یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
انواع طراحی ناخن با نگین و بهترین مدل‌ های آن

انواع طراحی ناخن با نگین و بهترین مدل‌ های آن

طراحی ناخن با نگین یکی ازانواع طراحی ناخن و روش‌های زیبایی است که می‌توانید با آن جلوه چشمگیری به دستان خود ببخشید. در این روش شما می‌توانید هر طرحی که دوست دارید به ناخن‌های خودتان بدهید و برای جلوه بیشتر از نگین‌های ناخن استفاده کنید و یا حتی طراحی ناخن خود را بر اساس طراحی نگین‌ها پیش ببرید. اگر به دنبال یک تنوع جذاب برای ناخن‌های خودتان هستید می‌توانید از انواع طراحی ناخن با نگین و اکلیل و لاک استفاده کنید.

طراحی ناخنزمانی می‌تواند جذاب‌تر از حالت عادی شود که با نگین همراه باشد. طراحی ناخن با نگین به دلیل داشتن سبک‌های مختلف مورد پسند افراد نسل جوان قرار دارد. دیزاین ناخن با نگین به خانم‌های امروزی این امکان را می‌دهد که بتوانند متناسب با سلیقه خود بهترین طرح را انتخاب کنند. بسیاری از عروس‌ خانم‌ها به دنبال یک آرایشگر حرفه‌ای هستند تا بتوانند طراحی ناخن عروس با نگین را اجرا کنند. دیزاینناخن با نگین دارای اصول مخصوص به خود است و به عنوان یک کار تخصصی و پیچیده شناخته می‌شود. ناخن نگین دار همواره جذاب است و باعث افزایش زیبایی دستان خانم‌ها می‌شود. در واقع کسانی که قصد دارند تا با یک هزینه معقول، آرایش و دیزاین ناخن‌های خود را جذاب نمایند نیاز به استفاده از این شیوه دارند.

نگین‌های قابل انتخاب برای طراحی ناخن عروس با نگین می‌تواند به صورت ساده و یا پر زرق و برق باشد. طراحی ناخن نگین دار جدید به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند با اعتماد به نفس بیشتری در محیط‌های مختلف حاضر شوند. ایده‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که شناخت هر ایده از جذابیت مخصوص به خود برخوردار است. اگر بخواهید قبل از اجرای طراحی ناخن با استفاده از نگین‌های مختلف، یک طرح جذاب را انتخاب کنید، بهتر است از آلبوم‌ ناخن‌های نگین‌دار دیدن کنید. این کار باعث می‌شود تا با توجه به رنگ پوست خود بتوانید بهترین طرح را برای خود انتخاب کرده و در صورت تمایل به آرایش ناخن‌های خود اقدام کنید.

طراحی ناخن با نگین

آموزش طراحی ناخن با نگین

برای طراحی ناخن با نگین با توجه به اینکه شما به چه میزان دوام نیاز دارید دو روش وجود دارد.

روش اول؛ دوام بالا

اگر می‌خواهید تا طراحی ناخن نگین ‌دار جدید شما برای مدتی طولانی‌تر به‌عنوان مثال دو هفته بر روی ناخن‌ها باشد بهتر است از این روش استفاده کنید:

پولک‌ها و نگین‌ها را با موچین و یا هر ابزار مناسب دیگری بردارید و زیر آن را چسب طراحی بزنید. هر چه دوام چسب شما بیشتر باشد، دوام این نگین‌ها بر روی ناخن بیشتر خواهید بود. مخصوصاً مراقب باشید که برای مجالس و عروسی‌ها از چسب‌های با دوام بهره ببرید که به ضربه و یا خیسی از بین نروند. علاوه بر این شما می‌توانید از برق ناخن یا لاک برای چسباندن نگین‌ها استفاده کنید.

روش دوم؛ طراحی ناخن با نگین برای مدتی محدود

اگر قصد دارید تا تنها یک بعد از ظهر به ناخن‌های خود تنوع ببخشید و یا وسواس چندانی سر دوام آن‌ها ندارید و ناخن‌های بدون نگین برای زندگی روزمره شما راحت‌تر است، خیلی ساده می‌توانید نگین‌ها را به روش زیر روی ناخن استفاده کنید:

طراحی و تزئینات موردعلاقه‌تان را روی ناخن پیاده کنید و زمانی که لاک یا برق ناخن زده‌اید، پیش از خشک شدن نگین‌ها را روی ناخن گذاشته و طرح دلخواه آن‌ها را بسازید. پیشنهاد میکنیم جهت زیبایی بیشتر لاک روی دست هایتان مقاله "انتخاب انواع رنگ لاک ناخن متناسب با رنگ پوست " را مطالعه نمایید.

پس از طراحی ناخن با نگین:

همه ناخن‌های زیبا و طراحی شده را دوست دارند. اما مشکل زمانی ایجاد شده که ناخن شما به محلی برای اجتماع میکروب‌ها تبدیل می‌شود.

برای از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌ها و اینکه به آن‌ها در ناخن‌هایتان اجازه رشد ندهید، بعد از هر شست‌وشو دست‌های خود را به خوبی خشک کنید. محیط خیس بهترین محیط برای رشد این موجودات است.

از طرفی دیگر برای کارهایی که به تماس طولانی مدت با آب نیاز دارد، مانند ظرف شستن، حتماً از دستکش ظرف‌شویی استفاده کنید تا دوام ناخن‌های خود را تضمین کنید.

 طراحی ناخن با نگین و لاک

نکات جذابی که می‌تواند شما را در طراحی ناخن با نگین و لاک کمک کند:

برای مدل طراحی ناخنبا نگین و لاک مراقب باشید که رنگ لاک را بر اساس رنگ و جنس نگین‌ها و همچنین استایل خودتان انتخاب کنید. رنگ لاک سفید فضای زیادی برای طراحی ناخن دلخواه به شما خواهد داد.

برای مدل طراحی ناخنبا نگین و اکلیل شما علاوه بر چسباندن نگین‌ها برای چسباندن اکلیل نیز نیاز به چسب خواهید داشت. اگر برایتان سخت است و در این کار مهارت زیادی ندارید، می‌توانید تا از لاک‌های اکلیل دار استفاده کنید.

شما می‌توانید با ترکیب اکلیل و نگین طرح‌های جذابی بر ناخن خود خلق کنید.

برای جلوه سلطنتی و یا خیلی رسمی می‌توانید از انواع سایز کریستال و نگین استفاده کنید. مخصوصاً برای طراحی ناخن عروس با نگین می‌توانید از نگین‌های جلوه دار بیشتری استفاده کنید.

نگین روی فرنچ ناخن می‌تواند در عین سادگی خیلی جذاب و پر جلوه باشد.

در استفاده از نگین روی ناخن زیاده‌روی نکنید. طراحی ناخن ساده می‌تواند خیلی جذاب‌تر از طراحی‌های شلوغ و تجملاتی باشد.

می‌توانید از خلال‌دندان و یا قلم‌های ظریف برای چسباندن نگین‌ها کمک بگیرید.

اگر می‌خواهید تا از جدا نشدن نگین‌ها مطمئن‌تر شوید می‌توانید پس از چسباندن نگین‌ها یک لایه دیگر برق ناخن بزنید.

در ادامه می‌توانید نمونه ای از بهترین طراحی ناخن با نگین وانواع طرح ناخن خاصرا ببینید.

انواع طرح ناخن 2021با نگین ریز و دخترانه

نگین های ریز در عین زیبایی جذابیت خیره کننده و دخترانه ای به دست های شما می بخشند. با این وجود طرح های فانتزی نیز می توانند جذابیت مخصوص به خود را داشته باشند. رنگ هایی مثل قرمز و زرشکی زمینه بسیار فوق العاده ای برای انواع طرح ها هستند.اگر ناخن های مقاومی دارید شما می توانید انواع نگین ها با طرح دلخواه خود را روی آن ها کار کرده و نتیجه بگیرید. برای داشتن ناخن های مقاوم و سفت مقاله "بهترین تقویت کننده ناخن ! بهترین سفت کننده ناخن خانگی چیست؟ " را مطالعه نمایید.

طراحی ناخن با نگین ریز و دخترانه

در این نمونه همانطور که می‌بینید از طراحی ناخن با نگین و اکلیل استفاده شده است. اگر دوست دارید تا طراحی شما پر زرق و برق نباشد می توانید مطابق عکس تنها یک یا دو ناخن را به این صورت کار کنید و ناخن های دیگر را صرفا لاک بزنید. یک نگین کوچک برای ساده نبودن ناخن های دیگر شما کافی است.

طراحی ناخن با نگین

پولک های رنگی و طرح های ریزی که می توانید به جای نگین روی ناخن خود بچشبانید آنقدرها برجسته نخواهند بود که آزارتان بدهند. با این وجود بسیار زیبا هستند. شما می توانید برای مهمانی های عصر و یا روزمره خودتان از این نوع طراحی استفاده کنید.

استفاده از پولک های رنگی برای طراحی ناخن

یک لاک بی رنگ و نگین های مختلف در گوشه گوشه ناخن. این طرح دخترانه دست های شما را فوق العاده زیبا خواهد کرد. اگر در این طراحی ناخن با نگین ریز ناخن های خودتان را طراحی کنید سادگی و جلوه را همزمان خواهید داشت.

طراحی ناخن با پولک و نگین

یکی از طرح های شلوغ و نسبتا فانتزی طرح بالاست. همانطور که گفتیم اغلب مواقع یک یا دو ناخن در هر دست برای نگین های کار شده کافی است. به این ترتیب آرایش ناخن شما بیشتر به چشم می آید. شما می توانید به جای اذیت کردن خودتان از ناخن مصنوعی های کار شده استفاده کنید. این ناخن ها دردسر را برای شما بسیار کمتر کرده و دوام بهتری دارند.

طراحی متفاوت ناخن با نگین

زیبایی در سادگی است. شاید فقط یک نگین کوچک طلایی روی لاک هایی از هر رنگ برای جذابیت دستان ظریف شما کافی باشد. از این سبک لاک می توانید در قرارهای بیرون و عصرانه ها بهره ببرید.

استفاده از نگین برای طراحی ناخن

رنگ صورتی یکی از دخترانه ترین و بی ادعا ترین رنگ های دنیاست. شما می توانید به جای نگین های متداول تزئینی از سنک های کوچک و یا نگین های متفاوت مطابق شکل بالا استفاده کنید و زرق و برق جذابی به دستان خود بدهید.

مدل های نگین کاری روی ناخن

این هم یکی دیگر از طراحی های دخترانه جذاب با رنگ زرشکی. همانطور که می‌بینید در این طراحی تنها یک نگین روی یکی از انگشت ها کافی ست. البته اگر به نظرتان این طرح زیادی خلوت است می توانید یک یا چند ناخن را با لاک اکلیل درشت لاک بزنید.

 طراحی ناخن با نگین

این طرح سادگی نگین یکی از ناخن ها را با ناخن اکلیلی دیگر پوشانده و به آن جذابیت بیشتری داده است.

طراحی یک ناخن با نگین و پولک

به جای لاک اکلیل درشت می توانید از نگین های ریز سراسری استفاده کنید. این نگین ها به نسبت اکلیل برجستگی و درخشش بسیار بیشتری خواهند داشت.

 طراحی ناخن با نگین و پولک براق

سنگ های تزئینی به سادگی می توانند جایگزین نگین بوده و طرح های درخشانی را به انگشتان شما هدیه کنند. همچنین شما می توانید از نگین های هلالی یا تاج دار همراه با این سنگ ها استفاده کنید.

 طراحی ناخن با نگین و لاک براق

در یک طراحی ناخن ساده تنها چند نگین کوچک پایین یکی از ناخن ها برای شیک بودن شما کافی است. رنگ های خاص لاک مانند زرشکی، بادمجانی، سرخابی و... به این نگین ها جلوه بیشتری خواهند داد.

طراحی ناخن نگین دار جدید مجلسی و زنانه

طراحی ناخن نگین دار جدید مجلسی و زنانه

شما می توانید در طراحی ناخن با نگین و اکلیل آزادانه عمل کنید به شرط آنکه از قانون رنگ ها پیروی کنید. رنگ هایی که نزدیکی بیشتری به یکدیگر دارند می توانند همنشین مناسبی برای هم باشند. اگر طرح های پر زرث و برق را دوست دارید می توانید این نمونه را امتحان کنید. این طرح می تواند حتی برای طراحی ناخن عروس با نگین گزینه مناسبی باشد.

طراحی ناخن نگین دار برای مهمانی

شما می توانید یک یا چند ناخن را با نگین به طور کامل بپوشانید. البته بهتر است همه ناخن هایتان را این چنین آرایش نکنید چون برخلاف تصور از جلوه آن ها کم می کنید.

طراحی ناخن نگین دار با لاک مات

شما می توانید به سادگی با یک رنگ جذاب و یک نگین زیبا طراحی ناخن ساده خود را جلوه تازه ای ببخشید. شما می توانید از لاک مات و براق یک رنگ ثابت در طراحی های خود استفاده کنید.

طراحی ناخن نگین دار جدید مجلسی

اگر در طراحی ناخن به مروارید علاقمندید این نگین ها برای شما جذاب خواهند بود. شکل تاج این نگین ها آن ها را به سادگی در بخش پایینی ناخن شما جای خواهند داد.

طراحی ناخن نگین دار سبک کلاسیک

نگین سیاه روی لاک طوسی یا خاکستری جذابیت دلپذیری خواهد داشت. علاوه بر این می توانید با رنگ مشکی و قلم نیز در گوشه و کنار بازی کنید و جذابیت این کار مجلسی را بالاتر ببرید.

طراحی ناخن نگین دار با لاک تیره و براق

اگر اهل زرق و برق و تجملات نیستید یک نگین تاجی روی لاک سرخ رنگ برای شما کافی است. این نگین ها را خیلی ساده می توانید در بخش پایینی انگشت اشاره خودتان بچسبانید.

طراحی ناخن نگین دار زنانه

اگر دوست دارید تا ناخن های کار شده داشته باشید ولی حوصله آن را ندارید ناخن های مصنوعی می توانند خیلی کمک کننده باشند. هرچند هزینه آن ها از قیمت آویز ناخن برای شما بیشتر خواهد شد.

طراحی ناخن عروس با نگین

طراحی ناخن عروس با نگین

لاک سفید و ترکیب آن با انواع نگین ها می تواند برای لاک عروس یکطرح جذاب ناخنباشد. شما می توانید از نگین های شلوغ تر برای جلوه بیشتر بهره ببرید ولی فراموش نکنید که با انگشتر و نیم بند ها جلوه لاک و طراحی ناخن خود را بیشتر کنید.

طراحی ناخن نگین دار برای عروس

استفاده از ناخن مصنوعی برای لاک عروس نیز توصیه می شود. نگین های کار شده روی ناخن راحت تر از ناخن مصنوعی کنده می شوند پس با استفاده از این ناخن ها شما می توانید خیالتان را از بابت همه چیز در مراسم راحت کنید.

استفاده از ناخن مصنوعی برای طرح نگین دار

حتما لازم نیست طراحی ناخن عروس با نگین کاری تجملاتی و شلوغ باشد. شما می توانید خیلی ساده و شیک ناخن های خودتان را مطابق شکل بالا تزئین کنید. این ناخن ها در اغلب مواقع جلوه بیشتری نیز خواهند داشت.

طرح ناخن نگین دار برای عروس

اگر دوست داشته باشید انواع آویز ناخن نیز می تواند در این زمینه به زیبایی ناخن های شما کمک کند.

۱۱۱,۴۷۳
محصولات مرتبط
نویسنده :مهزاد مفرحی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
طراحی ناخن با نگین ریز برای خانم های جوان مناسب است؟
پاسخ:

نگین های ریز در عین زیبایی جذابیت خیره کننده و دخترانه ای به دست های شما می بخشند. با این وجود طرح های فانتزی نیز می توانند جذابیت مخصوص به خود را داشته باشند. رنگ هایی مثل قرمز و زرشکی زمینه بسیار فوق العاده ای برای انواع طرح ها هستند.اگر ناخن های مقاومی دارید شما می توانید انواع نگین ها با طرح دلخواه خود را روی آن ها کار کرده و نتیجه بگیرید.

چطور طراحی ناخن با نگین با دوام و ماندگاری داشته باشیم؟
پاسخ:

اگر می‌خواهید تا طراحی ناخن نگین ‌دار جدید شما برای مدتی طولانی‌تر به‌عنوان مثال دو هفته بر روی ناخن‌ها باشد بهتر است از این روش استفاده کنید: پولک‌ها و نگین‌ها را با موچین و یا هر ابزار مناسب دیگری بردارید و زیر آن را چسب طراحی بزنید. هر چه دوام چسب شما بیشتر باشد، دوام این نگین‌ها بر روی ناخن بیشتر خواهید بود. مخصوصاً مراقب باشید که برای مجالس و عروسی‌ها از چسب‌های با دوام بهره ببرید که به ضربه و یا خیسی از بین نروند. علاوه بر این شما می‌توانید از برق ناخن یا لاک برای چسباندن نگین‌ها استفاده کنید

دیزاین ناخن با نگین برای چه کسانی مناسب است؟
پاسخ:

دیزاین ناخن با نگین دارای اصول مخصوص به خود است و به عنوان یک کار تخصصی و پیچیده شناخته می‌شود. ناخن نگین دار همواره جذاب است و باعث افزایش زیبایی دستان خانم‌ها می‌شود. در واقع کسانی که قصد دارند تا با یک هزینه معقول، آرایش و دیزاین ناخن‌های خود را جذاب نمایند نیاز به استفاده از این شیوه دارند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۱۱,۴۷۳ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید