت اولیه مرکباتی و شیرین این عطر زنانه، انرژی و شادی را در شما ایجاد می‌کند.

پس از گذشت مدت زمانی مشخص، نت اولیه جای خود را به نت‌های میانی خواهد داد. نت‌های میانی از ترکیب گل زنبق، نرگس، گل مگنولیا، برنج، گل یاسمن سفید، گل نرگس و رز بلغاری ساخته شده‌اند. رایحه پودری، خنک و شیرین این نت‌های گلی، تمرکز و نشاط را در شما بیشتر می‌کند.

در ادامه و با گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از چوب صندل، وانیل و عنبر تشکیل شده‌اند. پس از استشمام رایحه این نت‌ها، آرامش و تعادل درونی خوبی به دست خواهید آورد.

2- ادوپرفیوم آمواج بلاسم لاو زنانه (Amouage Blossom Love ED)

عطر زنانه آمواج

خرید عطرآمواج بلاسم لاو

آمواج پس از موفقیت جهانی نخستین عطر مجموعه باغ مخفی (The Secret Garde)، با لالیک لاو (Lilac Love)، دومین عطر جدید از این خانواده را در سال 2017 میلادی به نام بلاسم لاو (Blossom Love)، به بازار جهانی عطر و ادکلن زنانه عرضه کرد. استقبال بی‌نظیر دوست‌داران همیشگی این برند عمانی، از بلاسم لاو دور از انتظار نبود و این عطر زنانه نیز در مدت کوتاهی به‌عنوان افتخاری دیگر برای آمواج رقم زد.

در فلسفه عطرهای مجموعه‌ باغ مخفی، احساسات، افکار و تجارب انسانی، به‌شکل آزادانه‌ای، در دنیای معاصر مورد کاوش قرار گرفته‌اند و عناصر به‌کار رفته در آن با ظرافت زنانه‌ای نقش‌آفرینی می‌کنند. طبق این فلسفه وجودی، عطر پراحساس بلاسم لاو، الهام گرفته از قلبِ استوار زنی مدرن و امروزی با روحیه‌ای شاداب و سرزنده و در عین حال سرسخت و پرطراوت است که دوستی و وفاداری را ارج می‌نهد.

این زن زیبایی مخصوص خودش را می‌سازد و در همنوایی اجتماعی میخندد ؛ اما مهمتر از همه او برای عشق زندگی می‌کند؛ اولویت اول زندگی برای او همواره تجربه‌ی زیبای عشق، رابطه عاشقانه و ماجراجویی‌های جدید است. همانگونه که عطر بلاسم لاو، پرده از عاشقانه‌ای پر احساس برمی‌دارد، عاشقانه‌ای در باغی اسرار آمیز و سرشار از رایحه شیرین و ملایم شکوفه‌های گیلاس و رز که در میانه راه با رایحه‌ فریبنده یلانگ یلانگ ادغام شده و شکوهی دوچندان به این عطر دل انگیز می‌بخشد.

شیرینی و اعتدال رایحه آمواج بلاسم لاو زنانه، پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بی‌نظیری جهت مصرف روزانه در فصل‌های بهار و پاییز؛ خصوصا در میهمانی‌های و جشن ها رسمی بزرگ است. همچنین حجم کافی 100 میلی لیتری این ادوپرفیوم عمانی، برای مدت‌ها شما را از خریدن عطر جدید بی‌نیاز می‌کند.

با اسپری کردن مقداری از ادوپرفیوم Blossom Love روی لباس یا نواحی نبض‌دار گردن و مچ دست‌تان، ترکیبی وسوسه‌انگیز و شاداب از نت‌های گل ارغوان و ترنج را استشمام می‌کنید. بوی ترش و گیرای این نت‌ها از همان اولین لحظات، حسی سرشار از صمیمیت، رهایی، عشق را به شما منتقل کرده و شما را غرق در دوستی‌های بی‌پایان می‌کند.

در ادامه نت‌های میانی در مدت خیلی کوتاهی جای نت‌های ابتدایی را گرفته و سریعا شروع به ظاهر شدن می‌کنند. رایحه نت‌های میانی عطر بلاسم لاو زنانه، ترکیبی گل‌دار و روح‌نواز از ترکیب لطیف و مخملی نت‌های شکوفه گیلاس، گل یلان یلانگ و گل رز در کنار رایحه لوکس لیکور آمارتو است.استشمام رایحه این نت‌ها حسی مملو از رویاپردازی، آرامش و تعلق خاطر به زیبایی‌های دنیای اطراف‌تان را در وجود شما سرازیر کرده و علاوه بر آن تاثیر نت‌های ابتدایی را دوچندان می‌کند.

و اما در آخرین لحظات، نت‌های میانی محو شده و نت‌های پایانی جای آن‌ها را می‌گیرند. ترکیب پایدار و مانگار نت‌های پایانی، برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی؛ از کنار هم قرار گرفتن روایح دانه تونکا، وانیل، چرم جیر و کهربا تشکیل شده که با تلفیقی تقریبا تند خود، به دوام و پخش بوی بیشتر عطر کمک می‌کنند. استشمام رایحه نت‌های پایانی، اعتماد به‌نفس فراوان همراه با حس توانمندی، قدرت جسارت و اغواگری زنانه را به شما منتقل می‌کند تا به کمک آن قدرت ابراز علاقه‌ای جسورانه به معشوقه رویایی را خود داشته باشید.

3- ادوپرفیوم امپریو آرمانی این لاو ویت یو (Emporio Armani In Love With You EDP)

عطر زنانه عاشقانه

خرید عطرامپریو آرمانی این لاو ویت یو

کمپانی لوکس و ایتالیایی جورجیو آرمانی، عطر جدید، صورتی و زنانه خود را در سال 2019 معرفی و به بازار عرضه کرد. این ادوپرفیوم شیرین و میوه‌ای، رایحه‌ای معتدل دارد و با نام این لاو ویت یو، به بازار عرضه شده است.

Emporio Armani In Love With You عطر زنانه‌ای جسورانه است، که شخصیت زن جوان امروزی را در جستجوی عطری نفسانی نشان می‌دهد و به داستان عشقی‌اش در زندگی، نوری عمیق می‌تاباند. این ادوپرفیوم گل دار میوه‌ای از برند امپریو آرمانی، عطری خوشبو و عامه پسند است و ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد. استفاده از این عطر، به دلیل رایحه معتدلی که دارد، برای همه روزهای سال در تمام فصل‌ها مناسب است.

این لاو ویت یو ادوپرفیومی زنانه است، که توسط کمپانی آرمانی، براساس رایحه‌ای جذاب و بی‌نظیر طراحی شده است و گزینه‌ای مناسب برای خانم‌های جوان و شیک پوش به حساب می‌آید. این عطر در ادامه نسخه‌های قبلی عطر You تولید شده است و رایحه‌ای شیرین، اعتیاد آور و عاشقانه دارد.

ادوپرفیوم زنانه In Love With You، ترکیبی از مواد اولیه غیر معمول، معاصر و پرشور است. کمپانی جورجیو آرمانی به همراه معرفی این عطر، زنانه جفت مردانه آن را نیز با نام امپریو آرمانی استرانگر ویت یو اینتنسلی عرضه کرده است.

این ادوپرفیوم زنانه، در عین اینکه برای استفاده در روز، به اندازه کافی سبک است، با این حال، قابلیت تبدیل شدن به یک عطر شبانه کامل را نیز دارد. عطر امپریو آرمانی این لاو ویت یو زنانه از پخش بو و ماندگاری خوبی برخوردار است و برای استفاده در مجالس و مهمانی‌‌های شبانه‌ای که در فصول سرد سال برگزار می‌شوند، گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود. این ادوپرفیوم برای استفاده توسط خانم‌های 20 تا 45 ساله مناسب است.

با اولین اسپری از عطر زنانه Emporio Armani In Love With You بر روی پوست یا لباس‌تان، سریعا ترکیبی از رایحه ترش آلبالو، تمشک و انگور فرنگی سیاه فضا را پر می‌کند. این نت‌ها باعث سرمستی و شادی شما می‌شوند و شروع میوه‌ای دلپذیری ایجاد می‌کنند.

پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های لطیف میانی، ترکیب گلی گیاهیِ بی‌نظیر و دل‌انگیزی از رایحه گل رز، گل یاسمن سفید و گیاه برنجاسف است. گلی بودن رایحه میانی این عطر، جذابیت و اغواگری آن را چند برابر می‌کند.در انتهای این عطر، به تک نتی از نعناع هندی می‌رسیم، که رایحه‌ای تند و ماندگار از خود بر جای می‌گذارد. رایحه موجود در نت پایانی ادوپرفیوم امپریو آرمانی این لاو ویت یو، بسیار اثرگذار و قدرتمند است.

4- ادوپرفیوم کلوئه لاو (Chloe Love EDP)

عطر زنانه جذاب

خرید عطرکلوئه لاو

برند فرانسوی عطر و ادکلن Chloe در سال 2010 عطر زنانه‌ای با رایحه بسیار خاص و پیچیده به بازار معرفی و عرضه کرد. رایحه این عطر گل‌دار توسط دو عطرساز به نام‌های لوئیس ترنر (Louise Turner) و ناتالی گراسیا ستو (Nathalie Gracia-Cetto) طراحی شده بود.

این ادوپرفیوم زنانه معتدل و شیرین، یادآور بانویی است، که به زندگی کردن عشق می ورزد و تنها در یک نگاه باعث ایجاد لبخند بر لب‌های اطرافیان خود می‌شود. جذابیت طبیعی این زن در تمام حرکات او قابل مشاهده و واضح است. این عطر ادای احترامی به شخصیت منحصر به فرد یک زن باشکوه است. کلوهه Love تداعی گر یک ظرافت خودجوش، سخاوتمندانه و پر تلالو است.

در ساختار رایحه پیچیده و زنانه این عطر، از نت‌های گلی پودری و لطیف استفاده شده است و همین موضوع آن را برای استفاده در قرارهای رمانتیک و مراسم مهم و سرنوشت ساز مناسب کرده است. اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید، که به رایحه‌های گلی کلاسیک علاقه دارید و به دنبال عطری جذاب و لطیف اما با وقار می‌گردید، این عطر کاملا برای شما طراحی شده است.

شرکت کلوهه، راکل زیمرمن (Raquel Zimmermann) مدل برزیلی معروف را به عنوان چهره تبلیغاتی این عطر معرفی کرده است. این عطر زنانه خوشبو و معتدل رایحه ای شیک و کلاسیک با شروعی سبز، گیاهی و صابونی مانند دارد که در ادامه به رایحه‌ای نیمه شیرین و پودری ختم می‌شود.

به محض اولین اسپری از عطر زنانه Chloe Love بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه رایحه‌ای از ترکیب دانه‌های فلفل صورتی و شکوفه پرتقال خواهید شد. نت اولیه مرکباتی و تند این عطر زنانه، انرژی و شادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از گذشت مدت زمانی مشخص، نت‌های اولیه جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد.

نت میانی این عطر زنانه گلی پودری از ترکیب گل زنبق، گلویستریا، گل مگنولیا، گل یاس بنفش، گل سنبل و گل ارغوان ساخته شده‌ است. رایحه پودری، لطیف و شیرین این نت‌های گلی، تمرکز و نشاط را در شما بیشتر می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت پایانی، با ترکیب گرم و ملایم برنج، مشک و نت پودری، آرامش، تعادل روحی و درونی و اعتماد به نفس فراوانی را در وجودتان به جریان می‌اندازند و روح شما را سرشار از احساس خوشبختی می‌کند.

5- ادوتویلت ویکتوریا سکرت لاو (Victoria Secret Love EDT)

عطر رمانتیک زنانه

خرید عطرویکتوریا سکرت لاو

برند ویکتوریا سکرت، از شرکت‌های محبوب و پُرطرفداری است که در زمینه تولید لباس‌های راحتی و ورزشی، لوازم آرایشی بهداشتی، اکسسوری و عطر فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1977 توسط یک شهروند و دانشجوی آمریکایی به نام روی ریموند (Roy Raymond) و همسرش گی ریموند (Gaye Raymond) در سانفرانسیسکوی آمریکا تاسیس شد و با برگزاری نمایش‌های مد سالانه و همچنین پخش زنده آن‌ها در تلویزیون، به مراتب مخاطبانش را بیشتر کرد.

ادوپرفیوم Love به عنوان یکی از جدیدترین محصولات ویکتوریا سکرت، دارای رایحه‌ای معتدل و شیرین بوده و در سال 2017 به بازار معرفی شده است. رایحه ملایم و لطیف لاو شما را وارد باغی پُر از شکوفه‌های بهشتی زردآلو می‌کند و به شما حسی سرشار از طراوت و نشاط می‌دهد.

عطر زنانه Love همان طور که از اسمش مشخص است، به زبان انگلیسی به معنای «عشق» است. در طراحی این ادوپرفیوم هم از معنای انگلیسی‌اش، به معنی عشقبازی در دنیای شیرین عشق و عاشقی الهام گرفته شده است. این ادوپرفیوم زنانه از آن عطرهایی است که به طرز عجیبی با روحیات یک زن عاشق و عاطفی سازگار است و انرژی مثبت شخصیت آرام و لطیف او را به معشوقه‌اش منتقل می‌کند.

با اسپری کردن این عطر بر روی پوست و محل نبض‌تان، در لحظات ابتدایی، رایحه‌ای بسیار قوی از نت گیاه سرو کوهی را استشمام خواهید کرد. این ترکیب، احساس تازگی و نشاط را در وجود شما بیدار می‌کند.

پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. رایحه نت‌های میانی، ترکیبی گل دار و میوه‌ای از کنار هم قرار گرفتنِ نت‌های زردآلو و همچنین شکوفه‌های دلنشین زردآلو هستند. با استشمام بوی این نت‌ها انرژی‌های مثبت فراوان و احساساتی سرشار از آرامش به سمت شما سرازیر می‌شود.

در ادامه، نت‌های پایانی و میانی جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند. نت‌ پایانی این ادوپرفیوم زنانه، برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی، از نت گل پنبه تشکیل شده است. پس از احساس‌کردن بوی غالب این نت پایانی، سبک بالی و شجاعت بیشتری را در وجود خود احساس می‌کنید.

6- ادوتویلت موسچینو آی لاو لاو (Moschino I Love Love EDT)

عطر جذاب زنانه

خرید عطرموسچینو آی لاو لاو

دختری شاد با بالاترین سطح انرژی ممکن، کسی که حتی در گرم‌ترین روزهای سال، حال و هوای خوبی دارد و پر از نشاط و سرزندگی است. او آن‌قدر شاد است و آن‌قدر کودک درون زنده‌ای دارد، که با حضور در هر جمعی، روحیه بخش آدم‌های اطرافش خواهد شد و احساس آزادی، رهایی و عشق را به آن‌ها منتقل می‌کند.

او همیشه رنگ‌های شاد می‌پوشد، نارنجی و آبی رنگ‌های محبوب او هستند و کتانی‌های سفید همیشگی‌اش، به خوبی استایل جذابش را کامل می‌کند. آی لاو لاو، دختری است، که در هر سن و سالی، شادی را درون خودش پیدا خواهد کرد، در لحظه حال زندگی می‌کند و انگیزه و شور و شوق زندگی را در وجود اطرافیان خود بیدار خواهد کرد.

این ادوتویلت جوان پسند از برند معروف Moschino یک دعوت فوری به عشق و شادی است. I Love Love عطری است، که از آن آفتاب و رنگ‌های روشن به اطراف منتشر می‌شود. در نگاه اول این ادوتویلت ایتالیایی خنک با وجود بسته بندی شاد و رنگارنگ خود، توجه شما را جلب می‌کند. این عطر با ترکیب رنگ آبی روشن و نارنجی، حسی تابستانه، روح بخش و پرانرژی را به شما منتقل می‌کند.

آی لاو لاو، عطر زنانه‌ای ترش از برند عطر و ادکلن موسچینو است، و رایحه آن باعث می‌شود که کودک درون شما زنده شود. این عطر که در سال 2004 توسط برند Moschino به بازار معرفی و عرضه شد، توسط عطرسازی معروف به نام الیویر کرسپ (Olivier Cresp) طراحی شده است.

نت اولیه عطر زنانه آی لاو لاو از برند Moschino با ترکیبی از رایحه مرکباتی شامل گریپ فروت، لیمو ترش زرد، پرتقال و انگور فرنگی قرمز آغاز می‌شود. این ترکیب شور و نشاط جوانی را در شما افزایش می‌دهد.

این رایحه در ادامه به بوی عمیقی از گل‌هایی همچون گل برف و گل رز در کنار دارچین، نی بوریا و قند می‌رسد. در واقع در این مرحله، رایحه دسته‌ای از گل‌های تازه با رایحه نِی و چوب دارچین ترکیب و تقویت می‌شود و در نهایت عطری زنانه، بسیار ترش، کمی تلخ و چوبی مرکباتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نت نهایی این عطر نیز، مانند بسیاری از عطرهای سبک و تابستانه، ترکیبی از مشک، چوب سدر و نت چوبی دوست داشتنی است و باعث پایدار ماندن روحیه آزادی، رهایی، عشق و شادی در وجود شما و اطرافیان‌تان خواهد شد.

7- ادوپرفیپم لانکوم ترزور این لاو زنانه (Lancome Tresor In Love EDP For Women)

عطر رومانتیک

خرید عطرلانکوم ترزور این لاو

ادوپرفیپم لانکوم ترزور این لاو، دومین عطر معرفی شده از سری عطرهای ترزور کمپانی لانکوم است که در سال 2010 به دنیای پرزرق‌وبرق و لوکس عطر و ادوکلن‌های زنانه معرفی و عرضه شد. دو عطرساز برجسته و مطرح جهانی به نام‌های دومینیک روپیون (Dominique Ropion) و ورونیک نیبرگ (Veronique Nyberg)، فرمولاسیون ترزور این لاو را طراحی کردند تا افتخاری دیگر برای کمپانی فرانسوی لانکوم باشد.

ترزور این لاو، این‌بار با ظاهری کشیده‌تر از نسخه اولیه ترزور طراحی شد و رایحه آن معتدل‌تر شده است. فرمولاسیون معتدل و شیرین این ادوپرفیوم زنانه، طعم جدیدی از میوه‌های تابستانی و پاییزی است که در تفسیری از روایح گل‌داری همچون گل رز طائف، گل بنفشه و گل یاسمن سفید سفر می‌کند. درنهایت آنچه که بینی شما را نوازش می‌کند، تلفیقی گل‌دار میوه‌ای است که به لطافت عشق نهفته در یک شاخه گل رز طائف، در مقابل شما سر خم می‌کند.

همانگونه که از نام In Love به معنی «عاشق» معلوم است، رایحه این عطر هوس‌انگیز به دختران عاشق‌پیشه‌ای تعلق دارد که ذره‌ای از عشق افسانه‌ای خود، پا پس نمی‌کشند و در تحقق رویاهایی نه‌چندان بزرگ؛ مثل پوشیدن یک عطر عاشقانه و تولد یک حس خوب با معشوقه خود، تا پای جان تلاش می‌کند. و خب بدون شک بوی عاشقانه ترزور این لاو، این رویای کوچک را به تحقق می‌رساند.

این رایحه دلپذیر تداعی‌گر حس و حالی جوان در اوج شادابی و لذت بردن از لحظات اولیه عاشقی است. ترزور این لاو حس ساده و طراوت معصومانه دوست داشتن را می‌سراید و با تکیه بر ملموس‌ترین روایح، حسی آشنا از قدرت طلسمگر عشق را القا می کند. حال‌وهوای معتدل این عطر زتانه، برای استفاده در هرچهار فصل سال بسیار مناسب و شایسته است.

تر زور این لاو عطری است که؛ نه رسمی می‌شناسد و نه اسپورت! بلکه به نوبه خود همه فن حریف و چند کاربردی است و در صورت استفاده در هر مکان و موقعیتی، عشق و متانت وجود شما را به رخ اطرافیان می‌کشد. از طرفی حجم کافی 75 میلی‌لیتری بطری آن، نیاز شما را حداقل به مدت یک سال برآورده می‌کند و دیگر نیازی به خریدن عطر جدید نخواهید داشت.

وقتی مقداری از این عطر زنانه را پشت گوش، نواحی نبض‌دار مچ دست یا گردن‌تان اسپری می‌کنید، رایحه‌ای میوه‌ای از کنار هم قرار گرفتن نت‌های ترش و شیرین شلیل، گلابی، ترنج و دانه فلفل صورتی را استشمام می‌کنید. با بوی غالب و معلوم شلیل شادابی دلنشینی دارد که با بوییدن آن در میان ترکیب ابتدایی، حسی سرشار از سرزندگی به‌همراه نشاط و شوروحال درونی در وجود شما بیدار می‌شود.

پس از مدتی نت‌های اولیه کم‌رنگ‌تر می‌شوند تا نت‌های میانی به‌جای آن‌ها ظاهر ‌شوند. در قلب هرم بویایی ادوپرفیوم لانکوم ترزور این لاو، با همان بوی ملموس گل رز طائف مواجه می‌شوید که با پیچ‌وتاب هنرمندانه خود در میان نت‌های هلو، گل بنفشه و گل یاسمن سفید، تلفیقی آرامش‌بخش را خلق می‌کند. استشمام رایحه مسحورکننده میانی، حسی سرشار از آرامش خاطر و امید مطلق را به سمت شما سرازیر کرده و به‌کمک آن قدرت مثبت‌ نگری بیشتری پیدا می‌کنید.

و در نهایت نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی، ظاهر می‌شوند تا به پخش بو و ماندگاری بیشتر آن نیز کمک کنند. اما این‌بار این روایح عطر کمی متفاوت‌تر بوده و برخلاف نت‌های مرکباتی و گل‌دار قبلی، شامل عناصری نافذ و ناب از مشک و چوب سدر هستند. تندی دلپذیر این نت‌ها که در پس زمینه رایحه عطر همراه می‌شود، حسی سرشار از پویایی و جسارت زنانه را به وجود زنان عاشق منتقل گرده و آن‌ها را در براز عواطف درونی یاری می‌کند.

8- ادوتویلت جیان فرانکو فره این د مود فور لاو پیور (Gianfranco Ferre In The Mood For Love Pure EDT)

عطر با بوی رمانتیک

خرید عطرجیان فرانکو فره این د مود فور لاو پیور

ادوتویلت In The Mood For Love Pure به معنی “حس و حالی برای عشق خالص”، محصول 2011 برند ایتالیایی جیان فرانکو فره است که رایحه آن، یادآور شور و هیجان اولین عشق پاک و بی‌آلایش است. فرمولاسیون وسوسه‌انگیز این عطر زنانه، از درهم پیچیدن عناصر گلی و میوه‌ای شادابی تشکیل شده که درنهایت تلفیقی خنک و شیرین را خلق می‌کنند.

خط بوی ملیح این ادوتویلت زنانه، احساسات درونی زن جوانی را در بر می‌گیرد که با هیجان اولین عشق حقیقی در ارتباط است و معشوق رویاهای خود را کاملاً صادقانه و بی‌گناه ملاقات می‌کند. از همین جهت پوشیدن این عطردر ملاقات‌های حساس و آکنده به روابط تنگاتنگ عاطفی، بسیار شایسته و رمانتیک است و با جادوی اثر وسوسه‌آور خود، لحظه به لحظه این دیدار ناب عاشقانه را در ذهن‌تان ثبت و همیشگی می‌کند.

از مهم‌ترین عناصر به‌کار رفته در ترکیب دلنشین عطر این د مود فور لاو پیور، نت‌های میوه‌ای سیب، هلو و گلابی هستند که در کنار بوی ملموس شکوفه گیلاس و گل یاسمن سفید خودنمایی می‌کنند. حس ناب عشق در پس‌زمینه این رایحه گل‌دار میوه‌ای، بال‌های حقیقی را در اختیار روح بلند پرواز زنان عاشق قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا رابطه عاشقانه خود را به شدت حفظ کنند.

طبع خنک این محصول ایتالیایی، بیشتر برای استفاده در روزهای گرم بهاری و تابستانی پیشنهاد می شود. از طرفی تم گلی - میوه‌ای عطر در عین رسمی بودن، روزمره بوده و پوشیدن آن با تیپ بیرونی و اسپورت، بسیار جذاب و شیک است. برای بطری این عطر حجمی معادل 100 میلی لیتر در نظر گرفته شده و نیاز روزانه شما را حداقل به مدت یک یا دوسال پیاپی برآورده می‌کند.

با پاف کردن مقداری از این ادوتویلت زنانه روی لباس یا نواحی نبض‌دار گردن و مچ دستان‌تان، ترکیبی میوه‌ای و از نت‌های سیب قرمز، هلو وگلابی را در کنار ترنج و برگ انگور فرنگی سیاه استشمام می‌کنید. بوی تازه و گیرای این نت‌ها از همان اولین لحظات، حسی سرشار از عشق و آزادگی را به شما منتقل کرده و شما را غرق در صمیمیت‌های بی‌پایان می‌کند.

پس از مدتی نت‌های میانی جای نت‌های ابتدایی را گرفته و در مدت خیلی کوتاهی شروع به ظاهر شدن می‌کنند.نسیم ملایم وسوسه‌انگیز نت‌های میانی، قلبی پیچیده از ترکیب گل‌های لطیف و مخملی یاسمن سفید، گل رز، گل سوسن و شکوفه گیلاس است. استشمام رایحه این نت‌ها، در عین دوچندان کردن رایحه نت‌های میانی، حسی مملو از آرامش و تعلق خاطر به معشوق را در وجود شما سرازیر کرده و قدرت رویاپردازی شما را نیز تقویت می‌کند.

و اما در آخرین لحظات، نت‌های میانی محو شده و نت‌های پایانی جای آن‌ها را می‌گیرند. ترکیب مانگار نت‌های پایانی، برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی؛ از کنار هم قرار گرفتن روایح مشک، چوب سدر و سایر نت‌های چوبی تشکیل شده که با تلفیق تقریبا تند خود، به پخش بو و دوام بیشتر عطر کمک می‌کنند. استشمام رایحه نت‌های پایانی، قدرت دلبری و اغواگری زنانه را به شما منتقل می‌کند تا به کمک آن قدرت ابراز علاقه‌ای جسورانه به معشوقه رویایی را خود داشته باشید.

9- ادوپرفیوم دیزل لاوردوز زنانه (Diesel Loverdose EDP for Women)

عطر عاشقانه زنانه

خرید عطردیزل لاوردوز

آیا برای یک عشق افراطی آماده‌اید ؟؟؟ کمپانی ایتالیایی دیزل در سال 2011، محصولی خاص‌پسند و عاشقانه را به دنیای پرآب‌ورنگ و متنوع عطرهای زنانه معرفی کرد. نام لاوردوز برای این عطر زنانه در نظر گرفته شد که از بازی با کلمات Love به معنی "عشق" و Overdose به معنی "اغراق" گرفته شده است. عبارت کوتاه و پرمعنی Loverdose، مفهوم عشق بی‌حد و مرز و افراطی را می‌رساند و قلب پیچیده‌ای از احساسات لطیف زنانه است.

این عطر با شعار «زیبا و اسلحه فریبنده» و «آتش احساسات» معرفی شده است. فرمولاسیون مسحورکننده این ادوپرفیوم زنانه، صرفا برای خانم‌های جذاب و عاشق طراحی شده و بر گرفته از زیبایی‌های اغواکننده و عشق‌های افسانه‌ای است. به گفته کمپانی Diesel این عطر دارای مولکولهایست که باعث تحریک بخشی از مغز که مسئول جاذبه آدمیت است (غده هیپوتالاموس) می‌شود و با شعار " زیبا اما اسحله‌ای فریبنده و کشنده " معروف شد.

قالب بطری عطر نیز به شکل یک قلب بنفش‌رنگ است که خنجری در آن فرو رفته و به نحوی درد عمیق عشق بی‌پایان را توصیف می‌کند. این عطر، قلب عاشقان حقیقی را نشانه می گیرد؛ از این رو می تواند هدیه‌ای مناسب برای عاشقانه‌‌ترین لحظات شما باشد. تیزر تبلیغاتی لاوردوز با نقش‌آفرینی یک هنرمند جوان به نام خانم اشلی اسمیت (Ashley Smith ) رونمایی شد و مفهوم افراط در عشق ورزیدن را به تصویر کشید.

در تلفیق ظریف این ادوپرفیوم زنانه، آکوردهای غالب ادویه‌ای در میان روایح شیرین و وانیلی پیچ و تاب می‌خورند و درنهایت رایحه‌ای معتدل و شیرین را خلق می‌کنند. از آنجایی که اکسیر عطر طبع معتدلی دارد، رایحه آن برای استفاده در هوای ملایم و آفتابی فصل بهار بسیار مناسب است. البته از نظر بسیاری از کارشناسان مجرب در زمینه عطرشناسی، ادوپرفیوم دیزل لاوردوز یک محصول چهارفصل و پرکاربرد است که می‌توان آن را در چهارفصل و در هرموقعیت زمانی و مکانی پوشید.

در لحظات اولی که ترانه عاشقانه لاوردوز را بر روی پوست گردن یا محل نبض‌ دست‌های خود اسپری می‌کنید، تلفیقی خاص وکم‌نظیر از از کنار هم قرار گرفتن نارنگی ماندارین و بادیان خطایی به مشام‌تان می‌خورد. بوییدن رایحه این نت‌ها از همان اولین لحظات حسی سرشار از عشق به زندگی به همراه انگیزه و امید شاد بودن را در وجود شما جاری می‌کند.

کمی بعد نت‌های میانی جای نت‌های ابتدایی را می‌‌گیرند تا در قدرت تپنده این قلب عاشق را به وجود آورند. رایحه میانی عطر از ترکیب نت‌ ادویه‌ای شیرین بیان به همراه گل‌‌های گاردنیا و یاسمن سفید تشکیل شده است. بوی نافذ شیرین بیان، تلخ و شیرینی دل‌انگیزی را در ذات عطر ایجاد می‌کند و استشمام آن، حسی سرشار از لطافت، مهربانی و صمیمیت مطلق به شما منتقل می‌شود.

و در نهایت، با ظاهر شدن به جای نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی، رایحه عطر را ماندگار و خاطره‌انگیز می‌کنند. رایحه نت‌های پایانی، شامل ترکیبی از نت‌های چوبی، کهربا و عصاره وانیل هستند. تلخی نت چوبی که در پس زمینه رایحه عطر همراه می‌شود، شیرینی عمیق نت‌های قبلی را تا حدی ملایم‌تر کرده و در عین حال، حسی سرشار از جسارت زنانه را در وجود شما زنده می‌کند تا به کمک آن قدرت ابراز عشق و محبت کردن به عزیزان‌تان را داشته باشید.

10- ادوپرفیوم میس دیور (Miss Dior EDP)

عطر زنانه عاشقانه

خرید عطرمیس دیور

ادوپرفیوم نام‌آشنای میس دیور، از محصولات بسیار محبوب و همیشه در صحنه کمپانی فرانسویِ دیور است که در سال 2012 به بازار جهانی عطر و ادوکلن زنانه شد. جای شکی وجود نداشت که نسخه ادوپرفیوم میس دیور نیز، مانند سایر محصولات ارائه شده از این زیرمجموعه، به‌شدت مورد استقبال قرار میگیرد؛ و همین طور هم شد!

تلفیق معجزه آسای هرم بویایی این عطر زنانه، به دستان کاردیده و باتجربه طراح و عطرسازِ مطرحِ جهانی؛ آقای فرانسوا دماکی (Francois Demachy) خلق شد و در اختیار طرفدارن همیشگی برندِ دیور قرار گرفت. چهره‌ی تبلیغاتی میس دیور، خانم ناتالی پورتمن (Natalie Portman)؛ بازیگرمشهورِ هالیوودی انتخاب شد.

ترکیب اغواگر ادوپرفیوم میس دیور، به‌طور طبیعی از یک عشق واقعی همراه با شیطنت الهام گرفته شده و مخصوص خانم‌های جوانِ زیبا و سرزنده‌ای است که در یک رابطه‌ی عاشقانه هستند؛ عطری رمانتیک که دنیایی پر از رویا و دوست داشتن را برای دختران جوانِ عاشق و باروحیه به تصویر می‌کشد.

اکسیر رازآلود میس دیور به حدی ماهرانه ساخته شده است؛ که بیانگر آزادی و اغواگری می‌باشد و در یک آن شما را اسیر سحر و جادوی خود می‌کند؛ حس رومانتیک این رایحه در عین هوشمندی وصف‌ناپذیر خود، به تمام بانوان جوانی تقدیم شده که خواهان نگرش عاشقانه‌تری نسبت به خود هستند.

طبع معتدل و طعم شیرین رایحه‌ میس دیور، لطیف، وسوسه برانگیز و مست‌کننده است و با آ‌وهوای هر چهار سال فصل سازگار است؛ اما بیشتر برای استفاده‌ی روزانه در فصل‌های پاییز و بهار پیشنهاد می‌شود. این عطرمدیترانه‌ای گل‌دار با ماندگاری بسیار بالایی که دارد برای مصرف در مراسم رسمی و مهمانی‌های شبانه پیشنهاد می‌شود.

با داشتن حجم 100 میلی لیتری این عطر زنانه، دیگر برای مدت‌ها؛ حداقل به مدت یکسال، نیاز به خریدن عطر جدید ندارید. و اما در انتها باید گفت؛ این عطر جادویی تنها متعلق به Dior نیست، بلکه بسیاری از کمپانی¬های مطرح دنیا با الهام از این رایحه جایگاه و اعتباری فراوان در بین رقبای خود پیدا کرده‌اند .

رایحه Miss Dior EDP ، سفری هیجان‌انگیز در میان عناصر ناب گل‌دار و مرکباتی است. در اولین لحظه‌ای که این ادوپرفیوم جذاب را روی جیگاه نبض‌دار پوست‌ یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، متوجه بوی ملموس و گیرای نارنگی ماندارین می‌شوید. این تک نت اولیه مرکباتی، به سرعت برق فضای اطراف شما را پر می‌کند و با استشمام آن از همان لحظات اول، احساس شادابی، سرزندگی و امید فراوانی در وجودتان زنده می‌شود.

پس از یک وقفه خیلی کوتاه، نت‌های میانی جای نت‌های ابتدایی را گرفته و به‌جای آن‌ها شروع به پدیدار شدن می‌کنند. در قلب هرم بویایی این ادوپرفیوم پرآوازه، تلفیقی ظریف و گل‌دار از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل یاسمن سفید و گل رز قرار گرفته است. استشمام رایحه این نت‌ها، حسی سرشار از آرامش خاطر و سبک‌بالی ؛ همچون پرواز با دو بال عاشقانه در میان آغوش امن معشوق، منتقل می‌کند.

درنهایت با گدشت مدت زمان مشخصی، نت‌های پایانی به جای روایح میانی ظاهر و یک ترکیب پایدار را روی پوست یا لباس‌تان تشکیل می‌دهند.. رایحه پایانی این ادوپرفیوم جذاب، تلفیقی دل‌نواز و بادوام از نت‌های نعناع هندی و مشک است. با عرض اندام این دو نت جذاب در پایان، حس جسارت و قدرت نفوذ فراوانی را به زنان جوان منتقل کرده و در عین حال، باعث شکل‌گیری اعتماد به‌نفس فراوان مطلق در ذات حقیقی آن‌ها می‌شود.

در پایان این مطلب، امیدواریم تا توانسته باشیم تا لوکس‌ترین و شناخته شده‌ترین ویترین عطرهای مردانه بهاری را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید طبق سلیقه و تمایل خود نسبت ویژگی های منحصر به فرد هر عطر؛ مثل ظاهر آن، رایحه و طبع آن، اقدام به خرید عطر مورد علاقه خود از فروشگاه ریحا کنید.در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از عطرهای ریحا دارید، حتما نظرات خود را برای ما ارسال کنید و تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید.

محصولات مرتبط
لامور - له امور ادو پرفیوم زنانه لالیکLalique تخفیف ویژه
۳,۲۳۵,۰۰۰ تومان۲,۴۲۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
استیل ادو پرفیوم زنانه جنیفر لوپز- جی لوJennifer Lopez J Loامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۳,۶۵۲,۰۰۰ تومان۲,۵۶۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
مگنولیا ادو تویلت زنانه ایوروشهYves Rocherامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۰۶۴,۰۰۰ تومان۷۶۹,۰۰۰ تومان
۶۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۱۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۲۸۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۴
تنوع
برایت کریستال ادو تویلت زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۸,۴۷۳,۰۰۰ تومان۶,۹۹۷,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوری
۹۰۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
میس دیور بلومینگ بوکت ادو تویلت زنانهDior 
۱۸,۷۷۴,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
اکلت دی ارپج ادو پرفیوم زنانه لانوینLanvinامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴,۲۳۰,۰۰۰ تومان۲,۶۵۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
+۱
تنوع
رین دراپ ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۲۳۴,۰۰۰ تومان۹۰۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
اوربان ادو پرفیوم زنانه امپرEmperامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۱,۳۵۳,۰۰۰ تومان۷۹۶,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
جادور - ژادور ادو پرفیوم زنانه دیورDior 
۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
لندن ادو پرفیوم زنانه باربریBurberry تخفیف ویژه
۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان۳,۴۱۳,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
نوید محمد زاده فور هر ادو پرفیوم زنانهNavid Mohammadzadeh تخفیف ویژه
۲,۲۹۲,۰۰۰ تومان۱,۳۶۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
میس دیور ابسلوتلی بلومینگ ادو پرفیوم زنانهDior 
۱۰,۶۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۱
تنوع
ترزور میدنایت رز ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome تخفیف ویژه
۹,۸۵۱,۰۰۰ تومان۶,۶۶۹,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
بامب شل ادو پرفیوم زنانه ویکتوریا سکرتVictoria Secret تخفیف ویژه
۱۰,۷۹۱,۰۰۰ تومان۷,۸۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
اروس پور فم ادوپرفیوم زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۶,۱۷۵,۰۰۰ تومان۴,۹۲۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
زن ادو پرفیوم زنانه شیسیدوShiseidoامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۴,۴۵۴,۰۰۰ تومان۳,۴۶۱,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
آمیتیس ادو پرفیوم زنانه لالیکLalique تخفیف ویژه
۲,۸۲۶,۰۰۰ تومان۱,۷۹۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سارا قادری

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
آیا عطر کرید لاو این وایت عطر عاشقانه مناسبی است؟
پاسخ:

عطر زنانه خنک و شیرین Love in White از برند معروف، محبوب و سلطنتی  کرید با الهام از عشق به دریا و دریانوردی ساخته شده و نمادی از آزادی است. رایحه این عطر زنانه شرقی گل‌دار یادآور روزهای گرم، زیبا و پر هیاهوی قایق سواری در آب‌های آزاد و اقیانوس‌های است.

چگونه رایحه ها می توانند سبب ایجاد احساسات شوند؟
پاسخ:

مغز انسان از قابلیت خارق‌العاده تحلیل بویایی و تداعی خاطرات برخوردار است؛ طوری که حتی پس از سال‌های طولانی، با بوییدن یک رایحه آشنا، لحظات مهم، حساس و عاشقانه زندگی برای‌مان تداعی می‌شود. به همین دلیل است که یک رایحه می‌تواند لحظه وقوع یک اتفاق، حا‌ل‌وهوای یک مکان، زمان یا بوی یک شخص خاص را در ذهن ما به وجود آورد؛ دقیقا همان لحظه عشق در مشام اول

عطر آرمانی مناسب برای بانوان جوان و شیک پوش چیست؟
پاسخ:

Emporio Armani In Love With You عطر زنانه‌ای جسورانه است، که شخصیت زن جوان امروزی را در جستجوی عطری نفسانی نشان می‌دهد و به داستان عشقی‌اش در زندگی، نوری عمیق می‌تاباند. این ادوپرفیوم گل دار میوه‌ای از برند امپریو آرمانی، عطری خوشبو و عامه پسند است و ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید