یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
بررسی انواع مارک رنگ مو و تشخیص بهترین برند رنگ مو

بررسی انواع مارک رنگ مو و تشخیص بهترین برند رنگ مو

بدون شک، رنگ مو یکی از پر مصرف ترین محصولات آرایشی است و امروزه رنگ موهای مدرن بسیاری در بازار موجودند از قهوه ای گرفته تا سیاه، بلوند، سبز، صورتی، آبی و ... . اما چرا رنگ موها چنین پر طرفدارند؟ آیا با بهترین مارک رنگ مو آشنایی دارید؟

این محصولات تنها برای پنهان کردن موهای سفید ساخته نشده اند. رنگ مو می‌تواند کمک زیادی به بهبود ظاهر و نمایان سازی سایر ویژگی های صورت کند و در کل حس اعتماد به نفس را تقویت کرده و هویت کاملاً جدیدی به فرد می‌بخشد. همه رنگ موها موقتی نیستند. مقاله زیر اطلاعاتی پیرامون مارک رنگ مو و روند رنگ کردن مو در اختیارتان قرار می‌دهد و با کمک آن می‌توانید هر گونه ترس و واهمه خود را کنار بگذراید و به پاسخ سوالات خود دست یابید. همچنین در صورتی نیاز به شناخت بیشتر هم دارید می توانید مقاله "بهترین و بدترین رنگ مو کدام است؟ " را مطالعه نمایید.

  • محصولات رنگ مو، برای القای رنگ های خاصی به مو ساخته شده اند و تنوع بسیاری در رنگ، مواد تشکیل دهنده و مدت زمان پردازش و ماندگاری دارند.
  • این محصولات تنها برای پنهان سازی موهای سفید شما ساخته نشده اند، بلکه می‌توانند به لحاظ زیبایی شناختی و سایکولوژیکی نیز شما را تحت تاثیر قرار دهند.
  • گرچه صحت دارد که برخی از انواع مارک رنگ مو می‌توانند به موهای شما آسیب برسانند، اما این موضوع عمومیت ندارد. چراکه، بعضی از آن ها، حتی می‌توانند موهای شما را تقویت کنند.

راهنمای انتخاب باکیفیت ترین مارک رنگ مو

هنگام خرید رنگ مو، بایستی برخی از معیارهای مهم را بخاطر داشته باشید. در بخش زیر، برخی از اطلاعات مربوط به این معیارها و نحوه انجام خرید آگاهانه را گرد آورده ایم و همچنین به برخی از سوالات متداول مصرف کنندگان رنگ مو پاسخ داده ایم.

راهنمای انتخاب باکیفیت ترین مارک رنگ مو

رنگ مو چیست؟

رنگ مو، طیف وسیعی از رنگ های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. همه روزه محصولات بسیاری از نظر مواد تشکیل دهنده و ویژگی های منحصر به فرد به بازار ارائه می‌شوند. ناگفته نماند که در طول تاریخ، از مواد و ترکیبات طبیعی بسیاری برای رنگ آمیزی مو استفاده شده است، اما در بسیاری از محصولات مدرن، به منظور ماندگاری بیشتر، از مواد سنتتیک نیز بهره گرفته شده است.

وقتی نوبت به رنگ آمیزی مو می‌رسد، می‌توانید این کار را در خانه خودتان و به دست خود یا در یک سالن و به دست یک رنگ کار حرفه ای انجام دهید. محصولات مدرن رنگ مو به سهولت انجام این کار در خانه انجامیده است. شایان ذکر است که ماندگاری هر رنگ با دیگری متفاوت است، اما هیچ یک از آن‌‌ها برای همیشه ماندگار نخواهند بود و اگر می‌خواهید همیشه موهای رنگی و زیبایی داشته باشید مجبور خواهید بود که این فرآیند را بارها و بارها تکرار کنید.

توجه: رنگ مو انواع مختلفی دارند (دائمی، نیمه دائمی ‌و حتی موقت) و بسته به مدت زمان ماندگاری شان قابل شناسایی اند.

لازمه استفاده از رنگ مو چیست؟

اکثر افراد برای پنهان کردن موهای سفید خود، این کار انجام می‌دهند تا زیبا و جوان تر به نظر برسند. با این حال، این تنها دلیل علاقه ی افراد به رنگ مو نیست. طیف گسترده ای از رنگ موهای متنوع در بازار موجود اند که راه حل هایی برای خواسته های مختلف افراد ارائه می‌دهند.

بسیاری از افراد رنگی را دوست دارند که موهایشان را درخشان کند. محصولات با کیفیت، نه تنها موهای شما را رنگ می‌کنند، بلکه موجب درخشش موها نیز می‌شوند. برخی دیگر برای ایجاد تغییراتی در ظاهر خود دست به این کار می‌زنند. یک رنگ موی جدید می‌تواند هویت کاملا جدیدی به شما بدهد و عزت نفس شما را بهبود ببخشد و بسیاری از محصولات نیز شامل موادی هستند که برای بهبود سلامت موی شما طراحی شده اند.

انواع رنگ مو موجود در بازار

چه نوع رنگ هایی در بازار موجود اند؟

همانطور که قبلاً اشاره شد، رنگ های مو به صورت دائمی، نیمه دائمی، موقت و گیاهی اند. رنگ‌‌ها را می‌توان بر اساس هدف مورد نظر، در سه دسته زیر طبقه بندی کرد:

  • ماندگاری
  • فرمولاسیون
  • هدف

به خاطر داشته باشید که بیشتر رنگ های دائمی ‌حاوی پراکسید هیدروژن و آمونیاک هستند. دلیل این امر آن است که این مواد شیمیایی رنگدانه تارهای مو را به طرز چشمگیری تغییر می‌دهند. آن‌‌ها برای انجام این کار به عمق مو نفوذ می‌کنند. گزینه های نیمه دائمی ‌نیز دارای پراکسید هیدروژن هستند، اما آمونیاک ندارند. آن‌‌ها از این جهت که بدون تغییر در ساختار مو، رنگ طبیعی مو را تغییر می‌دهند، کمتر تهاجمی ‌اند.

مورد آخر، رنگ های گیاهی است که از عصاره گیاهان استخراج می‌شوند. آن‌‌ها به تقویت موهای شما کمک می‌کنند و مواد شیمیایی مضری در خود ندارند. از آنجا که این رنگ‌‌ها حاوی مواد شیمیایی نیستند، برای ماندگاری شان باید بیشتر ومکررا استفاده شوند.

نکته: بسیاری از افراد به دنبال رنگ های طبیعی موقت هستند زیرا مواد شیمیایی موجود در سایر رنگ ها، در صورت تخلیه در فاضلاب، تأثیرات مخربی بر محیط زیست وارد می‌کنند. در جدول زیر خلاصه ای از انواع رنگ موها و معایب و مزایای آن آورده شده است:

نوع رنگ مو مزایا معایب
دائمی تغییرات رادیکال، تنوع زیاد رنگ و نتایج ماندگار نیاز به لمس مداوم ریشه مو، آسیب رسانی و واکنش های آلرژیک بیشتر
نیمه دائمی این محصولات کمتر تهاجمی ‌اند و باعث واکنش های آلرژیک کمتری می‌شوند و رنگ طبیعی موهای شما را حفظ می کنند

امکان تغییرات شدید رنگ مو را فراهم نمی‌کنند و ماندگاری کمتری دارند

گیاهی یا موقت مواد طبیعی موجود در این رنگ‌‌ها آسیب کمتری به موهایتان وارد می‌کنند و باعث تقویت و روشن شدن رنگ موها می‌شوند. همچنین واکنش های آلرژیک کمتری ایجاد می‌کنند

نتایج کوتاه مدت و رنگ گرفتن موها پس از رنگ آمیزی های متعدد

رنگ موها از چه موادی تشکیل شده اند؟

مواد موجود در رنگ‌‌ها از محصولی به محصول دیگر متفاوت است. این امر به ویژه در سه دسته متفاوت از رنگ‌‌ها یعنی دائمی، موقتی و نیمه دائمی ‌به چشم می‌خورد. به عنوان مثال، شما آمونیاک را در یک رنگ موی موقتی نمی‌یابید.

علی رغم این تفاوت ها، در کل 8 ماده اولیه مختلف در تمامی ‌رنگ موها یافت می‌شود. این موارد عبارتند از: کرم پایه، مواد پیش ساز رنگ، مواد رنگی، مواد قلیایی، عوامل مراقبت کننده، آنتی اکسیدان ها، مواد کمپلکس دهنده و عطر. همه این موارد در کنار هم کرمی ‌ایجاد می‌کنند که وقتی روی موهای خود اعمال می‌کنید، در مو می‌ماند، بوی مطبوعی می‌دهد و موهای شما را رنگ می‌کند. در جدول زیر، اطلاعات بیشتری در مورد عملکردهای مختلف این 8 جزء پایه و همچنین نمونه هایی از هر یک ارائه شده است:

اجزا عملکرد نمونه هایی از مواد تشکیل دهنده
کرم پایه این کرم، پایه رنگ است و ترکیبی از یک ماده آبی و روغنی می‌باشد الکل های چرب، مواد امولسیون کننده و سورفاکتانت ها
پیش سازهای رنگ آن‌‌ها به موهای شما نفوذ می‌کنند و مولکول های رنگی بزرگی ایجاد می‌کنند پارا تولوئن منیزولفات، رزورسینول و متا آمینو فنول .
مواد رنگی آن‌‌ها باعث رنگ و درخشش موها می‌شوند. گیاهان، فلزات، ترکیبات، مواد سنتتیک
مواد قلیایی اجازه می‌دهند تا مواد رنگی به موهای شما نفوذ کنند. آمونیاک
عوامل مراقبت کننده مو آن‌‌ها از یکپارچگی مو محافظت کرده و آن را سالم نگه می‌دارند. پلیمرها، مشتقات سیلیکونی، ترکیبات طبیعی
آنتی اکسیدان ها آن‌‌ها باعث حفظ رنگ مو می‌شوند. سولفیت سدیم، سدیم دی ‌تیونات، اسید اسکوربیک یا ویتامین C
عوامل کمپلکس دهنده آن‌‌ها از واکنش های نامطلوب بین ترکیبات فلزی و پراکسید هیدروژن جلوگیری می‌کنند. متنوع
عطر آن‌‌ها باعث می‌شود تا رنگ مورد نظر رایحه خوبی داشته باشد. متنوع

از چه سنی باید رنگ آمیزی موها را شروع کرد؟

در حالی که زمان و سن مشخصی برای شروع استفاده از این محصولات وجود ندارد، اما نکات مهمی ‌در رابطه با آن وجود دارد که باید به آن‌‌ها توجه داشته باشید. متخصصان پیشنهاد می‌کنند که هنگام تصمیم گیری برای رنگ کردن مو، دو مورد زیر را در ذهن خود داشته باشید.

اولین و مهم ترین این موارد، رنگ آمیزی موها در صورت تمایل است. لازم نیست منتظر این بمانید که رنگ سفید موهایتان به یک مسئله تبدیل شود. با این حال، برخی از افراد رنگ سفید/ خاکستری طبیعی موهای خود را دوست دارند، چرا که محصولاتی در بازار با همین رنگ موجودند. اما افراد دیگر از آن متنفرند. اگر می‌خواهید موهای سفید خود را با رنگ مو پوشش دهید این کار را زمانی انجام دهید که 50 درصد یا بیشتر موهایتان سفید شده باشند.

رنگ آمیزی موها در خانه به تکنیک خاصی نیاز دارد و کار چندان آسانی نیست. ثانیا، شما تنها زمانی باید موهای خود رنگ کنید که آمادگی لازم برای مراقبت از موها و رنگ خود را داشته باشید. پس از شروع رنگ آمیزی، لازم است تا زمانی که به رنگ خاص مورد نظر خود نرسیدید به کار خود ادامه دهید. ناگفته نماند که طعا برای رنگ آمیزی موهای خود به وقت و هزینه هم نیاز دارید. پیشنهاد میکنیم قبل از شروع به رنگ آمیزی موی خود مقاله "بهترین روش‌ها برای مراقبت مو های‌تان " را مطالعه فرمایید.

بررسی انواع مارک رنگ مو و تشخیص بهترین برند رنگ مو

هر چند وقت یک بار باید رنگ موها را احیا کرد؟

هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ آمیزی موها، بایستی تعدادی از فاکتورهای مهم را در نظر داشت. نکته مهم در این امر سرعت رشد موهای شماست. اینکه موهای شما چقدر آسیب دیده نیز یک فاکتور مهم دیگر است. رنگ منتخب شما نیز مهم است. باید خود را آماده کنید که این روند را هر 3 تا 4 هفته یک بار تکرار کنید.

بنابراین، چرخه رنگ آمیزی موها توسط عوامل ذکر شده تعیین می‌شود. موهایی که رشد سریعی دارند و همچنین کاربرد رنگی که با رنگ طبیعی موهای تان تفاوت بسیاری دارد، به احیای بیشتری نیاز دارند. از طرفی، اگر موهایتان آسیب دیده است، بهتر است کمتر از رنگ مو استفاده کنید.

نحوه استفاده از محصولات رنگ مو چیست؟

همانطور که اشاره شد، می‌توان در خانه نیز از رنگ مو استفاده کرد، یا توسط یک رنگ کار متخصص در یک سالن این کار را انجام داد. تنوع رنگ موهایی که می‌توان در خانه استفاده کرد گسترده است و اکثر کیت ها، بیشترین نیاز شما برای رنگ آمیزی مناسب موها در خانه را فراهم می‌کنند. با این حال، کسی که مدت هاست رنگ کردن موها در خانه را امتحان کرده است، می‌داند که روند کار آنقدرها هم که به نظر می‌رسد ساده نیست و تکمیل فرآیند تا حدودی زمان بر است.

اگر تصمیم دارید که موهایتان را خودتان رنگ کنید، باید جنبه های مهمی‌که باعث رنگ آمیزی موها می‌شود را در نظر بگیرید. اول از همه، انتخاب رنگ مناسب برای رسیدن به نتایج دلخواه است. نکته بعدی رعایت تمیز و مرتب بودن موها قبل از شروع رنگ آمیزی است. حتما دستکش و لباس کهنه به تن داشته باشید زیرا رنگ‌‌ها می‌توانند به طور دائمی ‌لباس تان را لک کنند.

اگر از نحوه واکنش پوست خود، به رنگ موی مصرفی مطمئن نیستید، قبل از شروع رنگ آمیزی، مقداری از رنگ را بر روی مچ دست خود بمالید. اگر واکنش آلرژیکی مشاهده نکردید، می‌توانید کارتان را شروع کنید. یک ایده خوب این است که یک لایه ژل پترولیوم (ژل نفتی) در امتداد خط رشد موهای خود بمالید تا از رنگی شدن پوست اطراف سرتان جلوگیری کنید. مواد تشکیل دهنده رنگ را کاملا مخلوط کرده و سپس به طور مساوی در سراسر موهای خود پخش کنید. برای اطمینان از اشباع شدن رنگ از ریشه موها تا نوک آن، از برس استفاده کنید.

بعد از اینکه همه موهایتان را با رنگ پوشش دادید، پوست سرتان را به خوبی ماساژ دهید تا مطمئن شوید که همه موهایتان به خوبی پوشانده شده است. در حالی که منتظر پردازش رنگ هستید، می‌توانید کلاه نایلونی به سر بگذارید. پس از سپری شدن این دوره، موهای خود را کاملاً با آب بشویید. اگر به نظر می‌رسد آب حاوی رنگ زیادی است، نگران نباشید، این امر کاملا طبیعی است.

عوارض جانبی انواع مارک رنگ مو

عوارض جانبی انواع مارک رنگ مو چیست؟

در حالی که محصولات رنگ مو مورد علاقه زنان و مردان بسیاری هستند، با این حال، هیچ اثر منفی ندارند. همانطور که قبلاً اشاره شد، رنگ کردن مو چیزی نیست که فقط یک بار انجام دهید و کارتان تمام شود. این روند نیاز به تکرار و مراقبت دارد. علاقه به رنگ آمیزی موها می‌تواند بودجه قابل توجهی را بطلبد، بنابراین حتما قبل از خرید مطمئن شوید که توانایی تهیه آن را دارید یا خیر.

با این حال، برخی از محصولات حاوی موادی هستند که موهای شما را زبر می‌کنند. رنگ آمیزی مکرر مو با گذر زمان، می‌تواند موهای شما را خشک کند و به آن‌‌ها آسیب برساند. رنگ مو و به ویژه انواع دائمی ‌آن‌‌ها نیز حاوی موادی هستند که ممکن است در برخی از افراد واکنش های آلرژیک ایجاد کند.

مزایا و معایب رنگ مو چیست؟

مزایا و معایب رنگ مو در زیر آورده شده است:

مزایا:

• پوشش موهای سفید • جوان سازی • بهبود عزت نفس • تقویت مو

معایب:

• لمس مداوم ریشه مو • کسر بودجه • آسیب دیدن موها • واکنش های آلرژیک بالقوه

روش های رنگ کردن موی سر

معیارهای خرید مارک رنگ مو

معیارهای مهمی ‌برای تصمیم گیری در مورد انواع مارک رنگ مو وجود دارد. بخش زیر این موارد را بیان کرده است. با در نظر گرفتن آن‌‌ها قادر خواهید بود که محصولی متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. آن‌‌ها عبارت اند از:

• رنگ • ماندگاری • کیفیت • آلرژی • نوع مو • بسته بندی

رنگ

بدیهی است که این اولین نکته در مورد انتخاب رنگ مو است. رنگ های زیادی در بازار موجود هستند، بنابراین دانستن رنگ دلخواه به هنگام خرید مهم است، هر چند که دنیای خواسته‌‌ها و رنگ‌‌ها به معنای واقعی کلمه بی پایان است! حتما قبل از خرید مدت زمانی را به جستجوی رنگ و ظاهر مورد نظر خود اختصاص دهید.

افراد به دلایل مختلفی تصمیم به رنگ آمیزی موهای خود می‌گیرند. یا ممکن است به دلیل پنهان نگه داشتن موهای سفید خود باشد، یا به این دلیل باشد که دوست دارند استایل جدیدی داشته باشند و به عنوان فردی با رنگ مویی کاملاً متفاوت از آنچه با آن متولد شده اند جلوه کنند. رنگ آمیزی موهای شما بسته به طول مو از یک تا چهار ساعت طول می‌کشد.

ماندگاری

معیار دوم، ماندگاری رنگ است. رنگ های مو بر اساس مدت ماندگاری شان در گروه های مختلف دسته بندی می‌شوند. پس قبل از خرید باید از این موضوع آگاهی داشته باشید. به عنوان مثال، اگر برای اولین بار است که موهای خود را رنگ می‌کنید، رنگ موی نیمه دائمی ‌یک گزینه عالی است.

وقتی نوبت به پوشاندن موهای سفید می‌شود، زنانی که قبلاً موهای خود را رنگ کرده اند و مدتی از این رنگ مو استفاده کرده اند، احتمالاً رنگ موی دائمی ‌را ترجیح می‌دهند. پس هدف تان را از رنگ کردن موهای خود مشخص کنید تا به اشتباه نیفتید.

کیفیت مارک رنگ مو

کیفیت مارک رنگ مو

کیفیت محصول خریداری شده، یکی دیگر از ویژگی های مهم هر محصول آرایشی و بهداشتی است و به رنگ مو نیز ارتباطی ندارد. همه رنگ موها با فرمول یکسانی تولید نشده اند و طبیعتا مواد و نتایج حاصل از یک رنگ با کیفیت، با انواع دیگر آن متفاوت است. چراکه محصولات مرغوب و با کیفیت، از مواد اولیه بهتری استفاده می‌کنند و آسیب کمتری به موهایتان وارد می‌کنند و در نهایت نیز موهای درخشان تری خواهید داشت.

تا به حال، واکنش های آلرژیک و حساسیت های پوستی بسیاری به سبب رنگ موهای مختلف گزارش شده است، که اگر از محصولات ارزان قیمت استفاده کنید، این اتفاق بیشتر می‌افتد. پس حتما باید کیفیت کالاهای خریداری شده تان را در نظر داشته باشید. این به شما امکان می‌دهد که بدون اینکه سلامتی تان را به خطر بیندازید حداکثر بهره را از یک محصول ببرید.

آلرژی

شایع ترین واکنش های منفی به رنگ مو، واکنش های آلرژیک و حساسیت بیش از حد است. گرچه این موارد خیلی رایج نیستند اما ممکن است بسیار ناخوشایند باشند و حتی گاهی ممکن است سلامتی تان را هم تهدید کنند. پس هنگام خرید رنگ مو، این واقعیت را نیز در نظر داشته باشید.

حتما قبل از خرید بدانید که چه می‌خواهید بخرید. لیست مواد تشکیل دهنده محصول را به دقت مطالعه کنید تا به ماهیت آن پی ببرید. اگر از قبل مشکلات پوستی دارید، قبل از قرار دادن هر چیز بالقوه مضر روی پوست، همیشه با یک پزشک و ترجیحاً با یک متخصص پوست مشورت کنید.

جنس موها و نیازهای افراد مختلف متفاوت است. همیشه قبل از خرید هر محصولی، موهای خود را نیز در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، موهای خشک و آسیب دیده به محصولات متفاوتی از سایرین نیاز دارند.

اگر موهای نازک و ماتی دارید، رنگ مویی را تهیه کنید که باعث بهبود حجم و درخشندگی موهای تان شود. موهای ظریف و حساس بیشتر در معرض آسیب قرار دارند. با توجه به این نکته، باید محصولی تهیه کنید که آمونیاک نداشته باشد و حاوی اسیدهای آمینه و مرطوب کننده باشد.

تشخیص بهترین برند رنگ مو پس از رنک کردن و نگهداری

بسته بندی

برای رنگ کردن مو، علاوه بر رنگ مو به لوازم دیگری برای انجام صحیح آن نیاز دارید، پس هنگام خرید رنگ مو به محتویات جعبه آن دقت کنید، تا مطمئن شوید لوازم جانبی لازم برای انجام صحیح آن را شامل می‌شود یا خیر.

این لوازم شامل ابزار مخلوط کردن رنگ (فرچه)، شانه، اپلیکاتور و ... است. همه این ترکیب‌‌ها روند رنگ آمیزی را آسان تر و موثرتر می‌کنند. محصولی را انتخاب و امتحان کنید که این ابزارهای ضروری رنگ مو را به همراه داشته باشد.

به طور خلاصه، رنگ مو ویژگی های بسیار بیشتری از آنچه در ابتدا می‌دانستید، دارد و جای تعجب نیست که بخش مهمی ‌از لوازم آرایشی افراد را شامل می‌شود. به عنوان مثال اگر نمی‌توانید سفید شدن رنگ موهایتان را تحمل کنید، انتخاب رنگ مویی با کیفیت خوب به شما کمک می‌کند تا آن را برطرف کنید.

اگر از رنگ طبیعی موهای خود خسته شده اید و می‌خواهید رنگ جدیدی را امتحان کنید، یک رنگ موی کاملا جدید ممکن است ظاهر و زندگی شما را تغییر دهد. اگر نگران آسیب دیدن موهای خود هستید، می‌توانید از محصولات با کیفیت موجود در بازار استفاده کنید که در کنار رنگ کردن، شادابی از دست رفته موهایتان را هم احیا کند.نکته اصلی که باید بخاطر داشته باشید این است که طبق تعاریف، رنگ مو به موی شما آسیب جبران ناپذیری وارد نمی‌کند.

به طوری که بسیاری از رنگ موهای جدید به گونه ای طراحی شده و حاوی موادی هستند که به بهبود ظاهر و درخشندگی موها نیز کمک می‌کنند. همانطور که اشاره شد، رنگ موهای متنوع و متعددی در بازار موجود است که هر کس بسته به علایق و سلایق خود می‌تواند از آن‌‌ها بهره گیرد از بهترین مارک رنگ موی مشکی گرفته تا بهترین رنگ موی ایرانی.

بهترین مارک رنگ مو موجود در بازار

بخش زیر، برای معرفی بهترین محصولات رنگ موی موجود در بازار ارائه شده است. ما لیستی از محبوب ترین گزینه‌‌ها را گرد آورده ایم، که در آن هر محصول با جزئیات شرح داده شده است تا روند انتخاب و خرید رنگ مو برای شما آسان تر شود.در ادامه ما را با چند نمونه از محصولات باکیفیت مرتبط آشنا می‌کنیم:

1- پودر حنای خالص- 100 درصد طبیعی و بهترین مارک رنگ موی گیاهی

این محصول، از برگ های طبیعی حنا گرفته شده است و فاقد مواد شیمیایی است، بنابراین برای کسانی که سایر محصولات رنگ آمیزی مو، پوست سر و صورت شان را تحریک می‌کند و یا افرادی که می‌خواهند به رنگ روشن تری در موهایشان دست یابند، گزینه مطمئنی است. بسیاری از برندهای آن در داخل جعبه خود، علاوه بر پودر حنا دارای دستکش مخصوص، کلاه نایلونی و لیستی از دستورالعمل های دقیق هستند.

این محصول در هند ساخته می‌شود، که در آن، حنا یک رنگ باستانی است و هنوز هم مردان و زنان بسیاری از آن استفاده می‌کنند. این یک محصول عالی برای افرادی است که می‌خواهند رنگ مویشان طبیعی جلوه کند. این محصول در کنار فواید بسیار، قیمت مناسبی دارد و به محیط زیست نیز آسیبی نمی‌رساند و بهترین مارک رنگ موی گیاهی شناخته شده است.

پودر حنای خالص

2- رنگ موی کروماسیلک پراوانا بهترین مارک رنگ مو ترکیبی

این برند، گزینه های بی شماری از رنگ هایی با کیفیت بالا در اختیارتان قرار می‌دهد و به منظور ماندگاری بالا، رنگ را تا قشر مو (کورتکس) می‌رساند. راز این فرمول، اسیدهای آمینه سیلک (ابریشم) است که به نفوذ رنگ تا عمق موها کمک می‌کند. اسیدهای آمینه کراتینه ی اضافی موجود در آن نیز موهای شما را تقویت می‌کند. این محصولی قوی است، بنابراین حتما با دقت از آن استفاده کنید تا مانع ایجاد لک روی لباس تان شوید.

ماندگاری این محصول مورد پسند، در حدود پنج تا شش شستشوست. با این حال، یکی از راه های ماندگارتر شدن این رنگ استفاده از شامپوها و نرم کننده های بدون سولفات است. این رنگ ارزان قیمت، بسته به رنگ موی قبلی شما، ممکن است هنگام استفاده با رنگ دیگری ترکیب شود. به همین دلیل به عنوان بهترین مارک رنگ مو ترکیبی شناخته شده است.

3- کرم رنگ موی تغذیه کننده و نرم کننده گارنیه (گارنیر) بهترین مارک رنگ موی خارجی

کرم رنگ موی تغذیه کننده و نرم کننده گارنیه (گارنیر) بهترین مارک رنگ موی خارجی

محصولات برند آرایشی بهداشتیگارنیهیکی از محبوب ترین گزینه های مراقبت از مو هستند و کرم رنگ موی تغذیه کننده و نرم کننده گارنیه نیز در ده‌‌ها سایه مختلف و متناسب با هر سبک و ترجیحی تولید شده است. این رنگ موی دائمی، حاوی ویتامین‌‌ها و اسیدهای آمینه لازم برای استحکام و درخشندگی موهاست.

همچنین دارای روغن آووکادو، زیتون و روغن شی باتر است که مطلوب موهای شماست. سايه ٤5 این رنگ موی متعارف، باعث پوشش موهای سفید شما می‌شود. پس اگر به دنبال رنگی هستید که بتوانید خودتان در منزل از آن استفاده کنید این برند گزینه بسیار خوبی است و به عنوان بهترین مارک رنگ موی خارجی شناخته شده است.

3- کرم رنگ موی کراتینه، طبیعی و نیمه دائمی ‌کلاریول

کرم رنگ موی کراتینه، طبیعی و نیمه دائمی ‌کلاریول کلاریول برند نام آشنای دیگری از محصولات مراقبت از مو است. محصولات این برند در عرض بیست دقیقه رنگ درخشانی به موهای شما می‌بخشند و کراتین موجود در آن‌‌ها مانع آسیب دیدن موهایتان می‌شود. فرمول فاقد آمونیاک و نرم کننده ی روغن نارگیل آن به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان شادابی موها را در حین رنگ آمیزی حفظ می‌کند. محصول نیمه دائمی‌این برند، به خود ساقه مو نفوذ نمی‌کند، بلکه تار مو را پوشش می‌دهد.

ماندگاری این محصول حداکثر تا 28 شستشو است و نتیجه باورنکردنی ایجاد می‌کند. فرمول ویژه آن باعث رنگ آمیزی و شستشوی آسان موها می‌شود. این محصول، لطیف تر از بسیاری از محصولات مشابه موجود در بازار است، بنابراین اگر پوست حساس و موهای آسیب دیده دارید حتما آن را امتحان کنید.

4- کرم رنگ موی دائمی ‌لورال پاریس مدل اکسلنس بهترین مارک رنگ موی مشکی

کرم رنگ موی دائمی ‌لورال پاریس مدل اکسلنس بهترین مارک رنگ موی مشکی

لورال پاریس برندی است که نیازی به معرفی ندارد و کرم رنگ موی لورال پاریس مدل اکسلنس یکی از محبوب ترین رنگ موهای پوشاننده موهای سفید است. این محصولات برای برآورده کردن نیاز همگان به صورت موقت، شبه دایمی ‌و دائمی ‌طراحی شده اند. این رنگ موها 35 سایه مختلف دارند (از بلوند تا سیاه) و کمپلکس کلاژن پروکراتین آن‌‌ها موهای شما را هنگام رنگ آمیزی تقویت می‌کنند، بنابراین مانع خشک شدن موها می‌شوند. برای جلوگیری از تجمع رنگ در انتهای موهای خود می‌توانید از پره سرامید استفاده کنید.

5- رنگ موی کریتیو سری طبیعی

خرید رنگ موی کریتیو سری طبیعی

رنگ موی کریتیو سری طبیعی (creative) محصولی از کشور ایتالیا است، این برند رنگ موی معرکه خود را به شمایی که به دنبال رنگ موی طبیعی و نچرال برای موهای خود هستید، معرفی و پیشنهاد می‌کند. امروزه با پیشرفت صنعت مواد آرایشی و بهداشتی رنگ موهای مختلفی به کمک شما آمده‌اند تا نه تنها رنگ موی شما را طبیعی جلوه دهند بلکه از ساختار و بافت موی شما محافظت کنند.

رنگ موی کریتیو سری طبیعی به شما بانوان و آقایان در بدست آورردن مجدد چهره طبیعی و باطراوت کمک می‌کند. این رنگ فوق‌العاده حاوی ترکیباتی است که سبب می‌شود متناسب با هر جنس مویی باشد. این فرآورده آرایشی نتیجه تکنولوژی جهانی رنگ مو است و در ساخت آن نظارت و کنترل دقیقی صورت گرفته است تا با ترکیبات نرم‌کننده‌‌ی خودش سبب رفع خشکی، رفع موخوره، وزی و شکنندگی موی شما پس از رنگ شود و موهایی لطیف و نرم را برای شما به ارمغان آورد.

6- رنگ مو بدون آمونیاک پیوریتی اویستر

خریدرنگ مو بدون آمونیاک پیوریتی اویستر

شرکت ایتالیایی اویستر (Oyster) رنگ مو بی‌نظیر خود را برا افرادی با موی حساس و آسیب دیده تولید و به بازار عرضه داشته است. رنگ موی پیوریتی اویستر جهت سازگار با طبیعت موی شما بدون ترکیبات مضر آمونیاک، رزورسینول و پارافنیلین‌دی‌آمین ساخته شده است تا موهای باطراوت و شاداب داشته باشید. این محصول شگفت‌انگیز فرمولی با مولکول‌های ملایم دارد که در کنار کارا بودن خود مانع از سوزش، حساسیت و التهاب کف سر می‌شود.

همچنین ترکیب کرم مانند و غلیظ این محصول از چکه کردن آن جلوگیری می‌کند و این خاصیت نیز موجب رنگ بهینه و بیشتر موها می‌شود تا در نهایت رنگ یکدستی را در موهایتان تجربه کنید. در رنگ مو پیوریتی عصاره گیاهی چای سفید، سبز و قرمز وجود دارد که این ترکیبات خواص آنتی‌اکسیدانی قدرتمندی دارند و از موها در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. این محصول فوق‌العاده برای انواع موهای خشک، آسیب دیده،چرب،معمولی،رنگ شده،نازک و ضعیف، وز و موی مجعد تولید شده است تا سلامت و شادابی موهای شما را نیز حفظ کند.

7- کیت حاوی رنگ مو و ملزومات آتوسا رویال

خریدکیت حاوی رنگ مو و ملزومات آتوسا رویال

کیت حاوی رنگ مو و ملزومات با رنگ‌های بی‌نظیرش، همانقدر که شما را در انتخاب سردرگم می‌کند، همانقدر هم به شما وسعت انتخاب می‌دهد. کافی است از میان رنگ‌های موجود دوست‌داشتنی‌ترین رنگ خود را انتخاب کنید و نگران عوارض رنگ کردن مو نباشید. کیت حاوی رنگ مو و ملزومات از برند آتوسا رویال، تولید کشور ایران است. با بیست رنگ بی‌نظیر، مناسب انواع مو، تهیه شده است. همچنین 7 روز ضمانت بازگشت، گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد.

استفاده از آمونیاک در انواع مختلف رنگ مو امری غیرقابل انکار است. این ماده ساختار بیرونی مو را برمی‌دارد تا رنگ بتواند به آن نفوذ کند. در این محصول سعی شده است با استفاده از حداقل میزان لازم برای رنگ مو، از تخریب ساختار مو جلوگیری شود. از طرف دیگر فرمولاسیون ویژه این محصول با داشتن موادی چون بابونه، روغن بادام، زیتون، کنجد، نارگیل، ویتامین C، ویتامین E و کراتین حداقل آسیب به وجود آمده را رفع می‌کند.

8- کیت رنگ مو کالر نچرال

خرید کیت رنگ مو کالر نچرال

با استفاده از رنگ مو کالر نچرال به نگرانی‌های خود پایان دهید. کافی است این رنگ مو را استفاده کرده و از تغییر چهره‌تان شگفت زده شوید. این رنگ موی جذاب به طور کامل و قوی تمام مو شما را پوشش داده و به جوان سازی صورتتان کمک می‌کند. فرمولاسیون این رنگ مو حاوی کراتین، روغن‌های زیتون، آووکادو و شی‌باتر است؛ به همین دلیل موجب محافظت و تقویت موها شده و به نرم‌کنندگی و لطافت موها کمک می‌کند.

بهترین ویژگی این کیت رنگ مو در ماندگاری بی نظیر آن است. اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که حجم موهای سفید نسبتا زیادی داشته و به دنبال رنگ مویی با دوام هستید، از کیت رنگ مو کالر نچرال استفاده کرده و تا هشت هفته رنگ موی ثابتی داشته باشید. در کیت رنگ موی کالر نچرال علاوه بر کرم موی 40 میلی لیتری، اکسیدان و کرم نرم کننده برای استفاده پس از رنگ کردن وجود دارد که به تغییر رنگی تمام و کمال و با مراقبت حرفه‌ای کمک می‌کند.

در این مقاله بهترین مارک رنگ مو و انواع مارک رنگ مو را معرفی کردیم. بهترین برند رنگ مو بسته به نیاز و نوع موی شما می تواند متغیر باشد. برای خرید انواع رنگ مو می توانید از طریق لینک وارد صفحه خرید رنگ مو شوید. در فروشگاه ریحا همچنینبهترین مارک رنگ موی موقت و انواع برند رنگ مو در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید متناسب با بودجه و نیازتان بهترین رنگ مو را تهیه کنید.

۹۱,۱۵۱
محصولات مرتبط
رنگ موی کریتیو سری تنباکوییcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
8.34
8.34
×5.34
5.34
×6.34
6.34
+۲
تنوع
رنگ موی کریتیو سری زیتونیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
5.33
5.33
7.33
7.33
8.33
8.33
+۴
تنوع
رنگ موی کریتیو سری خاکستریcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
1.1
1.1
6.1
6.1
7.1
7.1
+۵
تنوع
رنگ موی کریتیو سری طلاییcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
7.3
7.3
6.3
6.3
9.3
9.3
+۲
تنوع
رنگ موی کریتیو سری دودیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
6.2
6.2
8.2
8.2
×7.2
7.2
+۱
تنوع
رنگ مو تیوپی آی ان جیing 
۱۷۳,۰۰۰ تومان
6.4
6.4
×11.13
11.13
×9.3
9.3
+۳
تنوع
رنگ مو پرفشنال آتوسا رویالAtousa Royalامکان ارسال فوری
۱۱۴,۰۰۰ تومان
C6-7.1
C6-7.1
×N7-8.0
N7-8.0
×A6-7.2
A6-7.2
+۳
تنوع
رنگ مو پروفشینال 4.0 بیولBiol 
۱۶۰,۰۰۰ تومان
قهوه ای متوسط
قهوه ای متوسط
رنگ مو جنیوس سری های لیفتGENIUS 
۱۷۴,۰۰۰ تومان
90.0
90.0
90.1
90.1
رنگ موی کریتیو سری قرمزcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
4.58
4.58
7.55
7.55
×6.6
6.6
+۱
تنوع
رنگ موی کریتیو سری ماهاگونیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
6.44
6.44
6.4
6.4
6.46
6.46
+۳
تنوع
رنگ موی کریتیو سری طبیعیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
2.0
2.0
4.0
4.0
5.0
5.0
+۷
تنوع
رنگ موی کریتیو سری شرابیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
4.20
4.20
5.20
5.20
6.20
6.20
+۲
تنوع
رنگ موی کریتیو سری مسیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
7.67
7.67
7.66
7.66
×5.4
5.4
+۶
تنوع
رنگ موی کریتیو سری شکلاتیcreativeامکان ارسال فوری
۳۲۲,۰۰۰ تومان
5.7
5.7
8.7
8.7
×7.7
7.7
+۱
تنوع
رنگ مو سری عسلی آرکانوم بیولBiol 
۶۸,۰۰۰ تومان
9.34 بلوند عسلی خیلی روشن
9.34 بلوند عسلی خیلی روشن
×7.34 بلوند عسلی متوسط
7.34 بلوند عسلی متوسط
رنگ موی پروفشنال سری نچرالBiol 
۱۱۰,۰۰۰ تومان
(بلوند روشن طبیعی)
(بلوند روشن طبیعی)
(بلوند متوسط طبیعی)
(بلوند متوسط طبیعی)
(قهوه ای روشن)
(قهوه ای روشن)
+۴
تنوع
رنگ مو طبیعیESKALIM 
۱۹۷,۵۰۰ تومان
شماره 02
شماره 02
×شماره 05
شماره 05
×شماره 07
شماره 07
+۷
تنوع
رنگ مو سری بژArcanum 
۷۳,۶۰۰ تومان
8.0
8.0
×شماره 10.32(بلوند بژ پلاتینه)
شماره 10.32(بلوند بژ پلاتینه)
×شماره 6.32(بلوند بژ تیره)
شماره 6.32(بلوند بژ تیره)
+۱
تنوع
نویسنده :فرزانه پاشایی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
معیارهای مهم برای خرید بهترین مارک رنگ مو چیست؟
پاسخ:

معیارهای مهمی ‌برای تصمیم گیری در مورد انواع مارک رنگ مو وجود دارد. بخش زیر این موارد را بیان کرده است. با در نظر گرفتن آن‌‌ها قادر خواهید بود که محصولی متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. آن‌‌ها عبارت اند از: •    رنگ •    ماندگاری •    کیفیت •    آلرژی •    نوع مو •    بسته بندی

هر چند وقت یکبار باید موها را رنگ کنیم؟
پاسخ:

هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ آمیزی موها، بایستی تعدادی از فاکتورهای مهم را در نظر داشت. نکته مهم در این امر سرعت رشد موهای شماست. اینکه موهای شما چقدر آسیب دیده نیز یک فاکتور مهم دیگر است. رنگ منتخب شما نیز مهم است. باید خود را آماده کنید که این روند را هر 3 تا 4 هفته یک بار تکرار کنید.

رنگ مو چیست؟
پاسخ:

رنگ مو، طیف وسیعی از رنگ های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. همه روزه محصولات بسیاری از نظر مواد تشکیل دهنده و ویژگی های منحصر به فرد به بازار ارائه می‌شوند. ناگفته نماند که در طول تاریخ، از مواد و ترکیبات طبیعی بسیاری برای رنگ آمیزی مو استفاده شده است، اما در بسیاری از محصولات مدرن، به منظور ماندگاری بیشتر، از مواد سنتتیک نیز بهره گرفته شده است.

چرا افراد به رنگ مو علاقه نشان می دهند؟
پاسخ:

اکثر افراد برای پنهان کردن موهای سفید خود، این کار انجام می‌دهند تا زیبا و جوان تر به نظر برسند. با این حال، این تنها دلیل علاقه ی افراد به رنگ مو نیست. طیف گسترده ای از رنگ موهای متنوع در بازار موجود اند که راه حل هایی برای خواسته های مختلف افراد ارائه می‌دهند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۹۱,۱۵۱ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید