یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
خرید انواع پنکک و چگونگی انتخاب بهترین نوع آن

خرید انواع پنکک و چگونگی انتخاب بهترین نوع آن

پنکک پودر مات و فشرده‌ای است که معمولا با استفاده از یک ابر مرطوب برای پایه آرایش چهره استفاده می‌شود و ماندگاری بالایی دارد. یک پنکک خوب پوشش کاملی به چهره می‌دهد، رنگ پوست را یکدست می‌کند و عیب و ایرادات صورت را به خوبی می‌پوشاند. پنکک‌ها به دلیل پوشش و دوام خوبی که دارند بیشتر مناسب استفاده در جشن‌ها و مهمانی‌ها هستند. در این مقاله درباره خرید انواع پنکک، پنکک خوب با قیمت مناسب و ویژگی‌های بهترین پنکک صحبت می‌کنیم.

ویژگی‌هایی که برای خرید انواع پنکک باید در نظر گرفت

انتخاب بهترین پنکک که نیازهای پوستی را برطرف می‌کند، ممکن است کمی چالش انگیز باشد. پنکک‌ها با ترکیب و رنگ‌های زیادی در بازار موجود هستند. در صورت انتخاب پنکک نامناسب به جای اینکه چهره‌ای یکدست و بدون عیب داشته باشید، ظاهر مصنوعی پیدا می‌کنید. هنگام خرید پنکک سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که ضد آب باشد و در مقابل شرایط آب و هوایی مانند گرمای زیاد مقاوم باشد. با کمی بررسی و شناخت نوع پوستتان می‌توانید پنکک خوب و مناسب نیازهای خود را پیدا کنید. در ادامه نکاتی را بیان می‌کنیم که هنگام خرید پنکک در نظر داشته باشید.

شناختن نوع پوست

این مرحله شاید مهمترین مرحله انتخاب بهترین پنکک است. شما باید نوع پوستتان را بشناسید و پنککی را انتخاب کنید که مناسب نیازهای پوستتان باشد. پوست شما ممکن است خشک، معمولی، چرب، مختلط و یا حساس باشد. پس برای خرید پنکک حتما نوع پوستتان را در نظر بگیرید.

انتخاب رنگ مناسب

با در نظر گرفتن رنگ زمینه پوستتان، رنگ مناسب را انتخاب کنید. انتخاب رنگ مناسب باعث می‌شود که ظاهر طبیعی و شادابی داشته باشید. اگر پنکک باعث تیرگی چهره‌تان یا سفیدی بیش از حد آن می‌شود، پس رنگ اشتباهی را انتخاب کرده‌اید. اگر راجع به انتخاب رنگ مناسب شک دارید، همیشه رنگی را انتخاب کنید که کمی تیره‌تر است، چرا که رنگ‌های روشنتر ممکن است باعث ظاهر گچی و مصنوعی چهره شود.

پوشش مورد نظر

مقدار پوششی که می‌خواهید در نظر بگیرید. افرادی که به دنبال پوشش بیشتر هستند باید پنککی انتخاب کنند که رنگدانه بالایی دارد. هدف از استفاده از پنکک این است که چهره زیباتری داشته باشید، نه اینکه آرایش سنگین و چهره غیر طبیعی داشته باشید.

استفاده آسان

بعضی از مدل‌های پنکک‌ها غلیظ و سنگین هستند و استفاده از آنها برای مبتدیان راحت نیست. به دنبال پنککی باشید که استفاده از آن راحت باشد.

بافت پنکک

در حالیکه پنکک بعضی از برندها خیلی سنگین هستند و ظاهری غیر طبیعی دارند، برندهای خوبی هم در بازار هستند که بافت سبکی دارند و خیلی خوب روی پوست می‌نشینند.

قیمت مناسب

قیمت مناسب پنکک یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که باید برای خرید پنکک خوب در نظر گرفت. بعضی از برندهای ایرانی هستند که کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارند.

انواع پنکک‌ها در بازار ایران

در ادامه انواع پنکک‌های موجود در بازار ایران را معرفی و ویژگی‌های آنها را بیان می‌کنیم.

پنکک این لی

پنکک این لی ساخت ایران است و با کیفیت خوب و ماندگاری بالایی که دارد قابل رقابت با محصولات خارجی است. این پنکک با بافت نرم و سبک خود به راحتی روی پوست پخش می‌شود و پوشانندگی بالایی دارد. این محصول در 7 رنگ مختلف در بازار موجود هست، فاقد چربی است و ظاهری مات و طبیعی به چهره می‌دهد.

پنكک دو كاره مای

پنكک دو كاره مای، ماندگاری بالایی دارد و به دو صورت خشک و مرطوب قابل استفاده است. این پنکک پوشانندگی بالایی دارد و هنگام استفاده به صورت مرطوب پوشانندگی آن بیشتر هم می‌شود. اگر برای خرید، قیمت مناسب پنکک برایتان مهم است، این محصول گزینه مناسبی برای شما است.

پنکيک دوکاره کالیستا مدل Silky Matt

پنکيک دوکاره کالیستا مدل Silky Matt با پوشانندگی بالایی که دارد، عیب و ایرادات صورت را به خوبی می‌پوشاند. ماندگاری این محصول بالا است و چهره‌ای مات و مخملی ایجاد می‌کند. این پنکک را می‌توان به دو صورت خشک و مرطوب استفاده کرد. اگر به دنبال پنکک خوب با قیمت مناسب هستید، این محصول انتخاب خوبی برای شما است.

پنکک دایانا آف لاندن مدل Absolute Stay پنکک دایانا آف لاندن مدل Absolute Stay، فرمولاسیونی بر پایه املاح معدنی دارد. این پنکک به خوبی تمام سطح پوست را می‌پوشاند، ماندگاری بالایی دارد و به همراه آینه و پد ارائه شده است بنابراین بدون نیاز به حمل لوازم بیشتر می‌توان آن را به تنهایی درون کیف قرار داد.

پنکک نوت مدل Luminous Silk

‫پنکک‬‬ نوت مدل Luminous Silk با داشتن روغن آرگان رطوبت پوست را حفظ و علائم پیری پوست را کاهش می‌دهد. این پنکک پوشانندگی بالایی دارد و می توان از آن به عنوان پودر فیکس هم استفاده کرد.

پنکک فاقد چربی بیول

پنکک فاقد چربی بیول پوشانندگی بالایی دارد و پوشش مات و طبیعی روی صورت ایجاد می‌کند. این پنکک بافت نرم و مخملی دارد که تا ساعت ها ماندگار است. اگر قیمت مناسب پنکک برایتان مهم است، این پنکک می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.

پنکک دو کاره دوسه مدل Mineral

پنکک دو کاره دوسه مدل Mineral حاوی سیلیکون است، بافت سبکی دارد و به دو صورت خشک و مرطوب قابل استفاده است. این محصول به همراه یک آینه و پد مخصوص و یک پنکک یدک ارائه شده است. این پنکک ضد تعریق و رطوبت و فاقد مواد عطری است به همین دلیل برای انواع پوست مناسب می‌باشد.

پنکک خشک و مرطوب کاپریس مدل Wet & Dry

این پنکک در هر دو حالت خشک و مرطوب کاربرد آسانی دارد. استفاده خشک آن اثر طبیعی و ابریشمی داشته و استفاده مرطوب آن پوشانندگی بسیار بالایی ایجاد می‌کند.

پنکک شون مدل Precious

پنکک شون مدل Precious بافت نرم و مخملی دارد و به دلیل دارا بودن روغن جوانه گندم از خشکی پوست جلوگیری می‌کند و به صورت یکدست پخش می‌شود. همچنین، این محصول به همراه آینه و پد ارائه شده است.

پنکک دی ام جی ام مدل Even Complexion

پنکک دی ام جی ام مدل Even Complexion، حاوی ترکیباتی است که حالتی مات و مخملی و ظاهری صاف و یکدست به پوست می‌بخشند. در تولید این محصول از تکنولوژی میکروجت استفاده شده و بافت بسیار فشرده آن، ماندگاری بالایی را ایجاد می‌کند.

پنکک لوناسی

پنکک لوناسی به واسطه رنگدانه های غنی و بافت نرم و مخملی خود پوششی یکدست روی صورت ایجاد می‌کند. این پنکک روی صورت جلوه ای مات ایجاد و از برق افتادن صورت جلوگیری می‌کند. این پنکک دارای یک آینه است که استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند.

پنکک کُپین مدل Compact Powder

پنکک کُپین مدل Compact Powder، بافتی نرم و ابریشمی دارد، ظاهری مات و مخملی به پوست می‌بخشد و عیوب پوستی را به خوبی می پوشاند. همچنین این محصول فاقد پارابن است و ماندگاری بالایی دارد.

پنکک بورژوآ مدل Healthy Balance

اگر به دنبال یک پنکک سبک با بافتی مخملی هستید هلثی بالانس محصول مورد نظر شما است. این محصول به دلیل ترکیب گیاهی و میوه ای آن خاصیت مرطوب‌کنندگی هم دارد و با ماندگاری 10 ساعته ظاهری مات به پوست می‌دهد. این پنکک روی پوست یک لایه لطیف ایجاد می‌کند که برای اکثر پوست ها مناسب است و باعث خشکی پوست نمی‌شود.

پنکک بورژوآ مدل Air Mat

پنکک بورژوآ مدل Air Matبا خاصیت جذب چربی پوست تا 14 ساعت ماندگاری دارد و مناسب پوست‌های چرب و مختلط است. این محصول پوشش بالایی دارد و ظاهر کاملا مات و طبیعی به چهره می‌دهد.

پنکک یور مدل Camouflage

پنکک یور مدل Camouflage، به خوبی روی پوست می نشیند و آن را یکدست و صاف می کند. این محصول بافت سبکی دارد و فاقد پارابن و مواد شیمیایی مضر است. استفاده از فرمول کامفولاژ در این پنکک باعث شده تا به محصولی ایده آل برای پوشاندن تمام ایرادات پوستی تبدیل شود.

پنکک دو کاره کوزارت

پنکک دو کاره کوزارت، حاوی ویتامین E است که باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می شود و از خشک شدن و پیری زودرس آن جلوگیری می‌کند. این محصول پوشانندگی بالایی دارد و به خوبی ایرادات پوستی را می پوشاند. از این محصول می‌توان به صورت مرطوب هم استفاده کرد. پنکک دو کاره کوزارت با بافت کرمی خود پوششی یکدست و مات را روی پوست ایجاد می‌کند که ماندگاری بالایی دارد و می توان از آن برای جشنها و حتی گریمهای سینمایی استفاده کرد. این محصول برای انواع پوست حتی پوستهای حساس نیز مناسب است.

پنکک دبورا مدل La Cipria

پنکک دبورا مدل La Cipria، بافتی سبک و ابریشمی و پوشانندگی بالایی دارد، برق ناشی از چربی پوست را می‌گیرد و پوستی یکدست و مات به چهره می‌بخشد. این محصول مناسب انواع پوست است.

پنکک مک مدل Studio Fix

پنکک فشرده مک ظاهری بی نقص، لطیف و مات به پوست می‌بخشد. این محصول پوششی متوسط تا زیاد دارد و ماندگاری آن بالاست. بافت مخملی آن حس سنگینی ایجاد نمی‌کند.

پنکک 24 ساعته مات میبلین مدل Super Stay

پنکک 24 ساعته مات میبلین مدلSuper Stay، درخشندگی و چربی پوست را به مدت 24 ساعت کنترل می‌کند. این محصول ضد آب و مات کننده پوست است و تکنولوژی میکروفلکس موجود در آن مانع تعریق و چرب شدن پوست می‌شود و در برابر گرما و رطوبت مقاوم است.

پنکک 24 ساعته لورال پاریس مدل Infaillible

پنکک لورال سری Infaillible بافتی نرم، کرمی و سبک با قابلیت پوشانندگی بالا و ماندگاری 24 ساعته را دارد. این پنکک، اثر پوشانندگی فوق العاده ای دارد و پوست شما را صاف، یکدست و مات می سازد. همچنین با رطوبت رسانی مداوم، از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. این پنکک را می‌توان به دو روش خشک و مرطوب مصرف کرد و برای پوست‌های معمولی تا چرب مناسب است.

پنکک لورال پاریس مدل True Match

پنکک True Match لورال با بافتی نرم و لطیف، پوست را به طور کامل پوشش می‌دهد و چهره‌ای یکدست و مات ایجاد می‌کند. این پنکک، 16 ساعت روی پوست ماندگاری دارد. بافت آن فاقد چربی است و حاوی مواد معدنی و نرم کننده و مناسب انواع پوست است.

۸۹,۸۰۴
محصولات مرتبط
هایلایتر مون داست اکلیلی کالیستاCallista 
۳۲۶,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
شماره 04
شماره 04
شماره 01
شماره 01
+۱
تنوع
پنکیک ساده مات مایMy 
۲۲۰,۰۰۰ تومان
پنکیک آرایشی مات پودر اکسپرینس دبیDebbyامکان ارسال فوری
۱۷۵,۰۰۰ تومان
04
04
پنکیک مات کش کریم دوسهdoucce 
۱,۱۰۵,۰۰۰ تومان
nl 5
nl 5
nl 4
nl 4
ND 13
ND 13
+۱۰
تنوع
پنکیک این لیInlay 
۱۵۱,۰۰۰ تومان
50 Bronze
50 Bronze
40 Coral
40 Coral
22 Peach
22 Peach
+۴
تنوع
نویسنده :نسیم زارع

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۸۹,۸۰۴ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید