یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
آموزش چسباندن مژه مصنوعی

آموزش چسباندن مژه مصنوعی

زیبایی همیشه دغدغه اکثر خانم‌ها بوده و همه برای زیبا شدن و زیباتر دیده شدن دنبال راه ‌کارهای متفاوتی هستند.‎‌‌ مژه‌های بلند و پرپشت در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد و باعث می‌شود آرایش جذاب‌تر به نظر برسد. اکثر افراد به‌صورت روزانه از ریمل استفاده می‌کنند اما وقتی به عروسی، مهمانی و یا دورهمی ‌دعوت می‌شوند، ترجیح می‌دهند از مژه مصنوعی استفاده کنند تا ماندگاری و جلوه بهتری داشته باشد، البته ماندگاری مژه مصنوعی به برند آن و همچنین شیوه چسباندن آن بستگی دارد.

مژه مصنوعی یکی از لوازم آرایشی برای زیباتر کردن آرایش چشم می‌باشد که بیشتر آرایش‌گران برای تکمیل آرایش، از آن استفاده می‌کنند. استفاده از مژه مصنوعی همیشه کاری سخت و نشدنی تلقی شده و کمتر هستند افرادی که بی‌دردسر و خیلی راحت و سریع این کار را انجام می‌دهند. به‌همین دلیل همیشه قید این کار را می‌زنیم و سراغ ریمل می‌رویم.

عوارض استفاده از مژه مصنوعی

استفاده از مژه مصنوعی

ما در این مقاله با معرفی چند تکنیک، نحوه چسباندن مژه مصنوعی را برای شما آسان می‌کنیم و دیگر نیازی نیست برای انجام این کار از فرد خاصی کمک بگیرید و یا به آرایشگاه بروید. پیش از آن‌که به آموزش چسباندن مژه مصنوعی بپردازیم، چند نکته در مورد عوارض احتمالی استفاده از مژه مصنوعی، عنوان می‌کنیم.

حساسیت چشم

لوازم مورد نیاز برای استفاده از مژه مصنوعی

اگر چشم‌های حساسی دارید، خیلی مراقب باشید. مژه مصنوعی، چسب یا مواد دیگری که به مژه‌ها می‌چسبد می‌تواند باعث بروز حساسیت شدید روی پوست و چشم شود .چشم عضو بسیار حساسی است و عدم توجه کافی به آن، می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در بینایی ‌شود. گاهی اوقات چسب نامرغوب، موجب حساسیت شده و باعث می‌شود پلک‌ها متورم و چشم‌ها قرمز شوند. بنابراین پیش از استفاده ، از نوع چسب و کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید و آن‌‍‌‌را روی پوست امتحان کنید.

آلودگی مژه مصنوعی

 استفاده از مژه مصنوعی به کمک لوازم آرایش

مژه‌های مصنوعی در معرض آلودگی هستند و باکتری را خیلی سریع به خود جذب می‌کنند .این باکتری ها باعث آلودگی چشم‌ها شده و درحالی که مژه‌های طبیعی چشم را از غبار، مواد خارجی و عرق محافظت می‌کنند، مژه‌های مصنوعی نامرغوب و آلوده می‌تواند منجر به حساسیت و عفونت چشم شوند.

بهتر است هنگام خریدمژه‌های مصنوعی با افرادی که اطلاعات کافی در این زمینه دارند، مشورت کنید تا محصولی استاندارد و با کیفیت به شما معرفی کنند و حواستان باشد گول تبلیغات و محصولات ارزان قیمت را نخورید. یکی از خطرناک‌ترین عوارض مژه‌های مصنوعی، آلودگی آن‌ها است که می‌تواند منجر به عفونت و از دست دادن بینایی شود.

آسیب به مژه‌های طبیعی

وصل کردن مژه‌ مصنوعی

چسباندن نادرست مژه مصنوعی، می‌تواند باعث آسیب جدی به مژه‌های طبیعی شود. پس اگر این کار را بلد نیستید، بهتر است روش صحیح آن را یاد بگیرید یا از افراد کاربلد کمک بگیرید تا از آسیب به مژه‌های خودتان جلوگیری کنید. هم‌چنین سعی کنید فقط در موقعیت‌های خاص و مهمانی‌ها، از مژه مصنوعی استفاده کنید و نوع مرغوب آن ‌را خریداری کنید و در نهایت نحوه صحیح چسباندن آن‌را یاد بگیرید. با کمی ‌تمرین و حوصله می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

انتخاب مژه مصنوعی مناسب

در بازار مژه‌های مصنوعی با تنوع بالا وجود دارد اما مهم است پیش از خرید برخی عوامل را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه به تعدادی از این عوامل اشاره می‌کنیم.

بررسی مژه‌های طبیعی

تاثیر مژه مصنوعی در زیبایی

قبل از خرید مژه‌های طبیعی خود را بررسی کنید، اگر مژه‌های شما نازک و کوتاه هستند، مژه مصنوعی ضخیم یا بلند روی چشم شما، دوام زیادی نخواهند داشت و هم‌چنین ممکن است به مژه‌های خودتان هم آسیب بزند. مژه‌های سالم‌تر و بلندتر وزن بیشتری را تحمل خواهند کرد.

اگر تاکنون از مژه مصنوعی استفاده نکرده اید، سعی کنید با یک مژه مصنوعی با اندازه متوسط شروع کنید تا ببینید مژه‌های طبیعی خودتان چگونه آن‌ها را نگه می‌دارند. اگر دوست داشتید مژه‌های پرتری داشته باشید می‌توانید بعدا مژه‌های بیشتری اضافه کنید.

انتخاب نوع و طرح

طول مژه مصنوعی‌ها معمولا بین 6 الی 17 میلی‌متر است. آن‌ها ضخامت و رنگ‌های مختلفی دارند که با توجه به موقعیتی که قصد استفاده از آن‌را دارید می‌توانید نوع و رنگ آن‌را انتخاب کنید.

ترفند چسباندن مژه مصنوعی

استفاده از مژه مصنوعی آخرین مرحله آرایش چشم است، بنابراین پیش از استفاده از آن، سایه چشم و خط چشم خود را بزنید تا بعدا مژه‌هایتان کثیف نشود.

مراحل و نحوه چسباندن مژه مصنوعی

مراحل و نحوه چسباندن مژه مصنوعی

ابتدا مژه مصنوعی‌ها را از جعبه دربیاورید. با استفاده از موچین تمیز یا انگشتانتان، به‌آرامی ‌مژه‌ها را بلند کنید. بدون فشار این‌کار را انجام دهید تا مژه‌ها صدمه نبینند. اندازه‌ی مژه‌ها برای طبیعی به نظر رسیدن خیلی مهم است. قبل از چسباندن ابتدا آن‌ها روی چشمانتان امتحان کنید تا اگر برای پلک شما بلند است کمی ‌از آن‌ها را قیچی کنید.

با قیچی تمیز قسمت اضافه آن را ببرید و دوباره روی پلک خود قرار دهید تا ببینید به اندازه کافی کوتاه شده است یا خیر. این‌کار را با حوصله و دقت کافی انجام دهید تا بعدا موقع چسباندن مژه‌ها به مشکل نخورید. بعد از اندازه کردن مژه‌ها باید چسب مژه مصنوعی را بزنید. مهم‌ترین ترفند چسباندن مژه مصنوعی، استفاده از چسب است. حواستان باشد چسب را مستقیم از داخل تیوب به مژه‌ها نزنید چون مقدار زیادی روی پلک‌ها می‌ریزد و و مژه‌ها را خراب می‌کند.

کمی ‌از چسب را روی یک سطح تمیز بریزید. برای زدن چسب به مژه از هر وسیله‌ای می‌توانید استفاده کنید اما برای راحتی می‌توانید از قسمتی از موچین و یا خلال دندان برای زدن چسب استفاده کنید. باید دقت کنید که لایه نازکی از چسب را به پشت پلک‌ها بزنید، البته در قسمت‌های انتهایی مژه که به‌راحتی چسب باز می‌شود، می‌توانید از چسب بیشتری استفاده کنید. این‌کار در ابتدا کمی سخت به نظر می‌رسد اما با تکرار و تمرین می‌توانید به‌خوبی از عهده آن برآیید. در این مرحله از آموزش چسباندن مژه مصنوعی، با موچین مژه را تا خط مژه ببرید ولی بلافاصله نچسبانید. کمی‌ سخت است هم‌زمان که به آینه نگاه می‌کنید مژه‌ها را بچسبانید. در وضعیتی قرار بگیرید که تسلط بیشتری دارید. مژه‌ها را تا نزدیکی خط مژه ببرید، حواستان باشد، باید آن‌ها را روی پلک خود قرار دهید نه روی مژه‌هایتان. قبلا از چسباندن مژه‌ها مطمئن شوید که در ابتدا و انتهای مژه‌های طبیعی خودتان باشد و هم‌چنین دقت کنید که ابتدای آن‌را، روی مجرای اشک قرار ندهید تا بعدا اشک چشمتان سرازیر نشود.

نحوه چسباندن مژه مصنوعی

قبل از خشک شدن چسب، باید این‌کار را انجام دهید و بعد از چسباندن با موچین کمی‌ به پوست فشار دهید تا کاملا بچسبد. برای اطمینان از محکم شدن مژه‌ها می‌توانید از یک قلمو و یا اسفنج استفاده کنید. سپس یک الی دو دقیقه صبر کنید، تا چسب کاملا خشک شود. اگر احساس می‌کنید کمی‌ از چسب معلوم است می‌توانید از کمی خط چشم مایع یا مداد چشم استفاده کنید و یا کمی ‌سایه تیره رنگ روی پلک‌ها بزنید. همچنین می توانید در مقاله ای جداگانه با کاربرد خط چشم نیز آشنا شویددر آخر برای این‌که مژه‌های طبیعی و مصنوعی ظاهر یکسانی به خود بگیرند از ریمل استفاده کنید. البته از زدن ریمل زیاد به مژه مصنوعی‌ها خودداری کنید و هم چنین ریمل ضد آب استفاده نکنید، پاک کردن این ریمل‌ها بسیار دشوار است.

در نهایت خاطر نشان می‌شویم ترفند چسباندن مژه مصنوعی در ابتدا کاری حساس و مستلزم تمرین است. سعی کنید دفعه‌های اول، این‌کار را با فردی باتجربه انجام دهید، تا به مرور و با تمرین، خودتان به این‌کار مسلط شوید. امیدواریم در این مقاله نحوه چسبانده مژه مصنوعی را به‌خوبی فرا گرفته باشید.مادر ادامه این مطلب قصد داریم شما را با دو نمونه از خوش‌قیمت‌ترین و پرطرفدارترین مژه مصنوعی‌های آرایشی اورجینال موجود در فروشگاه ریحا، با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا آشنا کنیم. شما می‌توانید برای خرید هر یک از این محصولات، از طریق وب سایت ریحا اقدام نمایید.

1- مژه مصنوعی مدل 3بعدی دلیکس خریدمژه مصنوعی مدل 3بعدی دلیکس

مژه مصنوعی دلیکس مدل 3بعدی باتعث برجسته نشان دادن چشم‌هایتان شده و به پر پشت شدن مژه‌های خلوت کمک می‌کند. همچنین دارای موهای باکیفیت، بلند و حالت دار بوده که جلوه‌ای کاملا طبیعی را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. این محصول بی‌نظیر حالتی سه بعدی داشته و به چشم‌ها آسیبی وارد نمی‌کند.

مژه مصنوعی همان قدر که سبب جذاب‌تر کردن چشم‌ها می‌شود، اگر از کیفیت مناسبی استفاده نشود، به همان اندازه هم باعث آسیب به چشم می‌شود. خوشبختانه مژه مصنوعی دلیکس مدل 3بعدی که یکی از بهترین محصولات از برند چینی دلیکس است، به هیچ عنوان باعث آسیب به چشم‌هایتان نمی‌شود. هم‌چنین باعث درشت و برجسته‌تر شدن چشمتان شده و جذابیت بی‌نظیری را به آن هدیه می‌دهد.

از طرفی دارای مژه‌های بلند و حالت دار بوده که به شکلی سه بعدی قرار گرفته و برای طبیعی‌تر نشان دادن آرایشتان بسیار مفید است؛ به طوری که بسیار مشابه با مژه‌های طبیعی انسان بوده و تشخیص آن بسیار سخت است. مژه مصنوعی دلیکس مدل 3بعدی بسیار باکیفیت بوده و در بسته‌بندی‌های کاملا بهداشتی شماره 25 به بازار عرضه می‌شود.

2- مژه مصنوعی دائمی آرت دکو خریدمژه مصنوعی دائمی آرت دکو

مژه مصنوعی دائمی محصول بی نظیر از برند معتبر آرت دکو می‌باشد. این مژه مصنوعی همان طور که در عنوان آن ذکر شده است ماندگاری بالایی دارد و برای مدت طولانی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. تار‌های بسیار نرم این مژه مصنوعی از لطافت بالایی برخودار هستند که جذابیت آرایش شما را دو چندان خواهد کرد.

این محصول از بهترین مواد اولیه و توسط یکی از برند‌های بسیار معتبر در حوزه محصولات آرایشی تولید و عرضه شده است. بنابراین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. برند آرت دکو،شرکتی تولید کننده لوازم آرایشی است که در کشور آلمان واقع شده است و با سابقه ای بیش از 40 سال محصولات متنوعی را روانه بازار محصولات آرایشی کرده است.

در پایان این مقاله، امیدواریم که مطالب گفته شده به قدر کافی برایتان مفید واقع شده باشد. شما می‌توانید براساس ویژگی‌های منحصر به فرد پوستی یا چشم‌های خود و طبق تمایل یا سلیقه‌تان ، اقدام به خرید مژه مصنوعی‌های مورد علاقه‌تان از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از این محصولات اشاره شده دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

۹۲,۴۱۰
محصولات مرتبط
مژه مصنوعی هدی فلارس کلاسیک هدی بیوتیHuda Beautyامکان ارسال فوری
۲,۰۵۴,۰۰۰ تومان
شماره ۲۵
مژه مصنوعی مدل ساشا هدی بیوتیHuda Beautyامکان ارسال فوریتخفیف ویژه
۲,۱۱۲,۰۰۰ تومان۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان
شماره ۱۱
مژه مصنوعی سه بعدی زد.وانz one 
۱۶۰,۰۰۰ تومان
شماره ۰۲۱
شماره ۰۲۰
شماره ۰۱۷
+۱۵
تنوع
مژه مصنوعی تارتtarte 
۱,۷۸۰,۰۰۰ تومان
شماره ۰۱
اپلیکاتور مژه مصنوعی تارتtarte 
۱,۷۲۷,۰۰۰ تومان
شماره ۰۱
مژه مصنوعی مغناطیسی بلک آپBLACK UP 
۲,۵۳۰,۰۰۰ تومان
شماره ۰۵
مژه مصنوعی کلاسیک کارمن هدی بیوتیHuda Beautyامکان ارسال فوری
۲,۱۷۴,۰۰۰ تومان
شماره ۰۹
مژه مصنوعی کلاسیک کلادیا هدی بیوتیHuda Beautyامکان ارسال فوری
۲,۱۷۴,۰۰۰ تومان
شماره ۰۶
مژه مصنوعی 100N اینگلوتinglot 
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان
شماره ۱۰۰
مژه مصنوعی پرو دلیکس مدل 5DDelix 
۵۷,۰۰۰ تومان
شماره ۲۵
شماره ۲۳
شماره ۲۲
+۱۶
تنوع
مژه مصنوعی تری دی مدل 032Jewel 
۹۵,۰۰۰ تومان
شماره ۰۳۲
مژه مصنوعی متری 50 عددی E112 ورگنVergen 
۲,۳۹۲,۵۰۰ تومان
۵۰ عددی
مژه مصنوعی 3D-48 جیولJewel 
۷۸,۰۰۰ تومان
شماره ۴۸
مژه مصنوعی مدل 32-3D جیولJewel 
۷۴,۰۰۰ تومان
شماره ۰۳۲
نویسنده :سحر غیاثی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
مژه مصنوعی چه کاربردی دارد؟
پاسخ:

مژه مصنوعی یکی از لوازم آرایشی برای زیباتر کردن آرایش چشم می‌باشد که بیشتر آرایش‌گران برای تکمیل آرایش، از آن استفاده می‌کنند. استفاده از مژه مصنوعی همیشه کاری سخت و نشدنی تلقی شده و کمتر هستند افرادی که بی‌دردسر و خیلی راحت و سریع این کار را انجام می‌دهند. به‌همین دلیل همیشه قید این کار را می‌زنیم و سراغ ریمل می‌رویم. 

مژه مصنوعی برای چه کسانی مناسب نیست؟
پاسخ:

اگر چشم‌های حساسی دارید، خیلی مراقب باشید. مژه مصنوعی، چسب یا مواد دیگری که به مژه‌ها می‌چسبد می‌تواند باعث بروز حساسیت شدید روی پوست و چشم شود .چشم عضو بسیار حساسی است و عدم توجه کافی به آن، می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در بینایی ‌شود. گاهی اوقات چسب نامرغوب، موجب حساسیت شده و باعث می‌شود پلک‌ها متورم و چشم‌ها قرمز شوند. بنابراین پیش از استفاده ، از نوع چسب و کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید و آن‌‍‌‌را روی پوست امتحان کنید.

آیا مژه مصنوعی به مژه های طبیعی آسیب می رساند؟
پاسخ:

چسباندن نادرست مژه مصنوعی، می‌تواند باعث آسیب جدی به مژه‌های طبیعی شود. پس اگر این کار را بلد نیستید، بهتر است روش صحیح آن را یاد بگیرید یا از افراد کاربلد کمک بگیرید تا از آسیب به مژه‌های خودتان جلوگیری کنید. هم‌چنین سعی کنید فقط در موقعیت‌های خاص و مهمانی‌ها، از مژه مصنوعی استفاده کنید و نوع مرغوب آن ‌را خریداری کنید و در نهایت نحوه صحیح چسباندن آن‌را یاد بگیرید. با کمی ‌تمرین و حوصله می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۹۲,۴۱۰ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید