یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
آموزش حرفه ای و رایگان کانتورینگ لب

آموزش حرفه ای و رایگان کانتورینگ لب

کانتورینگ لب یکی از روش های جذاب آرایش لب هاست زیبایی لب های شما را در حین برجسته کردن طبیعی تر جلوه خواهد داد. شما می توانید به کمک این روش آرایشی فرم دلخواه و زیباتری به لب های خود ببخشید و از یک زیبایی طبیعی برخوردار باشید.

کانتورینگ لب چیست؟

کانتورینگ لب یکی از ترفندهای آرایش است و به شما کمک می کند تا ضمن آرایش لب های خود آرایش را از فرم مصنوعی رها کرده و به آن فرم طبیعی ببخشید. علاوه بر این معایب لب های شما اغلب طی کانتورینگ لب اصلاح خواهد شد. شما حتی با کانتورینگ لب کوچک را بزرگتر و برجسته تر نشان خواهید داد. در این روش شما به هیچ عنوان به وسایل آرایشی زیادی نیاز نخواهید داشت. تنها رژ لب و مداد لب برای شما کافی است.

مراحل کانتورینگ لب

برای کانتورینگ لب شما می توانید حتی تنها با یک رژ لب دست به کار شوید. اما اگر دوست دارید تا کار به بهترین نحو ممکن انجام شود می توانید از ابزاری مانند مداد لب، کانسیلر، بالم لب و پودر در کنار رژ لب نیز استفاده کنید. قبل از هر چیز لازم است با اینها بخوبی آشنا شوید از این جهت پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید.

1.مداد لب چیست؟

2.بالم لب چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

کانتورینگ لب

مرحله اول؛ لب هایتان را آماده کنید

در درجه نخست سلامت لب های شما از هر چیزی مهم تر است. شما می توانید از اسکراب جهت لایه برداری لب ها و نرم کردن آن ها کمک بگیرید و یا با بالم لب آن ها را مدتی قبل از شروع به کانتورینگ لب تغذیه کنید. توجه کنید که به هیچ عنوان بلافاصله قبل از کانتورینگ از بالم لب استفاده نکنید زیرا از رنگ گرفتن درست لب ها جلوگیری خواهند کرد.

اگر دوست دارید تا فرم دلخواه را به لب هایتان ببخشید، پس باید طرح اولیه لب ها را از بین ببرید! کانسیلر در اینجا به کار می آید. با کانسیلر روی لب ها بزنید تا طرحشان محو شود و در زیر آرایش به چشم نیاید. برای فیکس کردن این کانسیلر می توانید از پودر بی رنگ استفاده کنید و حالت مات تری به آن ببخشید.

مرحله دوم؛ خط لب بکشید

حالا وقت کشیدن خط لب است. مداد لب را برداشته و آن را دور تا دور لب خود بکشید. اگر دوست دارید طرح لب خود را اصلاح کنید این اصلاح را در کشیدن خط لب اعمال کنید. به عبارتی برای این مرحله از کانتورینگ لب کوچک می تواند بزرگتر شود. تنها کافی است تا طرح لب خیالی خود را در جای لب هایتان نقاشی کنید.پس از دور تا دور لب می توانید چروک های داخلی لب را با خط لب تیره تر کنید.

مرحله سوم؛ جای خالی را پر کنید

شما می توانید با یک رژ بی رنگ سایه هایی که با خط لب ایجاد کرده اید را ترکیب و زیبا کنید. برای گوشه لب ها می توانید از خط لب تیره تری استفاده کنید و برای برجسته نشان دادن لب ها نیز از برق لب در نقطه جلویی لب ها استفاده کنید. در انتها می توانید با انگشت یا برس آرایشی خط لب های کشیده شده را پخش کنید تا سایه ها در هم محو شود. پس از آن از تثبیت کننده استفاده کنید و برق لب بزنید.شما میتوانید در ادامه با تماشای این عکس‌ها برای کانتورینگ لب خود الهام بگیرید.

روش انجام کانتورینگ لب

در روش بالا همانطور که می بینید ابتدا دور تا دور لب خط کشیده می شود. سپس با مدادی تنها یک درجه تیره تر و یا همان مداد شروع به سایه زدن گوشه های لب میکنید. برجستگی های لب را دست نزنید و تنها مداد را روی فرو رفتگی ها بکشید. سپس با یک رژ هم رنگ لب روی این خطوط را کشیده و یک دستشان کنید. پس از آن تنها با یک برق لب نتیجه دلخواه شما حاضر است.

مراحل کانتورینگ لب

روش بالا یکی از روش های جذاب و زیبای کانتورینگ لب است که با این حال جلوه ای طبیعی دارد. برای آغاز این روش به جای کشیدن خطوط در اطراف لب ها می توانید آن ها را با کانسیلر و یا هایلایتر و هر ابزار محو کننده دیگر، محو کنید. سپس بخش های داخلی لب خود را به دور از حاشیه ها رژ لب بزنید و آن را با یک پنبه از تیره به روشن محو کنید. این روش یک روش مناسب و جذاب برای کانتورینگ لب کوچک است.

مراحل کانتورینگ لب

روش بالا یکی از روش های جذاب و دخترانه برای کانتور لب است. اجرای این روش با این وجود بسیار ساده است. شما تنها کافی است دورتا دور لب خود ر خط بکشید و سپس خطوط را مطابق شکل بالا روی لب های خود پیاده کنید و بعد با یک رژ روشن تر از خط لب آن ها را روی لب های خود محو کنید. با برق لب مطابق شکل چهار قسمت کوچک روبروی لب های خود را چرب کنید. اگر دوست دارید با این روش می توانید بر خلاف تصویر لب های خود را بزرگتر نیز جلوه بدهید.

مراحل کانتورینگ لب

رنگ بنفش یکی از رنگ های جذاب است و اگر با لباستان همخوانی داشته باشد گزینه ای مناسب برای آرایش عروسی است. در این روش شما تنها به یک خط لب تیره بنفش نیاز دارید. می توانید برای پر کردن جاهای خالی از رژ رنگ لب یا بنفش روشن و یا حتی یک بالم لب ساده کمک بگیرید. برای آشنایی با بهترین بالم لب می توانید مقاله "بهترین بالم لب و مقایسه کاربرد انواع بالم لب‌ها " را مطالعه نمایید.

مراحل کانتورینگ لب

روش بالا یکی از روش های جذاب و البته ظریف کانتورینگ لب است. در این روش شما باید خطوط را بسیار ظریف مشابه شکل دور لب ها را به آرامی با یک خط لب قرمز سایه بزنید و بعد با رژ قرمز کل لب را بپوشانید.

مراحل کانتورینگ لب

پیاده کردن روش بالا درست مطابق الگوی ساده کانتورینگ لب است. ابتدا خطوط لب ها را پیاده کرده سپس با یک رژ رنگ لب آن ها را بپوشانید و بعد فیکس کنید و در نهایت با برق لب پوشش دهید.

مراحل کانتورینگ لب

روش بالا بر خلاف تصور بسیار ساده است تنها باید مطابق شکل اصولی خط ها را بکشید. سایر مراحل مشابه دیگر روش های کانتورینگ لب انجام می شود.در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از خوش‌قیمت‌ترین و پرطرفدارترین مداد لب‌های اورجینال موجود در فروشگاه ریحا، با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای خرید هر یک از این محصولات، از طریق وب سایت ریحا اقدام نمایید.

1- مداد لب بلک دایموند از برند مای

خریدمداد لب مای بلک دایموند

مداد لب بلک دایموند مای سبب زیباتر و جذاب‌تر شدن لب‌ها می‌شود. این مداد لب امکان ایجاد جزئیات بیشتر روی لب‌ها را فراهم می‌کند و سبب بزرگتر و حجیم‌تر دیده شدن لب‌ها می‌گردد. استفاده از مداد لب بلک دایموند مای بسیار راحت است و تأثیر زیادی دارد. این مداد لب بافتی نرم داشته و به راحتی روی لب می‌نشیند و به آن رنگ می‌دهد. تنوع رنگ‌های این مداد لب بالا بوده و ماندگاری زیادی نیز دارد. بافت نرم و پودری این مداد لب با رنگ‌های زیبا در طیف‌های قرمز، صورتی و نارنجی باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد.

روغن جوجوبا موجود در مداد لب بلک دایموند مای دارای ویتامین E و B ، روی، مس، سلنیوم، کروم و ید بوده که سبب نرم‌تر شدن لب‌ها شده و لب‌ها را آبرسانی می‌نماید. این مداد لب همچنین لب‌ها را تقویت کرده و با توجه به خواص آنتی اکسیدانی خود، مانع از فعالیت رادیکال‌های آزاد می‌گردد. از دیگر مواد مفید موجود در این مداد لب می‌توان روغن شی باتر را نام برد که گیاهی و مغذی بوده و اثرات روغن جوجوبا را بیشتر می‌سازد. شی باتر دارای اسیدهای چرب و تغذیه کننده است که سبب لطافت و نرمی پوست لب می‌گردد.

2- خط لب ماتیتا از برند دبورا

خریدخط لب دبورا ماتیتا

خط لب دبورا بافت نرم، مخملی و لطیفی دارد که در عین زیباتر کردن لب‌ها، جلوه طبیعی و ماتی به آنها می‌بخشد. این مداد لب ترکیب کرمی دارد که از خشکی و ترک لب‌ها جلوگیری می‌کند و بدون خشک‌ کردن لب‌ها به شکل یکدست و یکنواخت روی لب باقی می‌ماند. از ویژگی‌های اصلی این مداد لب دبورا خاصیت مرطوب‌کنندگی آن است که تأثیر زیادی در زیبایی و شادابی لب‌ها دارد. رنگ‌دانه‌های غنی‌ این مداد لب، پوشش رنگی عالی آن را روی لب‌ها تضمین می‌کند.

این مداد لب دبورا ، بافتی کرمی و نرم و رنگ‌های بسیار متنوع و خاصی دارد. این مداد لب را می‌توان برای حجیم‌تر جلوه دادن لب‌ها و پایه‌ای برای ماندگاری بیشتر رژ لب به کار برد. این محصول با وجود بافت مخملی و نرمی که دارد، اصلا به اطراف لب پخش نمی‌شود. همچنین رنگبندی و دوام خیلی خوبی دارد و می‌توان از آن به عنوان رژ لب استفاده کرد.این خط لب ماندگاری 24 ساعته دارد و به مدتی طولانی جلوه زیبا و جذابی را روی لب‌ها ایجاد می‌کند.

3-مداد لب پیچی استایل ماتیک از برند فلورمار

خریدمداد لب پیچی فلورمار استایل ماتیک

مداد لب پیچی استایل ماتیک فلورمار میزان چربی مناسبی دارد که باعث می‌شود راحت تر بتوانید از آن استفاده کنید. همچنین ترکیبات به کار رفته در آن منشا گیاهی داشته و بدون به وجود آوردن حساسیت به نرمی و لطافت لب‌ها کمک می‌کند. رنگبندی مداد لب پیچی استایل ماتیک فلورمار بسیار متنوع و جذاب بوده و روی لب جلوه‌ای زیبا دارد. این مداد لب دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی است که سبب محافظت از پوست لب‌ها می‌گردد.

از مداد لب پیچی استایل ماتیک فلورمار هم می‌توانید به عنوان خط لب استفاده کنید و هم با وجود پوشش دهی فوق العاده آن امکان استفاده به عنوان رژ لب را نیز دارد. مداد لب فلورمار به دلیل بافت نرم خود به راحتی بدون آسیب به پوست لب، به آن رنگ و جلوه می‌بخشد. همچنین طراحی پیچی مانند آن باعث شده نیازی به تراش کردن آن وجود نداشته باشد. تنها کافیست انتهای این مداد را بپیچانید تا مداد لب از داخل قلم بیرون بیاید.

4-مداد لب 24 ساعته دبورا

خریدمداد لب 24 ساعته دبورا

مداد لب دبورا 24 ساعته رنگدانه‌های قوی و پوشش بالایی دارد. روغن نارگیل موجود در این محصول، رطوبت لب‌‌ها را تامین می‌کند و تغذیه کننده لب است. این مداد لب 24 ساعته در عین ماندگاری طولانی مدت، به دلیل داشتن ویتامین E لب‌ها را خشک نمی‌کند و جلوه طبیعی دارد. نوک صاف این مداد کمک می‌کند تا خطوط را به خوبی و آسانی روی لب‌ها کشید. این رژ لب با وجود بافت نرم و روانی که دارد به اطراف لب‌ها پخش نمی‌شود.

این مداد لب 24 ساعته، مداد لبی بادوام و ضدآب است که بافت نرم و مخملی و رنگبندی متنوعی دارد. این محصول پربازخورداز برند دبورا، با بافت بسیار نرم و سبک خود به راحتی روی لب‌ها کشیده می‌شود و با استفاده از آن می‌توان خط لبی ظریف و بادوام طراحی کرد و تا 24 ساعت شکل زیبایی به لب‌ها بخشید. این نوع مداد لبمناسب بانوانی است که به دنبال خط لبی نرم و با ماندگاری و دوام بالا هستند.

5-مداد لب پیچی لپ ماتیک از برند پیررنه

خریدمداد لب پیچی پیررنه لپ ماتیک

مداد لب پیچی لپ ماتیک برند پیر نه به دلیل بافت چرب و پوشش بالایی که دارد، راحتی در آرایش را برای شما به ارمغان می‌آورد. بافت این خط لب به گونه‌ای است که دقت شما را هنگام کشیدن خط لب بالا می‌برد. از جمله ویژگی‌های مثبت مداد لب پیچی پیر رنه دوام و ماندگاری بالای آن است؛ بنابراین شما می‌توانید با یک بار زدن، ساعت‌ها بدون نیاز به تمدید، از آرایش لب خود لذت ببرید.

مداد لب پیچی پیر رنه ضد آب است؛ بنابراین این محصول آرایشی یک گزینه‌ی مناسب برای فصل تابستان است. چرا که در برابر عرق و رطوبت بسیار مقاوم است. تنوع رنگی مداد لب پیر رنه بسیار بالاست. این محصول در 15 رنگ متنوع و جذاب تولید است و نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. کیفیت بی‌نظیر در کنار بسته‌بندی شیک شما را از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد.

6-مداد لب دریم از برند گلدن رز

خریدمداد لب گلدن رز دریم

این محصول پرطرفدار از برند ترکیه‌ای گلدن رز، دارای ساختاری با فرمولاسیون غنی بوده که لب‌هایتان را نرم و لطیف می‌کند. هم‌چنین مانع از خشکی و ترک خوردگی لب شده و آن را به خوبی مرطوب می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید که با هر بار زبان زدن، رژ لبتان به اطراف لب پخش نشده و زیبایی خود را از دست ندهد، پیشنهاد می‌کنیم که از مداد لب دریم استفاده کنید. این محصول ماندگاری مناسبی داشته و بدون نیاز به تجدید دوباره، مانع از خرابی و پخش شدگی رژ لب می‌شود.

مداد لب دریم به طور یک‌نواخت بر پوست لبتان پخش شده و به آسانی استفاده می‌شود؛ به همین دلیل می‌تواند جایگزین مناسبی برای رژ لب باشد. هم‌چنین سازگاری آن با انواع پوست مورد تایید متخصصان قرار گرفته و حساسیت‌زا نیست.این محصول جادویی به صورت پوکه مدادی شکل به بازار عرضه شده است که به راحتی تراشیده و استفاده از آن را در همه جا ممکن می‌کند. هم‌چنین دارای تنوع رنگ‌های متعددی بوده و برای همه نوع سلیقه و موقعیتی مناسب است.

کانتور دائم لب به چه شکل است؟

کانتور دائم لب شکلی است که اغلب به عنوان کانتور لب با دستگاه یا کانتور لب با تتو نیز مشهور است. این روش به نوعی یک آرایش دائمی و طبیعی برای لب های شماست. در کانتور دائم لب یا کانتور لب با دستگاه رنگدانه ها به لب های شما تزریق شده و لب های شما به طور طبیعی برای مدتی طولانی دارای رنگ خواهند بود به همین دلیل عده ای این روش را به عنوان کانتور لب با تاتو نیز می شناسند. در گذشته روش تتو خط لب دائم مرسوم تر بود ولی در کانتور دائم لب شما علاوه بر یک رژ لب سایه دار جذاب و دائمی می توانید لب هایتان را نیز کمی برجسته تر نشان دهید.

کانتور دائم لب

برای لب های بی رنگ یا دارای کبودی این روش بسیار مناسب بوده و با کانتور لب با دستگاه شما می توانید خودتان را از شر دردسرهای دائمی آرایش کردن نجات بدهید. کانتور دائم لب ممکن است در روزهای ابتدایی کمی تیره به نظر برسد ولی رنگ آن به مرور زمان بهتر و ملایم تر خواهد شد. این روش از تزریق ژل به لب برای شما بسیار مناسب تر، طبیعی تر و کم خطر تر خواهد بود. کانتور لب با تاتو می تواند فرم لب های شما را برجسته و حتی اصلاح کند و آن ها را برای شما قرینه کند.

اما به طور کلی کانتور لب با تاتو برای افرادی که تنوع را در آرایش کردن دوست دارند و یا چهره طبیعی و بدون آرایش برایشان جذاب است، مناسب نیست. همچنین نباید فراموش کرد که کانتور دائم لب دردناک بوده و چندان هم بی ضرر نخواهد بود. هرچند در این میان آسیب رژ لب به پوست لبتان را نباید از یاد ببرید.

۷۹,۳۵۹
محصولات مرتبط
مداد لب مات ماتیتتا دبوراDeborahامکان ارسال فوری
۲۳۶,۰۰۰ تومان
مداد لب طبیعی ضد آب دبیDebbyامکان ارسال فوری
۹۱,۰۰۰ تومان
شماره 07
شماره 07
×شماره 01
شماره 01
×شماره 05
شماره 05
+۲
تنوع
مداد لب طبیعی ماندگار دبیDebby 
۱۰۳,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
×شماره 04
شماره 04
×شماره 05
شماره 05
+۱۱
تنوع
مداد لب طبیعی لانگ لستینگ دبوراDeborah 
۲۴۰,۰۰۰ تومان
شماره 01
شماره 01
شماره 04
شماره 04
شماره 05
شماره 05
+۳
تنوع
مداد لب مات هیالورنیک بای تریby terry 
۳,۵۶۵,۰۰۰ تومان
1. S--y Nude
1. S--y Nude
3.Tea Time
3.Tea Time
5. Secret Kiss
5. Secret Kiss
+۳
تنوع
مداد لب طبیعی رژ الکسیر ایوروشهYves Rocher 
۱,۴۸۴,۰۰۰ تومان
02. Bois de rose
02. Bois de rose
01. Café serein
01. Café serein
08. Sublime iris
08. Sublime iris
+۵
تنوع
مداد لب مات ضدآب د لیتل مرمید کیکو میلانوKiko Milano 
۱,۴۹۴,۰۰۰ تومان
08 One last kiss
08 One last kiss
06 Romantic lips
06 Romantic lips
05 Ready to enchant
05 Ready to enchant
+۴
تنوع
مداد لب مات اسمارت فیوژن کیکو میلانوKiko Milano 
۶۸۹,۰۰۰ تومان
06 Cherry Red
06 Cherry Red
02 Mauve Rose
02 Mauve Rose
01 Light Hazelnut
01 Light Hazelnut
+۲
تنوع
مداد لب مات رنگ احساسی میبلینMaybelline 
۵۹۰,۰۰۰ تومان
775 Copper Brown
775 Copper Brown
مداد لب براق بام د رز بای تریby terry 
۳,۶۸۰,۰۰۰ تومان
Crayon Ievres
Crayon Ievres
نویسنده :مهزاد مفرحی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
کانتورینگ لب چیست؟
پاسخ:

کانتورینگ لب یکی از ترفندهای آرایش است و به شما کمک می کند تا ضمن آرایش لب های خود آرایش را از فرم مصنوعی رها کرده و به آن فرم طبیعی ببخشید. علاوه بر این معایب لب های شما اغلب طی کانتورینگ لب اصلاح خواهد شد. شما حتی با کانتورینگ لب کوچک را بزرگتر و برجسته تر نشان خواهید داد. در این روش شما به هیچ عنوان به وسایل آرایشی زیادی نیاز نخواهید داشت. تنها رژ لب و مداد لب برای شما کافی است. 

کانتور دائم لب به چه شکل است؟ 
پاسخ:

کانتور دائم لب شکلی است که اغلب به عنوان کانتور لب با دستگاه یا کانتور لب با تتو نیز مشهور است. این روش به نوعی یک آرایش دائمی و طبیعی برای لب های شماست. در کانتور دائم لب یا کانتور لب با دستگاه رنگدانه ها به لب های شما تزریق شده و لب های شما به طور طبیعی برای مدتی طولانی دارای رنگ خواهند بود به همین دلیل عده ای این روش را به عنوان کانتور لب با تاتو نیز می شناسند. در گذشته روش تتو خط لب دائم مرسوم تر بود ولی در کانتور دائم لب شما علاوه بر یک رژ لب سایه دار جذاب و دائمی می توانید لب هایتان را نیز کمی برجسته تر نشان دهید. 

چگونه فرم دلخواه مان را به لب ها ببخشیم؟
پاسخ:

اگر دوست دارید تا فرم دلخواه را به لب هایتان ببخشید، پس باید طرح اولیه لب ها را از بین ببرید! کانسیلر در اینجا به کار می آید. با کانسیلر روی لب ها بزنید تا طرحشان محو شود و در زیر آرایش به چشم نیاید. برای فیکس کردن این کانسیلر می توانید از پودر بی رنگ استفاده کنید و حالت مات تری به آن ببخشید. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۷۹,۳۵۹ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید