یه خرید اردیبهشتی از بهشت تخفیف‌های ریحا!
از اینجا
۰ثانیه
:
۰دقیقه
:
۰ساعت
:
۰روز
مدل‌ های جدید آرایش ناخن با ابزارهای مختلف

مدل‌ های جدید آرایش ناخن با ابزارهای مختلف

شاید در مقایسه با هر آرایشی، آرایش ناخن نتواند آن‌قدرها چشمگیر باشد ولی بدون شک جذابیت بی‌نظیری خلق می‌کند. شما می‌توانید تقریباً هر طرح و رنگی را که دوست دارید روی ناخن‌های خود اجرا کنید. تنها باید بدانید که از چه وسیله و روشی برای این کار استفاده کنید. روش‌های خلاقانه بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند ناخن‌های شما را به یک اثر هنری زیبا بدل کند.

انواع مدل آرایش ناخن

راحت‌ترین روش برای آرایش ناخن ؛ لاک زدن

لاک زدن حتی اگر تنها یک رنگ ساده باشد می‌تواند جلوه‌ای زیبا به دست‌های شما ببخشد. برای لاک زدن انتخاب رنگ یکی از مهم‌ترین نکات اولیه است. رنگ‌های ساده بسیار شیک‌تر از تصور شما هستند. پس خیلی ساده می‌توانید از رنگ‌های قرمز، صورتی، مشکی و سفید برای مواقعی که نمی‌دانید چه رنگ لاکی با لباس شما ست خواهد شد استفاده کنید.

درصورتی که علاقمند هستید بدانید کدام رنگ ناخن با پست شما سازگاری بیشتری دارد پیشنهاد میکنیم مقاله "انتخاب انواع رنگ لاک ناخن متناسب با رنگ پوست " را مطالعه نمایید.

نکاتی که برای لاک زدن باید بدانید:

1- به طور ایده آل سه بار لاک زدن روی ناخن برای دست‌های شما کافی است. دو بار لاک برای اطمینان از رنگ آن و یک‌لایه برق ناخن تا استحکام لاک برای مدت طولانی را تضمین کند.

2- بیشتر از هفته‌ای دو بار از لاک ناخن استفاده نکنید.اگر ناخن شما زرد و یا خشک شد برای مدتی لاک نزنید و ناخن خود را تقویت کنید. ناخن به دلیل پوشش طولانی مدت لاک و نداشتن تماس با اکسیژن به این حالت دچار می‌شود.

3- پس از لاک ساده یا طراحی‌شده دست خود را بین سی ثانیه تا 3 دقیقه در آب سرد بگذارید تا ناخن‌ها دوام بیشتری داشته باشند.

4- از پاک‌کننده‌های لاک بدون استون استفاده کنید. و در هنگام خرید لاک ناخن از برند های معتبر استفاده کنید.

راحت‌ترین روش برای آرایش ناخن

وسایل مورد نیاز برای آرایش ناخن

قلم ظریف: قلم ظریف یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که مخصوصاً برای آرایش ناخن ظریف نیاز دارید. شما می‌توانید از خودکارها یا قلم‌های خشک‌شده و بدون استفاده به این منظور استفاده کنید.

نگین‌های تزئینی: شما می‌توانید با نگین به طرح‌های خشک‌شده روی ناخن جلوه بیشتری بدهید. برای چسباندن نگین‌ها به چسب نیاز دارید و یا می‌توانید از انواع نگین‌های چسب‌دار استفاده کنید.

استیکر: با استیکرهای مختلف شما می‌توانید بسیار ساده‌تر برای ساخت انواع نقوش متفاوت عمل کنید.

چسب دیزاین ناخن: این چسب‌ها یکی از مهم‌ترین وسایلی است که برای دیزاین ناخن لازم دارید. البته می‌توانید خودتان با چسب نواری و یا حتی چسب کاغذ چسب دیزاین ناخن خود را بسازید.

دانه فلزی و شیشه‌ای: از این دانه‌ها برای طرح‌های دو بعدی و سه بعدی استفاده می‌شود.

اکلیل: شما می‌توانید از اکلیل‌های چندرنگ و یا حتی لاک اکلیلی برای ناخن‌هایی درخشان تر استفاده کنید.

بیس و تاپ کت: برای جلوگیری از شکستن ناخن از بیس کت و برای بیشتر شدن دوام ناخن از تاپ کت می‌توان استفاده کرد.

وسایل مورد نیاز برای آرایش ناخن

انواع مدل آرایش ناخن جذاب

هرچند که گاهی هیچ چیز بهتر از یک سوهان تمیز و لاک بی‌رنگ نمی‌تواند زیبا باشد ولی برای مواقعی که دوست دارید ناخن‌های خاصی داشته و یا به آن‌ها تنوع بدهید می‌توانید از ابزار متفاوتی استفاده کرده و با ناخن‌های زیبای خود درست مثل یک تابلو نقاشی و حتی فراتر عمل کنید.

مراحل آرایش ناخن

مرحله اول؛ پاک کردن لاک قبل

لاک قبلی خود را با لاک پاک ‌کن روغنی کاملاً پاک‌ کنید. این کار رنگ لاک بعدی را بیشتر روی دست شما به جا می‌گذارد.

مرحله دوم؛ سوهان کشیدن

سوهان کشیدن ناخن یکی از ابتدایی‌ترین و البته مهم‌ترین مراحل هر آرایش ناخن است. حتی سوهان کشیدن اصولی و زیبا خود به تنهایی می‌تواند یک آرایش دلپذیر برای ناخن‌های شما باشد.

مراحل آرایش ناخن

پیش از سوهان کشیدن

پیش از سوهان کشیدن برای زیبایی بیشتر ناخن‌ها باید یک سری از کارها را انجام دهید. در قدم نخست باید دست‌های خودتان را کاملاً بشویید و خشک‌کنید. اگر ناخن‌های شکننده‌ای دارید و یا از شکستن آن‌ها می‌ترسید دست‌ها و ناخن‌هایتان را پس از شستن با یک مرطوب‌کننده مناسب ماساژ بدهید.

انتخاب و خرید سوهان ناخن مناسب یکی دیگر از مراحل مهم سوهان کشیدن است. ناخن‌های عادی و ظریف به سوهان‌های ظریف‌تری نیاز دارند ولی اگر ناخن شما ژلیش شده است باید سوهان سخت‌تری انتخاب کنید. این سوهان اغلب برای ناخن‌های عادی شما مناسب نبوده و آن‌ها را می‌شکنند.

سوهان کریستالی یا شیشه‌ای انتخاب بهتری به نسبت سوهان فلزی است.نکته مهم دیگر دقت به فرم ناخن‌هاست. فرم ناخن‌های شما نمی‌تواند با هر فرمی که شما دوست دارید داشته باشد، مطابق باشد. به همین خاطر باید فرم دلخواه را مطابق با زیبایی ناخن خودتان انتخاب کنید.

آرایش ناخ ها به کمک سوهان

نکات مهم سوهان کشیدن ناخن:

1- در سوهان کشیدن بخش خارجی ناخن را در اولویت قرار دهید. از بخش خارجی شروع کنید و سپس به وسط بیایید.

2- همیشه تنها در یک جهت سوهان بکشید تا ناخن‌هایتان شکننده نشوند.

3- گوشه‌های ناخن به سوهان کشیدن بیشتری برای زیبا شدن نیاز دارند.

4- مدل سوهان کشیدن بر حسب مدلی که دوست دارید ناخن‌ها باشند می‌تواند متفاوت باشد.

نکات مهم در هنگام آرایش ناخن ها

انواع مدل‌های سوهان کشیدن

ناخن‌هایی با فرم گرد

اگر ناخن‌های شما حالت طبیعی منحنی دارند و یا دست‌های شما انگشتانی کوتاه دارند به احتمال بالا فرم سوهان کشیدن گرد برای شما مناسب است. برای این منظور باید ناخن‌ها را به شکل منحنی سوهان بکشید.

ناخن‌های مستطیلی

تقریباً در بسیاری از افراد فرم ناخن تعیین می‌کند که سوهان کشیدن مستطیلی می‌تواند برای آن مناسب باشد یا نه. به این منظور شما باید دو گوشه تیز در دو طرف ناخن خود داشته باشد و چندان از فرم منحنی استفاده نخواهید کرد.

ناخن‌های بیضی

ناخن‌ها در فرم بیضی نسبت به گرد بلندتر به نظر خواهند آمد. ناخن‌های بیضی می‌تواند برای هر شکل دستی زیبا باشد و آرایش ناخن کلاسیکی برای دستان شما باشد. برای این شکل از سوهان کشیدن از اطراف به وسط باید سوهان کشیدن را شروع کنید. هر چه به وسط نزدیک‌تر می‌شوید زاویه سوهان کشیدن کمتر خواهد شد.

ناخن‌های نوک تیز

اگر دوست دارید تا ناخن‌های شما فرم نوک تیز داشته باشد مثل سوهان کشیدن بیضی عمل کنید ولی شیب بیشتری به کار خود بدهید.

مرحله سوم؛ پوشش پایه

پوشش پایه معمولاً یک لاک در رنگ‌های روشن است. اگر این لاک حالت چسبناکی داشته باشد می‌تواند برای اعمال طرح‌های شما کمک کننده بوده و آزادی عمل بیشتری به شما بدهد. پوشش پایه از ناخن شما در برابر لاک و سایر مواد محافظت می‌کند.

مرحله چهارم؛ آرایش ناخن هر مدل که دوست دارید

در این بخش شما می‌توانید مطابق با خلاقیت خود و همچنین آنچه دیده‌اید یک آرایش ناخن جذاب خلق کنید.

آرایش ناخن ها بشکل فرنچ

ناخن فرنچ:

برای ناخن فرنچ که یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین آرایش ناخن ممکن است شما می‌توانید خیلی ساده با برچسب فرنچ و یا حتی نوار چسب کار خود را پیش ببرید.ابتدا یک لاک ناخن پایه بی‌رنگ و یا رنگ ناخن انتخاب کنید و مثل لاک زدن از آن استفاده کنید.

سپس برچسب را از زیر محل رشد ناخن و بخش سفید بکشید تا بتوانید با خیال راحت از پخش نشدن رنگ‌ها اقدام کنید. سپس لاک سفید قلمی و یا یک قلم و لاک سفید را برداشته و روی آن بکشید. برچسب‌ها را که بردارید متوجه زیبایی ناخن‌ها در این طرح خواهید شد. پس از اتمام کار یک‌لایه برق ناخن روی آن بکشید.

طراحی ناخن استیکر

در این روش شما پس از لاک، فرنچ و یا هر طرح و شیوه دیگری که دوست دارید می‌توانید با استیکر ناخن‌های خود را تزئین کنید.

طراحی ناخن استیکر

استیکرهای جذاب زیادی به عنوان طرحی برای کل یا بخشی از ناخن موجود هستند که می توانید استفاده کنید.

طراحی ناخن با اسفنج

یک اسفنج بردارید و رنگ دلخواه و یا چندرنگ متفاوت را با هم ترکیب کنید. شما می‌توانید روی لاکی که قبلاً زده‌اید این طرح‌ها را پیاده کنید و یا حتی با زدن چسب نوار محدوده طرح‌های اسفنج را مشخص کنید.

طراحی ناخن داتینگ

در این روش شما می‌توانید با قلم‌های ظریف پس از یک‌لایه لاک و یا حتی صرفاً پس از پوشش پایه با نقطه‌گذاری یک طرح ساده ولی زیبا داشته باشید. برای شروع آرایش ناخن این طرح فوق‌العاده است.

طراحی ناخن نواری

برای آرایش ناخن نواری شما به تنها چیزی که نیاز دارید نوار چسب است ابتدا ناخن خود را پس از پوشش پایه لاک بزنید. بعد با نوار بخش‌هایی از لاک را به صورت راه‌راه بپوشانید. با انواع لاک‌ها و یا حتی یک لاک ثابت می‌توانید جاهای خالی را رنگ کنید. با یک برق ناخن ساده می‌توانید همه نقاط را هم‌سطح کنید.

آرایش ناخن نواری

همانطور که می‌بینید بیس این طراحی ناخن، نواری است و بعد روی آن استیکر چسبانده شده است. برای ایده گرفتن در طرح می‌توانید عکس‌های زیر را ببینید.

طراحی ناخن بشکل فانتزی

همانطور که در عکس بالا می‌توانید ببینید هیچ طرحی نیست که با یک قلم و رنگ لاک مناسب نتوانید آن را طراحی کنید. اگر تازه کار هستید و یا نگرانید که لرزش دست هایتان همه چیز را خراب کند می توانید از چسب نواری برای دور گیری استفاده کنید. چسب زدن دور ناخن ها نیز به شما کمک می کند که ناخن ها را رنگی نکنید.

طرح های فانتزی برای آرایش ناخن های دست

این طرح با ترکیب طراحی قلم و برچسب و لاک درست شده است. اگر رنگ های پایه و ملایمی مانند صورتی و یاسی دارید یکی از جذاب ترین و دخترانه ترین طرح ها برای آرایش ناخن است.

استفاده از استیکر برای آرایش ناخن های دست

این هم یک نمونه دیگر از استیکرهای جذابی که می توانید استفاده کنید. به جای این استیکرها از اکلیل‌های دانه درشت نیز می توانید کمک بگیرید.

استیکر جذاب  برای آرایش ناخن

از زمینه سفید و این طرح های جذاب دخترانه غافل نشوید. زمینه سفید لاک انتخاب زیادی برای استیکرهای متنوع به شما خواهد داد.

آرایش فانتزی ناخن

یک زمینه آبی و گل هایی به رنگ نارنجی. شما هم می توانید استیکر این طرح را تهیه کنید و هم با قلم آن را به صورت نقطه هایی از رنگ های قرمز و نارنجی که شبیه به سایه زدن باشد طرح گل را روی ناخن ها بزنید.

مدل های آرایش ناخن

همانطور که مجبور نیستید حتما یک طرح را روی تمامی انگشت ها پیاده کنید، مجبور هم نیستید که همه ناخن ها را طرح دار آرایش کنید سادگی یک لاک اکلیلی در میان انبوهی از طرح ها هم آرایش ناخن شما را خلوت تر نشان خواهد داد و هم جلوه آن را بیشتر خواهد کرد. مخصوصا اگر دیزاین و طرح های شلوغی مد نظرتان هست چند ناخن را با آرایشی شیک و ساده کنار بگذارید.

آرایش ناخن مدل جدید

حتی می توانید ناخن های خوش رنگ ساده را در کنار طرح ها امتحان کنید. هماهنگی رنگ را در این مورد از یاد نبرید.

آرایش ناخن مدل 2020

این یکی دیگر از ساده ترین و شیک ترین طراحی های ناخن است. اگر بخواهید برای نقطه می توانید از مهره و یا نگین در آن استفاده کنید.در ادامه این مقاله ما قصد داریم چند نمونه از خوش‌قیمت‌ترین لاک ناخن‌های اورجینال موجود در فروشگاه ریحا، با ضمانت کیفیت و اصل بودن 100٪ کالا را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای خرید هر یک از این محصولات پیشنهاد شده، از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین ریحا اقدام نمایید.

1- لاک ژلی دبورا

خرید لاک ژلی دبورا

لاک ناخن ژلی دبورا به خاطر فرمول موثر و منحصر بفردی که دارد، زیبایی بی عیب و نقص ناخن‌ها و کاربردی راحت را تضمین می‌کند. این لاک ناخن دبورا درخشش آینه‌ای و شگفت انگیزی را به ناخن‌ها می‌بخشد. فرمول این لاک ناخن ژلی دبورا پوشش رنگی بالا، یکدست و براقی را روی ناخن‌ها ایجاد می‌کند. بافت روان این لاک همراه با برس بلندی که دارد، استفاده از آن را آسان کرده است. این لاک ژلی بدون نیاز به لامپ فرابنفش، درخشش بی‌نهایتی به ناخن‌ها می‌دهد و پوشش بی نقص، برجسته و ژل مانند ایجاد می‌کند.

لاک ژلی دبورا علاوه بر سطحی هموار و درخششی آینه مانند، پوشش رنگی عمیق و بی نقص و پرجلایی را روی ناخن‌ها ایجاد می‌کند. قلم موی بزرگ Maxi Brush این لاک باعث می‌شود تا لاک به راحتی روی سطح ناخن روان شود. همچنین پوشش نرم و ژل مانند این لاک دبورا از ناخن‌ها در مقابل آسیب و ضربه محافظت می‌کند. رنگدانه‌های غنی در ترکیب این لاک و اپلیکاتور حرفه ای و نرم آن، باعث پوشش بالا، یکدست و بی نقص آن روی ناخن‌ها می‌شود. این لاک نمایی براق، جذاب و ماندگاری بالایی دارد و به مدت طولانی روی ناخن باقی می‌ماند.

2- لاک ناخن ایروس

خرید لاک ناخن ایروس

لاک ناخن ایروس (eros) محصولی از کشور فرانسه است، این برند فوق‌العاده لاک خود را به شمایی که نسبت به سلامت و زیبایی ناخن خود حساس هستید، معرفی و پیشنهاد می‌کند. این محصول آرایشی فوق‌العاده متناسب با سلیقه اغلب خانم‌ها طراحی شده است تا به راحتی لاک موردنظر خود را انتخاب کنند و دستان‌شان را هر چه زیبا‌تر از قبل به نمایش بگذارند. این لاک با فرچه پهنی که دارد به شما کمک می‌کند تا دیگر مجبور نباشید برای زدن لاک بر ناخن خود چندین بار فرچه را به لاک آغشته کرده و بر روی ناخن خود بزنید.

ساختار غنی این لاک سبب می‌شود پس از استفاده در سریع‌ترین زمان ممکن خشک ‌شود تا با خیال راحت به امور زندگی خود رسیدگی کنید و از زیبایی رنگ و جذابیت ناخن‌های خود لذت ببرید. این محصول بی‌نظیر به سلامت خانم‌ها توجه ویژه‌ای داشته است و محصولی با کیفیت بدون مواد مضر نظیرتولوئن، فرمالدئید و سرب تولید کرده است. این مواد مضر موجب سوزش، خارش و ریزش اشک از چشم می‌شود و به مرور سبب ایجاد اختلالات تنفسی و جسمی متعدد می‌شود.

3- لاک ناخن کالیستا

خریدلاک ناخن کالیستا

لاک ناخن کالیستا که در کشور ایران و توسط برند کالیستا تولید شده است یکی بهترین لاک ناخن‌هایی است که به تمامی مشکلات ذکر شده پایان داده و به دستان شما جلوه‌ای جذاب و جادویی می‌دهد. لاک ناخن کالیستا که یکی از متنوع‌ترین لاک ناخن‌های موجود است؛ از 17 رنگ متنوع تشکیل شده است. هرکدام از این رنگ‌ها برای هم‌نشینی با رنگ پوست‌های متفاوت مناسب است و همین باعث می‌شود که به تمامی سلیقه‌ها و نیازها پاسخ دهد.

این لاک ناخن جذاب، با خاصیت درخشان‌کنندگی، برس تخت و منعطف، در انواع مات و براق، به صورت تکی قابل خرید است و دارای گارانتی اصالت سلامت فیزیکی و ضمانت‌نامه 7 روزه بازگشت محصول است. شما می‌توانید با خرید این لاک ناخن و استفاده از آن، با نگرانی پاک شدن سریع لاک و انتظارهای طولانی هنگام زدن لاک برای خشک شدن آن، خداحافظی کنید و در وقت و هزینه خود به طور هم‌زمان صرفه‌جویی کنید.

4- لاک 10 روزه دبورا

خریدلاک 10 روزه دبورا

لاک 10 روزه دبورا افکت ژل همراه با پوشانندگی و ماندگاری بالایی که دارد، حاوی ترکیباتی است که علاوه بر تغذیه ناخن از آنها محافظت هم می‌کنند. این محصول با ماندگاری بالای ده روز و بدون نیاز به استفاده از لامپ UV درخششی آینه‌ای و پوشش همواری را روی سطح ناخن‌ها ایجاد می‌کند. رنگ غلیظ لاک 10 روزه دبورا (10 Days Long Nail Polish)، دوام این محصول را بالا می‌برد. این لاک با رنگ‌های متنوع و ماندگاری بالایی که دارد، زیبایی و درخشندگی را به ناخن‌ها هدیه می‌دهد و موجب زیبایی بیشتر دست‌ها می شود.

ترکیب نوآورانه این محصول موجب ماندگاری و دوام بسیار بالای آن می‌شود و درخشش منحصربفردی به ناخن‌ها می‌دهد. ترکیب این لاک ناخن دبورا غنی از عناصر فعال، کلسیم و منیزیم است که به طور عمیق ناخن‌ها را تغذیه و از آنها حفاظت می‌کند. برس بلند و کاربردی این لاک علاوه بر سرعت بخشیدن و ساده‌تر کردن فرآیند لاک زدن، پوشش بی‌نقص و درخشش زیبای ناخن‌ها را تضمین می‌کند. در آخر می‌توانید برای براق شدن و افزایش ماندگاری لاک از یک تاپ کت استفاده کنید.

5- لاک ناخن پیر رنه

خریدلاک ناخن پیر رنه

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که نسبت به رنگ لاک حساس هستید و هر رنگی را نمی‌پسندید، لاک ناخن برند پیر رنه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی لاک ناخن پیر رنه، تنوع رنگی جذاب و دوست‌داشتنی آن است؛ بنابراین بعد از دیدن رنگ‌های متنوع این محصول، حتما یکی را انتخاب خواهید کرد. علاوه بر این رنگ‌بندی این محصول بسیار زیبا است؛ بنابراین شما می‌توانید به تنهایی نیز از آن استفاده کنید.

رنگ لاک ناخن این برند از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است؛ بنابراین با شستن و یا ضربه به راحتی از بین نخواهد رفت. این ویژگی باعث شده است تا به محبوبیت این محصول اضافه شود. برس پهن این محصول به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید لاک را بر روی ناخن‌های خود بزنید. همچنین مواد مرغوب به کار رفته در این محصول در کنار فناوری به روز Expert Gel باعث شده است تا این لاک ناخن به دست‌های شما آسیبی وارد نکند.

6- لاک براق کاپریس

خریدلاک براق کاپریس

لاک براق کاپریس (Caprice) محصولی از کشور فرانسه است. این برند فوق‌العاده لاک براق خود را به شمایی که به دنبال لاکی درخشان با ماندگاری بالا بر ناخن‌های خود هستید، معرفی و پیشنهاد می‌کند. این محصول کم‌نظیر یک لایه درخشان بر روی ناخن‌های شما ایجاد می‌کند و این درخشش را بدون تغییر رنگ برای کل روز بر روی ناخن‌هایتان حفظ می‌کند تا همچون جواهری درخشان بر روی دستان شما بدرخشد.

این لاک باکیفیت فرمولاسیون ویژه‌ای دارد که سبب می‌شود با یک ‌‌بار استفاده پوشش و بافتی یکدست بر روی ناخن‌ ایجاد کند. در ترکیبات این فرآورده آرایشی از فیلتر‌های UV استفاده شده است تا پس از استفاده ناخن‌های شما زرد نشود و سلامت و زیبایی اولیه آن حفظ شود. برای آسودگی و آرامش خیال شما از کیفیت محصول فروشگاه اینترنتی ریحا، لاک براق کاپریس 7 روز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارد. این لاک فرانسوی درمحفظه شیشه‌ای با ساختار مایعی به بازار عرضه می‌شود.

اما در آخر با پایان این مقاله امیدواریم تا با معرفی این محصولات، با بهترین ویترین لاک‌های موجود در بازار آشنا شده باشید. شما می‌توانید طبق تمایل خود نسبت به ویژگی های منحصر به فرد؛ مثل مدت زمان دوام لاک، رنگ لاک یا رنگ پوست‌تان، اقدام به خرید لاک مورد نیازتان از فروشگاه ریحا کنید. در ضمن اگر تجربه خاصی درباره تهیه و استفاده از هرکدام از محصولات اشاره شده دارید، حتما تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید و دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید.

۱۰۴,۶۴۹
محصولات مرتبط
سوهان پا زد وان مدل 170z oneامکان ارسال فوری
۱۱۰,۰۰۰ تومان
بنفش
بنفش
سوهان ناخن دو طرفه مانیکوریستmanucuristامکان ارسال فوری
۶۳۲,۰۰۰ تومان
white
white
اسفنج پولیش ناخن مانیکوریستmanucuristامکان ارسال فوری
۶۱۹,۰۰۰ تومان
0
سوهان ناخنVergen 
ناموجود
×0
بافر ناخنVergen 
ناموجود
×0
نویسنده :مهزاد مفرحی

پرسش و پاسخ در مورد این مطلب
راحت‌ترین روش برای آرایش ناخن چیست؟
پاسخ:

لاک زدن حتی اگر تنها یک رنگ ساده باشد می‌تواند جلوه‌ای زیبا به دست‌های شما ببخشد. برای لاک زدن انتخاب رنگ یکی از مهم‌ترین نکات اولیه است. رنگ‌های ساده بسیار شیک‌تر از تصور شما هستند. پس خیلی ساده می‌توانید از رنگ‌های قرمز، صورتی، مشکی و سفید برای مواقعی که نمی‌دانید چه رنگ لاکی با لباس شما ست خواهد شد استفاده کنید.

چه میزان مجاز به استفاده از لاک ناخن هستید؟
پاسخ:

بیشتر از هفته‌ای دو بار از لاک ناخن استفاده نکنید. اگر ناخن شما زرد و یا خشک شد برای مدتی لاک نزنید و ناخن خود را تقویت کنید. ناخن به دلیل پوشش طولانی مدت لاک و نداشتن تماس با اکسیژن به این حالت دچار می‌شود. 

چگونه خیلی تمیز لاک بزنیم؟
پاسخ:

قلم ظریف یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که مخصوصاً برای آرایش ناخن ظریف نیاز دارید. شما می‌توانید از خودکارها یا قلم‌های خشک‌شده و بدون استفاده به این منظور استفاده کنید. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس با کلیک روی “ارسال دیدگاه” وارد صفحه ثبت دیدگاه می‌شوید

تعداد بازدید از این صفحه :۱۰۴,۶۴۹ بازدید
۰ دیدگاه برای این مطلب

اولین پرسش را شما بنویسید