یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بهترین‌ عطر های گرم زمستانی برای خانم‌ها

بهترین‌ عطر های گرم زمستانی برای خانم‌ها

با شروع فصل زمستان باید کم‌کم لباس‌های ظریف و نخی تابستان را در چمدان بگذاریمو به‌جای آن لباس‌های گرم‌مان را در کمد بچینیم. اما این موضوع فقط به لباس ختم نمی‌شودِ بلکه تمامی اگسسوری‌ها و حتی رنگ آرایش صورت و نوع عطر شما نیز باید متناسب با فصل تغببر کند. این رویه‌ای باب و پذیرفته شده در میان خانم‌های خوش‌استایل و خاص‌پسند است که تا به الآن با استقبال زیادی روبه‌رو شده است.حالا فکر می‌کنید به هنگام انتخاب یک عطر زمستانی باید به چه نکاتی توجه کنید و چه چیزی آن‌ها را متمایز می‌کند؟

خب باید بگوییم که اصولا عطرهای مخصوص فصل زمستان، فرمولاسیون تقریبا سنگینی دارند. چون در زمستان پوست بدن به‌شدتخشک می‌شود و در این صورت رطوبتی بر سطح آن وجود ندارد که بتواند ساختار چرب و خیس عطر را حفط کند. بنابراین برخلاف عطرهای فصل‌های گرم و معتدل، که ترکیب سبکیدارند؛ به هنگام سرما بهتر است از فرمولاسیون‌های سنگین‌تر و تندتر استفاده کنید تا به مدت بیشتری روی پوست‌تان بماند و نیازی به احیای مداوم آن در طول روزنباشد.

اصولا اصلی‌ترین ترکیبات تشکیل دهنده این عطرها، عناصر چوبی، ادویه‌ای و بعضا حتی روایح گل‌دار و مدیترانه‌ای است که درنهایت رایحه‌ای گرم یا معتدل اما شیرین را خلق می‌کنند. اکثر مواقع در پایه اصلی یا همان نت‌های پایانی هرم بویایی این عطرها، نت‌های چوبی، وانیل، صمغ و نعناع هندی به‌کار برده می‌شود. ما در ادامه این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با بخشی از محبوب‌ترین و بخشی از پرفروش‌ترین عطرهای زمستانی زنانه آشنا کنیم تا به هنگام انتخاب و خرید عطر، دچار سردرگمی نشوید. پس با ما همراه باشید.

1- ادوپرفیوم ایوسن لورن لیبره (Yves Saint Laurent Libre EDP)

عطر زنانه گرم

خرید عطرایوسن لورن لیبره

ادوپرفیوم ایوسن لورن لیبره از محصولات تقریبا جدید و نوظهور کمپانی فرانسوی ایوسن لورن است که حدود دو سال پیش؛ یعنی سال 2019، به بازار جذاب و وسوه‌انگیز و عطر و ادوکلن‌های رنگارنگ زنانه معرفی و عرضه شد. Libre در زبان فرانسوی به معنای آزادی است و همانطور که از نام این ادوچرفیوم زنانه برمی‌آید؛ کمپانی ایوسن لورن آن را در قالبی از روح آزاده زنان اصیل و متقل امروزی رونمایی کرد.

دو عطرساز شناخته شده و برجسته جهانی به‌ نام‌های آنه فیلیپو (Anne Flipo) و کارلوس بنایم (Carlos Benaim)، با یه‌کار گرفتن عناصر معتدل و شیرینی همچون روایح غالب اسطوخدوس، شکوفه پرتقال، یاسمن سفید و وانیل، ترکیبی شرقی فوژه و آمیخته از آکوردهای ملموس گل‌های سفید را برای این ادوپرفیوم زنانه خلق کردند. اما در این میان آکوردهای مرکباتی نیز تک‌تک نت‌های اصیل به‌کار رفته را در نقش‌نمایی هرچه بهتر آن‌ها، همراهی می‌کند.

شرکت ایوسن لورن از مدل و خواننده پرطرفدار جهانی؛ خانم دوا لیپا ، در کمپین تبلیغاتی این عطر فرانسوی دعوت کرد و همانطور که انتظار داشت؛ با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی طرفدارن همیشگی اسون لورن و خانم دوا لیپا روبه‌رو شد. دوا لیپا در توصیف این عطر رازآلود گفت: “ لیبره در سال 2019، برای یک زن مستقل و بدون هیچ خواسته‌ای است. ما زندگی خود را طبق قوانین خودمان انجام می دهیم. "

رایحه گل‌های سفید و آروماتیک عطر لیبره، ادای احترامی به شخصیت واقعی یک بانوی رها و خودکفا است که در به تحقق رساندن اهداف خود ذره‌ای لغزش نمی‌کند؛ بلکه با قدم‌های استوار و محکم خود به سوی آن‌ها حرکت می‌کند. او درحالی که نگاه تعجب برانگیز هر مرد خود بزرگ‌بینی را به خود جلب کرده، در آغوش گرم عطر لیبره‌ای پوشیده بر تنش، عزم خود را برای تحقق فرداهای بهتر جزم می‌کند.

طعم شیرین لیبره بیشتر برای استفاده در سردترین فصل‌های سال، مثل روزهای بارانی پاییز و یا حتی یخبندان‌های زمستانی مناسب است؛ اما از آنجایی که طبع معتدلی دارد، با آب‌وهوای ملایم بهاری و شب‌های تابستانی نیز سازگار است. شما می‌توانید از رایحه نافذ و قوی این عطر زنانه، در رسمی‌ترین میهمانی‌ها و جلسات مهم کاری استفاده کنید تا به کمک آن ذات توانمند و بااراده خود را به رخ اطرافیان بکشانید.

به محض آنکه که این ادوپرفیوم زنانه را بر روی پوست گردن، پشت گوش یا محل نبض‌تان اسپری می‌کنید، تلفیقی میوه‌ای و گل‌دار از عرض اندام نت‌های نارنگی ماندارین، برگ نارنج، اسطوخدوس و انگور فرنکی سیاره به مشام‌تان می‌خورد. بوییدن رایحه این نت‌ها از همان اولین لحظات حسی سرشار از امید و انگیزه فراوان به همراه عشق به زندگی را در وجود شما جاری می‌کند.

کمی بعد نت‌های میانی به جای نت‌های ابتدایی شروع به ظاهر شدن می‌کنند. رایحه نت‌های میانی از کنار هم قرار گرفتن نت‌های دل‌انگیز گل‌دار و شگفت‌انگیزی از جمله گل یاسمن سفید، شکوفه پرتقال تشکیل شده است. ضمن آنکه بوی ملایم گل اسطوخدوس ابتدایی، مجددا در قلب عطر تشدید می‌شود و درنهایت با استشمام رایحه نت‌های میانی حسی سرشار از قدرت و جسارت به همراه غرور و شجاعت مطلق به شما منتقل می‌شود.

و در نهایت، کم‌کم نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی، شروع به ظاهر شدن می‌کنند. رایحه نت‌های پایانی این‌بار کمی نسبت به نت‌های قبلی متفاوت‌تر بوده و برخلاف نت‌های گل‌دار و میوه‌ای قبلی، شامل ترکیبی از نت‌های عنبر، مشک، وانیل و چوب سدر هستند. تلخی نت چوبی که در پس زمینه رایحه عطر همراه می‌شود، شیرینی بیش از حد عطر را معتدل‌تر کرده و حس جدیت و استقلال زنانه را در وجود شما زنده می‌کند تا به کمک آن قدرت ابراز وجود به اطرافیان‌تان را داشته باشید.

2- ادوتویلت دیورهیپنوتیک پویزن (Dior Hypnotic Poison EDP)

عطر گرم دیور زنانه

خرید عطردیورهیپنوتیک پویزن

کمپانی فوق‌العاده موفق و پرطرفدار دیور در سال 1998، از محصولی عجیب اما دوست‌داشتنی رونمایی کرد که با قدرت می‌توان گفت؛ یک معجون هیپنوتیزم کننده است! این عطر زنانه که هیپنوتیک پویزن نام دارد، عطریست عجیب و غریب و برازنده خانمهای باوقار و زیبا که برای زیبایی خود ارزش قائل هستند.

عطرسازانی به‌نام آنیک مناردو (Annick Menardo) و فرانسوا دماکی (Francois Demachy)؛ با همکاری هنرمندانه و حیرت‌آورد خود این عطر را برای برند فرانسوی دیور طراحی کردند تا باز هم، افتخاری برای طرفداران خاص و همیشه در صحنه دیور باشد.

هیپنوتیک پویزن حس زنانه را با جسارت در هم آمیخته است و همین این امر باعث شده که دارای رایحه‌ای کاملا متمایز ، مسحور کننده و اسرار آمیز باشد؛ رایحه‌ای که ارمغانی از شادی و شعف و روزهای به دور از هرگونه ناراحتی و درد می‌باشد و به عنوان معجون عشق معجزه کننده مدرن شناخته شده است.

این ادوپرفیوم زنانه، با ترکیب روایح دلنشینی از نت‌های خوشمزه و ملموس نارگیل، وانیل و بادام، شما را غافلگیر می‌کند و با پوشیدن آن، به‌آرامی گل‌های یاسمن چیده شده را در دست می‌گیرید. در نهایت داستان هیپنوتیک پویزن، با عناصر ماندگار چوب صندل و مشک و در تصویری از رویاهای زنده و عشق پرشهوتش، همیشگی می‌شود.

رایحه گرم و شیرین این عطر فرانسوی، به‌شدت برای استفاده در روزهای سرد پاییزی و باران‌های عاشقانه‌اش و البته زیر عروس برفی زمستان، شایسته است. این معجون شرقی وانیل در یک لحظه شما را میان این هوای دلبرانه هیپنوتیزم می‌کند و آرامشی غیر قابل انکار را در وجودتان سرازیر می‌سازد.

اگر بگوییم که هیپنوتیک پویزن یک عطر چندکاربردی است، اشتباه نکرده‌ایم؛ چون با کش‌وقوس روایح خوشمزه و مدهوش‌کننده خود، هوش از سر تمام اطرفیان شما می‌برد و آن‌ها را طلسم می‌کند. عناصر موجود در ترکیبات این اکسیر جادویی، اغواگری و افسونگری خاصی را به شما هدیه می‌کند تا شما با پوشیدن آن در هر موقعیت مکانی و هرگونه جمعی، همچون الماس بدرخشید.

وقتی مقداری از این عطر زنانه را روی لباس، نواحی نبض مچ دست یا گردن‌تان اسپری می‌کنید، رایحه‌ای میوه‌ای از کنار هم قرار گرفتن نت‌های ترش و شیرین نارگیل، آلو و زردآلو را استشمام می‌کنید. نکته جالب توجه این است که اولین ترانه سر داده شده از سمفونی طلسم‌گر هیپنوتیک پویزن، با بوی ملموس و مشخص نارگیل شروع می‌شود که شیرینی دلنشینی دارد. با بوییدن رایحه ترکیب ابتدایی، حسی سرشار از نشاط و شادابی به‌همراه شوروحال درونی در وجود شما بیدار می‌شود.

پس از مدتی نت‌های اولیه کم‌رنگ‌تر شده و نت‌های میانی سریعا به‌جای آن‌ها ظاهر می‌شوند. در قلب هرم بویایی ادوپرفیوم زنانه Hypnotic Poison از برند دیور، با تلفیق هنرمندانه و پرپیچ‌وتاب چوب بلسان بنفش برزیلی، گل یاسمن سفید، زیره، گل مریم، گل رز و گل زنبق دره (گل برف) تشکیل شده است. استشمام رایحه مسحورکننده و هوس‌انگیز میانی، حسی سرشار از امید و آرامش خاطر مطلق را به سمت شما سرازیر کرده و به‌کمک آن قدرت مثبت‌ نگری بیشتری پیدا می‌کنید.

و در نهایت، نت‌های پایانی و میانی جای خود را به یکدیگر داده تا آخرین عناصر موثر در این عطر شروع به هنرنمایی کنند. در لحظات پایانی این عطر، ترکیبی ماندگار از نت‌های وانیل، بادام، چوب صندل و مشک عرض اندام می‌کنند. در این میان رایحه غالب آکوردهای وانیلی و شیرین، سهم زیادی در ایجاد بوی شیرین عطر داشته و به پخش بو و ماندگاری هرچه بیشتر آن کمک می‌کنند. استشمام این ترکیب اغوا کننده، اعتماد به نفس درونی و شجاعت وجودی شما را بیشتر کرده و روح بلندپرواز و مستقل‌تان را نوازش می‌کند.

3- ادوپرفیوم شنل کوکو نویر (Chanel Coco Noir EDP)

عطر شنل گرم

خرید عطرشنل کوکو نویر

اولین محصول از فلنکرهای عطر کوکو شنل، با همین نام در سال 1984 با ترکیبی خارق العاده همه علاقمندان به عطر زنانه را شیفته خود کرد. در ادامه تولید این عطر سنگین و رسمی پرطرفدار، برند کوکو شنل در سال 2001 عطر ملایم‌تر و جوان پسندتر کوکو مادمازل نیز وارد بازار شد توانست خود را به عنوان یکی از بهترین عطر و ادکلن های زنانه جهان در سه سال پیاپی معرفی کند.

اما در اواخر تابستان سال 2012، عطر زنانه Chanel Coco Noir با گروه بویایی گل‌دار چوبی مشک‌دار به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. این عطر در اوایل روزهای تولید و معرفی توانست همه رکوردها و زحمات دیگر برندهای عطرسازی جهان را برای تولید یک عطر پرطرفدار خنثی کند و با قدرت تمام به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه جهان از سال 2012 تا به امروز جایگاه خود را حفظ کرد. این عطر در سال 2013 جایزه بهترین عطر زنانه آکادمی عطر ایتالیا را نیز از آنِ خود کرد.

رایحه گرم، شیرین و تلخ عطر زنانه Coco Noir Chanel for women توسط دو عطرساز معروف این برند یعنی کریستوفر شلدریک (Christopher Sheldrake) ژاک پولژ (Jacques Polge) خلق شد و در واقع ترکیبی از نسخه قدیمی و جدید ادوپرفیوم کوکو شنل بود. این عطر زنانه دلفریب به دلیل ماندگاری بسیار بالا، رایحه بسیار دلکش و لطافت خاصی که داشت، از روز معرفی تا به امروز همه زنان بالغ و کامل را که دستی در عطرشناسی داشتند، شیفته خود کرد.

ژاک پولژ، طراح رایحه این عطر خاص و لوکس، درباره آن گفته است: «این عطر در ادامه ادوپرفیوم‌های زنانه کوکو و کوکو مادمازل است، زیرا این محصول ریشه در تاریخ دارد و تاریخ با نام برند عطر و ادکلن شنل در هم آمیخته شده است. من می‌خواهم این برند روز به روز قوی‌تر شود و همیشه حرفی برای گفتن داشته باشد.

روحیه سازندگی و عدم تکرار در این برند هر روز بر طرفداران و علاقه مندان آن اضافه می‌کند و این خود خبر خوبیست برای ما، زیرا با این حس؛ در هر کجای دنیا که شما در آپارتمان خود نشسته باشید، می‌توانید طبع و ذات عطرهای شنل را حس کنید و با این طبع، خود را در کنار رودخانه ونیز احساس کنید.»

استفاده از این عطر زنانه حس خوب و منحصر به فردی را به مصرف کننده خود القا می‌کند و به خاطر ساختار سنگین و رسمی‌اش، برای استفاده توسط زنان میانسال و با تجربه مناسب‌تر است. کوکو نویر با رایحه گرم و تلخ خود برای خاطره ساختن در روزها و به خصوص شب‌های سرد و خنک در پاییز و زمستان، یا میهمانی‌های شبانه توصیه می‌شود.

با اولین اسپری از عطر زنانه Coco Noir بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه رایحه خوشی از مرکباتی شامل گریپ‌فروت، ترنج و پرتقال خواهید شد. این ترکیب سه گانه و مرکباتی، در شما و کسانی که این بو را استشمام می‌کنند، انرژی و نشاط فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.

با گذشت زمانی قابل توجه، متوجه تغییر مسیر نت‌های اولیه به سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها ترکیبی از بوی خوش گل‌های رز، گل نرگس، گل شمعدانی،‌ گل یاسمن سفید و هلو تشکیل شده‌اند. رایحه این گل‌های شیرین، علاوه بر طراوت و شادی، انرژی مثبت فراوانی را نیز به شما منتقل می‌کند.

در ادامه و با گذشت زمان متوجه جانشینی نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب دانه‌ تونکا، نعناع هندی، چوب صندل، وانیل، مشک و صمغ کندر، صمغ بنزوئین و چوب میخک خواهید شد. این ترکیب هشت ضلعیِ تند و شیرین، آرامش و اعتماد به نفس هر چه بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

4- ادوپرفیوم گرلن شالیمار (Guerlain Shalimar EDP)

عطر زنانه زمستانی

خرید عطر گرلن شالیمار

ادوپرفیوم شالیمار، یک عطر قدیمی از برند گرلن است، که برای اولین بار، در سال 1925 توسط این کمپانی به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر شرقی و تند با رایحه گرم، شیرین و تلخی که دارد، برای زنان جدی، با تجربه و کاردرستی طراحی شده است، که سن و سال جوانی را پشت سر گذاشته‌اند. این عطر ماندگاری خوب و پخش بوی قابل قبولی دارد.

ادوپرفیوم شالیمار از برند فرانسوی عطر و ادکلن گرلن، پس از گذشت نزدیک یک قرن هنوز هم تولید می‌شود و از اعتبار بالایی برخوردار است. گرلن شالیمار جزء عطرهای زنانه‌ای بوده که نسخه‌های بسیار زیادی از روی آن تولید شده و برند Guerlain در طول سالیان متمادی، 18فلنکر با نام شالیمار و پسوندهای متفاوتش به جهانیان معرفی کرده است.

شالیمار فقط نام یک عطر زنانه در بین سایر ادوپرفیوم‌ها نیست، بلکه نامی است، که تاریخی کهن را با خود به دوش می‌کشد. شالیمار نام باغ محبوب همسر امپراطور افسانه‌ای، امپراطور شاه جهان است. شاه جهان همان امپراطوری است که در یاد بود همسرش بنای معروف تاج محل را ساخت و برای همیشه آن را جاودانه کرد.

شالیمار عطری است، که برای بزرگداشت همسر شاه جهان تولید کرده است. رایحه این محصول، یادآور خاطراتی است، که جهانگردان با سفر به هند و بازدید از تاج محل، در ذهن خود ثبت می‌کنند و همزمان، گرمایی دل‌انگیز و شرقی در کنار تلخی و شیرینی تندی از خود بر جای می‌گذارد.

بلافاصله پس از اسپری کردن مقداری از عطر زنانه Guerlain Shalimar بر روی پوست و محل نبض‌تان، رایحه‌ای مرکباتی از ترکیب نت مرکبات، ترنج، لیموترش زرد، نارنگی ماندارین و چوب سدر به مشام می‌رسد. البته این ترکیب به دلیل مرکباتی بودنش چندان دوام نمی‌آورد و به سرعت جای خود را به نت‌های میانی می‌دهد.

نت‌های میانی، ترکیبی شیرین، گل‌دار و اثرگذار هستند، که انرژی مثبتی بر احساسات زنان بر جای می‌گذارند. این بخش از رایحه ادوپرفیوم شالیمار، دارای رایحه‌ای خوش از ترکیب گل رز، گل یاسمن سفید، نعناع هندی، گل زنبق و گیاه خس خس است. این ترکیب کمی تندی با خود به همراه دارد و ادامه تندی‌اش در نت پایانی دنبال می‌شود.

نت پایانی، رایحه‌ای کمی تلخ، تند و چوبی بالسامیک دارد. این بخش جذاب از ادوپرفیوم زنانه Shalimar ترکیبی از نت‌های ترشح گربه زیاد، چرم، مشک، بخور، صمغ جاوشیر، دانه تونکا، وانیل و چوب صندل است. رایحه پایانی این عطر، نمایانگر زنی با تجربه، دانا و قدرتمند با اثرگذاری مثبت و روحیه‌ای پر از انگیزه برای زندگی است.

5- ادوتویلت زنانه نینا ریچی نینا (Nina Ricci Nina EDT)

عطر گرم زنانه برای زمستان

خرید عطر نینا ریچی نینا

نینا ریچی یکی از برند‌های پرسابقه در زمینه تولید عطر و ادکلن زنانه است که قدیمی ترین نسخه عطر آن در سال 1986 و جدیدترین نسخه‌اش هم در سال 2015 به بازار معرفی و عرضه شده است. این کمپانی موفق شد که با معرفی اولین نمونه‌های خود توجه بانوان بسیاری را به سمت عطرهای زنانه‌اش جلب کند و همین موضوع باعث شد تا از زمان تولدش تا به امروز عطرهای زنانه زیادی را تولید کند.

نینا ریچی نینا یک ادوتویلت زنانه با رایحه خنک و شیرین است که در گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای قرار دارد. رایحه این عطر توسط عطرسازان بزرگی به نام‌های اولیور کرسپ (Olivier Cresp) و رزندو متئو (Rosendo Mateu) طراحی و در سال 2006 به دنیای عطر و ادکلن معرفی و ارائه شده است. این ادوتویلت به دلیل رایحه خنک و شیرینی که دارد، انتخاب مناسبی برای استفاده در روزهای معتدل بهاری است.

رایحه این عطر برای زنان جوان با روحیات لطیف و درعین حال بازیگوش طراحی شده است. رایحه‌ای نرم و شیرین که، عطر خوشبو و اغوا کننده‌ سیب سبز و گل‌هایش در رایحه آن بیشتر از بقیه به مشام می‌رسد. وقتی این ادوتویلت زنانه را بر روی پوست و محل نبض‌تان اسپری می‌کنید، در لحظات ابتدایی، رایحه‌ای میوه‌‌ای، تازه و خنک از ترکیب نت‌های لیمو ترش زرد و لیمو ترش سبز را استشمام خواهید کرد. این ترکیب، احساس جوانی، شادی و امید را در وجود شما بیدار می‌کند.

پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. رایحه نت‌های میانی، ترکیبی گل دار و دل‌انگیز از کنار هم قرار گرفتنِ نت‌های گل بوقی، گل صد تومانی و ترکیب میوه‌ای شیرین از نت‌های سیب و پرالین هستند. با استشمام بوی این نت‌ها احساساتی سرشار از آرامش و انرژی‌های مثبت به سمت شما سرازیر می‌شود.

در ادامه، نت‌های پایانی و میانی جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند. نت‌های پایانی این ادوتویلت زنانه، برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی، ترکیبی چوبی از مشک، چوب سدر و درخت سیب است. پس از احساس ‌کردن رایحه فریبنده و افسانه‌ای نت‌های پایانی، حال و هوایی پر از سبک‌بالی و اعتماد به نفس برای شما ایجاد می‌شود.

6- ادوپرفیوم لانکوم لا ویه اِست بله له اکلت (Lancome La Vie est Belle L Eclat EDP)

عطر گرم زنانه برای سرما

خرید عطرلانکوم لا ویه اِست بله له اکلت

عطر زنانه‌ لا ویه اِست بله له اکلت (لا ویسته بل له اکلت) یکی از محصولات خاص و منحصر به‌فرد از برند دوست داشتنی و فرانسوی لانکوم است که در سال 2017 توسط دو عطار مطرح به نام‌های آنه فیلیپو (Anne Flipo) و دومینیک روپیون (Dominique Ropion) خلق و به بازار عرضه شد. له اکلت (L’Éclat) در زبان فرانسوی به معنای برق یک نگاه و رایحه‌ای انرژی زا همانند لغزش یک لبخند بهاری از شکوفه پرتقال و یاس است.

طراحی حرفه‌ای و هنرمندانه بطریِ شیشه‌ای و گرانبهایِ این ادوپرفیوم زنانه، نور شادی را به تسخیر خود در آورده است تا ذات آن را به شکلی درخشان‌تر و جذاب‌تر به اطرافیان منعکس کند. ظاهر این بطری باشکوه، مانند یک اثر هنری زیبا خودنمایی می‌کند و به خوبی هنر و مهارت شیشه گری فرانسوی‌ها را نمایان می‌‍‌‌‌سازد.

رایحه‌ شرقی گل‌دار این عطر فرانسوی، به نیت قدردانی از زنان همیشه دلسوز و مهربان خلق شده تا درنهایت؛ با بوی نشاط‌آورش، زندگی را برای آن‌ها زیباتر سازد. زنانی جسور و توانمند که در زمان حال زندگی می‌کنند و به دور از تمامی محدودیت‌های اجتماعی، عزم خود را برای پیمودن مسیر منحصر به فرد خود در زندگی جزم کرده‌اند.

آکوردهای غالب گلی مثل گل یاسمن و گل‌های سفید، رایحه‌ای دل‌نواز و روح‌انگیز را برای این عطر زنانه به ارمغان می‌آورند. ادوپرفیوم زنانه La Vie est Belle L Eclat با رایحه‌ ملایم و گرم خود، دارای پخش بوی مناسب و ماندگاری بالایی است و یک انتخاب بی‌نظیر برای مصرف روزانه در فصل‌های پاییز و زمستان می‌باشد.

با اسپری کردن مقداری از ادوپرفیوم La Vie est Belle L Eclat روی گردن، لباس یا نواحی نبض‌دار پوست‌تان، ترکیبی هوس‌انگیز و دل‌نواز از نت‌های ترنج، گل فریزیا و نارنگی ماندارین را استشمام می‌کنید. بوی ترش و گیرای این نت‌ها از همان اولین لحظات، عواطف و احساسات درونی‌تان را به تسخیر خود در آورده و احساس شادی و هیجان فراوانی را به شما منتقل می‌کند.

پس از مدتی نت‌های اولیه کم‌رنگ‌تر و محو می‌شوند و جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. رایحه نت‌های میانی در قلب این ادوپرفیوم زنانه، از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل‌دار و دل‌نواز شکوفه پرتقال، گل‌های سفید، گل یاسمن سفید و گل زنبق تشکیل شده است که ترکیبی نرم و مخملی دارند. رایحه این نت‌های گلی ، اصلی‌ترین ترکیبی هستند که پایه و اساس عطر را می‌سازند و حسی سرشار از آرامش، رویاپردازی و تعلق خاطر به زیبایی‌های دنیای اطراف‌تان را در وجود شما سرازیر می‌کند.

و اما در آخرین لحظات، نت‌های میانی محو شده و نت‌های پایانی خیلی آهسته به جای آن‌ها پدیدار می‌شوند. نت‌های پایانی این عطر زنانه برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی؛ از کنار هم قرار گرفتن نت‌های چوبی، نعناع هندی و عصاره وانیل تشکیل شده که تلفیقی تقریبا تند و گرم‌تر را در لحظات آخر به‌وجود آورده و به دوام و پخش بوی بیشتر عطر کمک می‌کنند. استشمام رایحه این نت‌ها احساس رهایی، صمیمیت، عشق و دوستی بی‌پایانی را به شما منتقل کرده و علاوه بر آن به مراتب قدرت تمرکزتان را بیشتر می‌کند.

7- ادوپرفیوم کلوین کلاینایفوریا زنانه (Calvin klein Euphoria EDP)

عطر شیرین زنانه

کلوین کلاینایفوریا

یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه از برند آمریکایی کلوین کلاین، ادوپرفیوم ترش و شیرین و ملایم ایفوریا است. این عطر، از زمان معرفی و عرضه خود در سال 2005 تاکنون، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ادوپرفیوم‌های برند CK به شمار می‌رود.

برند مشهور و پرآوازه کلوین کلاین، پس از معرفی عطر بسیار جذاب ایفوریای زنانه، توانست خیل عظیمی از زنان را در سراسر جهان به سوی خود بکشاند. این عطر مرموز و عجیب، زنان را به شادی و لذت بردن از زندگی دعوت می‌کند.

هدف از طراحی و توسعه این عطر در برند کلوین کلاین، نهادینه‌سازی روحیه شادی در زنان است. عطر ایفوریا، ادوپرفیومی شرقی گل‌دار با رایحه گیاهانی است، که می‌تواند هر زنی را خوشحال و هر مردی را جذب کند. برای زنانی که می‌خواهند در هر موقعیتی بدرخشند و برای حضور در جمع‌های اجتماعی اهمیت زیادی قائل هستند، استفاده کردن از این عطر می‌تواند خوشایند باشد. حس شیرینی موجود در ادوپرفیوم زنانه ایفوریا تداعی کننده لطافت و زنانگی است.

عطر ایفوریا از برند کلوین کلاین، برای استفاده توسط زنان در هر بازه سنی مناسب است. با وجود اینکه رایحه این عطر، خاص و شیرین است، اما چینش رایحه‌هایش آزار دهنده نیستند. به همین دلیل، ایفوریا به عنوان یک ادوپرفیوم زنانه روزمره در همه فصول قابل استفاده است.

این عطر، توسط سه عطرساز مشهور به نام‌های «دومینیک روپیون» (Dominique Ropion)، کارلوس بنیم (Carlos Benaim) و لوک دانگ (Loc Dong) طراحی شده است. کمپانی کلوین کلاین، ایفوریای زنانه را برای آن دسته از زنان خاصی طراحی کرده است، که از یکنواختی رایحه عطرها خسته شده‌اند و به دنبال تغییری شگرف در استایل خود هستند.

ماندگاری عطر ایفوریا با وجود این میزان از بوی عطر و گرم قابل توجه است و پخش بوی خوبی دارد. قیمت عطر ایفوریا نسبت به نوع و ماندگاری آن بسیار مطلوب و مقرون به صرفه است. ساختار عطرهای زنانه، معمولا به سبکی است، که در اولین نت‌ها بیشترین تاثیرگذاری را از خود نشان دهد. ادوپرفیوم زنانه ایفوریا در عین سادگی می‌تواند به طور خاصی در ذهن اطرافیان ماندگار شود.

پس از استشمام عطر ایفوریا، این احساس برای‌تان به وجود می‌آید، که در یک سرزمین دورافتاده اما زیبا در حال قدم زدن هستید. رایحه نت‌های میوه‌ایی اولیه، ترکیبی ترش و شیرین از رایحه انار، خرمالو، نت‌های سبز، هلو، رازبری و پشن فروت است.

در نت‌های میانی عطر ایفوریا، به رایحه‌ای گلی و جذاب می‌رسید، که احساس قدم زدن در باغ‌های گل را برای‌ تان تداعی می‌کند. جذابیت عطر ایفوریا با وجود نت‌های میانی حاصل از ترکیب گل ارکیده، گل لوتوس و گل چامپاکا بیشتر می‌شود.برای اینکه ساختار رایحه‌ای ادوپرفیوم ایفوریا، کمی به تعادل برسد، در نت پایانی، به ترکیبی دل‌انگیز و آرامش‌بخش از نت‌های، کهربا، وانیل، گل بنفشه، نعناع هندی و چوب ماهون عطر می‌رسید.

8- ادوپرفیومپرادا لا فمه اینتنس زنانه (Prada La Femme Intense EDP)

عطر گرم زنانه برای فصل سرد

خرید عطر پرادالا فمه اینتنس

کمپانی ایتالیایی و آوازه‌دار پرادا، در سال 2017 عطری شیک و همه‌پسند را به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی کرد که با رایحه گرم و شیرین خود توجه خانم‌های سرمایی و پاییزدوست زیادی را به خود جذب کرد. عطرساز توانمند و کاربلدی به نام دانیلا آندریر (Daniela Andrier)، این عطر شرقی گل‌دار را برای دوست‌داران و طرفداران همیشگی کمپانی پرادا خلق کرد تا بار دیگر افتخاری برای این برند محبوب باشد.

آکوردهای غالب گلی، ملموس‌ترین ته‌بویی است که از این عطر به مشام می‌رسد و وجودتان را سرشار از سبکبالی و آرامش خاطر می‌کند. لا فمه اینتنس، تداعی کننده احساس بانویی شاد و سرزنده است که پالتویی زرشکی‌رنگ برتن دارد و غرق در خنده‌های پنهانی و دلنشین خود، در حال قدم زدن زیر باران ملایم و هوای خنک پاییزی کوچه‌های تنگ ونیز است.

او درحالی که خاطرات و لحظات خوش عاشقی را در ذهنش مرور می‌کند؛ محو زیبایی‌های بی‌پایان این شهر رویایی شده و با بوی آشنای عطر پرادا لا فمه اینتنس که بر پالتویش زده، در سطح شهر دلبری می‌کند. رایحه‌ این ادوپرفیوم زنانه، از پیچ و تاب لطیف، اغوا کننده و وسوسه انگیز گل‌های لطیف و غنی ساخته شده که در نهایت با کش و تاب‌های تامل برانگیز و محسورکننده خود، رایحه‌ای گرم و گلی و در عین حال شیرین را می‌سازند.

حجم کافی 100 میلی‌لیتری و البته قیمت مناسب این عطر زنانه در کنار ماندگاری و حجم قابل قبولش، آن را به انتخابی شایسته و درخور برای مصرف روزمره خانم‌های شیک‌پوش و احساسی تبدیل کرده و از آنجایی که طبع گرمی دارد، بیشتر در هوای خنک پاییزی استفاده می‌شود.تمامی نت‌های به کار رفته در رایحه این ادوپرفیوم زنانه، در بستری شیرین و مخملی از نت‌های گلی قرار گرفته است و درنهایت از این عطر رایحه‌ای دلنواز و لطیف برجای می‌ماند که تا آخرین لحظه شما را همراهی می‌کند.

پس از اسپری‌کردن مقداری از ادوپرفیوم Prada La Femme Intenseروی ناحیه گردن یا جایگاه نبض‌تان، متوجه ترکیب دل‌انگیز نت‌های گل یلانگ٬‌یلانگ و گل یاس در راس هرم بویایی عطر می‌شوید. تلفیق ظریف این نت‌ها ز همان ابتدای کار حس تازه‌گی و طراوت دارد و دوستی و عشق فراوانی را در وجود شما زنده می‌کند.

در ادامه و پس از گذشت مدتی، این نت‌های آغازین جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی این ادوپرفیوم زنانه از کنارهم قرار گرفتن هنرمندانه و پُرپیچ‌وخم گل مریم، گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال تشکیل شده‌اند. پس از استشمام بوی این ترکیب گلی، تمرکز و شور و نشاط فراوانی به دست می‌آورید.

سرانجام در آخرین لحظات ، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و سریعا جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این رایحه پایانی که در هوا پخش می‌شود؛ از تلفیق نت‌های وانیل، نعناع هندی، گل زنبق و خس‌خس به وجود آمده و حسی لبریز از انرژی مثبت فراوان و اعتماد به‌نفس را به شما منتقل می‌کند.

9- ادوپرفیوم جیمی چو زنانه (Jimmy Choo EDP For Women)

بهترین عطر گرم زنانه برای زمستان

خرید عطر جیمی چو

جیمی چو برند معروف کفش های لوکس و لوازم جانبی مد روز است که اولین عطر خود را با همان نام جیمی چو در فوریه سال 2011 به بازار جذاب عطرهای زنانه عرضه کرد. دو عطرساز سرشناس و برتر جهانی به نام‌های الیویر پولژ (Olivier Polge) و ورونیک نیبرگ (Veronique Nyberg)، این عطر زنانه را با همکاری فوق حرفه‌ای و باتدبیر خود، به عنوان اولین محصول عطری برای کمپانی جیمی چو طراحی کردند که با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی دوستداران این برند انگلیسی روبه‌رو شد.

فرمولاسیون هنرمندانه و ظریف این ادوپرفیوم زنانه از کش‌وقوس مجموعه‌ای از عناصر شیرین تشکیل شده که درعین شادابی و محرک بودن، بوی غالب و اصلی آن شکلات تافی است. در کنار بوی ملموس تافی، یک سبد مملو ازگلابی های درشت زرد و آبدار، حس زیبای اولین اسپری از جیمی چو خواهد بود؛ خوش طعم، خنک و با انرژی. رایحه‌ای میوه‌ای اما به سبکی شیک که به هیچ عنوان عطر ساده ای به نظر نخواهد آمد.

کاراکتر عطر، دختری جذاب، بسیار مدرن، عاشق فشن و هماهنگ بودن با جدیدترین مدهای روز دنیاست؛ او عاشق تنوع است و در هر سبک و مدی شگفت انگیز و قدرتمند جلوه می کند. این دختر به جذابیت خود واقف است و تمایل شدیدی به تمایز در جمع دارد. پوشیدن عطر جیمی چو زنانه، در آن واحد همین حس مطلق اعتماد به‌نفس و متمایز بودن را در وجود این دختر زیبارو جاری می‌کند تا او جذاب‌تر از همیشه در جمع بدرخشد.

بدون شک می‌توان این عطر زنانه را یک عطر زمستانی نامید؛ چون طبع معتدل و طعم شیرین آن، به شدت با سوز ظریف عروس یخبندان در برف‌های زمستانی سازگار است و با شیرینی وجود خود، آغوشی نرم و امن از حال خوب قدرت و زیبایی پایان‌ناپذیر زنانه را به شما منتقل می‌کند. هرچند که مزه خوب تافی این عطر با شیرینی وجودش، برای استفاده در مراسم‌های رسمی یا دورهمی‌های شاد و دوستانه در فصل پاییز نیز سازگار است.

برای بطری این عطر، حجمی به اندازه 100 میلی‌لیتر تعبیه شده است که بسیار به‌صرفه، به‌اندازه و کافی است و نیاز روزمره یا رمی شما را در فصل‌های نیمه دوم ، حداقل به‌مدت دو سال پیاپی فراهم می‌کند. اگر که از میزان رضایت‌بخش بودن پخش بو، ماندگاریو یا ترکیب بویایی این عطر اطمینان 100% ندارید، می‌توانید ابتدا آن را در حجم‌های مینیاتوری یا دستریز تهیه کنید تا با بافت و ماهیت اصلی آن آشنا شویدو در این صورت می‌توانید حجم اصلی این عطر شگفت‌انگیز را با اطمینان قطعی خریداری کنید.

با اسپری کردن مقداری از عطر جیمی چو روی لباس، نواحی نبض‌دار پوست، پشت گوش یا گردن‌تان، شاهکاری هنرمندانه از ترکیبت نت‌های باطراوت میوه‌ای و مدیترانه‌ای گلابی، نارنگی ماندارین و نت گیاهان سبز را استشمام می‌کنید. تلفیق ظریف این نت‌ها حس تازه‌گی و شاذابی دارد و رایحه آن‌ها از همان لحظات اول حسی سرشار از دوستی و صمیمیت و را در وجود شما زنده می‌کند.

پس از مدتی آرام آرام نت‌های میانی به جای نت‌های اولیه شروع به ظاهر شدن می‌کنند تا قلب عطر را تشکیل دهند. ترکیب دل‌انگیز رایحه میانی از تک نت‌ گل ارکیده تشکیل شده است. نت گل ارکیده که در میانی‌ترین نقطه هرم بویایی این عطر ، رایحه نت‌های ابتدایی عطر را رو به شیرینی بیشتر می‌برد و با استشمام رایحه فریبنده آن، احساس امیدواری و سرزندگی بیشتری کرده و خود را باانرژی‌تر و سرحال‌تر از همیشه می‌بینید.

سرانجام در آخرین لحظات، نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی ظاهر می‌شوند. تمامی نت‌های گلی و میوه‌ای به کار رفته در روایح اولیه و میانی، در بستری اصلی و شیرین‌تری از کارامل و نعناع هندی قرار گرفته‌اند. درنهایت آنچه از رایحه نت‌های پایانی این عطر برجای می‌ماند؛ شیرین و خوشمزه است و استشمام آن، حسی سرشار از اعتماد به‌نفس و جسارت و در عین حال نفوذ و استقلال را به شما منتقل می‌کنند.

10- ادوپرفیوم زرجوف کازاموراتی لیرا (Xerjoff Casamorati Lira EDP)

عطر گرم و شیرین زنانه با ماندگاری بالا

خرید عطر زرجوف کازاموراتی لیرا

اگر شما يكی از طرفداران رايحه شیرین وانيل و كارامل هستيد ، حتماً بايد عطر Lira از لاين Casamorati خانه عطر Xerjoff را دوست داشته باشید.عطر لیرا مانند رايحه خوشمزه يك كيك كاراملی پرتقالی، گرم و شیرین است؛ آن‌چنان دلپذیر و خوشمزه که شاید تا به حال چنين عطری را بو نكرده باشید.

ادوپرفیوم کازاموراتی لیرا زنانه، از محصولات موفق و پرطرفدار برند قدیمی سلطنتی و سرشناس زرجوف است که در سال 2011 به بازار جذاب عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شده است. ترکیب شرقی گل‌دار و خوش‌طعم این عطر زنانه در پیچ‌وتاب هنرمندانه خود، با روح شما بازی مي‌كند و همانند یک ستاره کوچک رازآلود، محرک و پرانرژی است.

رايحه جذاب و خوشمزه عطر لیرا از گلهای شرقی الهام گرفته شده است. طراح این عطر؛ آقای کریس موریس (Chris Maurice)، ترکیب اعجاب‌انگیز آن را شاهکاری ابدی توصیف کرده‌ و همپایه با قیمت بالایش می‌داند. در واقع طبع گرم لیرا، نمایشی خیره‌کننده و جذاب است که در پشت صحنه آن معجونی شیرین از آکوردهای ملموس کاراملی و وانیلی، نقش‌نمایی می‌کنند.

رايحه ترنج ، پرتقال خونی و اسطخودوس در هنگام استفاده مست كننده به نظر می‌رسند و تا ساعت ها بر پايه‌ای از مشك ، وانيل و كارامل ماندگاری بسیار زیادی خواهند داشت .همچنین حجم کافی 100 میلی لیتری این ادوپرفیوم زنانه، تا مدت‌ها شما را از خریدن عطر جدید و متحمل شدن هزینه‌های اضافی بی‌نیاز می‌کند.

بهترین زمان استفاده از این عطر، روزهای بارانی و مه گرفته در پاییز و سرد ترین روزهای زمستان است؛ هرچند که شیرینی لیرا برای استفاده در برف زمستانی هم دلچسب است. بوی صمیمانه و مهربان لیرا، شدیدا برای دوستانه کردن و خاطره‌انگیز شدن یک شب بی‌نظیر در کنار خانواده یا رفیق‌های قدیمی و خیلی نزدیک پیشنهاد می‌شود.

رایحه ادوپرفیوم زنانه لیرا، در اولین لایه‌های خود، با ترکیب عناصر مرکباتی طبیعی و آروماتیکی طراحی شده است. در لحظه اولی که مقداری از این عطر زنانه را روی نواحی نبض‌دار پوست یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، ترکیبی نشاط‌آور از نت‌های پرتقال خونی و ترنج در کنار نت آرامش‌بخش اسطوخدوس به مشام‌تان می‌رسد. این ترکیب نیمه شاداب، حسی سرشار از انرژی مثبت فراوان و تمرکز مطلق را در عین آرامش به شما هدیه می‌کنند.

پس از مدت خیلی کوتاهی، نت‌های اولیه ناپدید می‌شوند و نت‌های میانی سریعا به‌جای آن‌ها شروع به ظاهر شدن می‌کنند. در قلب این عطر زنانه از برند زرجوف، نت‌های دارچین، شیرین بیان و گل یاسمن سفید هنرنمایی خودنمایی می‌کنند که با عرض اندام خود، تاثیر نت‌های ابتدایی را دوچندان کرده و در ستایش حال خوب و سرزندگی، حسی سرشار از امیدواری را در وجود شما زنده می‌کند.

و در آخر نت‌های پایانی ترانه نهایی این عطر را می‌سرایند. رایحه پایانی ادوپرفیوم زنانه ، از کنار هم قرار گرفتن نت‌های خوشمزه کارامل و عصاره وانیل در کنار بوی تند و تیز مشک تشکیل شده است. بوی ملموس و شیرین پایانی به همراه پرتقال در نت اولیه، یک کیک گرم کاراملی پرتقالی را به تصویر می‌کشند که درنهایت با استشمام رایحه آن‌ها حس جسارت و تعلق خاطر زنانه را در وجود شما زنده می‌کند تا به کمک آن قدرت محبت کردن و ابراز عشق به عزیزان‌تان را داشته باشید.

11- ادوپرفیوم گوچی پریمیر (Gucci Premiere EDP)

عطر زنانه گوچی با بوی گرم

خرید عطر گوچی پریمیر

ادوپرفیوم ایتالیایی گوچی پرمیر، از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی گوچی با سبکی خاص و منحصر به‌فرد است که در سال 2012 به بازار معرفی و عرضه شد. عطر Gucci Premiere نقطه اوج یک رایحه برای افرادی است که از یک سو مشتاق امتحان کردن کارهای خلاقانه شیرین هستند اما از سوی دیگر هنوز آمادگی قدم گذاشتن به چالش استفاده از تولیدهای جدید را ندارند.

طراح خلاق و برتر این کمپانی؛ خانم فریدا جیانینی (Frida Giannini)، همزمان با جشنواره فیلم کن 2010 و با الهام گرفتن از طرح لباسهای گوچی در این جشنواره؛ یک عطر افسانه ای جدید با نام Premiere (به معنای هنرپیشه ی معروف و برتر) را معرفی کرد.

طراحی ظاهر و رایحه این ادوپرفیوم جذاب، از لباس ستاره پایان ناپذیر هالیوود و بازیگر آمریکایی؛ بلک لیولی (Blake Livel) الهام گرفته است. بانویی که از این عطر استفاده می کند؛ درست مثل خانم برجسته‌ای است که با لباس بلند طراحی گوچی از روی فرش قرمز عبور می‌کند و این لحظه‌ای است که هر بانویی شایسته آن است.

پریمیر رایحه زنی است که در کار و زندگی عاشقانه خود، اعتماد به نفس بالایی دارد و به برتر بودن خو گرفته همچنین این زن همان خواسته‌های استثنایی را از عطرش دارد و می‌خواهد که این عطر در هر مناسبتی بهترین باشد. فرمولاسیون ملایم و شیرین این عطر با ورود به گروه بویایی گلدار چوبی مشک‌دار و با بهره گرفتن از لایه‌هایی از مرکبات تازه خود را به یک عطر عالی تبدیل کرده است به صورتی که رایحه آن با لطافت روی پوست می‌نشیند و در نهایت می‌تواند توجه آقایان را روی شما متمرکز کند و شما را به اوج دل‌فریبی برساند.

با اینکه توضیحات رسمی و شیشه این عطر بر روی پر زرق و برق بودن تاکید دارد اما می‌توان گفت پریمیر از آن نوع عطرهایی است که هر روز می توانید از آن استفاده کنید و بدون اینکه متوجه شوید رایحه ی آن جزئی از وجود شما می‌شود و نیازی نیست که حضور رایحه‌اش را با برنامه پیچیده اعلام کنید.

طراحی چشمگیر و زیبای شیشه ی طلایی رنگ پریمیر ظاهری بسیار شیک به آن بخشیده که وقار منحصر به فرد این عطر را دوچندان می کند. همچنین رایحه آن در تمام مدت لطیف و در عین حال تیز و نافذ باقی می‌ماند؛ حتی اگر زودگذر باشد و ماندگاری طولانی نداشته باشد که بسته به دیدگاه، شما ممکن است خوب و یا بد به نظر برسد.

رایحه این عطر مسحورکننده و اغواگر، ﺗﺮﮐﯿبی ﻣﺎﻫﺮﺍﻧﻪ‌ﺍﯼ ﺍﺯ ﺷﮑﻮﻩ ﻭ ﻫﻮﺱ است که در ماندگاری آن تاثیر شگفت انگیزی دارند. لایه‌های اولیه Gucci Premmiere، با استفاده از مرکبات معطر طبیعی و مواد میوه‌ای، شامل ترنج و شاه‌توت طراحی شده است. با اولین اسپری از این عطر روی محل نبض یا لباس‌تان، بوی تند و غالب ترنج به سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود. این ترکیب ماهرانه، حسی سرشار از انرژی مثبت فراوان توام با سرزندگی و توانمندی را در ابتدای کار به وجودتان تزریق می‌کند.

پس از مدتی این نت‌ها شروع به محو شدن می‌کنند و یواش‌یواش نت‌های‌ میانی ظاهر می‌شوند. در قلب این عطر زنانه از ترکیب ظریف و گیرای نت‌های گلی شامل شکوفه پرتقال و نت گل‌های سفید در کنار بوی نافذ مشک تشکیل شده است. رایحه نت‌های میانی با امتیاز غالبش، عامل اصلی مسحورکنندگی و دلفریبی گوچی پریمیر است. شیرینی منتشر شده از این مخلوط گلی شادابی عجیب و نشاط وصف‌ناپذیری را به شما هدیه می‌کند.

و اما در نهایت بعد از چند مدت، سریعا متوجه تغییر واضح نت‌های گلی و میوه‌ای این عطر زنانه می‌شوید. رایحه پایانی عطر، از کنار هم قرار گرفتن نت‌ چوبی، نعناع هندی و چوب صندل تشکیل شده است. این نت‌‌های میانی، جای خود را به نت‌ پایانی داده و درواق همان عامل محرک و انرژی‌بخشی هستند که با تندی و گرمای دل‌انگیز خود رایحه عطر را به پایان می‌رسانند. استشمام رایحه پایانی ، حس غرور، شجاعت و اعتماد به‌نفس را در ذات بی‌پروای زنان جوان به ارمغان می‌آورد.

12- ادوپرفیوم تیری موگلر آنجل موس (Thierry Mugler Angel Muse EDP)

عطر زنانه گرم و جذاب

خرید عطرتیری موگلر آنجل موس

ادوپرفیوم تیری موگلر آنجل موس یکی دیگر از پربازخوردترین عطرهای زیر مجموعه آنجل کمپانی تیری موگلر است که پس از اولین عطر خوشمزه آنجل که به شکل ک ستاره بود، رونمایی شد. طعم خوشمزه این عطر جدید نیز چیزی کمتر نسخه اولیه آن عمل نگرد و با شاهکار خود در سال 2016، بار دیگر افتخاری تحسین‌ برانگیز را به نام تیری موگلر ثبت کرد.

آنجل موس یا آنجل میوز، در لغت به معنی الهه شعر و موسیقی است و با رایحه شرقی وانیل خود، بال‌های فرشته گون و شیرین خود را در آغوش صمیمی شما جای می‌دهد. از اصلی‌ترین روایح این عطر زنانه می‌توان به نت‌های اشتها آور فندق و خامه اشاره کرد؛ اما آنچه که آن را نسبت به نسخه قبلی آنجل متمایز می‌کند، بوی ملموس خس‌خس است که به شکل ظریفی در فرمولاسیون هنرمندانه آن به‌کار رفته است.

مدیر نوآوری عطرهای برند موگلر در مورد آنجل میوز می گوید: "برای مقایسه این عطر با نسخه قبلی خود، می توان گفت که ادوپرفیوم آنجل همچون ستاره است که آنجل میوز به دور آن می چرخد، گویی که به دور کهکشانی می چرخد."

خالق این عطر عطرسازی به نام کوانتین بیش (Quentin Bisch) بوده که با مهارت و تجربه چندساله خود، این عطر را به نام مجموعه شگفت‌انگیز آنجل ثبت کرد. رایحه خوش‌طعم و دلنشین این ادوپرفیوم زنانه، همچون امواج آهنگ‌وار پرواز یک فرشه بر فراز کهکشان‌ها، با روحیات زنان آرام، عاشق و عاطفی سازگار است و نفس پاک و بی‌آلایش آن‌ها را با شیرینی دل‌انگیز خود نوازش می‌کند.

در نهایت آنچه که از این اکسیر شاداب به مشام می‌رسد، تلخ و گرم است و برای استفاده در روزهای یخبندان زمستانی و همینطور شب‌های سوزناک پاییزی، مناسب است. آغوش گرم این فرشته شعر و موسیقی، تحمل سرما را درست در حالی که پنبه‌های سفید برف را زیر پاهای‌تان احساس می‌کنید، برای‌تان راحت‌تر کرده و یک مامن مطمئن و آرام را برای شما به ارمغان می‌آورد.

حال‌وهوای صمیمی این عطر زنانه، بیشتر باری استفاده روزمره یا پوشیدن در جمع‌های خودمانی و دوستانه پیشنهاد می‌شود. از دیگر نقاط قوت این عطر، حجم بسیار مناسب و 100 میلی لیتری آن است که نیاز پاییزی و زمستانی شما را حتی به‌صورت روزمره، برای بازه زمانی قابل قبولی؛ حداقل به مدت یک سال و بلکه بیشتر، برآورده می‌کند؛ اما این عطر در حجم‌های کوچکتر دستریز نیز در دسترس است.

با شروع اولین اسپری از این ادوپرفیوم زنانه بر روی نواحی مچ دست، پشت گوش و گردن‌تان، با ترکیبی دوست‌داتنی و نافذ از روایح گریپ فروت و دانه فلفل صورتی مواجه می‌شوید. بوی تازه و شیرین این نت‌ها از همان اولین لحظات، حسی سرشار از آرامش، رویا پردازی و وابستگی به زیبایی‌های زندگی در دنیای رنگین اطراف‌تان را در وجود شما سرازیر می‌کند.

کمی بعد نت‌های اولیه ناپدید شده و جای خود را برای نمایان شدن نت‌های میانی خالی می‌کنند. در لایه‌های میانی عطر Angel Muse ، دسری خوشمزه از فندق و خامه در میان یک باغ پر از گل‌های رز را نوش جان می‌کنید. طراوت و شیرینی وجودی این روایح خوشمزه حس شادابی به ترکیب نت‌های اولیه می‌دهند. استشمام رایحه این تلفیق دوست‌داشتنی، در تقدیر سرزندگی و حال خوب و در عین حال دوست‌داشتن و دوست داشته شدن سر خم می‌کنند.

و اما درنهایت نت‌های پایانی برای ماندگاری هرچه بیشتر این عطر زنانه به‌جای روایح میانی ظاهر می‌شوند. در عناصر پایانی ادوچرفیوم آنجل موس، با ترکیبی متفاوت‌تر از نت‌های اولیه و میانی شامل؛ نعناع هندی و خس‌خس برخود می‌کنید که تا آخرین لحظات روی پوست و لباس‌تان می‌مانند. ترکیب این نت‌ها به نوبه خود در پخش بوی قابل قبول عطر نیز تاثیر زیادی داشته و با استشمام آن‌ها حسی سرشار از شوروحال سرزندگی و انرژی مثبت فراوان در وجود شما زنده می‌شود.

13- ادوپرفیوم جیونچی داهلیا نویر (Givenchy Dahlia Noir EDP)

عطر زنانه گرم برای روز برفی

خرید عطر جیونچی داهلیا نویر

رایحه گرم و شیرین عطر معروف و پر طرفدار داهلیا نویر از برند عطر و ادکلن جیونچی توسط عطرساز معروفی به نام فرانسیس دماکی (Francois Demachy) طراحی شد. برند Givenchy این ادوپرفیوم زنانه پودری و خوشبوی خود را در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه کرد.

رایحه ادوپرفیوم زنانه Dahlia Noir در گروه بویایی مدیترانه‌ای گل‌دار قرار می‌گیرد و به دلیل رایحه گرمی که دارد، برای استفاده در فصل پاییز و زمستان مناسب‌تر است. این عطر نشان‌دهنده‌ ظرافت و دقت در طراحی و سبک کارهای ژیوانشی در سری Dahlia به حساب می‌آید و برای زنان مدرن و امروزی علاقمند به رایحه پودری، یکی از بهترین گزینه‌های خرید عطر به شمار می‌رود.

Dahlia Noir به‌عنوان عطری مرموز با رایحه‌ای تخیلی و شگفت‌انگیزی که دارد، می‌تواند جنبه دیگری از شخصیت شما را آشکار کند. رایحه این عطر پودری برای مهمانی‌های شبانه و عصرگاهی زنان کاربرد زیادی دارد و بسیار مناسب است. اگر به دنبال عطری هستید که نشان‌دهنده‌ شخصیت قوی و متفکر شما باشد، بدون شک عطر زنانه Dahlia Noir از ژیوانشی یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید.

کافی است مقداری از عطر زنانه جیونچی Dahlia Noir را بر روی پوست، محل نبض یا لباس‌تان اسپری کنید تا فضای اطراف‌تان غرق در رایحه نارنگی ماندارین، دانه فلفل صورتی و گل حساس شود. این ترکیب تند و شیرین در همان لحظات اولیه هوش و حواس اطرافیان‌تان را خواهد برد.

پس از مدتی، متوجه تغییر مسیر نت‌های اولیه به سمت نت‌های میانی خواهید شد. نت‌های میانی از ترکیب گل رز، گل زنبق و نعناع هندی تشکیل ‌شده‌اند. این ترکیب طبیعی انرژی مثبت و تمرکز را در شما به شکل عجیبی افزایش می‌دهد.

با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب چوب صندل، دانه‌ تونکا و وانیل تشکیل شده‌اند. شیرینی بوی چوب صندل و وانیل، استرس و اضطراب را از شما دور می‌کند و آرامش و نشاط را جایگزین آن‌ها خواهد کرد.

عطر شرقی گل‌دار و بسیار جذاب ولوت ارکید از برند آمریکایی تام فورد، اولین بار در سال 2014 به دنیای عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد. رایحه شگفت انگیز و اغواگر این ادوپرفیوم گرم و شیرین زنانه، توسط سه عطرساز به نام‌های آنتونیه میسوندیو (Antoine Maisondieu)، کالیس بکر (Calice Becker) و شایمالا میسوندیو (Shyamala Maisondieu) طراحی شده است.

14- ادوپرفیوم تام فورد ولولت ارکید (Tom Ford Velvet orchid)

گرم ترین و ماندگارترین عطر زنانه

خرید عطرتام فورد ولولت ارکید

عطر زنانه ولوت ارکید از برند محبوب Tom Ford در ابتدا به عنوان محصولی زنانه معرفی و عرضه شد، اما عجیب آن است، که همه جا آن را به عنوان محصولی مردانه زنانه (یونیسکس) معرفی می‌کردند، تا اینکه در کمال ناباوری عطر ولوت ارکید در سایت تام فورد نیز در گروه عطرهای مردانه قرار داده شد.

البته واضح است، که رایحه آن نیز کاملا زنانه است. عطر Velvet Orchid از برند تام فورد را جفتی برای عطر بلک ارکید می‌دانند. البته جالب است بدانید که رایحه ولوت ارکید بر خلاف رایحه ادوپرفیوم مردانه Black Orchid، مرموز، تیره، مغرور و اهل هیاهو نیست، بلکه براق، آرام و مطلوب و محبوب همگان است و در سکوت و با قدرت به اهداف کمال گرایانه خود می‌رسد.

با این حال ولوت ارکید با استقبال بسیار خوبی از طرف زنان مواجه شد و توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند. این عطر در بین مشتریان تام فورد، هنوز هم به عنوان عطری زنانه شناخته می‌شود. طبع گرم این محصول سحر آمیز با مواد اولیه کمیاب و بسیار هوس انگیز در روح و جسم شما نفوذ می‌کند و فضایی باور نکردنی و سرشار از رایحه گل‌ها را در اوج سرمای زمستانی برای شما به ارمغان می‌آورد.

معنای نام عطر زنانه ولوت ارکید تام فورد، ارکیده مخملی است. این عطر در بطری‌ بنفش، تاریک و کلاسیکی عرضه شده است و میراث سحرآمیز و پر زرق و برق باغی از گل‌ها را بر دوش می‌کشد. رایحه این گل‌ها منش، فضا و تجربه‌ منحصر به فردی از عطر را به نمایش می‌گذارد. این عطر رایحه غالبی از گل ارکیده، وانیل و نیشکر دارد که ترکیب این سه مواد با یکدیگر، رویای ایستادن بر روی تپه های برزیل و استشمام عطر خوش ارکیده‌های وحشی را به شما هدیه می‌کند.

رایحه این ادوپرفیوم زنانه آمریکایی در نت اولیه‌اش، ترکیبی از ترنج، نارنگی ماندارین، شراب رام و عسل است. در ادامه این رایحه دلچسب، نت میانی عطر ظاهر می‌شود و رایحه‌ای از ترکیب بی‌نظیر گل‌ها را ایجاد می‌کند. نت میانی این عطر، ترکیبی از گل ارغوان، گل سنبل، گل مگنولیا، گل نرگس، گل ارکیده، گل رز، گل یاسمن سفید و شکوفه پرتقال است.

با هرچه نزدیک‌تر شدن به نت پایانی از میزان رایحه گل‌ها کم می‌شود و گرما و انرژی عطر افزایش می‌یابد، در نهایت کمی نت میوه‌ای و پودری با قدرتی خفیف در رایحه عطر آشکار می‌شود. این نتیجه، حاصل ترکیب نت‌های صمغ لابدانوم، چرم جیر، صمغ مر، بلسان پرو، وانیل و چوب صندل است.

15- ادوپرفیوم جورجیو آرمانی سی زنانه (Giorgio Armani Si EDP for Women)

عطر زنانه برای زمستان

خرید عطرجورجیو آرمانی اس ای

ادوپرفیوم سی یا اس ای، از محصولات پراستقبال کمپانی ایتالیایی جورجیو آرمانی است که در سال 2013 در بازار شیک و مجلل عطرهای زنانه رونمایی شد. یکی از توانمندترین عطرسازان برجسته و شناخته شده جهانی به نام خانم مریستین ناگل (Christine Nagel)، با آشنایی از روح لطیف بانوان خاص‌پسندی همچون خود، این عطر را به نام کمپانی جورجیو آرمانی ثبت کرد.

این شاهکار ایتالیایی دقیقا یک سال بعد از رونماییِ یعنی در سال 2014 به عنوان بهترین عطر و بهترین حس بویایی زنانه آکادمی دل پروفومو پرفیومز اواردز ( Accademia del Profumo perfume award) معرفی شد. تبلیغات گسترده و پربازخورد این ادوپرفیوم زنانه، با هنرنمایی یکی از بازیگران پرطرفدار هالیوود و محبوب استرالیایی به نام خانم کیت بلانشت (Cate Blanchett) انجام شد و در مدت کوتاهی غوغا به‌پا کرد.

در ترکیب فوق‌العاده این ادوپرفیوم زنانه، از عناصر ظریف و گرمی همچون برگ انگور فرنگی، وانیل، گل رز و نعناع هندی استفاده شده که درهم‌ تنیدن و پیچیدن میان یکدیگر، رایحه‌ای شیرین و زمستانی را خلق می‌کنند. امنیت پنهان شده در پس‌رمینه رایحه دلنواز عطر اس ای، اثر معلوم و ملموسی از روح جسور و جاودانه یک بانوی شکست ناپذیر و مستقل را به تصویر می‌کشد.

قدرت، جذابیت، ظرافت و جسارت که همگی با هم در کالبد وجودی این زن پیشرو خلاصه می‌شوند و در مامن مطمئن عطر سی اجتناب ناپذیر خواهند شد. تاروپود گرم ادوپرفیوم سی زنانه، همانند یک ژاکت با جیبی پر از گل‌های رز و شکوفه وانیل، دلنشین و دوست‌داشتنی است و تن یخ‌زده ما را در سوز ظریف پاییزی و همچنین اوایل زمستان تسکین می‌دهد.

کافی است تا تنها مقدار ی از این اکسیر مسحورکننده را روی پوست خود بزنید تا متوجه جادوی شگفت‌انگیز آن شوید. نقطه قوت این عطر، حجم 100 میلی لیتری و بسیار به‌اندازه آن که در کنار قیمت منابش، باعث شده تا افراد زیادی به سمت این عطر زنانه برای مصرف روزانه خود روی بیاورند. حجم‌های سمپل و دستریز این عطر نیز به عنوان نمونه‌های کوچکتر آن در دسترس قرار گرفته که بسته به سلیقه خود می‌تواند هرکدام از آن‌ها را که دوست دارید، تهیه کنید.

وقتی برای اولین بار یک ال دو اسپری از این ادوپرفیوم مدیترانه‌ای گل‌دار را بر روی جایگاه نبض پوست، پشت گوش یا لباس‌تان اسپری می‌کنید، ترکیبی، رایحه سبز و دوست‌داشتنی برگ انگور فرنگی سیاه به مشامتان می‌خورد. با استشمام رایحه این تک نت ابتدایی، از همان لحظات اول حس سرزندگی توام با نشاط و شادابی فراوانی به شما منتقل می‌شود.

پس از مدت خیلی کمی نت‌های اولیه کمرنگ و به مراتب ناپدید می‌شوند تا نت‌های میانی به جای آن‌ها ظهور کنند. رایحه نت‌های میانی ترکیبی گل‌دار و دل‌انگیز از در هم آمیختن گل‌های خوشرنگ فریزیا و گل رز هستند. ترکیب این نت‌ها در کنار یکدیگر شیرینی پایه عطر را تقویت کرده و با برخورد آن به مشام‌تان حس سبکبالی و تعلق خاطر بسیاری در وجود تان زنده خواهد شد.

و در نهایت این نت‌های پایانی هستند که به جای نت‌های میانی ظاهر شده و با فدرت اثر خود، به پخش بو ماندگاری هرچه بیشتر عطر کمک می‌کنند. رایحه نت‌های پایانی شامل ترکیبی از نت‌های عنبر مصنوعی آمبروکسان، وانیل، نعناع هندی که در میان آن‌ها، تندی نت چوبی کمی در پس زمینه رایحه عطر همراه می‌شود. رایحه نت‌های پایانی، حسی سرشار از عشق به زندگی به همراه امید مطلق را در وجود شما جاری کرده و روح شکست‌ناپذیرتان را با ایجاد انگیزه تقویت می‌کند.

16- ادوپرفیوم کارولینا هررا گود گرل فنتستیک پینک زنانه (Carolina Herrera Good Girl Fantastic Pink EDP)

عطر زمستانی زنانه جذاب

خرید عطرکارولینا هررا گود گرل فنتستیک پینک

کمپانی آمریکایی کارولینا هررا در سال 2020 از یک فلنکر جدیدیتر محموعه عطرهای گود گرل رونمایی کرد تا بلکه در روزهای سخت و کرونایی 2020 اسباب شادی و حال خوب طرفداران خود شود. این عطر زنانه که گود گرل فنتستیک پینک نام دارد، بار دیگر به دستان باتجربه و سحرآمیز عطرساز معروف؛ خانم لووییس ترنر (Louise Turner) و در غلظت ادوپرفیوم طراحی شد.

خانم لوییس ترنر که با روحیات حساس اما مقتدر زنان امروزی به خوبی آشنایی دارد؛ این بار نیز با به کار گرفتن عناصری همانند مرکبات، قهوه، بادام و پرالین و پودر کاکائو، آمیزه‌ای استثنایی و دلنشین را خلق کرد. تمامی عطرهای سری گود گرل، تداعی‌گر بانویی با اقتدار و امروزی هستند که با کفش‌های پاشنه بلند خود، در خیابان‌های یک شهر بزرگ قدم می‌زند و تمام نگاه‌ها را به سمت خودش برمی‌گرداند.

این بانوی بی‌مانند در اوج استقلال و اراده ، تمام شهر را در زیر قدم‌های محکم و پرغرور خود به لرزه درمی‌آورد و جذابیت و گیرایی وصف ناپذیری در ذات قدرتمندش دارد. به همین جهت تمامی این فلنکرها به شکل یک کفش طراحی شدند تا شخصیت یکه‌تاز این زنان را به تصویر بکشند و ادوپرفیوم گود گرل فنتستیک پینک نیز از این قاعده مستثنی نشد.

اما این‌بار رنگ صورتی با ظاهری پرزرق‌وبرق برای این کفش مجلل در نظر گرفته شد تا رایحه و طبع متمایز آن را نسبت به همتاهایش القا کند. پایه گرم و اعتیاد آور این عطر زنانه به شدت برای استفاده در روزهای سرد سال مناسب است. روایح تند دانه تونکا، کاکائو، پرالین و دارچین طعم شیرینی در پس‌زمینه عطر خلق می‌کنند و چنان طبیعت گرمی دارند که تحمل سرما را به هرنحوی راحت‌تر می‌کنند.

ادپرفیوم کارولینا هررا گود گرل فنتستیک پینک زنانه، یک عطر رسمی و مجلل و درعین حال اسپورت و خیابانی است و بسته به شرایط، در هر موقعیت و مکانی می‌توان از آن استفاده کرد. از طرفی به دلیل تنوع عناصر به کار رفته در ترکیب شرقی گل‌دار اکسیر عطر؛ خصوصا استفاه از قهوه و دانه تونکا باعث شده تا ماندگاری قابل قبول و پخش بوی مناسبی داشته باشد و خط بوی آن توجه همه را به سمت شما جلب کند.

به محض اولین اسپری از این عطر آمریکایی بر روی لباس، پشت گوش و محل نبض‌‌های گردن و دستان‌تان، رایحه‌ای دلنشین از تلفیق نت‌های بادام، قهوه، ترنج و لیمو ترش زرد در هوا پخش می‌شود. استشمام این ترکیب ظریف و هنرمندانه، حس سرزندگی و شادابی فراوانی را از همان لحظات اول به شما منتقل کرده و شما از این طریق احساس توانمندی زیادی می‌کنید.

پس از مدت زمانی کوتاه، نت‌های میانی سریعا از راه می‌رسند تا به جای نت‌های آغازین شروع به ظاهر شدن ‌کنند. رایحه میانی این ادوپرفیوم زنانه ترکیبی جذاب و غلیظ از نت‌های دل‌انگیز روغن‌های گلی شامل نت گل مریم، گل رز، ریشه گل زنبق، شکوفه پرتقال و گل یاسمن سفید است. رایحه گلی این نت‌ها، ضمن تداعی کردن ذات لطیف و حساس زنانه، طراوت و انرژی مثبت فراوانی را به شما منتقل می‌کند تا به کمک آن با اقتدار و محکم‌تر از هر وقت دیگری باشید.

و درنهایت با گذشتن از رایحه اصلی و میانی عطر، به نت‌های پایانی در انتهای هرم بویایی این ادوپرفیوم زنانه می‌رسید که با هنر نمایی خود به پخش بو و ماندگاری هرچه بیشتر عطر کمک می‌کنند. این بخش از عطر با وجود نت‌های پرالین، پوست میوه کاکائو، دانه تونکا، وانیل، چوب دارچین، مشک وکهربا، رایحه‌ای چوبی و شیرین را خلق می‌کنند. این رایحه، تعادل روحی بسیار زیاد و اعتماد به نفس مطلقی را به ذات جسور و بانفوذ مصرف‌کننده منتقل کرده و او را بی‌نیازتر از هروقت دیگری می‌کند.

17- ادوپرفیوم پاکو رابان لیدی میلیون امپایر زنانه (Paco Rabanne Lady Million Empire EDP )

عطر شیرین زنانه برای سرما

خرید عطرپاکو رابان لیدی میلیون امپایر

دوست‌دارن و طرفدارن پروپا قرص برند پاکو رابان در سال 2019 شاهد محصول جدید دیگری از سوی این برند اسپانیایی بودند. کمپانی پاکو رابان این‌بار هم با همکاری دو عطرساز معروف و مطرح جهانی به نام‌ها آنه فیلیپو (Anne Flipo) و جین کریستوف هرالت (Jean Christophe Herault) خوب عمل کرد و در بازخوردی فوق‌العاده، اسم این محصول در مدت خیلی کوتاهی بر سر زبان‌ها پیچیده و با استقبال زیادی روبه‌رو شد.

فلسفه وجودی تمامی عطرهای این خانواده به ذات اصیل و ارزشمند زنان امروزی که همانند یک جواهر الماس هستند، اشاره دارد. عطر لیدی میلیون امپایر نیز به عنوان یک فلنکر جدید از مجموعه عطرهای تجملی و این خانواده شد و عبارت Empire به معنی امپراطوری است. زنانی ثروتمند و مستقلی که امپراطوری خود را دارند و در میان جامعه‌ای از جنس مخالف با عقاید و فرهنگ‌های گوناگون، مقاومت کرده، از پس مشکلات خود برمی‌آیند و به زیبایی می‌درخشند.

ادوپرفیوم لیدی میلیون امپایر طبع گرم و طعم شیرین خود را مدیون روایح دلنشینی از خانواده مدیترانه‌ای گل‌دار، از جمله انگور فرنگی قرمز، آلو قطره طلا و گل مگنولیا است. اما درنهایت این رایحه شراب رام است که در پایه عطر، رایحه آن را متفاوت کرده و خط بویی نافذ و گیرا برجای می‌گذارد. بسیاری از بانوان خاص‌پسند و خوش‌استایل، این ادوپرفیوم را به عنوان عطر امضا برای خود انتخاب کرده‌اند که انصافا انتخاب به‌جایی است!

تلفیق هنرمندانه و منحصر به‌فرد این عطر زنانه، یک اکسیر اصیل و دوست‌داشتنی است که می‌توان آن را به عنوان یک عطر رسمی و تجملاتی شناخت. از همین جهت پوشیدن آن برای میهمانی‌های بزرگ و مجالس مهم مثل عروسی یا جلسات کاری شدیدا پیشنهاد می‌شودف چراکه گیرایی و نفوذ رایحه آن ناخودآگاه روی ذهن اطرافیان اثر می‌گذارد و شخصیت مقتدر و اصیل شما برای همیشه در خاطر آن‌ها ثبت و ماندگار می‌شود.

برای بطری این عطر نیز با پیروی نسخه‌های پیشین آن، حجمی معادل 80 میلی لیتر در نظر گرفته شده که بسیار مناسب و به‌اندازه است. همچنین وجود روایح تیز و نافذ در پایه عطر؛ یعنی نت‌های پایانی، باعث شده که ماندگاری قابل قبول و پخش بوی مناسبی داشته باشد. کافی است تا فقط برای یک بار رایحه شگفت‌انگیز این محصول پرآوازه اسپانیایی را روی پوست خود امتحان کنید تا از همه‌پسند بودن آن مطمئن شوید.

وقتی مقدار کمی از این عطر لوکس و خاص را روی نواحی نبض‌دار مچ دست، پشت گوش یا گردن‌تان اسپری می‌کنید، شاهکاری دل‌انگیز از تلفیق ظریف نت‌های انگور فرنگی قرمز، پرتقال و گل بهار نارنج در فضای اطرافتان پخش می‌شود. استشمام رایحه شاداب و ملموس این نت‌ها از همان لحظات اول حسی سرشار از استقلال و مسئولیت‌پذیری را در وجود شما زنده کرده و شما خود را بانفوذ‌تر از همیشه می‌بینید.

پس از مدتی کمی نت‌های اولیه شروع به ناپدید شدن کرده و نت‌های میانی خیلی سریع شروع به نمایان شدن می‌کنند. رایحه نت‌های میانی از کنار هم قرار گرفتن نت‌های آرامش‌بخش و گل‌داری همچون گل مگنولیا، شکوفه پرتقال و اسمانتوس به همراه آلو قطره طلا تشکیل شده است. این ترکیب متفاوت و فریبنده یا منتقل کردن انرژی‌های مثبت فراوان به ذات درونی شما، روحتان را به صمیمیت و سبکبالی هرچه بیشتر آغشته می‌کند تا به کمک آن اهداف سازنده خود را عملی کنید.

اما در آخرین لحظات، این نت‌های پایانی هستند که با عرض اندام نافذ خود به ماندگاری و گیرایی هرچه بیشتر عطر کمک می‌کنند. نت‌های پایانی این ادوپرفیوم مدیترانه‌ای گل‌دار، ترکیبی منحصر به‌فرد از نت‌های شراب رام، مشک و نعناع هندی است. تندی شراب رام، کاملا در پایه عطر معلوم است و با کش‌ و قوس خود، حسی سرشار از اعتماد به‌نفس و اراده مطلق را به شما القا کرده و جسارت زنانه در اعماق وجودتان رخته می‌کند.

18- ادوتویلت هرمس او دس مرولیس زنانه (Hermes Eau Des Merveilles EDT)

عطر گرم زنانه از هرمس

خرید عطرهرمس او دس مرولیس

عطر شاداب و باطراوت او دس مرولیس از محصولات موفق برند دوست‌داشتنی هرمس است که در سال 2004 به دنیای پرزرق و برق و مجلل عطرهای زنانه معرفی شد. دو عطرساز باتجربه و مطرح جهانی به نام‌های رالف شویگر (Ralf Schwieger) و ناتالی فایسچار (Nathalie Feisthauer) این عطر را با کمترین بهره‌گیری از روایح گل‌دار و از در هم آمیختن آکوردهای غالب چوبی و مرکباتی خلق کرد.

ماهیت اصلی آمیزه این اکسیر خارق‌العاده مجموعه‌ای از تضادها است که به طرز شگفت‌آوری در هم پیچیده شده‌اند و در نهایت تلفیقی معتدل و شیرین و کمی رو به تلخی را به وجود می‌آورند. از اصلی‌ترین هناصر تشکیل دهنده این عطر زنانه می‌توان له پرتقال، لیمو ترش زرد، دانه‌های فلفل صورتی و فلفل سیاه و چوب سدر اشاره کرد که در عین متناقض بود، شاداب و صمیمانه هستند.

شعار تبلیغاتی برند هرمس برای تعریف از عطر هرمس او دس مرویلس در یک جمله کوتاه خلاصه می‌شد: "از تعجب به سحر و جادو و از سحر و جادو به زرق و برق! " ... جمله‌ای هرچند کوتاه و خلاصه؛ اما پر از مفهوم که در قعر خود به حقیقت ذاتی و فلسفه وجودی این عطر زنانه اشاره دارد. بسیاری از دوستداران و طرفداران خاص برند هرمس، به پشتوانه این جمله نافذ و مرموز، شدیدا از عطر او دس مرویلس استقبال کردند.

عطر او دس مرولیس افسانه‌ای گرم و درخشان زیر انعکاس نور ستارگان آسمانی است که مانند یک افسونگر ماهر، روح لطیف و حساس زنانه را جادو می‌کند تا آن‌ها را به جهان خیال‌انگیزی در فراسوی ابرها و باغ‌های پرتقالی دعوت کند. به همین دلیل این عطر به عنوان یک عطر امضا برای خانم‌های صاف و ساده و در عین حال عاطفی شدیدا پیشنهاد می‌شود و یک گزینه مناسب برای هدیه دادن به آن‌ها است.

از آن‌جایی که رایحه شرقی چوبی این ادوتویلت زنانه معتدل و صمیمی است، می‌توان از حجاب تلخ و شیرین آن برای استفاده در روزهای سرد و سوزناک زمستانی و پاییزی استفاده کرد. حتی کسانی که به بوی پرتقال و چوب علاقه زیادی دارند، می‌توانند از این عطر به عنوان مصرف روزمره در چهارفصل استفاده کنند؛ چراکه وجود عناصر مرکباتی در عطر، تحمل رایحه آن را حتی در روزهای گرم نیز ممکن می‌کنند.

بطری این عطر زنانه در یک حجم قابل قبول و بسیار به اندازه‌ی 100 میلی لیتری در نظر گرفته شده تا نیاز روزمره شما را حداقل به مدت یک سال کامل برآورده کند. بعضا بعضی افراد از این عطر به مدت دوسال متوالی و به طور مفید استفاده می‌کنند. اما اگر از دلپذیر بودن رایحه آن اطمینان ندارید، می‌توانید ابتدا این عطر را در حجم‌های مینیاتوری یا سمپل تهیه کرده و بوی آن را رو پوست خود امتحان کنید.

وقتی کمی از ادوتویلت هرمس او دس مرولیس را روی نواحی نبض‌دار پوست یا گردن‌ و پشت گوش‌تان اسپری می‌کنید، شاهکاری ظریف و هنرمندانه از ترکیبت نت‌های باطراوت و مرکباتی شامل لیمو ترش زرد و پرتقال در کنار صمغ لامی به مشام‌تان می‌خورد که حس خوش طعم و تازه‌گی دارد. با استشمام رایحه این نت‌ها احساس مسئولیت‌پذیری و استقلال بیشتری کرده و از همان لحظات اول خودتان را محکم‌تر از همیشه می‌بینید.

پس از مدتی نت‌های میانی شروع به ظاهر شدن می‌کنند و خیلی سریع جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرند. تلفیق دل‌انگیز رایحه نت‌های میانی از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گل بنفشه، کهربا، دانه فلفل سیاه و دانه فلفل صورتی تشکیل شده است. بوییدن این ترکیب متفاوت و فریبنده حسی سرشار از دوستی و صمیمیت و را در وجودتان زنده کرده و روح حساس شما را برای پذیرفتن سختی‌ها نیز آماده می‌کند.

و اما در آخرین لحظات، نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی ظاهر می‌شوند تا دوام و ماندگاری عطر را تشدید کنند. همه نت‌های نافذ به کار رفته در رایحه اولیه و میانی، در بستری ملموس و گرم از چوب سدر، درخت نراد، خزه درخت بلوط و خس‌خس قرار گرفته‌اند. درنهایت رایحه‌ای شیک چوبی و جذاب برجای می‌ماند و تا انتها شما را همراهی می‌کند که با استشمام آن حسی سرشار از اعتماد به‌نفس و جسارت و در عین حالی آرامش خاطر مطلق در وجود شما زنده می‌شود.

19- ادوپرفیوم روبرتو کاوالی اسنزا زنانه (Roberto Cavalli Essenza EDP)

عطر زنانه خیلی گرم

خرید عطرروبرتو کاوالی اسنزا

خانه عطر روبرتو کاوالی از برندهای شناخته شده و پرطرفدار کشور ایتالیا است که هرساله از محصولات پربازخورد و همه‌پسند پرده برداری می‌کند. این کمپانی موفق در سال 2015 یک عطر جدید و زمستانی با رایحه‌ای گرم و نه‌چندان پیچیده را رونمایی کرد که به دستان توانمند و کاربلد یک عطساز حرفه‌ای به نام لوئیس ترنر (Louise Turner) طراح شد. این عطر که اسنزا نام دست، در مدت کوتاهی از بازخورد و استقبال خوبی برخوردار شد.

جالب اینجاست که خانم ترن در هرم بویایی این ادوپرفیوم زنانه تنها از یه عنصر مجزا استفاده کرده که هرکدام با عرض اندام هنرمندانه و ظریف خود، رایحه‌ای منحصر به‌فرد را خلق می‌کنند. گیرایی و جذابیت این تلفیق شگفت‌انگیز در اوج سادگی، تداعی‌گر ظاهر بی‌آلایش شاهزاده خانم آرامی است که زیبایی‌ او در پس‌زمینه درخشش تاج روی سرش، مسحور کننده است و توجه تمام اطرافیان را به سمت او جلب می‌کند.

سه عنصر اصلی تشکیل دهنده این عطر زنانه، بادام، شکوفه پرتقال و وانیل هستند که با کش‌وقوس در میان یکدیگر، رایحه‌ای گرم و صمیمی و به شیرینی لبخند همان شاهزاده خانم آرام را جشن می‌گیرند. طبع گرم اکسیر اسنزا به نرمی لباس مخملی تن شاهزاده خانم امن و صمیمی است و به همین دلیل، بیشتر برای استفاده در روهای سرد زمستانی مناسب است. همچنین شیرینی رایحه آن حس دوستی و صمیمیت را به سمت شما سرازیر می‌کند.

کمپانی روبرتو کاوالی بطری این عطر را نیز در خور شخصیت یک شاهزاده اصل و به سبک کلاسیک طراحی کرده و در عین حال، نشان تجاری روبرتو کاوالی در قالب یک تاج سلطنتی روی آن خودنمایی می‌کند. حجم ادوپرفیوم اسنزا زنانه به اندازه 75 میلی لیتر در نظر گرفته شده که برای مصرف روزمره یا رسمی بسیار به اندازه و کافی است و با توجه به قیمت قابل قبول و پخش بوی مناسب آن، کاملا ارش خرید دارد.

عطر روبرتو کاوالی اسنزا، در نهایت سادگی به قدری رسمی و نافذ است که با پوشیدن آن در میهمانی‌های و مجالس بزرگ همانند یک پرنسس اصیل و با اعتبار جلوه‌ می‌کنید. رایحه شرقی گل‌دار این عطر زنانه، در اوج شادابی و هیجان، خاص و بی‌پروا است و یک توصیف عمیق از پارادوکس همه‌پسند بودن و منحصر به‌فرد بودن را به تصویر می‌کشد.

وقتی مقداری از این ادوپرفیوم لوکس را روی پوست گردن یا نواحی نبض‌دار مچ‌ دست‌هایتان اسپری می‌کنید، رایحه‌ای ملموس و معلوم از بادام در اطرافتان پخش می‌شود. بوییدن این ترکیب ماهرانه، حسی سرشار از انرژی مثبت فراوان به همراه حال خوب منحصر به‌فرد بودن و یکه‌تازی را در ابتدای کار به شما منتقل می‌کند.

کمی بعد نت اولیه محوتر می‌شود تا برای عرض اندام نت میانی در قلب عطر جا باز کند. رایحه میانی هرم بویایی عطر روبرتو کاوالی اسنزا از تک نت شاداب و باطراوت شکوفه پرتقال تشکیل شده که حال و هوای سرزندگی و سلامتی را در وجودتان جاری می‌کند و با استشمام آن احساس توانمندی بیستری می‌کنید.

اما درنهایت این نت پایانی است که پایه‌ی اکسیر عطر را می‌سازد و با نقش‌نمایی خود، رایحه آن را بادوام‌تر و ماندگارتر می‌کند. این رایحه پایانی از ظاهر شدن نت شیرین وانیل در آخرین لحظات شکل می‌گیرد که با استشمام آن حس غرور، شجاعت وصف‌ناپذیری را در ذات بی‌پروا و جسور شما به ارمغان می‌آید.

20- ادوپرفیوم الی ساب له پرفیوم رویال زنانه (Elie saab Le Parfum Royal EDP)

عطر زنانه شیک برای زمستان

خرید عطر الی ساب له پرفیوم رویال

برند لبنانی الی ساب که به نام الی صعب نیز شناخته می‌شود در سال 2019 از یک محصول بسیار جدید و دوست‌ئاشتنی رونمایی کرد. این عطر زنانه که له پرفیوم رویال زنانه نام دارد از مجموعه روایح گرم و تلخی مثل نارنگی ماندارین، بهار نارنج و نعناع هندی ساخته شده که به طور غالب و ملموسی در خط بوی عطر احساس می‌شوند. خانم مایا لورنات (Maia Lernout)، عطرساز جوان و هنرمندی است که تلفیق شگفت‌انگیز و خاص این عطر زنانه را در غلظت ادوپرفیوم برای برند الی ساب طراحی کرد.

خانه مد الی ساب با طراحی لباس‌های شب و عروس افراد محبوب و سرشناسی مانند تیلور سویفت، لی لی جیمز و جنیفر لوپز موفق به جذب توجه طرافداران این برند به سمت محصولات عطری خود نیز شد و در حال حاضر عطرهای گرم و اتشین این برند طرفداران همیشگی و پروپا قرص خود را دارد؛ اما در این میان، عطر جدید و همخهپسند له پرفوم رویال غوغا به‌پا کرده است. اگر به دنبال رایحه‌ای خاص به عنوان عطر امضا برای خود هستید تا به کمک آن همیشه در ذهن ماندگار شوید؛ حتما این عطر را امتحان کنید.

عبارت "رویال" در لغت به معنی "سلطنتی" و در خورد یک شاهدخت اصیل است. به طور کلی ادوپرفیوم له پرفیوم رویال در دسته روایح مدیترانه‌ای گل‌دار قرار می‌گیرد و همانطور که از اسم آم معلوم است؛ بسیار شیک و سلطنتی ست. تلفیق مسحورکننده این عطر استثنایی مخصوص بانوان مصمم و خویشتن‌داری است که همانند یک شاهزاده رفتار کرده و روح مسئولیت پذیر و مهربان خود را در آغوش نرم این عطر تقویت می‌کنند. جنتلمن‌ها می‌توانند با این هدیه دادن این عطر به ملکه‌های زندگی شان، آن ها را بار دیگر عاشق خود کنند.

عطر له پرفیوم رویال طبع گرم و طعم تلخ و نافذی دارد که شدیدا برای استفاده در فصل‌های سرد سال؛ خصوصا زمستان مناسب است. از طرفی با توجه به فرمولاسیون مسحور کننده این عطر و شخصیت بلندمرتبه‌ای که به شما می‌دهد، برای پوشیدن در میهمانی‌های بزرگ و مجلل و مجالس عروسی پیشنهاد می‌شود تا نفوذ ذات بااراده شما را به اطرافیان القا کند. این عطر حجمی معادل 90 میلی لیتر دارد که بسیار قابل قبول و به اندازه است و نیاز شما را حداقل به مدت یک الی دو سال برآورده می‌کند.

وقتی مقداری از این ادوپرفیوم زنانه را روی لباس، گردن یا محل نبض‌ و پشت گوش‌تان اسپری می‌کنید، در لحظات ابتدایی، رایحه‌ای شاداب و مرکباتی نت‌ تنهای نارنگی ماندارین را استشمام خواهید کرد. رایحه نافذ این نت اولیه، اقیانوسی از شورونشاط و شادابی به همراه حسی سرشار از تندرستی و توانمندی را به سمت شما سرازیر می‌کند.

پس از مدت کوتاهی نت‌های اولیه شروع به کم‌رنگ‌تر شدن کرده و نت‌های میانی جای آن‌ها را می‌گیرند. رایحه میانی، از عرض اندام ظریف و دلنشین نت گال بهار نارنج تشکیل شده است. استشمام بوی این نت‌ احساس جوانی و طراوت فراوانی را در وجود شما بیدار کرده و شما را برای درخشیدن در یک جمع اصیل از بزرگان آماده می‌کند.

و اما در آخرین لحظات، نت‌های پایانی و میانی جای خود را با یکدیگر عوض کرده و برای مدت طولانی‌تری روی پوست باقی می‌مانند. رایحه پایانی این عطر لبنانی، یک ترکیب غنی از نت‌های نعناع هندی، کهربا و وانیل است که با پیچش خاص خود در آخرین لحظات، حس جسارت و قدرت فراوانی را به شما منتقل کرده و همزمان با آن روحتان را آزاد و بلندمرتبه می‌سازد.

در پایان این مطلب امیدواریم که با معرفی تک‌تک عطرها و تمام توضیحاتی که خدمت‌تان ارائه دادیم؛ به درک عمیقی از طبیعت ذاتی عطرهای زنانه زمستانی رسیده باشید و این روایح را با تمام وجود لمس کنید. شما می‌توانید برای سفارش هریک از این عطرها، محصول مورد نظرتان را در فروشگاه ریحا جستجو و از طریق سفارش آنلاین آن را تهیه کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از عطرهای ریحا دارید، حتما نظرات خود را برای ما ارسال کنید و تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید.

۲۷,۶۱۳
محصولات مرتبط
اینسولنس ادو پرفیوم زنانه گرلنGuerlain 
۳۱,۱۳۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر قدیم
۷۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome 
۱۷,۲۸۲,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
+۴
تنوع
سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه اجملAjmalامکان ارسال فوری
۹۰۹,۰۰۰ تومان
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
الین ادو پرفیوم زنانه تیری موگلرThierry Mugler تخفیف ویژه
۸,۸۵۳,۰۰۰ تومان۷,۱۵۸,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر قدیم
۳۰ میل
عطر
+۳
تنوع
گود گرل ادو پرفیوم زنانه کارولینا هرراCarolina Herrera 
۱۱,۲۹۹,۰۰۰ تومان
۱۵۰ میل
عطر
۸۰ میل
عطر
۳۰ میل
عطر
+۲
تنوع
کریستال نویر ادو پرفیوم زنانه ورساچهVersace تخفیف ویژه
۷,۱۴۷,۰۰۰ تومان۴,۵۸۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۹۰ میل
عطر قدیم
۵ میل
دستریز
لالیک لی پارفیوم -لالیک له پارفوم ادو پرفیوم زنانهLaliqueامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۸۸۰,۰۰۰ تومان۲,۰۴۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۴.۵ میل
مینیاتوری
لانویت ترزور- ترسور ل نویت ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome تخفیف ویژه
۱۰,۷۳۱,۰۰۰ تومان۹,۴۰۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۷۵ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
+۱
تنوع
ترزور میدنایت رز ادو پرفیوم زنانه لانکومLancome تخفیف ویژه
۹,۸۵۱,۰۰۰ تومان۶,۶۰۹,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۵۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
مون گرلن ادو پرفیوم زنانهGuerlain تخفیف ویژه
۷,۴۷۹,۰۰۰ تومان۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
لیبر اینتنس ادو پرفیوم زنانه ایوسن لورنYves Saint Laurent - YSL تخفیف ویژه
۹,۹۴۴,۰۰۰ تومان۷,۹۳۵,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱.۲ میل
سمپل
لا پانتیر پارفوم - لا پندر پارفوم پرفیوم زنانه کارتیهCartier 
۷,۹۶۴,۰۰۰ تومان
۷۵ میل
عطر
۲ میل
سمپل
۱.۵ میل
سمپل
کریستال نویر ادو تویلت زنانه ورساچهVersace 
۴,۲۹۹,۰۰۰ تومان
۹۰ میل
عطر
۵ میل
مینیاتوری
۵ میل
دستریز
کوییر اینتنس ادو پرفیوم مردانه/زنانه گرلنGuerlain تخفیف ویژه
۱۳,۴۰۱,۰۰۰ تومان۱۰,۸۲۶,۰۰۰ تومان
۱۲۵ میل
عطر
۵ میل
دستریز
۱ میل
سمپل
باکارات رژ 540 اکسترایت پرفیوم مردانه زنانه-باکارات رژ 540 اکستریت میسون فرانسیس کورکجانMaison Francis Kurkdjian تخفیف ویژه
۶۰,۸۹۱,۰۰۰ تومان۴۹,۱۵۵,۰۰۰ تومان
۲۰۰ میل
عطر
۷۰ میل
عطر
۳۵ میل
عطر
+۳
تنوع
امبر لیدر پارفوم زنانه و مردانه تام فوردTom Ford تخفیف ویژه
۱۳,۱۶۵,۰۰۰ تومان۱۰,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۱.۵ میل
سمپل
ادیکت ادوپرفیوم 2014 زنانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۱,۴۶۴,۰۰۰ تومان۸,۹۶۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
فلاور بمب ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رالف ویکتور اند رولفViktor & Rolf تخفیف ویژه
۸,۹۳۷,۰۰۰ تومان۶,۵۹۷,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۲۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
پویزن گیرل ادو پرفیوم زنانه دیورDior تخفیف ویژه
۱۳,۲۷۵,۰۰۰ تومان۹,۱۷۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰ میل
عطر
۵ میل
دستریز
نویسنده :سارا قادری

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چرا در فصل زمستان باید از عطر و ادکلنی متفاوت استفاده کنیم؟
پاسخ:

با شروع فصل زمستان باید کم‌کم لباس‌های ظریف و نخی تابستان را در چمدان بگذاریم و به‌جای آن لباس‌های گرم‌مان را در کمد بچینیم. اما این موضوع فقط به لباس ختم نمی‌شودِ بلکه تمامی اگسسوری‌ها و حتی رنگ آرایش صورت و نوع عطر شما نیز باید متناسب با فصل تغببر کند. این رویه‌ای باب و پذیرفته شده در میان خانم‌های خوش‌استایل و خاص‌پسند است که تا به الآن با استقبال زیادی روبه‌رو شده است.

عطرهای مخصوص بانوان در فصل زمستان چه تغییری می کنند؟
پاسخ:

اصولا عطرهای مخصوص فصل زمستان، فرمولاسیون تقریبا سنگینی دارند. چون در زمستان پوست بدن به‌شدت خشک می‌شود و در این صورت رطوبتی بر سطح آن وجود ندارد که بتواند ساختار چرب و خیس عطر را حفط کند. بنابراین برخلاف عطرهای فصل‌های گرم و معتدل، که ترکیب سبکی دارند؛ به هنگام سرما بهتر است از فرمولاسیون‌های سنگین‌تر و تندتر استفاده کنید تا به مدت بیشتری روی پوست‌تان بماند و نیازی به احیای مداوم آن در طول روز نباشد.

رایحه ها و نت های به کار رفته در عطرهای مخصوص فصل زمستان چه ویژگی هایی دارند؟
پاسخ:

اصولا اصلی‌ترین ترکیبات تشکیل دهنده این عطرها، عناصر چوبی، ادویه‌ای و بعضا حتی روایح گل‌دار و مدیترانه‌ای است که درنهایت رایحه‌ای گرم یا معتدل اما شیرین را خلق می‌کنند. اکثر مواقع در پایه اصلی یا همان نت‌های پایانی هرم بویایی این عطرها، نت‌های چوبی، وانیل، صمغ و نعناع هندی به‌کار برده می‌شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۲۷,۶۱۳ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید