تو هم یه عطر کوچیک لازم داری! خرید عطرهای کوچیک با تخفیف ویژه!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
همه چیز در مورد رنگ لاک پایه

همه چیز در مورد رنگ لاک پایه

همان‌طور که همه خانم‌ها برای داشتن یک میکاپ زیبا و حرفه‌ای، در مرحله اول نیاز به زیرسازی مناسب پوست دارند، برای داشتن ناخن‌های زیبا و ماندگاری لاک ناخن‌هایشان هم نیاز به لاک پایه مناسب برای زیرسازی لاک ناخن‌هایشان دارند. حال ممکن است این سوال برای‌تان پیش بیاید که رنگ لاک پایه چیست و چطور باید از آن استفاده کرد؟

ممکن است خیلی از خانم‌ها با کاربرد رنگ لاک پایه و روش استفاده از آن آشنا نباشند و یا بخواهند برای اولین بار از آن استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد رنگ لاک پایه، انواع رنگ لاک پایه، کاربرد رنگ لاک پایه، برند رنگ لاک پایه، بهترین رنگ لاک پایه و اینکه چطور از رنگ لاک پایه استفاده کنیم صحبت کنیم. اگر شما هم به لاک و زیبایی ناخن‌هایتان اهمیت می‌دهید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

معمولا لاک‌هایی که بی رنگ هستند و یا رنگ خنثی‌ای دارند در بین خانم‌ها محبوبیت بسیاری دارند. در میان این لاک‌ها، رنگ لاک پایه، یعنی لاکی که هم‌رنگ با پوست دست و رنگ پایه ناخن‌ها باشد یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها به شمار می‌رود. کاربرد رنگ لاک پایه در این است که با پوشاندن عیب‌های ناخن، سبب یکدست شدن سطح ناخن‌ها و براق‌تر شدن آن‌ها می‌شود.

رنگ لاک پایه چیست؟

آشنایی با رنگ لاک پایه شاید تصور کنید که رنگ لاک پایه همیشه خنثی و به رنگ‌های بژ و خاکستری است، درصورتیکه این‌طور نیست. رنگ لاک پایه تنوع بالایی دارد و امروزه انواع رنگ لاک پایه که با رنگ پوست نیز متناسب باشد موجود و در دسترس است. شما به راحتی می‌توانید انواع رنگ لاک پایه مانند شنی، صورتی، خاکستری، کرم، هلویی و یا بژ را به سلیقه خودتان انتخاب کنید و از آن لذت ببرید. البته انتخاب کردن از بین این رنگ‌ها کمی دشوار است، زیرا این کار نیاز به تست کردن روی ناخن دارد و تا زمانی که تست نشود نمی‌توانید بگویید کدام رنگ برای پوست دست شما مناسب‌تر است.

بهترین رنگ لاک پایه

بهترین رنگ لاک پایه پوست انسان طیف‌های رنگی وسیعی را شامل می‌شود که با یکدیگر تفاوت‌های بسیاری دارند. اگر رنگ لاک پایه مناسب برای پوست روشن را روی پوست با تناژ تیره استفاده می‌کنید، صورتی رنگ به نظر می‌رسد و رنگ پوست‌تان را مات و کدر نشان می‌دهد. عکس این حالت نیز امکان‌پذیر است. یعنی اگر رنگ لاک پایه مناسب برای پوست تیره را روی پوست روشن بزنید خیلی زیبا نخواهد شد. سوالی که در این زمینه پیش می‌آید این است که بهترین رنگ لاک پایه که با پوست دست‌مان نیز هماهنگی داشته باشد کدام است. اگر از رنگ لاک پایه‌ای که مناسب با رنگ پوست باشد استفاده کنید باعث می‌شود تا انگشتان دست کشیده‌تر و بلندتر به نظر برسند. جهت آشنایی بیشتر برای انتخاب مناسب رنگ لاک با پوستتان مقاله "انتخاب انواع رنگ لاک ناخن متناسب با رنگ پوست " را مطالعه نمایید.

بهترین رنگ لاک پایه متناسب با رنگ پوست

بهترین رنگ لاک پایه متناسب با رنگ پوست همان‌طور که پیش‌تر گفتیم انتخاب رنگ لاک پایه‌ای که متناسب با پوست‌تان باشد نیاز به تست کردن دارد. پس اگر تردید دارید که کدام رنگ برای شما بهتر است می‌توانید رنگ خاکستری را انتخاب کنید. با توجه به توضیحاتی که داده شد، کارشناسان زیبایی و سلامت به خانم‌ها توصیه می‌کنند حتی اگر قصد استفادهو خرید لاک ناخن را ندارند حداقل از رنگ لاک پایه استفاده کنند.

رنگ لاک پایه مناسب برای پوست‌های رنگ پریده تا روشن

رنگ لاک پایه مناسب برای پوست‌های رنگ پریده تا روشن اگر رنگ پوست دست‌تان خیلی روشن و تقریبا سفید است بهتر است از لاک پایه رنگ کرم، صورتی خیلی روشن و یا بژ استفاده کنید. این رنگ‌ لاک‌ها رنگ پوست شما را بازتر کرده و از زردی پوست جلوگیری می‌کنند. اگر دوست دارید لاک، روی دست‌تان عمق بیشتری ایجاد کند می‌توانید از طیف‌های رنگی تیره‌تر مانند صورتی چرک نیز استفاده کنید. این را به خاطر داشته باشید که این نوع از لاک‌ها به عنوان لاک اصلی یا لاک پایه به کار می‌روند. یعنی می‌توانید آن را به تنهایی به کار ببرید یا در کنار آن‌ها از فرنچ یا تزئینات دیگر نیز استفاده کنید.

رنگ لاک پایه مناسب برای پوست‌های روشن تا متوسط

رنگ لاک پایه مناسب برای پوست‌های روشن تا متوسط اگر رنگ پوست شما در دسته پوست‌های به اصطلاح گندمی قرار دارد، یعنی رنگ پوست‌تان بین روشن تا متوسط است، پیشنهاد می‌شود از رنگ لاکی استفاده کنید که طیف متوسطی از رنگ صورتی را در خود داشته باشد. اگر هم به رنگ‌های گرم علاقه‌مند هستید می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که قرمز مرجانی هم در آن دیده شود تا به گرمی رنگ آن بیفزاید.

خانم‌هایی که پوست روشن متمایل به متوسط و متوسط دارند می‌توانند از طیف‌های رنگی خنثی‌ای که متمایل به صورتی گرم باشند نیز استفاده کنند. این رنگ‌ها پوست دست شما را روشن‌تر و انگشتانتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد. حواس‌تان باشد همیشه برای لاک پایه از رنگ براق آن استفاده کنید. رنگ‌های مات یا اکلیلی گزینه مناسبی برای این نوع لاک‌ها در نوع ساده آن نیستند.

رنگ لاک پایه مناسب برای پوست‌های متوسط تا تیره

رنگ لاک پایه مناسب برای پوست‌های متوسط تا تیره اگر رنگ پوست‌تان برنزه است، یعنی در طیف رنگی متوسط تا مایل به تیره قرار دارید. در این صورت باید قدر زیبایی پوست‌تان را بدانید و از لاک‌های پایه‌ای استفاده کنید که گرمی و درخشش پوست‌تان را به خوبی نشان می‌دهند. اگر رنگ پوست‌تان برنزه است، استفاده از رنگ لاک پایه، از تیره به نظر رسیدن پوست‌تان جلوگیری می‌کند. اگر رنگ پوست‌تان سرد است، رنگ‌هایی که کمی طیف بنفش یا صورتی هم در ته رنگ آن‌ها وجود داشته باشد برای‌تان مناسب است. اگر هم رنگ پوست‌تان گرم است توصیه می‌شود بیشتر از رنگ‌های با ته رنگ قهوه‌ای و کرم استفاده کنید.

رنگ لاک پایه مناسب برای پوست‌های تیره و خیلی تیره

رنگ لاک پایه مناسب برای پوست‌های تیره و خیلی تیره اگر رنگ پوست شما خیلی تیره است و تقریبا در انتهای طیف رنگی پوست قرار دارید نگران استفاده از رنگ لاک پایه نباشید. کارشناسان حوزه زیبایی و آرایشی معتقد هستند لاک مناسب پوست‌های تیره حتما باید رنگ‌های بژ، کرم و صورتی را در خود داشته باشد. طیف‌های رنگی گرم و سرد هر دو برای پوست‌های تیره و خیلی تیره مناسب هستند اما تاثیر‌های متفاوتی بر روی پوست دست می‌گذارند.

مزایای استفاده از رنگ لاک پایه چیست؟

مزایای استفاده از رنگ لاک پایه لاک پایه مدت زمان ماندگاری مانیکور شما را طولانی‌تر می‌کند. خوب است بدانید که لاک پایه با کیفیت، حاوی مواد شیمیایی سلولزی است که به زیر ناخن و بالای لاک می‌چسبد تا میزان دوام مانیکورتان را بیشتر کند. استفاده از لاک پایه همین‌طور قدرت انعطاف پذیری ناخن‌هایتان را بالا می‌برد و از خم شدن و شکستن آن‌ها در برابر ضربه مقاومت می‌کند. بنابراین بدون استفاده از لاک پایه، پیگمنت لاک ناخن شما کم کم از بین می‌رود. در صورتی که علاقمند به انجام مانیکور و پدیکور در خانه هستید مقاله "انتخاب انواع رنگ لاک ناخن متناسب با رنگ پوست " را مطالعه نمایید.

لاک پایه از تغییر رنگ لاک روی ناخن جلوگیری می‌کند. ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که رنگ قرمز لاک‌تان بعد از مدت کوتاهی به زردی تغییر پیدا کند. در برخی موارد ممکن است واکنش بین لاک و سطح ناخن سبب این تغییر رنگ شده باشد. لاک پایه خوب و با کیفیت به عنوان یک محافظ عالی برای تغییر رنگ لاک روی ناخن‌ها عمل می‌کند.

این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه رنگ لاک شما تیره‌تر باشد، اهمیت استفاده از لاک پایه بیشتر می‌شود. البته در این میان استثناء هم وجود دارد. رنگ‌های نئونی اگرچه تیره نیستند اما به دلیل فلورانس بودن‌شان احتمال تغییر رنگ‌ در آن‌ها بیشتر از لاک‌های معمولی است. اگر زمان زیادی برای زدن لاک و بیس ‌کت زدن بعد آن ندارید، بهترین کار این است که به سراغ رنگ‌های خنثی مانند پاستلی بروید که فرمولاسیون با کیفیت و ماندگاری داشته باشند.

استفاده از رنگ لاک ناخن پایه

در ساخت بسیاری از لاک‌های پایه، از مواد مخصوصی برای حل مشکلات ناخن استفاده شده است. زمان خرید لاک پایه می‌توانید برچسب آن را با دقت بخوانید و تصمیم بگیرید که کدام رنگ برای نیاز ناخن شما مناسب‌تر است. اگر ناخن‌های خشکی دارید، باید لاکی را انتخاب کنید که خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشد. اگر سطح ناخن‌هایتان ناهموار است باید لاک پایه ضخیم‌تری انتخاب کنید تا به راحتی بتواند خطوط ناهموار روی سطح ناخن‌هایتان را پر کند. اگر ناخن‌های ضعیف و شکننده دارید باید لاک پایه‌ای با فرمولاسیون تقویت ‌کننده انتخاب کنید. یا می توانید با مطالعه مقاله "بهترین تقویت کننده ناخن چیست؟ " راه های تقویت ناخن را مطالعه نمایید.

نکته قابل توجه در مورد لاک پایه سفت کننده این است که این نوع لاک‌ها حاوی مقدار زیادی فرمالدئید هستند که ناخن‌ها را به طور موقت سفت می‌کنند. بعد از گذشت مدتی، به دلیل سفت شدن بیش از حد، ناخن‌ها دچار شکستگی و ترک خوردن می‌شوند که اتفاق جالبی نیست. بنابر این توصیه می‌شود از لاک‌هایی که در آن‌ها از فرمالدئید و تولوئن استفاده شده است دوری کنید. این نوع لاک‌ها آلرژی زا نیز هستند. اگر این سوال برای‌تان پیش آمده است که می‌توانید از تاپ کت به عنوان بیس کت پیش از زدن لاک استفاده کنید یا نه باید بگوییم، به طور کلی بیس‌ کت درخشندگی زیبای تاپ‌ کت و تاپ‌ کت هم چسبندگی لازم بیس‌ کت روی سطح ناخن را ندارد. به همین دلیل، جابجایی این دو ایده خوبی به نظر نمی‌رسد.در ادامه این مقاله شما را با چند نمونه از بهترین برندهای لاک ناخن آشنا میکنیم:

1- لاک ناخن بلیندا

خریدلاک ناخن بلیندا

لاک ناخن بلیندا با داشتن قلم موی مناسب، باعث می‌شود که شما خیلی راحت و سریع ناخن‌های خود را پوشش دهید و به واسطه رنگ طوسی جذاب آن دست‌های خود را زیباتر کنید. این لاک به سرعت خشک می‌شود و پوشش خوبی دارد. لاک ایرانی بلیندا، رنگبندی زیادی دارد و این تعداد رنگ باعث می‌شود که با هر سلیقه‌ای بتوان به راحتی رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرد.

این محصول ایرانی از غلظت مناسبی برخوردار است که باعث پوشش‌دهی مناسب و خشک شدن سریع آن می‌شود. تنوع رنگی بالا و داشتن بوی خوب از امتیازهای این محصول است. چراکه بسیاری از خانم‌ها از لاک به‌خاطر بوی تند و زننده‌ای که دارد استفاده نمی‌کنند. همچنین دوام و ماندگاری بالای لاک بلیندا در تماس با شوینده‌ها باعث می‌شود بسیاری از زنان فعال و خانده‌دار به این محصول روی بیاورند.

2- لاک ناخن پرو

خریدلاک ناخن پرو

اگر به دنبال لاکی با فرچه مناسب و غلظت کافی جهت پوشش‌دهی و نمایی یکدست برای ناخن‌های خود هستید، لاک ناخن پرو (pro) را به شما معرفی می‌کنیم. این لاک با‌کیفیت از دوام و ماندگاری فوق‌العاده‌ای برخوردار است تا با خیال راحت به کار‌ها و امور روزانه خود رسیدگی کنید و از بابت پاک شدن لاک ناخن خود نگرانی نداشته باشید. این لاک کم‌نظیر در محفظه شیشه‌ای به بازار عرضه می‌شود.

این لاک پر‌طرفدار ویژگی درخشان کنندگی برای ناخن‌های شما دارد. این لاک معرکه و خوش‌ساخت مناسب اکثر پوست‌های مختلط، خشک، معمولی و چرب است. از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی لاک ناخن پرو، رنگ‌های گوناگونی و جذاب آن است که سبب می‌شود به راحتی بعد از دیدن انواع رنگ موجود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای امنیت و آسایش خیال شما خریداران محترم از کیفیت محصول فروشگاه اینترنتی ریحا، لاک ناخن پرو 7 روز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد.

3- لاک ناخن اکلیلی ساندی کنویس

خرید لاک ناخن اکلیلی ساندی کنویس

لاک‌های کمپانی کنویس علاوه بر داشتن رنگ‌های جذاب، کیفیت بالایی دارند. این برند لاک‌هایی متنوع را برای سلیقه‌های مختلف تولید کرده است. یکی از سری‌های پرطرفدار، سری لاک‎‌های اکلیلی است. لاک‌های اکلیلی همان طور که از نامشان پیداست دارای بافت براق و اکلیلی هستند که با آنها به راحتی میتوان ناخن‌ها را طراحی کرد. این را هم بگوییم که لاک‌های برند کنویس در ظرف شیشه‌ای تولید شده و ساخت کشور ایران است.

لاک اکلیلی کنویس فاقد هر گونه مواد مضر است و هیچ آسیبی مثل زردی، ترک یا پوست پوست شدن، به ناخن شما نمی‌زند. تفاوت لاک‌های اکلیلی و گلیتر در این است که سری لاک‌های اکلیلی مخلوطی از لاک های ساده رنگی و اکلیل هستند و لاک‌های گلیتر فقط اکلیل هستند که با لاک‌های بی‌رنگ ترکیب شده است. لاک ساندی کنویس بدون مواد مضر، نه تنها آسیبی به ناخن‌های شما نمی‌زند، بلکه با داشتن رنگ‌های زیبا و با کیفیت دستان شما را دلرباتر می‌کند.

در پایان این مطلبامیدورایم با توضیحات ارائهبه شناخت کاملی از لاک‌های پایه و انواع برندهای مرتبط با آنرسیده باشید. شما می‌توانید برای تهیه و خریداری هر کدام از این لاک‌ها، محصول مورد علاقه‌تان را در فروشگاه ریحا جستجو و از طریق سفارش آنلاین آن را تهیه کنید.اگر این مقاله برای‌تان مفید بود و از خواندن آن لذت بردید سری به دیگر مقالات مشابه ما در بخش زیبایی بزنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

۹۶,۹۰۹
محصولات مرتبط
لاک ناخن کاپرا نیو مدل سکندKapra Newامکان ارسال فوری
۷۵,۰۰۰ تومان
040
040
119
119
007
007
+۵۲
تنوع
لاک ناخن ایروسerosامکان ارسال فوری
۸۳,۰۰۰ تومان
201
201
213
213
×126
126
+۹
تنوع
لاک ناخن استیونestiven 
۴۹,۰۰۰ تومان
دیور اسپرینگ لاک ناخن ژلی دیورDior 
۳,۵۵۱,۰۰۰ تومان
323 Dune
323 Dune
212 tutu
212 tutu
402 Cashmere
402 Cashmere
+۱۳
تنوع
لاک ناخن دیزنی د لیتل مرماید کیکو میلانوKiko Milano 
۱,۰۳۵,۰۰۰ تومان
01 Sparkling vision
01 Sparkling vision
03 Bewitched
03 Bewitched
02 Immersive experience
02 Immersive experience
+۱
تنوع
لاک ناخن بیوتی اسنشیال براق کیکو میلانوKiko Milano 
۴۶۰,۰۰۰ تومان
03 Purple Allure
03 Purple Allure
01 Rose Infused
01 Rose Infused
04 Burgundy Vitality
04 Burgundy Vitality
+۱
تنوع
لاک ناخن اسمارت اکلیلی کیکو میلانوKiko Milano 
۴۶۰,۰۰۰ تومان
312 True Gold
312 True Gold
315 Purple Blossom
315 Purple Blossom
311 Holo Silver
311 Holo Silver
+۳
تنوع
لاک ناخن مزیکmezicامکان ارسال فوری
۶۹,۰۰۰ تومان
216
216
280
280
263
263
+۲۵
تنوع
لاک ناخن تایراTYRA 
۸۷,۰۰۰ تومان
لاک ناخن لیزانوlizanoامکان ارسال فوری
۴۲,۰۰۰ تومان
لاک ناخن مینی کیکو میلانوKiko Milano 
۲۸۸,۰۰۰ تومان
16 Rouge Noir
16 Rouge Noir
37 Warm Gold
37 Warm Gold
101 Nitro Mauve
101 Nitro Mauve
+۱
تنوع
لاک ناخن افکت ٰژل دیورDior 
۳,۷۹۵,۰۰۰ تومان
513 Solar Bronze
513 Solar Bronze
×007 Jasmin
007 Jasmin
لاک ژل ناخن پولیش لی مینی ماکارونLe Mini Macaron 
۱,۷۱۴,۰۰۰ تومان
Rouge Cerise
Rouge Cerise
Blue Vanilla
Blue Vanilla
Smoky matcha
Smoky matcha
+۲۰
تنوع
لاک ناخن ژلی ویVامکان ارسال فوری
۱۳۸,۰۰۰ تومان
نویسنده :سحر غیاثی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
لاک رنگ پایه چیست؟
پاسخ:

معمولا لاک‌هایی که بی رنگ هستند و یا رنگ خنثی‌ای دارند در بین خانم‌ها محبوبیت بسیاری دارند. در میان این لاک‌ها، رنگ لاک پایه، یعنی لاکی که هم‌رنگ با پوست دست و رنگ پایه ناخن‌ها باشد یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها به شمار می‌رود. کاربرد رنگ لاک پایه در این است که با پوشاندن عیب‌های ناخن، سبب یکدست شدن سطح ناخن‌ها و براق‌تر شدن آن‌ها می‌شود. 

آیا انتخاب رنگ لاک پایه مهم است؟
پاسخ:

پوست انسان طیف‌های رنگی وسیعی را شامل می‌شود که با یکدیگر تفاوت‌های بسیاری دارند. اگر رنگ لاک پایه مناسب برای پوست روشن را روی پوست با تناژ تیره استفاده می‌کنید، صورتی رنگ به نظر می‌رسد و رنگ پوست‌تان را مات و کدر نشان می‌دهد. عکس این حالت نیز امکان‌پذیر است. یعنی اگر رنگ لاک پایه مناسب برای پوست تیره را روی پوست روشن بزنید خیلی زیبا نخواهد شد.

لاک رنگ پایه مناسب برای دستهای سفید و روشن چیست؟
پاسخ:

اگر رنگ پوست دست‌تان خیلی روشن و تقریبا سفید است بهتر است از لاک پایه رنگ کرم، صورتی خیلی روشن و یا بژ استفاده کنید. این رنگ‌ لاک‌ها رنگ پوست شما را بازتر کرده و از زردی پوست جلوگیری می‌کنند. اگر دوست دارید لاک، روی دست‌تان عمق بیشتری ایجاد کند می‌توانید از طیف‌های رنگی تیره‌تر مانند صورتی چرک نیز استفاده کنید. این را به خاطر داشته باشید که این نوع از لاک‌ها به عنوان لاک اصلی یا لاک پایه به کار می‌روند. یعنی می‌توانید آن را به تنهایی به کار ببرید یا در کنار آن‌ها از فرنچ یا تزئینات دیگر نیز استفاده کنید. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۹۶,۹۰۹ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید