یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
فقط نمایش کالاهای موجود
فقط ارسال فوری
مرتب سازی بر اساس :
پر فروشترین
تعداد نمایش :
۴۸

شامپو رنگ مو

فیلترهای اعمال شده
پاک کردن فیلتر
    بدون
  • الکل
  • سایر فیلترها
  • رنگساژ و شامپو رنگ
برند
قیمت (تومان)
0
0
243000
243000
از۰
تا۲۴۳,۰۰۰
بدون
الکل
پارابن
ویژگی و کارکرد آرایش مو
پوشانندگی
حاوی ویتامین
نوع مو
حجم
135میل
150 میل
200 میل
400 میل
کشور مبدا برند
رنگ
شامپو رنگساژ توهیکا
شامپو رنگساژ توهیکاTohikaامکان ارسال فوری
۲۴۱,۰۰۰ تومان
9.12
9.12
×Neon pink 4.62
Neon pink 4.62
×Bloody mary 6.55
Bloody mary 6.55
+۹
تنوع
تنوع گسترده در طیف رنگی شامپو رنگ موها سبب شده تا شما بتوانید با توجه به رنگ موهای خود، شامپویی متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید. رنگدانه‌های قوی این محصول سبب می‌گردند تا شامپوهای رنگ مو پوشش‌دهی بالایی داشته باشند. این شامپوها فاقد مواد شیمیایی و مواد خنثی مانند آمونیاک هستند و آسیبی به موها نمی‌رسانند.
این محصولات ساختاری ارگانیک دارند و از خشکی، زبری و حتی ریزش موها جلوگیری می‌کنند. شما می‌توانید با توجه به رنگ طبیعی موهای خود شامپویی با تناژ رنگی روشن یا تیره را تهیه کنید.در واقع می‌توانید از شامپوهای رنگ مو برای روشن کردن یا تیره کردن رنگ موهای خود استفاده نمایید. برخی از این شامپوها با سه تناژ رنگی آبی، بنفش و نقره‌ای، ضد زردی مو هستند.

شاخص‌های قیمت شامپو رنگ مو

در زمان خرید شامپو رنگ مو باید به برخی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول توجه داشت. یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها، برند شامپو رنگ مو به‌حساب می‌آید. هر برند محصول خود را با قیمت متفاوت ارائه می‌دهد؛ که معمولا شامپو رنگ مو از برندهای مرغوب و بااصالت قیمت بالاتری دارد. ترکیبات موجود در شامپو رنگ مو، حجم و ابعاد آن، نوع شامپو رنگ مو و... عواملی هستند که می‌توانند قیمت نهایی شامپو رنگ مو را تغییر دهند.

شاخص‌های کیفیت شامپو رنگ مو

ماندگاری شامپو رنگ مو یکی از مهم‌ترین فاکتورها به‌حساب می‌آید که هر چه میزان ماندگاری شامپو بر روی مو بیشتر باشد، می‌توان به کیفیت آن پی برد. البته در واقعیت شما نباید از شامپوهای رنگ مو انتظار ماندگاری طولانی را داشته باشید؛ چراکه اغلب آن‌ها دارای رنگ‌های فانتزی هستند که ماندگاری کمی دارند. به‌طور میانگین می‌توان گفت که میزان ماندگاری شامپوهای رنگ مو از 2 هفته الی 1 ماه متغیر است. ترکیبات موجود در شامپو باید بدون ضرر و خطر باشند و به مو حداقل آسیب را برسانند.
برند انتخابی نیز می‌تواند بر روی کیفیت اثر بگذارد. در نهایت می‌توان فهمید که برندهای مرغوب محصولاتی عالی و استاندارد با بیشتری بازدهی و کمترین آسیبی را ارائه می‌دهند. افراط در استفاده از هر نوع شامپویی می‌تواند به موهای شما آسیب برساند؛ از این‌رو بهتر است که هر ماه یک‌بار از شامپوهای رنگ مو استفاده کنید. شامپوهای رنگ مو فاقد مواد شیمیایی چون اکسیدان هستند. به همین دلیل آسیبی به موهای شما نمی‌رسانند؛ اما در هر صورت بهتر است که به موهای خود برای مدتی استراحت دهید.

انواع شامپو رنگ مو بر اساس شکل و ساختار

  • شامپو مناسب رنگ کردن مو: برخی از شامپوها ترکیباتی را در خود دارند که می‌توانند رنگدانه‌های مو را تغییر دهند و رنگ دیگری بر روی مو ایجاد کنند. این رنگ موها می‌تواند رنگ‌های تیره را ارائه دهند.
  • شامپو رنگ برای رنگساژ مو: این شامپو مو بر روی موهای دکلره بهترین عملکرد را دارد و طیف وسیعی از رنگ‌ها را ارائه می‌دهد. این شامپو رنگ ماندگاری کمتری دارد و پس از چند هفته از روی مو پاک می‌شود.
  • شامپو رنگ تقویت کننده: این محصولات می‌توانند در جهت تقویت رنگ مو و جلوگیری از کدر شدن رنگ موجود بر روی موها دکلره بهترین عملکرد را داشته باشند؛ همچنین برای از بین برد تناژ نارنجی و زرد نیز کارایی دارند.

انواع شامپو رنگ مو بر اساس کاربرد

  • شامپو رنگساژ: این نوع رنگ مو متداول‌ترین به‌شمار می‌آید و برای حفظ و بالا رفتن میزان شادابی و درخشش رنگ موجود بر روی مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این دسته می‌توانید رنگ‌های طبیعی و فانتزی بی‌نظیری را ببینید. دوام و ماندگاری این رنگ موها نسبت به دائمی کمتر است و پس از چند بار شستن، رنگ از روی موها حذف می‌گردد. عدم وجود آمونیاک سبب شده تا با محصولی با آسیب‌رسانی کم روبه‌رو باشید.
  • شامپو رنگ موی دائمی: وجود آمونیاک در این نوع شامپو باعث شده تا بتواند به عمق ساقه مو نفوذ کند و پوش کاملی را ارائه دهد. دوام این رنگ مو بیشتر است و استفاده بسیار باعث شکننده و خشک شدن موها می‌گردد.
  • شامپو رنگ موی موقت: پس از استفاده از این نوع شامپو، تنها با یک بار شستن می‌توانید شاهد حذف رنگ از روی موها باشید. ضرر شامپو رنگ مو موقت برای مو بسیار اندک است برای مراسم‌های مختلف کاربرد دارد.
  • شامپو رنگساژ ویتامینه: این محصول می‌تواند علاوه‌ بر رنگدهی به مو، باعث تقویت و تغذیه موها نیز شود و موهایی احیا شده را تقدیم شما می‌کند. معمولا افرادی که موهایی آسیب‌دیده و ضعیف دارند از شامپو رنگساژ ویتامینه استفاده می‌کنند.
  • شامپو رنگساژ فاقد سولفات: برای کاهش خشکی و وزی موها می‌توانید به سراغ رگساژ فاقد سولفات بروید. این محصول عاری از سولفات است و برای موهای رنگ شده و شکننده بهترین انتخاب به‌حساب می‌آید.