یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
آرایش لب عروس و بایدها و نبایدهای آن

آرایش لب عروس و بایدها و نبایدهای آن

این روزها خیلی‌ها علاقه چندانی به مراسم عروسی و حواشی آن ندارند، شرایط اقتصادی و اجتماعی و مشکلاتی که پاندمی کرونا ایجاد کرده است، تجملات مراسم عروسی را از رنگ و لعاب می‌اندازد. اما کسانی هم هستند که در هر شرایطی این مراسم را دوست دارند و به هر نحوی که شده می‌خواهند شبی را با عنوان عروس یا داماد سر کنند.

این مراسم حتی اگر به صورت میهمانی کوچکی برگزار شود باز هم آرایش عروس نقش مهمی دارد. در این مطلب درباره آرایش لب عروس حرف می‌زنیم. از باید و نباید‌هایش می‌گوییم و ترفندهای کوچکی که به کمکتان می‌آید. در اینجا دو راه داریم، یا همه چیز را به آرایش گر و سلیقه او بسپاریم و یا خودمان دست به کار شویم.

معمولا Makeup Artistها استایل خاص خودشان را دارند و از دخالت بیش از حد خوششان نمی‌آید. پس اولین قدم انتخاب شخصی ست که استایلش به سلیقه ما نزدیک باشد، بهتر است از مدتی قبل کارهای او را زیر نظر داشته باشیم تا با انتخابی درست همه چیز بر وفق مرادمان پیش برود.

اما بحث اصلی ما وقتی است که خودمان می‌خواهیم دست به کار شویم. اینجا به موارد متفاوتی باید دقت کنیم. همه اجزای صورت در کنار هم ترکیبی می‌سازند که با آرایش ممکن است دلنشین به نظر بیاید و یا بر عکس همه چیز را خراب کند. اما لب‌ها تافته جدا بافته‌اند. خیلی زود به چشم می‌آیند، رنگ و نوع آرایش آنها بر تمامی صورت تاثیر می‌گذارد.

در انتخاب رژ لب عروس باید به رنگ پوست، مو، مدل کلی آرایش صورت، حالت لب‌ها و ایرادات احتمالی که نیاز به پوشاندن دارد و حتی سبک مراسم عروسی دقت کرد. مهم‌تر از انتخاب رنگ رژ لب، نحوه ترسیم آن است در ادامه در چند قدم نکاتی را برای بهتر شدن آرایش لبمرور می‌کنیم.

آرایش لب عروس

سلامتی همیشه زیباست

برای اینکه آرایش لب عروس جلوه بهتری داشته باشد، سلامت لب‌ها و پوست آن‌ها نیز بسیار مهم است با توجه به اینکه پوست این عضو از بدن بسیار حساس است و حتی وقتی کمی ناخوش است، تیره‌تر و یا پوسته پوسته به نظر می‌آید بهتر است از مدتی قبل از مراسم به فکر سلامت آنها باشیم.

البته همیشه باید به فکر باشیم و ازعوارض استفاده مداوم و طولانی مدت از تجهیزات آرایشی مطلع باشیم. نوشیدن آب به میزان کافی و استفاده از بالم لب و لایه بردارهای مخصوص لب‌ها می‌تواند کمک بزرگی به سلامت و درخشش آنها داشته باشد.

اول نظافت بعد رنگ آمیزی

قبل از اینکه رژ لب را روی لب‌ها بزنید باید از تمیزی و خشک بودن آنها مطمئن شوید. برای اینکه رژ لب اصطلاحا نماسد و بدشکل نشود می‌توانید کمی کرم پودر و پودر‌های آرایشی قبلا از استفاده از رژ لب روی لب‌ها بزنید.

دندان‌ها را فراموش نکنید

برای زیبا دیده شدن لب‌های عروس، در کنار رنگ رژ لب، دندان‌ها هم تاثیر مهمی دارند. لبهای خوش رنگ خوش فرم که از هم باز شوند و ردیف دندانهایی نامرتب و بد رنگ دیده شود، اوضاع خراب می‌شود، بهتر است به فکر سلامت دندان ها هم باشید و برای سفید‌تر شدن آنها از دندان پزشک کمک بگیرید.

طبیعی باشید

در حالت طبیعی لب بالایی و حاشیه لب پایینی تیره‌تر است و روی لب پایینی کمی روشن‌تر به نظر می‌آید. بهتر است این قانون را رعایت کنید، با خط لب ابتدا‌ بخش های تیره‌تر را مشخص کنید و با رژ لبی روشن‌تر بقیه قسمت‌ها را بکشید و در هم محو کنید. برق لب، می‌تواند برای برجسته کردن لب‌ها کمک‌تان کند. در انتها با قلمویی ظریف می‌تواند کادری روشن و محو دور لب‌ها ایجاد کنید.

آرایش لب عروس

همنشینی لب و رژ لب

درست است که از مدت‌ها قبل رنگ رژ لبتان را انتخاب کرده‌اید اما باز هم می‌توانید چندین رژ لب را کنار لب‌هایتان قرار دهید تا ببینید با ترکیب فعلی کدام رنگ بینشر به دلتان می‌نشیند.

لبخند بزنید

کمی لبخند بزنید و از گوشه خارجی لب بالا شروع کنید و به میانه لب‌ها برسید. همین کار را برای لب پایینی هم انجام دهید.

خط لب

رنگ خط لب باید با رژ لب عروس هماهنگی داشته باشد. اگر از قلمو استفاده می‌کنید نوک ظریف آن را به رژ لب آغشته کنید. ابتدا کادر را مشخص کنید و بعد از‌بخش پهن‌تر قلم مو برای بقیه قسمتها استفاده کنید.

برق لب‌ها

اگر دوست دارید برق لب‌ها بگیرید، یک دستمال کاغذی را یک بار روی لب‌ها قرار دهید و بردارید. و دوباره از رژ لب استفاده کنید.

روشن یا تیره

اگر پوست و موی روشنی دارید، رنگ‌های براق بیشتر به شما می‌آند و اگر تیره پوست هستید، رنگ‌های گرم و مات را امتحان کنید.

اگر لب‌ها راهشان از هم جدا بود...

اگر لب بالا و پایینتان تفاوت زیاد با هم دارند و پشت لب بلندی دارید و به طور کلی حجم لب‌هایتان نسبت به چهره‌تان کوچکتر است، بهتر است لب کوچکتر را بزرگتر بکشید، هفت لب بالا را اضافه کنید و پشت لب‌هایتان سایه تیره بزنید.

اموزش ارایش لب عروس

اگر زور لب‌ها به دهان نرسید

اگر دهان بزرگی دارید اما حجم لبهایتان کوچک است، اصلا نگران نشوید، از بغل به لب‌ها اضافه کنید.

مراقب باشید لب‌ها نیفتند

اگر گوشه لب بالایتان افتادگی دارید، افتادگی را پر کنید و گوشه لب پایین را با سایه روشن متعادل کنید.

لب‌های قیطانی دارید؟

اگر لب‌های قیطانی و نازکی دارید از فون استفاده کنید و با توجه به حالت کلی لب به آن اضافه کنید.

یک رژ لب کافی نیست

اگر تفاوت حجم لب بالا و پایینتان خیلی زیاد است، لبی که کوچک است را با رژ لب تیره و دیگری را رژ لب روشن‌تر ترسیم کنید.

لب‌هایی از نژادی دیگر

اگر لب‌هایی بسیار پهن دارید بهتر است از فون استفاده کنید و بعد داخل لب‌ها را با خط لب مشخص کنید و از رژ لب روشن استفاده کنید. در واقع از حجم لب‌ها بکاهید.

لب‌ها را یک دست کنید

در ابتدای شروع به طراحی لب‌ها از رژ لبی چرب و بی‌رنگ برای یک دست کردن و نرم کردن لب‌ها استفاده کنید تا پوسته پوسته‌های احتمالی را بپوشانید.

رنگ طبیعی کار را خراب می‌کند

در ابتدای متن گفتیم از کرم پودر روی لب‌ها استفاده کنید، با این کار هم لب‌ها یک دست می‌شوند و هم رنگ طبیعی لب‌های خودتان تغییر آنچنانی در نتیجه کار نخواهد داشت.

چربی‌ها را پاک کنید

از قلم موی پودر زنی استفاده کنید و چربی لب‌ها را با پودر فیکس بگیرید. دوام رژ لب عروس را هم بالاتر می‌برد.

خط لب باید گرم باشد

ابتدا خط لب را روی دستتان امتحان کنید اگر خوب نمی‌کشید می‌توانید آن را گرم کنید. حالا با روشی که بالاتر گفتیم کادر لب‌ها را مشخص کنید.

قلم مو را نادیده نگیرید

بهترین راه استفاده از قلم موست تا لبی طبیعی داشته باشید که به درستی متعادل‌سازی و قرینه شده است. رژ لب به طور یکنواخت روی آن قرار گرفته و جلوه زیبایی می‌دهد.

رنگ‌ها گزارش می‌دهند

رنگ قرمز

به محض اینکه اسم عروس و عروسی به گوشمان می‌خورد به یاد رژ قرمز میفتیم. شما از کدام دسته هستید؟ فکر می‌کنید عروس با رژ قرمز معنا دارد یا دیگر این رنگ را قدیمی می‌دانید و به دنبال مدلهای مدرن تری هستید؟راستش را بخواهید، بر خلاف نظر عموم این رنگ ریسک بالاتری نسبت به بقیه رنگ‌ها دارد.

در صورت برخی چهره‌ها به راحتی می‌نشیند و برای برخی دیگر مانند کابوس است و این کاملا بستگی به فرم صورت شما دارد. از طرفی این رنگ رژ باید با ظرافت و دقیق باید روی لب‌ها زده شود تا با پخش شدن دور لب‌ها فاجعه‌ای به بار نیاید. وقتی از رنگی با این قدرت برای لب‌ها استفاده می‌شود قاعدتا باید آرایش ساده تری برای چشم‌ها انتخاب شود.

رنگ صورتی

بعضی‌ها عاشق رنگ صورتی هستند و بعضی دیگر فکر می‌کنند برای رژ لب عروس خیلی کمرنگ است. به صدای دلتان گوش دهید و اگر این رنگ را انتخاب کردید از آرایش دودی غافل نشوید.

رنگ بنفش

اگر در تزیینات عروسی و دسته گلتان رنگ بنفش دارید شاید بتوانید این رنگ را هم د رنظر داشته باشید، اما تناژ تیره آن سن را بسیار بالاتر نشان می‌دهد.

رنگ مرجانی

این رنگ در فصل تابستان بسیار مورد علاقه عروس هاست. ظاهری ملیح و شیک دارد.

بین صورتی و قرمز دودل هستید؟

اگر بین صورتی و قرمز دودل هستید، هر دو را انتخاب کنید و با یک رژ لب سرخابی عروسی زیبایی شوید. لازم استبه این نکته اشارهکنیم که؛ کمپانی‌های آرایشی بهداشتی، انواع مختلفی از رژلب‌ها را در قالب‌ها و شکل‌های گوناگون، اعم از مدل جامد گرفته تا مایع با طیف وسیعی از رنگ‌ها به بازار ارائه کرده‌اند که اکثر آن‌ها بر محوریت رنگ‌های صورتی و قرمز طراحی شده‌اند.

به همین دلیل در ادامه این مطلب ما تصمیمگرفتیمشما را با چند نمونه از خوش‌قیمت‌ترین و پرطرفدارترین رژ لب‌های مایع اورجینال موجود در فروشگاه ریحا، با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا به شما معرفی کنیم. چراکه بسیاری از عروس خانم‌ها، آرایش لب‌های براق و برجسته‌ای را برای روزه جشن خود می‌پسندند؛پس با ما همراه باشید.

1-رژ لب مایع لاکر پلامپ ادیکت از برند دیور

خریدرژ لب مایع دیور لاکر پلامپ ادیکت

رژ لب مایع لاکر پلامپ ادیکت دیور یک محصول بی نظیر با رنگ‌های مختلف و جذاب برای آرایش لب‌هاست که ماندگاری بالایی دارد و با یک اپلیکاتور مناسب همراه است. ظاهر براق و جذابی که توسط این رژ لب مایع ایجاد می‌شود بسیار قابل توجه می‌باشد.لازم به ذکر است که این رژ لب مایع علاوه بر دادن حجم به لب‌ها و براق کردن آنها می‌تواند فرآیند آبرسانی به لب‌ها را انجام دهد. این رژلب ماندگاری بالایی دارد و برای انواع بافت‌های لب چه خشک و چه چرب مورد استفاده قرار گیرد.

رژ لب مایع لاکر پلامپ ادیکت دیور به نحوی تهیه شده است که برای مدت طولانی می‌تواند روی پوست استفاده شود و هیچ گونه عارضه جانبی برای پوست لب‌ها ایجاد نکند.بنابراین می‌تواند فرآیند رطوبت رسانی به لبها را انجام دهد و مانع از خشک شدن آنها در طولانی مدت بشود. پس با خیال راحت برای طولانی مدت از رژ لب مایع برند دیور استفاده کنید و نگران ایجاد هیچ عارضه جانبی نباشید.

2- رژ لب مایع بادوام ابسولو از برند دبورا

خریدرژ لب مایع دبورا ابسولو

رژ لب مایع بادوام ابسولو دبورا یک رژ لب مایع دو منظوره است، با خرید یک محصول، همزمان رژ لبی مایع با پوشش رنگی عالی و برق لبی با اثر مرطوب کنندگی دارید. این رژ لب مایع دبورا در عین پخش رنگ یکدست و عالی، ماندگاری بالایی هم دارد ولایه نازکی از رژ لب پررنگ را روی لب‌ها قرار می‌دهد که به هیچ عنوان پخش یا پاک نمی‌شود و برای مدت طولانی لب‌ها را درخشان و زیبا می‌سازد.

قلم موی این رژ مایع دبورا استفاده از آن را آسان می‌کند و کمک می‌کند تا مقدار مناسبی از محصول را برداشت و به خوبی و به شکلی بی‌نقص تمام لب و گوشه‌های آن را رژ زد. برق لب این محصول لب‌ها را حجیم‌تر نشان می‌دهد و مثل یک نرم کننده عمل می‌کند که موجب نرمی و آبرسانی لب‌ها می‌شود. رژ لب مایع دبورا رنگ‌بندی بسیار متنوع و شیکی دارد، لب‌ها را به طور عمیق آب‌ رسانی می‌کند و فوق‌العاده درخشان می‌سازد.

3-رژ لب مایع کرمی ابسولو از برند لانکوم

خریدرژ لب مایع کرمی لانکوم ابسولو

مواد مغذی مورد نیاز لب شما همگی در رژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم جمع‌آوری شده‌اند تا در کنار لب‌هایی زیبا و جذاب، لب‌هایی سالم، نرم و مرطوب را نیز تجربه کنید. این رژ لب هیچ‌گونه احساس چسبندگی روی لب شما پدید نمی‌آورد و لب‌های شما را به خوبی آبرسانی می‌کند. اپلیکاتور این رژ لب بسیار نرم و کاربردی است و استفاده از آن بسیار آسان است.

این رژ لب را می‌توان یک بالم لب نیز به حساب آورد زیرا لب‌ها را آبرسانی و مرطوب می‌کند و با استفاده از آن پس از مدتی لب‌هایی‌سالم تر خواهید داشت. در ساخت رژ لب مایع کرمی ابسولو لانکوم از روغن‌ها و ویتامین‌های زیادی استفاده شده است که تمام مواد مغذی مورد نیاز لب شما را تأمین می‌کنند.این رژ لب بی‌نظیر را به تنهایی یا روی رژ لبی دیگر می‌توانید استفاده کنید.

4-رژ لب مایع متالیک مات لپ چارمر از برند فلورمار

رژ لب مایع فلورمار متالیک مات لپ چارمر

رژ لب مایع متالیک مات لپ چارمر از جمله محصولات با کیفتی است که توسط برند فلورمار تولید شده است و در آن کیفیت محصولات فلورمار به خوبی قابل مشاهده است. این رژ لب ظاهری مات و فوق العاده طبیعی به لب‌ها می بخشد و رنگبندی جذاب و شیکی دارند که از آن می‌توان برای هر نوع آرایشی استفاده کرد. این رژ لب روی لب‌ها بافتی مایع و مخملی باقی می‌گذارد و جلوه‌ای بی نظیر روی لب ایجاد می‌کند.

بافت رژ لب مایع متالیک مات لیپ چارمر مات و ابریشمی است و در عین حال ماندگاری فوق العاده‌ای روی لب دارد. این رژلب فلورمار دارای فرمولاسیونی سرشار از مواد مغذی مانند روغن دانه‌ی انگور و کره گیاهی است تا از لب‌ها در مقابل خشکی و پوسته پوسته شدن محافظت نماید.با استفاده از رژلب فلورمار هم از لب‌های شما محافظت می‌شود و هم یک بافت مخملی و زیبا و مات روی لب‌های شما قرار می‌گیرند که توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد.

5-رژ لب مایع مات فلوود از برند پیر رنه

خریدرژ لب مایع پیر رنه فلوود

رژ لب مایع مات فلودد برند پیر رنه با 6 رنگ جذاب و خاص به بازار عرضه شده است و با رنگ خالص، مات و مخملی خود شما را شگفت‌زده خواهد کرد. اگر این رژ لب را قبلا امتحان کرده باشید، حتما متوجه رنگ خالص و غلیظ آن شده‌اید. به طوری که کاملا اثر مات آن را بر روی لب‌های خود متوجه خواهید شد.این محصول فاقد هرگونه مواد اضافی مانند سرب و پارابن است؛ بنابراین شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی بابت سلامتی خود، از آن استفاده کنید.

رژ لب مایع مات پیر رنه حاوی روغن Shea و سرشار از ویتامین E است. درنتیجه رطوبت مورد نیاز لب‌های شما را فراهم می‌کند و از پوسته پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. دوام این محصول بسیار بالا است. در نتیجه می‌توانید به مدت طولانی بدون نیاز به تمدید از این محصول استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت رژ لب مایع مات فلوود پیر رنه بافت سبک آن است؛ بنابراین اگر به مدت طولانی این رژ لب بر روی لب‌های شما باقی بماند، هیچ‌گونه تغییری در آن مشاهده نخواهید کرد.

6-رژ لب مایع پرفکشن مت بلک دایموند از برند مای

خریدرژ لب مایع مای پرفکشن مت بلک دایموند

رژلب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند دارای رنگ‌های متنوع و ترند روز است و سبب ایجاد ظاهری مات و یکنواخت روی لب‌ها می‌شود. این رژ لب همچنین ماندگاری بالایی دارد و در تمام روز روی لب‌ها جلوه‌ای زیبا و نافذ باقی می‌گذارد. رژلب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند دارای فرمولاسیونی مات کننده است و ترکیباتی دارد که میزان رنگ دهی آن را روی لب‌ها بیشتر می‌کنند. پوشش یکنواخت و مات این رژ لب تا ساعت‌ها بدون تغییر روی لب باقی می‌ماند.

رژلب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند ایجاد سنگینی روی لب‌ها نمی‌کند و با وجود بافت نرمیکه دارد روی لب‌ها نمایی مات و یکدست ایجاد می‌کند. ابتدا تصور می‌شد که رژلب‌های مایع فقط براق هستند و روی لب، لایه‌ای اضافی و سنگین ایجاد می‌کنند. اما رژلب‌های مایعی که امروزه تولید می‌شوند مانند رژلب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند سبب سنگینی روی لب نمی‌شوند و بافت نرم و مخملی آنها سریعا جذب لب شده و ماندگاری فوق العاده بالایی نیز دارند.

7-رژ لب مایع امیزینگ شاین از برند شون

خریدرژ لب مایعشون امیزینگ شاین

رژ لب مایع امیزینگ شاین شون از روغن هسته‌ی آلبالو گرفته شده است. به طوری که با زدن این رژ لب رایحه‌ هیجان‌انگیز آن، حس تازگی و شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این رژ لب شون مدل امیزینگ خاصیت رطوبت‌رسانی دارد. این ویژگی به سلامت پوست لب‌های شما کمک می‌کند و از خشک شدن و یا پوسته پوسته شدن جلوگیری می‌کند و لطافت آن را حفظ کند.

رژ لب مایع شون بافتی سبک دارد؛ بنابراین هنگام زدن سنگینی بر روی لب‌های خود احساس نخواهید کرد. رنگ‌های این رژ لب بسیار متنوع است و براقیت خاصی دارد. به‌طوری‌که با زدن آن لب‌های شما زیبایی خیره‌کننده‌ای به خود خواهد گرفت. ماندگاری این رژ لب بسیار بالا است؛ بنابراین زمانی که بیرون می‌روید دیگر نیاز به تمدید رژ لب خود نخواهید داشت. همچنین می‌توانید بدون حساسیت، نسبت به خوردن و یا نوشیدن اقدام کنید.

8- رژ لب و رژگونه مایع از برند بنفیت

خریدرژ لب و رژگونه مایع بنفیت

benetint بنفیت با ماهیتى دو کاره یک محصول بی نظیر است که به آسانی بر روی لب و گونه قابل استفاده مى باشد و کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. این محصول سبب می شود لب ها و گونه هایتان رنگى فوق العاده جذاب و زیبا داشته باشند و چهره ای شاداب و با طراوت برایتان به ارمغان مى آورد.

کمپانی بنفیت این محصول را به گونه ای طراحی کرده است که اثری از خستگی و بی حالی در صورت شما باقی نمی گذارد و به راحتی پخش و محو(بِلِند) می شود و پوشش زیبایی به پوستتان میدهد. با استفاده از این رژگونه و رژلب جذاب، آرایشتان در طول روز پاک نخواهد شد و به همان زیبایی لحظه اول با پوششى مخملى و نچرال باقی خواهد ماند.

شما می‌توانید برای خرید هر یک از این محصولات در طیف وسیعی از رنگ‌ها، شامل رنگ‌های نود، قرمز، گوشتی و ... از طریق وب سایت ریحا اقدام نمایید.اگر نکته دیگری به ذهنتان می‌رسد که می‌تواند عروس‌ها را در انتخاب رژ لبشان کمک کند برای‌مان بنویسید. همچنین در صورتی که علاقه مند به انواعآرایش لب آسان مطابق با مد روزدارید مقاله فوق را مطالعه نمایید.

۹۱,۷۹۳
محصولات مرتبط
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا ولوت شونSCHON 
۳۸۵,۰۰۰ تومان
شماره M21
شماره M21
شماره M22
شماره M22
شماره M31
شماره M31
+۵
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا رژبزهRouge baiser 
۶۳۸,۰۰۰ تومان
شماره 713
شماره 713
شماره 809
شماره 809
شماره 711
شماره 711
+۱۹
تنوع
رژ لب مایع مات ویتامینه نوتNote 
۴۴۷,۰۰۰ تومان
شماره 414
شماره 414
شماره 415
شماره 415
شماره 416
شماره 416
+۱۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا دوسهdoucce 
۶۵۳,۰۰۰ تومان
شماره 511
شماره 511
شماره 509
شماره 509
شماره 502
شماره 502
+۷
تنوع
رژ لب مایع براق ماندگاری بالا امیزینگ شاینی شونSCHON 
۳۷۷,۰۰۰ تومان
شماره S31
شماره S31
شماره S11
شماره S11
شماره S51
شماره S51
+۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا مخملی دبوراDeborah 
۳۱۰,۰۰۰ تومان
شماره 13
شماره 13
شماره 11
شماره 11
شماره 16
شماره 16
+۱۴
تنوع
رژ لب مایع براق ماندگاری بالا استین دوسهdoucce 
۶۲۷,۰۰۰ تومان
شماره 615
شماره 615
شماره 617
شماره 617
شماره 610
شماره 610
+۱۱
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا بلک دایموند مایMy 
۳۳۵,۰۰۰ تومان
شماره 03
شماره 03
شماره 02
شماره 02
شماره 06
شماره 06
+۱۳
تنوع
رژ لب مایع مات ماندگاری بالا سوپر استی میبلینMaybellineامکان ارسال فوری
۱,۱۶۲,۰۰۰ تومان
95
95
50 voyager
50 voyager
×45
45
+۲۲
تنوع
رژ لب مایع براق ویتامینه اورلان - اورلینOrlane 
۸۱۲,۰۰۰ تومان
شماره 01
شماره 01
شماره 04
شماره 04
شماره 06
شماره 06
+۴
تنوع
رژ لب مایع مات ویتامین E لیکوئید کیس دبیDebbyامکان ارسال فوری
۲۰۹,۰۰۰ تومان
09
09
×06
06
×07
07
+۴
تنوع
نویسنده :فرزانه مجتهد

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
در انتخاب رژ لب عروس باید به چه نکاتی توجه کرد؟
پاسخ:

در انتخاب رژ لب عروس باید به رنگ پوست، مو، مدل کلی آرایش صورت، حالت لب‌ها و ایرادات احتمالی که نیاز به پوشاندن دارد و حتی سبک مراسم عروسی دقت کرد. مهم‌تر از انتخاب رنگ رژ لب، نحوه ترسیم آن است.

برای داشتن آرایش لب خوب عروس چه باید بکنیم؟
پاسخ:

برای اینکه آرایش لب عروس جلوه بهتری داشته باشد، سلامت لب‌ها و پوست آن‌ها نیز بسیار مهم است با توجه به اینکه پوست این عضو از بدن بسیار حساس است و حتی وقتی کمی ناخوش است، تیره‌تر و یا پوسته پوسته به نظر می‌آید بهتر است از مدتی قبل از مراسم به فکر سلامت آنها باشیم.

 رژ لب مایع بادوام ابسولو دبورا چه ویژگی هایی دارد؟
پاسخ:

 رژ لب مایع بادوام ابسولو دبورا یک رژ لب مایع دو منظوره است، با خرید یک محصول، همزمان رژ لبی مایع با پوشش رنگی عالی و برق لبی با اثر مرطوب کنندگی دارید. این رژ لب مایع دبورا در عین پخش رنگ یکدست و عالی، ماندگاری بالایی هم دارد و لایه نازکی از رژ لب پررنگ را روی لب‌ها قرار می‌دهد که به هیچ عنوان پخش یا پاک نمی‌شود و برای مدت طولانی لب‌ها را درخشان و زیبا می‌سازد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۹۱,۷۹۳ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید