تو هم یه عطر کوچیک لازم داری! خرید عطرهای کوچیک با تخفیف ویژه!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
5 روش خانگی «برجسته کردن لب» بدون عمل

5 روش خانگی «برجسته کردن لب» بدون عمل

معیارهای زیبایی هر روز تغییر می‌کند، در گذشته شاعران در رثای لب قیطانی یار شعرها می‌سرودند و حالا آدم‌ها به زیبایی طبیعی‌شان رضایت ندارند. اصلا دوست دارند غیر طبیعی به نظر بیایند. انواع روش‌ها را امتحان می‌کنند بلکه این لب بیچاره بزرگتر و قلوه‌ای‌تر به چشم بیاید. البته به دنبال ترندهای روز بودن همیشه بد نیست، شاید واقعا چهره‌ای نیاز به اندکی تغییر داشته باشد.

اما باید عمیقا باور داشته باشیم که زیبایی درونی‌ست و ارزش و ماهیت ما در گرو حجم لب‌هایمان نیست.حالا بیایید فرض کنیم که ما به آن حدی از بلوغ فکری رسیده‌ایم که همه این‌ها را می‌دانیم و فقط به دنبال کمی تنوع هستیم. دلمان می‌خواهد با نگاه کردن در آینه منِ زیباتری را ببینیم و با برجسته کردن لب‌هایمان شروع خواهیم کرد.

 برجسته کردن لب‌ها

کدام مسیر به سمت برجسته کردن لب‌ها می‌رود؟

تقریبا مانند هر فرایند زیبایی ما دو راه پیش رو داریم شاید هم سه راه. اول اینکه چهره‌مان این عزیزترینِ جانمان را به متخصص زیبایی بسپاریم که البته شرط عقل این است که حتما از کمک یک پزشک متخصص در مطب ایشان کمک بگیریم. از تجربه و تبحرشان مطمئن شویم، خوب تحقیق کنیم. گزینه‌های پیش رو، عوارض و میزان اثربخشی را به تفصیل و با حوصله برایمان شرح دهند، نمونه‌هایی که قبلا انجام داده‌اند را ببینیم و از آنها در مورد روند درمان سوال کنیم.

مرحله بعد باید مطمئن شویم مواد شیمیایی که برای این کار استفاده می‌کنند، از چه برندی‌ست و محصول کدام کشور است؟ تاریخ انقضا، نحوه بسته‌بندی و استریل بودن آنها را چک کنیم.نسبت به عواقب کار آگاه باشیم و بدانیم در صورت بروز چه علائمی باید سریعا به پزشک مراجعه کنیم.

بسیاری از افراد برای اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند، فقط با توجه به قیمت و صحبت‌های اغوا کننده متخصصین زیبایی حتی به انجام این عمل‌ها در سالن‌های زیبایی تن می‌دهند که دور از عقلانیت است. خلاصه که اگر این مسیر را انتخاب کردید خوب تحقیق کنید و تمایز بین فیلر و گِرَفت و.... را خوب یاد بگیرید.

برجسته کردن لب‌ها به روش طبیعی

مسیر سبز

حالا که دست از سر عمل‌های جراحی و پروتز و تزریق‌های مختلف برداشتید، بیایید تا برایتان از مسیرهای سبزتر، امن‌تر و راحت‌تری بگوییم که بدون ترس می‌توانید امتحان‌شان کنید و نتیجه‌ای مطلوب حاصل کنید.این روش‌ها همان کارهایی‌ست که مادران و مادربزرگ‌هایمان به کار می‌بردند و چهره زیبای‌شان را جذاب‌تر می‌کردند.

اول از مواد طبیعی که می‌توانید استفاده کنید و روش‌های آن خواهیم گفت، بعد از چند حرکت ورزشی برای لب‌ها و بعد هم برای آنهایی که تنبل ‌هستند و به دنبال کالای آماده از محصولات داروخانه‌ای می‌گوییم.

برجستگی لب ها

سنگ‌هایتان را با خودتان وا بکنید: تا چه حد برجسته؟

به طور کلی تمام موادی که معرفی می‌کنیم به قصد تحریک لب‌ها و افزایش گردن خون در آنها استفاده می‌شوند که منجر به برجسته كردن لب با روش خانگي می‌شود. باید بدانیم که اثر این مواد معمولا تا چند ساعتی باقی خواهد ماند و قطعا مانند راه‌های پزشکی دائمی نخواهند بود و البته آسیبی هم به شما نخواهند زد.

شاید حتی میزان اثربخشی آنها مانند تزریق و... نباشد چرا که بر پایه لب‌های خودتان عمل می‌کند و کمی برجسته‌ترشان می‌کند، پس بهتر است از همین حالا سنگ‌هایتان را با خودتان وا بکنید.پیشنهاد میکنیم علاوه بر راه های گفته شد مقاله "آرایش لب کوچک و روش های برجسته‌سازی لب‌ها " را هم مطالعه نمایید.

حفظ سلامتی لب ها و برجسته کردن آنها

اول سلامتی بعد زیباسازی

وقتی لب‌ها سالم نباشند، هر قدر هم که تلاش کنید و آرایش‌شان کنید و... زیبا نخواهند بود. اولین قدم در راه سلامتی لب‌ها وافزایش دائمی حجم لب در خانه بسیار ساده است. آب بنوشید. لب‌ها باید آبرسانی شوند و دهیدراته نباشند، تا ظاهری خشک و خشن نداشته باشند، پوسته پوسته نشوند و رنگ‌شان تیره نشود. بعد سعی کنید سلول‌های بی‌جان را از روی لب‌ها جارو کنید. از یک مسواک خشک استفاده کنید و خوب لب‌ها را به آرامی ماساژ دهید.

می‌توانید از لایه بردارهای طبیعی هم استفاده کنید، کمی عسل و وازلین و یا شکر قهوه‌ای و عسل کارتان را راه می‌اندازد. همچنین برای سالم و بازراوت نگه داشتن لب‌هایتانمی‌توانید از بالم لب هم استفاده کنید. جهت شناخت و آشنایی بیشتر با بالم لب‌ها، پیشنهاد می‌کنیممقاله "بالم لب چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ " را مطالعه نمایید.

به همین دلیل،در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از خوش‌قیمت‌ترین و پرطرفدارترین انواع بالم لب‌های اورجینال موجود در فروشگاه ریحا، با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای خرید هر یک از این محصولات، از طریق وب سایت ریحا اقدام نمایید.

1-بالم لب کریم بیلو از برند وازلین

خریدبالم لب وازلین کریم بیلو

بالم لب کریم بیلو وازلین جزو یکی از بالم لب‌های فوق العاده شیک و با کیفیت برند محبوب وازلین است.در واقع از مهم‌ترین دلایلی که این محصول آمریکایی را مقرون به صرفه و کارآمد کرده این است که علاوه بر خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی در لب، از خواص SPF10 برخوردار بوده تا بتواند مانع جذب تاثیرات منفی و مضر نور خورشید بر روی پوست لب‌های شما شود.ترکیبات این نوع بالم لب سرشار از خواص نرم کنندگی، تغذیه کنندگی و رطوبت رسانی بوده تا بتواند در قالب فرمولاسیون منحصر به فرد خود به درمان و ترمیم لب‌های آسیب دیده شما بپردازد.

در واقع وجود ویتامین E در این بالم لب باعث شده تا به سبب برخورداری از خواص آنتی اکسیدانی این ویتامین به بازسازی بافت پوستی لب‌هایتان و بزرگ کردن لب کمک کند. به بیان بهتر این محصول می‌تواند در بازسازی و درخشندگی لب‌های شما بسیار موثر باشد.مورد دیگری که در بیان مزایای بالم لب کریم بیلو وازلین می‌توانیم بگوییم این است که در کنار دیگر خواص احیا کنندگی خود، دارای رنگ صورتی ملایمی است که در هنگام استفاده از آن به لب‌های فرد مصرف کننده جلوه و زیبایی طبیعی می‌بخشد.

2-بالم لب توت فرنگی از برند لبلو

خریدبالم لب توت فرنگی لبلو

بالم لب لابلو مدل Strawberry Shine با داشتن عصاره و رایحه توت‌فرنگی، علاوه بر اینکه بسیار خوشبو است، لب‌ها را تغذیه و رطوبت رسانی هم می‌کند. همچنین این محصول حاوی SPF10 است و از لب‌ها در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب به خوبی محافظت می‌کند. بالم لب توت فرنگی لابلو، رایحه ملایم و خوشایند توت فرنگی و رنگ قرمز براق با جلوهای زیبا به لب ها می دهد. شی باتر و روغن جوجوبای موجود در ترکیب این محصول، ضمن تغذیه، آبرسانی و محافظت از لب‌ها، به مراقبت، ترمیم و بازسازی لب‌های خشک، حساس و آسیب دیده هم کمک می‌کنند.

اگر به رنگ های ملایم علاقه دارید، این محصول می تواند جایگزین مناسبی برای رژ لب باشد. این محصول با داشتن مواد مغذی، مرطوب کننده ای عالی برای پوست لب ها است. در ترکیب "بالم لب براق لابلو مدل توت فرنگی" از گلیسیرین به دلیل خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی‌اش و رفع خشکی لب ها، از شی باتر برای رطوبت رسانی و افزایش لطافت لب ها بدون ایجاد حساسیت و از روغن جوجوبا برای خواص ضد التهابی، ضد میکروبی و رطوبت رسانی استفاده شده است.

3-بالم لب جامد کلارنس

خریدبالم لب کلارنس

این محصول حاوی عصاره انبه وحشی، کره شی، ویتامین E و عصاره گیاهی روغن سبوس برنج است. این محصول دلپذیرترین بالم لب رنگی ای است که در حال حاظر می‌توانید خریداری کنید. در این محصول عطر وانیل شیرین نیز به مشام می‌رسد و ترکیب مخملی و حرفخه‌ای آنهابسیار براق و شیشه ای بوده و رنگ مناسبی به لب‌ها اضافه می‌کنند. این محصول روی لب‌های حساس حس فوق العاده ای را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا احساس صافی و رطوبت خوبی را تجربه کنید.

شاید در نگاه اول قیمت محصول کمی بالا به نظر برسد و به این فکر باشید که همه ی بالم‌های لب شبیه به هم بوده و یک کار را انجام می‌دهند، اما اینگونه نیست و بافت این محصول کاملا متفاوت است. بالم لب کلارنس بسیار براق تر است و لب‌ها را مرطوب تر می‌کند. توجه داشته باشید که رنگ سایه‌ها بر روی لب متفاوت تر از چیزی است که در داخل تیوب مشاهده می‌کنید.این بالم لب، با طعم شیرین خود، بدون زحمت بر روی لب‌ها می‌نشیند و درخششی کامل و رنگی طبیعی را بر روی صورت ایجاد می‌کند.

4-بالم لب هندوانه از برند نیوآ

خریدبالم لب هندوانه نیوآ

بالم لب مدل هندوانه نیوآ اکسیری فوق‌العاده برای لبان خشک و خسته شما است تا مواد مورد نیاز را به لب‌های شما برساند و سلول‌های مرده را از آن دور کند. این بالم شگفت‌انگیز از مواد گیاهی ساخته شده است و هیچ حس سنگینی و چسبندگی بر لبان شما به وجود نخواهد آورد. برند نیوآ این محصول را مطابق با انواع پوست مختلط، خشک، معمولی، چرب و حساس فرموله کرده تا بعد از استفاده بر لبان خود التهاب و سوزشی را حس نکنند. این محصولبه بانوان و آقایان شکیل و آراسته که طالب فرآورده‌ای قدرتمند برای لبان خشک و پوسته پوسته شده خود هستندتوصیه می‌شود.

این بالم لب با آب‌رسانی فوق‌العاده لبان شما مانع خشکی و ترک پوست لب می‌شود و شما از رطوبت، درخشش و نرمی بی‌نظیر لبان خود در کل روز لذت خواهید برد. این بالم به سرعت پس از استعمال بر لبان شما آب می‌شود و برای 24 ساعت لبان شما را مرطوب نگه می‌دارد و رنگ صورتی ملایم لبان‌تان را زیباتر به نمایش می‌گذارد. این محصول رایحه دوست داشتنی هندوانه دارد تا درکل روز سرشار از هیجان و نشاط شوید. در این بالم جادویی از روغن‌های معدنی استفاده نشده و از روغن‌های طبیعی ازجمله روغن جوجوبا استفاده شده تا آسیبی برای سلامتی شما نداشته باشد.

5-بالم لبآلوئه ورا از برند کامان

خریدبالم لبآلوئه ورا کامان

بالم نرم و براق کننده لب آلوئه ورا کامان از محصولات کاربردی و پر استفاده برای اعضای خانواده است. به دلیل بی رنگ بودن آن برای آقایان نیز انتخابی مناسب است. آلوئه ورا دارای خواص آبرسانی و تقویت کنندگی فوق‌العاده‌ای است که باعث می‌شود لب‌ها تقویت شوند و از به وجود آمدن ترک یا خشکی در لب جلوگیری‌ می‌نماید. آلوئه ورا همچنین دارای مقادیر زیادی ویتامین ‌E است که برای آبرسانی و تغذیه لب و ویتامین رسانی به لب عملکردی عالی دارد. همچنین این بالم لب دارای SPF15 است که برای مقابله با مضرات اشعه ماورابنفش خورشید عالی است. با استفاده از بالم نرم و براق کننده لب آلوئه ورا کامان در فصول سرد سال از خشک شدن لب‌ها جلوگیری کنید.

بالم نرم و براق کننده لب آلوئه ورا دارای خواص آنتی اکسیدانی است و از تأثیرات مخرب رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند. این بالم لب برای افرادی که دارای پوستی حساس هستند نیز به دلیل نداشتن مواد حساسیت زا و شیمیایی توصیه می‌شود. برای جلوگیری از خشکی لب کودکان با توجه به کیفیت بالای محصولات کامان و بالم لب کامان می‌توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از این بالم لب از التهاب‌ها و زخم‌های ناشی از خشکی در لب‌ها نجات خواهید یافت.

6-بالم لب تمشک بورن لیپی از برند بادی شاپ

خریدبالم لب تمشک بادی شاپ بورن لیپی

بالم لب مدل بورن لیپی بادی شاپ با رایحه‌ تمشک، خاصیت آبرسانی و لطافت بخشی بی‌نظیر خود، بهترین انتخاب برای داشتن لبهایی نرم و سالم است! اینمحصول جادویی بافت نرم و بسیار سبکی دارد و با استفاده از آن روی لبهای خود احساس چربی و سنگینی نمی‌کنید، زیرا به سرعت جذب پوست می‌شود.این بالم لب حاوی عصاره تمشک است و حجمی برابر با10 میل دارد. اگر در لب‌های خود احساس خشکی، کشیدگی و پوسته پوسته شدن می‌کنید، بالم لب تمشک مدل بورن لیپی بادی شاپ بهترین انتخاب برای لب‌های شما است.

در ترکیبات بالم لب تمشک مدل بورن لیپی بادی شاپ از موم عسل استفاده شده و فاقد مواد شیمیایی مضر است. این بالم لب هیچگونه حساسیتی برای پوست لب شما ایجاد نمی‌کند و می‌توانید با خیالی راحت از این محصول باکیفیت بادی شاپ استفاده کنید. این بالم لب را می‌توانید هم در صورت بروز خشکی لبها استفاده کنید، هم اینکه به صورت روزانه از آن استفاده کنید تا در هوای سرد و گرم از لبهای شما مراقبت کند و از به وجود آمدن هرگونه پوسته پوسته شدن و خشکی روی لبها پیش‌گیری کند.

برجستگی دائمی لب در خانه

دارچین را برای برجسته کردن لب‌ها امتحان کنید

حواستان باشد، هر پیشنهادی که در فضای مجازی مشاهده کردید را خیلی سریع و بدون فکر روی لب‌ها اجرا نکنید. ابتدا کمی از مواد را روی دست‌تان و یا ‌بخش کوچکی از لب‌ها امتحان کنید، بعد از اینکه مطمئن شدید حساسیت ندارید اقدام کنید.جادوگر لب‌ها در آشپزخانه‌تان جا خوش کرده است. بله، درست حدس زدید دارچین. دارچین عزیز و خوش بو قرار است به برجسته کردن لب‌ها در خانه کمک کند. اما چه طور؟ دارچین هم افزایش گردن خون را نشانه رفته است، بسیاری از حجم دهنده‌های شیمیایی هم دارچین را در ترکیبات‌شان دارند.

دارچین مویرگ‌های لب را تحریک می‌کند، گردش خون افزایش می‌یابد و لب‌ها برجسته‌تر می‌شوند.اما برای اینکه این تحریک‌پذیری را کاهش دهیم بهتر هست حتما با وازلین و یا روغن نارگیل استفاده کنیم که لب‌ها نرم شوند و دارچین هم به راحتی روی آنها بنشیند.ابتدا لب‌ها را چرب کنید، بعد پودر دارچین را به کمک انگشتان‌تان، گوش پاک‌کن و یا مسواک روی لب‌ها بمالید. ترکیب را برای مدت 30 تا 40 ثانیه روی لب‌ها ماساژ دهید.

برجسته کردن لب به کمک یخ

با یک قالب یخ، لب‌ها می‌لرزند و برجسته می‌شوند

هر روز لب‌ها را به مدت دو دقیقه با یک قالب یخ ماساژ دهید، سلول‌های مرده مجبور به مهاجرت می‌شوند و رنگ تیره از روی لب‌ها رختِ سفر می‌بندد.

برجسته کردن لب به کمک فلفل قرمز

فلفل بریزم روی لب‌هایت؟

1 یا 2 قطره اسانس فلفل قرمز را به یک نرم‌کننده لب اضافه کنید یا با استفاده از 1 قاشق غذا خوری روغن نارگیل، یک سوم قاشق غذاخوری کره کاکائویی ذوب شده، 20 قطره روغن بادام شیرین و 2 قطره اسانس یا عصاره فلفل قرمز این ترکیب را بسازید و بر روی لب‌هایتان به مدت یک دقیقه ماساژ دهید. حواستان باشد به فلفل حساسیت نداشته باشید.

برجسته کردن لب به کمک عسل

زنبورعسل به کمک لب‌هایتان می‌آید

موم عسل در دسترس همه هست، کافیست یک لایه عسل روی لب‌هایتان بمالید و بگذارید زمانی باقی بماند.

ویتامین E کجایی؟

ویتامین E اینجا هم به درد می‌خورد، یک کپسول ویتامین E را باز کنید و محتویاتش را روی لب‌ها بمالید.

لبها باید ورزش کنند

هر روز با کمی حرکت دادن لب‌ها به خوش فرم شدن آنها کمک کنید. • لب‌های خود را محکم به هم فشار دهید. در همین حال تا آنجایی که می‌توانید آن‌ها را به سمت راست حرکت دهید و ثانیه نگه دارید، حالا همین کار را به سمت چپ انجام دهید. پانزده بار تکرار کنید. • لب‌ها که در حالت سوت قرار بگیرند شاید کمی بزرگ شوند، پس روزی سه تا پنج دقیقه با صدای بلند سوت بزنید. • دهان خود را بسته نگه داشته و لب‌های خود را همانند حالت بوسه به سمت جلو بکشید. آن‌ها را به ‌آرامی در جهت عقربه‌های ساعت 2 بار بچرخانید و سپس همین حرکت را در جهت مخالف تکرار کنید. این تمرین را 10 بار تکرار کنید. • لب‌های خود را بسته نگه دارید و تا آنجایی که می‌توانید لبخند زده و لب‌های خود را گسترش دهید. برای 5 ثانیه لبخند خود را نگه دارید، سپس لب خود را جمع کرده و رو به جلو فشار دهید. تا آنجایی که ممکن است عضلات لب خود را منقبض نمایید. این تمرین را 20 بار تکرار کنید.

سری به داروخانه بزنید

محصولات داروخانه‌ای وجود دارند که به حجیم شدن لب‌ها کمک می‌کنند، حتی رژ لب‌هایی هم مخصوص این کار به بازار آمده‌اند که البته پیشنهاد می‌کنیم فقط در صورتی از آنها استفاده کنید که به برندشان اطمینان دارید و خبر دارید چه ترکیباتی دارند.

حجم دهنده لب به کمک  محصولات داروخانه

آرایش لب‌ها را یاد بگیرید

راحت‌ترین و سریع‌ترین راه البته نقاشی کردن لب‌هاست. ابتدا کمی هایلایتر به کمان لب‌ها بزنید و به آرامی روی لب بالا آن را بِلِند (Blend) کنید، خط لب را فقط کمی بالاتر از خط طبیعی لب‌ها رسم کنید و بعد رژ لب بزنید. کمی از هایلایتر روی‌بخش میانی لب پایین بزنید. می‌بینید که لب‌ها کمی برجسته‌تر به نظر می‌آیند. برای آموزش بیشتر پیشنهاد میکنیم مقاله "آرایش لب آسان مطابق با مد روز " را مطالعه نمایید.

این همه گزینه روی میز دارید. کدام را انتخاب می‌کنید؟ شما روش دیگری برای برجسته کردن لب‌ها در خانه سراغ دارید؟ برای‌مان از تجربه‌هایتان بنویسید.

۱۱۴,۷۵۸
محصولات مرتبط
بالم لب آبرسان براق شین اسکرین اولترا ویولتUltra Violetteامکان ارسال فوری
۲,۲۳۰,۰۰۰ تومان
flamingo
flamingo
بالم لب توت فرنگی براق مرطوب کننده نیوآNiveaامکان ارسال فوری
۲۲۵,۰۰۰ تومان
۴.۸ میل
بالم لب درای رلیف طبیعی ترمیم کننده آردنArdeneامکان ارسال فوری
۱۷۵,۰۰۰ تومان
۴.۵ گرم
بالم لب سیب طبیعی مرطوب کننده ساویزSavizامکان ارسال فوری
۶۳,۵۰۰ تومان
۴.۵ گرم
بالم لب موز طبیعی مرطوب کننده ساویزSavizامکان ارسال فوری
۶۳,۵۰۰ تومان
۴.۵ گرم
بالم لب طبیعی بلک بری گابرینیGabriniامکان ارسال فوری
۱۰۵,۰۰۰ تومان
۵ گرم
بالم لب طبیعی کلاسیک گلدن رزGolden Roseامکان ارسال فوری
۱۵۶,۰۰۰ تومان
۴.۶ گرم
نویسنده :فرزانه مجتهد

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
چگونه به حجیم ساختن لب ها در خانه کمک کنیم؟
پاسخ:

وقتی لب‌ها سالم نباشند، هر قدر هم که تلاش کنید و آرایش‌شان کنید و... زیبا نخواهند بود. اولین قدم در راه سلامتی لب‌ها و افزایش دائمی حجم لب در خانه بسیار ساده است. آب بنوشید. لب‌ها باید آبرسانی شوند و دهیدراته نباشند، تا ظاهری خشک و خشن نداشته باشند، پوسته پوسته نشوند و رنگ‌شان تیره نشود. بعد سعی کنید سلول‌های بی‌جان را از روی لب‌ها جارو کنید. از یک مسواک خشک استفاده کنید و خوب لب‌ها را به آرامی ماساژ دهید.

استفاده از بالم لب مدل هندوانه نیوآ چه فوایدی دارد؟
پاسخ:

بالم لب مدل هندوانه نیوآ اکسیری فوق‌العاده برای لبان خشک و خسته شما است تا مواد مورد نیاز را به لب‌های شما برساند و سلول‌های مرده را از آن دور کند. این بالم شگفت‌انگیز از مواد گیاهی ساخته شده است و هیچ حس سنگینی و چسبندگی بر لبان شما به وجود نخواهد آورد. برند نیوآ این محصول را مطابق با انواع پوست مختلط، خشک، معمولی، چرب و حساس فرموله کرده تا بعد از استفاده بر لبان خود التهاب و سوزشی را حس نکنند. این محصول به بانوان و آقایان شکیل و آراسته که طالب فرآورده‌ای قدرتمند برای لبان خشک و پوسته پوسته شده خود هستند توصیه می‌شود. 

دارچین چه کمکی به برجسته ساختن لب ها می کند؟
پاسخ:

دارچین مویرگ‌های لب را تحریک می‌کند، گردش خون افزایش می‌یابد و لب‌ها برجسته‌تر می‌شوند. اما برای اینکه این تحریک‌پذیری را کاهش دهیم بهتر هست حتما با وازلین و یا روغن نارگیل استفاده کنیم که لب‌ها نرم شوند و دارچین هم به راحتی روی آنها بنشیند. ابتدا لب‌ها را چرب کنید، بعد پودر دارچین را به کمک انگشتان‌تان، گوش پاک‌کن و یا مسواک روی لب‌ها بمالید. ترکیب را برای مدت 30 تا 40 ثانیه روی لب‌ها ماساژ دهید. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۱۴,۷۵۸ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب
مانلی زارع

آیا این پرسش برایتان مفید بود؟

دارچین خیلی جوابگوعه، با عسل هفته ی یکبار قاطی میکنم ب مدت دو سه دقه میزارم عالیه مسواکم بزنین واسه جریان خون تو لب خوبه و ممکنه برجسته هم بشه، یخ و واسع پوست میزنم ک میخام واسه لبمم بزنم، تنک یو ریحا