یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
مدل رنگ مو جدید برای خاص‌ تر و جذاب‌ تر شدن

مدل رنگ مو جدید برای خاص‌ تر و جذاب‌ تر شدن

انتخاب رنگ مو جدید می‌توان بسیار هیجان انگیز و جالب باشد. رنگ مو تنوعی دلپذیر به چهره شما می بخشد و شما می‌توانید به سادگی آن را تغییر دهید. اگر به دنبال جدید ترین مدل رنگ مو جدید هستید و یا به دنبال ایده خلاقانه رنگ مو در چهارچوب اصول زیبایی هستید، می‌توانید با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل رنگ مو را بر چه اساس انتخاب کنیم؟

را های انتخاب جدیدترین مدل رنگ مو

انتخاب رنگ موی مناسب

در هنگام خرید رنگ مو می توانید موارد زیر را جهت انتخاب درست بررسی نمایید.

اگر پوست تیره دارید:رنگ های شرابی، مسی، بلوطی، فندقی برای موهای شما مناسب است.

اگر پوست روشنی دارید: می‌توانید از رنگ های بلوند خاکستری یا صدفی، قهوه‌ای مات، بلوند دودی، هایلایت آبی و حتی قرمز برای موهای شما مناسب است.

اگر پوست گندمی یا برنزه دارید: رنگ های روشنی مانند شیری، گلبهی، مسی، کرم نخودی، قهوه‌ای، فندقی، عسلی و حتی نسکافه‌ای برای موهای شما جذاب خواهد بود.

اگر پوست روشن و گرمی دارید: کرم گلی، زیتونی تیره و قهوه‌ای تیره برای شما رنگ های مناسبی است.

اگر چشم آبی دارید: می‌توانید رنگ مو و چشم خود را با رنگ آبی ، آبی خاکستری، تیره ست کنید. رنگ های قهوه‌ای و مشکی نیز برای شما مناسب اند.

اگر چش عسلی دارید: رنگ های طلایی و روشن، فندقی، عسلی، نسکافه‌ای، مسی و قهوه‌ای سوخته برای شما جذاب خواهند بود.

اگر لاغر اندامید: رنگ های گرم برای شما مناسب‌تر اند.

اگر چاق هستید: رنگ های سرد گزینه بهتری برای شما هستند.

رنگ مو جدید مناسب پاییز و زمستان: رنگ های گرم اغلب در فصل‌های سرد سال بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

رنگ مو جدید مناسب تابستان و بهار: رنگ های سرد در فصل‌های گرم سال پرطرفدارتر و بهترند.

انتخاب رنگ موی مناسب

انتخاب مدل و رنگ هایلایت

اگر در انتخاب رنگ هایلایت مناسب برای جدید ترین مدل رنگ مو خود دچار مشکل شده‌اید به جای هر کار دیگری به چشم‌های خود نگاه کنید. چشم‌های شما هاله ای از چه رنگی را بازتاب می‌کنند؟

اگر هاله چشم‌های شما عسلی و گرم است پس بهتر استاز همین رنگ هایلایت برای موهای خود استفاده کنید ولی اگر هاله خاکستری، آبی دیدید و یا بدون هاله و قهوه‌ای بود، رنگ های سرد مطابق با هاله رنگ چشم شما انتخاب مناسب‌تری هستند. اگر مش مو منظم را دوست دارید بهتر است به وسیله فویل موهای خود را مش کنید ولی اگر دوست دارید تا رنگ های هایلایت در موهای شما پخش باشد، مش با کلاه توصیه می‌شود.

انواع مدل مش

سان لایت: این مدل که یکی از جدیدترین مدل رنگ موست و طرفداران زیادی دارد، یک بیضی بالای سر دکلره یا بلوند می‌شود و بقیه موها دست نخورده باقی می‌مانند.

مون لایت: مون لایت درست برعکس سان لایت است و ساقه‌های پایینی مو بلوند و روشن‌شده و بیضی بالای سر تیره خواهد شد.

هاف لایت: در این روش نوک موها به اندازه 2 تا 10 سانت رنگ می شوند. این رنگ می‌تواند بلوند و یا حتی رنگ های فانتزی باشد.

مووی لایت: حتما موهای رنگین‌کمانی را دیده اید. در این روش هر بخش با رنگ های فانتزی به نحوی جداگانه رنگ می‌شود.

رنگ مو جدید یا ترکیب رنگ موهای جدید

رنگ موبالیاژ نسکافه ایترکیبی از قهوه‌ ای روشن و بلوند است. تن چند بعدی این رنگ، پوست را درخشان و چشم‌ ها را بازتر نشان می‌ دهد. رنگ نسکافه ای به خاطر داشتن رگه‌ های طلایی، یک رنگ همواره گرم است. بنابراین به افراد دارای ته رنگ گرم می‌ آید.

رنگ مو جدید یا ترکیب رنگ موهای جدید

شما می‌توانید برای تنوع بخشیدن به چهره تان ترکیب رنگ موهای جدید را امتحان کنید. هیچ چیز هیجان انگیز تر از خلق رنگ مویی تازه مطابق با ذوق و سلیقه نیست. پس مطابق با اصولی که گفتیم، می‌توانید بی پروا عمل کنید. در ادامه می‌توانید چند رنگ مو جدید و ترکیبات مختلف آن‌ها را ببینید و از آن‌ها استفاده کنید.

رنگ موهای صورتی فانتزی

رنگ موهای صورتی فانتزی

رنگ مو جدید صورتی فانتزی نیاز به واریاسون صورتی دارد. این رنگ مو را می‌توانید با شامپو رنگ خیلی ساده امتحان کنید. مراقب باشید که رنگ های فانتزی اغلب دوا کمتری روی موهای شما دارند و باید رنگساژ شوند. شما می‌توانید با ترکیب این رنگ و رنگ های دیگر به ترکیبات جدید و خارق‌العاده‌ای دست پیدا کنید.

رنگ مو بلوند عسلی

بلوند عسلی

اگر موهای تیره ای دارید برای به دست آوردن یک بلوند عسلی خوش‌رنگ باید موهایتان را دکلره کنید. اما اگر رنگ موهای شما تیره نیست چندان نیازی نیست تا با دکلره به موهای خود آسیب بزنید. البته فراموش نکنید که همیشه دکلره کردن موها به شما این امکان را می‌دهد که رنگ مورد نظر را دقیق‌تر خلق کنید. با ترکیب بلوند شکلاتی و بلوند طلایی می‌توانید به این ترکیب رنگ دست پیدا کنید.

رنگ مو بلوند دودی

بلوند دودی

بلوند دودی نیز مطابق بلوند عسلی به دکلره نیاز دارد. شما برای به دست آوردن این ترکیب رنگ می‌توانید از دودی تیره و یا روشن و واریاسون دودی استفاده کنید.

رنگ مو صدفی نقره‌ای

صدفی نقره‌ای

برای رنگ موی صدفی نقره‌ای به احتمال خیلی بالا باید موهای خود را دکلره کنید. با رنگ های نقره‌ای، پلاتینه و صدفی می‌توانید به این رنگ مو جدید دست پیدا کنید. در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از جدیدترین مدل رنگ مو ببینید و برای رنگ موهای خود از میان آن‌ها ایده بگیرید.

رنگ مو طلایی

برای رنگ موی بالا یه به طور کلی رنگ مو جدید کنفی میتوانیدبلوند زیتونی پلاتینه رابلوند طلایی روشن با نسبت های برابر ترکیب کرده و آن را به موهای خود بزنید. این رنگ مو برای موهای تیره نیاز به دکلره دارد.

رنگ موی جدید آبی تیره

آبی تیره ای که به بنفش میل می کند میتواند برای افرادی که موی طبیعی تیره دارند انتخاب بسیار جذابی باشد.

رنگ موی بیسکوییتی جدید

رنگ موی بیسکوییتیبرای رنگ چشم آبی و یا موهای فر رنگ بی نظیری به شمار می رود.

رنگ بنفش دودی

رنگ بنفش دودی را می توانید با ترکیبی از بادمجانی روشن و دودی به دست آورید. این رنگ برای پوست های گندمی جذاب خواهد بود.

رنگ موی قرمز

اگر رنگ موی شما از خانواده قرمز باشد باید برای مدتی فکر رنگ های دیگر را از سرتان بیرون کنید. زیرا بهترین راه برای رنگ کردن روی رنگ قرمز استفاده از دکلره مو است. برای این رنگ می توانید از بلوطی و هایلایت قرمز آتشین استفاده کنید.

رنگ موی مرجانی

برای رنگ موی مرجانی شما می توانید از ترکیب مسی، واریاسیون قرمز و یا صورتی و رنگ موی طلایی استفاده کنید.در ادامه این مطلب قصد داریم چند نمونه از خوش‌قیمت‌ترین رنگ مو‌های اورجینال موجود در فروشگاه ریحا، با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای خرید هر یک از این محصولات، از طریق وب سایت ریحا اقدام نمایید.

1- رنگ مو آتوسا رویال

خریدرنگ مو آتوسا رویال

رنگ موی آتوسا رویال با استفاده از روغن بادام، روغن زیتون، روغن کنجد، روغن نارگیل، ویتامین C و کراتین تبدیل به نرم‌کننده‌ای بی‌نظیر شده است. این رنگ مو نه تنها با پوشانندگی بالا رنگ موها را تغییر می‌دهد بلکه با تاثیری بنیادی بافت مو تغذیه و لطافت و شادابی را به آن باز می‌گرداند. کراتین پروتئینی است که در حالت طبیعی در مو وجود دارد. کراتین به مو ساختار و شکل و فرم می‌دهد. کاهش این ماده در بافت مو باعث ایجاد موهایی وز و خشک می‌شود.

وجود کراتین در این محصول از مزایایی است که باعث می‌شود تاثیر مخرب رنگ مو به صفر برسد. رنگ موی آتوسا رویال از برند آتوسا رویال، تولید کشور ایران است. با پنج رنگ بی‌نظیر، مناسب انواع مو، تهیه شده است. پوشانندگی بالایی دارد و سرشار از روغن‌های طبیعی، ویتامین و کراتین است. همچنین 7 روز ضمانت بازگشت، گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد.

2- رنگ مو بدون آمونیاک پیوریتی اویستر

خریدرنگ مو بدون آمونیاک پیوریتی اویستر

رنگ موی پیوریتی اویستر جهت سازگار با طبیعت موی شما بدون ترکیبات مضر آمونیاک، رزورسینول و پارافنیلین‌دی‌آمین ساخته شده است تا موهای باطراوت و شاداب داشته باشید. این محصول شگفت‌انگیز فرمولی با مولکول‌های ملایم دارد که در کنار کارا بودن خود مانع از سوزش، حساسیت و التهاب کف سر می‌شود. همچنین ترکیب کرم مانند و غلیظ این محصول از چکه کردن آن جلوگیری می‌کند و این خاصیت نیز موجب رنگ بهینه و بیشتر موها می‌شود.

در رنگ مو پیوریتی عصاره گیاهی چای سفید، سبز و قرمز وجود دارد که این ترکیبات خواص آنتی‌اکسیدانی قدرتمندی دارند و از موها در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. این محصول فوق‌العاده برای موی خشک، موی آسیب دیده، موی چرب، موی معمولی، موی رنگ شده، موی نازک و ضعیف، موی وز و مجعد تولید شده است تا سلامت و شادابی موهای شما را نیز حفظ کند. رنگ مو بدون آمونیاک پیوریتی اویستر 7 روز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد تا با امنیت و آرامش خرید کنید.

3- رنگ موی سری شکلاتی کریتیو

خریدرنگ موی سری شکلاتی کریتیو

رنگ موی کریتیو سری شکلاتی (creative) محصولی از کشور ایتالیا است، این برند معتبر ایتالیایی رنگ موی جادویی خود را به شمای بانوان که به دنبال رنگی شاد و گرم هستید، معرفی و پیشنهاد می‌کند. اگر به دنبال رنگی با قابلیت و قدرت بالا در پوشش‌دهی موهایتان هستید این رنگ موی کم‌نظیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رنگ موی کریتیو تارهای سفید و ضخیم موی شما را که به خوبی رنگ نمی‌شوند قدرتمندانه پوشش می‌دهد.

در ساخت این محصول نظارت و کنترل دقیقی صورت گرفته تا فرآورده‌ای با ماندگاری بالا حتی در رنگ‌های شرابی به دست شما برسد. رنگ کریتیو حاوی ترکیبات نرم‌کننده مو است که از خشکی، شکنندگی، موخوره، خرد شدن و ریزش موهای شما جلوگیری ‌کند تا موهایی نرم همچون ابریشم داشته باشید. رنگ موی کریتیو سری شکلاتی 7 روز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد تا با آرامش خیال و آسودگی خرید کنید.

4- رنگ مو سری ترکیبی جنیوس

خریدرنگ مو سری ترکیبی جنیوس

برند جنیوس از رنگ موهای برتر در بازار رنگ مو است. رنگ موهای این برند گیاهی هستند و قدرت پوشش کامل موها حتی موهای خاکستری و سفید را دارند. رنگ مو جنیوس دارای فرمول پیشرفته a.b.s.p برای محافظت از مو است. این فرمول موها را در برابر آلودگی و اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند. همچنین در این رنگ از کمترین میزان آمونیاک استفاده شده است. آمونیاک کم باعث عدم آسیب به پوست سر و حفظ یکپارچگی و سلامت مو می‌شود.

رنگ مو جنیوس سری رنگ‌های ترکیبی از رنگ‌های لاکچری این برند است. رنگ‌های ترکیبی جنیوس به مو درخشندگی زیبایی می‌دهند. در فرمولاسیون این سری رنگ از عصاره آفتابگردان و آلوئه ورا استفاده شده است. عصاره آفتابگردان مانع خشک شدن مو می‌شود. آفتابگردان با محافظت از ساختار خارجی ساقه مو سلامتی مو را حفظ می‌کند. همچنین مانع کم رنگ و محو شدن رنگ مو می‌شود.

5- رنگ موی سری نچرال پروفشنال

خریدرنگ موی سری نچرال پروفشنال

در کنار زیبایی موها، سلامت موها نیز حائز اهمیت است. از این رو بهتر است به جای استفاده از رنگ‌‌های موی شیمیایی، انواع طبیعی و گیاهی آن‌‌ها را امتحان نمایید؛ زیرا مواد شیمیایی یا سمی در خود ندارند و حساسیت زا نیستند و ساختار اصلی مو را حفظ‌‌ می‌کنند و به موها آسیبی نمی رسانند. بیول برندی معروف در تولید محصولات حفاظت، زیبایی و تقویت مو‌‌ می‌باشد.

رنگ موی پروفشنال سری نچرال بیول یکی از رنگ‌‌های موی پرطرفدار است که در کنار رنگ‌‌های خاص و نچرال خود باعث تقویت، ترمیم، نرمی و لطافت موهای شما‌‌ می‌شود. این رنگ‌‌های مو در چهار رنگ بلوند پلاتینه طبیعی (10)، بلوند متوسط طبیعی (7)، بلوند روشن طبیعی (8) و قهوه ای روشن (5) در بازار موجود هستند.

در پایان این مطلب، امیدواریم تا توانسته باشیم تا با معرفی رنگ‌ها و همینطور محصولات تجاری مربوطه، شما را با مطرح‌ترین ویترین رنگ موهای موجود در بازار آشنا کنیم. شما می‌توانید طبق سلیقه و تمایل خود نسبت به ویژگی های منحصر به فرد هر رنگ مو؛ مثل تناژ رنگی، برند یا مبدا سازنده، اقدام به خرید محصول مورد علاقه خود از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از رنگ موهای اشاره شده دارید، حتما نظرات خود را برای ما ارسال کنید و تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید.

۹۵,۳۱۵
محصولات مرتبط
کیت رنگ مو کالر نچرال گارنیهGarnier 
۳۳۹,۰۰۰ تومان
6N
6N
5.15
5.15
بلوند تیره(6)
بلوند تیره(6)
+۳۲
تنوع
کیت رنگ مو ماهاگونیZi Fam 
۱۵۴,۰۰۰ تومان
شماره 6.25
شماره 6.25
کیت رنگ مو طبیعیZi Fam 
۸۰,۰۰۰ تومان
شماره 9
شماره 9
شماره 3
شماره 3
شماره 10
شماره 10
+۶
تنوع
کیت رنگ مو طلاییZi Fam 
۱۱۳,۲۳۰ تومان
شماره 8.23
شماره 8.23
×شماره 5.3
شماره 5.3
×شماره 6.23
شماره 6.23
+۱
تنوع
کیت رنگ مو دودیZi Fam 
۱۲۴,۰۰۰ تومان
شماره 8.1
شماره 8.1
×شماره 2.1
شماره 2.1
×شماره 7.1
شماره 7.1
+۱
تنوع
کیت رنگ مو قرمزZi Fam 
۱۵۴,۰۰۰ تومان
شماره 6.66
شماره 6.66
كيت رنگ مویZi Fam 
۱۵۶,۰۰۰ تومان
110 (بلوند پلاتینه شنی)
110 (بلوند پلاتینه شنی)
شماره 8 (بلوند روشن طبیعی)
شماره 8 (بلوند روشن طبیعی)
شماره 6.25 (ماهاگونی یاقوتی)
شماره 6.25 (ماهاگونی یاقوتی)
+۲۲
تنوع
کیت رنگ مو بدون آمونیاک کالر سیلک رولونRevlon 
۲۸۸,۰۰۰ تومان
شماره 10 رنگ مشکی
شماره 10 رنگ مشکی
شماره 33 رنگ قهوه ای متوسط
شماره 33 رنگ قهوه ای متوسط
شماره 53 رنگ دارچینی روشن
شماره 53 رنگ دارچینی روشن
+۳۷
تنوع
کیت رنگ مو فیتوPhyto 
۱,۲۰۸,۰۰۰ تومان
Noir 1
Noir 1
3 Dark Brown
3 Dark Brown
Castanho 4
Castanho 4
+۴
تنوع
کیت رنگ مو مردانه بدون آمونیاک لورئالLorealامکان ارسال فوری
۵۵۰,۰۰۰ تومان
04
04
05
05
کیت رنگ مو گارنیهGarnier 
۳۳۹,۰۰۰ تومان
8.0 -Parlak Koyu Sarı
8.0 -Parlak Koyu Sarı
5.0- Parlak Açık Kahve
5.0- Parlak Açık Kahve
111- Ekstra Açık Gümüş Sarısı
111- Ekstra Açık Gümüş Sarısı
+۸
تنوع
کیت حاوی رنگ مو و ملزومات آتوسا رویالAtousa Royal 
ناموجود
×مشکی
مشکی
×بلوند نقره ای
بلوند نقره ای
×بلوند تیره
بلوند تیره
+۱۷
تنوع
کیت رنگ مو موکاZi Fam 
ناموجود
×شماره 7.8
شماره 7.8
×شماره 6.8
شماره 6.8
×شماره 8.88
شماره 8.88
رنگ مو مدل کالر تک آسانتاAssanta 
ناموجود
×Dark Brown 6
Dark Brown 6
×Light Golden Blonde 88
Light Golden Blonde 88
×Natural Black 7
Natural Black 7
+۳
تنوع
کیت رنگ ابرو حرفه ای سانتکسsuntex 
ناموجود
×بلوند دودی تیره C5-E6.1
بلوند دودی تیره C5-E6.1
×بلوند دودی پلاتینه C9-E10.1
بلوند دودی پلاتینه C9-E10.1
×بلوند دودی روشن C7-E8.1
بلوند دودی روشن C7-E8.1
+۱۸
تنوع
نویسنده :مهزاد مفرحی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
مدل و رنگ هایلایت را چگونه با توجه به چشم ها انتخاب کنیم؟
پاسخ:

اگر هاله چشم‌های شما عسلی و گرم است پس بهتر است از همین رنگ هایلایت برای موهای خود استفاده کنید ولی اگر هاله خاکستری، آبی دیدید و یا بدون هاله و قهوه‌ای بود، رنگ های سرد مطابق با هاله رنگ چشم شما انتخاب مناسب‌تری هستند.  اگر مش مو منظم را دوست دارید بهتر است به وسیله فویل موهای خود را مش کنید ولی اگر دوست دارید تا رنگ های هایلایت در موهای شما پخش باشد، مش با کلاه توصیه می‌شود.

رنگ موی بالیاژ نسکافه ای برای چه کسانی مناسب است؟
پاسخ:

رنگ مو بالیاژ نسکافه ای ترکیبی از قهوه‌ ای روشن و بلوند است. تن چند بعدی این رنگ، پوست را درخشان و چشم‌ ها را بازتر نشان می‌ دهد. رنگ نسکافه ای به خاطر داشتن رگه‌ های طلایی، یک رنگ همواره گرم است. بنابراین به افراد دارای ته رنگ گرم می‌ آید.

رنگ مناسب پوست گندمی یا برنزه چه رنگی است؟
پاسخ:

رنگ های روشنی مانند شیری، گلبهی، مسی، کرم نخودی، قهوه‌ای، فندقی، عسلی و حتی نسکافه‌ای برای موهای شما جذاب خواهد بود. 

رنگ موی مناسب پوست روشن چیست؟
پاسخ:

اگر پوست روشنی دارید: می‌توانید از رنگ های بلوند خاکستری یا صدفی، قهوه‌ای مات، بلوند دودی، هایلایت آبی و حتی قرمز برای موهای شما مناسب است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۹۵,۳۱۵ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید